|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
|
Business analyst |
мультимаркет Аврора |
досвід роботи з моделювання та опису бізнес-процесів по різних напрямках; навики визначення бізнес-процесу «AS IS», реінжиринг бізнес-процесів «To Be»; аналітичні здібності; системність; комунікабельність; націленість на результат; вміння адаптуватись до змін; розуміти специфіки логістичного сектору; вища освіта в галузі бізнесу, економіки, інформаційних технологій або споріднених дисциплін; базові знання інструментів аналізу даних (Excel) та впевнені знання SQL; знання англійської мови — від рівня B1 і вище. |
вивчення потреб бізнесу, щодо вдосконалення\створення бізнес-процесів, інтерв'ювання співробітників підрозділів; формування регламентів бізнес-процесів, збір даних, узгодження регламентів з учасниками бізнес-процесів; надання пропозицій щодо оптимізації процесів та ініціювання автоматизації бізнес-процесів; аналіз ключових показників бізнесу; формування звітності; можливі відрядження. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Викладач англійської мови |
школа англійської мови Flash |
володіння англійською мовою на рівні вище середнього; досвід викладання не є обов’язковим, але вітається; готовність навчатися нашій методиці викладання у внутрішній академії та зростати разом з нами. |
проводити заняття студентам; надаємо перевагу офлайн формату роботи, але також є можливість додаткової зайнятості онлайн; працювати з комфортною віковою категорією: дітьми, підлітками чи дорослими. |
безоплатне та оплачуване навчання: кожен викладач навчається авторській методиці викладання у внутрішній академії; втілення своїх ідей: постійно рухаємось та хочемо, щоб була можливість введення своїх інновацій у життя; реальну можливість покращення англійської разом з британцем Крегом, який проводить різні тренінги та speaking clubs для викладачів; професійний та особистісний зріст в команді, яка з турботою та теплом прийме до себе; full-time job або part-time job, залежно від твоїх потреб та можливостей. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
ІТ-спеціаліст |
COMFY |
відмінно налаштовувати домашні гаджети; фанатіти від новинок в електроніці та сервісах; працювати головою і серцем. |
чути потреби клієнтів і допомагати їм з вибором/купівлею додаткових сервісів (Sweet TV, Windows, розширені гарантії, налаштування техніки). |
підтримка наставника; зручна та цікава система навчання прямо у твоєму смартфоні; прозоре нарахування заробітної плати і всі юридичні переваги «білої» офіційної компанії; чіткі інструменти планування власної кар'єри від стажера до заступника директора магазину з продажу IT-сервісів, та навіть керівника регіону з цього напряму; заряджена команда експертів своєї справи, з якими буде зростання щодня. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Діловод |
Мережа права |
знання документообігу; знання вимог до оформлення офіційної документації; здатність до тривалої концентрації уваги; хороша довготривала і оперативна пам’ять; емоційна стійкість. |
приймання та реєстрація вхідної кореспонденції; реєстрація вихідної кореспонденції, доставлення до поштового відділення; робота з СРМ-системою; робота з архівом. |
стабільність, адаптований бізнес до нових умов, та можливість розвиватися; навчання, постійна підтримка ментора з навчання протягом всього періоду стажування; сучасність, зручна операційа система, яка оптимізує процеси роботи; кар'єрний розвиток, можливість горизонтального та вертикального росту та ротації в інші департаменти; високий рівень корпоративної культури, подорожі разом з командою, корпоративні подарунки не тільки на день народження та доступ до системи знижок від компаній-партнерів. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Logistics Dispatcher (USA Market) |
Lana Express Logistics LLC |
англійська на рівні Intermediate; здатність вивчати нові концепції; мотивована особистість; сильні комунікативні навички; позитивне / професійне ставлення; увага до деталей; сильні організаторські здібності; впевненість у переговорах щодо ставок; Microsoft Word та Excel; ефективний сильний комунікатор; увага до деталей та організованість; досвід роботи в офісі, виконання звичайних офісних завдань (відповідь на телефонні дзвінки, електронна пошта). |
