|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу |
UBC Service-International |
бажання працювати та розвиватися — готовність до навчання; відповідальність. |
аналіз і розвиток ринку збуту по продуктам компанії (напрям сировини (хміль, солод...)) в сегменті В2В; робота з постійними клієнтами і пошук нових по направленням продуктів і регіону роботи; підготовка та проведення телефонних і прямих переговорів; підготовка та укладання контрактів, супроводження реалізації та поставки по контракту. |
робота у великій компанії; офіційне працевлаштування (можливо за сумісництвом); висока заробітна плата; своєчасна виплата заробітної плати; спецодяг та робочий інструмент надає підприємство; за відсутності досвіду роботи — навчаємо; комфортні умови роботи у дружній команді професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Вантажник |
UBC Service-International |
бажання працювати та розвиватися — готовність до навчання; відповідальність. |
організація вантажно-розвантажувальних робіт; навантаження та розвантаження обладнання на торгових точках (холодильного обладнання); дотримання порядку прийому та здавання вантажів; дотримання правил завантаження та вивантаження вантажів. |
робота у великій компанії; офіційне працевлаштування (можливо за сумісництвом); висока заробітна плата; своєчасна виплата заробітної плати; спецодяг та робочий інструмент надає підприємство; за відсутності досвіду роботи — навчаємо; комфортні умови роботи у дружній команді професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер з продажу |
Мільйон Квітів |
досвід роботи в онлайн-комунікаціях; розуміння етапів продажу/консультації; стресостійкість. |
обробка та контроль вхідного трафіку (дзвінки, меседжери, соціальні мережі); повний цикл оформлення та ведення замовлення; робота із замовленнями в 1С та СРМ. |
прозора системи оплати: % від продажів + бонусна система; робота в затишному офісі; можливість кар'єрного зростання; вибір з графіком 08:00 — 21:00 (2/2, 3/3); офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані.
|
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Рекрутер |
Grand Car |
комунікативність; відповідальність; орієнтованість на результат; досвід роботи з людьми та ефективної взаємодії в команді. |
проведення one-to-one зустрічей для обговорення розвитку та цілей.; розвиток корпоративної культури, організація заходів; створення комфортної атмосфери в команді; адаптація нових співробітників; пошук і первинне спілкування з кандидатами. |
міжнародна команда зі 220+ професіоналів; доставили понад 5 тис. авто нашим клієнтам; задонатили вже понад 4 млн гривень на ЗСУ; висока заробітна плата + бонуси; графік роботи: з Понеділка по П’ятницю з 09:00 до 18:00; робота з різноманітними проєктами та клієнтами з усього світу; прозора система KPI для оцінки результатів; організація корпоративних заходів, марафонів та додаткові мотивації за успіхи; навчання на внутрішніх і зовнішніх заходах, оплачених компанією; первинне навчання та адаптація для швидкого входу в посаду; відкрите спілкування та підтримка від команди. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу та оренди комерційної нерухомості, рієлтор |
АН Прометей |
вища освіта; досвід роботи в сфері нерухомості (буде перевагою, але не обов’язковим); вміння працювати з клієнтами, вести переговори та впевнено вести діалог; комунікабельність; вміння працювати в команді; впевнений користувач ПК. |
пошук, аналіз та просування об'єктів комерційної нерухомості для оренди та продажу; залучення нових клієнтів, проведення переговорів та укладання договорів; організація показів об'єктів, консультування клієнтів щодо умов оренди та продажу; проведення аналіз ринку нерухомості. |
конкурентна заробітна плата та система преміювання; комфортні умови роботи в офісі; можливість кар'єрного росту та професійного розвитку; робота у дружньому колективі професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами (гаряча вхідна лінія) |
ТОВ Хоум-Нет |
вільне володіння українською мовою, базові знання англійської для роботи з інтерфейсом; впевнений користувач ПК; уважність; бажання допомагати людям; вища освіта або незакінчена вища (фінанси, бухгалтерія чи банківська справа — перевага); відсутність судимості у вас та родичів. |
надання консультацій клієнтам щодо обслуговування банківських карток; підтримка у вирішенні фінансових питань (зокрема, блокування/розблокування карток, перевірка транзакцій тощо); виконання операцій із банківськими картками; внесення даних у CRM-систему. |
офіційне працевлаштування: стабільність і прозорість; оплачуваний період навчання; гнучкий графік: оберіть час, який підходить саме вам: 07:00—16:00, 14:00—22:00; не менше 6 робочих годин на день; 5 робочих днів на тиждень із плаваючими вихідними; навчання перед стартом: отримаєте всі необхідні знання; вивчите, як працювати із системами та процесами; підготовка до реальної роботи без стресу; стабільна погодинна оплата + бонуси; прозора система мотивації та кар'єрне зростання; підтримка на етапі адаптації; гнучкі умови для роботи на повну або часткову зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з документами та фінансами |
Grand Car |
досвід у виконанні завдань та готовий якісно їх реалізовувати; працювати з бухгалтерськими програмами або у будь-якій CRM-системі (буде перевагою); вільне володіння пакетом Microsoft Office; уважність; прискіпливість до деталей; організованість; відповідальність; робота з великими обсягами інформації. |
веденням обліку, первинна документація, контроль платежів і зарплат; здійснення контролю за рухом грошових коштів та розрахунками з клієнтами у CRM-системі; підтримування інші процеси, що стосуються документообігу та фінансів, за потреби. |
стабільна зарплата + бонуси. вчасні виплати, та можливість впливати на свій дохід; робочий графік: Понеділок-П'ятниця, 09:00 — 18:00; комфортні умови: сучасний офіс у центрі міста, генератор і Starlink для безперебійної роботи навіть під час блекаутів; офіційне працевлаштування, відпустка за рахунок компанії; сучасність, у нас крута команда, енергійна атмосфера та динамічний підхід до роботи; зручна для контролю операцій CRM-система; кар'єрний ріст: у нас немає — ти можеш вирости до топ-позицій, якщо покажеш свої результати; можливості: оплачувані тренінги та майстер-класи, щоб ти міг постійно розвиватися. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
ПП Молоток |
комунікабельність; відповідальність; активність; цілеспрямованість. |
робота з уже готовою діючою базою клієнтів; щоденні гарячі та холодні дзвінки (% гарячих набагато більший); проведення переговорів/супровід та укладання угод; підбір товару клієнтам; робота з 1С та CRM та офісними програмами. |
