Форум студентських ініціатив «Діалог.UA: покоління комунікаторів»
Модерувала форум студентських ініціатив доцент кафедри маркетингу та реклами Оксана Якушевська. Здобувачі вищої освіти представили власні комунікаційні концепції, які демонструють сучасне бачення популяризації української культури, бренду країни та сили медіа у формуванні національної ідентичності. Теми студентських виступів: - Vesy. Крок української культури світом;
- Try Ukraine: ВІДЧУЙ. ПРОЖИВИ. ПЕРЕДАЙ;
- Їж, як українець – це не просто про їжу;
- Time of Ukraine – бренд годинників з українською душею;
- Поширення української культури через спортивну акробатику;
- Кожна вишиванка – це мелодія ниток, що розповідає історію нашого народу.
Кожен проєкт – це крок до глибшого усвідомлення, що комунікація – це не лише слова чи візуальні образи, а спосіб будувати мости між культурами, поколіннями та країнами.



