Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Інженер з якості (виробництво)

Промавтоматика Вінниця

вища або технічна освіта;

володіння базовими офісними програмами (Excel, Word);

відповідальність;

комунікабельність;

не конфліктність;

вміння працювати в команді та ефективно взаємодіяти з суміжними відділами;

буде плюсом: досвід роботи в контролі якості або на виробництві; навички пайки, монтажу, збірки електронних приладів; знання стандартів та технічної документації.

контроль якості продукції на всіх етапах виробництва (проміжний та вихідний);

виявлення та фіксація дефектів згідно вимог;

ведення звітної документації щодо браку;

участь у розробці заходів для покращення якості;

співпраця з виробничим відділом щодо усунення помилок.

графік: 8:00 - 17:00 або позмінно                  Пн - Пт: 8:00 - 15:00 / 15:00 - 22:00, іноді робочі суботи/неділі (з додатковою погодинною оплатою);

офіційне працевлаштування, всі соціальні гарантії;

зарплата без затримок, чітко за домовленістю;

харчування в кафе на території компанії;

навчання і підтримка: внутрішні програми розвитку;

можливість кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call- центру

Датагруп Volia

вільне володіння українською мовою;

уважність;

відповідальність;

доброзичливість;

бажання навчатися новому та розвиватися.

приймати вхідні дзвінки клієнтів одного із найбільших банків України;

ввічливо та професійно відповідати на запити;

вносити інформацію в базу даних (із навчанням);

робота з базою даних;

дотримуватись простих внутрішніх стандартів.

 

офіційне працевлаштування;

затишний офіс зі світлом, теплом, чаєм та кавою без обмежень;

оплачуване навчання;

графік роботи 5/2, зміни від 6 годин – з можливістю підлаштування графіка роботи;

медичне страхування, оплачуванні лікарняні та відпустка;

гідну зарплату: стабільна ставка + бонуси (за якісну роботу приємні надбавки).

 

Відправити резюме можна за посиланням

Графічний дизайнер

Blisk

майстер поліграфічного дизайну з досвідом у цій сфері;

знання Adobe Illustrator, CorelDRAW та Photoshop;

розуміння принципів друку та підготовки макетів (CMYK, роздільна здатність, вимоги до файлів, особливості друку на різних матеріалах);

вміння працювати в умовах дедлайнів та багатозадачності, не втрачаючи креативу.

створювати круті візуальні рішення

робота в компанії, яка зростає та розвивається, даючи простір для творчості;

графік: ПН-ПТ, 09:00 -17:00;

стабільна зарплата, оплачувана відпустка та лікарняні;

комфортний офіс із приємними бонусами: чай, кава, печиво та бутерброди;

команда, яка підтримає твої найсміливіші ідеї та допоможе втілити їх у життя.

Відправити резюме можна за посиланням

English teacher

Space Study

обожнювати спілкування та мотивувати студентів;

мати сильну розмовну англійську (B2+ і вище);

прагнути постійно розвиватися у викладанні;

долати мовні бар'єри разом зі студентами;

бажання стати частиною креативного та нестандартного освітнього проєкту;

досвід викладання - бажаний, але не обов’язковий.

ведення бухгалтерського обліку;

ведення  звітності;

подання звітності у контролюючі органи.

 

гнучкий графік - працювати у зручний для себе час (від 10 уроків на тиждень);

віддалена робота;

готові матеріали - фокус тільки на викладанні;

кар'єрний ріст - від викладача до ментора, методиста, тімліда чи навіть керівника відділу;

платформа + підтримка - усе для якісного онлайн-навчання;

базова ставка за кожен проведений урок;

кожні 500 проведених уроків — підвищення фіксованої ставки;

зростання грейду = зростання ставки.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Спеціаліст технічної підтримки (Linux)

ТОВ Хостпро Лаб

бажання працювати і розвиватись в сфері ІТ;

могти вивчити, проаналізувати та застосувати на практиці великий об'єм інформації за короткий час;

працювати в команді;

буде перевагою: досвід роботи або мінімальні знання про Linux;

розуміти що таке «Hosting, VPS, Dedicated servers, SSL Certificates, Cloudflare; Domain & domain zones»

досвід не обов’язковий - навчаємо з нуля.

надання технічної підтримки клієнтам в режимі телефону, онлайн-чату, через систему запитів;

допомога клієнтам у вирішенні наявних проблем, консультація по послугам компанії.

стажування перед початком роботи;

позмінний графік роботи (5 робочих, 2 плаваючих вихідних/тиждень, 8 годин на день);

зручне робоче місце;

сучасна техніка;

професійний ріст;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Юрист

Правовий Лідер

цілеспрямованих спеціалістів, які хочуть реалізувати себе у сфері юриспруденції;

кандидатів, які готові отримувати новий досвід;

амбіційних людей, які хочуть розвиватись та заробляти;

вища юридична освіта;

знання законодавства та актуальної судової практики;

вміння працювати з великими обсягами інформації.

надання консультацій;

аналіз та побудова стратегії вирішення питання клієнта;

проведення комунікації;

супровід клієнта впродовж всього шляху вирішення проблеми;

комунікація з клієнтами онлайн;

підписання договорів на надання юридичних послуг.

графік роботи з 09:30 до 18:30;

професійний розвиток;

кар'єрний ріст;

практичний досвід роботи;

гідну заробітну плату;

система бонусів та премій;

офіційне працевлаштування;

дружній колектив;

навчання, тренінги;

зручне розташування офісу у центрі міста.

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець з обліку

Megasport

маєти досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

вмієти працювати з великим об'ємом інформації;

впевнений користувач ПК, з навичками роботи в MS Excel, 1С;

уважність та відповідальність;

мислити системно та орієнтуватися на результат;

готовність до відряджень.

