Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
Українська

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Керуючий, Housekeeper manager в заміський котедж

ФОП Павлова М.С.

досвід роботи на аналогічній посаді у приватному будинку або в готелі;

вміння працювати в команді та мотивувати персонал;

досвід спілкування з підрядними організаціями;

вміння грамотно вести господарську документацію та облік витрачених коштів;

відсутність шкідливих звичок;

знання етикету та дотримання субординації.

організація роботи домашнього персоналу;

закупівля продуктів харчування та всього необхідного інвентарю для роботи;

робота з підрядниками;

планування бюджету, формувати звіти по витратах;

нагляд за дотриманням графіків роботи та забезпечення ефективної і своєчасної роботи персоналу.

гнучкий графік роботи;

безкоштовне комфортне житло у м. Вінниця;

робота у сучасному будинку зі всіма зручностями, в межах міста;

співпраця з невеликою, дружньою командою;

робота в оточенні людей, які постійно саморозвиваються;

можливість підвищення комунікативних навичок;

своєчасна виплата заробітної плати без затримок;

можливість довготривалої співпраці;

цікава та відповідальна робота в престижному заміському будинку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Пекар з приготування піци

ТОВ Фора

бажання навчатися і розвиватися;

вільне володіння українською мовою;

комунікабельність, привітність;

вміння працювати у команді;

позитивний настрій в роботі та драйвовість.

формування та випікатння найсмачнішої піци;

підготовка начинок та тіста;

дотримання санітарних норм на робочому місті.

висока і стабільна заробітна плата;

офіційне працевлаштування;

отримання знань від досвідчених професіоналів;

можливість професійного та кар'єрного зростання;

знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з логістики

Група компаній Неоліт

досвід роботи у сфері продажів, транспортної логістики;

володіння знаннями про транспортний ринок, правилами та стандартами перевезення вантажів;

досвід із супроводу міжнародних перевезень та по Україні;

досвід проведення переговорів;

комунікабельність  активність, вміння працювати у команді.

обробка замовлень клієнтів;

робота з перевізниками та транспортними замовниками;

повний цикл організації та контроль процесу перевезень;

документальний супровід процесу перевезень.

можливість постійного розвитку та навчання;

можливість кар'єрного зростання;

можливість впливати на свій дохід;

комфортні умови праці, дружний молодий колектив, соціальний пакет та офіційне працевлаштування, неповторні корпоративні заходи, оплата мобільного зв’язку, додаткові бонуси;

графік роботи: Пн-Чт з 09:00 до 18:00, Пт з 09:00 до 17:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

92°кава

досвід роботи баристою;

знання та дотримання стандартів приготування кави;

вміння працювати в команді та оперативно реагувати на зміни в роботі;

відповідальність та уважність до деталей.

приготування кавових напоїв відповідно до стандартів компанії;

забезпечення чистоти та порядку на робочому місці;

обслуговування клієнтів та надання рекомендацій щодо вибору напоїв.

гнучкий графік роботи;

робота у затишному та дружньому колективі;

конкурентна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з закупівель

Makeup

досвід роботи в закупівлях від 1-го року;

досвідчений користувач усіх офісних програмам;

знання MS Excel та 1C на високому рівні.

проведення аналізу товарообігу, контроль товарних залишків в програмі 1C;

оформлення замовлень товарного асортименту у постачальників;

комунікація з постачальниками, заключення договорів;

ведення всієї необхідної звітності.

робота в офісі;

повний робочий день з Пн по Пт з 09:00 до 18:00.

оплата праці два рази на місяць.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з маркетингових досліджень

Кондитер-С

досвід роботи;

знання програми 1С;

уважність, порядність, відповідальність;

знання MS Excel  і вміння працювати з базами даних (побудова зведених таблиць, робота з формулами).

робота в програмі 1С;

здійснення маркетингового аналізу/формування аналітичних звітів;

аналітика даних по продажах;

виконання додаткових розпоряджень керівництва.

офіційне працевлаштування;

своєчасна заробітна плата;

робота в дружньому колективі;

затишний офіс.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бургер-мейкер, кухар-універсал

LA П'ЄЦ

досвід роботи на посаді кухаря від 1-го року;

досвід роботи на кухні (бажано);

прагнення ефективно, стабільно та плідно працювати;

бажання зростати та розвиватися у своїй кар'єрі.

