Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

21 травня 2019 р. на базі Заміського комплексу «Butterfly» (м. Вінниця) кафедрою туризму та готельно-ресторанної справи було організовано та проведено міжвузівський круглий стіл «Впровадження інноваційних технологій у сфері обслуговування», участь в якому взяли здобувачі вищої освіти спеціальностей «Готельно-ресторанна справа», «Харчові технології», викладачі кафедри Чорна Н.М., Семко Т.В., Іваніщева О.А., Лук’янець А.В., Пахомська О.В., Малюта К.Г.
Захід розпочався з ознайомчої екскурсії по закладу, яку провела його директор Орочинська Ж.Л. Присутні мали можливість дізнатися цікаві факти з історії започаткування та розвитку комплексу, ознайомитися з готельними номерами та приміщеннями ресторанів, меню, коктейльною та винною картами, технологічним процесом виробництва, ціновою та маркетинговою політикою, прослухати інформацію про особливості організації активного відпочинку для відпочиваючих, корпоративних заходів, інших аспектах обслуговування гостей. Значну увагу Орочинська Ж.Л. звернула на концептуальні засади розвитку Заміського комплексу «Butterfly».

У ході засідання круглого столу учасники заходу обговорили проблеми впровадження інноваційних технологій у закладах ресторанного господарства, інноваційних напрямків розвитку індустрії гостинності в Україні, а також місця й ролі професійної культури фахівців сфери обслуговування у розвитку індустрії гостинності, поділилися роздумами на рахунок перспектив розвитку готельно-ресторанного бізнесу у м. Вінниці та в Україні в цілому, викликів та загроз, що існують в цій сфері на сьогодні.
Учасники заходу здобули не лише нові знання про сучасні тенденції розвитку сфери гостинності, але й мотивацію для подальшого самовдосконалення та професійного розвитку.