Вакансії для студентів і випускників станом на 01.09.2022
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Контент-менеджер |
GoncharDeco |
відповідальність; грамотна письмова та усна мова; наявність хорошого Інтернету; чесність; досвід буде перевагою. |
фото та відео зйомка товару; озвучка відео; написання постів та публікація Stories. |
можливість працювати з дому, дистанційно; можливість кар'єрного зростання; корпоративна етика та подарунки на свята і день народження; знижки на товар компанії; зручний графік роботи; молодий та перспективний колектив; постійна підтримка та допомога з боку керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник маркетолога |
ФОП Івахов Д.С. |
бажання навчатись новому; вміння працювати у команді та бути корисними; гарні комунікативні здібності; відповідальне ставлення до роботи. |
виконання поточних завдань керівника; робота у соціальних мережах; участь у створенні креативів та впровадження нових крутих ідей. |
можливість впливати на свою зарплату; підтримка та навчання керівника на момент вашої адаптації; кар’єрне зростання від помічника до керівника підрозділу; навчання від найкращих бізнес-тренерів технікам маркетингу; можливість працювати віддалено при цьому проживаючи у місті Вінниця. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер |
Djo |
гарний смак; харизма; бажання розмовляти на камеру; креативність; мобільний телефон та бути з ним на ти; розвинуті навички комунікабельності; пунктуальність; відповідальність. |
розробка плану контенту для інстаграм, Тik Tok, FB; розробка сценарію відео; пошук ідей для зйомок (моніторинг ринку та власна креативність); участь в зйомці; організація зйомок (пошук постійних моделей, налагодження відносин з ними); постинг розробленого контенту; монтаж відзнятого матеріалу; якісна зйомка фото/відео контенту. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Системний адміністратор |
Промавтоматика Вінниця |
відповідальність; комунікабельність; стресостійкість; здатність швидко приймати рішення; організованість; старанність; вміння працювати в команді на результат; досвід роботи в IT-сфері; досвід адміністрування 1С: Підприємство 8.3 бажано; знання комп’ютерної техніки, ОС Windows; знання апаратної і програмної частини мережевого обладнання та принципів технічного обслуговування обладнання та офісної техніки. |
розробка, створення та підтримка працездатності IT інфраструктури та інших сервісів Компанії; моніторинг сервісів та обладнання; підтримка та налаштування мережевих сервісів; автоматизація процесів; участь в дослідженні і усуненні інцидентів, що впливають на продуктивність і доступність сервісів; організація захисту IT інфраструктури від кіберзагроз, аудит безпеки; підтримка користувачів Компанії. |
стабільність і впевненість; офіційне працевлаштування та оформлення згідно КЗпПУ, оплачувана відпустка тривалістю 24 календарні дні на рік; професійний розвиток; навчання за рахунок компанії, нові знання вітаються та заохочуються; класна атмосфера; корпоративні події: тімбілдінги, привітання іменинників, сінемалогії, підтримка соціальних проектів, та багато інших заходів для об`єднання команди. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Консультант з бухгалтерського обліку, бухгалтер |
Агропросперис |
впевнений користувач ПК, 1С 8, M.E.Doc, Word, Excel; закінчена вища освіта (фінанси / бухгалтерський облік і аудит); досвід роботи бухгалтером обов’язковий; знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства; уважність та готовність працювати з великими обсягами інформації. |
здійснення контролю за роботою з ведення бухгалтерського обліку зобов’язань і господарських операцій (розрахунки з постачальниками та підрядниками за надані послуги); відображення надходження товарно-матеріальних цінностей, робіт і послуг, згідно первинних документів і проведення аналізу їх коректного відображення в бухгалтерському обліку, стосується рахунків: 20 «Запаси», 22 «Малоцінні швидкозношувані предмети», 28 «Товари»; відображення списання товарно-матеріальних цінностей на підставі вірно оформлених первинних документів і контроль коректності відображення витрат по рахунках 9-го класу; проведення аналізу загальновиробничих та адміністративних витрат згідно актів виконаних робіт, наданих послуг та вимог облікової політики; проведення звірки розрахунків з постачальниками та підрядниками; ведення обліку простроченої дебіторської та кредиторської заборгованості; відображення господарських операцій, по надходженню, переміщенню, списанню необоротних активів згідно первинних документів і проведення аналізу їх коректного відображення в 1С, що стосується рахунків: 10 «Основні засоби», 11 «Інші необоротні матеріальні активи», 12 «Нематеріальні активи», 15 «Капітальні інвестиції «, а саме оформлення документів: введення в експлуатацію основних засобів та МНМА, внутрішнє переміщення основних засобів та МНМА, списання основних засобів та МНМА, модернізацію і капіталізацію основних засобів; підготовка і подача статистичної звітності, передбаченої чинним законодавством, за допомогою системи M.e.doc відповідно до законодавчо встановлених строків; відображення розрахунків з підзвітними особами відповідно до вимог чинного законодавства та внутрішніх наказах по підприємствах. |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України; медичне страхування; повний робочий день (з 8.00 до 17.00); участь в професійних тренінгах. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