приготування бургерів, фрі, хот-догів;

вчасна видача замовлень;

дотримання чистоти на робочому місці.

 

оплачувана відпустка;

офіційне працевлаштування;

харчування за рахунок компанії;

якісна уніформа;

знижка -50% на все меню LA П'ЄЦ;

трансфер після зміни в межах Вінниці.

Відправити резюме можна за посиланням:

Майстер виробничої дільниці (виробництво сиру, масла)

ТОВ Іноверс Груп

досвід роботи виробництві сиру та масла принаймні 1 рік (бажано);

знання технологічних процесів виробництва сиру та масла;

бажання працювати та розвиватися в даній сфері;

вміння працювати в команді та дотримуватися виробничої дисципліни;

бажання вчитися та підвищувати свій рівень знань та навичок.

контроль якості виготовленого продукту;

забезпечення виробничого процесу необхідними матеріалами та інструментами;

виконання технологічних норм та правил безпеки під час виробництва;

здійснення поточного ремонту та обслуговування обладнання;

виконання інших завдань, що випливають з процесу виробництва.

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;

гідна заробітна плата;

можливість розвитку та кар'єрного зростання;

дружній колектив та сприятливі умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням:

Економіст відділу контролю ідентифікації фізичних осіб

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

повна вища освіта (ОС “Бакалавр” /ОКР “Спеціаліст”/ОС “Магістр”);

орієнтованість на результат, комунікабельність, уважність та відповідальність.

перевірка оформлення і відповідності вимогам законодавства України копій документів для відкриття рахунків фізичних осіб;

введення в програму даних клієнта — фізичних осіб, перевірка і коригування даних, при необхідності;

контроль першого рівня по ідентифікації фізичних осіб, осіб, відкритих списково в рамках зарплатно-карткового проєкту.

офіційне працевлаштування;

24 календарних дні відпустки;

доступ до програм навчання та тренінгів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Супервайзер, регіональний менеджер з розвитку

TermoUnion

досвід роботи у продажах В2В супервайзером, менеджером з продаж;

готовність до відряджень по території м. Вінниця та Вінницької обл.;

навики ведення переговорів з клієнтами;

знання різноманітних технік продаж;

аналітичний склад розуму, стратегічне мислення;

управлінські та організаторські навики, лідерські якості.

складання звітів про готовність кожного конкретного працівника до виконання тих чи інших завдань, про досягнуті результати, про причини, що привели до зриву виконання планів;

контроль взаєморозрахунків з клієнтами, та безпосередня участь у вирішенні складних завдань, відвідування торгової точки відповідно до запланованого маршруту, зберігаючи заплановану послідовність візитів;

ведення переговорів з керівниками та / або представниками торгових точок (далі — клієнт) щодо співробітництва, постачання товару, отримання від клієнтів замовлення на постачання товару та встановлення / заміну / маркетингового обладнання; забезпечення наявності повного асортименту продукції у всіх торгових точках на визначеній території;

знаходження нових торгових точок на визначеній території, ведення переговорів з представниками цих торгових точок та укладення договорів щодо співробітництва;

контроль дебіторської заборгованості клієнтів, ведення переговорів щодо своєчасного погашення такої заборгованості клієнтами;

встановлення маркетингового обладнання згідно планограм та вимог;

забезпечення своєчасного та якісного оформлення та переоформлення договорів з клієнтами щодо поставок товару.

навчання, семінари та тренінги за рахунок компанії;

графік роботи: 09:00—18:00, Пн-Пт (Сб, Нд — вихідні);

корпоративні знижки та бонуси;

широкі можливості для професійного та кар'єрного росту;

якісне навчання на етапі адаптації та допомогу наставника після її завершення;

драйвова команда однодумців.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцейола

Альянс Рітейл Груп

 

приготування піци;

контроль за запасами продуктів та інгредієнтів;

дотримання правил техніки безпеки та санітарних норм;

забезпечення чистоти та порядку на робочому місці.

графік роботи: 08:00 — 22:30, 4/4.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру

Датагруп & Volia

вільне володіння українською мовою;

бажання навчатися;

впевнений користувач ПК, базові знання роботи в інтернет-браузерах.

здійснення вихідних дзвінків до діючих клієнтів банку по банківських продуктах;

інформування та консультація клієнтів.

стабільний графік роботи: 5/2 з 10:00 до 19:00, вихідні: субота та неділя;

офіційне працевлаштування;

робота у офісі.

Відправити резюме можна за посиланням:

HR-менеджер

Бізнес-клуб підприємців Конс на Бі$

робота з людьми та заради людей;

знаходження спільної мови з різними людьми та вміння їх переконувати;

бажання навчатися та розвиватися у сфері HR;

володіння гарною самоорганізованістю та самостійністю;

володіння базовими навичками роботи з комп’ютером та офісними програмами;

чітке усне та письмове мовлення, великий словниковий запас і вміння логічно висловлювати свої думки.

 

гнучкий графік роботи,

молодий і результативний колектив, де панує здорова атмосфера;

можливість брати участь у бізнес-івентах та спілкуватися з успішними підприємцями України.

Відправити резюме можна за посиланням:

Торговий представник

ТД Бойчак

досвід роботи торговим представником від 1-го року;

навик переговорів, вміння добре рахувати цифри і аналізувати показники.

здійснення продажу продукції та виконання планів продажів;

здійснення візитів в торгову точку по маршруту;

виконання поставлених керівником завдань;

залучення якомога більшої кількості клієнтів до співпраці по наданій території;

аналіз конкурентів по цінах та по присутності товару в торговій точці;

робота з новинками та акціями;

контроль дебіторської заборгованісті (контроль повернення коштів з клієнтів по наданому їм відтермінуванні);

мерчендайзинг: викладка продукції на основних або додаткових місцях продаж, формувати корпоративний блок торгової марки.

.

можливість придбати продукцію компанії зі знижкою;

графік роботи: Пн — Пт, з 08:00 — в першій торговій точці і до завершення маршруту, Сб-Нд вихідні;

кар'єрне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Формувальниця тіста

ПП Вінницька паляниця

 

робота в виробничому цеху.

графік роботи: доба через дві.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар піци

Грош

відповідальність і працьовитість, акуратність;

любов до приготування їжі;

наявність санітарної книжки з чинним допуском до роботи (не більше 6 міс).

приготування піци згідно технологічної карти.

робота у великій та успішній компанії;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗПП України;

графік роботи — плаваючий;

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

ФОП Пшеничний В.А.

досвід роботи від 1-го року (у сфері роздрібної торгівлі буде перевагою);

знання ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку, ПДВ;

практичні навички роботи в M.E.Doc, РРО, 1С 7, Клієнт-банк;

відповідальність;

бажння працювати у режимі багатозадачності та стресостійкості, терплячість, позитивність.

робота з РРО;

реєстрація податкових накладних;

заміни та РК податкових накладних;

звірка з контрагентами.

робота в стабільній компанії з можливостями професійного зростання;

місце роботи в комфортному офісі в р-ні Тяжилів, Пн-Пт з 12:00 до 19:00, вихідні — Сб, Нд;

своєчасна виплата заробітної плати та офіційне працевлаштування;

наставництво головного бухгалтера;

можливість придбати продукцію за ціною дистриб’ютора.

Відправити резюме можна за посиланням:

Керуючий магазином "Антошка"

RedHead Family Corporation

досвід роботи на аналогічній посаді;

знання основних показників ефективності магазину;

навички ефективного управління персоналом;

підтримка корпоративних стандартів, вимог та регламентів роботи, продажу та якості обслуговування покупців у магазині.

виконання планових показників магазину;

аналіз продажів та наявності асортименту в магазині;

контроль дотримання стандартів обслуговування та забезпечення якісного сервісу в магазині;

побудова команди та забезпечення ефективності роботи персоналу;

організація і контроль всієї роботи магазину.

офіційне працевлаштування;

стабільна та своєчасна оплата праці;

можливості для професійного та особистісного розвитку;

соціальні гарантії згідно законодавства.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник PPC-менеджера (Amazon)

Technie

рівень англійської мови — середньо-просунутий/ Upper Intermediate;

розуміння під час читання: підбір ключових слів англійською, читання документації від Amazon, статей;

розуміння на слух: навчання з онлайн-курсів;

аналітичний склад розуму;

наявність системного мислення;

гнучкість у роботі та спілкуванні;

бажання розвиватися та підвищувати професійний рівень.

