|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Помічник керівника |
Оранта, НАСК (Вінницька обласна дирекція) |
освіта середня-спеціальна/вища; здатність навчатись, бажання працювати, розвиватись; відповідальність; активність; пунктуальність; уважність; вміння брати на себе відповідальність; знання і дотримання правил етикету і конфіденційності; грамотні комунікативні навички; досвід роботи з ПК, Word/Excel, інтернет, ел.пошта. |
прийом громадян, надання консультацій (усно та по тел.), реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції; внесення інформації до ел.бази даних, прийнняття рішення, щодо отриманої інформації, та передача її до виконавців, контроль їх виконання у встановленні строки; виконання розпоряджень керівника відділу. |
офіційне працевлаштування; робочий час Пн-Пт з 08:30—17:30, обідня перерва 13:00—14:00, вих.: Сб- Нд; бонуси, мотивація, премії; офіс знаходиться в центі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської мови |
Flash, школа англійської мови |
володіння англійською мовою на рівні вище середнього; досвід викладання (не обов’язково, але вітається); готовність навчатися методиці викладання у внутрішній академії та зростати разом з нами. |
проведення заняття студентам, онлайн чи офлайн; робота з комфортною віковою категорією: дітьми, підлітками чи дорослими. |
навчання: кожен викладач навчається авторській методиці викладання у внутрішній Академії; втілення своїх ідей: постійний рух та розвиток; реальна можливість покращення англійської разом з британцем Крегом, який проводить різні тренінги та speaking clubs для викладачів; професійний та особистісний зріст в команді, яка з турботою та теплом приймає в команду; full-time job або part-time job, залежно від потреб та можливостей. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кредитний експерт |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
впевнене володіння українською мовою; досягнення поставлених цілей; любов до комунікацій з людьми. |
активне залучення та консультація клієнтів банку на торговій точці магазину Comfy; формування кредитних договорів; інформування клієнтів банку з усіх питань, пов’язаних з оформленням і оплатою кредиту. |
офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга); комфортне робоче середовище та підтримка дружної професійної команди; навчання з «0», і підтримумка в період адаптації; медичне страхування; позмінний графік роботи: 2/2, 3/3, 4/2; english speaking club та біговий клуб; можливості навчання з бізнес-тренерами нашого банку; регулярний перегляд заробітної плати та можливість кар'єрного зросту; щомісячні бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст (міжнародні перевезення) |
Іванець І.П., ФОП |
знання основ документообігу; транспортне законодавство. |
оформлення і облік документів (договори, додатки, рахунки, акти виконаних робіт, розбивкі, оформлення відряджень до польщі); ведення реєстру маршрутів, контроль за дебіторською заборгованістю; розрахунок тарифу на перевезення, аналіз ринку перевезення; ведення переговорів з клієнтами, залучення нових; планування маршрутів перевезення, контроль процесу вантажоперевезення. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
PR-менеджер |
Flash, школа англійської мови |
вміння подати ідею; досвід у проектній роботі (не обов’язково, але вітається); креативність; комунікабельність; стресостійкість; ініціативність; активність. |
партнерство із освітніми та іншими закладами нашого міста; робота з івентами; просування ідеї шляхом зовнішнього PR; дзвінки до клієнтів для уточнення актуальності звернення. |
крута команда та оплачувані канікули закордоном в якості винагороди за результативність; зростаюча заробітна плата та офіційне працевлаштування; офіс у центрі та нормований графік (Пн-Пт 09:00 -18:00); 100% яскраві робочі будні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу сільськогосподарської техніки |
Френдт, ТОВ |
|
залучення нових клієнтів та розширення бази клієнтів у сфері агробізнесу; активний пошук потенційних клієнтів та розбудова взаємовигідних партнерських відносин; презентація продуктів та послуг компанії, консультування клієнтів та надання рекомендацій щодо оптимальних рішень; управління власним портфелем клієнтів та досягнення поставлених цілей продаж; аналіз ринку та конкурентів, збір та аналіз даних щодо продажів та впровадження стратегій для збільшення обсягів продажів; презентація продуктів та послуг компанії, надання послуг обприскувачів ecorobotix; продаж кабельної продукції, запчастини до обприскувачів, тракторів та розкидачів; продаж сільськогосподарської техніки. |
конкурентоспроможна заробітна плата, що відповідає навикам, досвіду та досягненням; система бонусів та премій за досягнення поставлених продажних цілей; готові винагородити за твої успіхи; додаткові стимулюючі програми, які дозволять збільшити дохід та отримати додаткові переваги від успішної роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обслуговування клієнтів банку |
Абанк, АТ |
диплом про повну середньо-спеціальну, неповну вищу або вищу освіту; досвід роботи в банківській сфері (буде перевагою). |
залучення клієнтів на кредитні картки, депозити та платежі; персональне обслуговування клієнтів — власників карток «зелена»; поточне обслуговування клієнтів при зверненні до відділень банку. |
офіційне працевлаштування; зарплата завжди вчасно і без затримок; оплачувані 24 дні відпустки; графік роботи: 5/2, Пн — Пт (09:00 — 18:00 або 08:30 — 17:30); можливість кар'єрного зростання; корпоративний коучинг; матеріальна допомога у скрутній ситуації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
Країна Мрій |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року у ресторанній сфері; успішний досвід у формуванні та мотивації команди; вміння ставити завдання та контролювати їх виконання. |
|
графік роботи: 4/2, з 09:00 — 22:00; розташування: проспект Юності, 18, ТЦ «Small».