гарантована виплата заробітної плати; фіксована ставка + чітко прописана бонусна система+ премії; офіційне працевлаштування, оплату відпусток, лікарняні, розвиток; комфортне робоче місце в сучасному офісі; ми навчаємо, разом з вами буде працювати наставник; ми надаємо клієнтську базу і великий потік нових клієнтів; зручний графік роботи: Пн-Пт, 09:00—17:30, Сб-Нд-вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бармен |
Чорноморка |
досвід роботи на посаді бармена від 3 місяців; вміння підтримувати чистоту робочого місця, оцінювати товарні залишки та вчасно робити замовлення; охайність; привітність; активність; позитивність; знання основ сервісу. |
робота з товарними залишками та своєчасне формування заявок; підтримання чистоти на робочому місці; робота за технологічними картами; приготування напоїв: розлив вина та пива, декілька коктейлів, лимонадів, чаю та кави; робота із зустрічними замовленнями (бар не контактний); проведення переобліку один раз на місяць; дотримання стандартів компанії та якісне обслуговування гостей; вміння працювати у швидкому темпі. |
організована та командна робота; комфортні умови праці; конкурентна заробітна плата; вчасні виплати 2 рази на місяць; корпоративні знижки; графік роботи: 2/3 або за домовленістю; зміни з 09:00 до 21:45; смачне штатне харчування; навчання та професійний розвиток; можливість кар'єрного росту; робота в стабільній та успішній компанії з великим потоком гостей. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Поведінковий психолог |
центр соціалізації дітей Фламінго |
профільна педагогічна освіта (психолог, корекційний педагог, логопед, вчитель дошкільної освіти або молодших класів); ця позиція вимагає любові, терпіння та поваги до дітей; вміння адаптуватися до швидких змін потреб дітей; активність; відповідальність; стресостійкість. |
індивідуальні заняття з дітьми від 2 до 12 років; навчання дітей згідно індивідуальної програми і протоколів; приділяти увагу фізичним, особистим, академічним та емоційним потребам дітей; допомога з формуванням навичок самостійності та самообслуговування; консультаційна робота з батьками; ведення документації; постійне навчання і впровадження зарубіжних методик. |
графік роботи: повна зайнятість з 09:00 до 18:00 з перервою на обід; можливість офіційного працевлаштування; оплачувана відпустка і лікарняний; знижка на заняття в нашому центрі, якщо ви маєте дитину з особливими потребами. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
HR-менеджер |
ФОП Бондар Ю.Д. |
|
управління HR-процесами: планування, підбір, адаптація персоналу; управління розвитком персоналу та виявлення талантів для подальшого розвитку; самостійний підбір на TOP позиції, управління роботою рекрутера; виявлення слабких сторін персоналу та прокачка їх skill-ів; участь у формуванні системи оплати праці, розробка і супроводження системи KPI; створення системи оцінки та навчання персоналу; пошук працівників на аутсорс; постановка задач для під та контроль їх виконання; формування корпоративної культури: планування та організація тематичних заходів компанії (навчання, виставки, семінари, корпоративи тощо); робота з кадровим резервом; робота з командою: проведення зворотніх зв’язків, демо-столів, one-to-one зустрічей, зборів; організація та проведення внутрішніх заходів; консультування керівників по HR питанням, внесення пропозицій щодо покращення процесів; каскадування системи оцінки навичок персоналу з ціллю кар'єрного зростання; контроль роботи напрямку кадрової роботи. |
гідна конкурентоспроможна заробітна плата; робота в комфортному офісі; оплачувана відпустка та лікарняні; корпоративні знижки на продукцію компанії; стабільний графік роботи 5/2, з 09:00−18:00 |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з логістики |
ТОВ Макош Мінерал |
вища освіта; досвід роботи у логістиці (бажано); уважність; комунікабельність; саморганізованість; відповідальність; стресостійкість; бажання працювати на спільний результат. |
приймати та обробляти замовлення від менеджерів з продажів; проводити переговори по пошуку приватних вагонів для перевезення вантажів; будувати та вести логістичні маршрути перевезення залізничним транспортом; налагоджувати співпрацю із залізничними перевізниками, щодо здійснення перевезення; консультувати клієнтів щодо супутніх вантажів; подавати заявки на термінал для оформлення документів для перевезення (закордоном); стежити за наявністю та правильністю оформлення усіх супровідних документів, що необхідні для виконання залізничних перевезень; координувати та контролювати якісний процес здійснення вантажних перевезень залізницею. |
сучасний, комфортний офіс; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п (ставка+kpi); навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог |
ТОВ Поділлятрейдінвест-А |
вища освіта з маркетингу, реклами або суміжних галузей; досвід роботи в сфері маркетингу, просування товарів або послуг (перевага — досвід у роботі з торговими центрами); відмінні знання сучасних маркетингових технік та інструментів; креативність; винахідливість; здатність працювати з великим обсягом інформації. |
розробка та виконання маркетингових стратегій торгового центру з метою збільшення відвідуваності та привабливості для клієнтів; розробка та впровадження ефективних рекламних кампаній, включаючи цифрові, соціальні медіа, та інші канали; організація та участь у промо-заходах, акціях та спеціальних заходах; співпраця з внутрішніми та зовнішніми партнерами для розвитку спільних маркетингових ініціатив; організація та проведення промоційних акцій, заходів та подій у торгових центрах з метою привертання уваги відвідувачів та стимулювання продажів; розробка рекламних матеріалів, інформаційних буклетів та інших матеріалів для використання на майданчиках торгових центрів; забезпечення актуальності та своєчасності інформації на сайті торгового центру та його соціальних мережах. |
графік роботи з пн-пт з 09:00−18:00; офіційне працевлаштування; своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець по роботі з клієнтами, з касових операцій |
Sense Bank |
базова або неповна вища освіта відповідного напряму підготовки (бакалавр або молодший спеціаліст); наполегливість, дисциплінованість, відкритість |
забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів Банку — фізичних осіб; здійснювання касового обслуговування клієнтів Банку. |