підбір ключових слів для продуктів, розробка семантичного ядра;

підготовка та формування звітів (Amazon PPC);

проведення експериментів із Amazon PPC, A\B Tests;

управління наявних PPC кампаній, планування та створення нових;

збір даних для звітів (Helium 10, Sellerboard);

можливі інші завдання в Online Marketing, наприклад, робота з блогерами та outreach, налаштування flows у ManyChat, налаштування розсилки з використанням Sellerboard та Amazon;

оновлення сайту компанії.

повністю віддалена робота;

повний робочий день: 8 годин, 5 днів на тиждень, вихідні дні — субота та неділя;

відстеження часу роботи за допомогою TimeDoctor;

оплачувана відпустка або місячна надбавка до заробітної плати в кінці року на вибір працівника;

перегляд заробітної плати на початку року, за результатами роботи;

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер відділення по роботі з клієнтами ММСБ

Ощадбанк

вища освіта;

досвід роботи в банку;

знання спектру банківських продуктів та послуг;

знання діючого законодавства України в напрямку організації і контролю роботи відділення, РКО, валютного регулювання та контроля, кредитування, порядку оформлення банківських операцій у відділенні.

супроводження портфелю юридичних осіб;

надання консультацій клієнтам мікро-, малого та середнього бізнесу щодо здійснення операцій, умов банківський продуктів та послуг;

комплексний продаж банківських продуктів юридичних осіб (РКО, кредити, депозити);

створення інноваційних продуктів та послуг;

дотримання корпоративних стандартів банку та стандартів якісного обслуговування клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу.

створення умов для професійного та кар'єрного зростання кожного співробітника;

піклування та підтримка — офіційне працевлаштування, дотримання всіх соціальних гарантій;

досягнення успіху.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

ТМ Україночка

досвід роботи з різними видами страв;

вміння швидко приймати рішення та працювати в команді.

приготування і подача страв;

контроль якості продуктів та чистоти кухні.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

Синергия Тім

досвід роботи;

особисті якості: активна життєва позиція, старанність, порядність, охайність, пунктуальність, бажання зростати та підвищувати свої знання разом із нами.

приготування та своєчасна видача страв за технологією;

дотримання санітарних норм.

графік роботи: позмінний з 09:00 до 22:00;

висока заробітна плата;

комфортне розташування біля ТРЦ «Мегамолл» (вул. 600-річчя 17).

корпоративне харчування (смачні обіди та вечері);

використання виключно високоякісних продуктів у роботі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кондитер

ТвояКава

бажання працювати кондитером та розвиватись в цій сфері;

знання основ кондитерської справи;

відповідальність та пунктуальність;

комунікабельність та вміння працювати в команді.

досвід роботи або освіта (буде перевагою, але не обов’язково).

 

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00—18:00, Сб-Нд вихідні;

навчання та розвиток в кондитерській сфері;

дружний та професійний колектив;

можливість професійного зростання та кар'єрного розвитку;

конкурентна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер із заробітної плати у Калинівку

Terminus

вища освіта в галузі бухгалтерського обліку;

досвід роботи не менше 1-го року на аналогічній посаді;

знання законодавства з питань заробітної плати та оподаткування;

вміння працювати з програмами бухгалтерського обліку;

висока відповідальність та уважність до деталей, комунікабельність та здатність працювати в команді.

підготовка звітності по заробітній платі;

розрахунок заробітної плати;

оподаткування заробітної плати та інші пов’язані з цим обов’язки.

конкурентоспроможна заробітна плата;

можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання в компанії зі стабільним ринковим становищем.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор

ТОВ Макош Мінерал

доброзичливість та відповідальність;

активна життєва позиція;

бажання розвиватись;

впевнений користувач ПК (MS Office).

організація і ведення адміністративних функцій відділу продажів;

складання протоколів нарад відділу;

організація, підготовка до зустрічей з ключовими партнерами;

моніторинг та контроль за актуальним наповненням CRM системи, необхідною інформацією для продажів і професійного навчання;

співпраця з відділом маркетингу щодо рекламацій по товару від менеджерів;

участь в підготовці аналітичної інформації та звітності відділу;

ведення електронної переписки та CRM комунікації з менеджерами та клієнтами (у разі відсутності менеджера).

