Для здобувачів вищої освіти проведено семінар на тему «Управління сервісом та комунікацією в готелі»

22 листопада 2022 року для здобувачів вищої освіти за спеціальностями 241 «Готельно-ресторанна справа», 242 «Туризм» було проведено семінар на тему «Управління сервісом та комунікацією в готелі», спікером на якому виступив Олександр Чорний, сертифікований бізнес-тренер, експерт із сервісної комунікації, керівник та засновник Smart Education Hotel School.
У своєму виступі О. Чорний зупинився на широкому колі питань сервісної та комунікаційної діяльності готелів: стандарти та національне законодавство, якість обслуговування та гостинність, формування команди та її розвиток, комунікації з гостями, працівниками та конкурентами, клієнтський сервіс та інструменти для його побудови і розвитку, робота зі скаргами та запереченнями, ін.
Презентація супроводжувалася численними кейсами, жваве обговорення яких засвідчувало наявність постійного зворотного зв’язку з аудиторією та сприяло закріпленню матеріалу.
Проведений у рамках вивчення навчальних дисциплін «Готельна справа», «Управління бізнес-процесами в готельно-ресторанному бізнесі», «Поведінка споживачі послуг гостинності», семінар був корисним для здобувачів вищої освіти, і колектив кафедри туризму та готельно-ресторанної справи вдячний Олександру Чорному за його проведення.