DLM |
Офіційне працевлаштування; На період стажування досвідченого наставника; Конкурентну заробітну плату; Комфортні умови праці; Зручний графік роботи. |
встановлення контакту з покупцем, який завітав до салону; виявлення потреб покупця, уточнення усіх уподобань та смаків; презентація асортименту; оформлення покупки; орієнтація в асортименті для повної і якісної консультації;
оформлення замовлень в програмі 1С. |
конкурентний рівень заробітної плати (ставка + % від продажів) — фінансова винагорода залежить від Вашого професіоналізму; робота з цікавою і якісною продукцією; професійне навчання — стажування завжди відбувається під наглядом досвідченого менеджера з продажу; можливість кар'єрного розвитку; офіційне працевлаштування; комфортні умови праці; зручний графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер із заробітної плати |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років зі штатом від 500 співробітників; вища освіта у сфері економіки / фінансів / Обліку та аудиту; досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Outlook), 1С:Підприємство 7 (УТП) МЕДок; знання бухгалтерського та податкового обліку з нарахування заробітної плати та розрахунків з підзвітними особами; аналітичне мислення; уважність; відповідальність; організованість. |
нарахування та виплата заробітної плати співробітникам та інших виплат пов’язаних з трудовими відносинами; складання та подача податкової та статистичної звітності із заробітної плати (Об'єднана звітність ПДФО та ЄСВ, 1ПВ, ФСС); формування та подача заявок у ФСС; складання та оформлення довідок про заробітну плату. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; медичне страхування; компенсація обідів |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з аналітики кегової продукції та обладнання |
ФОП Пшеничний В.А. |
здатність швидко навчатись; вільне володіння ПК, Word, Excel, досвід роботи і 1С вітається; досвід роботи логістом буде перевагою. |
проводення аналітики по обороту КЕГи та обладнання; планування та організація переобліку; формування звітності по руху КЕГової продукції та обладнання; оформлення заявок на повернення та переміщення; контроль документообороту та відповідність оформлення документації; співпраця із заводом-виробником. |
робота в стабільній компанії; місце роботи: м. Вінниця (офіс р-н Тяжилів) та Вінницька обл. (маршрути); графік роботи Пн — Пт з 09:00—18:00, Сб-Нд — вихідні; мотиваційна система оплати + своєчасна виплата; можливості кар'єрного росту, наставництво керівника; можливість придбати продукцію за ціною дистриб’ютора. |
Відправити резюме можна за посиланням |
HR-менеджер |
ФОП Михайлов А.В. |
вища освіта (бажано психологічна або технічна); навички грамотного усного та письмового спілкування; бажаний рівень англійської В1+; самоорганізованість; висока відповідальність та уважність; орієнтованість на результат; ініціативність; стресостійкість; активна життєва позиція. |
ведення процесів пошуку та підбору персоналу; участь в організації процесу онбордингу та адаптації; робота з внутрішньою документацією; організація корпоративних святкувань; участь у створенні та проведенні тренінгів для колективу. |
професійне та фінансове зростання (можливість перегляду винагороди за працю); затишний офіс, розташований у центрі Вінниці; корпоративні курси англійської мови; графік роботи 5/2 з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Контент-менеджер, SMM-спеціаліст |
ТОВ Макош Мінерал |
|
створення креативного мультимедійного контенту для соціальних мереж; написання тематичних статей у блог на сайті, сценаріїв для сюжетів відео та інтерв'ю; проведення прямих ефірів у соцмережах разом із агрономами, експертами, проведення розіграшів; генерування нових ідей щодо розвитку та просування бренду в інтернет мережах. |
робота в сучасному, комфортному офісі; оплачені обіди в ресторані поруч з офісом; креативна молода команда відділу Маркетингу; можливість розвиватись всередині компанії; цікаві професійні виклики; немотиваційні заохочення. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Торговий представник, супервайзер |
