Участь у Восьмому Національному Фестивалі соціальної реклами
КОМАНДА КЛУБУ МАРКЕТОЛОГІВ ВТЕІ КНТЕУ у складі 7 чоловік на чолі з науковим керівником к.е.н., доц. Ковінько О.М. 17 грудня 2014 р. прийняла участь у Восьмому Національному Фестивалі Соціальної Реклами, який проходив у Освітньо-культурному центрі «Майстер-клас» (Київ, вул. Лаврська, 16) за організації Спілки рекламістів України.
На даний конкурс було підготовлено та відправлено 11 робіт (соціальних проектів) студентами спеціальності «Маркетинг»:
- Щур Роман гр. МР-1м, робота на тему «ЗГАДАЙ, ЗАРАДИ ЧОГО ВОНИ ЗАГИНУЛИ»;
- Баришнікова Таня, Алмосова Вікторія гр.МР-31, робота на тему «І ВОЛЮ ВИРВАЛИ ТЕРПКИМИ РУКАМИ»;
- Лічман Анна гр.МР-11с, робота на тему «ДЕ ТВОЯ КОМА?»;
- Танасієнко Олена гр.МР-31, робота на тему «ЗУПИНІТЬ КОРУПЦІЮ ПОКИ ВОНА НЕ ПУСТИЛА КОРІННЯ»;
- Шаповалюк Інна гр.МР-11с, робота на тему «КОРУПЦІЯ, ЯК ІНФЕКЦІЯ – ХВОРОБА БРУДНИХ РУК»;
- Журавський Влад, Загоруйко Марина гр. МР-31, робота на тему «МАЙБУТНЄ ЗА УКРАЇНОЮ!»;
- Непомняща Оксана, Ковальчук Інна гр.МР-31, робота на тему «ТВОЄ НІ – крок у майбутнє!»;
- Гаврилюк Олена, Поліщук Настя гр. МР-11с, робота на тему «ТИ ПРОДАЄШ СВОЮ СОВІСТЬ!!!!»;
- Вихватенко Олена гр. МР-11мз, робота на тему «ТИ ХОЧЕШ ЖИТИ В ТАКІЙ КРАЇНІ?»;
- Драчук Настя гр. МР-31зс, робота на тему «ДОСВІД ПОПЕРЕДЖАЄ»;
- Каневський Дмитро, Красноштан Владислав, Лукіянчин Віталій гр. МР-11с, робота на тему «ЗА ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ».
Під час урочистого відкриття 8-го НФСР виступив Ромат Є.В. д.е.н., проф., завідувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ, голова спілки рекламістів України, який повідомив про особливості даного фестивалю, роботу журі при оцінюванні робіт і запропонував здійснити огляд експозиції всіх конкурсних робіт. Приємно було переглядати разом з іншими роботами учасників і роботи наших студентів. Наша команда активно прийняла участь у всіх майстер-класах, а особливо цікавим був майстер - клас від Ірини Еркан, арт-директора, продюсера, графічного дизайнера, стиліста, копірайтера, засновника компанії «Ірина Еркан» на тему «Просто тренд, чи ефективний інструмент побудови іміджу компанії?» та круглий стіл «Стратегія соціальної реклами. Україна», де обговорювались актуальні проблеми у сфері соціальної реклами, досвід зарубіжних країн та перспективи створення нових соціальних проектів в Україні. Гарний настрій та робоча атмосфера панувала протягом усього конкурсу.