Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

12 лютого 2021 року проведено Екскурсійно-практичне заняття в умовах виробництва з дисциплін «Маркетингові дослідження», «Маркетингові комунікації», «Управління продажем та мерчандайзинг», «Комп’ютерна графіка в рекламі» для здобувачів вищої освіти спеціальності «Маркетинг», ОС «молодший бакалавр», «бакалавр» на базі підприємства «Сільпо», що на Келецькій, 121 (м. Вінниця). Маркетологи ВТЕІ КНТЕУ на 2 години поринули у бізнес-діяльність вітчизняного торговельного підприємства.
Учасників екскурсії привітно зустріла директор підприємства Наталія Лавріненко, яка розповіла про маркетингову концепцію дизайнерського супермаркету «Сільпо – Вишня», який присвячений історичній назві району м. Вінниці.

Здобувачі вищої освіти дізналися про мережу магазинів «Сільпо» в Україні, діяльність власного логістично-розподільчого центру, практичні аспекти організації торгівлі у всіх відділах магазину, про цифровізацію всіх торговельних процесів, про можливості застосування сучасного торговельного обладнання, про важливість проведення маркетингових досліджень – торгових панелей для прийняття маркетингових рішень при формуванні асортименту товарів, про фірмовий стиль та дизайн нового формату супермаркету «Сільпо-Вишня», про формування планограми викладки товарів на полицях в магазині, про всі можливості кар’єрного розвитку на даному підприємстві, а також зрозуміли наскільки важливо розвивати сучасні Soft skills для швидкої адаптації в колективі, підвищення ККД працівника та можливості просування по кар’єрних сходинках.
Майбутніх фахівців у сфері маркетингу вразила атмосфера магазину, яка була вишневого присмаку та кольору, здавалося, що потрапили у «Вишневий сад» — вишня всюди!
А про окремі відділи, що додають унікальності супермаркету на ринку м. Вінниці можна було слухати довго: фермерські продукти, м'ясна та рибна крафтова продукція в «Лавці традицій», кавовий бутик із шістнадцятьма видами кави та двадцятьма видами вагового чаю, власна кулінарія: виробництво гречаного та інших сортів хліба, виробництво шоколаду та смаколиків, а вишенька на торті – всі можливі вишневі десерти у «Власній кондитерській».
Тепла домашня атмосфера дозволила продовжити спілкування з працівниками супермаркету, які енергійно розповідали про своє особливе та відповідальне ставлення до роботи.
Щиро дякуємо Наталії Лавріненко за гостинність, цікаву розповідь, цінний практичний матеріал, смаколики власного виробництва, та Анастасії Рябко за сприяння в організації практичного заняття.