Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.

30 жовтня 2024 року відбулося засідання наукового гуртка «Маркетингові інновації» на тему «Оцінка сучасних тенденцій в теорії продажу», учасниками якого є здобувачі вищої освіти ОС «бакалавр», ОП «Маркетинг», ОП «Логістика».

На засіданні учасники презентували свої доповіді, в яких висвітлювали напрямки маркетингових інновацій в товарній та ціновій політиках всесвітньо відомих брендів:
1. Анна Хавтирко, ОП «Маркетинг», тема «Маркетингове дослідження цінової політики шоколадних цукерок «Королівський Шарм», ТМ «АВК», науковий керівник: Людмила Середницька, старший викладач.
2. Ольга Бабій, Даріна Квочка, ОП «Логістика », тема «Аналіз споживчих вподобань та очікувань щодо нової лінійки продуктів «Coca- Cola», науковий керівник: Ірина Поліщук, д-р екон. наук, професор.
3. Катерина Бранішина, ОП «Маркетинг», тема «Дослідження вагомих факторів маркетингового ціноутворення компанії «Samsung», науковий керівник: Людмила Середницька, старший викладач.
4. Назар Паридуха, ОП «Маркетинг», тема «Діагностика маркетингових можливостей торговельного підприємства АТ «Концерн-Галнафтогаз», науковий керівник: Ірина Поліщук, д-р екон. наук, професор.
5. Тетяна Вітковська, ОП «Маркетинг», тема «Маркетингові дослідження конкурентів торговельного підприємства «Сільпо-Фуд» в еру цифровізації», науковий керівник: Людмила Середницька, старший викладач.
6. Єлизавета Зіменок, ОП «Маркетинг», тема «Особливості зниження цінового ризику з використанням цифрових технологій «Dyson», науковий керівник: Людмила Середницька, старший викладач.
7. Анна Джуринська, ОП «Маркетинг», тема «Іновації цінової політки американської автомобільної компанії «Tesla Motors», науковий керівник: Людмила Середницька, старший викладач.
Від імені всіх учасників наукового гуртка «Маркетингові інновації» висловлюємо щиру подяку керівнику наукового гуртка Людмилі Середницькій, за професіоналізм, підтримку та натхнення. Також висловлюємо подяку всім доповідачам за активну участь, цікаві доповіді та ґрунтовні дослідження. Бажаємо вам натхнення та успіхів у подальших дослідженнях і навчанні!