У ВТЕІ КНТЕУ відбулося відкрите засідання дискусійного клубу «Маркетинг і реклама»

Навчатися у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ, спілкуватися з практиками, отримувати нові досвід, знання та враження – це не фантазія, а реальність, яка стала частиною життя студентства та новим кроком до професійного успіху!
25 лютого 2020 року проведено відкрите засідання дискусійного клубу «Маркетинг і реклама» на тему «Аутсорсинг в системі маркетингу: інноваційний підхід до управління вітчизняними підприємствами на міжнародних ринках».
Про практичний досвід використання аутсорсингу в системі маркетингу, інноваційні підходи до управління підприємствами на вітчизняних та міжнародних ринках дізнавалися від випускників ВТЕІ КНТЕУ - практикуючих маркетологів Софії Сельської – маркетингового консультанта, Марини Білостоцької – засновника ТМ «Kreida».
Цікаві кейси, практичні поради з перших вуст, максимально різноманітний практичний контент застосування аутсорсингу, інформація про види маркетингової діяльності, передані на аутсорсинг, проблеми розрахунку та обліку вартості виконання маркетингових функцій, методи оцінювання якості аутсорсингу та процедура перегляду контракту захопили учасників дискусійного клубу та викликали дискусію.
Щиро дякуємо Софії Сельській, Марині Білостоцькій за обмін досвідом, розповіді про практичні ситуації в поєднанні з їх вирішенням, практичні поради молоді щодо підвищення професійного рівня! Бажаємо міцного здоров'я, щастя, натхнення в роботі, успіхів у всіх починаннях!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |








