Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

22 листопада 2022 року для здобувачів вищої освіти за спеціальностями 241 «Готельно-ресторанна справа», 242 «Туризм» було проведено семінар на тему «Управління сервісом та комунікацією в готелі», спікером на якому виступив Олександр Чорний, сертифікований бізнес-тренер, експерт із сервісної комунікації, керівник та засновник Smart Education Hotel School.
У своєму виступі О. Чорний зупинився на широкому колі питань сервісної та комунікаційної діяльності готелів: стандарти та національне законодавство, якість обслуговування та гостинність, формування команди та її розвиток, комунікації з гостями, працівниками та конкурентами, клієнтський сервіс та інструменти для його побудови і розвитку, робота зі скаргами та запереченнями, ін.

Презентація супроводжувалася численними кейсами, жваве обговорення яких засвідчувало наявність постійного зворотного зв’язку з аудиторією та сприяло закріпленню матеріалу.
Проведений у рамках вивчення навчальних дисциплін «Готельна справа», «Управління бізнес-процесами в готельно-ресторанному бізнесі», «Поведінка споживачі послуг гостинності», семінар був корисним для здобувачів вищої освіти, і колектив кафедри туризму та готельно-ресторанної справи вдячний Олександру Чорному за його проведення.