робота з договорами та первинною бухгалтерською документацією в 1С;

ведення обліку торгового обладнання, проведення інвентаризацій;

збір та систематизація даних для фінансової звітності;

контроль своєчасної оплати рахунків, перевірка та закриття взаєморозрахунків з контрагентами;

ведення документообігу по переміщенню торгового обладнання, комплектуючих, аксесуарів та будівельних матеріалів;

робота з заявками на комплектацію магазинів господарськими товарами.

дружній і професійний колектив, який допоможе та підтримає на всіх етапах роботи;

стабільний та конкурентний рівень винагороди;

приємні корпоративні знижки на всю продукцію компанії;

можливість подорожувати з роботою.

Відправити резюме можна за посиланням

Працівник закладу ресторанного господарства

ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; 

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу

юридичне бюро Аґрум Юріс

досвід роботи менеджером з продажу, менеджером по роботі з клієнтами або оператором Call-центру (бажано, але не обов’язково);

відмінні комунікативні навички;

націленість на досягнення результатів;

бажання навчатися та розвиватися;

здатність працювати в умовах мультизадачності;

вільне володіння українською мовою;

енергійність;

комунікабельність;

цілеспрямованість.

робота з гарячою базою клієнтів (ніяких холодних дзвінків, тільки теплі контакти з потенційними клієнтами які вже зацікавлені в юридичних послугах);

ведення переговорів з потенційними клієнтами по телефону;

робота у CRM системі;

співпраця з іншими відділами компанії для забезпечення ефективних продажів.

оплата - ставка + % від продажів + щомісячні премії, верхньої межі не має;

графік роботи з 9:00 до 18:00, (1 година перерви);

повна зайнятість;

можемо розглянути дистанційний формат роботи;

прозора законна діяльність в напрямку юридичних послуг населенню;

зручне розташування офісу прямо в центрі міста;

можливість кар'єрного зростання;

гаряча база клієнтів для вашої роботи;

фіксована ставка плюс бонуси та премії за досягнення високих результатів;

виплати заробітної плати двічі на місяць;

регулярні премії за високі результати;

повноцінне навчання у нас в офісі, що допоможе зрозуміти всі нюанси послуг (юридична освіта для цього не потрібна);

повна підтримка керівника та колег на період адаптації;

оплачувана відпустка після 6 місяців роботи;

молодий активний колектив, позитивна атмосфера та дуже лояльний керівник;

підтримання дружньої атмосфери у колективі - щосезонні корпоративи, щоденні кофебрейки;

кухня у якій завжди є питна вода, чай/кава, солодощі, мікрохвильовка.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор сайту, діловод

ТОВ Садовий Рай

відповідальність;

уважність;

досвід роботи в сфері веб-дизайну, веб-розробки або адміністрування сайтів буде великою перевагою;

вміння працювати з програмами BAS, Word, Excel;

висока увага до деталей та здатність працювати з великим обсягом інформації;

відмінні комунікаційні та організаційні навички;

вміння працювати в команді та здатність працювати самостійно з мінімальним наглядом.

оновлення та підтримка інформації на  веб-сайті компанії, включаючи редагування та додавання нових товарів, акцій, новин тощо;

забезпечення правильного функціонування веб-сайту, виявлення та усунення помилок, вдосконалення функціоналу сайту;

організація та ведення документації компанії, включаючи рахунки, складські накладні, акти прийому-передачі товарів, договори, звіти;

контроль за виконанням договорів з постачальниками та замовниками.

пропонуємо цікаву роботу в динамічній компанії;

можливістю розвитку;

конкурентну заробітну плату;

корпоративні пільги.

Відправити резюме можна за посиланням

Аналітик операційного та прикладного програмного забезпечення

Group KNESS

мати повну вищу технічну освіту або здобуття вищої освіти;

досвід роботи в CRM або ERP системі IT-Enterprise (буде перевагою);

знання на високому рівні С#, SQL;

досвід впровадження API (буде перевагою);

швидко навчатися та бути націленим на результат;

мати хороші комунікативні навички;

мати бажання вивчати не тільки програмуванн, а й предметну область.

з командою програмістів, працювати над проєктами розробки інформаційної системи;

налаштовувати системи під потреби проєкту (за допомогою конструкторів і візуальних інтерфейсів);

конфігурація ERP- системи відповідно до затверджених бізнес-процесів «to be»;

налаштовувати взаємодію IT-Enterprise з іншими інформаційними системами;

проєктувати концептуальну модель даних конкретної предметної області;

вирішувати клієнтські запити/проблеми за допомогою інформаційної системи;

розробляти/налаштовувати API інтеграцію.

роботу в успішній компанії, що активно розвивається, створює тренди ринку, є соціально-відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників;

цікаві проекти в інших країнах;

стати частиною команди, яка створює інновації в найактуальнішій галузі;

офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України;

конкурентний компенсаційний пакет;

піклування про ваше здоров’я, медичне страхування;

вивчення англійської мови;

сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку;

перспективу професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець контакт-центру банку (з навчанням)

Paribas Group UKRSIBBANK BNP

приємний голос, хорошу дикцію, грамотну мову;

здатність до швидкого навчання;

вміння переконувати і відстоювати свою точку зору;

вміння працювати в команді;

досвід в даній сфері не обов’язковий, навчання всього з нуля.

здійснювати телефонні переговори з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банку;

приймати вхідні телефонні звернення;

надавати консультації клієнтам.