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-спеціаліст |
Промавтоматика Вінниця |
вміння писати привабливі, актуальні тексти; знання всього про можливості і обмеження соціальних медіа: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn, Телеграм; розуміння специфіки просування в кожній із соцмереж; базові компетенції щодо взаємодії з графічними редакторами та фотостокамами; володіння навичками ведення ефективної таргетованої реклами; портфоліо (бажано). |
розробка стратегії з просування в мережах, контент план; створення і розвиток профілів/груп у соцмережах; генерація та оформлення контенту: текст, фото, відео, інфографіка та інше; збільшення кількості підписників, збільшення кількості взаємодій з постами, сторісами і іншими продуктами; комунікація з підписниками; робота зі згадками бренду в соціальних мережах. |
позитивний моральний клімат колективу; цікаві та круті проєкти; офіційне працевлаштування; крутяцька корпоративна культура; постійне навчання; лояльне демократичне керівництво. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими Kpi; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Комірник |
Тропік, ТзОВ |
вища, незакінчена вища; досвід ефективної роботи завідувачем складу або комірником з навичками керування колективом від 1-го року; досвід роботи з ПК та програмою 1С (або іншими складськими програми); знання складського обліку. |
організація безперебійної роботи складу; прийом, ротація та видача товару; облік та зберігання товарно-матеріальних цінностей; проведення інвентаризації; слідкування за термінами придатності товару. |
робота в стабільній компанії; вчасна виплата заробітної плати (два рази в місяць); перспектива кар'єрного росту; офіційне працевлаштування; графік роботи 6-денний робочий тиждень (позмінний графік роботи). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Обліковець |
Staleks |
досвід роботи в 1С (не є обов’язковим, але буде перевагою); уважність та відповідальність; комунікабельність та вміння працювати в команді. |
ведення кількісного та документального обліку товарно-матеріальних цінностей; прийом та видача заготівок працівникам (в тому числі в коробках); прийом товару від постачальника. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: з 08:00 до 17:00, з Пн до Пт; комфортні умови праці; повна підтримка — зі сторони колег та керівника; знижки на продукцію виробництва. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Френдт, ТОВ |
вища, (бажано, профільна освіта (маркетинг, PR, менеджмент, журналістика, дизайн); ви постійно розвиваєтесь і в багажу є завершені тематичні курси, тренінги, семінари; наявність успішного досвіду на аналогічній посаді, володієте ефективними маркетинговими інструментами для просування бізнесу; володіння знаннями та вміннями просування бренду компанії в соціальних мережах — таких як Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, TikTok, Pinterest, Linkendin та на різних рекламних платформах; користувач соціальних мереж, в курсі останніх SMM-новин, знання трендових SMM-продукти, добре орієнтування в передових SMM-інструментах, вміння створювати креативні контент- плани (тексти, фото та відео) і поширювати на різних платформах; особисті якості — креативність, ініціативність, чесність, відповідальність, вміння працювати в команді, відмінна грамотна письмова мова, гарні комунікаційні та організаційні здібності, націленість на постійний розвиток. |
розробка та реалізація ефективної SMM-стратегії просування бізнесу, створення контент-планів для соціальних мереж та рекламних платформ, генерування нових ідей, форматів та рубрик контенту; ведення сторінок компанії у соцмережах, просування бренду компанії на рекламних платформах; активна участь у просуванні продажу продуктів компанії, в т.ч. наповнення сайту інтернет-магазину; участь у різноманітних активностях відділу маркетингу: виставки, семінари, дні поля — своєчасне висвітлення інформації про них у пабліках; планування та контроль виконання маркетингового бюджету, планування і постинг матеріалів для взаємодії з аудиторією на різних платформах, організація створення підрядниками фото/відео контенту, написання текстів постів; аналіз ринку та конкурентів компанії; робота з підрядниками по замовленню поліграфічної та сувенірної продукції; участь у розробці маркетингових матеріалів (каталоги, буклети, банери); інформаційна підтримка відділу продажів та інших підрозділів департаментів компанії (за потреби). |
лідер на ринку: провідна компанією в аграрному секторі з розгалуженою мережею клієнтів та надійною репутацією; інновації: впровадження нових технологій та розробка інноваційних рішень, що допомагають клієнтам досягати високих результатів; розвиток: можливість постійного професійного зростання та кар'єрного розвитку; команда професіоналів: дружній колектив експертів, які готові допомогти та підтримати на кожному етапі роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
OKKO |
знання програм MC Office та в першу чергу Excel; знання первинного бухгалтерського документообігу; навики ефективних комунікацій, навики роботи з документообігом та договірною діяльністю. уміння ефективно планувати час з метою досягнення поставлених завдань. навики публічних виступів; неконфліктність, цілеспрямованість, комунікабельність. |
пошук та залучення корпоративних клієнтів; поточне обслуговування клієнтів; контроль і супроводження документообігу; підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях; робота з обліковими програмами. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний; забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); окко — це велика і дружня команда.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-маркетолог |
LinguaLab |
знання сучасних трендів у SMM; вміння створювати цікавий та залучаючий контент; досвід роботи з різними соціальними мережами; вміння аналізувати результати та вносити корективи в стратегії. |
розробка та впровадження стратегій SMM; створення та публікація контенту в соціальних мережах; залучення аудиторії та взаємодія з нею; аналіз ефективності рекламних кампаній та внесення змін для підвищення результативності. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Happy Monkey |
енергійність; вміння спілкуватися з людьми; бажання працювати у сфері обслуговування. |
вихід на роботу по заздалегідь встановленому графіку; підтримка охайності та чистоти бару; приготування та видача барних позицій; ведення каси закладу; обслуговування гостей, та комунікація із ними. |
офіційне працевлаштування; позмінний графік; можливість кар`єрного росту, відвідування майстер-класів, дегустацій. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар у холодний цех |
Грош |
відповідальність і працьовитість, акуратність; любов до приготування страв. |
приготування продукції згідно технологічної карти; слідкувати за якістю сировини та зовнішнім виглядом; дотримання усіх санітарних норм. |
робота у великій та успішній компанії; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗПП України; графік роботи з 07:00 до 19:00, 4/4; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати, двічі на місяць; погодинна ЗП. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
Custom Studio |
уважність до деталей; самостійність і відповідальність у роботі; вміння організовувати свій час і завдання; досвід роботи з постачальниками або в логістиці буде перевагою. |
приготування замовлення для відправки клієнтам; замовлення товарів у постачальників; контролювати наявність продукції на нашому сайті та підтримувати актуальність даних |
гнучкість та підтримка. у нас ви знайдете підтримку від керівництва та колег, а також можливість адаптуватися до завдань і робочого графіка. можливість впливати на процеси. ми цінуємо ваші ідеї та готові прислухатися до пропозицій, що допоможуть покращити роботу компанії. молодий та дружний колектив. забезпечимо комфортну атмосферу в офісі, де цінуємо взаємодопомогу та командну роботу знижки на весь асортимент для наших співробітників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з комунікацій |
АмелиАрт Україна |
Бажано досвід роботи від 1-го року на схожій посаді Чудові навички усного та письмового спілкування (українська) Високі навички самоорганізації Добре розуміння, як контент може досягнути своєї мети Навички графічного дизайну будуть перевагою |
Управління комунікаціями в компанії, розбудова бренду та впровадження комунікаційної стратегії для підвищення впізнаваності бренду Впроваджувати та вести комунікаційні кампанії від ідеї до повної реалізації Визначення релевантних KPI для кожного каналу комунікацій, відстеження Виготовлення контенту Комунікація в соціальних мережах Facebook, Instagram Адміністрування сайту Допомога в організація або участь у заходах Планування та управління дизайном, змістом і виробництвом маркетингових матеріалів |
гідний рівень зарплати можливість кар'єрного росту офіс в центрі міста дружній колектив |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з постачальниками |
Lantale, интернет-магазин косметики |
вільне володіння українською мовою; впевнений користувач Excel, 1С, CRM; активність, комунікабельність, відповідальність, зосередженність; бажання працювати та розвиватися;
|
аналіз асортименту постачальників: актуальні/не актуальні товари, новинки; оновлення цін; оновлення залишків; налаштування акційних пропозицій; нові постачальники: розгляд та погодження нових пропозицій, комерційних умов для початку співпраці; робота з контент менеджерами щодо додавання нового асортименту; звірка з продажів та планування оплат постачальникам. |
своєчасна оплата праці; навчання, стажування та постійна підтримка; чіткі задачі та допомога в їх досягненні; веселий колектив та комфортні умови роботи; режим роботи Пн-Пт з 09:00 до 18:00. офіс: вул.Келецька, 54 К, р-н «ГРОШ» |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Direct-менеджер |
Лучковський В.І., ФОП |
грамотна українська мова; наявність телефону та безперебійного інтернету; стресостійкість; досвід роботи у продажах буде перевагою (без досвіду— навчимо); бажання працювати та розвиватись. |
обробка вхідних запитів (до 5хв); консультація клієнтів; додавання замовлень в CRM систему; активна участь у розвитку магазину;
|
дружній колектив; персональні знижки на весь асортимент; навчання правильним продажам; графік — 3/3 (09:00—22:30). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Сімпатік Груп |
ПК або ноутбук з ОС Windows (бажано 10); кабельний інтернет (не WiFi), статична («Білу») ІР-адресу від провайдера; гарнітура (бажано USB). |
здійснення вихідних викликів діючим клієнтам компанії; консультація стосовно продукції та акційних пропозицій; фіксація замовлень у програмі. |
гнучкий графік роботи: 6 годин на день з можливістю самостійно обирати години роботи в діапазоні з 08:00 до 20:00; навчання за рахунок компанії: повноцінний процес адаптації нового співробітника; кар'єрний ріст: можливість розвитку та просування в динамічній компанії; оплачувана перерва: час на відпочинок та перезарядження протягом робочого дня; підтримка наставника: допомога та консультації досвідченого фахівця; стабільна та прозора виплата заробітної плати: онлайн страхування та корпоративне вивчення англійськіої мови. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Фенікс Таун |
старанність; уважність; досвід роботи (необов’язковий); охайність. |
|
графік роботи: позмінний, з 08:00 до 20:00; безкоштовне харчування; своєчасна виплата зарплати 2 рази на місяць; можлива оплата стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Юрист |
Лігал ЛТД, юридична компанія |
вища юридична освіта або студенти останніх курсів спеціальності «Право» знання основних галузей цивільного, адміністративного та кримінального права; вміння працювати з юридичними документами та вести юридичну документацію; висока відповідальність, уважність до деталей та вміння працювати в команді відмінні навички письма та усне спілкування; знання англійської мови на середньому рівні буде перевагою. |
надання підтримки адвокатам у виконанні юридичних завдань; підготовка документів, включаючи позовні заяви, відповіді на позови, запити та інші юридичні документи; проведення досліджень та аналіз правової інформації; участь у засіданнях і переговорах з клієнтами та партнерами компанії. |
цінний досвід роботи в сфері права; можливість навчатися в команді професіоналів; кар'єрний розвиток та можливості для професійного зростання; конкурентна заробітна плата та соціальні пакети. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Вчитель англійської |
Nova Center |
профільна вища освіта, рівень володіння англійською B2-C1; знання педагогіки та методики викладання; навички роботи з дітьми, підлітками, дорослими; вміння працювати індивідуально та в групі. |
проведення занять (індивідуальних, парних, групових); розробка цікавих, інтерактивних уроків; перевірка домашнього завдання; підтримка та мотивація студентів. |
сучасний просторий офіс; гнучкий графік; офіційне працевлаштування; вчасна заробітна плата (двічі на місяць); доступ до методологічної бази; повна забезпеченість учнями; вихідний — неділя. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор готелю |
Прима Вілла |
відповідальність; комунікабельність; стресостійкість; орієнтація на результат. |
прийом та реєстрація гостей готелю; надання інформації щодо послуг доступних для гостей; керування номерним фондом; ведення документації; вирішення поточних питань та конфліктів з гостями. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер ЗЕД, з продажу, закупівель |
Гарант-Інфо |
дотичний досвід роботи (В2В); впевнений користувач ПК; знання специфіки закупок (бажано), відвантаження зернових та олійних культур (навчимо); добре розвинені комунікаційні навички: мова, електронне листування; порядність, наполегливість, бажання працювати на результат; готовність до короткочасних відряджень. |
пошук потенційних постачальників с/г продукції та розширення існуючої бази клієнтів; співпраця з олійноекстракційними заводами; здійснення первинних переговорів, проведення зустрічей із постачальниками; моніторинг цін с/г продукції та аналіз ринку; укладання та супровід угод, контроль розрахунків та виконання договірних зобов’язань; виконання планових показників із закупівель; контроль якості закупівельної продукції. |
працевлаштування згідно з КЗПП України; робота в офісі. зручна локація (р-н. Поділля); гідна зарплата, дружній колектив; графік роботи: 5/2, з 09:00 до 18.00 год. Пн.-Пт; корпоративний зв’язок. дружні і хороші умови. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер, рекрутер |
Майстер Плюс |
|