отримувати запити на завантаження електронною поштою та/або телефоном; розраховувати маршрути та планувати поїздки водіями для місцевих та національних маршрутів; відправляти водіїв з точними замовленнями на забір та доставку; бути в курсі пошуку та узгодження найкращих вантажів і оновлення диспетчерських табло; підтримка якісних стосунків з брокерами, клієнтами та водіями; розвивати нові стосунки з клієнтами та брокерами; керувати водіями та контролювати маршрут, оновлюючи статус за потреби. |
робочий час: 15:00 − 01:00 з понеділка по п'ятницю; конкурентна заробітна плата + бонуси; щомісячні командні обіди; кар'єрний ріст у компанії; оплачувана відпустка та лікарняні; можна працювати віддалено. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Дизайнер (стажер) |
Lifestyle Media Group |
мінімальні знання графічних редакторів Photoshop, CorelDRAW або Illustrator (вітається, але не обов’язково, з навчанням); здатність до навчання; уважність; старанність; творчий підхід; зосередженість; художні здібності. |
гравіювання текстів та графічних зображень на різних виробах за допомогою лазерного маркера (робота проста, не механічна, на ПК, в офісі). |
затишний сучасний офіс у безпечному місці (може використовуватися, як укриття); професійне обладнання; знижки на прикраси; обідня перерва; графік роботи: 5 через 2: або з вівторка по суботу з 9:00 до 18:00 (обідня перерва 1 година щоденно), неділя та понеділок завжди вихідні дні; або з неділі по четвер з 9:00 до 18:00 (обідня перерва 1 година щоденно), п’ятниця та субота завжди вихідні дні. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Юрист, адвокат, помічник юриста |
ФОП (адвокат) Шевчук А.А. |
працелюбність; ініціативність; старанність; цілеспрямованість; здатність до швидкого, креативного та творчого мислення; прийняття вірних рішень; здійснення розрахунків; самостійного аналізу; навчання та здобуття нового досвіду; можливість працювати в умовах значного навантаження; наполегливість; чесність та порядність; знання господарського, податкового, цивільного, земельного, кримінального та процесуального права. |
супровід господарської діяльності підприємств, зокрема надання усних та письмових консультацій; надання повного спектру юридичних послуг фізичним особам, в тому числі надання консультацій, супровід будь-яких справ у суді тощо; складання та перевірка договорів; ведення листування з органами державної влади; супровід перевірок; представництво інтересів юридичних та фізичних осіб в суді, в тому числі в господарському, адміністративному, кримінальному, цивільному судочинстві (складання позовних заяв, клопотань, адвокатських запитів). |
працювати стаціонарно в офісі, в центрі міста, з облаштованим робочим місцем та комфортним умовами (кондиціонер, кавова машина, облаштована кухня); з 9.00 до 18.00, 13.00−14.00 — обід; робота може здійснюватися на умовах значного навантаження. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер з продажу в маркетингову компанію |
GE Marketing |
відповідальність; ініціативність; спілкування з людьми. бути наполегливим; бути амбітним. |
зустрічатися з власниками та керівниками бізнесів; презентувати рішення напряму й домовлятися про співпрацю; допомагати бізнесам розвиватися тут і зараз. |
робота без рутини — кожен день нові люди та нові історії; графік Пн-Пт, з 9:00 до 18:00; навчання за рахунок компанії (досвід не потрібен); оплачуване стажування; щотижневі виплати комісії; бонуси та система мотивації; карʼєрне зростання - від стажера до керівника відділу. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
SMM-спеціаліст |
ТОВ Френдт |
творчий підхід до роботи та бажання розвиватись; знання трендів соціальних мереж і любов до креативу; навички зйомки та монтажу відео, роботи з графічними редакторами; вміння писати цікаві, структуровані тексти; проактивність; відповідальність; бажання досягати результатів; високий рівень комунікаційних та організаційних навичок; відмінне володіння українською мовою. |
контент-планування - розробка календаря постів для соцмереж (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube); створення контенту - написання текстів, підготовка фото/відео (спільно з дизайнером/відеографом), адаптація контенту під різні платформи; ведення соцмереж - публікація контенту, комунікація з підписниками, модерація коментарів і повідомлень; робота з таргетом — налаштування та оптимізація рекламних кампаній у Facebook/Instagram Ads, LinkedIn Ads; SMM-аналітика - відстеження охоплення, залучення, приросту підписників, конверсій з соцмереж; інфлюенс-маркетинг - пошук блогерів, партнерів для колаборацій у соцмережах; оперативні активності — проведення інтерактивів, конкурсів, стрімів, репортажів з виставок/івентів; адаптація контенту під цільову аудиторію - аграрії, партнери, студенти, потенційні працівники; SEO/SMO для соцмереж — оптимізація текстів і хештегів для кращої видимості. |
робота в драйвовій і креативній команді однодумців; цікаві проекти та можливість реалізувати усі свої самі сміливі професійні ідеї; стабільну, конкурентну та вчасну оплату праці; комфортне робоче місце в сучасному офісі з гарною логістичною розв’язкою; звичайний графік роботи 5 днів на тиждень (пн-пт) з 9:00 до 18:00; яскраве корпоративне життя. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Логіст, менеджер з логістики |
Wonder |
досвід роботи у сфері логістики/ освіта «логістика/ перевезення» (бажано); комунікабельність; стресостійкість; уміння переконувати; оптимізм; впевненість в собі; впевнений користувач ПК (MS Office), досвід із CRM; вміння працювати в умовах багатозадачності. |
прийом і обробка замовлень, розрахунок вартості доставки (автотранспорт, самовивіз, Нова Пошта) та подача замовлень на склади; вибір оптимального транспорту (морський, повітряний, авто) і маршруту доставки з урахуванням характеристик вантажу та вимог клієнта; контроль якості автоперевезень, пошук нових перевізників і співпраця з постійними; підготовка експортних та імпортних документів (інвойси, пакування, сертифікати) і співпраця з митними брокерами; страхування вантажів при міжнародних перевезеннях і відстеження їхнього руху за допомогою GPS; аналіз міжнародних логістичних процесів для усунення вузьких місць. |
комфортний офіс; графік (full time офіс): 08:30 - 17:30 (пн-чт), 08:30—16:30 (пт); офіційне працевлаштування; цікаве корпоративне життя; можливість впливати на власний дохід (ставка + KPI); навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Оператор 1C |
ТОВ Юдар-М |
уважність; пунктуальність; бажання навчатись. |
робота в програмі 1С8.3; прийом замовлення по телефону; внесення замовлення в програму 1С. |
графік роботи з 10:00 години до 19:00 години 5/2; офіційне працевлаштування; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бухгалтер з первинної документації |
Aйпi-koннеkт |
наявність базової профільної освіти (бухгалтерської/економічної тощо); вміння працювати з бухгалтерськими (1С) та офісними (Word/Excel) програмами; уважність до деталей; відповідальність; організованість; значною перевагою буде знання кадрового діловодства. |
обробка первинних документів та їх правильне відображення у бухгалтерському обліку; ведення типових договорів з контрагентами; взаємодія з контрагентами — контроль щодо своєчасного відправлення/отримання первинної документації; великим плюсом буде досвід ведення кадрового та військового обліку. |
повна зайнятість; офіційне працевлаштування згідно чинного законодавства; конкурентна заробітна плата; графік роботи 5/2 з 09.00 до 18.00 з пн.-пт.; |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Юрист, помічник адвоката |
Лігал ЛТД Вінниця |
мати досвід у продажах або клієнтському сервісі, це буде перевагою; вільно володіти українською мовою — як письмово, так і усно; не губитися у спілкуванні, вміти слухати та ставити запитання; мати бажання розвиватися у сфері права, вчитися новому щодня й ставати впевненішим у професії. |
