Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

English teacher

Friends English Club

палати пристрастю до викладання і вщент руйнувати стереотипи про нудних вчителів;

володіти англійською на рівні В2 і вище;

викладати протягом щонайменше 1-го року для дорослих студентів рівнів А1-В1 та вище;

готовність працювати від 25 годин на тиждень;

мати ПК, гарнітуру й стабільний Інтернет.

віддалена робота online;

викладати дорослим студентам, які бажають навчатись і досягати результатів.

справжнє комʼюніті, де про комфорт і мотивацію піклується People Partner, про успіхи - Team Leader, про доходи - sales-відділ, про поповнення скарбнички знань - методист, про карʼєрне зростання - керівник, а весь «головний біль» беруть на себе клієнт-менеджери;

гнучкий графік роботи – можна обирати дні та час занять, поєднуючи з навчанням і хобі;

стабільне повне навантаження незалежно від сезону;

кар'єрне зростання: від Junior до Senior teacher, Team leader чи Методиста;

особистий кабінет з готовою програмою і автоперевіркою домашки (підготовка до уроку ще ніколи не була такою простою);

безкоштовна підготовка до здачі та компенсацію 50% вартості міжнародних екзаменів;

заробітна плата, залежить від кількості годин та знань;

підписка на корисні ресурси, доступ до онлайн-бібліотеки та методичних курсів, speaking club, воркшопи і ще безліч можливостей для професійного і особистісного розвитку.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Бариста (на вихідні)

ФОП Іщенко Ю.С.

досвід роботи баристою обов’язковий;

вміння швидко та якісно працювати в умовах великого потоку гостей;

відповідальність;

комунікабельність;

бажання навчатися та розвиватися в сфері кави.

приготування кавових напоїв відповідно до рецептів;

обслуговування гостей за барною стійкою;

підтримання чистоти та порядку на робочому місці;

виконання інших завдань, пов’язаних з роботою баристи.

гнучкий графік роботи на вихідних;

дружня атмосфера та можливість професійного зростання;

кавові знижки для співробітників;

конкурентна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням

Кухар, сендвіч-мейкер

Львівські Круасани

любити готувати або дуже хотіти навчитись;

працювати швидко та акуратно;

готовність дотримуватись правил.

готувати за рецептами по стандартам.

позмінний графік роботи 2/2 з 08:00 - 21:30;

15 змін + додаткові зміни за бажанням;

щомісячні бонуси у застосунок «Lviv Croissants»;

безкоштовний обід круасаном;

навчання всіх процесів «з нуля».

Відправити резюме можна за посиланням

Викладач програмування в дитячу IT-школу

ItBaza

базові знання комп’ютерної техніки та алгоритмізації;

знання однієї або кількох мов програмування;

вища або незакінчена вища освіта у сфері ІТ;

бажання навчатися та розвиватися у сфері освіти;

мати любов до дітей, вміти знаходити з ними спільну мову.

проведення занять за програмою КіберШколи з використанням готових методичних матеріалів;

перевірка домашніх завдань, надання учням зворотного зв’язку;

спілкуватися з батьками: передавати важливу інформацію, відповідати на питання;

брати участь у вдосконалені програми/навчального процесу.

навчання: компанія забезпечує практичні знання та підтримку на всіх етапах, розвиток разом з командою;

гідна оплата: отримувати стабільну погодинну оплату, дохід напряму залежить від відпрацьованих годин - жодних прихованих умов;

гнучкий графік: тільки вихідні та увечері в будні декілька годин - легко поєднувати з навчанням або іншими проєктами;

цінності: компанії важливо працювати чесно та прозоро - у відносинах з дітьми, батьками та всередині команди, працювати з довірою, відкритістю та повагою;

безпека: дбаємо про комфорт та безпеку - заняття проходять у перевірених, безпечних приміщеннях.

Відправити резюме можна за посиланням

SMM-менеджер

Love story

досвід роботи у SMM від 1 року;

вміння працювати з Instagram та іншими соцмережами;

креативність;

відповідальність;

вміння працювати з естетичними візуалами;

бажано - базові навички фото/відеозйомки та монтажу.

ведення Instagram та інших соціальних мереж студії;

створення цікавого, візуально привабливого контенту (фото, відео, сторіс);

написання текстів для постів та сторіз;

планування контенту та регулярна публікація;

зйомка контенту у студії за необхідності;

взаємодія з аудиторією: відповіді на коментарі та повідомлення;

аналіз результатів та пропозиції щодо покращення.

