Засідання наукового гуртка «Маркетинг та реклама»
15 жовтня 2015 року кафедрою маркетингу та реклами було проведено засідання наукового гуртка «Маркетинг та реклама» (керівник – асист. Соколюк К.Ю.) на теми: «Бренд та брендинг в сучасному маркетингу» та «Дослідження споживчих потреб молоді на товарному ринку України». З доповідями виступили здобувачі вищої освіти ОС «бакалавр»: Цаплюк Яна (гр. МР-41д) – «Бренд та брендинг – поняття та розвиток»; Пасічник Таня (гр. МР-41д) – «Бренд та брендинг у сучасному маркетингу»; Перегуда Єгор (гр. МР-41д) – «Етапи формування брендингу та його елементи»; Липецька Валентина (гр. МР-22д) – «Іміджева реклама, її вплив на формування споживчих вподобань сучасної молоді». В обговоренні проблемних питань приймали участь викладачі кафедри та здобувачі вищої освіти ОС «бакалавр», спеціальності «Маркетинг», що є учасниками наукового гуртка «Маркетинг та реклама».