Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.

29 червня 2023 року кафедрою маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ організовано та проведено круглий стіл на тему «Маркетинг і логістика: вектори взаємодії». Участь в круглому столі брали науковці та викладачі, стейкголдери освітніх програм, здобувачі вищої освіти.
Висвітленню результатів дослідження синергетичного ефекту маркетингово-логістичного потенціалу присвятила свій виступ Ірина Поліщук, завідувач кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ.
Професор кафедри маркетингу та реклами Танасійчук Альона окреслила перспективи застосування штучного інтелекту в налагодженні взаємодії маркетингу та логістики.

 Сучасні аспекти організації логістичної діяльності в умовах воєнних дій розглянула Ажаман Ірина, проректор з навчально-педагогічної роботи Одеської державної академії будівництва та архітектури. Станкевич Ірина, завідувач кафедри менеджменту і маркетингу Одеської державної академії будівництва та архітектури та Сакун Ганна, доцент кафедри менеджменту і маркетингу Одеської державної академії будівництва та архітектури у своєму виступі визначили місце логістичного менеджменту в системі управління діяльністю будівельного підприємства.
На особливостях маркетингово-логістичного менеджменту в підприємництві та торгівлі в умовах воєнних дій акцентував свій виступ Довгань Юрій, доцент кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ.
Результати проведеного круглого столу сприятимуть пошуку оптимальних шляхів налагодження взаємодії маркетингу та логістики в умовах сьогодення, експертизі прийнятих рішень та програм розвитку на майбутнє.