робота з брендом, що розвивається;

творча атмосфера та красивий контент -наповнений простір;

гнучкий графік;

конкурентна оплата праці.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер в бухгалтерську фірму (ведення ФОП, ТОВ)

IBuh

ФОП Желєзнова Д.С.

мати досвід ведення ФОП, ТОВ від 1 року - також готові навчати;

знати законодавство та вміти працювати з програмами бухгалтерського обліку (1С, Медок/Соната, Фрізвіт, Електронний кабінет);

є впевненим користувачем ПК, інтернету;

мати базові навички роботи з ШІ;

порядність;

ввічливість;

відповідальність;

вміння проявити ініціативу;

комунікабельність;

самостійність;

активність;

аналітичне мислення;

багатозадачність;

бажання вчитись;

націленість на результат.

ведення обліку ФОП 1−3 групи;

ведення обліку ТОВ на загальній та спрощеній системі;

ведення ПДВ, розблокування ПН;

ведення кадрів: ЗП, лікарняні, відпустки і т.д.;

робота з клієнтами: спілкування, вирішення питань, нагадування про оплати/строки/відповідальність, моніторинг та рекомендації щодо роботи клієнта;

реєстраційні дії по ФОП: відкриття, закриття, зміна Кведів;

декретні по ФОП;

реєстрація/консультація по ПРРО;

введення ЗЕД, акцизу;

виконання завдань головного бухгалтера;

планування та облік виконаної роботи;

робота в різних облікових програмах, клієнт - банках, месенджерах.

робота в офісі ПН-ЧТ з 09:00 до 18:00,      ПТ до 17:00;

обід 13:00 – 13:50.

Відправити резюме можна за посиланням

 

Фахівець в технічну підтримку (service desk)

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

освіта: бажано технічна;

досвід роботи: бажано мінімальний попередній досвід роботи в адмініструванні систем, технічній підтримці.

консультувати, приймати, реєструвати, супроводжувати та контролювати надання доступів до АБС банку, систем електронного банкінгу;

консультувати, приймати, реєструвати, супроводжувати та контролювати звернення користувачів з проблем АБС банку, систем електронного банкінгу;

супроводжувати інциденти в роботі АБС банку, систем електронного банкінгу; надавати інформацію користувачам про нові та існуючі інформаційні сервіси;

надавати документацію на прохання користувачів;

своєчасно формувати та надавати звітність у встановленому порядку;

проводити масові інформування користувачів у межах функціоналу підрозділу; контролювати рівень якості надаваних інформаційних сервісів в межах свого функціоналу.

офіційне працевлаштування;

медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком;

заробітна плата на рівні провідних ТОП -роботодавців;

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку;

навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо);

можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group;

підтримку працівників постійно навчатись та професійно розвиватись; щороку працівники складають індивідуальний план розвитку разом з керівником чи ментором і впевнено рухаються до мети;

програма «War&Life balance: як повернути життя в життя» - це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану;

в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я;

рівні можливості: різноманітність, інклюзивність;

залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно - соціальної відповідальності

Відправити резюме можна за посиланням

Розробник 1C

Blisk

глибокі знання 1С 7 та впевнене володіння механізмами розробки;

досвід у впровадженні, кастомізації та адаптації 1С під потреби підприємства;

розуміння архітектури й знання типових конфігурацій BAS (КУП, МБ, УТ, БО, ЗУП);

вміння працювати з великими БД та оптимізувати швидкодію модулів;

бажання ділитися досвідом і водночас розвиватися разом з командою.

підтримувати те, що вже працює на відмінно;

оптимізувати та «підсилювати» систему;

швидко реагувати і виправляти, якщо раптом щось піде не так.

стабільна та конкурентна заробітна плата, відповідно до навичок;

офісний формат роботи (ПН-ПТ, 09:00 -17:00 СБ та НД - завжди вихідні);

комфортні умови: кава, чай, смаколики, дружня атмосфера;

всіляки плюшки від компанії: 15% корпоративного кешбеку, корпоративні подорожі по Україні та 20% знижки на медичні послуги у всеукраїнській лабораторії;

професійне оточення - є команда з 3 досвідчених 1С-спеціалістів, які знають систему зсередини.

Відправити резюме можна за посиланням

Хостес, менеджер рецепції

Tereveni

бажаний досвід роботи у сфері гостинності від 1 року;

вміння доброзичливо і спокійно спілкуватися;

щира посмішка;

відкритість;

харизма;

врівноваженість;

вміння співпереживати.

робота з гостями закладу: зустріч, привітання, супровід до столика;

прийом замовлень та бронювання столів по телефону;

готовність відповідати на всі запити гостей, навіть нестандартні - спокійно, з повагою та щирістю.

оплачуване навчання та адаптація;

безкоштовне корпоративне харчування;

медичне страхування;

навчання та розвиток, можливість освоїти нові навички;

корпоративні заходи та дружна команда, до якої дійсно хочеться повертатись щодня;

позмінний графік роботи: з 12:00 до 22:00;

стабільна та своєчасна оплата праці - двічі на місяць;

можливість карʼєрного зростання на інші позиції в компанії.

Відправити резюме можна за посиланням

Юрист

Правовий Лідер

вища юридична освіта;

знання законодавства та актуальної судової практики;

вміння працювати з великими обсягами інформації;

цілеспрямований спеціаліст, який хоче реалізувати себе у сфері юриспруденції;

кандидат, який готовий отримувати новий досвід;

амбіційна людина, яка хоче розвиватись та заробляти.

надання консультацій;

аналіз та побудова стратегії вирішення питання клієнта;

проведення комунікації;

супровід клієнта впродовж всього шляху вирішення проблеми;

комунікація з клієнтами онлайн;

підписання договорів на надання юридичних послуг.

графік роботи з 09:30 до 18:30;

професійний розвиток;

кар'єрний ріст;

практичний досвід роботи;

гідна заробітна плата;

система бонусів та премій;

офіційне працевлаштування;

дружній колектив;

навчання, тренінги;

зручне розташування офісу у центрі міста.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор кондитерської

крафтова кондитерська        Мус-Мус

бути наполегливим і працелюбним;

мати розуміння френдлі сервісу;

бути перфекціоністом у всьому, що стосується документації та інвентаризації.

 

спілкування з клієнтами;

видача замовлень;

прийом замовлень;

продаж десертів з вітрини;

ведення робочої документації;

все інше більш детально на співбесіді.

графік позмінний, орієнтовно 15 − 16 змін в місяць;

години роботи з 10 до 20 – 21;

офіційне працевлаштування;

оплата 2 рази в місяць.

Відправити резюме можна за посиланням

Рекрутер

ПрАТ Хлібпром

вища освіта;

бажано досвід роботи на аналогічній посаді від 1-х року;

вміння працювати з різноплановими вакансіями одночасно;

високі комунікативні здібності;

наполегливість;

бажання розвиватися.

пошук кандидатів: робота з джоб - сайтами, соціальними мережами, навчальними закладами, ярмарки вакансій;

організація набору та відбору спеціалістів;

проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід, організація співбесід з замовникам вакансій;

оцінка кандидатів;

ведення бази кандидатів.

офіційне працевлаштування згідно з КЗпП;

вчасна та достойна заробітна плата;

навчання та розвиток;

кар'єрні можливості всередині компанії;

скорочений робочий день у п’ятницю до 16:00.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор рецепції

Optima Hotels & Resorts

хороші навички роботи з ПК;

грамотна українська мова, знання англійської;

знання базових стандартів обслуговування;

досвід роботи бажаний.

прийом і розміщення гостей готелю;

робота з касовим апаратом, готівкою;

допомога гостям, в разі виникнення потреби;

робота за стандартами служби прийому і розміщення.

стабільна заробітна плата;

можливість професійного росту та кар'єрного розвитку;

знижки на проживання в готелях і харчування в ресторанах мережі;

позмінний графік 2/2 12год (денні та нічні зміни);

для кандидаті без профільної освіти при працевлаштуванні є можливість безкоштовно пройти навчання в навчальному центрі з державною ліцензією і отримати свідоцтво кваліфікованого робітника;

офіційне працевлаштування та соціальний пакет.

Відправити резюме можна за посиланням

Бариста

ТОВ Руда Н.В.

позитивне мислення;

відповідальність;

бути позитивним та енергійним.

