Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

15 жовтня 2022 року науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи, здобувачі вищої освіти за спеціальністю «Готельно-ресторанна справа», «Туризм», «Харчові технології» взяли участь в онлайн-конференції «Ресторанний ринок України – що буде далі?». Спікерами на заході виступили відомі ресторатори: Дмитро Подопригора – засновник, ідейний натхненник та керівник компанії «Gianni Group», до складу якої входять ресторан «Giannivino», готельний комплекс «Хата Подопригора» та кафе «Анна Павлова» у Дніпрі, Дмитро Лукенчук – співвласник мережі ресторанів «OZZY», «YOKI» та закладу «Столова №1» в Івано-Франківську, ресторану «Пʼяте Підземелля» у Львові та Дмитро Борисов – засновник та власник мережі «Сім'я ресторанів Дмитра Борисова», що нараховує більше 80 закладів. Модератор онлайн-конференції – Олена Риж – незалежний тренер з сервісу та корпоративної культури, ресторанний консультант. Інформаційний партнер – Національна ресторанна асоціація України.

Упродовж майже чотирьохгодинної розмови спікери обговорили широке коло питань, пов’язаних із функціонуванням ресторанної галузі України під час війни. Так, у поле зору запрошених гостей потрапили питання форматів, концептів, ефективних інструментів та кейсів по роботі з командою, постачальниками та орендодавцями, взаємодії з гостями, провадження маркетингової та event-діяльності під час війни, організації волонтерської діяльності та «кухарських військ», а також побудови саморегулюваних систем та команд, ролі перших облич команд у часи невизначеності та масштабування ресторанного бізнесу в Україні і країнах Європи, ін.
Важливо, що усі учасники, що доєдналися до конференції, наприкінці виступу кожного зі спікерів мали можливість поставити його запитання та отримати на них кваліфіковану відповідь.
Інформативно, натхненно, кваліфіковано про головне у ресторанній галузі України – саме так можна схарактеризувати онлайн-конференцію «Ресторанний ринок України – що буде далі?».