Маркетингові дослідження та розробка рекламної кампанії для Вінницьких підприємств
23 жовтня 2015 року здобувачі ОС «бакалавр», групи МР-31 (Кошова Анна, Маслюковська Яна, Ходюк Катерина), група МР-41 (Журавський Владислав, Юркова Наталія, Загоруйко Марина, Танасієнко Альона, Коваль Вероніка, Павленко Марія, Непомняща Оксана) та здобувачі ОС «магістр», групи МР-11м (Яворська Наталія, Мала Альона) денної форми навчання прийняли участь у заході «Маркетингові дослідження та розробка рекламної кампанії для Вінницьких підприємств», який проводило ТОВ «Медіа Дім «Ріа».
Вісім годин на проект, десять команд, п'ять хвилин на презентацію, десятибальна система оцінки і гранд на 30 000 гривень від RIA, який отримала команда до складу якої входили Кошова Анна та Ходюк Катерина. Якщо коротко підсумувати його результати: усім задіяним у хакатоні сподобався такий спосіб провести вечір п'ятниці. А працівникам рекламного відділу RIA - оригінальний спосіб відсвяткувати день рекламіста.
![]() |
![]() |