ведення всіх етапів найму: від створення вакансій до адаптації нових співробітників; активний пошук кандидатів через різні канали: сайти з пошуку роботи, соціальні мережі, рекомендації; проведення опитувань серед співробітників згідно з інструкціями; ведення табелю обліку робочого часу; кадрове діловодство; підтримання доброзичливої атмосфери в колективі; виконання додаткових завдань від керівника. |
зручне розташування: офіс у районі вишенька — зручно дістатися з будь-якої частини міста; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00, година обідньої перерви; оплачуваний випробувальний термін; підтримка та менторство: навчання всім нюансам роботи та завжди готові допомогти; дружня атмосфера: молодий колектив, корпоративи і просто приємне спілкування; можливість професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Промо Лайн |
досвід роботи в продажах (бажано); навички ведення переговорів та побудови відносин; знання інтернет-маркетингу (буде перевагою). |
робота з гарячою базою клієнтів; ведення переговорів, укладання договорів; презентація послуг компанії: SEO, розробка сайтів, SMM, контекстна реклама; виконання планів продажів, аналіз потреб клієнтів; ведення звітності у CRM-системі. |
оплачуване стажування, кар'єрне зростання; дружній колектив, комфортний офіс, вчасні виплати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер |
XReach |
досвід роботи з клієнтами (сфера обслуговування, торгова діяльність, HR, рекрутинг, служба підтримки) (бажано); клієнтоорієнтованість та гнучкість у підході до кандидатів; орієнтованість на результат та досягнення більших цілей; амбітність та наполегливість. |
телефонні дзвінки кандидатам, які відгукнулись на вакансію; проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами, а також індивідуальні/групові співбесіди з претендентами як в офісі, так й в Zoom/Google Meet; внесення необхідної інформації в CRM-системі; робота з холодною базою кандидатів та доведення їх до співбесіди. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Комірник |
Staleks |
досвід роботи (вітається); головне — мотивація та бажання навчатись; відповідальність та порядність; уважність при виконанні робочих задач. |
прийом та видача продукції; розподілення продукції по складу. |
стабільна та зрозуміла система нарахування винагороди; графік роботи: з 08:00 по 17:00, з Пн по Пт; офіційне працевлаштування; комфортні умови праці; повна підтримка — зі сторони колег та керівника; знижки на продукцію виробництва. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
IElectronics |
кар'єрист, робота на першому місці; любов до навчання; гарні комунікативні скілли; відповідальне ставлення до роботи; поставлене мовлення та охайний зовнішній вигляд; вмієш працювати у команді; працюєш на результат, готовий приймати самостійні рішення. |
участь у створенні контенту на Instagram-сторінка; зйомка фото та відео з метою продажу; співпраця з командою маркетологів, фотографа та відеографа. |
можливість стати амбасадором компанії; стабільний і прозорий рівень доходу; робота в колективі кар'єристів; підтримка колег та наставника на період навчання; заохочення амбіцій та бажання рости кар'єрними сходами; цікава оффлайн-зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
The Spice Table |
бажання працювати у сфері обслуговування; комунікабельність та вміння працювати в команді; вміння працювати у стресових ситуаціях; знання української мови на рівні, що дозволяє вести спілкування з клієнтами; готовність до навчання та вдосконалення навичок. |
забезпечення високого рівня обслуговування гостей ресторану; прийом та обробка замовлень; координація роботи персоналу для забезпечення ефективного функціонування закладу; здійснення контролю за чистотою та порядком у ресторані; взаємодія з клієнтами для вирішення їх запитань та проблем. |
графік роботи 5/2; дружній колектив та можливість професійного зростання; оплачуване стажування; конкурентна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер-консультант (BAS, 1С:Підприємство) |
Ітлайн |
освіта вища облік та аудит; досвід роботи бухгалтером (бажано); знання бухгалтерського та податкового обліку; досвід роботи в 1С:Підприємство (можливо 7.7), BAS; впевнений користувач ПК; вміння спілкуватись з клієнтами; відповідальність; впевненість; стресостійкість; організованість; акуратність; уважність; старанність; ініціативність; енергійність та позитивне ставлення до життя. |
консультування клієнтів по роботі з програмами 1С:Підприємство, BAS; навчання роботі в програмах 1С:Підриємство, BAS; допомога введення обліку в програмах 1С:Підриємство, BAS; налаштування програм 1С:Підриємство, BAS (типові механізми); консультування по роботі з програмами здачі електронної звітності FREDO Звіт; повідомляти про виходи оновлень. |
заробітна плата відповідно до кваліфікації та результатів роботи; отримання досвіду та нових знань; можливості кар'єрного росту та особистісної реалізації; офіційне працевлаштування; графік роботи: з 09:00—18:00 (вихідні: Сб. і Нд.). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
Wise |
вміння працювати з офісною технікою (копіювальні апарати, сканери); висока рівень комунікабельності та вміння працювати в команді; бажання навчатися та розвиватися. |
прийом вхідних дзвінків; реєстрацію вхідних та вихідних документів; планування зустрічей та обслуговування відвідувачів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер із закупівель |
Гарант-Інфо |
дотичний досвід роботи (В2В); впевнений користувач ПК; знання специфіки закупок, відвантаження зернових та олійних культур (бажано); добре розвинені комунікаційні навички: мова, електронне листування; порядність, наполегливість, бажання працювати на результат; готовність до короткочасних відряджень. |
пошук потенційних постачальників с/г продукції та розширення існуючої бази клієнтів; співпраця з олійноекстракційними заводами; здійснення первинних переговорів, проведення зустрічей із постачальниками; моніторинг цін с/г продукції та аналіз ринку; укладання та супровід угод, контроль розрахунків та виконання договірних зобов’язань; виконання планових показників із закупівель; контроль якості закупівельної продукції. |
працевлаштування згідно з КЗППР України; робота в офісі. зручна локація (р-н. Поділля); гідна зарплата, дружній колектив; графік роботи: 5/2, з 09:00 до 18.00 год; корпоративний зв’язок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
ВінТеК Буд, ТОВ |
досвід роботи може бути і невеликим, важливе бажання розвиватись і розуміння основ органічного просування бренду в соціальних мережах; креативність та відповідальність: здатність генерувати нові ідеї та втілювати їх у життя; створювати зрозумілий та цікавий контент; технічні навички: графічні редактори, додатки для монтажу; вільне використання програм Microsoft Office або Google Workspace; грамотність: високий рівень володіння письмовою та усною українською мовою, знання сучасної граматики та пунктуації; наявність телефону з гарною камерою (бажано). |
розроблення контент-плану для Instagram, Facebook (в майбутньому плануємо TikTok, LinkedIn). генерування творчих та нестандартних ідей та втілення їх у життя; створення надихаючого візуального контенту; написання текстів дописів згідно контент-плану; оформлення кожного допису, сторіз та рілз, щоб вони виглядали чудово. |
комфортний офіс в районі Мегамолу із ароматною кавою та чаєм; конкурентна заробітна плата; корпоративи та заходи для усієї команди; унікальна можливість працювати в галузі, яка поєднує технічну складність із візуальною красою; підтримка професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
Сінерджи Форс, ТОВ |
|
контроль та викладення продукції компанії згідно з планограмою магазину (стандартів компанії); чистота обладнання; забезпечення вітрини та доп. місць продажу цінниками; надання звітності про виконану роботу. |
графік: 5/2 з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер по первичной документации |
Raiso Auto Parts |
досвід роботи бухгалтером по первинній документації; вища освіта (економіка, обік або фінанси, буде перевагою); знання податкового та бухгалтерського законодавства; вміння працювати з бухгалтерськими програмами; уважність до деталей та відповідальний підхід до роботи. |
обробка та контроль первинної документації; ведення обліку фінансових операцій; підготовка звітності для податкової та інших контролюючих органів; участь у фінансовому плануванні та аналізі. |
місце роботи: с.Лука-Мелешківська. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської мови |
Kingdom, центр іноземних мов |
бажання розвиватись та любов до професії; знання англійської мови вище b2; вища або неповна вища педагогічна освіта; бажання працювати на результат та проведення уроків згідно плану курсу; відмінні комунікаційні навички та здатність працювати з різними віковими групами; відкритість до сучасної методики викладання та сучасних технологій;
|
оцінка прогресу студентів на платформі та звітність про їхній успіх. |
офіційне працевлаштування; своєчасна та достойна заробітна плата; система бонусів за результати учнів; стабільний графік роботи; навчальна платформа, методичні матеріали та книги; дружній колектив націлений на результат та зручний облаштований офіс з укриттям, генератором та Starlink; навчання та стажування, безкоштовні тренінги та семінари. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор з організації заходів |
Ящук О.М., ФОП |
креативність та винахідливість; відмінні комунікативні навички; здатність працювати в команді та уміння приймати важливі рішення; бажання розвиватися та впроваджувати нові ідеї; готовність до відряджень; готовність до роботи в інших містах; швидкий пошук інформації в інтернеті; організаторські здібності рівня бог. |
розробка та планування концепції події; забезпечення високого рівня сервісу для учасників подій; планування почасово робочого дня; контроль проведення заходу; організація робочого процесу свого колективу; контроль за робочими матеріалами, обладнанням, своїми підлеглими. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
Vinnytsia Language School |
вища освіта; навички управління персоналом; комунікабельність; відповідальність; організованість. |
слідкувати за порядком; контроль робочих процесів для якісного функціонування офісу (викладачі, графіки занять, оплати, відвідування); надання інформації про послуги; тестування та записування на навчання нових слухачів; публікація оголошення/повідомлення в соц.мережі за потреби; ведення звітності (Excel, Google Docs); вирішення конфліктних ситуацій; спілкування з іноземними університетами- партнерами. |
гнучкий графік; дружній колектив; комфортні умови праці; можливість покращувати свої навички англійської мови; конкурентноспроможна заробітна плата + премії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор, маркетолог |
Оверчук О.В., ФОП |
досвід роботи чи спілкування з клієнтами; знання принципів адміністрування сайту; володіння графічними та відео редакторами; вміння писати грамотно і цікаво; креативне мислення; відповідальність; комунікабельність; пунктуальність; активна життєва позиція. |
оформлення поточної документації; організація роботи та взаємодія із клієнтами; спілкування з людьми та їх консультування; ведення сторінок соц. мереж (Інстаграм, ФБ, ТікТок та ін.); ведення сайту; створення фото/відео контенту; грамотне написання цікавих, оригінальних текстів; розробка рекламних оголошень; пошук та впровадження нових рекламних каналів. |
графік роботи з Пн.-Пт. з 09:00 до 18:00; робота в офісі; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар гарячого процесу |
Happy Monkey |
наявність медичної книжки; вміння роботи в команді. . |
приготування страв згідно технологічних карт; контролювання термінів зберігання продуктів; своєчасна видача страв; дотримання санітарно-гігієнічних норм. |
графік роботи з 08:30—22:00, стабільна виплата заробітної плати; оплачуване стажування; регулярний перегляд заробітної плати; можливість кар'єрного зростання; оплата погодинна, також нараховується відсоток. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з постачання |
Wonder |
вища освіта; досвід в сфері закупівель (бажано); English — впевнений B2; досвідчений користувач ПК (Power Point, Excel); грамотність письмової мови — укр./ англ; комунікабельність, тактовність, впевненість в собі, уважність до деталей; високий рівень самомотивації, лідерські якості. |
пошук нових постачальників, формування бази постійних та альтернативних постачальників; підготовка документів для укладання договорів як з українськими, так і з іноземними постачальниками; формування реєстру закупівель сировини, витратних матеріалів та добрив; забезпечення повного документального супроводу процесу імпорту, митного і своєчасного декларування імпортних вантажів компанії. |
сучасний, затишний офіс; комфортний графік: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п (ставка+KPI); навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Френдт, ТОВ |
вища професійна освіта (фінанси, економіка, бухгалтерія — буде перевагою); успішний досвід на аналогічній посаді; вміння та знання Excel, MEDOC, бухгалтерських програм; навички працювати в режимі багатозадачності та опрацьовувати великий об'єм інформації; уміння раціонально організовувати свій час та бути працьовитим і вміти концентруватись на роботі. |
ведення обліку по автомобілям — перевірка ТЗ та використаного палива, списання палива, підшивка шляхових листів; нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, підготовка заявок на виплату зарплати, відпускних, лікарняних та податків; перевірка та рознесення в базу С заключених договорів по оренді землі; нарахування орендної плати пайовщикам; ведення обліку витрат по напрямку виробництво с\х; ведення обліку доходів по напрямку виробництво с/х; ведення обліку по посіву та збору с/х продукції, виробництво. |
конкурентоспроможна заробітна плата, що відповідає твоїм навикам, досвіду та досягненням; система бонусів та премій за досягнення поставлених продажних цілей; додаткові стимулюючі програми, які дозволять збільшити дохід та отримати додаткові переваги від успішної роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста, бармен |
LongShot |
досвід роботи в сфері обслуговуванння — маст хев; щирість, доброта та людяність; швидкість, оперативність та акуратність; бажання приєднатись до команди одного з найкращих сучасних закладів міста. |
|
стильний, красивий, сучасний робочий простір; неймовірна команда однодумців; офіційне працевлаштування, медичне страхування, відпустки, знижки тощо; людяне відношення та дотримання wokr-life balance; графік у дві зміни, нормальні вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер |
Valentina lingerie |
|
організація фотозйомок (пошук локації, моделей, фотографа) згідно системи; участь в формуванні тижневого контент плану; аналіз ефективності контенту та впровадження виправлень для покращення результатів; координація роботи з іншими відділами для забезпечення відповідності контента бренду. |
графік роботи: повна занятість, гібрідний графік (офіс/відділено); офіс в центрі міста; лояльне керівництво; енергійна Команда, яка завжди готова допомогти; корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
Happy Monkey |
розуміння нових тенденцій кондитерського мистецтва; відмінне знання технологічних процесів; робота з різними кремами, шоколадом і мастикою; пунктуальність, охайність, доброзичливість та енергійність; бажання розвиватися та експерементувати; уміння декорувати торти; наявність медичної книжки дотримання санітарних норм; креативне мислення, активність, цілеспрямованість, відповідальний підхід до виконання завдань. |
робота з десертною вітриною, щоденне її оновлення; замовлення необхідної сировини; контроль товарного сусідства і маркувань; дотримання санітарних норм виробництва. |
гнучкий графік; офіційне працевлаштування; харчування в ресторані для співробітників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аналітик консолідованої інформації, бухгалтер |
Агропросперіс |
повна вища освіта, відповідного напрямку підготовки; досвід роботи бухгалтером\економістом; знання бухгалтерського, управлінського обліку, податкового законодавства; впевнений користувач — ПК, 1С, Word, Excel; уважність та готовність працювати з великим об'ємами інформації. |
надання інформації щодо нарахувань фонду оплати праці\премії працівникам; складання щотижневого плану платежів авто-транспортного парку; своєчасне складання та надання документів замовникам щодо виконаних робіт (наданих послуг); аналіз даних 1С з висновками для керівництва; аналіз витрат палива техніки, обладнаної датчиками палива; обробка та аналіз даних роботи техніки; забезпечення своєчасного отримання необхідної інформації для оперативного контролю виробничих процесів; формування та презентування керівництву аналітичних звітів; підготовка пропозицій по результатам проведених аналізів. |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗПП України; корпоративний мобільний зв’язок; добровільне медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Промо Лайн |
досвід роботи в продажах (бажано); навички ведення переговорів та побудови відносин; знання інтернет-маркетингу (буде перевагою). |
робота з гарячою базою клієнтів; ведення переговорів, укладання договорів; презентація послуг компанії: SEO, розробка сайтів, SMM, контекстна реклама; виконання планів продажів, аналіз потреб клієнтів; ведення звітності у CRM-системі. |
висока заробітна плата; оплачуване стажування, кар'єрне зростання; дружній колектив, комфортний офіс, вчасні виплати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аналітик консолідованої інформації, бухгалтер |
Агропросперіс |
повна вища освіта, відповідного напрямку підготовки; досвід роботи бухгалтером\економістом; знання бухгалтерського, управлінського обліку, податкового законодавства; впевнений користувач — ПК, 1С, Word, Excel; уважність та готовність працювати з великим об'ємами інформації. |
надання інформації щодо нарахувань фонду оплати праці\премії працівникам; складання щотижневого плану платежів авто-транспортного парку; своєчасне складання та надання документів замовникам щодо виконаних робіт (наданих послуг); аналіз даних 1С з висновками для керівництва; аналіз витрат палива техніки, обладнаної датчиками палива; обробка та аналіз даних роботи техніки; забезпечення своєчасного отримання необхідної інформації для оперативного контролю виробничих процесів; формування та презентування керівництву аналітичних звітів; підготовка пропозицій по результатам проведених аналізів. |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗПП України; корпоративний мобільний зв’язок; добровільне медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Промо Лайн |
досвід роботи в продажах (бажано); навички ведення переговорів та побудови відносин; знання інтернет-маркетингу (буде перевагою). |
робота з гарячою базою клієнтів; ведення переговорів, укладання договорів; презентація послуг компанії: SEO, розробка сайтів, SMM, контекстна реклама; виконання планів продажів, аналіз потреб клієнтів; ведення звітності у CRM-системі. |
висока заробітна плата; оплачуване стажування, кар'єрне зростання; дружній колектив, комфортний офіс, вчасні виплати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аналітик консолідованої інформації, бухгалтер |
Агропросперіс |
повна вища освіта, відповідного напрямку підготовки; досвід роботи бухгалтером\економістом; знання бухгалтерського, управлінського обліку, податкового законодавства; впевнений користувач — ПК, 1С, Word, Excel; уважність та готовність працювати з великим об'ємами інформації. |
надання інформації щодо нарахувань фонду оплати праці\премії працівникам; складання щотижневого плану платежів авто-транспортного парку; своєчасне складання та надання документів замовникам щодо виконаних робіт (наданих послуг); аналіз даних 1С з висновками для керівництва; аналіз витрат палива техніки, обладнаної датчиками палива; обробка та аналіз даних роботи техніки; забезпечення своєчасного отримання необхідної інформації для оперативного контролю виробничих процесів; формування та презентування керівництву аналітичних звітів; підготовка пропозицій по результатам проведених аналізів. |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗПП України; корпоративний мобільний зв’язок; добровільне медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Промо Лайн |
досвід роботи в продажах (бажано); навички ведення переговорів та побудови відносин; знання інтернет-маркетингу (буде перевагою). |
робота з гарячою базою клієнтів; ведення переговорів, укладання договорів; презентація послуг компанії: SEO, розробка сайтів, SMM, контекстна реклама; виконання планів продажів, аналіз потреб клієнтів; ведення звітності у CRM-системі. |
висока заробітна плата; оплачуване стажування, кар'єрне зростання; дружній колектив, комфортний офіс, вчасні виплати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Аналітик консолідованої інформації, бухгалтер |
Агропросперіс |
повна вища освіта, відповідного напрямку підготовки; досвід роботи бухгалтером\економістом; знання бухгалтерського, управлінського обліку, податкового законодавства; впевнений користувач — ПК, 1С, Word, Excel; уважність та готовність працювати з великим об'ємами інформації. |
надання інформації щодо нарахувань фонду оплати праці\премії працівникам; складання щотижневого плану платежів авто-транспортного парку; своєчасне складання та надання документів замовникам щодо виконаних робіт (наданих послуг); аналіз даних 1С з висновками для керівництва; аналіз витрат палива техніки, обладнаної датчиками палива; обробка та аналіз даних роботи техніки; забезпечення своєчасного отримання необхідної інформації для оперативного контролю виробничих процесів; формування та презентування керівництву аналітичних звітів; підготовка пропозицій по результатам проведених аналізів. |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗПП України; корпоративний мобільний зв’язок; добровільне медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Промо Лайн |