конкурентна заробітна плата; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку; бонуси за досягнення КРІ; медичне страхування; підтримка та допомога у кризових ситуаціях завдяки благодійній програмі «Допоможемо разом»; 28 днів щорічної відпустки та додаткові дні відпустки; навчання у безоплатній внутрішній школі DOSVID за менеджерськими, лідерськими та професійними навичками та ІТ-школа за напрямками SQL, Data Science та іншим технічними спеціальностями; англомовні speaking club: збираємося двічі на тиждень компанією однодумців, щоб обговорити найрізноманітніші теми; Sport Community, які проводять безкоштовні тренування кожного дня: від спортивних танців до силових тренувань; тут точно знайдеш щось своє; у нас немає упереджень та стереотипів; ми активно працюємо над розвитком інклюзивності в колективі; для нас має сенс різниця поглядів та досвіду, гендерна рівність, вікова толерантність; ми поважаємо внесок військових у безпеку україни та залюбки пропонуємо працевлаштування ветеранам. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник із залучення зарплатно-карткових проєктів |
Sense Bank |
повна вища освіта економічного напряму (магістр або спеціаліст); знання програм пакету MS Office (на рівні досвідченого користувача); високі аналітичні навички; досвід роботи з клієнтами; знання нормативної бази НБУ; вільне володіння українською мовою, грамотне написання. |
залучення потенційних клієнтів на обслуговування; участь у збільшенні клієнтської, ресурсної та дохідної бази банку по всьому комплексу продуктів; проведення зустрічей з керівництвом компаній-партнерів з метою залучення на обслуговування по ЗКП; розширення клієнтської та партнерської мережі банку. |
конкурентна заробітна плата; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку; бонуси за досягнення КРІ; медичне страхування; підтримка та допомога у кризових ситуаціях завдяки благодійній програмі «Допоможемо разом»; 28 днів щорічної відпустки та додаткові дні відпустки; навчання у безоплатній внутрішній школі DOSVID за менеджерськими, лідерськими та професійними навичками та ІТ-школа за напрямками SQL, Data Science та іншим технічними спеціальностями; англомовні speaking club: збираємося двічі на тиждень компанією однодумців, щоб обговорити найрізноманітніші теми; Sport Community, які проводять безкоштовні тренування кожного дня: від спортивних танців до силових тренувань; тут точно знайдеш щось своє; у нас немає упереджень та стереотипів; ми активно працюємо над розвитком інклюзивності в колективі; для нас має сенс різниця поглядів та досвіду, гендерна рівність, вікова толерантність; ми поважаємо внесок військових у безпеку україни та залюбки пропонуємо працевлаштування ветеранам. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Касир-бариста |
Yoshi (Вінниця) |
вмієш і любиш готувати; охайність; відповідальність; дисциплінованість; прагнеш розвитку і постійно удосконалюєшся. |
обслуговування та консультація гостей; прийом платежів за замовлення; пиготування кавових та інших напоїв відповідно до стандартів кафе; підтримка чистоти та порядку робочого місця; |
вибір роботи графік 3/3; харчування; гідна та своєчасна оплата праці; можливість професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з якості (м'ясопереробне виробництво) |
Premier Food |
вища освіта (хімія, біологія, медицина, метрологія, фармакологія, контроль якості та аудит); досвід роботи на підприємствах харчової, хімічної або фармацевтичної промисловості буде перевагою; вміння працювати з технічною документацією; уважність до деталей; аналітичне та неупереджене мислення; організованість; систематичність; готовність до навчання; вміння працювати в команді. |
відбір проб і виконання фізико-хімічних та органолептичних аналізів сировини; контроль супровідної документації та маркування партій сировини та пакувальних матеріалів на відповідність нормативній документації; здійснення контролю маркування готової продукції; прийняття рішення щодо відповідності готової продукції згідно з результатами контролю; участь у розробленні внутрішніх інструкцій, що регламентують роботу підрозділу; проведення санітарних аудитів на підприємстві під час виробничих змін. |
офіційне працевлаштування; харчування за рахунок компанії; робота в дружній команді; стабільна конкурентна заробітна плата; позмінний графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Фахівець відділу дистанційного врегулювання заборгованості |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
приємний голос; хороша дикція; грамотна мова; здатність до швидкого навчання; вміння переконувати і відстоювати свою точку зору; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері (не обов’язковий) |
обробляння вхідних і вихідних телефонних звернень; надавати консультації клієнтам по роботі з простроченою заборгованістю; відпрацьовувати звернення клієнтів з питань обслуговування; консультувати про розташування і час роботи відділень та банкоматів банку; відпрацьовувати заперечення клієнтів з питань обслуговування продуктів банку. |
офіційне працевлаштування; медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком; заробітна плата на рівні провідних роботодавців; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку; навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо); можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group; підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись; програма «War&Life balance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану; в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я; залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Volia Датагруп |
уважність; грамотна усна та письмова мова; надійність; бажання вчитися і розвиватися. |
робота з клієнтами; робота з базою даних; прийом вхідних дзвінків; консультування клієнтів по вхідній лінії; дотримуватись правил та стандартів роботи; реєстрування інформації в базі даних. |
офіційне працевлаштування: оплачуване навчання: відпустки та лікарняні: медичне страхування; нормований графік: 5/2 позмінно (від 6-ти робочих годин); комфортний офіс: завжди зі світлом та теплим чаєм або кавою; гідна оплата праці: стабільна ставка+бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Dnipro-M |
здатність до навчання; емпатійність; толерантність; підхід до найемоційнішого співрозмовника; умієте чути та розуміти; володіння українською мовою як усно, так і письмово; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнемобслуговування клієнтів; розвиток з командою однодумців. |
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бізнес-асистент, помічник власника компанії |
Grand Car |
відповідальність; організованість; комунікабельність; активність; аналітичне мислення; досвід роботи напряму з керівником або на схожій посаді; орієнтованість на постійний розвиток і професійне зростання; володіння відмінними комунікативними та аналітичними навичками.
|
аналіз даних; робота з великим обсягом інформації; виконувати особисті доручення керівника; комунікація з партнерами, підрядниками; організація зустрічей з топ-менеджерами компанії; виконування стратегічних задач, пов’язаних з розвитком бізнесу; аналіз, інтерпретація даних та підготовка аналітичних звітів для керівництва; контролювати важливі проекти та підтримувати операційні процеси. |
конкурентна заробітна плата+ бонуси за досягнення результатів; зручний графік роботи, з можливістю працювати віддалено або у офісі у м. вінниця; кар'єрні перспективи: з нами ти будеш рости як професіонал, працюючи з власниками міжнародного бізнесу; професійне навчання за рахунок компанії. ми інвестуємо понад $50 000 на рік у розвиток команди; класна команда; поруч із тобою будуть професіонали, відібрані через ретельний hr-процес; прямий доступ до керівництва: ти зможеш вчитися у засновників, ставити питання та реалізовувати власні ідеї, отримуючи винагороду за їх успішну реалізацію. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
IElectronics |
кар’єрність; відповідальність; комунікативність; вміння працювати в команді; самостійність; вміння приймати швидко рішення. |
виконання плану продажу; забезпечення високої якості комунікації з клієнтом; виконання запланованих результатівкомпанії; робота в CRM-системі. |
стабільний і прозорий рівень доходу; робота в команді кар'єристів; підтримка колег та викладача на період навчання; швидке кар'єрне зростання зі значним збільшенням ЗП; робота в комфортному офісі; зручний графік 5/2, з можливістю звернути вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з бронювання авіаквитків (з навчанням) |
Aviacontact |
без досвіду роботи; знання англійської мови на рівні В2 (upper-intermediate) і вище; впевнений користувач пк; уважність; відповідальність; уміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності по виконаній роботі. |
попереднє навчання та робота в офісі; графік роботи 5/2; для студентів є можливість проходження практики; дружня атмосфера, підтримка та допомога. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний бухгалтер |
Dedey Digital |
користувач ПК, досвід роботи з Medok, C1, Internet Bank; вища освіта (бухоблік та аудит, фінанси, економіка); важливість; відповідальність; досвід роботи бухгалтером та досвід роботи з управлінським та кадровим видом від 1 року та відповідні навички; аналітичність; вміння працювати в команді; стресостійкість; доброзичливість; комунікабельність. уміння працювати з великими обсягами інформації. |
забезпечення ведення всіх ділянок бухгалтерського, податкового, управлінського та кадрового обліку з дотриманням законодавства України; подання фінансової та податкової звітності вимогам законодавства; формування платежів в системі клієнтського банку; здійснення нарахування заробітної плати (відпускні/лікарняні); ведення ФОП (3 група) та ТОВ; забезпечення контролю за документообігом; ведення СТО. |
повний робочий день; формат роботи: на офісі| гібридний. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Продавець-консультант |
ЗРУЧНО |
робота в команді; чути потреби клієнтів і допомагати їм; мрієш працювати головою і серцем. |
продаж побутової техніки та електроніки.
|
підтримка наставника; можливість заробляти на рівні навіть під час стажу; цікава та цікава система навчання (через соцмережу компанії прямо у смартфоні); прозоре нарахування заробітної плати та всі юридичні переваги «білої» офіційної компанії; чіткі інструменти планування власної кар'єри від стажера-продавця до директора магазину; регулярні мотиваційні активності, розіграші, поїздки, челенджі та батли; офіційне працевлаштування та дотримання КЗпП; графік роботи 5/2 по 8 год; філософія піклування про працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст-бухгалтер |
КНП ВОР Клінічний Центр інфекційних хвороб |
знання офісних програм; відповідальність; організованість; ініціативність; самостійне прийняття рішень; стабільність; вища освіта в галузі фінансів, економіки, бухгалтерського обліку або суміжних дисциплін; впевнений користувач — 1С: Підприємство, М.Е.doc, Excel, Word та інших офісних програм; ініціативність; здатність до самостійного прийняття рішень.
|
MS Word; MS Excel; користувач 1С; ведення бухгалтерського обліку; фінансовий аналіз; складання кошторисів; інвентаризація; облік основних засобів; головне завдання це кошторис і штатний розпис; розробляння бюджетних та фінансових планів; аналізування фінансових показників та підготовка звітів; забезпечення точності та своєчасності подання звітів; взаємодія з іншими підрозділами з питань фінансів; облік основних засобів і матеріалів; організація і проведення інвентаризацій. |
офіційне працевлаштування; графік роботи 08:30 — 16:50 год.; 5-денний робочий тиждень; стабільність; соціальний пакет, додаткова відпустка. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер, помічник товарознавця |
UPG |
вища освіта (бажано); досвід роботи на аналогічній посаді; вільне володіння комп'ютером і пакетом Microsoft Office; відповідальність; пунктуальність; сумлінне ставлення до посадових обов'язків. |
проведення інвентаризацій; робота з 1С, Excel та іншими внутрішніми програмами; приймання і закупка товару; розміщення цінників. |
офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП; конкурентна заробітна плата — від 17 500 грн (ставка + %); зручний графік роботи — 2/2 (денні зміни); можливість кар'єрного і професійного зростання; знижка на харчування; комфортні умови праці (кімната для обіду та відпочинку, душова кімната; безкоштовна форма. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
PR-менеджер, начальник відділу зв'язків з громадськістю |
Coffee Boroda |
активність; уміння аналізувати; самостійне прийняття рішень; активна життєва позиція; креативність; позитивне мислення; досвід роботи в сфері SMM або в PR; комунікабельність; планування власного робочого часу; активність; позитивне мислення; аналіз своєї роботи; стресостійкість; естетичність. |
збирати та транслювати гарні новини про життя та досягнення компанії в медіа, соц. мережах, у внутрішніх групах компанії тощо; організовувати PR заходи, акції та активності; координувати роботу SMM спеціаліста; організовувати колаборації з блогерами та лідерами думок для підвищення впізнаваності нашого бренду; взаємодіяти з відділом просування; організовувати корпоративні заходи, створювати позитивний імідж компанії в очах працівників; разом з HR підрозділом працювати над розвитком бренду роботодавця; забезпечувати святкове оформлення кав’ярень (відкриття нової кав’ярні або тематичне оформлення). |
