Для здобувачів вищої освіти проведено гостьову лекцію на тему «Стратегічний маркетинг в ресторанному бізнесі: етапи розроблення та особливості реалізації»

8 вересня 2023 року для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» ОС «магістр» було проведено гостьову лекцію на тему «Стратегічний маркетинг в ресторанному бізнесі: етапи розроблення та особливості реалізації», запрошеним лектором заходу Вадим Тхоржевський, керуючий рестораном «Лезгинка».
Лектором акцентовано увагу на сутності, цілях та принципах стратегічного маркетингу, основних його завданнях та місця в структурі управління маркетингом підприємств ресторанного бізнесу. Відзначено, що стратегічний маркетинг є видом маркетингової діяльності, який спрямований на визначення адекватної умовам господарювання маркетингової стратегії підприємства.
Така діяльність включає проведення маркетингового стратегічного аналізу; формулювання ефективної місії підприємства; визначення адекватних маркетингових стратегічних цілей підприємства; розроблення стратегічного плану маркетингу підприємства; розроблення альтернативних маркетингових стратегій підприємства та визначення заходів для їх досягнення; маркетингову оцінку стратегічної діяльності підприємства.
Вадим Тхоржевський зауважив, що інтенсифікація розвитку підприємств ресторанного бізнесу вимагає від його власників пошуку, розробки та впровадження механізму діяльності підприємства ресторанного бізнесу, забезпечення швидкого реагування та адаптації на зміни навколишнього середовища, а також до пошуку методів забезпечення стрімкого розвитку підприємств галузі. Незважаючи на наявність жорсткої конкуренції, на підприємствах ресторанного бізнесу відзначається низький рівень стратегічної орієнтації, а розроблені місії підприємств ресторанного бізнесу в основному орієнтуються лише на внутрішні потенційні можливості з урахуванням наявних ресурсів. Тому наголошено на застосуванню маркетингового підходу в управлінні всіма наявними сферами діяльності підприємства. Доповідачем відзначено, що успішна діяльність підприємств на сучасному конкурентному ринку можлива лише за спрямованості на досягнення кінцевого практичного результату виробничо-збутової діяльності. Такий результат досягається взаємопов’язаним виконанням стратегії і тактики пристосування до потреб та попиту потенційних споживачів та цілеспрямованим впливом на них.
Гостьова лекція була проведена у рамках вивчення освітньої компоненти «Стратегічний маркетинг та менеджмент в готельному та ресторанному бізнесі». Присутні на лекції здобувачі вищої освіти вдячні Вадиму Тхоржевському за змістовну лекцію та готовність ділитися власними знаннями і професійним досвідом.