спілкування з клієнтами — з’ясувати суть ситуації, дати перші орієнтири, пояснити юридичний алгоритм дій; підготовка документів — шаблони є, але бездумне копіювання не працює; аналіз юридичних запитів — сформулювати правову позицію, знайти факти, підтягнути норму; робота в CRM — фіксувати звернення, етапи, задачі; командні обговорення — обговорюємо кейси, ділимося знаннями, вчимося один у одного. |
конкурентна заробітна плата (ставка + бонуси за результат); Пн-Пт, 9:30−17:30; офіс у центрі Вінниці; команда без бюрократії — працювати чітко, підтримувати один одного; постійне навчання, обговорення змін у практиці та законодавстві. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер з логістики |
ТОВ Іванець-логістик |
досвід роботи у сфері експедиційної логістики буде перевагою (готові розглянути кандидатів без досвіду, але з бажанням навчатися); знання ринку автоперевезень (Україна, Європа); впевнений користувач ПК, Excel, месенджери; відповідальність; комунікабельність; вміння працювати у стресових ситуаціях. |
організація та супровід вантажних перевезень (імпорт/експорт/внутрішні перевезення); пошук та залучення перевізників, робота з існуючою базою; контроль виконання заявок, координація роботи водіїв та клієнтів; ведення звітності, контроль дебіторської заборгованості. |
офіційне працевлаштування; конкурентна оплата праці: ставка + бонус від результату; можливість професійного росту до рівня Senior/Team Lead; сучасний офіс, дружня команда та підтримка наставників; гнучкий графік: пн-пт, з 9:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Вчитель англійської |
освітній клуб Jump |
вища освіта (філологія / педагогіка) або студенти старших курсів; знання англійської мови на рівні B2-C1 і вище; досвід роботи з підлітками буде перевагою; уміння пояснювати складні речі просто та цікаво. |
проведення занять з англійської мови (групових та/або індивідуальних); підготовка учнів до формату НМТ (тести, граматика, читання, письмо, слухання); складання навчальних планів та контроль прогресу; створення мотивуючої атмосфери на заняттях. |
сучасні методики та матеріали; дружня атмосфера та підтримка команди; гнучкий графік (у другій половині дня); конкурентна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Викладач програмування школи |
Bit School |
Java; Python; Scratch; робота в команді; C++; Arduino IDE; вміти пояснити, чому код не працює — і не зламатися морально; не боятися дитячих «А чому?». |
працювати з дітьми; вчити дітей кодуванню; створювати ігри; оживляти роботів.
|
допомогу на перших заняттях; навчання та підтримку; конкурентна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бухгалтер з обліку сервісних операцій |
ТОВ Френдт |
досвід роботи бухгалтером або у суміжних напрямках від 1 року; знання основ обліку первинної документації; впевнене користування Excel і CRM (Bitrix — буде перевагою); пунктуальність; уважність до деталей; відповідальність. |
формування та оперативне направлення пакету документів при заключених угодах (рахунок, договір, специфікація, видаткова накладна); аналіз заявок у Bitrix: їх оновлення або фіксація відмов; організація направлення відремонтованих виробів по оплачених заявках; облік операцій по ремонтах сервісного центру (виписка рахунків, актів наданих послуг); облік операцій по виготовленню кабельної продукції (проведення комплектацій, звіти виробництва за зміну); своєчасне закриття періоду. |
робота в стабільній компанії, яка розвиває агробізнес України; локація: с. Писарівка (12 км від Вінниці) — забезпечуємо безкоштовне довезення до роботи; професійний розвиток та підтримка досвідченої команди; конкурентна заробітна плата (обговорюється з успішним кандидатом); графік роботи: пн-пт, з 9:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Помічник маркетолога (ІТ) |
студія вебдизайну Глянець™ |
бажання навчатись і розвиватися в галузі digital-маркетингу; відповідальність; вміння працювати в команді; креативність, здатність мислити нестандартно та генерувати нові ідеї; базові знання в SMM або просуванні у соцмережах (буде перевагою). |
ознайомлюватися і використовувати інструменти маркетингу під керівництвом досвідчених наставників; аналізувати ефективність реклами та вивчати шляхи її покращення; вносити власні ідеї та креативні підходи у маркетингові стратегії; підтримувати та розвивати соцмережі компанії, створювати цікавий контент, навчатися створювати рекламні кампанії та опановувати налаштування реклами. |
навчання за рахунок компанії: вступний експрес-курс і чітка програма розвитку; гнучкий графік роботи (з понеділка по п’ятницю, з 7−11 до 17−19 години); дотримання державних вихідних; комфортний та систематизований процес ведення проєктів; дружній колектив і підтримка наставників; зручний простір в прекрасному місці для роботи, регулярні тімбілдинги, спільні свята, цікаві корпоративи; мінімум бюрократії, максимум адекватного менеджменту; комфортні умови роботи, високопродуктивні ПК, 2 монітори, столи, крісла, усі необхідні для роботи засоби; зручне місце розташування, — можна добратися всіма видами транспорту, для авто велика парковка, а для велосипедів зручна велопарковка; обіди, фітнес тренування, різноманітні «плюшки»; участь в івентах, оплачувані курси, регулярні тімбілдинги та корпоративи; перспективи професійного зростання у стабільній команді з багаторічною історією. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Журналіст-копірайтер (cтрічка новин, рерайт) |
Oscorp |
досвід роботи у журналістиці (з виходом на Укр Нет — не обов’язково); робота в м. Вінниця (Віддалено не розглядається); загальна ерудованість; грамотне написання текстів, рерайтів; Бажання розвиватися. |
пошук та відстеження тем; написання статей та рерайтів; виїзд на події за потреби; отримання експертних коментарів. |
графік роботи з 9.00 до 18.00 год.; 5 денний робочий тиждень, Сб-Нд — вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Графічний дизайнер (поліграфія, широкоформатний друк) |
ФОП Олейник Є.О. |
досвід роботи з широкоформатним принтером; навики роботи з AdobePhotoshop обов’язково; порядність; відповідальність; бажання розвиватись. |
широкоформатний друк (друк на банері, на папері, на сітці та плівці); інтер'єрний друк; друк на полотні, на шпалерах; після-друкарська обробка; вивіски. |
офіційне працевлаштування; супровід та адаптація з першого робочого дня; висока і стабільна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
TikTok-менеджер, контент-креатор в One Touch |
ТОВ Ван Тач |
розуміння TikTok як медіа (досвід ведення сторінки — буде плюсом); вміння знімати і монтувати (CapCut, InShot або інші мобільні редактори); креативність + швидкість реалізації; грамотна українська мова; почуття стилю; дотепність; гнучкість. |
створення TikTok-відео (до 5 на тиждень) — зйомка, монтаж, підбір музики, заголовків; робота в парі з власником та працівниками компанії (зйомка, ведення, монтаж відео як «обличчя бренду»); генерація ідей, адаптація трендів під інженерну тематику; робота з фірмовим стилем та цінностями One Touch; ведення контент-плану, відстеження статистик і зростання; створення роликів про команди, об'єкти, проєкти, факапи та перемоги. |
повну свобода для самовираження та реалізації своїх ідей; бренд, який має чітку місію та живе на енергії; власника, який готовий знімати і працювати з вами як «тікток-тандем»; візуальний контент, об'єкти, команди — усе надається; бонуси за зростання TikTok-акаунту (кількість підписників, охоплення, ліди); гнучкий графік: важливий результат, а не присутність. |
Відправити резюме можна за посиланням
|
|
Культорганізатор |
VinSmart Центр |
комунікабельність; відповідальність; креативність. |
організація та проведення заходів (різні тренінги, творчі майстер-класи, настільні ігри); ведення контенту в Instagram, Telegram у креативному просторі Level80 (вул. Магістратська, 80) для підлітків та молоді. |
умови роботи: з 12:00- до 21:00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
- Відбувся майстер-клас на тему «Секрети приготування заварних тістечок»
- Відбулося пленарне засідання ІІІ студентської наукової конференції на тему «Актуальні проблеми розвитку індустрії гостинності та туризму»
- Участь у VI Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності»
- Здобувачі вищої освіти відвідали ТОВ «Підприємство АВІС»
- Представники ВТЕІ ДТЕУ відвідали онлайн-лекцію «Безпека туристичної діяльності!»
- Відбулася екскурсійна поїздка до м. Чернівці
- Для здобувачів вищої освіти проведено гостьову лекцію на тему «Як створити сервіс, який запам’ятовується з першого погляду»
- Для здобувачів вищої освіти проведено майстер-клас на тему «Підбір одягу та спорядження для різних форматів походів: поради від фахівців мережі туристичних магазинів Shambala»
- У рамках вивчення освітнього компоненту «Екологія» здобувачі вищої освіти відвідали підприємство «Еко-Сервіс»
- Участь у гостьовій лекції на тему «Організація гастрономічного туру: мистецтво смакових вражень»
- Участь у гостьовій лекції на тему «Технологічні рішення для підвищення ефективності та прибутковості виробництва молочної продукції»
- Участь у ІІІ Туристично-економічному форумі «Туристичними шляхами українського Поділля»
- Відбувся кулінарний майстер-клас на тему «Інноваційні технології приготування м’ясних страв»
- Відбувся майстер-клас на тему «Використання смарт-технологій у автентичній українській кухні»
- Відбулася зустріч-консультація з представницею ТОВ «Перша Приватна Броварня»
- Для здобувачів вищої освіти проведено майстер-клас із приготування хачапурі
- Участь представників інституту у ІІІ Форумі «Інноваційні підходи в промисловому та крафтовому виробництві: виклики та можливості»
- Команда інституту взяла участь у VІII Міжнародному фестивалі ресторанних технологій BESTCOOKFEST-2025
- Представники ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у Всеукраїнському фаховому семінарі із забезпечення якості вищої освіти в галузі туризму, готельно-ресторанної справи та менеджменту
- Для здобувачів вищої освіти проведено навчальне заняття в офісі Туристичного клубу «Бідняжка»
- Екскурсія вінницькими підземеллями та катакомбами
- Представники інституту взяли участь в онлайн-вебінарі «ШІ в туристичних послугах»
- Представники інституту взяли участь у Форумі туризму та гостинності
- Відбувся майстер-клас на тему «Технологія приготування кондитерських виробів та їх оздоблення»
- Відбувся всеукраїнський круглий стіл на тему «Інноваційні технології у ресторанній галузі»
- Для здобувачів вищої освіти проведено гостьову лекцію на тему «Хайкінг як спосіб вивчення природи та культурної спадщини рідного краю»
- Науково-педагогічні працівники та здобувачі вищої освіти відвідали Молочну ферму Прикарпаття «МУККО»
- Для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» проведено майстер-клас на тему «Інноваційні підходи у створенні коктейлів»
- Здобувачі вищої освіти здійснили екскурсійну поїздку за маршрутом м. Камʼянець-Подільський - с. Маліівці
- Здобувачі вищої освіти відвідали ТОВ «Аграна Фрут Україна»
- Для здобувачів вищої освіти проведено гостьову лекцію на тему «Тема Digital heritage. Трансформація культурного надбання»
- Здобувачі вищої освіти за спеціальністю J2 Готельно-ресторанна справа та кейтеринг відвідали готель «Optima»
Пропозиції до ОП «Публічне управління та адміністрування» другого (магістерського) рівня вищої освіти та організації освітнього процесу за нею
Досвід аналогічних вітчизняних та іноземних освітніх програм, урахований на ОП «Публічне управління та адміністрування» ОС «магістр» та освітньому процесі за нею
Пропозиції з акредитаційних експертиз освітніх програм ВТЕІ ДТЕУ, враховані з метою забезпечення якості вищої освіти та удосконалення освітнього процесу на ОП «Публічне управління та адміністрування» ОС «магістр»
- Відбулось підписання договору про співпрацю між ВТЕІ ДТЕУ та «Клінікою ментального здоров'я Тетяни Никифорової»
- Участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції з міжнародною участю «Сучасні підходи та перспективи професійного розвитку фахівців соціономічних професій»
- Здобувачі спеціальності С4 «Психологія» відвідали тренінг «Перша психологічна допомога: кроки підтримки»
- Відбулася інформаційна зустріч із психологом ДСНС
- Відбулась інформаційна зустріч «Напрямки групової роботи психологів з вразливими категоріями населення»
- Відбулася ознайомча зустріч представників інституту з командою Центру «Відновлення» Міжнародної гуманітарної організації «Лікарі без кордонів»
- Гостьова лекція на тему «Емоційна грамотність як конкурентна перевага в бізнесі» для здобувачів вищої освіти спеціальності С4 Психологія
- Участь у круглому столі «Здоров’язбережувальний простір працівників соціальної сфери»
- Гостьова лекція з етнокультурної психології: «Шлях формування національної ідентичності»
- Участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «ОСОБИСТІСТЬ У ФОКУСІ СОЦІОГУМАНІТАРНИХ, ПЕДАГОГІЧНИХ ТА ПСИХОЛОГІЧНИХ НАУК»
- Участь здобувачів вищої освіти в Університетському студентському круглому столі «Постконфліктний досвід держав світу: перспективи утвердження демократії в Україні»
- Відбулась зустріч студентів психологів ВТЕІ ДТЕУ з фахівцями Центру ментального здоров'я Вінницької обласної військової адміністрації
- Всесвітній день ментального здоров’я у ВТЕІ ДТЕУ
- Відновлення та інсайти: Як викладачі та студенти-психологи провели кіно-ретрит «Глибше за Лід»
- Магістри-психологи долучились до Круглого столу «Ґендерна рівноважність учасників освітнього процесу: реалії та перспективи»
- Кафедра психології ВТЕІ ДТЕУ взяла участь у II Міжнародній науково-практичній конференції
- Майбутні психологи долучилися до Всеукраїнського Дня Метеликів
- Студенти ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у засіданні постійної комісії з питань освіти, релігії, культури, молоді та спорту Вінницької обласної Ради
- Майстер-клас на тему «Мистецтво публічних консультацій: інструменти та найкращі практики» відбувся у ВТЕІ ДТЕУ
- Відбулася ознайомча зустріч представників інституту з командою Центру «Відновлення» Міжнародної гуманітарної організації «Лікарі без кордонів»
- Викладач кафедри менеджменту та публічного управління ВТЕІ ДТЕУ пройшла навчання в межах тренінгу для тренерів «Викладання правосуддя перехідного періоду для публічних службовців»
- Для здобувачів вищої освіти проведено лекцію – бесіду на тему: «Шлях до успіху»
- Викладачі ВТЕІ ДТЕУ презентували проєкт на фіналі Національного ідеатону EGAP Ideathon 2025
- Викладачі ВТЕІ взяли участь у Форумі цифрових громад: від ідеї до дії
- Студенти ОП «Публічне управління та адміністрування» доєдналися до розробки рекомендацій щодо адаптації Стратегії 3.0 Вінницької МТГ
- Триденний тренінг «Амбасадори демократії» відбувся у Вінниці за підтримки міжнародних партнерів
- Перемога у Всеукраїнському конкурсі кваліфікаційних робіт зі спеціальності 073 «Менеджмент» за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти
- Науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту та публічного управління взяли участь у вебінарі НАДС
- Викладачі кафедри менеджменту та публічного управління взяли участь у міжуніверситетському круглому столі
- Представники ВТЕІ ДТЕУ виступили модераторами інтерактивної сесії конференції «Локалізація Цілей сталого розвитку: розширення рівних економічних можливостей для жінок і чоловіків, доступу до фінансування та зеленого економічного зростання»
- Екскурсія до ТОВ «Аграна Фрут Україна»
- Команда викладачів Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ взяла участь у півфіналі Ідеатоні «EGAP Ideathon 2025»
- Лекція-бесіда «Бізнес в умовах війни» від директора ТОВ «ВІНПРОДПЛЮС»
- У Вінницькому торговельно-економічному інституті ДТЕУ проходила акредитація освітньої програми «Публічне управління та адміністрування» спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітнього ступеня «магістр»
- Для здобувачів вищої освіти проведено майстер-клас на тему «Сталий розвиток через призму добробуту: тренди, виклики, рішення»
- Семінар для здобувачів магістерського рівня спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування»
- Відбувся обмін досвідом ОП «Публічне управління та адміністрування» ВТЕІ ДТЕУ, аналогічних і споріднених програм ЗВО України та Thompson Rivers University
- Гостьова лекція для здобувачів вищої освіти ОП «Публічне управління та адміністрування»
- Науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту та публічного управління взяли участь у онлайн-зустрічі на тему «Лобізм як інструмент: як нове законодавство змінює правила взаємодії бізнесу та влади»
- Здобувачі спеціальності «Публічне управління та адміністрування» познайомилися з роботою Вінницької обласної Ради
- Участь викладачів ВТЕІ ДТЕУ у навчально-практичному курсі «Молодіжна політика, заснована на підходах участі»
- Викладачі кафедри менеджменту та публічного управління взяли участь в «Educators Track: серії лекцій з цифрової майстерності від Genesis»
- Збірник наукових праць XIV Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми ефективного соціально-економічного розвитку України»
- Збірник матеріалів XI Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Менеджмент ХХІ століття: сучасні моделі, стратегії, технології»
- Збірник наукових праць ХІIІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми ефективного соціально-економічного розвитку України»