сучасний, комфортний офіс у стилі Google;

графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт);

офіційне працевлаштування;

конкурентна з/п;

оплачені обіди в ресторані поруч з офісом;

навчання, розвиток, кар'єрний ріст, цікаві задачі;

цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами для продажу систем опалення

ФОП Тарасов Д.В.

надійність;

організованість;

відповідальність.

продаж опалювального обладнання та сантехніки;

пошук об'єктів квартир, приватних будинків, торгових центрів, новобудов, виконробів монтажників з подальшим перенапором їх у магазин ТеплоБуд для укладання угод та співпраці.

Офіс: м.Вінниця, вулиця Зодчих, 36.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен

Ресторан Rivali

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

знання та розуміння асортименту алкогольних та безалкогольних напоїв;

навички змішування та подачі коктейлів;

вміння комунікувати з гостями та зберігати відносини з ними;

відповідальність та організованість.

підготовка бару та робочого місця до роботи;

змішування та подача коктейлів та напоїв;

контроль за наявністю та якістю алкогольних та безалкогольних напоїв;

дотримання правил безпеки та гігієни на робочому місці.

стабільна робота в ресторані з високою репутацією;

конкурентна заробітна плата;

можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;

дружній та професійний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Керуючий магазином

АТБ-маркет

ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи на попередніх посадах;

наявность успішного керівного досвіду роботи не менше 1-го року в роздрібній торгівлі продуктами харчування;

наявність вищої освіти (переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту);

наявність досвіду роботи на ПК на рівні впевненого користувача (Windows, MS Word, MS Excel, бажано знання 1С: торгівля і склад);

формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу);

забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії;

контроль і забезпечення збереження ТМЦ;

замовлення товару та контроль постачання продукції.

стабільна та своєчасна оплата;

безкоштовне навчання;

можливість роботи поруч з будинком;

дотримання трудового законодавства;

кар'єра в команді лідера.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен

ФОП Іщенко О.Д.

працьовитість;
відповідальність.

 

офіційне працевлаштування;

гідна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер дослідження попиту (Research and development)

Twinsann

здатність до аналізу даних та прийняття рішень;

вміння аналізувати креативи запущені на рекламу;

навики ведення переговорів.

аналіз ринку, збір інформації про нові тенденції у дизайні меблі;

відслідковування роботи конкурентів та їхніх новинок;

створення контенту;

тестування нових оферів;

запуск таргетованої реклами;

домовлення з іншими виробниками про співпрацю.

гібридний формат роботи (в офісі та віддалено);

постійне внутрішнє навчання (за рахунок компанії);

подарунки на свята від компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу в інтернет-магазин

Будинок Полімерів

грамотне усне та письмове мовлення;

вміння роботи на комп’ютері на рівні впевненого користувача;

уважність та відповідальність;

знання 1С;

досвід роботи з СRM;

розуміння алгоритмів інтернет-продажів.

обробка вхідних замовлень в СRM та 1С, по телефону, електронною поштою, а також через Viber та Telegram;

якісна консультація клієнтів з питань щодо товару, умов купівлі та доставки тощо;

контроль оплат;

проведення реалізацій та повернень в 1С;

виконання нескладних додаткових завдань.

офіційне оформлення згідно КЗпП України;

повний робочий день: Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб в черговому режимі (1 раз на 3 тижні);

робота в офісі з власним складом.

Відправити резюме можна за посиланням:

Керуючий рестораном

ФОП Корбут Ю.В.

ініціативність та лідерські якості;

комунікабельність, привітність, оптимізм;

грамотність та вміння спілкуватись з людьми;

дисциплінованість, пунктуальність та відповідальність.

 

офіційне працевлаштування;

гідна та конкурентна фінансова винагорода;

комфортні умови праці, включаючи харчування;

гнучкий та зручний позмінний графік;

оплачуваний період стажування;

підтримка та доброзичливість колективу;

швидкий та чесний зворотній зв’язок від керівника та команди;

реальні можливості професійного та кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор ресторану

ФОП Шульга В.А.

дівчина від 20-ти років;

досвід роботи у ресторанному господарстві.

 

робота з персоналом;

робота з гостями;

робота з постачальниками.

графік роботи: 3/3  09:30−23:00;

робота в стабільній компанії;

постійний розвиток, навчання та підтримка;

конкурентна та стабільна заробітна плата;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням: