|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
|
Інженер з якості (виробництво) |
Промавтоматика Вінниця |
вища або технічна освіта; володіння базовими офісними програмами (Excel, Word); відповідальність; комунікабельність; не конфліктність; вміння працювати в команді та ефективно взаємодіяти з суміжними відділами; буде плюсом: досвід роботи в контролі якості або на виробництві; навички пайки, монтажу, збірки електронних приладів; знання стандартів та технічної документації. |
контроль якості продукції на всіх етапах виробництва (проміжний та вихідний); виявлення та фіксація дефектів згідно вимог; ведення звітної документації щодо браку; участь у розробці заходів для покращення якості; співпраця з виробничим відділом щодо усунення помилок. |
графік: 8:00 - 17:00 або позмінно Пн - Пт: 8:00 - 15:00 / 15:00 - 22:00, іноді робочі суботи/неділі (з додатковою погодинною оплатою); офіційне працевлаштування, всі соціальні гарантії; зарплата без затримок, чітко за домовленістю; харчування в кафе на території компанії; навчання і підтримка: внутрішні програми розвитку; можливість кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call- центру |
Датагруп Volia |
вільне володіння українською мовою; уважність; відповідальність; доброзичливість; бажання навчатися новому та розвиватися. |
приймати вхідні дзвінки клієнтів одного із найбільших банків України; ввічливо та професійно відповідати на запити; вносити інформацію в базу даних (із навчанням); робота з базою даних; дотримуватись простих внутрішніх стандартів.
|
офіційне працевлаштування; затишний офіс зі світлом, теплом, чаєм та кавою без обмежень; оплачуване навчання; графік роботи 5/2, зміни від 6 годин – з можливістю підлаштування графіка роботи; медичне страхування, оплачуванні лікарняні та відпустка; гідну зарплату: стабільна ставка + бонуси (за якісну роботу приємні надбавки).
|
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Графічний дизайнер |
Blisk |
майстер поліграфічного дизайну з досвідом у цій сфері; знання Adobe Illustrator, CorelDRAW та Photoshop; розуміння принципів друку та підготовки макетів (CMYK, роздільна здатність, вимоги до файлів, особливості друку на різних матеріалах); вміння працювати в умовах дедлайнів та багатозадачності, не втрачаючи креативу. |
створювати круті візуальні рішення |
робота в компанії, яка зростає та розвивається, даючи простір для творчості; графік: ПН-ПТ, 09:00 -17:00; стабільна зарплата, оплачувана відпустка та лікарняні; комфортний офіс із приємними бонусами: чай, кава, печиво та бутерброди; команда, яка підтримає твої найсміливіші ідеї та допоможе втілити їх у життя. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
English teacher |
Space Study |
обожнювати спілкування та мотивувати студентів; мати сильну розмовну англійську (B2+ і вище); прагнути постійно розвиватися у викладанні; долати мовні бар'єри разом зі студентами; бажання стати частиною креативного та нестандартного освітнього проєкту; досвід викладання - бажаний, але не обов’язковий. |
ведення бухгалтерського обліку; ведення звітності; подання звітності у контролюючі органи.
|
гнучкий графік - працювати у зручний для себе час (від 10 уроків на тиждень); віддалена робота; готові матеріали - фокус тільки на викладанні; кар'єрний ріст - від викладача до ментора, методиста, тімліда чи навіть керівника відділу; платформа + підтримка - усе для якісного онлайн-навчання; базова ставка за кожен проведений урок; кожні 500 проведених уроків — підвищення фіксованої ставки; зростання грейду = зростання ставки.
|
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Спеціаліст технічної підтримки (Linux) |
ТОВ Хостпро Лаб |
бажання працювати і розвиватись в сфері ІТ; могти вивчити, проаналізувати та застосувати на практиці великий об'єм інформації за короткий час; працювати в команді; буде перевагою: досвід роботи або мінімальні знання про Linux; розуміти що таке «Hosting, VPS, Dedicated servers, SSL Certificates, Cloudflare; Domain & domain zones» досвід не обов’язковий - навчаємо з нуля. |
надання технічної підтримки клієнтам в режимі телефону, онлайн-чату, через систему запитів; допомога клієнтам у вирішенні наявних проблем, консультація по послугам компанії. |
стажування перед початком роботи; позмінний графік роботи (5 робочих, 2 плаваючих вихідних/тиждень, 8 годин на день); зручне робоче місце; сучасна техніка; професійний ріст; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Юрист |
Правовий Лідер |
цілеспрямованих спеціалістів, які хочуть реалізувати себе у сфері юриспруденції; кандидатів, які готові отримувати новий досвід; амбіційних людей, які хочуть розвиватись та заробляти; вища юридична освіта; знання законодавства та актуальної судової практики; вміння працювати з великими обсягами інформації. |
надання консультацій; аналіз та побудова стратегії вирішення питання клієнта; проведення комунікації; супровід клієнта впродовж всього шляху вирішення проблеми; комунікація з клієнтами онлайн; підписання договорів на надання юридичних послуг. |
графік роботи з 09:30 до 18:30; професійний розвиток; кар'єрний ріст; практичний досвід роботи; гідну заробітну плату; система бонусів та премій; офіційне працевлаштування; дружній колектив; навчання, тренінги; зручне розташування офісу у центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Фахівець з обліку |
Megasport |
маєти досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; вмієти працювати з великим об'ємом інформації; впевнений користувач ПК, з навичками роботи в MS Excel, 1С; уважність та відповідальність; мислити системно та орієнтуватися на результат; готовність до відряджень. |
робота з договорами та первинною бухгалтерською документацією в 1С; ведення обліку торгового обладнання, проведення інвентаризацій; збір та систематизація даних для фінансової звітності; контроль своєчасної оплати рахунків, перевірка та закриття взаєморозрахунків з контрагентами; ведення документообігу по переміщенню торгового обладнання, комплектуючих, аксесуарів та будівельних матеріалів; робота з заявками на комплектацію магазинів господарськими товарами. |