динамічна та креативна робоча атмосфера; friendly мережа, яка надає якісний продукт, який цінують наші гості та радять його іншим; екологічний робочий простір в команді, яка блискавично адаптується до будь-яких змін та викликів і має позитивне мислення; великий простір для самовираження та професійного зростання; крутий надихаючий керівник; ми надаємо можливість безкоштовного навчання для самовдосконалення, ти зможеш прокачати свої Soft та Hard Skills разом з нами; бонуси за круті показники в роботі; заробітна плата на випробувальному терміні робота в офісі; графік роботи: ПН-ПТ з 10:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з операційно-фінансового моделювання бізнесу |
Kness Group |
вища освіта у сфері економіки, фінансів або комп’ютерної інженерії; досвід роботи: від 1 року на аналогічній або суміжній позиції; володіння Google Sheets, Excel (розширені функції, формули, зведені таблиці); знання Python чи R для автоматизації аналізу даних є перевагою; досвід роботи з інструментами візуалізації даних (Power BI, Tableau) буде плюсом; розуміння логіки мікромереж та енергетичних систем; досвід роботи у сфері енергетики, торгівлі на енергетичних ринках чи з фінансовими моделями; англійська мова на рівні B1 і вище (для роботи з документацією та комунікації); уважність; проактивність; сильний інтерес до роботи зі статистичними даними та моделями, з сильними аналітичними здібностями та здатністю мислити латерально, використовуючи нові технології. |
розробка та підтримка операційно-фінансових моделей для енергетичних об'єктів (сонячних станцій, акумуляторних установок, мікромереж тощо) аналіз даних про виробництво, споживання, зберігання енергії та їх інтеграція у фінансові моделі; проведення аналізу економічної ефективності роботи об'єктів енергетики; оптимізація процесів, розробка прогнозів та сценаріїв розвитку проєктів; підготовка звітів, презентацій та аналітичних матеріалів для внутрішніх і зовнішніх команд; робота з великими масивами даних у Google Sheets, Excel, а також використання інструментів автоматизації; взаємодія з командою для збору та верифікації даних, необхідних для моделювання. |
робота в успішній компанії, що активно розвивається, створює тренди ринку, є соціально-відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників; цікаві проекти в інших країнах; стати частиною команди, яка створює інновації в найактуальніший галузі; офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України; конкурентний компенсаційний пакет; вивчення англійської мови; сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку; перспектива професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Консультант по роботі з клієнтами |
Банк Львів |
обов’язково досвід роботи у банківській сфері від 1-го року; вміння вести переговори з клієнтами; знання та навички підготовки внутрішньобанківських документів; знання АБС Б2 буде перевагою. |
продаж банківських продуктів; здійснення якісного обслуговування клієнтів Банку — юридичних та фізичних осіб; надання консультацій клієнтам Банку; відкриття та обслуговування рахунків в національній та іноземній валюті; оформлення кредитних, депозитних та інших договорів; робота з темпокасою. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: Понеділок — П’ятниця, з 09:00 по 18:00; ринкова оплата праці; медичне страхування; можливість подальшого кар'єрного зростання банку; корпоративне навчання (тренінги, вебінари, електронні курси та ін.) участь у заходах та соціальних ініціативах компанії; 28 календарних днів відпустки; додаткові вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Itex |
бажання заробляти гроші; досвід роботи менеджером з продажу (бажано); досвід продажу товарів господарчої групи та знання дистриб’юторів у цій сфері будуть перевагою; готовність до відряджень (Вінницька, Кировоградська, Хмельницька та Тернопільска області); знання ПК лише на рівні користувача (обов'язково MS Office). |
управління продажами для клієнтів; розвиток продаж та пошук нових клієнтів; робота з заборгованістю за поставлену продукцію; постійна робота з моніторингу активності конкурентів. |
робота у великій виробничій компанії, яка на ринку з 1997 року; цікавий функціонал: різнопланові завдання, вирішення задач, пов’язаних з розвитком продажів нових продуктів для ринку; робочий день із 09:00 до 18:00; оформлення згідно з КЗпП; молодий та міцний колектив професіоналів своєї справи; прозорі умови оплати праці та своєчасна виплата зарплати. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст по роботі з проблемною заборгованістю, оператор контакт-центру |
ЮК Невідкладна правова допомога |
досвід роботи з клієнтами (онлайн або офлайн); високий рівень комунікативних навичок; вміння ефективно проводити переговори та знаходити швидкі та обґрунтовані рішення; орієнтованість на результат та висока мотивація до досягнення поставлених цілей; вільне володіння українською мовою. |
аналіз платоспроможності боржників; здійснення переговорів щодо сплати заборгованості, реструктуризація боргу; контроль статусу погашень та виконання домовленостей співпраця з іншими відділами компанії для ефективної роботи з проблемною заборгованістю. |
гнучкий графік роботи (Пн-Пт 9−18:00) та можливість віддаленої роботи; конкурентоспроможна заробітна плата, яка буде визначена індивідуально залежно від досвіду та навичок кандидата; офіційне працевлаштування та соц.гарантії; професійний розвиток та можливість кар'єрного зросту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор відділення, керівник |
(ТМ ШвидкоГроші)ТОВ Споживчий центр |
вища освіта або незакінчена вища освіта; володіння комп’ютером та офісними програмами; досвід роботи з обслуговування клієнтів; відповідальність; пунктуальність; уважність до деталей. |
організація роботи відділення з метою збільшення клієнтської бази; комплексне та якісне обслуговуванням клієнтів у відділенні та потелефону; ведення документообігу та касової дисципліни. |
офіційне працевлаштування з першого робочого дня; завжди вчасні виплати заробітної плати, яка складається зі ставки та премії; оплачувані 24 дні відпустки та лікарняні; зручний 5-ти денний графік роботи (вихідні плаваючі); наставництво і підтримку всередині компанії; позитивна атмосфера на роботі та доброзичливий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бариста (р-н Урожаю) |
Coffee Boroda |
привітність до гостей та справжнє бажання спілкуватися з ними; швидкість в роботі; готовність працювати за стандартами та правилами; здатність займатись кількома справами одночасно; любов до чистоти та порядку; бажання працювати та розвиватися в професії бариста; привітність; доссвід роботи (бажано). |
робота з людьми; вивчання рецептури напоїв напам’ять в перші дні стажування. |
потужний колектив з мега крутим підтримуючим керівництвом: поважаємо, цінуємо, чуємо кожного; робота з якісним зерном на сучасному обладнанні; робоче місце в комфортній кав’ярні, де все продумано до дрібниць і створені всі умови для того, щоб працювати було зручно та в задоволення; можливість впливати на свій заробіток. зарплата: ставка + % від каси (15−17 робочих змін); гнучкий позмінний графік роботи: 2/2, 3/3 (за домовленістю з колегою) у будні з 08:00 до 20:00, вихідні з 09:00 до 19:00; премії та бонуси за гарні показники твоєї роботи; знижки на продукцію та напої нашої мережі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст з тендерів |
Беліф |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; відповідальність; креативність; знання законодавства та нормативноїбази у сфері державних закупівель та тендерів; вміння працювати з електронними майданчиками Prozorro, SmartTender та іншими; впевнене володіння комп’ютером (MS Office, електронні таблиці); вміння ефективно комунікувати та вести переговори; орієнтованість на результат та вміння працювати в умовах дедлайнів. |
пошук тендерних можливостей, моніторинг електронних майданчиків (zakupivli.pro, Prozorro, SmartTender тощо); підготовка та подача тендерної документації, участь у тендерах; аналіз вимог тендерів, підготовка документації відповідно до технічних вимог замовника; співпраця з підрозділами компанії для збору необхідної інформації та документів; ведення переговорів із замовниками, уточнення умов тендеру; підготовка звітності за результатами участі в тендерах. |
ми цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта); розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось); працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі); ростемо та розвиваємось (орієнтуємось на результат). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Event-менеджер |
ТОВ Книгарня Є |
досвід роботи в комунікаціях/зв'язках з громадськістю буде перевагою; навички project management буде перевагою; організованість; креативність; високі комунікаційні навички; досвід ділового спілкування, знання MSOffice. |
організація та модерація заходів, які будуть відбуватись на базі книгарень (зустрічі з митцями, авторами, презентації книг, тощо); ведення комунікації з видавництвами та авторами; планування заходів і бюджетів; звіти по виконаних роботах (визначена кількість заходів/місяців); вимірювання крі заходів; залучення місцевих культурних діячів і блогерів до івентів; інформування про подію (афіші, створення подій у соцмережах, інше); пошук підрядників для різних заходів; комунікація з видавництвами та авторами; ведення звітності та аналіз результативності заходів; створення у книгарні культурного осередку. |
робота в книжковій мережі, що постійно розвивається; договірна оплата (за кожен захід); формат роботи — віддалено, присутність на заходах; знижка працівника. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бармен |
|
комунікабельність; відповідальність; професіоналізм. |
барна справа.
|
графік роботи: 3/3, 2/2 з 09:00 до 21:00; функціонує корпоративний університет з унікальним контентом для розвитку soft та hard скілів; індивідуальний підхід до розвитку вашого потенціалу та кар'єрний ріст у нашій мережі; гарантоване оплачуване стажування; стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць; система бонусів та премій; ранкова кава та обід за рахунок закладу; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний; за вашим бажанням пропонуються відрядження, котрі оплачуються компанією; безлімітні розваги для ваших діток у найкращому розважальному центрі; щорічна легендарна традиція підкорення говерли та відпочинок з колегами у карпатах; організовуємо яскраві корпоративи; піклуємось про ваш добробут у рамках програми Well-being. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Технічний спеціаліст по роботі з клієнтами на машинобудівне підприємство |
ТОВ ТД Контакт |
досвід роботи в сфері продажів або клієнтського обслуговування на виробничому підприємстві від 1 року; вища технічна освіта; вміння роботи з технічною документацією та кресленнями; комунікативність; відповідальність вміння працювати в команді; велике бажання навчатися та розвиватися. |
робота з поточними клієнтами та залучення нових; опрацювання та технічно комерційний супровід замовлень; упорядкування супровідної технічної та бухгалтерської документації; супровід замовлень на виробництві; ведення обліку замовлень. |
конкурентоспроможна заробітна плата; можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку; цікаві проекти та дружню атмосферу в колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Територіальний менеджер |
ТОВ Фомальгаут Полімін, |
активність; вища освіта; досвід роботи в продажах (будівельні матеріали, сухі суміші будуть перевагою). |
продаж; розвиток продажу; організація та розвиток дистриб’юції; контроль продажів та супровід діючих замволень ТМ «Полімін»; формування та підтримка ефективних партнерських відносин з клієнтами; моніторинг регіонального ринку збуту в регіоні; розроблення і провадження стратегії представлення товарів в регіоні. |
графік роботи з 09:00 до 18:00 з Понеділка по П’ятницю, вихідні субота- неділя; безлімітний мобільний зв’язок; офіційне оформлення згідно КЗпП України; ЗП ставка + % + бонуси; загальні збори територіальних менеджерів 1−2 рази у квартал. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Рекрутер |
Grand Car |
комунікативність; відповідальність; орієнтованість на результат; досвід роботи з людьми та ефективної взаємодії в команді. |
проведення one-to-one зустрічей для обговорення розвитку та цілей.; розвиток корпоративної культури, організація заходів; створення комфортної атмосфери в команді; адаптація нових співробітників; пошук і первинне спілкування з кандидатами. |
міжнародна команда зі 220+ професіоналів; доставили понад 5 тис. авто нашим клієнтам; задонатили вже понад 4 млн гривень на ЗСУ; висока заробітна плата + бонуси; графік роботи: з Понеділка по П’ятницю з 09:00 до 18:00; робота з різноманітними проєктами та клієнтами з усього світу; прозора система KPI для оцінки результатів; організація корпоративних заходів, марафонів та додаткові мотивації за успіхи; навчання на внутрішніх і зовнішніх заходах, оплачених компанією; первинне навчання та адаптація для швидкого входу в посаду; відкрите спілкування та підтримка від команди. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
