Участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Маркетинг в Україні»
20 жовтня 2023 року в он-лайн форматі відбулася Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція "Маркетинг в Україні". Організаторами конференції виступили ГО «Українська Асоціація Маркетингу» та Кафедра маркетингу ім. А.Ф. Павленка Київського Національного Економічного Університету імені Вадима Гетьмана. Співорганізаторами конференції були представники Краківського Економічного Університету (Республіка Польща), Мінгячевірського Державного Університету (Республіка Азербайджан), Батумського Державного Університету імені Шота Руставелі (Грузія).
В конференції взяли участь понад 280 учасників з понад 50-ти закладів освіти, серед них представники університетів, коледжів, академій, інститутів, а також українського бізнесу. Активними учасниками конференції були науковці кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ. Дискусія фокусувалася на подоланні основних викликів, які постають перед маркетологами під час війни Росії з Україною. Насамперед, мова йшла про діяльність, спрямовану на підвищення професіоналізму фахівців. Було презентовано підходи до розробки професійного стандарту «Маркетолог», результати досліджень щодо очікувань бізнесу від маркетингу під час війни, обговорено методологічні підходи до проведення маркетингових досліджень під час війни, нові технологічні здобутки, зокрема, використання штучного інтелекту задля підвищення ефективності роботи маркетолога. Значна увага була приділена питанням інвестицій в економіку та підготовку повоєнного відновлення України.
Другий фокус дискусії – як фахова спільнота може допомогти сьогодні громадянам України, що постраждали від загарбницької війни Росії, інтегруватися в нові громади, а зруйнованим закладам освіти – у відновленні освітнього процесу, дітям, які отримали психологічні травми – у відновленні психічного стану. Саме маркетологи, завдяки комунікаційним навикам та налагодженим зв’язкам, взяли на себе частину такої великої праці. На конференції було презентовано відповідну діяльність ГО «Українська Асоціація Маркетингу» та ГО «Мережа громадських організацій підтримки ВПО в Україні», визначено роль громадянського суспільства у відновленні різних процесів, які зазнали втрат після вторгнення росії на територію України. Відбулося жваве обговорення подальшої консолідації зусиль всіх членів для продовження такої роботи. Акцентовано увагу на тому, що всі активності з підтримки внутрішньо переміщених осіб Вінницьким відокремленим підрозділом «УАМ» відбувалися у співорганізації з Вінницьким торговельно-економічним інститутом ДТЕУ та представниками влади, органів самоврядування, бізнес-структур міста Вінниці.
Щиро дякуємо організаторам за можливість участі у науковій дискусії з проблем маркетингу в нових реаліях, за створення науково-практичної та громадської платформи для професійного спілкування фахівців сфери маркетингу та реклами на глобальному рівні.