Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Кухар гарячого цеху

Rodychi

бажання вчитися і розвиватися в кулінарній сфері;

відповідальність;

уважність до деталей;

пунктуальність;

готовність працювати у команді;

відсутність досвіду не є перешкодою.

готувати страви гарячого меню за рецептами та стандартами ресторану;

підтримувати порядок і чистоту на робочому місці;

дотримуватися норм санітарії та безпеки;

співпрацювати з командою для швидкого та якісного обслуговування гостей;

вчитись новим технікам та покращувати свої навички під керівництвом досвідчених колег.

стабільна робота з офіційним працевлаштуванням і своєчасною виплатою заробітної плати;

дружня, підтримуюча команда, де кожен допомагає один одному;

можливість навчання і професійного росту у сфері ресторанного бізнесу;

зручний графік повної зайнятості, який дозволить поєднувати роботу з навчанням;

комфортні умови праці в сучасному комплексі з гарною атмосферою.

Відправити резюме можна за посиланням

Працівник закладу ресторанного господарства

ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом;

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням

Системний адміністратор

страхова компанія ПрАТ Місто

профільна технічна освіта;

досвід роботи системним адміністратором — бажано, але готові розглянути кандидатів із хорошими технічними навичками та бажанням розвиватися;

знання мережевих технологій, Windows/Linux, серверних рішень;

розуміння принципів кібербезпеки;

відповідальність;

ініціативність;

готовність швидко реагувати на технічні виклики.

адміністративна робота.

офіційне працевлаштування та конкурентна зарплата;

п’ятиденний графік роботи 09:00 - 18:00;

комфортний сучасний офіс у центрі Вінниці;

можливість впливати на розвиток               ІТ - інфраструктури компанії та професійно зростати.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з постачання

ТОВ Кріп-Мет

мінімальні навички роботи в програмі BAS, 1с чи аналогах;

досвід роботи в сфері закупівель та проведення переговорів;

знання метизної продукції буде великою перевагою.

закуповувати метизи, кріплення, розхідні матеріали;

контролювати мінімальні залишки на складах;

контролювати вхідні ціни, отримувати додаткові знижки;

пошук нових постачальників та робота з існуючими;

контроль розрахунків з постачальниками;

співпраця з менеджерами з продажу, завідувачем складу, бухгалтерією.

своєчасна та справедлива оплата праці;

графік ПН- ПТ з 09:00 до 18:00;

можливість кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням

Піцайоло

мережа продуктових магазинів Mа́shket

активність;

комунікабельність;

цілеспрямованість.

приготування піци;

контроль за запасами продуктів та інгредієнтів;

дотримання правил техніки безпеки та санітарних норм;

забезпечення чистоти та порядку на робочому місці.

графік роботи: з 08:00 до 21:00 3/3;

заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу

ФОП           Бондаренко Н.А.

відсутність досвіду роботи не є перешкодою - готові навчити;

бажання навчатися та розвиватися у сфері продажу;

вміння спілкуватися з людьми, комунікабельність;

відповідальність;

ініціативність;

базові знання комп’ютера (MS Office, Інтернет).

презентація послуг компанії, консультування клієнтів щодо послуг;

ведення бази даних клієнтів в CRM -системі;

продаж продукту компанії;

презентація рішення проблеми клієнта, робота з запереченнями, закриття угод;

участь у командних зустрічах та навчаннях.

конкурентна зарплата з % від продажу та з можливістю бонусів за досягнення;

графік роботи з 09:00 по 18:00 (1 година обідньої перерви), з понеділка по пʼятницю;

можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;

дружній колектив та комфортні умови праці;

офіс в центрі міста по вул. Соборна.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер по роботі з клієнтами, оператор call-центру

Makeup

бажаний досвід роботи в call-центрах;

уважність;

скурпульозність в роботі.

прийом вхідних дзвінків (не продажі і не холодні дзвінки);

надання інформації по товару;

оформлення замовлень;

за потреби допомога клієнту у вирішенні питання, що стосується купівлі/доставки товару в інтернет-магазині.

погодинна оплата праці;

рафіки роботи позмінний 2/2 дні з 08:00 до 20:00;

78 грн/год + бонуси (якісний та кількісний показники);

збільшення вартості години по результатам проходження атестацій;

працевлаштування згідно КЗпП України;

навчання за рахунок компанії;

робота в офісі.

Відправити резюме можна за посиланням

Мерчендайзер

Avesterra Group

досвід роботи на аналогічній посаді від 6 місяців буде перевагою, але без досвіду – компанія навчає;

комунікабельність;

відповідальність;

наявність смартфону не старше 3х років та інтернету для ведення звітності;

неповна зайнятість, вік від 18 років;

наявність санітарної книжки.

зайнятість в першій половині дня; відвідування ТТ згідно діючого графіку;

викладка та ротація товару згідно стандартів компанії;

контроль присутності продукції на полицях/термінів придатності/правил зберігання/наявності цінників;

ведення звітності по ТТ;

розміщення акційних POS-матеріалів;

комунікація зі співробітниками на місцях;

виконання поставлених завдань в межах відповідальності мерчендайзера.

гідна, стабільна оплата праці;

графік ПН - ПТ або ПН - СБ                       (за результатами співбесіди, перша половина дня);

м. Вінниця, ТЦ Метро.

Відправити резюме можна за посиланням

Викладач робототехніки та програмування

Robocode

навчатися на технічній спеціальності (ІТ, фізмат, інженерія, автоматика, кібернетика);

розуміти базові концепції: як працює цикл, змінна, координати (і не тільки в «Майнкрафті»);

трохи розбиратися у Scratch / Unity / Python - і буде цікаво це прокачати;

готовність пояснювати матеріал дитині 8 років, навіть якщо вона 10 разів перепитає, що таке «код».

вести заняття з дітьми: створювати з ними прості ігри, мультики, працювати з кодом;

бути тією людиною, яку діти згадуватимуть як «той крутий викладач з Робокоду»;

давати дітям підтримку, допомагати пройти шлях «з нуля» до першого результату;

і ні, не потрібно писати купу паперів - максимум журнал заповнити та надати по дітям зворотній звʼязок.

гнучкий графік: субота - неділя               10:00 -18:00;

можливість офіційного працевлаштування;

24 календарні дні відпустки в липні + 7 day off/sick leave на рік;

методичні матеріали, навчання, адаптація та підтримка ментора;

справжній досвід викладання;

унікальна команда робокотиків.

Відправити резюме можна за посиланням

Викладач англійської для дітей

Курси Онлайн

обожнювати спілкування та мотивувати студентів;

мати сильну розмовну англійську (B2+ і вище);

прагнути постійно розвиватися у викладанні;

готовність долати мовні бар'єри разом зі студентами;

досвід викладання - бажаний, але не обов’язковий;

хотіти стати частиною креативного та нестандартного освітнього проєкту.

індивідуальні або групові заняття;

робота з дорослими, підлітками або дітьми;

створення методичних матеріалів;

участь у маркетингових та контентних проєктах.

гнучкий графік - працювати у зручний для себе час (від 10 уроків на тиждень);

віддалена робота;

готові матеріали - фокус тільки на викладанні;

кар'єрний ріст - від викладача до ментора, методиста, тімліда чи навіть керівника відділу;

платформа + підтримка - усе для якісного онлайн-навчання;

базова ставка за кожен проведений урок.

Відправити резюме можна за посиланням

Старший інспектор з кадрів

обласний центр комплексної реабілітації КЗ Обрій

людина з відповідальністю та уважністю до деталей;

той, хто прагне розвиватися у сфері кадрового діловодства;

особи з незакінченою вищою освітою або студентів, які хочуть отримати практичний досвід;

людина, готова працювати з людським фактором у теплій атмосфері підтримки;

бути відкритим до спілкування;

організованість;

доброзичливий спеціаліст;

розглядаються кандидати без досвіду.

організація та ведення кадрової документації відповідно до чинного законодавства;

підготовка наказів, оформлення трудових договорів і звільнень;

контроль за дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку;

ведення обліку робочого часу працівників;

підтримка взаємодії з колективом щодо кадрових питань;

участь у формуванні та впровадженні кадрової політики закладу;

забезпечувати своєчасне оформлення та оновлення кадрових документів;

відстежувати зміни у законодавстві та впроваджувати їх у роботу;

підтримувати порядок у кадрових файлах і базах даних;

сприяти створенню комфортного та прозорого робочого середовища для колег;

допомагати керівництву у вирішенні кадрових питань.

стабільне працевлаштування у комунальній установі з офіційним оформленням;

дружній колектив, де цінують кожного співробітника;

можливість навчатися та розвиватися у сфері кадрової роботи;

гнучкий графік і підтримка у поєднанні роботи з навчанням чи іншими обов’язками;

конкурентна заробітна плата;

робота, що має справжнє соціальне значення - допомагати тим, хто цього потребує.

Відправити резюме можна за посиланням

Касир - бариста

Yoy

досвід роботи в обслуговуванні гостей та роботі з касовим апаратом буде великим плюсом, але якщо не маєте - компанія навчить;

уважність до деталей;

вміння працювати в умовах високого темпу роботи;

активність;

енергійність;

привітність;

комунікабельність.

прийом замовлень та розрахунок за страви та напої;

видача замовлень;

підготовка та подача напоїв;

забезпечення чистоти та організації робочого місця, залу для відвідувачів;

надання рекомендацій щодо страв та напоїв з меню.

гнучкий графік роботи 3/3, 4/2, 4/4, 5/2. (за домовленістю) з 10:00 до 22:00;

зручне розташування робочого місця;

розвозка в кінці зміни;

безкоштовне харчування;

корпоративні знижки на все меню;

дружній колектив та можливість кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням

Укладальник хлібобулочних виробів

Національне агентство з працевлаштування

дисциплінованість;

фізична витривалість;

працювати по графіку підприємства;

бути на зв’язку з координатором;

відповідальність.

складання та пакування хлібобулочних виробів у ящики;

переміщення ящиків на контейнерах у складське приміщення для охолодження;

вага ящиків - невелика, підходить і жінкам і чоловікам;

компанія усьому навчає, процеси прості.

день > ніч > вихідний;

день > ніч > 2 вихідних;

денна зміна: 07:00 - 19:00;

нічна зміна: 19:00 - 07:00;

оплата погодинна;

виплати 2 рази на місяць.

Відправити резюме можна за посиланням

Маркетолог, помічник маркетолога

Хостпро Лаб

бути трохи знайомим з маркетингом, або дуже хотіти в нього зануритися;

креативність;

допитливість;

уважність до деталей;

мати базове розуміння digital-інструментів (Google Analytics,Google Ads, email, SEO);

знання англійської - це точно плюс.

долучатися до створення та реалізації маркетингових стратегій (від ідеї до запуску);

аналізувати конкурентів і пропонувати фічі, які зроблять компанію ще кращими;

вивчати цільову аудиторію: що болить, що драйвить, як компанія можемо бути кориснішою;

шукати нові партнерства та організовувати рекламні інтеграції;

працювати з Google Ads, соцмережами, email - маркетингом, SEO - поступово, крок за кроком.

гнучкий старт: можна бути студентом, джуном чи впевненим фахівцем – компанія знайде, куди розвиватися;

графік роботи: з понеділка по п’ятницю, 10:00 - 18:00, офіс;

комфортні умови: офіс із сучасною технікою, весела команда, чай – кава -смаколики, підтримка менторів;

ріст і розвиток: компанія вчить, дає реальні задачі й зворотний зв’язок;

оплата: залежить від рівня і зростає разом з  навичками;

відпустка, лікарняні, бонуси, все по -людськи.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор

Goldenshark

людина з бажанням працювати і розвиватися, навіть без досвіду;

відповідальність;

комунікабельність;

уважність до деталей;

готовність навчатися і швидко освоювати нові завдання;

студент або людина, яка шукає стабільну повну зайнятість;

того хто цінує дружній колектив і позитивну атмосферу.

вітати гостей і створювати приємну атмосферу з першої хвилини візиту;

координувати роботу закладу: слідкувати за порядком, допомагати колегам;

приймати замовлення та консультувати гостей щодо меню;

вирішувати організаційні питання;

забезпечувати комфорт і швидку допомогу гостям;

підтримувати злагоджену роботу команди;

вести просту документацію і звіти;

допомагати з організацією змін і робочих процесів.

робота в сучасному суші - барі з комфортними умовами;

своєчасна виплата заробітної плати;

гнучкий графік та можливість поєднувати з навчанням;

дружній і підтримуючий колектив, який допоможе влитися в робочий процес;

можливість кар'єрного росту і навчання новим професійним навичкам;

зарплата зростає разом із досвідом.

Відправити резюме можна за посиланням

Бариста

кавʼярня Fotini

мати18 років;

відкритість;

комунікабельність (але іноді хочеться тиші - ок);

уважність;

відповідальність;

любити цікавинки handmade або мати творче хобі.

приготування та видача напоїв згідно технологічних карт;

розрахунок гостей на касі;

допомога в виборі та продаж виробів ручної роботи;

збереження чистоти та порядку на робочому місці.

комфортне та затишне робоче місце;

офіційне працевлаштування;

гідна та вчасна заробітна плата;

зручний графік 08.00 - 21.00, вихідні 09.00 - 21.00, зміна 2/2, 3/3;

можливість навчатися та розвиватися.

Відправити резюме можна за посиланням

Бариста

Сінема Сіті

особистість, що позитивно відноситься до життя;

енергійність;

гарні комунікативні навички;

уважність;

відповідальність.

готувати кавові напої;

працювати з касою (дотримуватись касової дисципліни);

готувати алкогольні та безалкогольні коктейлі;

продавати додаткові товари на барі;

консультувати гостей з приводу репертуару кінотеатру та продукції маркету.

постійна робота у сервісній команді;

офіційне працевлаштування та соціальні відрахування;

корпоративне навчання та професійне зростання;

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор готелю

Прима Вілла

відповідальність;

комунікабельність;

стресостійкість;

орієнтація на результат.

прийом та реєстрація гостей готелю;

надання інформації щодо послуг доступних для гостей;

керування номерним фондом;

ведення документації;

вирішення поточних питань та конфліктів з гостями.

умови роботи: робота в нічну зміну.

Відправити резюме можна за посиланням

Помічник кухаря

Clover

мати досвід роботи на позиції помічника кухаря (бажано, але не обов`язково);

мати санітарну книжку (обов’язково);

старанність;

організованість;

швидкість;

відповідальність;

любити свою справу й хотіти розвиватися в атмосфері підтримки та поваги.

підтримувати кухарів у приготуванні страв: нарізати овочі, готувати прості інгредієнти, допомагати з базовою обробкою продуктів;

підтримувати чистоту й порядок на робочому місці;

виконувати допоміжні завдання, які дозволяють кухарям зосередитись на основних процесах;

працювати у команді, де цінують кожного та допомагають одне одному.

графік 3/3 - щоб залишався час і на життя, не лише на роботу;

стабільна оплата, виплата двічі на місяць, завжди без затримок;

робочі години: 09:30 - 21:30;

зручна локація - вул. Калічанська, 2а, у самому центрі міста.

чітка структура кухні: шеф, су-шеф, сушисти, кухарі, помічники, заготівельники, мийниці - усе на своїх місцях, без хаосу;

смачне харчування щодня - бо компанія дбає про тих, хто готує для інших;

навчання та розвиток - завжди можна покращувати навички, освоювати нові процеси та зростати разом з рестораном;

Можливість впливати на процес - ваші ідеї і ініціативи завжди будуть почуті та проаналізовані.

Відправити резюме можна за посиланням

Завідувач складу

Trade Service Alliance

досвід роботи на складі або у сфері логістики від 1 року;

відповідальність;

уважність до деталей;

організованість;

бажання працювати і розвиватися разом з командою;

готовність до фізичної роботи та дотримання правил безпеки;

відкритість до навчання та командної взаємодії;

готовність долучитися незалежно від освіти, статі чи віку.

організовувати і контролювати роботу складу, забезпечуючи своєчасне приймання, зберігання та відвантаження товарів;

вести облік товарно - матеріальних цінностей, слідкувати за правильністю документації;

піклуватися про порядок і безпеку на складі;

співпрацювати з постачальниками та внутрішніми підрозділами для ефективного руху товарів;

брати участь у проведенні інвентаризацій.

повна зайнятість у стабільній компанії з міцною репутацією на ринку кавового бізнесу України;

дружня та підтримуюча команда професіоналів;

можливості для професійного зростання та розвитку;

комфортні умови праці та увага до здоров’я співробітників;

шанс долучитися до компанії, яка цінує кожного працівника та підтримує індивідуальний підхід.

Відправити резюме можна за посиланням

Бармен у кінотеатр

Сінема Сіті

особистість, що позитивно відноситься до життя;

енергійність;

комунікативність;

уважність;

відповідальність.

готувати смачну каву, алкогольні та безалкогольні коктейлі;

робота з грошима;

дотримання касової дисципліни;

знання продукту та дотримання стандартів.

рафік роботи 2/2;

постійна робота у сервісній команді;

офіційне працевлаштування та соціальні відрахування;

корпоративне навчання та професійне зростання;

запрошення в кіно щомісяця;

Відправити резюме можна за посиланням

Помічник глазурувальника

UBO

відповідальність;

уважність до деталей;

бажання навчатись новому.

допомога майстру глазурувальнику;

завантаження пічок;

глазурування;

зачистка виробів.

5 робочих днів, один з яких в суботу або неділю;

графік можна узгодити.

Відправити резюме можна за посиланням

Рекрутер

школа англійської мови Flash

цілеспрямованість;

комунікабельність.

 

обробка заявки на пошук та підбір необхідних кандидатів; формування вимог до кандидатів спільно із керівниками відділів, складання опису вакантних позицій та ідеальної картини майбутніх працівників;

розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи, ведення пошуку і організація співбесід;

аналіз ринку праці та трендів рекрутингу;

моніторинг і актуалізація інформації про вакансії, ведення звітності отриманих відгуків і проведених співбесід;

організація та участь у співбесідах перед прийняттям кандидата на роботу;

участь в HR - процесах компанії.

зручний та сучасний офіс в центрі міста;

чіткий графік  ПН - ПТ, з 09 - 00 до 18 - 00;

завжди вчасна ЗП, з системою бонусів;

кар'єрне зростання;

корпоративне навчання.

Відправити резюме можна за посиланням

Оператор вантажного відділення

ТОВ Нова пошта

готовність до активної роботи (робота з вантажами та посилками);

відповідальність;

базові навички роботи з комп’ютером;

вільне володіння українською мовою.

комунікувати з клієнтами;

видавати та приймати посилки;

працювати з відправленнями: сканувати, пакувати, завантажувати;

проводити грошові розрахунки і вносити дані в систему.

заробітна плата, що виплачується двічі на місяць без затримок;

повністю оплачувані лікарняні, 26 календарних днів щорічної відпустки;

медичне страхування та страхування життя;

бронювання для військовозобов'язаних (за наявності актуальних документів та квоти);

навчання коштом компанії з виплатою стипендії;

кар'єрне зростання: почни як оператор і вже через 6 місяців стань керівником відділення, через 1 рік - керувати мережею, а за 1,5 року - керувати регіоном; на кожному кроці - нові можливості і зарплата, що зростає у 1,5 − 2 рази зі зміною посади.

Відправити резюме можна за посиланням

PR-менеджер

школа англійської мови Flash

творча, енергійна людина;

любити і вміти спілкуватися;

не боятися самостійно приймати рішення;

вміти досягати поставлених цілей.

налагоджувати партнерство з освітніми та іншими закладами міста;

організовувати й проводити івенти для дітей;

створювати позитивний імідж школи - бути її впізнаваним обличчям;

працювати в місті, та на виїздах (відрядження).

офіційне працевлаштування;

драйвова робота - жодної рутини;

підтримка від крутої команди;

гідна оплата;

гібридний формат роботи;

класна атмосфера, в якій хочеться розвиватися.

Відправити резюме можна за посиланням

Тістороб

ПрАТ Хлібпром

середня освіта/вища освіта;

досвід роботи в харчовій та переробній галузі;

відповідальність;

уважність;

акуратність.

ведення процесу приготування тіста за всіма технологічними фазами на тістомісильних машинах періодичної дії;

розрахунок кількості сировини на заміс згідно рецептур в залежності від замовлення;

використання для замісу тіста тільки підготовлену до виробництва сировину: розпаковану, розчинену, помиту та перебрану - згідно вимог правил ведення технологічного процесу на хлібопекарських підприємствах.

офіційне працевлаштування згідно КзпП;

вчасна, прозора оплата праці;

корпоративні знижки на продукцію концерну;

медичне страхування.

Відправити резюме можна запосиланням

Кухар

Asado gril

досвід роботи на кухні вітається;

знання технології приготування страв;

вміння працювати в команді та керувати процесами;

відповідальність;

охайність;

пунктуальність;

любов до гастрономії та бажання розвиватися.

приготування страв відповідно до технологічних карт;

контроль якості продуктів і готових страв;

управління командою кухні (у випадку роботи на посаді шефа);

дотримання санітарно-гігієнічних норм;

замовлення продуктів, оптимізація витрат (шеф).

графік роботи: гнучкий / за домовленістю (обговорюється індивідуально);

заробітна плата залежить від досвіду, професіоналізму та кількості змін.

Відправити резюме можна за посиланням

Пивовар Єлизавета
СЗ-41д
Смоляр Ліана
ФБСС-41д
Скаженюк Дарія
ФБСФ–32д
Залевська Вероніка
ОБО–31д
Пекарчук Юлія
МЕВ-41д
Дідик Олександра
ФБСС-41д
Копистиренська Яна
ОО–31д
Мазур Евеліна
СЗ-41д
Черниченко Євгенія
Ф–31д
Колодка Анна
СЗ-41д
Ксенишина Марія
ІСТ-21дск
Гартель Карина
ПС-31д
Голоскевич Аліна
ПР-31д
Бевзюк Тетяна
М-22д
Топчій Яна
ПС-32д
Ільчик Марія
Ф–31д
Заічко Марина
ОБО–31д / Ф-31д
Заплитнюк Максим
ФБСФ–21д
Спориш Надія
ПТБД-41д
Кушнір Олександр
МР-21дск

З настанням осінньо-зимового періоду темрява стає постійним супутником на дорогах. Для безпеки на проїжджій частині та тротуарах пішоходам необхідно бути помітними для водіїв.

Правилами дорожнього руху визначено, що у темну пору доби та в умовах недостатньої видимості пішоходи, які рухаються проїзною частиною чи узбіччям, повинні використовувати світловідбивні елементи (стрічку, наклейку, жилет тощо) або бути в одязі, який має світловідбивні елементи, для своєчасного їх виявлення іншими учасниками дорожнього руху.
Якщо на одязі людини є світловідбивний елемент (флікер), то ймовірність аварії зменшується у 6-8 разів. За несприятливих погодних умов людину у такому одязі буде помітно на відстані 130-150 метрів, в той час, як людину у темному одязі помітно лише на відстані 25-50 метрів. 
Подбайте про власну безпеку та безпеку рідних, адже у темряві кожна секунда видимості має дуже велике значення!

 

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Молодший юрист

Мережа права

повна\неповна юридична освіта;

здатність швидко навчатися;

вміння працювати в команді;

високий рівень відповідальності та уважності.

допомога юристам у формуванні заяв, звернень, адвокатських запитів, позовних заяв;

організація документообігу в офісі;

приймання та надсилання кореспонденції;

ведення архіву документів.

кар'єрний розвиток: орієнтовно через 4 − 6 місяців, залежно від результатів роботи, молодші юристи можуть отримати підвищення до юриста; також є можливість ротацій в інші департаменти;

стабільність: компанії вдалося адаптувати бізнес до нових умов та попри все надалі розвиватися;

навчання: постійна підтримка ментора з навчання протягом всього періоду стажування;

сучасність: зручна операційна система, яка оптимізує процеси роботи;

високий рівень корпоративної культури: подорожі разом з командою, корпоративні подарунки, доступ до системи знижок від компаній - партнерів, додатковий вихідний у день народження, а також збільшення кількості відпускних днів залежно від стажу роботи в компанії;

локація: м. Вінниця, вул. Магістратська, 5.

Відправити резюме можна за посиланням

Провідний економіст з обслуговування фізичних осіб

АБ АТ Радабанк

досвід активних продажів;

комунікабельність;

орієнтація на результат;

бажання працювати з людьми;

здатність швидко навчатись.

пошук та залучення клієнтів;

обслуговування рахунків фізичних осіб;

проведення продажів банківських продуктів;

формування документації щодо операцій по банківським продуктам для клієнтів.

можливості для творчого вираження та розвитку власної концепції;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;

26 днів оплачуваної відпустки щорічно;

конкурентна заробітна плата та бонуси;

корпоративне навчання для вашого професійного росту.

Відправити резюме можна за посиланням

Бариста

Komora

бажання розвиватися в кавовій сфері;

комунікабельність;

відповідальність;

досвід роботи баристою;

посмішка та заряд енергії.

 

робота в стильному новому кафе з дружньою атмосферою;

графік: ПН - НД з 09:00 до 20:00, графік позмінний, зміни обговорюються;

стабільна оплата праці + бонуси;

навчання та підтримка від досвідченої команди.

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець відділу технічної підтримки

ТК ТОВ Вінтелепорт

базові знання операційних систем Windows, Linux;

чітка дикція, правильне мовлення;

організованість;

комунікабельність.

технічна підтримка існуючих абонентів;

надання консультацій технічного характеру по телефону;

налаштування обладнання ADSL модемів, Wi-Fi роутерів.

офіційне працевлаштування;

робота позмінно: усього 8 − 9 змін в місяць.

Відправити резюме можна за посиланням

Контент-менеджер, мейкер

Поділля Трейд

вміти монтувати;

вільно володіли українською мовою;

мати креативне мислення та відчуття трендів;

бути уважними до деталей і любити працювати «в полі».

знімати фото та відео товарів у реальному форматі (не постановочні студійні кадри);

монтувати ролики та готувати контент для соцмереж;

робити озвучку українською мовою (голосове супроводження для рілсів/відео);

пропонувати свої ідеї та допомагати компанії розвивати візуальний стиль бренду.

стабільний графік ПН-ПН 09:00 -18:00 і робота в дружній команді;

можливість проявляти себе та давати свої креативні ідеї;

комфортний робочий процес у компанії.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажів

ТМ Ніваріт

ТОВ Терравін

впевнений користувач ПК (MS Office);

бажання працювати і бути ефективним;

комунікабельність;

стресостійкість;

відповідальність;

пунктуальність;

порядність;

ініціативність;

високовмотивований оптиміст;

вміння та бажання навчатися і працювати у команді, націленість на результат;

досвід роботи в продажах не обов’язковий.

робота з існуючою клієнтською базою та пошук нових клієнтів;

розвиток прямих продажів в регіоні по телефону;

презентація продукції клієнтам;

ведення переговорів, консультації клієнтів;

аналіз ринку в регіоні, комерційної політики конкурентів;

контроль виконання договірних зобов’язань, дебіторської заборгованості;

виконання планів продажів.

робота в колективі де поважають та допомагають один одному;

робота у зручному офісі, у центрі району Вишенька;

гідна та своєчасна оплату праці (ставка + комісійні від продажів);

графік роботи 08:30 - 17:30 (обідня перерва 12:00 - 13:00) з понеділка по пʼятницю;

корпоративні заходи;

можливість кар'єрного зросту;

безоплатне навчання працівників.

Відправити резюме можна за посиланням

Молодший торговий представник

ФОП          Пшеничний В.А.

власне авто (мале споживання);

розуміти роботу мерчендайзера та торгового представника;

відповідальність;

комунікабельність;

порядність;

готовність до навчання.

відвідувати торгові точки по Вінницькій області;

виконувати поставлені задачі (підмінювати торгового представника, мерчендайзинг, план продаж, дебіторська заборгованість тощо).

заробітна плата;

компенсація за використання авто та палива;

наставництво професійних торгових представників, супервайзерів, можливості кар'єрного росту;

ПН - ПТ 09:00 − 17:00, СБ - НД - вихідні;

місце роботи: Вінницька область (виїзди на торгові точки) м. Вінниця, район Тяжилів (офіс);

можливість придбати продукцію за ціною дистриб’ютора.

Відправити резюме можна за посиланням

Касир-операціоніст

АТ àбанк

мати повну середню спеціальну або вищу освіту (від II рівня акредитації);

вміти знаходити спільну мову з людьми та орієнтуватися на клієнта;

досвід у банківській сфері, продажах або сфері обслуговування - буде плюсом, але не є обов’язковим;

відповідальність;

уважність до деталей;

готовність вчитись новому щодня.

прийом платежів від фізичних осіб;

поповнення та зняття готівки з карткових рахунків;

приймання торгової виручки від юридичних осіб;

розміщення коштів на депозитні рахунки;

валютно - обмінні операції.

офіційне працевлаштування;

зарплата завжди вчасно і без затримок;

оплачувані 24 дні відпустки;

графік роботи: 5/2, ПН - ПТ (09:00 - 18:00 або 08:30 - 17:30);

можливість кар'єрного зростання;

корпоративний коучинг за вашим запитом;

матеріальна допомога у скрутній ситуації.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор рецепції у Вінниці

Правова позиція

грамотна письмова та усна мова;

комунікабельність;

енергійність;

відповідальність;

багатозадачність;

навички роботи з комп’ютером.

зустріч клієнтів, направлення їх до юристів;

виконання прямих доручень керівництва;

забезпечення ефективної роботи рецепції та забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та гостей компанії;

ведення бази приходів клієнтів.

графік роботи: зміна 2/2 з 09:00 до 18:00;

комфортний офіс;

офіційне працевлаштування після стажування.

Відправити резюме можна за посиланням

Викладач робототехніки та програмування

Robocode

навчатися на технічній спеціальності (ІТ, фізмат, інженерія, автоматика, кібернетика);

розуміти базові концепції: як працює цикл, змінна, координати (і не тільки в «Майнкрафті»);

трохи розбиратися у Scratch / Unity / Python - і буде цікаво це прокачати;

готовність пояснювати матеріал дитині 8 років, навіть якщо вона 10 разів перепитає, що таке «код».

вести заняття з дітьми: створювати з ними прості ігри, мультики, працювати з кодом;

бути тією людиною, яку діти згадуватимуть як «той крутий викладач з Робокоду»;

давати дітям підтримку, допомагати пройти шлях «з нуля» до першого результату;

і ні, не потрібно писати купу паперів - максимум журнал заповнити та надати по дітям зворотній звʼязок.

гнучкий графік: субота - неділя 10:00 -18:00;

можливість офіційного працевлаштування;

24 календарні дні відпустки в липні + 7 day off/sick leave на рік;

методичні матеріали, навчання, адаптація та підтримка ментора;

справжній досвід викладання;

унікальна команда робокотиків.

Відправити резюме можна за посиланням

Тістороб

ПрАТ Хлібпром

середня освіта/вища освіта;

досвід роботи в харчовій та переробній галузі;

відповідальність;

уважність;

акуратність.

ведення процесу приготування тіста за всіма технологічними фазами на тістомісильних машинах періодичної дії;

розрахунок кількості сировини на заміс згідно рецептур в залежності від замовлення;

використання для замісу тіста тільки підготовлену до виробництва сировину: розпаковану, розчинену, помиту та перебрану - згідно вимог правил ведення технологічного процесу на хлібопекарських підприємствах.

офіційне працевлаштування згідно КзпП;

вчасна, прозора оплата праці;

корпоративні знижки на продукцію концерну;

медичне страхування.

Відправити резюме можна за посиланням

Бариста

Aroma Kava

бути відкритим та любити спілкуватися, часто посміхатися;

можна прийти без досвіду - всьому навчають;

вважати, що чистота та порядок на робочому місці - один з показників професіоналізму;

мати бажання розвиватися в цікавій професії;

мати кар'єрні та професійні амбіції;

бажання отримати Level UP в навику приготування кави.

 

чесна заробітна плату;

смачне харчування штату, цікаве навчання для професійного розвитку, та мотиваційні програми;

комбінований графік (зміни 07 − 15.00/15.00 − 22.00);

робота з атмосферним колективом та розуміючим керівництвом.

Відправити резюме можна за посиланням

Дизайнер (стажер)

Lifestyle Media Group

мінімальні знання графічних редакторів Photoshop, CorelDRAW або Illustrator (вітається, але не обов’язково – всього навчають).

гравіювання текстів та графічних зображень на різних виробах за допомогою лазерного маркера (робота проста, не механічна, на ПК, в офісі).

затишний сучасний офіс у безпечному місці (може використовуватися, як укриття);

професійне обладнання;

знижки на прикраси;

обідня перерва;

графік роботи: 5 через 2, або з вівторка по суботу з 09:00 до 18:00 (обідня перерва        1 година щоденно); неділя та понеділок завжди вихідні дні; або з неділі по четвер з 09:00 до 18:00 (обідня перерва 1 година щоденно); п’ятниця та субота завжди вихідні дні.

Відправити резюме можна за посиланням

Контент-мейкер, SMM-спеціаліст в косметологічну клініку

МедЭстет

досвід створення контенту або роботи контент - мейкером/SMM - від 1 року (можливе портфоліо у вигляді Instagram/TikTok);

вміння швидко виконувати завдання без втрати якості;

навички зйомки та базового монтажу в InShot або CapCut;

розуміння б’юті - сфери, її естетики та трендів;

креативність;

проактивність - вміння пропонувати ідеї;

грамотність;

структурність;

відповідальність;

готовність до навчання, коригувань і роботи у командному форматі перші місяці;

бажано - досвід у косметології/медичній естетиці.

розробка логіки контенту: ідеї постів, рілсів, сторіс, розуміння їхньої мети;

сценарна підготовка до відео: структура, меседжі, короткі скрипти;

створення фото- та відеоконтенту: зйомка, монтаж (InShot/CapCut - цілком достатньо);

швидке та якісне виконання завдань згідно з контент-стратегією;

ведення соціальних мереж клініки (Instagram, Facebook, TikTok): постинг, сторіс, реакція на тренди;

дотримання фірмового стилю, естетики та tone of voice;

участь у зйомках процедур, інтерв'ю з лікарями, створенні експертного контенту;

підготовка контенту - плану та контроль виконання дедлайнів;

взаємодія з аудиторією (за потреби): коментарі, відповіді, обробка відгуків.

комфортні умови роботи в сучасній клініці;

роботу з красивими візуальними матеріалами та можливість реалізовувати власні ідеї;

підтримку та навчання на старті;

дружню команду та стабільний графік.

Відправити резюме можна за посиланням

Кухар у кав'ярню (Львівські Круасани)

ФОП          Задунайська О.В.

любити готувати або дуже хотіти навчитись;

працювати швидко, якісно та акуратно;

готовність дотримуватись правил і навчатись «з нуля»;

бажання отримувати чесну і стабільну оплату.

 

стабільна оплата;

навчання процесу роботи;

графік роботи 2/2 або 3/3 з 08.30 до 21.30, можливий індивідуальний плаваючий графік, і можливі додаткові зміни;

можливе поєднання роботи та навчання;

харчування.

Відправити резюме можна за посиланням

Помічник менеджера ЗЕД

Voltage Group (будівництво)

бажання розвиватися у сфері зовнішньоекономічної діяльності, імпорту, міжнародної логістики чи закупівель;

володіння англійською мовою на рівні не нижче В1; знання інших мов буде перевагою;

уважність до деталей;

відповідальність;

готовність навчатися та швидко опановувати нову інформацію.

допомога у супроводі експортно-імпортних операцій та підготовці необхідних документів;

пошук і комунікація з транспортними компаніями для оптимізації логістичних маршрутів та доставки товарів;

участь у веденні переговорів з перевізниками та оновленні бази партнерів;

контроль усіх етапів доставки: від відправки товару до його отримання;

переклад документів та листування з іноземними контрагентами;

допомога в аналізі ринків та пошуку нових можливостей для компанії.

конкурентна та своєчасна заробітна плату;

можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку в стабільній компанії;

5 - денний робочий тиждень, ПН-ПТ з 09:00 до 18:00, вихідні: СБ-НД.;

підтримка та допомога під час адаптаційного періоду, дружелюбна атмосфера;

цінності компанії: довіра, професіоналізм, відповідальність.

Відправити резюме можна за посиланням

Програміст C#

KNESS Group

знання С#, SQL;

досвід впровадження API буде перевагою;

націленість на результат та бажання навчатись;

гарні комунікативні навички;

бажання вивчати не тільки програмування, а й предметну область ERP;

знання англійської мови на рівні Upper Intermediate.

участь в команді на проєктах розробки інформаційної системи;

налаштування системи під потреби проєкту (за допомогою конструкторів і візуальних інтерфейсів);

конфігурація ERP - системи відповідно до затверджених бізнес-процесами «to be»;

налаштування взаємодії IT-Enterprise з іншими інформаційними системами;

проєктування концептуальної моделі даних конкретної предметної області;

рішення клієнтських запитів за допомогою інформаційної системи;

розробка API інтеграції.

робота в успішній енергетичній компанії, яка створює інновації, є соціально відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників;

цікаві проєкти в Україні та за кордоном;

стабільність завдяки офіційному працевлаштуванню з дотриманням КЗпП України;

конкурентний компенсаційний пакет;

медичне страхування;

сучасний та комфортний офіс із кухнями, зонами відпочинку та простором для спільної роботи;

перспективу професійного розвитку через внутрішні програми навчання, обмін досвідом і систему наставництва;

стати частиною дружньої до ветеранів команди.

Відправити резюме можна за посиланням

Інспектор, інспекторка з охорони у магазин

мультимаркет Аврора

18 або більше років;

легко спілкуватися і співпрацювати з іншими людьми;

стресостійкість;

вміти працювати за комп’ютером;

готовність працювати в різних локаціях, в межах міста та найближчих населених пунктів;

обов’язкова наявність дійсного документу про військовий облік (для чоловіків);

може бути перша робота чи бажання змінити професію;

завершувати навчання чи вже мати багаторічний досвід;

хотіти надавати клієнтам кращий сервіс;

не любити «скучати» на роботі;

з задоволенням навчатися новому.

перевірка фактів нестач або розбіжностей у товарному русі;

тактовне врегулювання ситуацій, пов’язаних з помилками або непорозуміннями під час розрахунку за товар;

моніторинг відеоспостереження;

аналіз інвентаризаційних звітів;

взаємодія з представниками державних органів та внутрішніми службами компанії;

ведення звітності в корпоративній системі.

графік роботи 5/2 по 9 годин в день;

заробітна плата, усі податки сплачує компанія;

компенсація проїзду;

15% знижка на покупки товарів у мережі;

матеріальна допомога ВПО й людям з інвалідністю.

Відправити резюме можна за посиланням

Репетитор англійської

AntiSchool Online

комунікабельність;

креативність;

хто буде мотивувати студентів і обожнювати спілкування;

того хто розвивається у своїй професії;

хто допомагає людям заговорити англійською легко і впевнено;

мати чудову розмовну англійську (досвід спілкування з іноземцями, навчання чи робота за кордоном - великий плюс);

хто прагне стати частиною креативного, нестандартного та інноваційного освітнього проєкту;

хто розуміє важливість роботи над подоланням мовного бар'єру та розвитком комунікативних навичок студентів;

хто цікавиться кар'єрним зростанням і готовий розвиватися не лише як викладач.

 

заняття з дорослими;

навчання дітей та підлітків;

групові заняття;

розробка методичних матеріалів;

підтримка маркетингового відділу та створення освітнього контенту.

конкурентна оплата: фіксована ставка за кожен проведений урок;

підвищення оплати за заняття кожні 500 проведених занять (перше підняття орієнтовно через 2 − 3 місяці);

гнучкий графік: мінімальне навантаження - 10 уроків на тиждень, але ви самі обираєте зручний час для занять;

повністю віддалена робота: можна викладати з будь - якого куточка світу;

сучасна платформа для занять: інтерактивні матеріали для якісного навчання;

готові матеріали: викладачі концентруються лише на викладанні та на успіхах своїх студентів, всі інші задачі ми беремо на себе;

кар'єрний ріст: абсолютно реально зростати в розрізі грейдів через внутрішнє навчання (від Стандартного грейду до Преміум+), що за собою несе теж підвищення матеріальної мотивації;

можливість працювати не лише з учнями, а й розвивати свої навички в методиці, створенні контенту, навчанні інших. викладачів і навіть зростати до тімліда або керівника відділу;

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер по роботі з клієнтами (зі знанням англійської мови)

ФОП Опришко Д.В.

англійська мова - від B1;

розвинені комунікативні навички;

грамотна українська мова;

організованість;

ввічливість;

відповідальність;

можна без досвіду;

буде перевагою: досвід у продажах або сфері освіти;

розуміння рівнів англійської;

вміння працювати в CRM.

консультації клієнтів (дзвінки, чати, Instagram) згідно стандартів;

запис на курси англійської для дітей та дорослих;

допомога з підбором рівня/групи;

ведення CRM (короткі нотатки, статуси лідів);

комунікація з батьками щодо навчання дітей;

підтримка та сервіс клієнтів;

легка адміністративна робота.

робота у сучасних школах англійської з сильною методикою;

команда, яка реально підтримує;

навчання та чіткі скрипти;

гнучкий графік;

стабільна оплата (ставка + бонуси від результату).

Відправити резюме можна за посиланням

Маркетолог

група компаній Автомир

знання інструментів digital-реклами, навички в SMM;

уміння працювати з великими обсягами інформації та з Photoshop, Lightroom, відеоредакторами;

творчий потенціал і вміння генерувати ідеї;

бажання до особистого та професійного розвитку.

організація рекламних компаній;

аналіз та звітність;

проведення комплексу маркетингових заходів щодо просування і розвитку автомобільного бренду;

ведення соціальних мереж, створення контент-плану, розробка макетів;

створення фото і відео контенту.

