У рамках вивчення фахових дисциплін здобувачі вищої освіти за спеціальностями 241 «Готельно-ресторанна справа», 181 «Харчові технології» відвідали ресторан «LOLLA – gastro place»

9 грудня 2022 року здобувачі вищої освіти за спеціальностями 241 «Готельно-ресторанна справа», 181 «Харчові технології» ОС «магістр» спільно з викладачами доц. Мазуркевич І.О., Семко Т.В.) у рамках вивчення фахових дисциплін відвідали ресторан «LOLLA – gastro place».
Відкритий кілька місяців тому, ресторан «LOLLA – gastro place» вже встиг полюбитися багатьом вінничанам і гостям міста та зайняв помітне місце на ресторанному ринку Вінниці як концептуальний заклад з неймовірно смачною авторською кухнею, вишуканим інтер’єром та відмінним сервісом.
Із рестораном здобувачів вищої освіти познайомила директорка Ольга Педорченко. Вона розповіла про відкриття закладу та перші місяці його роботи в надскладних умовах воєнного стану, історію зародження концепції ресторану та її розвитку, стандарти обслуговування та контроль за їх дотриманням, формування команди та професійний її розвиток. Пані Ольга поділилася зі студентами інформацією про програмне забезпечення, застосування якого уможливлює автоматизацію усіх бізнес-процесів: від планування та документування діяльності до оцінки її ефективності.
Значну увагу було приділено меню, розробленому шеф-кухарем ресторану Віталієм Сапотніцьким, та новітнім технологіям приготування страв. Пан Віталій поділився зі здобувачами вищої освіти секретами організації бізнес-процесу щодо виробництва ресторанної продукції. Усі охочі мали можливість спостерігати за злагодженою роботою кухарів на відкритій кухні, їх взаємодією у виробничому просторі з незмінним дотриманням вимог стандартів з якості та безпечності харчової продукції.
Відвідування ресторану «LOLLA – gastro place» відбулося в рамках вивчення навчальних дисциплін «Управління бізнес-процесами в готельно-ресторанному бізнесі», «Управління проєктами в готельному та ресторанному бізнесі», «Інноваційні технології ресторанної продукції» та було корисним для здобувачів вищої освіти, адже дозволило підсилити знання, набуті під час дистанційного навчання, та сформувати комплексне розуміння діяльності закладу ресторанного господарства.




