Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

11 вересня 2023 р. у рамках вивчення навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг в туризмі» для здобувачів вищої освіти за освітньою програмою «Міжнародний туристичний бізнес» ОС «магістр» проведено гостьову лекцію на тему «Особливості маркетингових стратегій туристичних підприємств». Запрошений лектор – Олександра Білоцька – менеджерка з туризму туристичної агенції «Join UP!» (м. Київ), а попередньо – випускниця ОП «Міжнародний туристичний бізнес».

На лекції було презентовано підходи до трактування змісту поняття «маркетингова стратегія», розглянуто основні її різновиди, що найчастіше використовуються туристичними підприємства, розкрито зміст стратегічного планування та стратегічного маркетингового планування.
Зауважено, що з початком пандемії covid-19, а пізніше війни росії проти України на туристичному ринку суттєво загострилася конкурентна боротьба, відповідно підприємства почали більшу увагу приділяти вибору маркетингових стратегій. На матеріалах туристичного оператора «Join UP!» презентовано основні етапи формування та реалізації підприємством маркетингової стратегії. З посиланням на досвід туристичного оператора та основних його конкурентів проаналізовано основні причини неефективної реалізації туристичними підприємствами маркетингових стратегій, а також їхні дії щодо цього.
Аби збільшити кількість клієнтів, - зазначила Білоцька О., - туристичні підприємства шукають шляхи скорочення витрат, намагаючись при цьому не економити на якості надаваних туристичних послуг, адже в умовах гострої конкуренції такі дії є недопустимими. Тож вирішення проблеми потребує неабиякої виваженості та професіоналізму. Щодо останнього, доповідачка звернула увагу присутніх на дефіцит кадрів у туристичній галузі, а також на те, що наступний її розвиток значно залежатиме від того, якими фахівцями поповниться галузь у найближчій перспективі.
Здобувачі вищої освіти освітньої програми «Міжнародний туристичний бізнес» та колектив кафедри туризму та готельно-ресторанної справи висловлюють вдячність Олександрі Білоцькій за цікаву, емоційну і змістовну лекцію!