Для здобувачів вищої освіти спеціальностей 073 «Менеджмент» та 281 «Публічне управління та адміністрування» проведено бінарну лекцію з дисципліни «Рекрутинг, навчання та розвиток персоналу»

2 жовтня 2024 року в рамках вивчення дисципліни «Рекрутинг, навчання та розвиток персоналу» д.е.н., проф. Наталією Корж спільно з директоркою рекламної агенції Анною Станішевською було проведено бінарну лекцію на тему «Маркетинг персоналу організації та канали пошуку працівників» у змішаному форматі. Метою заняття було розвинути професійні знання сучасних технологічних трендів рекрутерської діяльності та активізувати пізнавальний інтерес і критичне мислення в роботі зі штучним інтелектом.
На початку лекції Наталія Корж ознайомила присутніх з філософією, функціями маркетингу в рекрутинговій діяльності. Розглянула механізм дії «воронки рекрутингу» та здійснила огляд сучасних програмних продуктів, які сприяють процесу рекрутингу.
Доповнила тему Анна Станішевська, яка розповіла про інструменти штучного інтелекту в роботі рекрутера, зокрема, його використання в контексті таргетингу та SMM. Цікавим для всіх було те, як АІ розпізнає та аналізує для оцінки та фільтрації резюме (на прикладі Applicant Tracking Systems). Студенти мали змогу ознайомитись з кращими кейсами рекрутерських компаній, які використовували AI для таргетингу кандидатів. Особливий інтерес викликали інструменти для створення контенту, що приваблює цільову аудиторію (приклади: Hootsuite, Buffer з елементами AI). Не залишила байдужими здобувачів інформація про сучасні виклики та етику використання АІ, питання конфіденційності даних та дискримінації в процесі відбору кандидатів.
На завершення бінарної лекції, студентам були запропоновані питання для рефлексії на контент сторінці Instagram «recruiter_ukraine». Відбулося жваве обговорення щодо ідей використання Reels, прямих ефірів для збільшення інтересу з боку кандидатів. Бінарна лекція пройшла в дружній атмосфері.



