Науково-педагогічні працівники взяли участь у дводенному онлайн-інтенсиві «ГастроЕволюція»

6-7 березня 2023 року науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи брали участь в онлайн-інтенсиві «ГастроЕволюція», який був організований «Borysov Academy» – освітньою платформою від «Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова».
Спікером інтенсиву був Дмитро Борисов – український ресторатор, шеф-кухар, засновник та власник мережі «Сім'я ресторанів Дмитра Борисова» (FoodTech компанії «GastroFamily»), яка об’єднує 15 брендів та більше 80 ресторанів.
Девізом онлайн-інтенсиву було: «Перейдіть із стратегії «Виживання» до стратегії «Масштабування» за рахунок правильних управлінських рішень». На навчання підключилися понад 600 учасників.
Тривалість першого навчального дня була 4 години (замість 2-х запланованих). Тема – «Способи швидко та ефективно підняти маржу свого закладу в Україні та збільшити кількість відвідувачів в теперішніх реаліях». У перший день було детально проаналізовано наступні питання:
- концепції закладів, які зараз користуються найбільшим попитом в Україні і як інтегрувати їх у свій бізнес: гастрономічний підхід та делікатесні продукти, 5-10 євро: середній чек, 300 секунд на видачу замовлень, wow-сервіс;
- формування / зміна меню страв у закладі: як це зробити так, щоб суттєво підняти рентабельність, витрачаючи менше продуктів, а також відповідаючи теперішнім реаліям (загроза фізичного знищення, нестабільний попит, зміна портрета гостя, зростання цін на продукти, рахунки на комунальні послуги, нестійкі команди, емоційний стан суспільства, відключення електроенергії);
- вся правда про доставку: чи потрібна вона зараз і як взагалі на ній заробити;
- 5 найефективніших способів збільшення кількості відвідувачів та підняття середнього чеку у закладі – без додаткових інвестицій, ризиків та негативу.
Тема другого навчального дня – «Як відкрити свій заклад за кордоном: від концепції та вибору локації до покупки приміщення та формування меню». Було детально обговорено та визначено:
- в чому різниця між Україною та іншими країнами Європи (щодо ведення ресторанного бізнесу);
- яку концепцію закладу потрібно обрати й чому;
- як вибрати локацію для відкриття ресторану;
- на що звертати увагу при покупці / оренді приміщення;
- як переорієнтувати заклад у нестабільних умовах ведення бізнесу;
- як адаптувати свій заклад під певну країну.
Питань до Дмитра Борисова було дуже багато, кожен учасник мав змогу їх підготувати і написати у чаті, на які спікер дав вичерпні відповіді в процесі практичного інтенсиву. Також було розібрано багато практичних кейсів та підібрано оптимальні шляхи вирішення проблем, які в них висвітлювалися.
Навчання було дійсно інтенсивним, цікавим, інформативним, пізнавальним та необхідним для викладачів в рамках вивчення профільних дисциплін. Ринок ресторанного бізнесу настільки мінливий, враховуючи також умови сьогодення, що потрібно «встигати» за його змінами, для того, щоб якісно готувати здобувачів вищої освіти до практичного використання отриманих знань.