працевлаштування з дотриманням вимог чинного законодавства України;

своєчасна виплата заробітної плати;

програми медичного страхування та страхування життя;

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпочинку на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до персональної ефективності та фінансових показників банку;

встановлення строку випробування відповідно до вимог чинного законодавства;

 можливість навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ);

можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group;

робота з періодичною можливістю працювати дистанційно (для вакансій з дистанційним форматом роботи);

програму «War&Life balance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану;

в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я;

різноманітність, інклюзивність;

залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності.

Відправити резюме можна за посиланням

Викладач англійської мови (с. Агрономічне)

школа англійської мови  Flash

англійська – середній;

готовність до постійного навчання та розвитку.

проведення занять відповідно до закріплених груп (офлайн);

проведення індивідуальних занять з клієнтами (офлайн);

онлайн довантаження.

 

гідний рівень доходу та система бонусів;

дієва методика викладання англійської мови;

стабільне завантаження;

гнучкий графік роботи (повна або часткова зайнятість, ранок чи вечір);

кар'єрний ріст;

власна онлайн-платформа;

внутрішня академія для викладачів: постійний розвиток викладачів, є власна академія, яка допоможе підвищити професійні навички та знання.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з логістики

ТОВ Іванець-логістик

досвід роботи у сфері експедиційної логістики буде перевагою (готові розглянути кандидатів без досвіду, але з бажанням навчатися);

знання ринку автоперевезень (Україна, Європа);

впевнений користувач ПК, Excel, месенджери;

відповідальність;

комунікабельність;

вміння працювати у стресових ситуаціях.

організація та супровід вантажних перевезень (імпорт/експорт/внутрішні перевезення);

пошук та залучення перевізників, робота з існуючою базою;

контроль виконання заявок, координація роботи водіїв та клієнтів;

ведення звітності, контроль дебіторської заборгованості.

офіційне працевлаштування;

конкурентна оплата праці: ставка + бонус від результату;

можливість професійного росту до рівня Senior/Team Lead;

сучасний офіс, дружню команду та підтримку наставників;

гнучкий графік Пн. – Пт., з 9:00 до 18:00 години.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з розвитку ІТ-школи

Bit School

комунікативність;

робота в команді;

творчий підхід.

 

бути обличчям школи;

мотивувати команду і не забувати святкувати їхні дні народження;

писати батькам, дзвонити батькам, іноді навіть слухати батьків;

стежити, щоб філія жила, процвітала і приносила кошти.

зарплату;

% від прибутку філії - чим краще працюєш, тим смачніше життя;

можливість керувати, створювати, рости;

команду, яка реально підтримує (і не тільки в чаті «мемами»);

дітей, які роблять неймовірне - і нагадують, заради чого ти працюєш.

Відправити резюме можна за посиланням

Маркетолог

Felmar's Lab

мати навички системного мислення та уважність до деталей;

володіння навичками копірайтингу та сторітелінгу;

знання основи аналітики (Google Analytics, метрики соцмереж, ROI кампаній);

вміння створювати якісний контент і працювати з візуальною айдентикою;

бажання працювати з реальними інноваціями та технологіями;

готовність працювати в динамічному середовищі стартапу.

дослідження ринку, конкурентів і трендів;

формування та реалізація маркетингової стратегії для продуктів, та PR-стратегія для просування бренду;

підготовка презентацій, пітчів, контенту для соцмереж і медіа;

просування проєктів у digital-каналах (LinkedIn, Facebook);

аналітика ефективності маркетингових кампаній.

можливість впливати на бренд і розвиток компанії з перших кроків;

гнучкий графік - можливість поєднувати роботу з навчанням;

перспективу професійного зростання разом із компанією.

Відправити резюме можна запосиланням

Менеджер з комунікації, продажу курсів

JustSchool

вільне володіння українською мовою;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном;

розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата.

знайомити клієнта з продуктами школи та продавати пакети уроків;

проводити пробні уроки за розробленим сценарієм;

постійно покращувати свої навички та відвідувати тренінги від професіоналів у сфері продажів.

гнучкий графік: мінімум 8 уроків на день     (1 урок - 40 хвилин), в діапазоні з 14:00 до 22:00, 5 днів на тиждень;

оплачувану відпустку, лікарняні та ще +4 додаткових вихідних без пояснень;

сучасне навчання з AI-тренажером для розвитку навичок;

стабільну компанію, яка щодня зростає і цінує людей;

корпоративна знижка на англійську для тебе і твоїх рідних;

мерч, івенти та активності - бо робота має приносити не тільки дохід, а й задоволення.

Відправити резюме можна за посиланням

Викладач англійської мови

AntiSchool Online

комунікабельність;

позитивне мислення;

креативність;

мотивувати студентів і обожнювати спілкування;

розвиватися у своїй професії;

мати чудову розмовну англійську (досвід спілкування з іноземцями, навчання чи робота за кордоном - великий плюс);

бажання стати частиною креативного, нестандартного та інноваційного освітнього проєкту;

розуміння важливості роботи над подоланням мовного бар'єру та розвитком комунікативних навичок студентів;

цікавитися кар'єрним зростанням і готовність розвиватися не лише як викладач.

допомагати людям заговорити англійською легко і впевнено;

заняття з дорослими;

навчання дітей та підлітків;

групові заняття;

розробка методичних матеріалів;

підтримка маркетингового відділу та створення освітнього контенту.

конкурентна оплата: фіксована ставка за кожен проведений урок;

підвищення оплати за заняття кожні 500 проведених занять (перше підняття орієнтовно через 2−3 місяці);

гнучкий графік: мінімальне навантаження -10 уроків на тиждень, але ти сам обираєш зручний час для занять;

повністю віддалена робота: можна викладати з будь-якого куточка світу;

сучасна платформа для занять: інтерактивні матеріали для якісного навчання;

готові матеріали: викладачі концентруються лише на викладанні та на успіхах своїх студентів;

кар'єрний ріст: абсолютно реально зростати в розрізі грейдів через внутрішнє навчання для  викладачів (від Стандартного грейду до Преміум +), що за собою несе теж підвищення матеріальної мотивації;

можливість працювати не лише з учнями, а й розвивати свої навички в методиці, створенні контенту, навчанні інших викладачів і навіть зростати до тімліда або керівника відділу.

