Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

12 травня 2020 року відбувся Всеукраїнський круглий стіл «Маркетингове управління діяльністю вітчизняних підприємств» організований кафедрою маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ.
В роботі круглого столу брали участь представники кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ, кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі Одеської національної академії харчових технологій, кафедри менеджменту та маркетингу Одеської національної академії зв'язку ім. О.С. Попова.

Жваві дискусії викликали питання про моніторинг вимог ринку праці до фахівців спеціальності «Маркетинг» в період пандемії; про набуття компетенцій здобувачами ОС «молодший бакалавр», «бакалавр», «магістр» ОП "Маркетинг", які дозволять їм ефективно реалізовувати антикризові програми вітчизняних підприємств в період повного відновлення бізнес-діяльності, про налагодження партнерських відносини в бізнес-мережах; про необхідність налагодження співпраці закладів освіти та провідних регіональних стейкхолдерів для підготовки фахівців спеціальності «Маркетинг» нової формації; про оцінювання конкурентоспроможності підприємств в умовах пандемії; проблеми щодо цінової ситуації на споживчих продовольчих ринках в умовах пандемії; про ефективні маркетингові інструменти управління інноваційно-інвестиційною активністю підприємств в період фізичного дистанціювання споживачів; про актуальні проблеми працевлаштування фахівців за спеціальністю «Маркетинг»; про актуальні аспекти інтернет маркетингу для закладів вищої освіти; про виклики. що постали в галузі аграрного маркетингу в умовах пандемії: виклики та завдання; про маркетингові аспекти формування людського капіталу в умовах пандемії; про організація маркетингової діяльності освітніх організацій відповідно до сучасних викликів та вимог систем управління якістю; про процес соціалізації інструментів Інтернет-маркетингу в умовах обмеження традиційних форм ведення бізнесу; про модель сучасної клієнторієнтованої сервісної компанії; про механізм визначення стратегії функціонування підприємства в умовах пандемії; про вибір ефективних інструментів маркетингу в управлінні інвестиційним проектом.
Учасники Всеукраїнського круглого столу домовилися приділяти увагу проблемам, врахувати результати обговорення при формуванні освітніх програм «Маркетинг» ОС «молодший бакалавр», «бакалавр», «магістр» в розрізі професійних компетенцій та результатів навчання здобувачів вищої освіти та при організації навчального процесу за даними освітніми програмами.
Працюємо над підготовкою маркетологів нової формації!!!