дружній і професійний колектив, який допоможе та підтримає на всіх етапах роботи; стабільний та конкурентний рівень винагороди; приємні корпоративні знижки на всю продукцію компанії; можливість подорожувати з роботою. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер з продажу |
юридичне бюро Аґрум Юріс |
досвід роботи менеджером з продажу, менеджером по роботі з клієнтами або оператором Call-центру (бажано, але не обов’язково); відмінні комунікативні навички; націленість на досягнення результатів; бажання навчатися та розвиватися; здатність працювати в умовах мультизадачності; вільне володіння українською мовою; енергійність; комунікабельність; цілеспрямованість. |
робота з гарячою базою клієнтів (ніяких холодних дзвінків, тільки теплі контакти з потенційними клієнтами які вже зацікавлені в юридичних послугах); ведення переговорів з потенційними клієнтами по телефону; робота у CRM системі; співпраця з іншими відділами компанії для забезпечення ефективних продажів. |
оплата - ставка + % від продажів + щомісячні премії, верхньої межі не має; графік роботи з 9:00 до 18:00, (1 година перерви); повна зайнятість; можемо розглянути дистанційний формат роботи; прозора законна діяльність в напрямку юридичних послуг населенню; зручне розташування офісу прямо в центрі міста; можливість кар'єрного зростання; гаряча база клієнтів для вашої роботи; фіксована ставка плюс бонуси та премії за досягнення високих результатів; виплати заробітної плати двічі на місяць; регулярні премії за високі результати; повноцінне навчання у нас в офісі, що допоможе зрозуміти всі нюанси послуг (юридична освіта для цього не потрібна); повна підтримка керівника та колег на період адаптації; оплачувана відпустка після 6 місяців роботи; молодий активний колектив, позитивна атмосфера та дуже лояльний керівник; підтримання дружньої атмосфери у колективі - щосезонні корпоративи, щоденні кофебрейки; кухня у якій завжди є питна вода, чай/кава, солодощі, мікрохвильовка. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Адміністратор сайту, діловод |
ТОВ Садовий Рай |
відповідальність; уважність; досвід роботи в сфері веб-дизайну, веб-розробки або адміністрування сайтів буде великою перевагою; вміння працювати з програмами BAS, Word, Excel; висока увага до деталей та здатність працювати з великим обсягом інформації; відмінні комунікаційні та організаційні навички; вміння працювати в команді та здатність працювати самостійно з мінімальним наглядом. |
оновлення та підтримка інформації на веб-сайті компанії, включаючи редагування та додавання нових товарів, акцій, новин тощо; забезпечення правильного функціонування веб-сайту, виявлення та усунення помилок, вдосконалення функціоналу сайту; організація та ведення документації компанії, включаючи рахунки, складські накладні, акти прийому-передачі товарів, договори, звіти; контроль за виконанням договорів з постачальниками та замовниками. |
пропонуємо цікаву роботу в динамічній компанії; можливістю розвитку; конкурентну заробітну плату; корпоративні пільги. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Аналітик операційного та прикладного програмного забезпечення |
Group KNESS |
мати повну вищу технічну освіту або здобуття вищої освіти; досвід роботи в CRM або ERP системі IT-Enterprise (буде перевагою); знання на високому рівні С#, SQL; досвід впровадження API (буде перевагою); швидко навчатися та бути націленим на результат; мати хороші комунікативні навички; мати бажання вивчати не тільки програмуванн, а й предметну область. |
з командою програмістів, працювати над проєктами розробки інформаційної системи; налаштовувати системи під потреби проєкту (за допомогою конструкторів і візуальних інтерфейсів); конфігурація ERP- системи відповідно до затверджених бізнес-процесів «to be»; налаштовувати взаємодію IT-Enterprise з іншими інформаційними системами; проєктувати концептуальну модель даних конкретної предметної області; вирішувати клієнтські запити/проблеми за допомогою інформаційної системи; розробляти/налаштовувати API інтеграцію. |
роботу в успішній компанії, що активно розвивається, створює тренди ринку, є соціально-відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників; цікаві проекти в інших країнах; стати частиною команди, яка створює інновації в найактуальнішій галузі; офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України; конкурентний компенсаційний пакет; піклування про ваше здоров’я, медичне страхування; вивчення англійської мови; сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку; перспективу професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Фахівець контакт-центру банку (з навчанням) |
Paribas Group UKRSIBBANK BNP |
приємний голос, хорошу дикцію, грамотну мову; здатність до швидкого навчання; вміння переконувати і відстоювати свою точку зору; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері не обов’язковий, навчання всього з нуля. |
здійснювати телефонні переговори з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банку; приймати вхідні телефонні звернення; надавати консультації клієнтам. |
працевлаштування з дотриманням вимог чинного законодавства України; своєчасна виплата заробітної плати; програми медичного страхування та страхування життя; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпочинку на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до персональної ефективності та фінансових показників банку; встановлення строку випробування відповідно до вимог чинного законодавства; можливість навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ); можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group; робота з періодичною можливістю працювати дистанційно (для вакансій з дистанційним форматом роботи); програму «War&Life balance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану; в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я; різноманітність, інклюзивність; залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Викладач англійської мови (с. Агрономічне) |
школа англійської мови Flash |
англійська – середній; готовність до постійного навчання та розвитку. |
проведення занять відповідно до закріплених груп (офлайн); проведення індивідуальних занять з клієнтами (офлайн); онлайн довантаження.
