Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

 

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Кухар-універсал

Лавінія

досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;

знання та досконале володіння кулінарними техніками;

креативність та вміння працювати зі свіжими продуктами;

відповідальність та орієнтованість на результат;

бажання розвиватися та вдосконалювати свої навички.

підготовка та приготування різноманітних страв згідно меню кафе;

дотримання вимог щодо якості та смаку страв;

забезпечення чистоти та порядку на кухні;

виконання наказів та інструкцій керівництва.

конкурентна заробітна плата;

графік 4/4 з 9:00 до 22:00;

можливість розвитку та кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник HR-директора

Grand Car

 

пошук та підбір кандидатів — розміщення вакансій, відбір резюме, проведення первинних інтерв'ю;

підтримка HR-процесів — допомога у HR-завданнях та комунікації зі співробітниками;

ведення бази даних — робота в CRM-системі та ведення звітності.

швидкий кар'єрний ріст у сфері HR;

робота в затишному офісі з наданням усієї необхідної техніки та зручною транспортною розв’язкою, що дозволяє комфортно дістатися з будь-якої точки Вінниці;

графік роботи: з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00;

робота з різноманітними проєктами та клієнтами з усього світу;

прозора система KPI для оцінки результатів;

організація корпоративних заходів, марафонів та додаткові мотивації за успіхи;

навчання на внутрішніх і зовнішніх заходах, оплачених компанією;

первинне навчання та адаптація для швидкого входу в посаду;

відкрите спілкування та підтримка від команди.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер відділу закупівель

ПП Молоток

активність;

відповідальність;

комунікабельність;

бажання розвиватись.

складання замовлень постачальникам;

забезпечення та контроль своєчасності поставки товарів;

проведення переговорів/супровід та укладання угод з постачальниками;

ведення балансів— звірка вхідних цін та контроль за дотриманням домовленостей;

аналіз цін і умов постачальників за матеріалами, що закуповуються, моніторинг ринку, пошук постачальників;

обробка первинної документації, формування календаря оплати, контроль термінів оплати та закриття заборгованості;

робота з 1С та CRM та офісними програмами.

висока заробітна плата;

кар'єрний розвиток;

фіксована ставка + премії;

офіційне працевлаштування, оплата відпусток, лікарняних;

комфортне робоче місце в сучасному офісі;

навчання з наставником;

зручний графік роботи: Пн-Пт, 09:00—17:30, Сб-Нд-вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Працівник закладу ресторанного господарства

МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ

 

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлень та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України, оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружня команда;

доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом;

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з бронювання авіаквитків

Aviacontact

знання англійської мови на рівні В2 (upper-intermediate) і вище;

впевнений користувач ПК;

уважність, відповідальність, уміння швидко сприймати та обробляти інформацію.

своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків;

купівля авіаквитків;

заповнення інформації із закупівлі у системі замовника;

надання звітності по виконаній роботі.

попереднє навчання та робота в офісі;

графік роботи 5/2;

для студентів є можливість проходження практики;

дружня атмосфера, підтримка та допомога.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу, Direct manager по роботі з корпоративними клієнтами

MobiPrint.com.ua

 

бажання продавати і знати як це робити;

опрацювання корпоративних замовлень в переписках і дзвінках;

формування та ведення клієнтської бази;

виконання плану продажів;

комунікація з відділами виробництва, постачання та складом;

робота в CRM системі OneBox — Зміна етапів замовлень, контроль оплати, контроль термінів.

можливість кар'єрного росту від стажера до керівника напрямку за 12 місяців;

щомісячна зарплата, з виплатою 2 рази в місяць;

знижка 40% на продукцію;

постійне внутрішнє навчання (за рахунок компанії);

часткова або повна оплата навчання в ТОПових тренерів;

веселі корпоративи щомісяця, з піца-паті, настільними іграми та чемпіонатами в PS;

комфортний офіс з власною терасою та барбекю зоною;

кухня зі смаколиками та кавою;

подарунки на свята від компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

ChaCha

вік від 18 років;

бажання працювати в галузі гостинності;

вміння працювати в команді;

відповідальність та уважність до деталей;

бажання навчатися та розвиватися.

 

гнучкий графік та можливість обирати зміни;

дружній колектив та позитивну атмосферу;

оплачуване навчання та можливість кар'єрного зростання;

конкурентна заробітна плата та бонусна система;

можливість працювати в елітному ресторані з неперевершеним досвідом.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор

Revodent, стоматологія

приємний голос, правильна дикція та грамотна мова;

зацікавленість, дисциплінованість, відповідальність, пунктуальність;

охайність, вихованість.

відповідь на телефонні дзвінки;

консультація з послуг клініки та їх вартості;

запис пацієнтів на прийом;

ведення та контроль бази даних пацієнтів;

впевнений користувач ПК;

робота з терміналом.

розташування: біля набережного кварталу;

графік 2\2 з 8:45 до 21:30;

офіційне працевлаштування;

кар'єрне та професійне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець відділу переміщень товару

Аврора, мультимаркет

комунікабельність;

уважність;

чесність;

відповідальність;

стресостійкість;

лояльність;

знання комп’ютера, впевнене володіння програмою Excel.

прийом та відправка переміщених товарів;

сканування кожного переміщення на видачу по місцям;

зміна статусів переміщених товарів в програмі;

оформлення та друк денних маршрутів;

збір та сканування переміщень на відправку;

вигрузка переміщень з авто;

виявлення розбіжностей просканованого з листом переміщень;

комплектування на піддони прийнятих місць.

графік роботи: 2 дня з 8:00 до 19:30, 2 дня з 20:00 до 7:30, 4 вихідних;

своєчасна заробітна плата;

офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня;

гідна оплата праці за результатами роботи;

система наставництва та злагоджена командна робота;

команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена;

участь у цікавих та інноваційних проєктах;

лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи;

корпоративний магазин на території офісу підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%;

програма лояльності для співробітників компанії Аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж;

навчання та можливість підвищувати кваліфікацію;

різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер ЗЕД

Беліф

вища освіта (економіка, менеджмент, ЗЕД);

знання митного законодавства України, документообігу імпорт/експорт;

знання Excel, 1С;

англійська B2 Upper Intermediate;

вміння працювати з великим обсягом інформації;

добре розвиненні комунікативні навички;

уважність до деталей, відповідальність.

організація та супровід процесу закупівель із зарубіжних країн (імпорт);

узгодження внутрішніх (операційних) процесів із департаментами компанії;

робота з іноземними постачальниками:(ділове листування, проведення перемовин);

ведення внутрішньої документації та формування звітів.

можливість професійного і кар'єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

5-денний робочий тиждень, з 9:00 до 18:00, вихідні: сб, нд;

гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру;

різноманітні корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер ЗЕД

Пеллегрін, ТОВ

досвід роботи в сфері ЗЕД (бажано);

навички ведення переговорів та презентації;

вільне володіння ПК, MS Office, Google Docs;

активність, націленість на результат;

англійська — не нижче Intermediate (вільне спілкування).

пошук та залучення нових клієнтів;

співпраця і взаємодія з діючими клієнтами;

організація зустрічей і ведення переговорів, листування з потенційними та діючими клієнтами;

укладання договорів на поставку продукції, обговорення умов угоди, контроль виконання договірних зобов’язань (контроль якості і терміні відвантаження);

підготовка документів для митного оформлення;

участь у виставках як по Україні так і міжнародних.

стабільність: офіційне працевлаштування, своєчасні виплати, конкурентна заробітна плата;

турбота: медичне страхування, відпуска та лікарняні згідно чинного законодавства, корпоративний мобільний зв’язок, дружній колектив;

графік роботи: 5/2 09:00 — 17:30.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з персоналу

Kness Group

робота на аналогічній посаді не менше 2 років;

володіння техніками підбору, інтерв'ю і оцінки персоналу різного рівня складності;

володіння сорсингом, вміння хантити цінних кандидатів і знання різноманітних каналів пошуку персоналу;

досвід організації адаптації для нових працівників;

знання основних процесів побудови бренду роботодавця;

досвід створення контенту для сторінок компанії у соціальних мережах (Instagram, Facebook) буде перевагою;

високий рівень володіння ПК;

вміння проводити аналіз даних, збирати статистику, формувати звіти;

сильні аналітичні здібності та здатність мислити латерально та використовувати нові технології;

уважність до деталей із здатністю бачити загальну картину;

високий рівень відповідальності та самоорганізації;

цілеспрямованість, розвинені комунікаційні навички;

бажання навчатися і розвиватися в сфері HR.

 

робота в успішній компанії, що активно розвивається, створює тренди ринку, є соціально-відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників;

цікаві проекти в інших країнах;

офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України;

конкурентний компенсаційний пакет (в тч оплата проживання);

піклування про здоров’я, медичне страхування;

вивчення англійської мови;

сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку;

перспектива професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор сервісного центру

Майстер Плюс

комунікабельність та ввічливість, готовність допомогти;

уважність до деталей, швидкість в роботі;

впевнена робота з ПК;

готовність навчатися та розвиватися разом з нами.

прийом і видача техніки на ремонт;

спілкування з клієнтами — як по телефону, так і в офісі;

проведення розрахунків, оформлення замовлень і робота в CRM;

пошук і підбір запчастин;

оформлення заявок на виклик майстра.

робота в компанії, яка постійно зростає та вдосконалюється;

комфортний офіс у районі Вишенька — з кухнею, кавою та дружньою атмосферою;

безкоштовне навчання та підтримка на кожному етапі;

оплачуване стажування;

графік: ПН-ПТ з 9:00 до 18:00, СБ з 10:00 до 15:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Оператор на виробництво

Staleks

досвід роботи — необов’язковий;

уважність;

відповідальність та порядність.

нарізка, складання, склеювання та розпускання стрічок КШЛ.

здійснення навчання — зі сторони компанії, та підтримка на всіх етапах навчання;

комфортний графік роботи: з 08:00 по 17:00, з понеділка по п’ятницю;

стабільна та зрозуміла система нарахування винагороди;

можливість для професійного та фінансового зростання;

теплий цех, комфортні умови для праці та відпочинку;

знижки на продукцію виробництва.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар-шаурміст

Шаурмішка

відповідальність та пунктуальність;

бажання вчитися та розвиватися;

готовність розвивати лідерські якості.

приготування шаурми згідно тех карт, у швидкому темпі, та відповідальність за всю кухню;

робота з мясом на вертелі, одягання мяса на вертель;

слідкування за продуктами, їх якістю, та залишком.

кар'єрний розвиток у міцній та стабільній компанії, з можливістю зростати постійно;

харчування за рахунок компанії;

трансфер після роботи в межах міста;

найвища оплата у нашій сфері.

Відправити резюме можна за посиланням:

Рекрутер

Меділюкс, лікувально-діагностичний центр, ТОВ

досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;

знання сучасних методів пошуку персоналу;

практичний досвід ведення 2−4х вакансій одночасно;

вміння проводити ефективні співбесіди та оцінювати кандидатів;

відмінні комунікаційні та організаційні навички;

висока відповідальність та орієнтованість на результат.

активний пошук та відбір кандидатів на посади різного рівня;

проведення первинних співбесід та оцінка кандидатів з урахуванням потреб компанії;

відповідальність за процес найму персоналу, від пошуку кандидатів до їхнього прийому на роботу;

забезпечення дотримання вимог законодавства та внутрішніх політик компанії щодо найму персоналу;

супровід під час стажування та адаптації персоналу;

ведення документації та бази кандидатів, статистики найму та аналітики (внесення даних у Google таблиці);

участь та супровід HR-процесів компанії.

бонуси за закриття вакансій;

офіційне оформлення відповідно до вимог КЗпП України;

п’ятиденний робочий тиждень (з 9:00 до 18:00 години);

комфортні умови праці (генератор, кондиціонер та інші);

медичне страхування після випробувального терміну (3 місяці);

знижки на послуги компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст, помічник начальника складу

BusMarket Group (BM Parts)

досвід роботи транспортним логістом не менше 1-го року;

посвідчення водія кат. В та стаж водіння;

володіння стандартними пакетами MS Office на рівні впевненого користувача, володіння Excel — на високому рівні, 1С;

високий рівень комунікативних навичок та навичок ведення переговорів, вміння роботи в режимі багатозадачності, готовність і вміння працювати з великими обсягами інформації;

аналітичний склад розуму, уважність, організованість, стійкість до стресів, націленість на результат.

координація роботи водіїв (перевірка звітних даних водіїв з даними GPS-моніторингу);

організація та контроль доставок;

складання та оптимізація маршрутів (з урахуванням рентабельності, віддаленості, часу доставки ТМЦ);

забезпечення та контроль трудової дисципліни працівників.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера

СП Оптіма-Фарм

комунікабельність та вміння працювати в команді;

вміння працювати з ПК та офісними програмами;

відповідальність та орієнтація на результат;

вища/середня освіта (бухгалтерський облік).

робота з первинним документами.

стабільний графік роботи: пн-пт 9:00—18:00;

своєчасна, конкурентоспроможна заробітна плата;

можливість кар'єрного зростання і розвиток компетенцій;

підтримка наставника в процесі адаптації;

офіційне працевлаштування з 1-го робочого дня.

Відправити резюме можна за посиланням:

Юрист

Герасимчук О.О., ФОП

юридична освіта;

вміння формувати процесуальні документи;

грамотна ділова українська мова;

навички спілкування, в тому числі по телефону;

впевнена робота з комп’ютером, зокрема Word, Excel, PDF, Google Диск, Gmail;

уважність і мегавідповідальність.

підготовка адвокатських запитів, клопотань, позовних заяв, скарг, заяв, і т.п.;

підготовка інформаційних запитів до органів державної влади;

робота з ЄДР судових рішень;

оформлення договорів з клієнтами;

надання юридичних консультацій;

відстеження змін в законодавстві;

робота з документацією.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

 

Домашнє насильство — це завжди про завдані побої та фізичний біль? Зовсім ні! Хоча нерідко люди асоціюють ДН саме зі стусанами. Про міфи щодо цього ми писали раніше.
А зараз пропонуємо систематизувати знання.
Отже:
На кого може бути спрямоване домашнє насильство? На дружину, чоловіка, дітей, братів і сестер, літніх людей у родині (бабусь, дідусів), колишніх партнера чи партнерку в подружжі, опікунів, прийомних батьків чи дітей тощо.
Тобто зазнали насильства може будь-хто незалежно від статі чи віку.
За якими ознаками визначити, що це дійсно насильство? Одна людина прагне влади над іншою, хоче контролювати її, впливати на її рішення та дії, використовує для цього залякування, грубість, тиск, зневагу, принижує гідність.
Що робити, як зазнаєш домашнього насильства або є свідком такого? Звернутися до правоохоронних органів, соціальних служб або громадських організацій, які займаються захистом постраждалих від ДН.
Які форми домашнього насильства існують? Фізичне, психологічне, економічне, сексуальне.
А тепер детально про кожну форму:
1.Фізичне насильство – це умисне нанесення тілесних ушкоджень, порушення психічного здоров’я, заподіяння шкоди честі й гідності. Кривдник або кривдниця можуть робити це у різний спосіб: штовхати, наносити побої, позбавляти їжі, сну, відпочинку, не випускати з приміщення або навпаки не впускати додому, змушувати вживати алкоголь чи інші небезпечні речовини, примусом перевозити кудись.
2.Психологічне насильство – це вплив на психіку людини за допомогою погроз, образ, залякування. Постійний тиск провокує в постраждалого чи постраждалої відчуття постійної напруги, страху, невпевненості в собі, і з часом це позначається на психічному здоров’ї.
3.Економічне насильство – це умисне позбавлення людини матеріальних благ, які передбачені законом. Кривдник або кривдниця можуть забирати кошти (заробітну платню, пенсію), обмежувати доступ постраждалої особи до її власних банківських карток. Ця форма домашнього насильства проявляється також у забороні працювати чи навчатись, примусі до жебрацтва, умисному пошкодженні одягу чи інших речей.
4.Сексуальне насильство – це протиправне посягання на сексуальну недоторканість іншої людини. Власне, будь-які сексуальні дії, які відбуваються без взаємної згоди, у тому числі у шлюбі. До цієї форми насильства належать примус до небажаних сексуальних контактів, до споглядання за статевими контактами інших людей, примус до аборту чи вагітності.
Найголовніше, що варто пам’ятати: терпіти не можна, це небезпечно! Кривдник чи кривдниця не зміниться!


Цю публікацію підготовлено в межах співпраці UNFPA та ГО «Інноваційні соціальні рішення» за підтримки Бюро USAID з питань гуманітарної допомоги. Думки, погляди та рекомендації, викладені у пості, належать авторам/-кам і необов’язково відображають офіційну політику чи позицію UNFPA, ГО «Інноваційні соціальні рішення» або уряду США.

 

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Візуальний мерчандайзер в Вershka

Індітекс Україна

досвід роботи в сфері візуального мерчендайзингу;

любов до сучасної моди та знання трендів;

креативність;

естетичне чуття та комерційне мислення;

вміння працювати в динамічному середовищі.

надання зворотнього зв’язку.

офіційне працевлаштування;

стабільна заробітна плата;

знижка 25% у будь-якому з брендів;

покриття транспортних витрат;

страховка від нещасних випадків;

внутрішні програми просування та інші бонуси.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Промо Лайн

досвід роботи (бажано);

навички ведення переговорів та побудови відносин;

знання інтернет-маркетингу (буде перевагою).

робота з гарячою базою клієнтів;

ведення переговорів;

викладання договорів;

презентаційні послуги компанії: SEO, розробка сайтів, SMM, контекстна реклама;

виконання планів продажів, аналіз потреб клієнтів;

ведення звітності в CRM-системі.

графік роботи: Пн — Пт з 10:00 до 19:00;

оплачуване стажування, кар'єрне зростання;

дружній колектив, комфортний офіс, вчасні виплати.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер відділу закупівель

ПП Молоток

активність;

відповідальність;

комунікабельність;

бажання розвиватись.

складання замовлень постачальникам;

забезпечення та контроль своєчасності поставки товарів;

проведення переговорів/супровід та укладання угод з постачальниками;

ведення балансів— звірка вхідних цін та контроль за дотриманням домовленостей;

аналіз цін і умов постачальників за матеріалами, що закуповуються, моніторинг ринку, пошук постачальників;

обробка первинної документації, формування календаря оплати, контроль термінів оплати та закриття заборгованості;

робота з 1С та CRM та офісними програмами.

висока заробітна плата;

кар'єрний розвиток;

фіксована ставка + премії;

офіційне працевлаштування, оплата відпусток, лікарняних;

комфортне робоче місце в сучасному офісі;

навчання з наставником;

зручний графік роботи: Пн-Пт, 09:00—17:30, Сб-Нд-вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-касир/оператор АЗК

OKKO

впорядковані документи;

досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано);

вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою;

готовність докладати максимум зусиль.

консультація клієнтів щодо асортименту АЗК;

активний продаж пального, товарів кафе та магазину;

розрахунок клієнтів на касі;

приготування продукції кафе за стандартами мережі.

офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня;

без затримки зарплати;

оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний;

безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.);

підримка один одного.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

повна загальна середня освіта;

впевнений користувач ПК та планшетом;

вільне володіння українською мовою (у більшості діловою).

продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI;

здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку;

обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку;

оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях);

дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;

виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс.

робота в найбільшому та інноваційному банку України;

офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;

конкурентна заробітна плата;

медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;

корпоративне навчання;

сучасний комфортний офіс;

цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;

дружній професійний колектив та сильна команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер

Kiborg

практичний досвід у створенні та реалізації маркетингових стратегій;

навички роботи з інструментами для планування, аналізу та реалізації маркетингових кампаній і SMM стратегії;

глибоке розуміння основних платформ (Instagram, Facebook, Tiktok, Youtube, Telegram);

вміння писати цікаві та ефективні тексти для постів;

досвід організації студійних та вуличних зйомок (фото та відео);

вміння самостійно або з командою знімати та монтувати відео-контент для ситуативного обзору продукції;

здатність ефективно співпрацювати з маркетологом, комерційним директором, дизайнером, партнерами та підрядниками;

здатність ефективно планувати і координувати кілька проектів одночасно;

вміння розставляти пріоритети та дотримуватися дедлайнів;

володіння трендами в соціальних мережах та відеоконтенті;

розуміння актуальних інструментів та методів для залучення аудиторії;

базові навички відеомонтажу та фотообробки.

представлення продукції;

зйомка відео для Reels та Tiktok;

створення контенту для соцмереж:

організація як студійних, так і вуличних зйомок, працюючи з білим фоном, предметною зйомкою та живим контентом;

пошук і робота з моделями;

управління соціальними мережами: ведення сторінок бренду в Instagram, Facebook, Tiktok та інших платформах, відповідно до контент-планів;

аналіз та оптимізація маркетингових активностей;  

підготовка звітів та рекомендацій для покращення стратегії;

внесення коректив у контент-плани на основі даних аналітики;

підтримка візуальної єдності бренду;.

моніторинг трендів та конкурентного середовища;

слідкування за актуальними трендами у соціальних мережах.

графік роботи — з Пн по Пт з 09:30 до 18:00;

стабільна заробітня плата;

колектив креативних однодумців.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор готелю

готель Франція

досвід роботи в готельному бізнесі від 1-го року (бажано);

володіння англійською мовою — вище середнього рівня. Знання інших мов вітається;

добрі знання ПК, правила ділового етикету;

грамотне мовлення;

високий культурний рівень; доброзичливість, комунікабельність, вміння працювати в команді, відповідальність, уважність.

прийом та розміщення гостей;

прийом телефонних дзвінків, електронної пошти та кореспонденції;

реєстрація гостей;

консультація щодо послуг, що надані готелем.

офіційне працевлаштування;

перспективи кар'єрного зростання та навчання;

безкоштовна уніформа, харчування;

дружній колектив та цікаву роботу.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер, контент-мейкер

Беліф

наявність кейсів та досвіду в SMM;

досвід роботи в сфері Household (буде перевагою);

організованість та оперативність;

володіння фото та відеоредакторами для підготовки та створення контенту.

ведення та розвиток сторінки в Instagram та Tiktok;

регулярні публікації постів, сторіз та Reels;

створення стратегій просування бренду в соціальних мережах, аналіз їх ефективності;

генерування та виконання контент-плани;

робота в графічних редакторах (монтаж та підготовка контенту).

можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

внутрішнє навчання та регулярний перегляд ЗП;

бенефіти: можливість брати 1 раз в місяць додатковий вихідний-відгул;

корпоративні знижки на продукцію;

знижки у мережі спортзалів «Sportlife».

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст відділу ЗЕД, перекладач

ВКФ, ТОВ Козак+

письмове та усне володіння англійською мовою на рівні В2;

важливість та відповідальність;

хороші комунікативні можливості;

навички володіння ПК (Word, Excel) на рівні впевнений користувач.

ведення ділової переписки з іноземними партнерами;

опрацювання замовлень для іноземних постачальників;

підготовка та перевірка документів на імпорт/експорт товарів;

переклад документів, каталогів та інструкцій.

