Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

21 жовтня 2022 року для здобувачів вищої освіти за спеціальностями 181 «Харчові технології», 241 «Готельно-ресторанна справа» науково-педагогічними працівниками кафедри туризму та готельно-ресторанної справи було організовано семінар на тему: «Заклади ресторанного господарства в умовах війни: технологічний та управлінський аспекти діяльності», спікером на якому виступив Сергій Мосендз, керуючий закладом ресторанного господарства «Аудиторія 90».

Відкрита трохи більше, ніж рік тому, «Аудиторія 90» задумувалася, як концептуальний заклад, яких чимало у містах-мільйонниках України і значно менше у Вінниці. Засновниками «Аудиторії 90» рухало також прагнення прищепити містянам культуру сніданків та зробити дуже тематичний заклад зі своєю аудиторією, яка цінує смачну та якісну їжу, приємну атмосферу та ... вінілові платівки. Так, завдяки смачній та якісній їжі, цікавій концепції, особливій атмосфері, привітному ставленню до кожного гостя, «Аудиторія 90» швидко полюбилася багатьом вінничанам та гостям міста.
З початком повномасштабної війни росії проти України, подібно іншим закладам ресторанного господарства, «Аудиторія 90» зіткнулася з низкою нових викликів, до яких потрібно було не просто адаптуватися, а з якими потрібно було навчитися працювати та жити. Серед головних із них керуючий закладом Сергій Мосендз назвав проблеми з постачанням продуктів, підвищення цін на них та на витратні матеріали, зростання собівартості страв відповідно, а також «кадровий голод», зниження купівельної спроможності споживачів та зменшення їх кількості.
Та завдяки злагодженій роботі команди, вдалому менеджменту та продуманій маркетинг-стратегії «Аудиторії 90» вдалося адаптуватися до сьогоденних реалій, і на тепер заклад не просто продовжує працювати, але й дивувати гостей новими стравами та різноманітними тематичними івентами. Завдяки останнім, які вже давно стали однією з родзинок «Аудиторії 90», заклад неодноразово долучався до низки волонтерських ініціатив на підтримку ЗСУ та продовжує робити свій внесок у наближення Перемоги!