Відправити резюме можна за посиланням

Маркетолог

ПП Тепло-Холод

активність;

відповідальну і творчу людину, яка хоче навчатися і розвиватися у сфері маркетингу та SMM;

не обов’язково мати досвід - головне  бажання і готовність працювати;

відкритість до нових ідей, вміння працювати в команді та відповідально ставитись до завдань.

створювати яскравий та корисний контент, що розповідає про послуги компанії та допомагає залучати нових клієнтів;

планувати та реалізовувати маркетингові кампанії, аналізувати їх ефективність і пропонувати ідеї для покращення;

допомагати в організації рекламних заходів і промоакцій, працювати над іміджем бренду.

зручний офіс у Вінниці і дружній колектив, де цінують кожного (є можливість працювати дистанційно);

можливість навчання та професійного розвитку;

робота в стабільній компанії, що лідирує на ринку і цінує своїх співробітників.

Відправити резюме можна за посиланням

Молодший юрист

юридичне бюро Аґрум Юріс

вміння працювати з офісними програмами та профільними базами даних;

уважність до деталей та бажання вчитись;

активність у робочих процесах та ініціативність;

вміння грамотно спілкуватися з клієнтами;

пунктуальність;

оперативність;

організаційність;

комунікабельність;

відповідальність.

написання різноманітних юридичних документів;

підтримка керівника (юриста) у веденні справ;

аналіз та обробка юридичної інформації;

забезпечення організаційної підтримки в роботі керівника;

робота з кореспонденцією;

управління календарем зустрічей керівника;

відповідь клієнтам у месенджерах, пошті.

роботу у стабільній компанії;

реальна можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;

роботу в офісі в самому центрі міста по вулиці Соборна.

графік роботи: Пн. – Пт. з 9 до 18 години.

Відправити резюме можна за посиланням

Шифр

Галузь знань

Код

Назва спеціальності

Єдине фахове вступне випробування

1

2

3

4

5

B

Культура, мистецтво та гуманітарні науки

B11

Філологія (за спеціалізаціями)

предметний тест з мовознавства


C

Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини

C1

Економіка та міжнародні економічні відносини (за спеціалізаціями)

предметний тест з економіки та міжнародної економіки

C4

Психологія

предметний тест з психології та соціології або предметний тест з педагогіки та психології (на вибір вступника)

D

Бізнес, адміністрування та право

D1

Облік і оподаткування

предметний тест з обліку та фінансів

D2

Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок

предметний тест з обліку та фінансів

D3

Менеджмент

предметний тест з управління та адміністрування

D4

Публічне управління та адміністрування

один з предметних тестів на вибір вступника

D5

Маркетинг

предметний тест з управління та адміністрування

D7

Торгівля

предметний тест з управління та адміністрування

D8

Право

предметний тест з права та міжнародного права

F

Інформаційні технології

 

Усі спеціальності

предметний тест з інформаційних технологій

I

Охорона здоров’я та соціальне забезпечення

I10

Соціальна робота та консультування

один з предметних тестів на вибір вступника

J

Транспорт та послуги

J2

Готельно-ресторанна справа та кейтеринг

один з предметних тестів на вибір вступника

J3

Туризм та рекреація

один з предметних тестів на вибір вступника

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер з IT - навчання

ПП навчальний центр Гранд

бажання працювати та розвиватися;

впевнений користувач ПК;

відмінні комунікативні навики.

працювати за розробленою навчальною програмою;

консультувати та допомагати дітям та молоді проходити завдання;

виконання інших завдань, пов’язаних із роботою.

комфортні робочі умови у сучасних SMART-класах;

можливість кар'єрного росту та професійного розвитку;

графік: cубота обов’язково + будні дні на вибір;

є варіанти повної або часткової зайнятості.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call- центру

Датагруп Volia

вільне володіння українською мовою;

уважність;

відповідальність;

доброзичливість;

бажання навчатися новому та розвиватися.

приймати вхідні дзвінки клієнтів одного із найбільших банків України;

ввічливо та професійно відповідати на запити;

вносити інформацію в базу даних (із навчанням);

робота з базою даних;

дотримуватись простих внутрішніх стандартів.

 

офіційне працевлаштування;

затишний офіс зі світлом, теплом, чаєм та кавою без обмежень;

оплачуване навчання;

графік роботи 5/2, зміни від 6 годин – з можливістю підлаштування графіка роботи;

медичне страхування, оплачуванні лікарняні та відпустка;

гідну зарплату: стабільна ставка + бонуси (за якісну роботу приємні надбавки)

 

Відправити резюме можна за посиланням

Помічник SMM -  менеджера

Persona Education

розуміння, як працюють соцмережі та тренди;

вміння писати легко та цікаво;

базові навички дизайну: canvaчи аналогічні програми;

креативне мислення;

бажання створювати щось нове.

дизайн корисних матеріалів для проектів;

презентації для партнерів/заходів;

Instagram stories - твої другі руки (регулярно, красиво, з душею);

TikTok та YouTube Shorts — постинг, тренди, креатив;

редагування презентацій;

Telegram-канали — наповнення контентом, що приносить користь.

робота в команді, яка щиро любить те, що робить;

навчання і розвиток в досвідченій команді маркетологів;

свобода для ідей та креативу (і підтримку в їх реалізації);

зручний графік та лояльне керівництво;

офіс в центрі міста з крутою терасою.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Агрономічної сільської ради

досвід роботи з казначейством;

володіння бухгалтерськими програмами.

 

ведення бухгалтерського обліку;

ведення  звітності;

подання звітності у контролюючі органи.

 

8 годинний робочий день

Відправити резюме можна запосиланням

Викладач програмування

ТОВ АРІТ

комунікабельність;

викладання;

презентабельність;

грамотна та чітка мова;

вік від 20 та 40 років;

знання основ HTML5, CSS3, Python, Scratch (знання інших мов програмування буде перевагою);

бажання працювати з дітьми шкільного віку (10−16 років).

підготовка до занять з наданих матеріалів;

проведення занять;

тестування та відстеження успішності учнів.

 

неповний робочий тиждень;

 

гнучкий графік роботи — субота/неділя;

 

перша/друга половина дня;

 

погодинна заробітна плата - за результатами співбесіди;

 

своєчасна виплата заробітної плати;

 

професійне зростання — розвиток професійних якостей, використання сервісів Kahoot, HTML5, надалі — робота з Python, Розробка чат-ботів, JavaScript, Java.

 

Відправити резюме можна за посиланням

SMM -,  

контент -менеджер

магазин зброї Хантер

відповідальність;

вільне володіння українською мовою;

уважність;

креативність;

високий рівень роботи в мобільних застосунках, по обробці фото й відео;

почуття стилю;

Photoshop на середньому й вище рівні;

знання відеоредакторів.

 

генерувати ідеї для лайф - контенту;

писати цікаві, легкі, не нудні тексти;

створення Reels.

графік роботи гібридний (частково в офісі, частково віддалено);

оплата - ставка + премії;

щира та надійні команда, зацікавлена у спільному результаті.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер з первинної документації

ТОВ Рефлекс-Текс

відповідальність;

уважність;

впевнений користувач ПК (Excel, Word).

 

робота з бухгалтерською документацією;

оформлення прибутково-видаткових накладних;

ведення первинної бухгалтерської документації;

набір платежів у системі клієнт-банк;

формування актів виконаних робіт;

контроль документообігу;

аудит;

1С:Документообіг;

робота у програмах 1С / M.E.Doc / Вчасно;

взаємодія з контрагентами щодо первинних документів.

своєчасна оплата праці;

можливість професійного зростання;

графік роботи: 5/2.

Відправити резюме можна за посиланням

Працівник закладу ресторанного господарства

ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; 

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу (B2С)

lifecell

відповідальність;

гнучкість;

проактивність;

стабільність;

організованість;

комунікабельність;

знання законодавства України.

залучати нових користувачів послуг компанії;

консультувати потенційних абонентів щодо умов підключення послуг по телефону та під час особистих зустрічей;

планувати та контролювати розміщення промо - матеріалів компанії за встановленими адресами;

забезпечувати актуальність реклами на мережі;

вести щоденну звітність зі смартфону;

виконувати план продажів та досягати встановлених KPI.

працевлаштування згідно законодавства України в компанію «Датагруп» з першого робочого дня;

можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання у великій та надійній телеком – групі;

гарантована та своєчасна заробітна плата, а також повний соціальний пакет з першого робочого дня;

медичне страхування;

24 календарних дні відпустки + додатковий вихідний до дня народження;

мобільний зв’язок для співробітників: корпоративні тарифи, щоб завжди залишатися на зв’язку;

можливість участі у масштабних інфраструктурних і цифрових проєктах;

співпраця з талановитими та вмотивованими колегами, які підтримують один одного;

участь у волонтерських ініціативах, підтримка благодійних проєктів, програми для молоді та екологічні ініціативи.

Відправити резюме можна за посиланням

Акаунт-менеджер, оператор ПК

ЛТД Tрак Партс

відповідальність;

уважність;

впевнений користувач ПК;

уміння користуватися соціальними  мережами  та інтернетом;

здатність до навчання;

активність.

реєстрація акаунтів;

ведення соціальної активності;

своєчасне здавання акантів.

графік з 9:00 до 18:00 (є можливість обговорити індивідуальний, після навчання є змога працювати дома);

вихідні дні: субота, неділя;

комфортні умови роботи у чистому, просторому офісі;

своєчасна оплата праці (перший тиждень місяця - аванс, третій тиждень місяця - зарплата);

Відправити резюме можна за посиланням

Audit Assistant, стажер в аудиторську команду

Parker Russell

відповідальність;

знання англійської мови — рівень B2 і вище (знання фінансової та аудиторської термінології буде перевагою);

бажання розвиватися;

уважність до деталей;

здатність працювати з великими обсягами даних;

знання з бухгалтерського обліку, аудиту, фінансів та оподаткування;

володіння аналітичним мисленням;

 

брати участь у складанні робочих документів аудитора;

аналізувати фінансову звітність клієнтів і робити первинні висновки щодо ризиків;

допомагати у перевірках відповідності облікової політики та внутрішніх процедур клієнтів вимогам законодавства та МСФЗ;

долучатися до командної роботи з аудиторами, податковими консультантами й фінансистами.

оплачуване стажування тривалістю 2 - 3 місяці з можливістю подальшого офіційного працевлаштування;

гнучкий графік, що дозволяє поєднувати роботу з навчанням;

практичний досвід участі в аудиторських перевірках компаній різних галузей:             IT, нерухомість, енергетика, агросектор, військово-промисловий комплекс та інших;

залучення до підготовки робочих документів аудитора, первинного аналізу фінансової звітності та оцінки систем внутрішнього контролю;

ознайомлення з вимогами МСФЗ (IFRS) та особливостями ведення обліку в Україні;

наставництво від досвідчених аудиторів і фінансових консультантів;

перспективу подальшої кар'єри в Parker Russell Ukraine після успішного завершення стажування.

Відправити резюме можна за посиланням

Спеціаліст з продажу банківських послуг (контакт-центр)

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

здатність швидко навчатися;

відкритість;

позитивне мислення;

відповідальність;

знання банківських програм;

грамотна усна та письмова мова;

 

обробляти вхідні та вихідні телефонні звернення;

працювати с діючими клієнтами банку в телефонному режимі;

надавати актуальні дані по продуктах банку;

заводити кредитні заявки по телефону;

допомагати клієнту у виборі банківського продукту.

своєчасна виплата заробітної плати;

програми медичного страхування та страхування життя;

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпочинку на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до персональної ефективності та фінансових показників банку;

можливість навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ);

можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group;

робота з періодичною можливістю працювати дистанційно (для вакансій з дистанційним форматом роботи);

програму «War&Life balance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану;

в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я;

різноманітність, інклюзивність;

залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності.

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець з обслуговування клієнтів банку

АТ àбанк

відповідальність;

активність;

уважність;

ввічливість;

творчий підхід;

відкритість;

позитивне мислення;

ефективна комунікація.

надавати клієнтам високоякісне обслуговування та консультації щодо банківських продуктів і послуг, забезпечуючи позитивний клієнтський досвід на кожному етапі взаємодії;

активно продавати банківські продукти, виконуючи планові показники відповідно до затверджених стандартів;

орієнтуватися в цифрових продуктах банку та допомагати клієнтам ефективно ними користуватися;

працювати як із постійними, так і з потенційними клієнтами: виявляти їхні потреби, пропонувати релевантні рішення та будувати довгострокові взаємовідносини.

офіційне працевлаштування;

зарплата завжди вчасно і без затримок;

оплачувані 24 дні відпустки;

графік роботи: 5/2, ПН - ПТ (09:00 - 18:00 або 08:30 - 17:30);

можливість кар'єрного зростання;

корпоративний коучинг за твоїм запитом;

матеріальну допомогу у скрутній ситуації.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з підтримки клієнтів, фахівець на вхідну лінію

ТОВ Хоум-Нет

знаходити спільну мову з людьми;

комунікативність;

хочеш вчитись, розвиватись та завжди орієнтуєшся на результат;

впевнено користуєшся ПК (Word / Excel на базовому рівні);

організованість;

відповідальність;

ввічливість;

стресостійкість.

відповідати на телефонні запити клієнтів (тільки вхідна лінія жодних продажів). консультувати та вирішувати питання;

внесення інформації в систему, дотримання стандартів сервісу.

стабільна заробітна плата;

можливість кар'єрного росту, підвищення кваліфікації за рахунок компанії;

сучасний простір поруч зі зручною транспортною розв’язкою;

тренажерна зала - за рахунок компанії;

крута команда;

молоді, відкриті, прості в спілкуванні - саме такі люди тебе оточуватимуть щодня, тут ти реально відчуєш себе «в своїй тарілці»;

своя зона відпочинку в офісі;

масажне крісло, пуфи й кава - все, щоб перезавантажитись між перервами або після роботи.

Відправити резюме можна за посиланням

Викладач програмування у школу

Bit School

знання програм програмування: Java,Python, Arduino IDE;

 комунікативність;

творчий підхід;

 

викладати програмування;

допомагати на перших заняттях;

поєднувати технології, креатив та командну роботу.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Юрист, адвокат

Центр правової допомоги

вища юридична освіта;

грамотна усна та письмова мова;

знання законодавства та актуальної судової практики;

досвід роботи з цивільними та адміністративними справами буде перевагою;

вміння працювати з великими обсягами інформації.

 

надання безоплатних консультацій клієнтам компанії;

аналіз проблематики клієнта та побудова стратегії рішення;

аналіз документації клієнта;

залучення клієнтів до співпраці, надання фактичної юридичної допомоги відповідно договору;

супровід клієнта на усіх етапах розв’язання його питання;

претензійно-позовна робота;

підготовка процесуальних документів;

медіація;

судове врегулювання проблем клієнтів, представництво.

офіційне працевлаштування;

графік роботи: 5/2 з 09:30 до 18:30;

професійний розвиток;

кар'єрний ріст від юриста до керівника;

практичний досвід роботи;

нестандартні ситуації та стратегії вирішення;

досвідчений колектив;

гідну заробітну плату;

здорову команду ідейних людей;

корпоративний зв’язок;

дружній колектив;

цікаві проєкти;

навчання, тренінги;

навчання/стажування – неоплачувані;

зручне розташування офісу в центрі міста.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з презентації, продажу курсів

JustSchool

вільне володіння українською мовою;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном;

розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата.

знайомити клієнта з продуктами школи та продавати пакети уроків;

проводити пробні уроки за розробленим сценарієм;

постійно покращувати свої навички та відвідувати тренінги від професіоналів у сфері продажів.

ми пропонуємо роботу за гнучким графіком: мінімум 8 уроків на день (1 урок - 40 хвилин), в діапазоні з 14:00 до 22:00, 5 днів на тиждень;

якісне навчання новій роботі, до того ж ми використовуємо сучасний AI тренажер, який допомагає швидко та ефективно освоїти всі необхідні навички. це забезпечує якісне навчання та прискорює твій професійний ріст;

виплати заробітної плати двічі на місяць, без затримок;

оплачувана відпустка та лікарняні;

4 додаткових вихідних на рік без пояснень причини — для свят, морального відпочинку або просто так;

корпоративна знижка на англійську для тебе і твоїх рідних;

мерч, івенти та активності — тому що робота має приносити не тільки дохід, а й задоволення.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер з первинної документації

Aйпi-koннеkт

наявність базової профільної освіти (бухгалтерської/економічної тощо);

вміння працювати з бухгалтерськими (1С) та офісними (Word/Excel) програмами;

уважність до деталей та вміння працювати з великим обсягом інформації;

відповідальність;

організованість;

уважність;

перевагою буде знання кадрового діловодства.

обробка первинних документів та їх правильне відображення у бухгалтерському обліку;

ведення типових договорів з контрагентами;

підготовка та ведення типової документації в системі закупівель;

взаємодія з контрагентами - контроль щодо своєчасного відправлення/отримання первинної документації;

взаємодія з іншими підрозділами підприємства - контроль виконання зобов’язань перед зовнішніми контрагентами.

повна зайнятість;

офіційне працевлаштування згідно чинного законодавства;

конкурентна заробітна плата;

графік роботи 5/2 з 09.00 до 18.00 з понеділка по пятницю.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з туризму

туристична компанія Свіжий вітер

креативність;

комунікабельність;

відповідальність;

самоосвіта.

організація та супровід туристичних подорожей;

консультація клієнтів;

підбір та бронювання готелів, авіаквитків та екскурсій;

оформлення документів.

навчання у складі групи

Відправити резюме можна за посиланням

Оператор 1C

ТОВ Юдар-М

уважність;

пунктуальність;

бажання вчитися і розвиватися.

робота в програмі 1С8.3.;

прийом замовлення по телефону;

внесення замовлення в програму 1С.

графік роботи з 10:00 год. до 19:00 год. 5/2;

офіційне працевлаштування;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Помічник юриста, юрист-стажер, адміністратор офісу

Purcen

вища або професійно-технічна освіта;

перевага надається кандидатам з юридичною освітою та студентам юридичних вишів;

грамотна усна та письмова українська мова;

впевнений користувач ПК (Excel, Word, Google - документи);

ввічливість, організованість, відповідальність, охайність;

бажання навчатись та розвиватися, зокрема у сфері юридичних послуг;

досвід роботи на аналогічній посаді -  бажаний, але не обов’язковий.

прийом вхідних дзвінків, фіксація звернень;

первинний прийом клієнтів компанії;

комунікація з клієнтами компанії;

організація відправки/отримання поштової та кур'єрської кореспонденції;

ведення адміністративної документації;

робота з Excel, Word, електронною поштою, CRM-системою (навчаємо в процесі);

виконання завдань керівництва, що випливають з питань організаційного забезпечення діяльності офісу компанії;

виконання завдань керівництва, що випливають з питань надання послуг правничої допомоги клієнтам компанії.

робота в стабільній юридичній компанії, що працює з 2015 року;

сучасний офіс у центрі міста;

наставництво та підтримку в період адаптації;

своєчасна виплата заробітної плати (ставка + премії);

дружній колектив і комфортні умови праці;

для кандидатів з юридичною освітою -можливість професійного росту до посади юриста компанії.

Відправити резюме можна за посиланням

Молодший юрист

юридичне бюро Аґрум Юріс

вміння працювати з офісними програмами та профільними базами даних;

уважність до деталей та бажання вчитись;

активність у робочих процесах та ініціативність;

вміння грамотно спілкуватися з клієнтами;

пунктуальність;

оперативність;

організаційність;

комунікабельність;

відповідальність.

написання різноманітних юридичних документів;

підтримка керівника (юриста) у веденні справ;

аналіз та обробка юридичної інформації;

забезпечення організаційної підтримки в роботі керівника;

робота з кореспонденцією;

управління календарем зустрічей керівника;

відповідь клієнтам у месенджерах, пошті.

роботу у стабільній компанії;

реальна можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;

роботу в офісі в самому центрі міста по вулиці Соборна.

графік роботи: Пн-Пт з 9 до 18.

Відправити резюме можна за посиланням

Викладач програмування в дитячу IT-школу

всеукраїнська школа програмування для дiтей Logika

енергійні та вмотивовані викладачі, які ладнають із комп’ютером на «ти» та мають активний підхід до своєї роботи;

творчий підхід;

креативність;

викладання;

бажано, але не обов’язково — знання у Python, Scratch або Roblox Studio (або ж досвід із іншими мовами програмування та бажання вивчати нове);

великою перевагою буде вища освіта в області ІТ або ж педагогіки/психології;

кандидати з досвідом роботи з дітьми в пріоритеті.

проводити заняття із використанням уже готових методичних матеріалів школи Logika;

створювати та підтримувати дружню робочу атмосферу;

слідкувати за результатами учнів;

давати звіти за шаблонами.

робота у вихідні (субота, неділя);

заробітня плата: 400 грн / 1.5 години викладання;

постійне навчання за рахунок компанії від наших професіоналів;

зручні локації;

круте ком’юніті однодумців.

