Навчатися у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ, спілкуватися з практиками, отримувати нові досвід, знання та враження – це не фантазія, а реальність, яка стала частиною життя членів Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ та новим кроком до професійного успіху!!!
24 лютого 2021 року відбулася зустріч лідерів Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ з Альоною Танасійчук, Головою ГО Вінницької обласної організації «Українська Асоціація Маркетингу», Головою Вінницького Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами.
На зустрічі з представником Української Асоціації Маркетингу слухачі дізналися про те, як визначити, чи є реклама дискримінаційною за ознакою статі; про критерії визначення дискримінаційної реклами, які стануть у нагоді при підготовці рекламної продукції; про іміджеві та фінансові втрати компаній через застарілі уявлення про рекламні продукти; про зміну сприйняття споживачами дискримінаційної реклами; про досвід України щодо підвищення рівня якості рекламних продуктів; на прикладах розглядали чи містить рекламна продукція ознаки дискримінації за статтю.

Гостру дискусію викликали питання, які стосуються визнання дискримінації в рекламі: це чиєсь суб'єктивне сприйняття реальності чи дійсно порушення прав людини; чи можна розповсюджувати ідеї сексизму в рекламі у соціальних мережах, засобах масової інформації; чи наносить шкоду дискримінаційна реклама людям в реальному житті.
Тож лідери Бізнес-школи Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ скористалися новими можливостями, щоб отримати нові знання, досвід та підвищити професійний рівень!