Науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами і здобувачі ВТЕІ ДТЕУ опановували стратегії онлайн-продажів в рамках дводенної навчальної програми
11-12 вересня 2025 року науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами разом зі здобувачами вищої освіти освітніх програм «Маркетинг», «Логістика», «Реклама і зв'язки з громадськістю» ВТЕІ ДТЕУ долучилися до дводенної навчальної програми «Електронна комерція без кордонів: стратегії зростання онлайн-продажів». Захід, організований Київською торгово-промисловою палатою, в рамках Міської цільової програми сприяння розвитку промисловості та підприємництва, включає чотири важливі напрями: штучний інтелект, кібербезпека, інвестпроєкти та електронна комерція.
Ця програма є важливою платформою для обміну досвідом між представниками бізнесу, експертами та аналітиками галузі. Її актуальність підкреслив директор Департаменту промисловості та розвитку підприємництва КМДА Володимир Костіков, який зазначив, що «Електронна комерція сьогодні є потужним драйвером розвитку міжнародного підприємництва».
Участь наших науково-педагогічних працівників та здобувачів вищої освіти у цьому заході підтверджує прагнення ВТЕІ ДТЕУ до інтеграції теоретичної освіти з практичними знаннями. Завдяки навчальній програмі вони отримали унікальну можливість ознайомитися з сучасними інструментами онлайн-продажів, обговорити практичні кейси та дізнатися про глобальні тенденції в сфері електронної комерції. Це є надзвичайно цінним для поглиблення фахових компетенцій та забезпечення найвищого рівня підготовки майбутніх фахівців.