робота в комфортному та сучасному офісі.

графік роботи: Пн — Пт з 08:30 до 17:30/Сб-Нд — вихідні

Відправити резюме можна за посиланням:

Інженер з якості нафтопродуктів

OKKO

навички роботи із Microsoft Office.;

вища освіта.

 

підтримка діяльності лабораторії;

забезпечення контролю якості нафтопродуктів, відбір проб, участь у інвентаризаціях;

ведення баз даних, оформлення документації та формування та подання звітності;.

участь у веденні та впровадженні системи управління;

контроль якості та термінів проведення випробувань.

офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня;

без затримки зарплати;

оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний;

безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.);

підримка один одного.

Відправити резюме можна за посиланням:

Керівник фінансового відділу

Гранд автомобіль

досвід роботи на керівній посаді;

знання у сфері фінансів;

досвід роботи з аналітикою;

відповідальність;

організованість;

комунікативність;

прагнення до розвитку.

організація роботи відділу фінансів;

координація та підтримка команди;

контроль виконання фінансових завдань та цілого відділу;

робота з аналітичними даними для підтримки фінансових стратегій компанії.

офіційне працевлаштування, з гарантією дотримання всіх норм трудового законодавства;

графік роботи: з Пн по Пт, з 09:00 до 18:00;

комфортний офіс у центрі міста;

робота пліч-о-пліч з власником міжнародної компанії;

кар'єрне зростання;

можливість розвиватися в надійній компанії;

сучасна техніка для роботи;

молода, сформована команда фінансістів і бухгалтерів;

тренінги, майстер-класи, підвищення кваліфікації за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу в маркетингову компанію

GE Marketing

відповідальність;

ініціативність;

комунікативність;

наполегливість;

амбітність.

спілкування з власниками, директорами бізнесу, ведення переговорів;

заповнення договорів та внесення їх в систему CRM;

розвиватись та зменшитися по кар'єрному ескалаторі.

цікава робота;

графік роботи Пн-Пт з 09:00 до 18:00;

навчання за рахунок компанії;

стажування оплачується;

щотижнева виплата з/п;

система мотиваційних бонусів від компанії;

кар'єрний розвиток.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор магазину

МегаСмак

досвід роботи в програмі «1С:підприємство 8»;

висока швидкість набору накладних;

вміння розподіляти свій робочий час;

знання офісних програм «Microsoft» (Word, Excel тощо);

вміння мотивувати працівників на результат;

вміння будувати власну команду;

досвід роботи керівником.

контроль виконання стандартів компанії;

забезпечення безперебійної роботи підпорядкованих магазинів;

організація та контроль роботи підлеглих працівників;

виконання планів виторгів та підвищення продажів;

організація та контроль проведення переобліків;

контроль дотримання чистоти торговельного залу та прилеглої території;

формування та подання звітів згідно графіка;

виконання операцій з даними в «1С:підприємство 8».

дружній колектив;

підвищення кваліфікації;

офіційне працевлаштування;

зручний графік роботи;

комфортні умови праці.

графік роботи: 09:00 до 18:00 з Вт по Сб, вихідні: Нд та Пн.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор-логіст

ЕкоДім

активність;

комунікабельність;

пунктуальність;

клієнтоорієнтованість;

доглянутий та охайний зовнішній вигляд;

вміння організувати свій робочий час;

знання і вміння працювати з програмами Microsoft Office;

знання програми «1С:підприємство 8» (вітається).

організація доставки товару по м. Вінниця;

оформлення, видача та приймання дорожніх листів та інших документів, які відображають роботу, виконану водіями;

виконання доручень керівника компанії (приготування кави для директора і гостей).

робота в стабільній компанії, яка постійно розвивається;

графік роботи: Пн-Пт 08:30−18:00, Сб 09:00−15:00 (в сезон) Нд - вихідний;

професійне та кар'єрне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Оператор ПК

Makeup

досвідчений користувач ПК;

досвід роботи в 1С (бажано, але не обов’язково).

аналіз товарів конкурентів по заданим критеріям;

співставлення даних асортименту конкурентів з нашим.

графік роботи з Пн. по Пт. з 09:00 до 18:00;

перші 1−2 місяці навчання в офісі, далі можливий віддалений формат роботи;

офіційне працевлаштування, та всі соціальні гарантії згідно КЗПП України.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

Dnipro-M

відмінне володіння українською мовою як усно, так і письмово;

вміння ефективно працювати в команді та співпрацювати з колегами;

бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб у кожному спілкуванні;

позитивне ставлення та любов до спілкування з клієнтами;

гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін.

консультацієя споживачів та надання допомоги та відповіді на їх запитання через телефону комунікацію;

забезпечення високим рівнем обслуговування наших клієнтів;

розвиваток разом з командою однодумців.

робота у компанії, що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується;

комфортний офіс, каво-брейки та смаколики;

графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година);

конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання;

тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти

можливість роботи з міжнародними проєктами;

крута програма лояльності для працівників;

індивідуальна система знижок в мережі заправок WOG.

Відправити резюме можна за посиланням:

Сушеф процесу "Ланчі" в ресторан Italian factory

мережа ресторанів Файні Справи

 

допомога шеф-кухарю в управлінні закупівлі продукції;

контроль якості та свіжості інгредієнтів;

оптимізація витрат на продовольство в процесі бізнес ланч в цьому ресторані;

організація робочого процесу на кухнях, включаючи розподіл обов'язків між персоналом і контроль за дотриманням стандартів приготування страв;

розробка нових страв для меню ланчів, аналіз продажів, постійна робота з фудкостом ланчів.

робота в змінах;

зміна 12 год.;

чудове місце для старту на посаді: су-шеф або шеф-кухар в інших ресторанах мережі (всього 10 закладів у Вінниці).

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з комерційної оренди

Укртелеком, АТ

вища освіта;

знання нормативних документів, що стосуються орендних відносин, та розрахунків за договорами оренди;

розвинені комунікативні навички, самостійність, проактивність, відповідальність, орієнтація на досягнення результату;

рівень досвідченого користувача Power Point, Word, Excel, Outlook;

впорядкований пакет документів.

аналіз використання приміщень компанії;

підготовка інформації зокрема презентацій про оренду нерухомості, паспортів торгів для розміщення в системі Prozorro;

пошук нових орендарів, показ вільних приміщень потенційним орендарям, їх консультування;

ведення бази потенційних орендарів;

організація укладення та подальший супровід договорів оренди нерухомого майна відпрацювання документів, пов’язаних з їх виконанням, складання звітності;

контроль за виконанням орендарями умов договору оренди;

контроль, перевірка, виконання робіт з мінімізації дебіторської заборгованості орендарів;

розгляд та виконання звернень орендарів, які адресовані компанії;

проведення аудиту об'єктів нерухомого майна зокрема вакантних площ, з фотофіксацією і завантаженням в систему фото приміщень.

офіційне працевлаштування з першого робочого дня;

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати двічі на місяць згідно норм трудового кодексу України;

оплачувана відпустка (24+7) та лікарняні;

гібридний формат роботи;

команда однодумців, яка може надати допомогу і підтримку;

середовище для навчання та професійного розвитку навіть в умовах воєнного часу.

Відправити резюме можна за посиланням:

Провідний бухгалтер

ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані

досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді;

знання та практичні навички роботи в програмі 1С;

відмінне знання податкового законодавства, бухгалтерських стандартів та вимог щодо обліку та постачання товарів;

аналітичне мислення, уважність до деталей, відповідальність.

високий рівень організованості та вміння працювати в команді.

оприбутковування товарів від постачальників;

участь в обліку та проведенні інвентаризації складів;

виписування документів по реалізації товару;

списання та оприбуткування товару;

ведення обліку та контролю торгових націнок;

проведення звірки з контрагентами по заборгованості;

комунікація з іншими відділами щодо відображення операцій.

офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається;

стабільний графік роботи з 09:00 до 18:00;

комфортні умови праці;

конкурентна заробітна плата з можливістю перегляду;

соціальні гарантії відповідно до законодавства;

професійний розвиток та можливість кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Заступник начальника дирекції з розвитку VIP-бізнесу

АБ, АТ Радабанк,

досвід роботи на посадах у банківській системі;

досвід із залучення і обслуговування клієнтів;

навички прямих продажів;

досвід збільшення клієнтського портфелю;

аналітичні та організаторські можливості, вміння вирішувати конфліктні ситуації;

бездоганна ділова репутаціі;

орієнтовність на результат, комунікабельність, клієнторієнтованість, вміння вести переговори;

вища освіта (банківська справа, економіка підприємства, фінанси).

залучення VIP-клієнтів та продаж усіх видів банківських продуктів;

здійснення кваліфікованого та якісного банківського обслуговування VIP-клієнтів;

забезпечення документообігу з усіх видів банківських операцій відповідно до внутрішніх нормативних та розпорядчих документів банку;

обробка заявок та обслуговування індивідуальних тарифів для VIP-клієнтів, консолідація інформації та підготовка пропозицій на розгляд керівництва.

можливість для творчого  розвитку власної концепції;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;

28 днів оплачуваної відпустки щорічно;

медичне страхування;

конкурентна заробітна плата та бонуси;

корпоративне навчання для вашого професійного росту.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Лавінія

 

обслуговування гостей ресторану;

прийом замовлень від відвідувачів;

проведення консультацій щодо меню та напоїв.

робочі дні: по домовленості;

години роботи — з 09:00 до 22:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Рекрутер

Company is hidden

 

створювання та запуск реклами вакансій на різних робочих ресурсах для пошуку персоналу;

здійснення пошуку та підбору персоналу на різні позиції;

проведення первинного відбору кандидатів по резюме;

проведення співбесіди з релевантними кандидатами;

ведення комунікації із замовниками вакансій;

супроводження кандидатів до моменту працевлаштування;

забезпечування виконання плану закритих вакансій;

ведення звітність по своїй роботі.

хороша заробітна плата;

графік роботи пн-пт з 09:00 до 18:00;

віддалений формат роботи;

внутрішнє навчання за рахунок компанії;

професійний ріст та розвиток;

дружній та лояльний колектив;

премії за ефективну роботу;

комфортні умови роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Укрпошта

повна вища освіта;

досвід роботи у продажу в сегменті В2В;

вміння вести переговори;

впевненість у користуванні ПК (Ms Office)

націленість на результат;

комунікабельність;

наполегливість;

витримка;

здатність орієнтуватися у складних ситуаціях.

пошук та залучення нових клієнтів;

виконання встановлених планів отримання доходів від реалізації послуг корпоративним клієнтам бізнес сегменту;

моніторинг конкурентів;

супровід клієнта (погодження схеми роботи, встановлення додаткових знижок, спільні маркетингові активності);

укладання договорів, додаткових угод з корпоративними клієнтами.

офіційне працевлаштування у великої компанії, що розвивається;

стабільна заробітна плата;

премія за виконання планових показників;

навчання та професійне розвиток;

можливості кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер

IElectronics

досвід роботи;

володіння знаннями специфіки ринку електроніки;

кар’єрність;

здатність до швидкого навчання;

комунікативність;

відповідальність;

охайність;

відмінне володіння українською мовою як усно, так і письмово;

робота в команді;

самостійність.

участь у створенні контенту на Instagram-сторінку;

зйомка фото та відео з метою продажу;

співпраця з командою маркетологів, фотографа та відеографа.

можливість стати амбасадором компанії;

стабільний і прозорий рівень доходу;

робота в колективі кар'єристів;

підтримка колег та наставника на період навчання;

амбіції та бажання рости кар'єрними сходами;

цікава оффлайн-зайнятість.

Відправити резюме можна за посиланням:

\

Що ви знаєте про домашнє насильство? Чи вмієте ідентифікувати його та розрізняти різні форми цього негативного явища? Пропонуємо разом перевірити свої знання, порівняти факти й міфи.
Міф №1 «Б’є — значить любить». Фізична кривда жодним чином не пов’язана з любов’ю. Побиття однієї людини іншою — не є нормою та не має виправдання. Якщо постраждалий/-ла не звертається по допомогу, то наражає себе й своє здоров’я на небезпеку. й своє здоров’я. Навіть якщо випадок фізичного насильства був лише один раз — це вже сигнал, що можуть бути повторення.
Міф №2 «Насильство — це тільки про побої». Насправді ні. Окрім фізичного, існують також психологічне, економічне й сексуальне. Наприклад, заборона працювати чи навчатись, примус до звіту за кожну витрачену гривню, заборона ходити в гості чи зустрічатися з родичами. Насильство має різні форми, і всі вони небезпечні.
Міф №3 «У шлюбі немає сексуального насильства». Неправда! Якщо один/-на з партнерів/-ок виступає проти інтимної близькості, тоді це окремо насильство. І немає значення, одружені обоє чи ні. Статевий контакт без згоди, у небажаній формі, з образами чи приниженням є неприпустимим у стосунках двох люблячих людей. Замовчувати це або терпіти таке шкідливо. Це призводить до фізичних і психологічних травм, труднощів із сексуальним і репродуктивним життям, погіршує самооцінку.
Міф №4. «Не принижує, а хоче зробити краще». Хибне твердження! Здорові стосунки — завжди про повагу та рівність. Якщо хтось хоче переробити вас, перевиховати через сваркий тотальний контроль, принижує, знецінює ваші погляди й уподобання, тоді це насильство. Кривдник навряд чи зупиниться. Як наслідок, за психологічним тиском може статися й фізична кривда. А що ще б ви хотіли дізнатися про протидію та запобігання домашньому насильству?


Цей пост підготовлено в межах співпраці UNFPA та ГО «Інноваційні соціальні рішення» за підтримки Бюро USAID з питань гуманітарної допомоги. Думки, погляди та рекомендації, викладені у пості, належать авторам/-кам і необов’язково відображають офіційну політику чи позицію UNFPA, ГО «Інноваційні соціальні рішення» або уряду США.