Студентка ВТЕІ ДТЕУ перемогла в VI Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт з маркетингу «Реклама-Фест»
На базі Одеського національного економічного університету відбувся Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу «Реклама-Фест». Вітаємо Смолінську Єлизавету Василівну, здобувачку вищої освіти 2 курсу спеціальності «Журналістика» ОП «Реклама та зв'язки х громадськістю» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та її наукового керівника – доцента кафедри маркетингу та реклами Якушевську Оксану Володимирівну, з перемогою у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт з маркетингу «Реклама-Фест», яка отримала:
• диплом І ступеня у номінації «Соціальна реклама» (рекламні відеоролики) за відео роботу «Жінки в ЗСУ»;
• диплом ІІ ступеня у номінації «Соціальна реклама» (друкована, зовнішня, сувенірна реклама і POS-матеріали) за роботу «Українці живуть в Україні»;
• диплом І ступеня у номінації «Комерційна реклама» (рекламні відеоролики) за відео роботи:
«Лимонадний ритм: Відчуй смак насолоди» та «Пекучий Світ: Відкрийте Таємниці Перчикового Вогню!»; • диплом І ступеня у номінації «Комерційна реклама» (друкована, зовнішня, сувенірна реклама і POS-матеріали) за роботу «ВТЕІ ДТЕУ – це наша Перемога» та «Обирай ВТЕІ ДТЕУ або нічого». Дякуємо організаторам Міжнародного конкурсу за чудову можливість презентувати власні дослідження, реалізувати інтелектуальні можливості творчої молоді.
А Єлизаветі Смолінській, бажаємо успіхів у подальшому, здійснення своїх проєктів та щасливої реалізації майбутнього професійного шляху!