Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

05 травня 2020 року відбувся ІІІ Всеукраїнський круглий стіл "Молодь Поділля опановує маркетинг!
Учасниками круглого столу стали:
- Президент Української Асоціації Маркетингу, Голова ІГКР в Україні, доцент кафедри маркетингу КНЕУ ім. В. Гетьмана – Лилик І.В.;
- науково-педагогічний персонал кафедр, що забезпечують реалізацію освітніх програм «Маркетинг» Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ, Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, НТУ «Дніпровська політехніка», Одеської національної академії ім. Попова, Хмельницького національного університету;
- здобувачі вищої освіти ОП «Маркетинг» вище зазначених закладів вищої освіти;
- стейкхолдери: Президент Хмельницької торгово-промислової палати – Белякова Н.М. (м.Хмельницький), директор ТОВ «Траєкторія» – Купрієнко В. І. (м.Вінниця), директор ТОВ «Бон Вояж+» – Головчук О.В. (м.Вінниця), директор КП "Вінницький муніципальний центр інновацій" – Шевчук В.Я. (м.Вінниця), директор ТОВ «Промавтоматика» – Ганчук М.Д. (м.Вінниця).

Учасники круглого столу мали можливість обмінятися практичним досвідом щодо організації маркетингової діяльності підприємств в умовах пандемії. Стейкхолдери визначили, в процесі діалогу, якими компетенціями мають володіти маркетологи нової формації. Представники закладів вищої освіти, а саме робочі групи з розробки освітніх програм «Маркетинг» ОС «молодший бакалавр», «бакалавр», «магістр» та члени робочої групи з розробки професійних стандартів за кодом 2419 «Професіонали у сфері маркетингу» отримали посил від стейкхолдерів про необхідність внесення коректив до освітніх програм підготовки фахівців з маркетингу.
Учасники круглого столу наголошували на тому, що вітчизняні підприємства вже працюють над подоланням викликів, що постали перед українською економікою у зв'язку з пандемією коронавірусу, визначали етапи виходу підприємств з шоку, який пережила економіка світу.
Президент Української Асоціації Маркетингу, Голова Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Україні, доцент кафедри маркетингу КНЕУ ім. В. Гетьмана – Ірина Лилик зауважила, що наразі, важливим завданням є підготувати універсального маркетолога, який буде гнучким та готовим постійно самовдосконалюватися, перефоматовуватися разом з підприємством, швидко реагувати на зміни в його бізнес-процесах.
Директор Комунального підприємства "Вінницький муніципальний центр інновацій" – Володимир Шевчук звернув увагу на те, що в порівнянні з іншими кризами, які переживала економіка України (2008р, 2014-2016рр.) маємо нову реальність, коли діяльність маркетолога залежить від нагальних потреб підприємства, бюджет на маркетингові заходи є обмеженим. Перейшовши на віддалену роботу, ми зрозуміли, що маркетологу важливо контролювати рентабельність свого підприємства, оцінювати можливості партнерів, постачальників. Маркетолог має бути проактивним, відповідальним та орієнтованим на результат, застосовувати інноваційні підходи до вирішення будь-яких завдань. Для успішного виходу з світового економічного спаду, викликаного в 2020 році, для фахівців з міжнародного маркетингу актуальним є знання різних мов, адже результат переговорів з партнерами залежить від розуміння один одного.
Директор ТОВ «Промавтоматика» – Михайло Ганчук зазначив, що криза – це можливість виділитися в очах споживача, стати кращим на ринку. В умовах пандемії коронавірусу присутні обмежувальні карантинні заходи як для бізнесу так і для споживачів, і вони суттєво вплинули на поведінку споживачів та рівень їх платоспроможності. Ринок швидко змінився, тому маркетолог мав би першим швидко реагувати на такі зміни. Криза показала, що на тих підприємствах, де була налагоджена маркетингова діяльність, відбулося швидке реагування на ситуацію, і весь бізнес з off-line легко перейшов на on-line режим діяльності, тому і криза стала невідчутною для підприємства, його споживачів, працівників. В діяльності ТОВ «Промавтоматика» відбулася товарна диверсифікація, активно почав працювати інтернет магазин, який був створений раніше, відбулося перетікання клієнтів з off в on-line режим обслуговування. Для освіти важливо в процесі навчання не подавити у здобувачів жагу творчості та нестандартних підходів у бізнесі, а навпаки – розвивати комерційну, креативну жилку, швидку реакцію генерування ідей, можливість адаптації до різних подій.
Президент Хмельницької торгово-промислової палати – Наталія Бєлякова звернула увагу присутніх на те, що фахівці нової формації мають добре розуміти поняття «нове» – нові товари (послуги, продукти), нові on-line площадки для переговорів, нові методи просування товарів та послуг, нові інструменти комунікацій зі споживачами, партнерами, постачальниками, нові методи маркетингових досліджень, нові методи доставки товарів. Щоб будувати комунікацію, важливо знати, як компанії різних секторів боряться з цим «новим світом», перед якими викликами постають та які мають прогнози на майбутнє. Маркетологи нової формації повинні представляти свої компанії і організовувати розповсюдження товарів та послуг так, як це не зможе зробити ніхто інший. А бізнес, має розглядати кризу 2020 року, як можливість старту для нових викликів, нових можливостей. Важливим питанням наразі є безпека харчової продукції, технічне регулювання сертифікації продукції, знання вимог до виробництва безпечних продуктів, і відповідно донесення інформації до споживача про переваги безпечних товарів.
Всі представники освіти погодилися з пропозиціями стейкхолдерів, та висловили думку, що в умовах пандемії коронавірусу підвищилася активність маркетологів компаній в режимі on-line, збільшилася роль on-line майданчиків для взаємодії бізнесу-влади-освіти, для проведення бізнес-форумів, конференцій, воркшопів, вебінарів, тренінгів, зросла активність цифрового маркетингу, пришвидшилася цифровізація українського суспільства. Крім того, маємо проводити роз’яснення здобувачам вищої освіти, що відбувається на ринку прямо зараз, коли весь бізнес переформовується. В цей час потрібно з максимальною повагою ставитися до інформаційного простору споживачів. Бруд, який зараз ллється в соціальних мережах, — відлякує споживачів. Важливо, штучну комунікацію, контент, який створюється SMM-фахівцями, застосовувати не зараз, а в некризовий період.
Здобувачі вищої освіти спеціальності «Маркетинг» отримали корисні поради та настанови з перших вуст – від фахівців практиків, роботодавців, адже для них є актуальним питання формування фахових компетентностей, що допоможуть стати професіоналом та працювати за спеціальністю, бути ефективними в процесі реалізації антикризових програм вітчизняними підприємствами після обнуління їх маркетингової активності.
Учасники ІІІ Регіонального круглого столу домовилися приділяти увагу проблемам, що виникли у умовах пандемії, врахувати дану ситуацію при формуванні освітніх програм «Маркетинг» ОС «молодший бакалавр», «бакалавр», «магістр» в розрізі професійних компетенцій та результатів навчання здобувачів вищої освіти.
Працюємо над підготовкою маркетологів нової формації!!!
«Маркетинг – це назавжди!»