Майстер-клас на тему: «Особливості маркетингового планування на торговельному підприємстві з урахуванням сучасних умов господарювання»
29 вересня 2015 року кафедрою маркетингу та реклами було проведено майстер-клас за участю здобувачів вищої освіти групи МР-41д та директора Приватного підприємства «Культтовари-Вінниця» мережі магазинів якісної канцелярії Михайла Гавенка на тему: «Особливості маркетингового планування на торговельному підприємстві з урахуванням сучасних умов господарювання». Михайло Гавенко охоче поділився практичним досвідом у плануванні маркетингової діяльності підприємства. Індикатором майстер-класу стали питання щодо актуальності та проблем планування маркетингової діяльності підприємства як системного процесу формування перспективного спрямування маркетингу з урахуванням особливостей реалізації товарів культурно-побутового призначення, а саме канцелярських та шкільно-письмових товарів на вітчизняному ринку.
З професійною орієнтованістю виступили з питаннями здобувачі освітнього ступеня «бакалавр» та викладачі кафедри. На завершення було підведено підсумки та нагороджено подарунками зі сторони директора Приватного підприємства «Культтовари-Вінниця» мережі магазинів якісної канцелярії найактивніших слухачів майстер-класу.