Відбулось засідання Секції 7 «Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку бізнесу»

23 квітня 2019 року у рамках VIII Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми ефективного соціально-економічного розвитку України: пошук молодих» відбулось засідання Секції 7 «Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку бізнесу» кафедри маркетингу та реклами, керівник секції: Головчук Ю.О. – к.е.н., ст. викладач кафедри маркетингу та реклами; секретар секції: Мельник Юлія – здобувач освітнього ступеня «Бакалавр» (гр. МР-31д).
Відбулася зустріч молоді з Петренко Т.В. - директором туристичного агенства «БОН ВОЯЖ». Тетяна Вікторівна поділилася досвідом організації маркетингової діяльності в туристичній індустрії та концептуальними підходами Digital-технологій у галузі туризму.
Щиро дякуємо Ковінько О.М. - Голові ГО Вінницької обласної організації «Українська Асоціація Маркетингу», Голові Вінницького Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами за обмін досвідом, практичні поради молоді щодо вирішення гендерних проблем.
За підсумками конкурсу переможцями визнано таких здобувачів вищої освіти: Марковська А.О. (гр.МР-31д), Сивак С.М. (гр.МР-11дм) – 1 місце; Соколова А.О. (МЗЕД-41) – 2 місце; Шахнюк А.І. (гр.МЗД-31д) – 3 місце. Переможці конкурсу були нагороджені грамотами.
Дякуємо всім учасникам, молодим науковцям та запрошеним гостям за цікаві , актуальні теми, що викликали жваву дискусію та обговорення .
Бажаємо всім учасникам нових наукових досягнень!
![]() |
![]() |
![]() |