приготування кавових та інших напоїв згідно тех карт;

обслуговування та розрахунок клієнтів;

забезпечення чистоти та порядку на робочому місці;

слідкування за залишками та їх замовлення.

позмінний графік роботи;

комфортні умови праці;

стабільна заробітна плата та можливості розвитку;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням

Англійський вчитель

ФОП Кушнір А. О.

досвід роботи з дітьми - від 1 року;

бажання працювати з дітьми, активна життєва позиція, творчий потенціал;

бажання навчатися і розвиватися.

проведення занять з дітьми від 5 до 16 років згідно програми;

проведення індивідуальних занять;

консультування батьків з питань навчання дітей;

проведення пробних занять;

ведення нескладної звітності.

графік роботи: часткова зайнятість, гнучкий графік (обговорюється);

оплата залежно від кількості дітей; підходить робота для студентів або тим, у кого є основна робота і може брати дітей на другу половину дня;

навчання за рахунок компанії;

знижка на навчання особистих дітей в центрах;

перспективи зростання і розвитку всередині компанії.

Відправити резюме можна за посиланням

укладальники - пакувальники

ПрАТ «Концерн Хлібпром» ВП ВінницяХліб

ТМ Agrola, ТМ Вінниця Хліб, ТМ Люблянна, ТМ 2Go, ТМ Bandinelli,

ТМ Harmony Sentivi

уважність до деталей;

пунктуальність;

охайність;

мати бажання працювати й розвиватися;

студент (2 – 4 курс) або випускник коледжу.

складання готової продукції на вагонетки, у лотки, контейнери;

відбраковування готової продукції за органолептичними ознаками;

перевезення готової продукції на контейнерах у остивочну;

підтримання чистоти та порядку на робочому місці.

стабільна робота у сучасному виробничому середовищі;

офіційне працевлаштування згідно з КЗпП;

змінний графік роботи: денна зміна - з 07:00 до 19:00; нічна зміна - з 19:00 до 7:00;

вчасна та прозора оплата праці - двічі на місяць;

можливість проходження практики або дуального навчання;

реальний шанс залишитися в команді після навчання;

корпоративні знижки на продукцію концерну;

медичне страхування;

харчування: чай, кава, хлібні вироби;

безкоштовний спецодяг.

надіслати коротку інформацію про себе (ПІБ, курс, спеціальність, номер телефону) за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або телефонуйте +380673500997- Юлія Солецька

КУХАР-УНІВЕРСАЛ

Coffee Borodaкав'ярня на Поділлі (Зодчих, 12)

 

готувати сніданки, перші страви, сендвічі та інші позиції меню за технологічними картами;

стежити за смаком, ароматом і виглядом кожної страви - щоб гості казали «вау, як смачно!»;

підтримувати чистоту на кухні, обладнання та інвентар у порядку;

дотримуватись усіх стандартів зберігання та обробки продуктів;

контролювати залишки продуктів і подавати заявки на закупівлі;

працювати у команді - разом із бариста та офіціантами, щоб кухня і зал працювали як єдиний механізм.

команду - двигун і підтримуюче керівництво;

комфортний простір і сучасне обладнання;

бонуси та корпоративні плюшки;

графік 2/2 (з 08:00 – 20:00 або з 10:00 до 22:00).

За всіма деталями звертайтесь за телефоном:  +380733799976 - HR Ірина.

адміністратор

пакувальник

 

Доставка "Пако"

 

 

графік: 11:00 – 22:00, позміний 3/3;

компанія забезпечує харчування та розвозку персоналу;

дружній колектив та комфортні умови роботи.

Адреса: вул. Юності, 14

контакт: 098 123 29 66 – Вікторія

Викладач англійської, німецької мов

розвивальний центр Успішна Дитина

знання мов;

вільне володіння мовою;

вміння працювати з дітьми дошкільного та шкільного віку.

проведення занять з англійської (німецької) мови для дітей та підлітків;

допомога у виконанні домашніх завдань та покращення загального рівня знань та навичок.

зручне місце розташування;

дружній колектив;

постійний потік дітей.

Відправити резюме можна за посиланням

Юрисконсульт

Мережа права

юридична освіта та базові знання юриспруденції;

досвід у консультуванні клієнтів/громадян;

здатність працювати з великими обсягами інформації;

високий рівень тайм-менеджменту, самоорганізації.

досконале знання усіх послуг напрямку з посиланням на закони та нормативно-правові акти;

консультувати клієнтів телефоном та в офісі щодо послуг компанії;

проводити первинну юридичну експертизу ситуації клієнта;

укладати договори з клієнтами;

вести облік взаємодії з клієнтами у CRM-системі;

супроводжувати процес оплати від клієнта (нагадування, координація).

стабільність: компанії вдалося адаптувати бізнес до нових умов та попри все надалі розвиватися;

навчання: будете мати постійно підтримку ментора з навчання протягом всього періоду стажування;

сучасність: зручна операційна система, яка оптимізує процеси роботи;

кар'єрний розвиток: можливість горизонтального та вертикального росту та ротації в інші департаменти;

заробітна плата;

високий рівень корпоративної культури: подорожі разом з командою, корпоративні подарунки, доступ до системи знижок від компаній-партнерів, додатковий вихідний у день народження, а також збільшення кількості відпускних днів залежно від стажу роботи в компанії;

локація: м. Вінниця, вул. Магістратська, 5.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу в маркетингову компанію

GE Marketing

відповідальність;

ініціативність;

любити спілкуватися з людьми;

вміти бути наполегливим, коли це потрібно;

мати амбіції й не стояти на місці.

зустрічатися з власниками та керівниками бізнесів;

презентувати рішення напряму й домовлятися про співпрацю;

допомагати бізнесам розвиватися тут і зараз.

робота без рутини – кожен день нові люди та нові історії;

графік ПН-ПТ, з 09:00 до 18:00;

навчання за рахунок компанії (досвід не потрібен – навчимо);

оплачуване стажування;

щотижневі виплати комісії;

бонуси та система мотивації;

карʼєрне зростання – від стажера до керівника відділу.

Відправити резюме можна за посиланням

 

Кухар

кафе Орігамі

відповідальність;

чіткість в роботі;

охайність.

приготування страв згідно з технологічними картами;

відповідальне відношення до чистоти робочого місця;

чітке виконання поставлених вимог та задач.

конкурентна заробітна плата;

гнучкий графік роботи з 10:00 до 20:00;

безкоштовне харчування;

знижки та бонуси для всіх працівників.

Відправити резюме можна за посиланням

 

Бариста

ФОП  Онищук А. Г.

бажання працювати і розвиватися у галузі кави;

відповідальність;

пунктуальність;

готовність працювати в команді;

вміння швидко вчитися і пристосовуватися до нових умов.

приготування кавових напоїв згідно з рецептами компанії;

обслуговування відвідувачів кавʼярні;

підтримання чистоти і порядку на робочому місці;

дотримання стандартів обслуговування та якості кавових напоїв,

графік роботи: будні з 16.00 до 22.00,  вихідні з 08.00 до 22.00;

лише офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням

 

Юрист

ФОП           Герасимчук О.О.

юридична освіта;

вміння формувати процесуальні документи;

грамотна ділова українська мова;

навички спілкування, в тому числі по телефону;

упевнена робота з комп’ютером, зокрема Word, Excel, PDF, Google Диск, Gmail;

уважність;

мегавідповідальність.

готувати адвокатські запити, клопотання, позовні заяви, скарги, заяви, і т.п.;

готувати інформаційні запити до органів державної влади;

працювати з ЄДР судових рішень;

оформлювати договори з клієнтами;

надавати юридичні консультації;

відстежувати зміни в законодавстві;

працювати з документацією.

 

Відправити резюме можна за посиланням

 

Тістороб

ПрАТ Хлібпром

cередня освіта/вища освіта;

досвід роботи в харчовій та переробній галузі;

відповідальність;

уважність;

акуратність.

ведення процесу приготування тіста за всіма технологічними фазами на тістомісильних машинах періодичної дії;

розрахунок кількості сировини на заміс згідно рецептур в залежності від замовлення;

використання для замісу тіста тільки підготовлену до виробництва сировину: розпаковану, розчинену, помиту та перебрану - згідно вимог правил ведення технологічного процесу на хлібопекарських підприємствах.

офіційне працевлаштування згідно КзпП;

вчасна, прозора оплата праці;

корпоративні знижки на продукцію концерну;

медичне страхування.

Відправити резюме можна за посиланням