|
гідний рівень доходу та система бонусів; дієва методика викладання англійської мови; стабільне завантаження; гнучкий графік роботи (повна або часткова зайнятість, ранок чи вечір); кар'єрний ріст; власна онлайн-платформа; внутрішня академія для викладачів: постійний розвиток викладачів, є власна академія, яка допоможе підвищити професійні навички та знання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер з логістики |
ТОВ Іванець-логістик |
досвід роботи у сфері експедиційної логістики буде перевагою (готові розглянути кандидатів без досвіду, але з бажанням навчатися); знання ринку автоперевезень (Україна, Європа); впевнений користувач ПК, Excel, месенджери; відповідальність; комунікабельність; вміння працювати у стресових ситуаціях. |
організація та супровід вантажних перевезень (імпорт/експорт/внутрішні перевезення); пошук та залучення перевізників, робота з існуючою базою; контроль виконання заявок, координація роботи водіїв та клієнтів; ведення звітності, контроль дебіторської заборгованості. |
офіційне працевлаштування; конкурентна оплата праці: ставка + бонус від результату; можливість професійного росту до рівня Senior/Team Lead; сучасний офіс, дружню команду та підтримку наставників; гнучкий графік Пн. – Пт., з 9:00 до 18:00 години. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер з розвитку ІТ-школи |
Bit School |
комунікативність; робота в команді; творчий підхід.
|
бути обличчям школи; мотивувати команду і не забувати святкувати їхні дні народження; писати батькам, дзвонити батькам, іноді навіть слухати батьків; стежити, щоб філія жила, процвітала і приносила кошти. |
зарплату; % від прибутку філії - чим краще працюєш, тим смачніше життя; можливість керувати, створювати, рости; команду, яка реально підтримує (і не тільки в чаті «мемами»); дітей, які роблять неймовірне - і нагадують, заради чого ти працюєш. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Маркетолог |
Felmar's Lab |
мати навички системного мислення та уважність до деталей; володіння навичками копірайтингу та сторітелінгу; знання основи аналітики (Google Analytics, метрики соцмереж, ROI кампаній); вміння створювати якісний контент і працювати з візуальною айдентикою; бажання працювати з реальними інноваціями та технологіями; готовність працювати в динамічному середовищі стартапу. |
дослідження ринку, конкурентів і трендів; формування та реалізація маркетингової стратегії для продуктів, та PR-стратегія для просування бренду; підготовка презентацій, пітчів, контенту для соцмереж і медіа; просування проєктів у digital-каналах (LinkedIn, Facebook); аналітика ефективності маркетингових кампаній. |
можливість впливати на бренд і розвиток компанії з перших кроків; гнучкий графік - можливість поєднувати роботу з навчанням; перспективу професійного зростання разом із компанією. |
Відправити резюме можна запосиланням |
|
Менеджер з комунікації, продажу курсів |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном; розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата. |
знайомити клієнта з продуктами школи та продавати пакети уроків; проводити пробні уроки за розробленим сценарієм; постійно покращувати свої навички та відвідувати тренінги від професіоналів у сфері продажів. |
гнучкий графік: мінімум 8 уроків на день (1 урок - 40 хвилин), в діапазоні з 14:00 до 22:00, 5 днів на тиждень; оплачувану відпустку, лікарняні та ще +4 додаткових вихідних без пояснень; сучасне навчання з AI-тренажером для розвитку навичок; стабільну компанію, яка щодня зростає і цінує людей; корпоративна знижка на англійську для тебе і твоїх рідних; мерч, івенти та активності - бо робота має приносити не тільки дохід, а й задоволення. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Викладач англійської мови |
AntiSchool Online |
комунікабельність; позитивне мислення; креативність; мотивувати студентів і обожнювати спілкування; розвиватися у своїй професії; мати чудову розмовну англійську (досвід спілкування з іноземцями, навчання чи робота за кордоном - великий плюс); бажання стати частиною креативного, нестандартного та інноваційного освітнього проєкту; розуміння важливості роботи над подоланням мовного бар'єру та розвитком комунікативних навичок студентів; цікавитися кар'єрним зростанням і готовність розвиватися не лише як викладач. |
допомагати людям заговорити англійською легко і впевнено; заняття з дорослими; навчання дітей та підлітків; групові заняття; розробка методичних матеріалів; підтримка маркетингового відділу та створення освітнього контенту. |
конкурентна оплата: фіксована ставка за кожен проведений урок; підвищення оплати за заняття кожні 500 проведених занять (перше підняття орієнтовно через 2−3 місяці); гнучкий графік: мінімальне навантаження -10 уроків на тиждень, але ти сам обираєш зручний час для занять; повністю віддалена робота: можна викладати з будь-якого куточка світу; сучасна платформа для занять: інтерактивні матеріали для якісного навчання; готові матеріали: викладачі концентруються лише на викладанні та на успіхах своїх студентів; кар'єрний ріст: абсолютно реально зростати в розрізі грейдів через внутрішнє навчання для викладачів (від Стандартного грейду до Преміум +), що за собою несе теж підвищення матеріальної мотивації; можливість працювати не лише з учнями, а й розвивати свої навички в методиці, створенні контенту, навчанні інших викладачів і навіть зростати до тімліда або керівника відділу. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Маркетолог |
ПП Тепло-Холод |
активність; відповідальну і творчу людину, яка хоче навчатися і розвиватися у сфері маркетингу та SMM; не обов’язково мати досвід - головне бажання і готовність працювати; відкритість до нових ідей, вміння працювати в команді та відповідально ставитись до завдань. |
створювати яскравий та корисний контент, що розповідає про послуги компанії та допомагає залучати нових клієнтів; планувати та реалізовувати маркетингові кампанії, аналізувати їх ефективність і пропонувати ідеї для покращення; допомагати в організації рекламних заходів і промоакцій, працювати над іміджем бренду. |
зручний офіс у Вінниці і дружній колектив, де цінують кожного (є можливість працювати дистанційно); можливість навчання та професійного розвитку; робота в стабільній компанії, що лідирує на ринку і цінує своїх співробітників. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Молодший юрист |
юридичне бюро Аґрум Юріс |
вміння працювати з офісними програмами та профільними базами даних; уважність до деталей та бажання вчитись; активність у робочих процесах та ініціативність; вміння грамотно спілкуватися з клієнтами; пунктуальність; оперативність; організаційність; комунікабельність; відповідальність. |
написання різноманітних юридичних документів; підтримка керівника (юриста) у веденні справ; аналіз та обробка юридичної інформації; забезпечення організаційної підтримки в роботі керівника; робота з кореспонденцією; управління календарем зустрічей керівника; відповідь клієнтам у месенджерах, пошті. |
роботу у стабільній компанії; реальна можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; роботу в офісі в самому центрі міста по вулиці Соборна. графік роботи: Пн. – Пт. з 9 до 18 години. |
Відправити резюме можна за посиланням |
- Кафедра права ВТЕІ ДТЕУ в рамках проєкту «Територія безпеки 2.0» передала куточок безпеки до Комунального закладу «Прибузька спеціальна школа» Вінницької обласний Ради
- Студенти/ки третього курсу спеціальності «Право» брали участь у серії тренінгів проєкту «ТЕРИТОРІЯ БЕЗПЕКИ 2.0»
- У рамках Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» студенти/ки ВТЕІ ДТЕУ грали в гру «Криголами»
- Освітньо-просвітницький проєкт із запобігання домашньому та гендерно зумовленому насильству «Територія безпеки 2.0» відбувся у Комунальному закладі «Прибузька спеціальна школа» Вінницької обласної ради
- Студенти/ки 3 курсу спеціальності «Право» ознайомилися з роботою Електронного суду та взяли участь в онлайн-судовому засіданні
- Студенти/ки першого курсу спеціальності «Право» брали участь у серії тренінгів проєкту «ТЕРИТОРІЯ БЕЗПЕКИ 2.0»
- «Правова стійкість суспільства: новели кримінальної відповідальності та забезпечення прав людини в контексті гібридних загроз»
- У ВТЕІ ДТЕУ розпочався освітньо-просвітницький проєкт із запобігання домашньому та гендерно зумовленому насильству «ТЕРИТОРІЯ БЕЗПЕКИ 2.0»
- Викладачі ВТЕІ ДТЕУ презентували проєкт на фіналі Національного ідеатону EGAP Ideathon 2025
- Викладачі ВТЕІ взяли участь у Форумі цифрових громад: від ідеї до дії
- Відбулась зустріч здобувачів вищої освіти спеціальності «Право» з регіональними представниками Молодіжного Комітету НААУ — UNBA NextGen у Вінницькій області
- Workshop «Академічна доброчесність»
- Команда викладачів Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ взяла участь у півфіналі Ідеатоні «EGAP Ideathon 2025»
- Челендж «Майбутній юрист: виклик прийнято!»