Відправити резюме можна за посиланням

Завідувач кафедри 

Кокарча Юлія Анатоліївна
кандидат політичних наук, доцент
Освіта:
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2013 р.
Посада:
завідувач кафедри
Дисципліни, які викладає:
 ораторське мистецтво, філософія, філософія та критичне мислення, філософія права, професійна етика та юридична риторика
Сфера наукових інтересів:
політико-правові проблеми розвитку інформаційного суспільства, політична культура та політична участь в інформаційному суспільстві, політичний вплив, політична комунікація, соціальні мережі як елемент сучасного політичного життя, історико-правові аспекти філософських концепцій
В інституті працює:
з 2018 р.
Електронна пошта:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Авторський профіль в Google Scholar
ORCID Researcher ID
Резюме

ПРОФЕСОРСЬКО–ВИКЛАДАЦЬКИЙ СКЛАД КАФЕДРИ

   

Алещенко Віктор Іванович
доктор психологічних наук, професор
Освіта:
Національна академія оборони України
Посада:
професор
Дисципліни, які викладає:
психологія праці в екстремальних умовах, спецпрактикум з альтернативних способів вирішення спорів
Сфера наукових інтересів:
психологічна готовність військовослужбовців до ведення бойових дій, соціально-психологічні аспекти управління та лідерства у військових колективах, інформаційно-психологічні впливи в умовах гібридної війни, професіогенез і розвиток військової культури, військово-соціальне управління та державотворчі процеси, стратегічний ризик-менеджмент і соціальні комунікації у кризових умовах, психологія праці в екстремальних умовах, технології альтернативного вирішення конфліктів і спорів
В інституті працює:
з 2025 р.
Електронна пошта:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Авторський профіль в Google Scholar
ORCID Researcher ID
Scopus
Резюме

Браніцька Тетяна Ромуальдівна
доктор педагогічних наук, професор
Освіта:
Вінницький соціально-економічний інститут ВНЗ Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна», КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти»
Посада:
професор
Дисципліни, які викладає:
методологія і методи психологічних досліджень, методологія та організація наукових досліджень, психологія управління та бізнес-етика
Сфера наукових інтересів:
когнітивно-поведінкова терапія; технології розвитку: EQ емоційного, міжособистісного інтелекту; розвитку комунікативної, конфліктологічної компетентності; (ННС) Ненасильницького спілкування «Мова життя» (на основі методу Маршалла Розенберга); технології розвитку довіри, співпраці, ефективних комунікацій, посередництва, медіації, мирного вирішення конфліктів; безпечного, здорового освітнього середовища; методики процес-орієнтованого та тілесного-орієнтованого підходів
В інституті працює:
з 2024 р.
Електронна пошта:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Авторський профіль в Google Scholar
ORCID Researcher ID
Scopus
Резюме

Шпортун Оксана Миколаївна
доктор психологічних наук, професор
Освіта:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2012 р.
Посада:
професор
Дисципліни, які викладає:
загальна психологія
Сфера наукових інтересів:
психологія особистості, психологія здоров’я, соціальна психологія
В інституті працює:
з 2023 р.
Електронна пошта:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Авторський профіль в Google Scholar
ORCID Researcher ID
Резюме

Штифурак Віра Євгенівна
доктор педагогічних наук, професор
Освіта:
Вінницький державний педагогічний інститут імені М. Островського, 1976 р.
Посада:
професор
Дисципліни, які викладає:
психологія, психологія торгівлі, психологія спілкування та конфліктологія, вікова психологія
Сфера наукових інтересів:
соціально-психологічні умови професійного становлення майбутніх юристів
В інституті працює:
з 2015 р.
Електронна пошта:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Авторський профіль в Google Scholar
ORCID Researcher ID
Резюме

Слободиська Оксана Арнольдівна
кандидат історичних наук, доцент
Освіта: Український державний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 1996 р.; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 1998 р.; Вінницький національний аграрний університет, 2018 р.
Посада: доцент
Дисципліни, які викладає: соціологія масових комунікацій, соціальна психологія, психологія, історія психології, гендерна психологія, геронтопсихологія
Сфера наукових інтересів: інтересів: удосконалення методики викладання історико-правових дисциплін та соціально-психологічних дисциплін, інтеграція у навчальний процес квест-технології
В інституті працює: з 2008 р.
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Авторський профіль в Google Scholar
ORCID Researcher ID
Scopus
Резюме

Чайка Ірина Вікторівна
доктор філософії (PhD) з психології, доцент
Освіта: Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, 2007 р.; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2024 р.
Посада: доцент
Дисципліни, які викладає: психологія сім'ї, психологія кар`єри, технології арт-терапевтичного впливу, психологічна допомога особистості, психокорекція особистості у процесі розвитку, психологія супервізії
Сфера наукових інтересів: подружні та дитячо-батьківські взаємини
В інституті працює: з 2025 р.
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Авторський профіль в Google Scholar
ORCID
Резюме

Бессараба Олена Юріївна
кандидат психологічних наук
Освіта: Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Посада: доцент
Дисципліни, які викладає: психологія сім’ї, технології арт-терапевтичного впливу
Сфера наукових інтересів: питання психосоціальної реабілітації та адаптації військовослужбовців, членів їхніх родин і родин загиблих захисників, впровадження програм ментального здоров’я, розвиток системи першої психологічної та домедичної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій. Значну увагу приділяє вивченню міжвідомчої взаємодії в питаннях підтримки ветеранів, інтеграції внутрішньо переміщених осіб, забезпечення гендерної рівності, протидії домашньому насильству та торгівлі людьми. У фокусі – формування регіональних моделей психосоціальної підтримки на основі принципів міждисциплінарної співпраці, волонтерського залучення та громадської участі, зокрема у співпраці з Червоним Хрестом України та в межах реалізації Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?»
В інституті працює: з 2025 р.
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Авторський профіль в Google Scholar
ORCID
Резюме

Шуй Наталя Вікторівна
Освіта: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2020 р.
Посада: старший викладач
Дисципліни, які викладає: психологія ментального здоров’я, загальна психологія, психологія, тренінг ділового спілкування
Сфера наукових інтересів: внутрішні ресурси особистості, стресостійкість, резильєнтність, особливості емоційної регуляції та саморегуляції, стратегії та дієві механізми підтримки особистості в період економічної нестабільності.
В інституті працює: з 2024 р.
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Авторський профіль в Google Scholar
ORCID
Резюме

 

Заходи кафедри за 2025-2026 н.р.

Якісний склад науково-педагогічних працівників кафедри