ФОП Лебедєва К.П. |
уважність; відповідальність; пунктуальність; націленість на результат; наявність авто; можливі відрядження. |
збереження існуючих та розвиток нових клієнтів; забезпечення виконання планів за обсягом продажів; знання прайсу продукції; збір дебіторської заборгованості. |
широка клієнтська база; оплата амортизації; своєчасна оплата праці; додаткові премії за якість роботи та опт. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Супервайзер |
ТОВ Ліком-Дистриб'юшн |
знання методів та технік продажу; досвід успішного ведення переговорів/презентацій; знання правил і методів роботи з існуючими і потенційними клієнтами, конкурентами; вміння вивчати попит на продукцію; знання основ економіки, організації праці, управління, маркетингу і кон’юнктури ринку. стаж роботи на аналогічній посаді від 1 року. наявність власного автомобіля та прав. чесність, порядність, цілеспрямованість, комунікабельність, самоорганізованість. |
побудова торгової команди та управління нею; участь в підборі команди, її навчання та розвиток; розробка стратегії продажів та її успішна реалізація; планування та забезпечення обсягів продажів; аналітика продажів, пошук та реалізація інструментів і методів підвищення ефективності роботи, впровадження нових ідей; формування бази клієнтів; робота з компаніями (оптові продажі, торговельні мережі); розробка та впровадження ефективних заходів щодо постійного збільшення товарообігу, оптимізації витрат; складання регулярної звітності за показниками роботи; аналіз конкурентів; контроль виконання плану продажу; розробка оптимальних маршрутів для ТА. |
робота в стабільній, надійній компанії; комфортні умови праці; стабільна заробітна плата, що виплачується двічі на місяць; соціальні гарантії; підтримка з боку керівника. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бухгалтер |
ТОВ Тракстоун |
порядність, доброзичливість; уважність, логічне мислення, ініціативність, відповідальність; бажання і уміння навчатися і розвиватися; вміння працювати в команді; досвід роботи від 2 років; знання нормативно-правових норм, необхідних для виконання своєї роботи; вільне володіння ПК, 1С8, M.E.Doc, MS Office. |
облік ПДВ4 податкові накладні та РК, їх перевірка, реєстрація; формування, подача декларації з ПДВ; банківська виписка в 1С; касові операції та інше. |
офіційне працевлаштування, повна зайнятість; графік роботи з 9:00 до 17:00 або з 8:00 до 18:00 (по домовленості); субота, неділя — вихідні; своєчасна виплата заробітної плати; можливість професійного розвитку, навчання; доброзичлива та весела команда, корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Супервайзер |
SMK Distribution |
досвід роботи супервайзером від 1 року комунікабельність, відповідальність, ініціативність, бажання працювати на результат та заробляти; наявність власного авто (обов’язково). |
виконання планових показників та пріоритетів по команді; забезпечення кількісної та якісної дистрибуції по території; контроль з дебіторською заборгованістю. |
висока заробітна плата; навчання; можливість кар'єрного росту; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Проєктний менеджер |
Енергооблік |
технічна освіта ; стаж роботи у сфері торгівлі або надання послуг від 1 року; знання 1С 8.3. та програмного комплексу АВК-5 (кошториси); уміння вести переговори, швидке прийняття рішень; комунікабельність, амбіційність, швидке навчання. |
організація, супровід, контроль та закриття будівельно-монтажних робіт; забезпечення необхідними для виконання робіт матеріалами та устаткуванням; підбір та комплектація об'єктів матеріалами; прорахування вартості будівельно-монтажних робіт; контроль якості робіт та фактичне використанням ТМЦ об'єкту. |
робота у офісі, переважно в телефонному режимі; графік роботи: Понеділок — П`ятниця з 8:30 до 17:30, Субота та Неділя — вихідний; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Бухгалтер-менеджер |
ТОВ Екофікс |
досвід роботи з документами (договори, рахунки, накладні); знання та досвід роботи в 1C 7.7., 1С 8; досвідчений користувач MS Office; навички роботи з комп’ютером, вільне володіння ПК та офісною технікою; досвід роботи на аналогічній або суміжній посаді не менше року; відповідальність та системність; комунікабельність; уважність до деталей. |
контроль первинних фінансових документів (повернення видаткових накладних від покупців); прийом, облік вхідної та вихідної кореспонденції; ведення взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками, акти звірок, первинна документація; складський облік: оприбуткування, списання ТМЦ, формування шляхових листів, ТТН, реєстрів по філіях. |
графік роботи з Понеділка по П’ятницю; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Менеджер з персоналу, рекрутер |
мережа магазинів ЕкономКлас |
досвід роботи в підборі персоналу; знання ПК - досвідчений користувач; комунікабельність, активна життєва позиція, цілеспрямованість. |
пошук та підбір персоналу; організація та контроль проходження адаптації нових працівників мережі; організація та проведення квартальної оцінки персоналу мережі; організація та контроль кадрового документообігу мережі; організація мотиваційних заходів у регіоні; планування, координація внутрішніх і зовнішніх навчальних програм для співробітників; ведення HR звітності. |
гідна і стабільна оплата праці; офіційне працевлаштування + оплата з першого дня; графік роботи з Пн по Пт 09.00 до 18.00 (Сб, Нд-вихідні) можливість кар'єрного росту; дружний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Менеджер з адміністративної діяльності |
ТОВ Тедіс Україна |
вища освіта / середня спеціальна (юридична вітається); впевнений користувач комп’ютера; відповідальність, уважність, ініціативність; порядність, знання правил ділового етикету і спілкування. |
заключення договорів постачання товарів; спілкування з клієнтами; ведення архіву (в електронному та паперовому варіанті). |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Маркетолог |
АКцентр |
вища профільна освіта, досвід роботи маркетологом від 1го року; навички планування і реалізації маркетингових заходів; знання специфіки організації роздрібної торгівлі; знання організації та ведення рекламних та PR-кампаній; знання SEO; розуміння інструментів і методів онлайн і оффлайн комунікацій. |
розробка та реалізація маркетингових стратегій компанії; організація та контроль проведення маркетингових заходів, планування бюджету, аналіз ефективності проведення рекламних кампаній; проведення маркетингових досліджень та моніторингу ринку по всіх напрямках (конкурентоспроможність, ціна, представленість на ринку ітд.); пошук та розширення каналів збуту; здійснення моніторингу динаміки продажів, аналіз тенденцій та впровадження заходів для покращення результатів; вплив на формування стратегії ціноутворення; генерація креативних ідей для підвищення продажів; формування звітів про проведену роботу. |
офіційне працевлаштування в офісі; 5-ти денний робочий тиждень; графік роботи 8.30−18.00; робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Аналітик консолідованої інформації |
Агропросперис |
повна вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді в логістиці, автоперевезеннях, аграрних компаніях; знання MS Excel на високому рівні, навички роботи в 1С; уміння працювати з великими масивами даних. |
моніторинг ринку за рівнем фрахту на наявні замовлення; збір та аналіз інформації щодо роботи всього автопарку; інформація про виконані поїздки, обсяги; інформація щодо витрати ПММ; ведення дорожніх листів; розрахунок собівартості, планового прибутку. |
офіційне оформлення та конкурентна заробітна плата, річний бонус; добровільне медичне страхування; мобільний зв’язок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Помічник фінансового менеджера |
Беліф |
впевнений користувач 1С 8 Підприємство; економічна, бухгалтерська чи фінансова освіта; досвід роботи на аналогічних посадах ; комунікабельність, відповідальність, багатофункціональність і уважність. |
збір і архівування первинної документації (видаткові накладні, ТТН, акти звірок); проведення підзвітних коштів, авансових звітів; проведення в базі 1С актів наданих послуг. |
робота в надійній стабільній компанії; своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи: Пн-Пт з 9:00—18:00; комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Фахівець зі страхування |
ПрАТ СК Арсенал Страхування |
закінчена вища освіта; досвід роботи вітається; досвід роботи з комп’ютером (Word, Excel, Інтернет та ін.); бажання працювати на кінцевий результат. |
залучення та консультація потенційних клієнтів; інформування про компанію, продукти страхування; оформлення договорів (продаж страхових продуктів); виконання плану продажів. особистісні якості: робота на результат, мобільність, активність, відповідальність, уважність, стресостійкість. |
офіційне працевлаштування; унікальна можливість для професійного розвитку і самореалізації; цікава робота у великій стабільній компанії; п`ятиденний графік роботи; комфортні умови праці; зарплата — за результатом співбесіди. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
SMM-менеджер |
Синергия Тим |
|
розробка контент-планів; модерація сторінки у соцмережах; наповнення контентом соціальних мереж; робота з рекламними інструментами; аналіз виконаної роботи генерація ідей; аналіз ринку; формування звітності. |
робота в найкращому ресторані Вінниці можливість реалізувати свої цікаві, креативні ідеї; заробітна плата в залежності від навичок кандидата. |
Відправити резюме можна за посиланням |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець


