Для здобувачів вищої освіти проведено гостьову лекцію на тему «Як створити сервіс, який запам’ятовується з першого погляду»

04 листопада 2025 року в інституті відбулася гостьова лекція на тему «Як створити сервіс, який запам’ятовується з першого погляду», яку на запрошення кафедри туризму та готельно-ресторанної справи для здобувачів вищої освіти за спеціальностями J2 Готельно-ресторанна справа та кейтеринг, J3 Туризм та рекреація, G13 Харчові технології провів Михайло Шевелюк – засновник та керівник Школи гостинності Ukrainian Horeca School, експерт з сервісу та гостинності, менеджер з розвитку готелю «Швейцарський» та ресторану «Валентино» (м. Львів), доктор філософії з культурології, викладач кафедри готельно-ресторанного бізнесу Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського.
Лекція розпочалася з постановки фундаментального питання «Що очікують гості від ресторану?», відповідь на яке лектор давав в ході свого виступу, наводячи на підтвердження сказаного велику кількість актуальних кейсів. На лекції ґрунтовного обговорення зазнали практики, посередництвом реалізації яких гість відчуватиме увагу та турботу персоналу до своєї персони і в нього неодмінно виникатиме бажання повернутися в заклад знову. Це, зокрема, персоналізація сервісу під кожного конкретного гостя, зустріч гостя та прощання з ним, сторітелінг, інтерактив та різноманітні активності, приємні несподіванки, автентика, ін.
Михайло зазначив, що сервіс має ключове, визначальне значення в індустрії гостинності, оскільки він є основою для формування клієнтського досвіду, лояльності гостей, репутації закладу та його комерційного успіху. І ми з ним цілком погоджуємося.
Присутні на лекції здобувачі вищої освіти та науково-педагогічні працівники кафедри висловлюють слова вдячності пану Михайлу за змістовну та захоплюючу лекцію, у якій зазнала висвітлення актуальна та дуже важлива на сьогодні проблема.



