Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

10 жовтня 2022 року відбулася зустріч слухачів Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ з Софією Сельською, засновницею маркетингової агенції «Sonya Agency» та AI стартапу «AISixteen», маркетологом з досвідом роботи в сфері маркетингу, рекламних та ПР-технологій.
На зустрічі зі здобувачами вищої освіти різних спеціальностей говорили про особливості розробки та реалізації рекламних та ПР-кампаній для підприємств малого та середнього бізнесу. Софія Сельська ділилася кращими практиками надання маркетингових послуг на умовах аутсорсингу, сучасними підходами до організації бізнес-діяльності маркетингової агенції повного циклу в умовах війни.

 На прикладі відеореклами, виробником якої була маркетингова агенція «Sonya Agency», Софія продемонструвала сучасні підходи до розроблення стратегії рекламної кампанії, акцентувала увагу на принципах та напрямах визначення ефективності рекламної кампанії. Слухачі із зацікавленістю слухали про приклади створення рекламних повідомлень для різних носіїв, обговорили відмінності у відеорекламі, яка транслюється різними каналами комунікацій. Під час перегляду рекламних роликів в учасників засідання виникла гостра дискусія щодо наявності порушень законодавства в галузі реклами. Спікер визнала, що в сучасному швидкому ритмі ведення бізнес-діяльності дуже складно поєднувати всі технологічні можливості створення рекламної продукції, креативні ідеї рекламної компанії з дотриманням Закону України «Про рекламу», а тому варто не забувати про тестування рекламних звернень на різних за профілем фокус-групах до та після створення реклами.
Важливою інформацією для здобувачів різних спеціальностей було повідомлення про введення в дію з 2 жовтня 2023 року змін-роз’яснення до Закону України «Про рекламу» в питаннях визначення реклами в соціальних мережах. Відповідно до нововведення, під рекламою, яка транслюється в соціальних мережах, вважається будь-яка інформація, що публікується на сторінці (платформі) підприємства у соціальних мережах. Спікер акцентувала увагу здобувачів вищої освіти на тому, що тепер не тільки фахівець, який відповідає за ведення соціальних мереж, розробку контент-плану, аналітику сторінок та роботу з рекламою повинен контролювати інформацію, а й працівник компанії, який розміщує або поширює повідомлення про діяльність підприємства, його товари та послуги.
Щиро дякуємо Софії Сельській за візит на засідання Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ, за обмін досвідом та ознайомлення з практичними кейсами, фахові поради щодо розробки та реалізації рекламних та ПР-кампаній.