Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

27 лютого 2024 року у Вінницькому торговельно-економічному інституті ДТЕУ на засіданні Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ розбирали як зробити роки навчання цікавими та корисними разом із Юлією Слободянюк, Тік-Ток продюсеркою.

Спікерка Юлія Слободянюк розповіла учасникам засідання про свій професійний шлях до Тік-Ток продюсерки із понад 150 тис. аудиторією підписників, про особливості створення та супроводження власного комунікаційного каналу в Тік-Ток.
Разом з учасниками засідання визначили, що Тік-Ток це популярна платформа, яка об'єднує мільйони користувачів та пропонує їм можливість виявити свою креативність та талант. Одним із найцікавіших і найпопулярніших способів виділитися серед інших користувачів є створення власної концепції. Юлія розповіла про власну концепцію комунікаційного каналу в Тік-Ток, що забезпечила чисельну аудиторію підписників та постійних глядачів. Власний ефект в Тік-Ток створила саме за допомогою читання віршів в прямому ефірі, приготування страв, проведення експертизи товарів та послуг, трансляції подорожей, чим продемонструвала глядачам-підписникам свою індивідуальність та оригінальність, привернула увагу до контенту. Спікер розповіла про те, як організований робочий час Тік-ток продюсера, скільки часу витрачається на підготовку відео-контенту, адміністрування заходів за участю автора Тік-Ток каналу, поділилася секретами організації своєї неформальної освіти та планами щодо розвитку Тік-Ток контенту.
Здобувачі вищої освіти зацікавилися правилами та алгоритмами мережі Тік-Ток, особливостями ведення прямих ефірів, питаннями монетизації Тік-Ток каналу, можливостями збільшення доходу від активної комунікації з підписниками, співпраці з рекламодавцями.
Юлія акцентувала увагу прогресивної молоді на тому, що Тік-Ток потрібно використовувати не для того щоб вбити час, а як роботу, яка приносить моральну і матеріальну винагороду.
Разом зі спікером, в якості практичної роботи записали відеоряд, який буде використано для публікацій кожним з учасників на своїх сторінках в соціальних мережах.
Щиро дякуємо шановній Юлії Слободянюк за обмін досвідом та ознайомлення з практичними кейсами продюсування Тік-Ток каналу.