БІЗНЕС-ОСВІТА НОВОГО ПОКОЛІННЯ У ВТЕІ ДТЕУ: зустріч з генеральним директором медіа-групи RIA.com

11 квітня 2023 року відбулося засідання Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ з Олегом Горобцем, генеральним директором найбільшої в Україні регіональної медіа-групи RIA.com.
Пан Олег розповів учасникам засідання бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ про структуру підприємства «RIA», яке об’єднало різні види діяльності: маркетплейси dom.ria, auto.ria, інформаційні видання, локальні медіа, дизайнерські послуги та поліграфія, діяльність у сфері радіомовлення, посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації, послуги в області офлайн та Інтернет-реклами (створення та підтримка сайтів, реклама на внутрішніх онлайн-ресурсах та сайтах-партнерах, зовнішня реклама, консультації з маркетингу, реклама в регіональних газетах).
Учасників засідання зацікавила розповідь про вітчизняне підприємство з 30-річною історією розвитку, керівництво якого ніколи не зупинялося на досягнутих результатах, а постійно на вимогу часу розвивали нові, сучасні, прогресивні види діяльності, завдяки чому стали лідером на ринку України у всіх видах діяльності.
Топ-менеджер компанії з 15-річним досвідом ведення бізнесу в галузі маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності, Олег Горобець, звернув увагу слухачів на місію RIA.com, яка полягає у ефективному застосуванні Інтернету у всіх сферах бізнес-активностей. Сьогодні, коли вся бізнес-спільнота конкурує за увагу споживачів, надійним інструментом залишається перевірений Інтернет. Фокусуючись на перевіреності, маркетплейси RIA.com будують надійний медіаринок.
Всі присутні зацікавилися інформацією щодо можливості працевлаштування в регіональну медіа-групу RIA.com.
Дискусію викликали питання діяльності підприємства «до» та «після» початку війни в Україні. Оскільки, в той час, коли інформаційному виданню потрібно було стати рупором між правдивими новинами та суспільством, вчасно доносити правдиву та перевірену інформацію про ситуацію в Україні під час воєнного стану, почалися проблеми з енергопостачанням, фінансуванням, локальний ринок реклами фактично зупинив свою діяльність. Пан Олег повідомив учасникам засідання про прогнози медіа-групи RIA.com щодо відновлення ринку реклами після війни, зазначив, що традиційні рекламні канали та носії втратили свою ефективність та не матимуть шансів на повернення попередніх обсягів бюджетів.
Олег розказав здобувачам вищої освіти Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ про те, як важливо навчатися впродовж життя, постійно здобувати нові знання та формувати власний досвід, підвищувати професійний рівень, оскільки людина багата не прожитими роками, а досвідом, який вона здобула за прожиті роки.
Щиро дякуємо шановному Олегу Горобцю та всій команді медіа-групи RIA.com за обмін досвідом та ознайомлення з практичними кейсами ведення бізнес-діяльності в умовах кризи.