- Участь студентів-юристів у публічній правовій панелі «Захист прав людини: роль юриста в сучасних умовах», присвяченій Дню юриста
- Відбулись практичні заняття у Вінницькому районному управління поліції Головного управління Національної поліції у Вінницькій області
- Студенти-правники відвідали Адвокатський центр Жанни Грушко з нагоди Дня юриста
- Проведено дебатну гру «Правова позиція»
- Для студентів спеціальності «Право» була проведена лекція на тему «Повітряне право: минуле, теперішнє, міжнародні та національні органи влади, що його формують»
- Студенти першого курсу спеціальності «Право» відвідали Вінницький міський суд Вінницької області
- Подорож у світ Феміди: студентам першого курсу спеціальності «Право» провели ознайомчу екскурсію у Вінницькому апеляційному суді
- Студентка спеціальності «Право» брала участь у VII літній школі ЮРФЕМ для студенток-юристок
|
Шифр |
Галузь знань |
Код |
Назва спеціальності |
Єдине фахове вступне випробування |
|
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
Культура, мистецтво та гуманітарні науки |
B11 |
Філологія (за спеціалізаціями) |
||
|
Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини |
C1 |
Економіка та міжнародні економічні відносини (за спеціалізаціями) |
||
|
C4 |
Психологія |
предметний тест з психології та соціології або предметний тест з педагогіки та психології (на вибір вступника) |
||
|
Бізнес, адміністрування та право |
D1 |
Облік і оподаткування |
||
|
D2 |
Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок |
|||
|
D3 |
Менеджмент |
|||
|
D4 |
Публічне управління та адміністрування |
|||
|
D5 |
Маркетинг |
|||
|
D7 |
Торгівля |
|||
|
D8 |
Право |
|||
|
F |
Інформаційні технології |
|
Усі спеціальності |
|
|
Охорона здоров’я та соціальне забезпечення |
I10 |
Соціальна робота та консультування |
||
|
Транспорт та послуги |
J2 |
Готельно-ресторанна справа та кейтеринг |
||
|
J3 |
Туризм та рекреація |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
|
Менеджер з IT - навчання |
ПП навчальний центр Гранд |
бажання працювати та розвиватися; впевнений користувач ПК; відмінні комунікативні навики. |
працювати за розробленою навчальною програмою; консультувати та допомагати дітям та молоді проходити завдання; виконання інших завдань, пов’язаних із роботою. |
комфортні робочі умови у сучасних SMART-класах; можливість кар'єрного росту та професійного розвитку; графік: cубота обов’язково + будні дні на вибір; є варіанти повної або часткової зайнятості.
|
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call- центру |
Датагруп Volia |
вільне володіння українською мовою; уважність; відповідальність; доброзичливість; бажання навчатися новому та розвиватися. |
приймати вхідні дзвінки клієнтів одного із найбільших банків України; ввічливо та професійно відповідати на запити; вносити інформацію в базу даних (із навчанням); робота з базою даних; дотримуватись простих внутрішніх стандартів.
|
офіційне працевлаштування; затишний офіс зі світлом, теплом, чаєм та кавою без обмежень; оплачуване навчання; графік роботи 5/2, зміни від 6 годин – з можливістю підлаштування графіка роботи; медичне страхування, оплачуванні лікарняні та відпустка; гідну зарплату: стабільна ставка + бонуси (за якісну роботу приємні надбавки)
|
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Помічник SMM - менеджера |
Persona Education |
розуміння, як працюють соцмережі та тренди; вміння писати легко та цікаво; базові навички дизайну: canvaчи аналогічні програми; креативне мислення; бажання створювати щось нове. |
дизайн корисних матеріалів для проектів; презентації для партнерів/заходів; Instagram stories - твої другі руки (регулярно, красиво, з душею); TikTok та YouTube Shorts — постинг, тренди, креатив; редагування презентацій; Telegram-канали — наповнення контентом, що приносить користь. |
робота в команді, яка щиро любить те, що робить; навчання і розвиток в досвідченій команді маркетологів; свобода для ідей та креативу (і підтримку в їх реалізації); зручний графік та лояльне керівництво; офіс в центрі міста з крутою терасою. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бухгалтер |
Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Агрономічної сільської ради |
досвід роботи з казначейством; володіння бухгалтерськими програмами.
|
ведення бухгалтерського обліку; ведення звітності; подання звітності у контролюючі органи.
|
8 годинний робочий день |
Відправити резюме можна запосиланням |
|
Викладач програмування |
ТОВ АРІТ |
комунікабельність; викладання; презентабельність; грамотна та чітка мова; вік від 20 та 40 років; знання основ HTML5, CSS3, Python, Scratch (знання інших мов програмування буде перевагою); бажання працювати з дітьми шкільного віку (10−16 років). |
підготовка до занять з наданих матеріалів; проведення занять; тестування та відстеження успішності учнів.
|
неповний робочий тиждень;
гнучкий графік роботи — субота/неділя;
перша/друга половина дня;
погодинна заробітна плата - за результатами співбесіди;
своєчасна виплата заробітної плати;
професійне зростання — розвиток професійних якостей, використання сервісів Kahoot, HTML5, надалі — робота з Python, Розробка чат-ботів, JavaScript, Java.
|
Відправити резюме можна за посиланням |
|
SMM -, контент -менеджер |
магазин зброї Хантер |
відповідальність; вільне володіння українською мовою; уважність; креативність; високий рівень роботи в мобільних застосунках, по обробці фото й відео; почуття стилю; Photoshop на середньому й вище рівні; знання відеоредакторів.
|
генерувати ідеї для лайф - контенту; писати цікаві, легкі, не нудні тексти; створення Reels. |
графік роботи гібридний (частково в офісі, частково віддалено); оплата - ставка + премії; щира та надійні команда, зацікавлена у спільному результаті. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бухгалтер з первинної документації |
ТОВ Рефлекс-Текс |
відповідальність; уважність; впевнений користувач ПК (Excel, Word).
|
робота з бухгалтерською документацією; оформлення прибутково-видаткових накладних; ведення первинної бухгалтерської документації; набір платежів у системі клієнт-банк; формування актів виконаних робіт; контроль документообігу; аудит; 1С:Документообіг; робота у програмах 1С / M.E.Doc / Вчасно; взаємодія з контрагентами щодо первинних документів. |
своєчасна оплата праці; можливість професійного зростання; графік роботи: 5/2. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер з продажу (B2С) |
lifecell |
відповідальність; гнучкість; проактивність; стабільність; організованість; комунікабельність; знання законодавства України. |
залучати нових користувачів послуг компанії; консультувати потенційних абонентів щодо умов підключення послуг по телефону та під час особистих зустрічей; планувати та контролювати розміщення промо - матеріалів компанії за встановленими адресами; забезпечувати актуальність реклами на мережі; вести щоденну звітність зі смартфону; виконувати план продажів та досягати встановлених KPI. |
працевлаштування згідно законодавства України в компанію «Датагруп» з першого робочого дня; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання у великій та надійній телеком – групі; гарантована та своєчасна заробітна плата, а також повний соціальний пакет з першого робочого дня; медичне страхування; 24 календарних дні відпустки + додатковий вихідний до дня народження; мобільний зв’язок для співробітників: корпоративні тарифи, щоб завжди залишатися на зв’язку; можливість участі у масштабних інфраструктурних і цифрових проєктах; співпраця з талановитими та вмотивованими колегами, які підтримують один одного; участь у волонтерських ініціативах, підтримка благодійних проєктів, програми для молоді та екологічні ініціативи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Акаунт-менеджер, оператор ПК |
ЛТД Tрак Партс |
відповідальність; уважність; впевнений користувач ПК; уміння користуватися соціальними мережами та інтернетом; здатність до навчання; активність. |
реєстрація акаунтів; ведення соціальної активності; своєчасне здавання акантів. |
графік з 9:00 до 18:00 (є можливість обговорити індивідуальний, після навчання є змога працювати дома); вихідні дні: субота, неділя; комфортні умови роботи у чистому, просторому офісі; своєчасна оплата праці (перший тиждень місяця - аванс, третій тиждень місяця - зарплата); |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Audit Assistant, стажер в аудиторську команду |
Parker Russell |
відповідальність; знання англійської мови — рівень B2 і вище (знання фінансової та аудиторської термінології буде перевагою); бажання розвиватися; уважність до деталей; здатність працювати з великими обсягами даних; знання з бухгалтерського обліку, аудиту, фінансів та оподаткування; володіння аналітичним мисленням;
|
брати участь у складанні робочих документів аудитора; аналізувати фінансову звітність клієнтів і робити первинні висновки щодо ризиків; допомагати у перевірках відповідності облікової політики та внутрішніх процедур клієнтів вимогам законодавства та МСФЗ; долучатися до командної роботи з аудиторами, податковими консультантами й фінансистами. |
оплачуване стажування тривалістю 2 - 3 місяці з можливістю подальшого офіційного працевлаштування; гнучкий графік, що дозволяє поєднувати роботу з навчанням; практичний досвід участі в аудиторських перевірках компаній різних галузей: IT, нерухомість, енергетика, агросектор, військово-промисловий комплекс та інших; залучення до підготовки робочих документів аудитора, первинного аналізу фінансової звітності та оцінки систем внутрішнього контролю; ознайомлення з вимогами МСФЗ (IFRS) та особливостями ведення обліку в Україні; наставництво від досвідчених аудиторів і фінансових консультантів; перспективу подальшої кар'єри в Parker Russell Ukraine після успішного завершення стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Спеціаліст з продажу банківських послуг (контакт-центр) |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
здатність швидко навчатися; відкритість; позитивне мислення; відповідальність; знання банківських програм; грамотна усна та письмова мова;
|
обробляти вхідні та вихідні телефонні звернення; працювати с діючими клієнтами банку в телефонному режимі; надавати актуальні дані по продуктах банку; заводити кредитні заявки по телефону; допомагати клієнту у виборі банківського продукту. |
своєчасна виплата заробітної плати; програми медичного страхування та страхування життя; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпочинку на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до персональної ефективності та фінансових показників банку; можливість навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ); можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group; робота з періодичною можливістю працювати дистанційно (для вакансій з дистанційним форматом роботи); програму «War&Life balance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану; в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я; різноманітність, інклюзивність; залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Фахівець з обслуговування клієнтів банку |
АТ àбанк |
відповідальність; активність; уважність; ввічливість; творчий підхід; відкритість; позитивне мислення; ефективна комунікація. |
надавати клієнтам високоякісне обслуговування та консультації щодо банківських продуктів і послуг, забезпечуючи позитивний клієнтський досвід на кожному етапі взаємодії; активно продавати банківські продукти, виконуючи планові показники відповідно до затверджених стандартів; орієнтуватися в цифрових продуктах банку та допомагати клієнтам ефективно ними користуватися; працювати як із постійними, так і з потенційними клієнтами: виявляти їхні потреби, пропонувати релевантні рішення та будувати довгострокові взаємовідносини. |
офіційне працевлаштування; зарплата завжди вчасно і без затримок; оплачувані 24 дні відпустки; графік роботи: 5/2, ПН - ПТ (09:00 - 18:00 або 08:30 - 17:30); можливість кар'єрного зростання; корпоративний коучинг за твоїм запитом; матеріальну допомогу у скрутній ситуації. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер з підтримки клієнтів, фахівець на вхідну лінію |
ТОВ Хоум-Нет |
знаходити спільну мову з людьми; комунікативність; хочеш вчитись, розвиватись та завжди орієнтуєшся на результат; впевнено користуєшся ПК (Word / Excel на базовому рівні); організованість; відповідальність; ввічливість; стресостійкість. |
відповідати на телефонні запити клієнтів (тільки вхідна лінія жодних продажів). консультувати та вирішувати питання; внесення інформації в систему, дотримання стандартів сервісу. |
стабільна заробітна плата; можливість кар'єрного росту, підвищення кваліфікації за рахунок компанії; сучасний простір поруч зі зручною транспортною розв’язкою; тренажерна зала - за рахунок компанії; крута команда; молоді, відкриті, прості в спілкуванні - саме такі люди тебе оточуватимуть щодня, тут ти реально відчуєш себе «в своїй тарілці»; своя зона відпочинку в офісі; масажне крісло, пуфи й кава - все, щоб перезавантажитись між перервами або після роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Викладач програмування у школу |
Bit School |
знання програм програмування: Java,Python, Arduino IDE; комунікативність; творчий підхід;
|
викладати програмування; допомагати на перших заняттях; поєднувати технології, креатив та командну роботу. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Юрист, адвокат |
Центр правової допомоги |
вища юридична освіта; грамотна усна та письмова мова; знання законодавства та актуальної судової практики; досвід роботи з цивільними та адміністративними справами буде перевагою; вміння працювати з великими обсягами інформації.
|
надання безоплатних консультацій клієнтам компанії; аналіз проблематики клієнта та побудова стратегії рішення; аналіз документації клієнта; залучення клієнтів до співпраці, надання фактичної юридичної допомоги відповідно договору; супровід клієнта на усіх етапах розв’язання його питання; претензійно-позовна робота; підготовка процесуальних документів; медіація; судове врегулювання проблем клієнтів, представництво. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: 5/2 з 09:30 до 18:30; професійний розвиток; кар'єрний ріст від юриста до керівника; практичний досвід роботи; нестандартні ситуації та стратегії вирішення; досвідчений колектив; гідну заробітну плату; здорову команду ідейних людей; корпоративний зв’язок; дружній колектив; цікаві проєкти; навчання, тренінги; навчання/стажування – неоплачувані; зручне розташування офісу в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер з презентації, продажу курсів |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном; розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата. |
знайомити клієнта з продуктами школи та продавати пакети уроків; проводити пробні уроки за розробленим сценарієм; постійно покращувати свої навички та відвідувати тренінги від професіоналів у сфері продажів. |
ми пропонуємо роботу за гнучким графіком: мінімум 8 уроків на день (1 урок - 40 хвилин), в діапазоні з 14:00 до 22:00, 5 днів на тиждень; якісне навчання новій роботі, до того ж ми використовуємо сучасний AI тренажер, який допомагає швидко та ефективно освоїти всі необхідні навички. це забезпечує якісне навчання та прискорює твій професійний ріст; виплати заробітної плати двічі на місяць, без затримок; оплачувана відпустка та лікарняні; 4 додаткових вихідних на рік без пояснень причини — для свят, морального відпочинку або просто так; корпоративна знижка на англійську для тебе і твоїх рідних; мерч, івенти та активності — тому що робота має приносити не тільки дохід, а й задоволення. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бухгалтер з первинної документації |
Aйпi-koннеkт |
наявність базової профільної освіти (бухгалтерської/економічної тощо); вміння працювати з бухгалтерськими (1С) та офісними (Word/Excel) програмами; уважність до деталей та вміння працювати з великим обсягом інформації; відповідальність; організованість; уважність; перевагою буде знання кадрового діловодства. |
обробка первинних документів та їх правильне відображення у бухгалтерському обліку; ведення типових договорів з контрагентами; підготовка та ведення типової документації в системі закупівель; взаємодія з контрагентами - контроль щодо своєчасного відправлення/отримання первинної документації; взаємодія з іншими підрозділами підприємства - контроль виконання зобов’язань перед зовнішніми контрагентами. |
повна зайнятість; офіційне працевлаштування згідно чинного законодавства; конкурентна заробітна плата; графік роботи 5/2 з 09.00 до 18.00 з понеділка по п’ятницю. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер з туризму |
туристична компанія Свіжий вітер |
креативність; комунікабельність; відповідальність; самоосвіта. |
організація та супровід туристичних подорожей; консультація клієнтів; підбір та бронювання готелів, авіаквитків та екскурсій; оформлення документів. |
навчання у складі групи |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Оператор 1C |
ТОВ Юдар-М |
уважність; пунктуальність; бажання вчитися і розвиватися. |
робота в програмі 1С8.3.; прийом замовлення по телефону; внесення замовлення в програму 1С. |
графік роботи з 10:00 год. до 19:00 год. 5/2; офіційне працевлаштування; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Помічник юриста, юрист-стажер, адміністратор офісу |
Purcen |
вища або професійно-технічна освіта; перевага надається кандидатам з юридичною освітою та студентам юридичних вишів; грамотна усна та письмова українська мова; впевнений користувач ПК (Excel, Word, Google - документи); ввічливість, організованість, відповідальність, охайність; бажання навчатись та розвиватися, зокрема у сфері юридичних послуг; досвід роботи на аналогічній посаді - бажаний, але не обов’язковий. |
прийом вхідних дзвінків, фіксація звернень; первинний прийом клієнтів компанії; комунікація з клієнтами компанії; організація відправки/отримання поштової та кур'єрської кореспонденції; ведення адміністративної документації; робота з Excel, Word, електронною поштою, CRM-системою (навчаємо в процесі); виконання завдань керівництва, що випливають з питань організаційного забезпечення діяльності офісу компанії; виконання завдань керівництва, що випливають з питань надання послуг правничої допомоги клієнтам компанії. |
робота в стабільній юридичній компанії, що працює з 2015 року; сучасний офіс у центрі міста; наставництво та підтримку в період адаптації; своєчасна виплата заробітної плати (ставка + премії); дружній колектив і комфортні умови праці; для кандидатів з юридичною освітою -можливість професійного росту до посади юриста компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Молодший юрист |
юридичне бюро Аґрум Юріс |
вміння працювати з офісними програмами та профільними базами даних; уважність до деталей та бажання вчитись; активність у робочих процесах та ініціативність; вміння грамотно спілкуватися з клієнтами; пунктуальність; оперативність; організаційність; комунікабельність; відповідальність. |
написання різноманітних юридичних документів; підтримка керівника (юриста) у веденні справ; аналіз та обробка юридичної інформації; забезпечення організаційної підтримки в роботі керівника; робота з кореспонденцією; управління календарем зустрічей керівника; відповідь клієнтам у месенджерах, пошті. |
роботу у стабільній компанії; реальна можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; роботу в офісі в самому центрі міста по вулиці Соборна. графік роботи: Пн-Пт з 9 до 18. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Викладач програмування в дитячу IT-школу |
всеукраїнська школа програмування для дiтей Logika |
енергійні та вмотивовані викладачі, які ладнають із комп’ютером на «ти» та мають активний підхід до своєї роботи; творчий підхід; креативність; викладання; бажано, але не обов’язково — знання у Python, Scratch або Roblox Studio (або ж досвід із іншими мовами програмування та бажання вивчати нове); великою перевагою буде вища освіта в області ІТ або ж педагогіки/психології; кандидати з досвідом роботи з дітьми в пріоритеті. |
проводити заняття із використанням уже готових методичних матеріалів школи Logika; створювати та підтримувати дружню робочу атмосферу; слідкувати за результатами учнів; давати звіти за шаблонами. |
робота у вихідні (субота, неділя); заробітня плата: 400 грн / 1.5 години викладання; постійне навчання за рахунок компанії від наших професіоналів; зручні локації; круте ком’юніті однодумців. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Завідувач кафедри
Кокарча Юлія Анатоліївна
кандидат політичних наук, доцент
Освіта: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2013 р.
Посада: завідувач кафедри
Дисципліни, які викладає: ораторське мистецтво, філософія, філософія та критичне мислення, філософія права, професійна етика та юридична риторика
Сфера наукових інтересів: політико-правові проблеми розвитку інформаційного суспільства, політична культура та політична участь в інформаційному суспільстві, політичний вплив, політична комунікація, соціальні мережі як елемент сучасного політичного життя, історико-правові аспекти філософських концепцій
В інституті працює: з 2018 р.
Електронна пошта:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Авторський профіль в Google Scholar
ORCID Researcher ID
Резюме
ПРОФЕСОРСЬКО–ВИКЛАДАЦЬКИЙ СКЛАД КАФЕДРИ
|
|
| Авторський профіль в Google Scholar ORCID Researcher ID Scopus Резюме |
|
|
| Авторський профіль в Google Scholar ORCID Researcher ID Scopus Резюме |
|
|
| Авторський профіль в Google Scholar ORCID Researcher ID Резюме |
|
|
| Авторський профіль в Google Scholar ORCID Researcher ID Резюме |
|
|
|
Авторський профіль в Google Scholar |
|
|
|
|
|
|
| Авторський профіль в Google Scholar ORCID Резюме |





























































Алещенко Віктор Іванович
Браніцька Тетяна Ромуальдівна
Шпортун Оксана Миколаївна
Штифурак Віра Євгенівна
Слободиська Оксана Арнольдівна
Чайка Ірина Вікторівна
Бессараба Олена Юріївна
Шуй Наталя Вікторівна