Науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи та здобувачі вищої освіти взяли участь в онлайн-вебінарі на тему: «Як і для чого створюють туристичні бренди українські міста?»
22 квітня 2021 року науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи, здобувачі вищої освіти за спеціальностями «Туризм», «Готельно-ресторанна справа» взяли участь в онлайн-вебінарі на тему: «Як і для чого створюють туристичні бренди українські міста?», організованому з ініціативи Асоціації індустрії гостинності України.
Для чого містам потрібен бренд та як він розробляється? Як створюється айдентика територій? Як працює айдентика як інструмент просування туристичних брендів? Відповідь на ці та багато інших запитань дав спікер вебінару Дмитро Буланов – креативний директор Bulanov Buro, арт-директор Zruchno travel, член Асоціації Індустрії Гостинності України, співавтор айдентик туристичного бренду України, автор проектів туристичного бренду міста Запоріжжя, Генічевська, Кам’янка-Бузького, Скадовськогго району, Черкащини, Приазов’я.
Презентована інформація, креативні ідеї та авторський погляд на проблеми створення та просування бренду туристських територій є на часі та можуть бути використані в навчальному процесі.