досвід роботи в продажах (бажано); навички ведення переговорів та побудови відносин; знання інтернет-маркетингу (буде перевагою). |
робота з гарячою базою клієнтів; ведення переговорів, укладання договорів; презентація послуг компанії: SEO, розробка сайтів, SMM, контекстна реклама; виконання планів продажів, аналіз потреб клієнтів; ведення звітності у CRM-системі. |
висока заробітна плата; оплачуване стажування, кар'єрне зростання; дружній колектив, комфортний офіс, вчасні виплати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Асистент у відділ маркетингу, контент-менеджер |
Gift UP |
|
оперативна відповідь у командних чатах з питань, пов’язаних із продуктами відділу маркетингу; базовий монтаж відео для Instagram та Facebook; закадрова участь у зйомках арт-студії; допомога в написанні сценаріїв для рекламних креативів. |
чіткий графік роботи: з 10:00 до 19:00; висока заробітна плата з можливістю кар'єрного зростання; комфортний офіс із гарним ремонтом, постійно працюючим інтернетом та генератором; гібридний формат роботи: частково в студії, частково віддалено. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар холодного процесу |
Гварі |
відповідальність; уважність; стресостійкість. |
|
графік роботи з 10:00 до 22:30, 3/3 (по бажанню можна більше); вчасна виплата з/п двічі на місяць, харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар піци |
Грош |
|
вироблення піци із заготівок; підтримання санітарії; замовлення інгредієнтів. |
вчасна видача з/п; офіційне працевлаштування; компенсація за проїзд; навчаємо; оплачуване стажування; часткова компенсація оренди житла; додаткова мотивація. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
Wonder |
розуміння алгоритмів Facebook, Instagram, та роботи з рекламою у соціальних мережах; володіння англійською мовою на рівні В1+/C1; вміння створювати інформаційні графічні креативи у публікаціях та stories; навички розробки контент планів; вміння працювати в графічних та відео редакторах (буде перевогою); креативність; комунікабельність; відповідальність; вміння працювати в команді. |
веденнясторінок: Instagram, Facebook, Linkedin, Telegram; створення мультимедійного контенту і тексу; генерація нових ідей щодо розвитку та просування бренду у інтернет мережах (Facebook, Instagram, Telegram). |
комфортний офіс; нормований графік роботи (можливий part-time); конкурентна з/п (ставка+kpi); навчання, розвиток, кар'єрний ріст; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
Террафуд |
досвід роботи на подібній посаді (буде плюсом, але не є обов’язковим); висока орієнтація на результат та вміння працювати в умовах високого темпу роботи; відповідальність та дисциплінованість у виконанні завдань; вміння працювати в команді та ефективно спілкуватися з колегами; знання та розуміння принципів візуального мерчендайзингу. |
розміщення продукції на полицях відповідно до стратегії компанії та дизайну магазину; контроль за наявністю товару на полицях та вчасне поповнення запасів; виконання планів по розміщенню рекламних матеріалів та акційних товарів; взаємодія з персоналом магазинів щодо розміщення та презентації товару. |
конкурентна заробітна плата та система бонусів; можливість кар'єрного розвитку в компанії; дружній та професійний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Френдт, ТОВ |
вища професійна освіта (фінанси, економіка, бухгалтерія — буде перевагою); успішний досвід на аналогічній посаді не меньше двох років; вміння та знання Excel, MEDOC, бухгалтерських програм; навички працювати в режимі багатозадачності та опрацьовувати великий об'єм інформації; уміння раціонально організовувати свій час та бути працьовитим і вміти концентруватись на роботі. |
ведення обліку по автомобілям — перевірка ТЗ та використаного палива, списання палива, підшивка шляхових листів; Нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, підготовка заявок на виплату зарплати, відпускних, лікарняних та податків; перевірка та рознесення в базу 1С заключених договорів по оренді землі; нарахування орендної плати пайовщикам; ведення обліку витрат по напрямку виробництво с\х; ведення обліку доходів по напрямку виробництво с/х; ведення обліку по посіву та збору с/х продукції, виробництво. |
конкурентоспроможна заробітна плата, що відповідає твоїм навикам, досвіду та досягненням; система бонусів та премій за досягнення поставлених продажних цілей; додаткові стимулюючі програми, які дозволять тобі збільшити свій дохід та отримати додаткові переваги від успішної роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
Шахов Д.П., ФЛП |
досвід роботи на аналогічній посаді протягом 1-го року буде перевагою; знання основ бухгалтерії; вміння працювати з бухгалтерськими програмами та Microsoft Office; висока увага до деталей та вміння працювати з числовими даними; відповідальність та організованість. |
співпраця з бухгалтерським відділом для вирішення поточних питань; ведення інвентаризаційних операцій; робота з первинною документацією; виконання інших завдань, пов’язаних з програмою 1С. |
стабільна робота; можливість професійного зростання; конкурентна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Вчитель англійської мови |
ThinkGlobal (Вінниця) |
педагогічна освіта або досвід роботи у дитячому навчальному закладі; знання англійської мови обов’язкове, бажаний досвід розмовними практики з нейтів-спікерами; грамотна усна та письмова українська мова; уміння спілкуватися з дітьми у креативному форматі з демократичним та індивідуальним підходом; володіння інформаційними технологіями на рівні впевненого користувача; прагнення до самовдосконалення та навчання. |
викладання для дітей 1−10 класів; підготовка занять і навчальних матеріалів; організація навчальних процесів відповідно до корпоративних стандартів; надання зворотного зв’язку батькам; проведення роботи з учнями на основі їх індивідуальних особливостей. |
академічна свобода викладання та можливість реалізації креативних ідей у системі навчання нового формату; демократична корпоративна культура та командна робота; гідний рівень фінансової винагороди та вчасну оплату праці; допомога в підготовці до занять і навчання найсучаснішим методикам педагогіки; навчальні івенти, курси для підвищення кваліфікації як Викладача нової генерації; гнучкий графік (можливість корегувати кількість і розклад академічних годин); можливості для росту вашої фінансової винагороди за рахунок підвищення кваліфікаційної категорії, участі у мотиваційних заходах та фахових проектах. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Комірник |
Тропік, ТОВ |
вища, незакінчена вища; досвід ефективної роботи завідувачем складу або комірником з навичками керування колективом від 1-го року; досвід роботи з ПК та програмою 1С (або іншими складськими програми); знання складського обліку. |
організація безперебійної роботи складу; прийом, ротація та видача товару; облік та зберігання товарно-матеріальних цінностей; проведення інвентаризації; слідкування за термінами придатності товару. |
робота в стабільній компанії; вчасна виплата заробітної плати (два рази в місяць); перспектива кар'єрного росту; офіційне працевлаштування; графік роботи 6-денний робочий тиждень (позмінний графік роботи). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
PR-менеджер |
Flash, школа англійської мови |
креативність; комунікабельність; стресостійкість; ініціативність; активність. |
партнеритися із освітніми та іншими закладами нашого міста; займатися івентами; просування ідеї шляхом зовнішнього PR. |
крута команда та оплачувані канікули закордоном в якості винагороди за результативність; зростаюча заробітна плата та офіційне працевлаштування; офіс у центрі та нормований графік (Пн-Пт 09:00 -18:00); та 100% яскраві робочі будні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Журналіст-копірайтер в редакцію |
Vinbazar.com |
профільна освіта; вміння швидко та якісно працювати з текстом; ініціативність; знання основних програм Microsoft та сервісів Google; вільне володіння українською мовою; впевненим користувачем комп’ютера; |
відвідування міських заходів, пресконференцій, брифінгів та інша журналістська робота «в полі» фото та відео зйомка; ведення соціальних спільнот; написання оригінальних текстів; копірайтинг та рерайтинг сторонніх матеріалів; |
робота в офісі; гарантована та своєчасна оплата праці; зручний графік; відпустка. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор сайту |
Мільйон Квітів |
|
адміністрування сайту; оновлення асортименту; прийняття замовлень; консультація клієнтів. |
прозора система оплати; робота в затишному офісі на вул. Київській; можливість кар'єрного зростання; практичний досвід: можливість зануритися в реальний світ онлайн-продажів, де зможете відточити свої навички та отримати безцінний досвід роботи з найсучаснішими інструментами та технологіями; професійний розвиток: сприяння постійному навчанню та розвитку співробітників; участь у внутрішніх тренінгах допоможе стати експертом у сфері електронної комерції; командна робота: успіх компанії залежить від злагодженої роботи команди. в колективі ви знайдете підтримку та натхнення для реалізації ваших професійних цілей; гнучкий графік з 08:00 — 20:00 (2/2, 3/3). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Товарознавець |
Staleks Shop & Service |
досвід роботи на складі, бажано на аналогічній посаді; знання облікових програм; вміння працювати в режимі багатозадачності; уважність; відповідальність; стресостійкість; порядність та чесність. |
контроль термінів придатності; повернення товару постачальникам; прийом переміщень з магазинів; прийом повернень від покупців; робота з рекламаціям; проведення інвентаризації. |
офіційне працевлаштування; графік роботи Пн-Пт з 09.00 до 18.00; робота у стабільній компанії; корпоративні знижки на продукцію; дружній колектив; постійна підтримка керівництва та колег в роботі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер бізнес-клієнтів |
Банк Львів |
дисциплінованість, відповідальність, комунікабельність, бажання навчатися та вдосконалюватися. |
активне залучення бізнес клієнтів на кредитування; ведення переговорів із клієнтами МСБ; супровід та консультація клієнтів МСБ; виїзд на місце ведення бізнесу та проведення фінансово-економічного аналізу (для цього надаємо корпоративне авто); підготовка документів для кредитування. |
офіційне працевлаштування; ринкова оплата праці; медичне страхування; можливість подальшого кар'єрного зростання банку; корпоративне навчання (тренінги, вебінари, електронні курси та ін.); участь у заходах та соціальних ініціативах компанії; 28 календарних днів відпустки; бонус за результатами роботи щомісяця; додаткові вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Soprano, ресторан |
бажання працювати в гостинній галузі; вміння працювати в команді; комунікабельність та уважність до деталей; відмінні комунікаційні навички. |
прийом та обслуговування гостей; рекомендація страв та напоїв; робота з касою та замовленнями; дотримання стандартів обслуговування; підтримання чистоти в робочому місці. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Юрист |
Герасимчук О.О., ФОП |
юридична освіта; вміння формувати процесуальні документи; грамотна ділова українська мова; навички спілкування, в тому числі по телефону; упевнена робота з комп’ютером, зокрема Word, Excel, PDF, Google Диск, Gmail; уважність і мегавідповідальність. |
готувати адвокатські запити, клопотання, позовні заяви, скарги, заяви, і т.п; готувати інформаційні запити до органів державної влади; працювати з єдр судових рішень; оформлювати договори з клієнтами; надавати юридичні консультації; відстежувати зміни в законодавстві; працювати з документацією. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Talent Hunters Hub |
вільне та грамотне володіння усною та письмовою українською мовою; високий рівень комунікабельності; уважність та структурність; хороші навички роботи з ПК. |
просування клієнтського проєкту; надання якісного сервісу у телефонному режимі; своєчасне надання клієнтові інформації щодо актуальних оновлень проєкту. |
офіційне працевлаштування; графік Вт — Сб з 11:00 до 20:00 (1 год. lunch break); оплачуване навчання і стажування; комфортне робоче місце з гарним технічним забезпеченням. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст, менеджер із супроводу клієнтів |
Grand Car |
добрі комунікативні навички, а також ведення переговорів з клієнтами по телефону; стресостійкість, організованість та увага до деталей; досвід роботи у сфері логістики / продажів. |
супровід клієнта на етапі оплат та доставки автомобіля; комунікації з перевізниками для забезпечення доставки автомобілів та вирішення питань під час транспортування; контроль документообігу для доставки авто та забезпечення вчасності та точності інформації для клієнтів |
можливість придбання авто із США за вигідною ціною; унікальний підхід до навчання у кваліфікованих профі компанії: навчання новим технікам роботи з клієнтами та підвищення кваліфікації за рахунок компанії; щоквартальні корпоративні заходи (квести, розважальні заходи); сучасна техніка для роботи; зручний графік: Пн-Пт, 09:00 — 18:00, робота з офісу; кар'єрні перспективи: куратор > старший менеджер з логістики; високий рівень довіри клієнтів до компанії; прозора система бонусних мотивацій; робота в налагодженій сrm-системі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу сільськогосподарської техніки |
Френдт, ТОВ |
|
залучення нових клієнтів та розширення бази клієнтів у сфері агробізнесу; активний пошук потенційних клієнтів та розбудова взаємовигідних партнерських відносин; презентація продуктів та послуг компанії, консультування клієнтів та надання рекомендацій щодо оптимальних рішень; управління власним портфелем клієнтів та досягнення поставлених цілей продаж; аналіз ринку та конкурентів, збір та аналіз даних щодо продажів та впровадження стратегій для збільшення обсягів продажів; презентація продуктів та послуг компанії, надання послуг обприскувачів Ecorobotix; продаж кабельної продукції, запчастини до обприскувачів, тракторів та розкидачів; продаж сільськогосподарської техніки. |
конкурентоспроможна заробітна плата, що відповідає навичкам, досвід та досягненням. система бонусів та премій за досягнення поставлених продажних цілей; поціновування вкладу у розвиток компанії; додаткові стимулюючі програми, які дозволять збільшити дохід та отримати додаткові переваги від успішної роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |































