Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

24 грудня 2019 року з метою обміну практичним досвідом щодо організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності закладу вищої освіти кафедрою маркетингу та реклами було проведено круглий стіл на тему «Маркетингове управління діяльністю закладів вищої освіти».
У заході брали участь
Мартинова Л.Б. – заступник директора з навчально-методичної роботи,
Говорко О.В. – начальник відділу реклами та зв’язків з громадськістю ВТЕІ КНТЕУ,
науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ КНТЕУ,
Федорченко А.В. – Голова Науково-методичної комісії з маркетингу, завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана,
Богацька Н.М. – заступник відповідального секретаря відбіркової комісії ВТЕІ КНТЕУ,
Меланішен Ю.П. – директор ТРК «Регіон Інформ»,
Мельник Ю. В. – керівник студентського туристичного клубу “Way to freedom”.

Під час дискусії було обговорено:
– стан та перспективи розвитку комунікаційних зв’язків Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ;
– ефективність діяльності відділу реклами та зв’язків з громадськістю у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ;
- практичні аспекти застосування Стандартів вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» в маркетинговому управлінні Вінницьким торговельно-економічним інститутом КНТЕУ;
- практичні аспекти маркетингового планування комунікаційної діяльності закладів вищої освіти;
- механізм маркетингового управління закладів вищої освіти в умовах конкуренції на ринку освітніх послуг;
- імідж закладу вищої освіти очима бізнесу;
- роль студентства у формуванні бренду Вінницького торговельного-економічного інституту КНТЕУ.
Результатом обговорення проблем маркетингового управління діяльністю закладів вищої освіти, зокрема Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ стало прийняте рішення про наступні заходи:
– ініціювання зустрічей з роботодавцями м. Вінниці та районів Вінницької області для обговорення з ними можливості формування замовлення на підготовку фахівців різних спеціальностей у ВТЕІ КНТЕУ;
– вивчення досвіду запровадження дуальної освіти у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ, зокрема за ОП «Маркетинг»;
– активна співпраця науково-педагогічних працівників кафедри маркетингу та реклами з відділом реклами та зв’язків з громадськістю ВТЕІ КНТЕУ;
– проведення опитування здобувачів вищої освіти за ОП «Маркетинг» для оцінювання їх рівня задоволеності отриманими знаннями, набутими компетентностями після вивчення дисциплін;
– в процесі профорієнтаційної роботи залучати до маркетингових заходів ВТЕІ КНТЕУ успішних та активних школярів 10-11 класів, з метою мотивувати їх до вступу в інститут;
– з метою скорочення періоду між випуском і ефективним першим робочим днем, залучати здобувачів 3-4 курсів до практичного життя виробничих, торговельних підприємств Вінниччини різних галузей;
– активувати здобувачів вищої освіти за ОП «Маркетинг» з першого курсу до активної роботи в Раді студентського самоврядування ВТЕІ КНТЕУ.
В результаті запальної дискусії дійшли висновків, що оцінити на «відмінно» діяльність закладу вищої освіти можливо тільки тоді, коли науково-педагогічні працівники, здобувачі вищої освіти, провідні практики, керівники бізнес-структур, абітурієнти – всі поставлять високу оцінку його діяльності.
«Працюємо всі разом над підвищенням іміджу Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ»!