офіційне працевлаштування;

графік: 09:00 до 18:00 ПН - ПТ;

комп’ютеризоване робоче місце та безлімітний зв’язок;

нові цікаві знайомства, корисні зв’язки та насичене корпоративне життя.

Відправити резюме можна за посиланням

Піцайоло

ФОП (гастропаб)  Сидоренко О.В.

бажання навчатися та розвиватися в гастрономічній сфері;

вміння працювати в команді;

енергійність;

відповідальність;

пунктуальність;

готовність працювати у вечірні зміни.

приготування піц за рецептурою;

дотримання стандартів якості та смаку;

дотримання правил санітарії та гігієни на кухні;

співпраця з іншими членами кухні для забезпечення швидкого та якісного обслуговування гостей.

графік 4/2 з 10:00 до 22:00;

стабільна заробітна плата;

харчування за рахунок закладу.

Відправити резюме можна за посиланням

Офіс-менеджер, перекладач

бюро перекладів Соната

готові взяти студента.

робота з замовленнями;

прийом - видача;

оформлення;

підготовка, перевірка, редагування текстів;

робота з соцмережами;

організація роботи офісу.

умови роботи: ПН - ПТ 09.00 − 18.00;

стажування оплачується;

додатково оплачуються виконані переклади.

Відправити резюме можна за посиланням

Офіс-менеджер

ТОВ Планета чистоти

старанність;

знання української мови;

знання ПК на рівні користувача;

швидке навчання і точність у роботі;

прийом дзвінків від клієнтів;

оформлення рахунків, заявок на наші послуги;

розподіл працівників по об'єктам;

зв’язок із замовниками і звітність перед ними;

звітність перед керівництвом.

прийом дзвінків від клієнтів;

оформлення рахунків, заявок на послуги компанії;

розподіл працівників по об'єктам;

зв’язок із замовниками і звітність перед компанію, звітність перед керівництвом.

графік роботи п’ятиденка 09 – 18, можливий гнучкий варіант графіка;

заробітна плата;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор

Від Ваго

досвід у адмініструванні плюс, але не критично, головне бажання вчитись;

вміння знаходити спільну мову з людьми;

відповідальність;

командний дух.

приймати вхідні дзвінки ввічливо, спокійно, з усмішкою;

слідкувати, щоб усе йшло чітко та вчасно.

стабільна зарплата + приємні бонуси;

простір для розвитку та зростання;

дружня атмосфера, де підтримують і не ставлять палки в колеса;

зручний графік: 4/3, 3/3 з 11:00 до 21:00.

Відправити резюме можна за посиланням

Продавець-бариста в кондитерську

мережа ресторанів TerraMare

бажання працювати та навчатися;

відповідальність;

охайність;

приємна комунікація;

досвід буде перевагою, але не обов’язковий.

продаж кондитерських виробів;

проведення касових операцій;

приготування кавових напоїв; (автоматична машина)

ведення щоденної звітності;

підтримання чистоти та порядку на робочому місці.

графік 2/2;

години роботи: 10:00 − 19:00, у вихідні СБ, НД 10:00 - 18:00;

заробітна плата;

комфортне робоче місце та дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

 

Оператор контакт-центру

ТОВ Хоум-Нет

комунікабельність;

відповідальність;

енергійність;

вміти працювати з ПК та швидко навчаєшся;

мати позитивний настрій і бажання розвиватися.

консультація дієвих абонентів (вхідні та вихідні дзвінки);

надання інформації про послуги, допомога з підключенням;

продаж додаткових сервісів та обладнання.

заробітна плата;

гнучкий графік;

офіційне оформлення;

стабільність;

премії за результативність та активність;

дружня команда й підтримка наставників.

Відправити резюме можна за посиланням

 

Гендерна рівність – це не про переваги для одних чи обмеження для інших. Це про справедливість, рівні правила гри та повагу до кожної людини – незалежно від статі. Суспільство, де жінки й чоловіки мають однакові можливості, працює ефективніше, безпечніше і стабільніше. Гендерна рівність – це основа розвитку, демократії та прав людини.
Що означає гендерна рівність?
Рівні права
Доступ до освіти, роботи, політики, медицини та правосуддя без дискримінації.
Рівні можливості
Справедливі умови праці, кар’єрного зростання, оплати, участі у прийнятті рішень.
Відповідальність і партнерство
Спільний розподіл домашніх обов’язків, виховання дітей і підтримка одне одного.
Вільний вибір
Можливість обирати професію, спосіб життя чи роль у сім’ї – без упереджень та стереотипів.
Чому це важливо?
Гендерна нерівність призводить до економічних втрат, соціальної напруги й обмеження людського потенціалу.
Натомість рівність створює простір, де кожен може реалізувати свої таланти та впливати на суспільні процеси.
Це важливо в громадах, у робочих колективах, у сім’ях – скрізь, де взаємодіють люди. Гендерні стереотипи – корінь багатьох проблем.
Попри прогрес, у суспільстві досі живуть уявлення про «жіночі» та «чоловічі» ролі. Саме вони часто стають причиною нерівної оплати праці, дискримінації на роботі, недооцінки професійних здібностей, а також тиску на чоловіків у питанні емоційної стійкості чи вибору професії. Подолання стереотипів починається з освіти, відкритого діалогу та готовності переглядати застарілі норми. Чим менше упереджень — тим більше простору для таланту, розвитку і свободи вибору для кожного.
Як просувати гендерну рівність щодня?
• Помічати й не підтримувати дискримінаційні стереотипи.
• Підтримувати ініціативи, спрямовані на рівність і безпеку.
• Показувати приклад поваги та партнерства.
• Говорити про проблему – спокійно, аргументовано, з фактами.
• Бути уважними до власних упереджень і змінювати їх.


Інформаційний продукт підготовлено в межах співпраці UNFPA та ГО «Асоціація Амбасадорок України» за підтримки Уряду Данії. Думки, погляди та рекомендації, викладені в цій публікації, належать авторам(-кам) і не обов’язково відображають офіційну політику чи позицію UNFPA, Уряду Данії або ГО «Асоціація Амбасадорок України».