Науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи взяли участі у дводенному онлайн-інтенсиві для HORECA «Операційний маркетинг в готелях та ресторанах»
27-28 квітня 2021 року науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи взяли участі у дводенному онлайн-інтенсиві для HORECA «Операційний маркетинг в готелях та ресторанах».
Тренером даного онлайн-інтенсиву була Тетяна Філіпович, керівниця відділу маркетингу і комунікацій готельного оператора Premier Hotels and Resorts, яка вже більше 15 років у PR-комунікаціях і маркетингу, а з 2012 року в HoReCa: просування бренду «Проект 900», корпорація МИРС; маркетинг-директор мережі ресторанів італійської та японської кухні «Мафія», Casta, Georgia; проводила запуск і управління маркетингом ресторанних проєктів «BAO», «Гра з вогнем», «NĂM»; має 6 років досвіду просування бренду мобільного ритейлера «Мобілочка».
В ході навчання було обговорено основні виклики готельно-ресторанної сфери та детально охарактеризовано такі основні питання: які трансформації чекають даний бізнес, до чого потрібно швидко адаптуватись, найближчі перспективи.
В перший день було заглиблено в маркетингові поняття: базу, яка необхідна маркетологу та власнику, щоб створювати продукти та управляти брендом.
Другого дня було більш детально сконцентровано увагу на інструментах та підходах: дієвих стратегіях та їх застосування для власного бізнесу.
Було детально розглянуто нові виклики для брендів. Визначено як змінився ринок готельно-ресторанних послуг і як брендам адаптуватись до нових реалій. Проведено прогнозування ринку та визначено, що очікує готелі та ресторани у 2021 році.
Детально розкрито питання сутності бренду, важливість бренд платформи, їх основні атрибути, маркетинг-мікс ("визначаємо, створюємо, адаптуємо"), стратегія та позиціонування. На прикладі кейсів проаналізовано як ринку готельно-ресторанних послуг відповідати новим реаліям.
Щодо операційного маркетингу, то детально було проаналізовано маркетинговий план та календар, бюджетування, інструменти локального маркетингу, комунікаційні стратегії. Проаналізовано просування окремих сервісів та напрямків, доставку та нові продукти, SMM та роботу з інфлюєнсерами, репутацію та зворотний зв'язок закладів готельно-ресторанного бізнесу зі своїми споживачами.
Навчання організовано Дніпропетровською торгово-промисловою палатою в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Регіональні партнери ініціативи: Запорізька торгово-промислова палата, Донецька торгово-промислова палата, Черкаська торгово-промислова палата, Кіровоградська торгово-промислова палата.
Навчання пройшло на високому рівні, інформація була цікава, підходи до вирішення проблем на ринку готельно-ресторанного бізнесу були дуже креативними та у відповідності до сучасного стану ринку досить актуальними.