Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.

3 грудня 2014 року кафедрою маркетингу та реклами було проведено конкурс наукових робіт серед студентів 3-5 курсів спеціальності «Маркетинг». Засідання розпочали із вступного слова завідувача кафедри маркетингу та реклами, д.е.н., професора Бондаренка В.М.. В засіданні прийняли участь студенти спеціальності «Маркетинг», освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр», «спеціаліст» та «магістр». На заході також були присутні начальник відділу науки Бондар С.Д., голова ради студентського самоврядування Паламарчук Ю.М, керівник науковими роботами та організатор заходу Ковінько О.М., доценти Слободяник Н.П., Каправий В.В., ас. Соколюк К.Ю., директор ТОВ «Сільпо» Бузулукська В.В. та студенти спеціальності «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр». В ході конкурсу було розглянуто 8 проектів наукового та виробничо-прикладного характеру. В ході обговорення наукових проектів, журі у складі Бондаренка В.М., Ковінько О.М., Бондар С.Д., Соколюк К.Ю. та Паламарчук Ю.М. визначило переможців.

  • Перше місце отримав маркетинговий проект «Виведення на ринок магазину Канцтовари» - студентів гр.МР-31 Юркова Н., Коваль В.;
  • Друге місце – маркетинговий проект «Конекс – аптека майбутнього», студентів гр.МР-41 Юрківська О., Кравчук Н.
  • Третє місце розділили маркетингові проекти «Просування торгової марки ПРОМАВТОМАТИКА» студента гр. МР-51м – Остапчук О. та проект «Просування на регіональному ринку нафтової компанії НАРОДНА» студента гр. МР-51м Щура Р.

Роботи, які посіли 1-2 місце будуть рекомендовані до участі у всеукраїнському конкурсі наукових робіт. В роботі засідання панувала робоча атмосфера, жваве обговорення окремих етапів маркетингових проектів свідчило про високий рівень підготовки студентів та не байдужість до сучасних проблем бізнес-діяльності вітчизняних підприємств.