ПП Молоток |
комунікабельність; відповідальність; активність; цілеспрямованість; бажання вчитися і розвиватися. |
робота з уже готовою діючою базою клієнтів; щоденні гарячі та холодні дзвінки (% гарячих набагато більший); проведення переговорів/супровід та укладання угод; підбір товару клієнтам; робота з 1С та CRM та офісними програмами. |
гарантована виплата заробітної плати від з першого місяця незвлежно від досвіду роботи; фіксована ставка + чітко прописана бонусна система+ премії; офіційне працевлаштування, оплату відпусток, лікарняні, розвиток; комфортне робоче місце в сучасному офісі; ми навчаємо, разом з вами буде працювати наставник; ми надаємо клієнтську базу і великий потік нових клієнтів; зручний графік роботи: Пн-Пт, 09:00—17:30, Сб-Нд-вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Фахівець по роботі з клієнтами |
ТОВ Хоум-Нет |
вільне володіння українською мовою; базові знання англійської для роботи з інтерфейсом; впевненість у користуванні ПК; уважність; бажання допомагати людям; вища освіта або незакінчена вища (фінанси, бухгалтерія чи банківська справа — перевага); відсутність судимості у вас та родичів. |
надання консультацій клієнтам щодо обслуговування банківських карток; підтримка у вирішенні фінансових питань (зокрема, блокування/розблокування карток, перевірка транзакцій тощо); виконання операцій із банківськими картками; внесення даних у CRM-систему. |
графік роботи проекту: з 07:00 до 22:00; робочий графік оператора: 5 робочих днів на тиждень (два вихідних плаваючі); мінімум 6 годин на день, графік на вибір: 07:00—16:00 або 14:00−22:00; не менше 130 годин на місяць; наявність безперебійного живлення, робота в обладнаному укритті; навчання: фіксовано оплачуване, триває 3 тижні (частково самостійне); система оплати: погодинна, залежить від кількості відпрацьованих годин, якості консультацій і виконання KPI; прозора система мотивації та можливість кар'єрного зростання; офіційне працевлаштування; дружній колектив і підтримка на етапі адаптації; гнучкі умови — можливість роботи як на повну, так і на часткову зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з бронювання авіаквитків (з навчанням) |
Aviacontact |
без досвіду роботи; знання англійської мови на рівні В2 (upper-intermediate) і вище; впевнений користувач пк; уважність; відповідальність; уміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності по виконаній роботі. |
попереднє навчання та робота в офісі; графік роботи 5/2; для студентів є можливість проходження практики; дружня атмосфера, підтримка та допомога. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар-універсал |
Лавінія |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; відповідальність; орієнтованість на результат. |
дотримання вимог щодо якості та смаку страв; забезпечення чистоти та порядку на кухні; виконання наказів та інструкцій керівництва. |
графік роботи з 09:00 до 22:00; висока заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Рекрутер |
Grand Car |
комунікативність; відповідальність; орієнтованість на результат; досвід роботи з людьми та ефективної взаємодії в команді. |
проведення one-to-one зустрічей для обговорення розвитку та цілей.; розвиток корпоративної культури, організація заходів; створення комфортної атмосфери в команді; адаптація нових співробітників; пошук і первинне спілкування з кандидатами. |
міжнародна команда зі 220+ професіоналів; доставили понад 5 тис. авто нашим клієнтам; задонатили вже понад 4 млн гривень на ЗСУ; висока заробітна плата + бонуси; графік роботи: з Понеділка по П’ятницю з 09:00 до 18:00; робота з різноманітними проєктами та клієнтами з усього світу; прозора система KPI для оцінки результатів; організація корпоративних заходів, марафонів та додаткові мотивації за успіхи; навчання на внутрішніх і зовнішніх заходах, оплачених компанією; первинне навчання та адаптація для швидкого входу в посаду; відкрите спілкування та підтримка від команди. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансовий аналітик (підрахунок заробітної плати по KPI-показникам) |
Grand Car |
робота з цифрами, Excel та іншими аналітичними інструментами; досвід у фінансовій аналітиці або обробці даних; конкретність; структурованість; відповідальність; аргументувати свої висновки цифрами та пояснювати складні речі простими словами. |
аналіз та розрахунок KPI, включаючи заробітну плату співробітників; взаємодія з відділами продажів для створення дашбордів та ведення статистики; звірка та звітування по даним керівникові компанії. |
міжнародна команда зі 220+ професіоналів; доставили понад 5 тис. авто нашим клієнтам; задонатили вже понад 4 млн гривень на ЗСУ; висока заробітна плата + бонуси; графік роботи: з Понеділка по П’ятницю з 09:00 до 18:00; робота з різноманітними проєктами та клієнтами з усього світу; прозора система KPI для оцінки результатів; організація корпоративних заходів, марафонів та додаткові мотивації за успіхи; навчання на внутрішніх і зовнішніх заходах, оплачених компанією; первинне навчання та адаптація для швидкого входу в посаду; відкрите спілкування та підтримка від команди. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
ФОП Ністеренко М.В. |
досвід роботи на кухні від 1 року; вміння працювати в команді; відповідальність; організованість; бажання навчатися та вдосконалювати свої навички. |
приготування страв за рецептами компанії; дотримання стандартів якості та смаку готових страв; приготування комплексних обідів. |
графік роботи: Понеділок — П'ятниця з 08:00 до 16:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст регіонального управління банку |
Полтава Банк |
вища освіта з економічного напрямку; досвід роботи в банківській сфері від 1 року; знання банківської діяльності, банківських продуктів та послуг; вміння працювати з банківськими програмами та електронними системами; відповідальність; організованість; уважність до деталей; комунікабельність; вміння працювати в команді. |
аналіз фінансово-економічної діяльності клієнтів банку; розрахунок кредитного ризику та кредитного ліміту для клієнтів; взаємодія з клієнтами банку, надання консультацій щодо банківських послуг; підготовка звітності та аналітичних матеріалів для відділу ризиків. |
офіційне працевлаштування; кар'єрний ріст у банківській сфері; робота у дружньому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою); фахова передвища освіта і вище або у процесі навчання у закладі вищої освіти; досвід у продажах та роботі з клієнтами; навички активних продажів, проведення презентацій та роботи із запереченнями; знання продуктів, послуг та сервісів банку в частині продажів та обслуговування клієнтів. |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку україни; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильну команду. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
SPA-готель Батерфляй |
|
прийом та контроль товару; підготовка робочих місць; приготування страв згідно технологічних карт; видача, дотримання стандартів роботи ресторану. |
професійне обладнання; графік на вибір; відмінна команда; харчування за рахунок проживання роботодавця; тимчасова виплата заробітної плати двічі на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер контролю якості (клієнтський досвід) |
Dnipro-M |
відповідальність; повага до клієнтів; досвід у бізнес-аналізі; вміння працювати з великими обсягами даних; навички проведення досліджень. |
розроблення та запускання нових систем збору та фіксації клієнтських відгуків; аналізування зворотнього зв’язку від клієнтів та ключові метрики ефективності клієнтського досвіду; реалізовування проєктів з автоматизації, покращення сервісів та підвищення ефективності процесів; використовування різних методів контролю якості продукту та сервісів нашої компанії; взаємодіяти з різними відділами для ефективного виконання задач; готування аналітичних звітностей (тижневу та місячну). |
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інспектор відділу кадрів |
Грош |
досвід роботи на аналогічній посаді; знання трудового законодавства україни; впевнене користування ПК (MS Office, 1С); увага до деталей; відповідальність; організованість; вища освіта (юридична або економічна буде перевагою). |
ведення кадрового діловодства відповідно до законодавства україни; оформлення прийому, переведення, звільнення працівників; ведення особових справ, трудових книжок, графіків відпусток; контроль за дотриманням трудової дисципліни; ведення військового обліку. |
конкурентна заробітна плата; комфортний офіс та дружній колектив; можливість професійного розвитку та навчання; офіційне працевлаштування згідно з КЗпП України. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
ресторан Сопрано |
досвід роботи на аналогічній посаді протягом 1 року; знання основних кулінарних технік та рецептів; зміна ефективно працювати в команді та під час високого робочого темпу; важливість до деталей та бажання вдосконалювати свої навички; відповідальність; організованість; здатність працювати під тиском та вирішувати проблеми швидко та ефективно. |
підготовка та приготування різноманітних страв згідно з меню ресторану; забезпечення високої якості та естетичного оформлення страв; дотримання стандартів гігієни та безпеки під час роботи на кухні; виконання інструкцій керівництва технології приготування та презентації страв.. |
конкурентна заробітна плата та система бонусів; зручний графік роботи; дружня та професійна робоча атмосфера; можливості для професійного зростання та розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер (ПДВ) |
мережа продуктових магазинів Mа́shket |
відповідальність; організованість; уважність; аналітичне мислення; уміння працювати в режимі багатозадачності; самостійність; бажання вчитися і розвиватися. |
MS Word; MS Excel; користувач 1С; реєстрація податкових накладних; ведення бухгалтерського обліку; облік ПДВ; формування податкових накладних та реєстрація зобов’язань; формування декларації з ПДВ; вивантаження та завантаження податкових накладних в програмі М.E.Doc; контроль та звірка податкового кредиту; інші доручення. |
графік роботи: 09:00—18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з документами та фінансами |
Grand Car |
досвід у виконанні завдань та готовий якісно їх реалізовувати; працювати з бухгалтерськими програмами або у будь-якій CRM-системі (буде перевагою); вільне володіння пакетом Microsoft Office; уважність; прискіпливість до деталей; організованість; відповідальність; робота з великими обсягами інформації. |
веденням обліку, первинна документація, контроль платежів і зарплат; здійснення контролю за рухом грошових коштів та розрахунками з клієнтами у CRM-системі; підтримування інші процеси, що стосуються документообігу та фінансів, за потреби. |
стабільна зарплата + бонуси. вчасні виплати, та можливість впливати на свій дохід; робочий графік: Понеділок-П'ятниця, 09:00 — 18:00; комфортні умови: сучасний офіс у центрі міста, генератор і Starlink для безперебійної роботи навіть під час блекаутів; офіційне працевлаштування, відпустка за рахунок компанії; сучасність, у нас крута команда, енергійна атмосфера та динамічний підхід до роботи; зручна для контролю операцій CRM-система; кар'єрний ріст: у нас немає — ти можеш вирости до топ-позицій, якщо покажеш свої результати; можливості: оплачувані тренінги та майстер-класи, щоб ти міг постійно розвиватися. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу в маркетингову компанію |
GE Marketing |
відповідальність; ініціативність; комунікативність; наполегливість; амбітність; бажання розвиватись. |
спілкування з власниками, директорами бізнесу; ведення переговорів; заповнення договорів та внесення їх в систему CRM; розвиток по карʼєрному ескалаторі. |
графік роботи ПН-ПТ з 09:00 до 18:00; навчання за рахунок компанії, готові взяти без досвіду і вивчити всього 1з нуля, головне це бажання; стажування оплачується; щотижнева виплата 3/п; система мотиваційних бонусів від компанії; можливість карʼєрного росту і розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст по роботі з проблемною заборгованістю, оператор контакт-центру |
ЮК Невідкладна правова допомога |
досвід роботи з клієнтами (онлайн або офлайн); високий рівень комунікативних навичок; вміння ефективно проводити переговори та знаходити швидкі та обґрунтовані рішення; орієнтованість на результат та висока мотивація до досягнення поставлених цілей; вільне володіння українською мовою. |
аналіз платоспроможності боржників; здійснення переговорів щодо сплати заборгованості, реструктуризація боргу; контроль статусу погашень та виконання домовленостей співпраця з іншими відділами компанії для ефективної роботи з проблемною заборгованістю. |
гнучкий графік роботи (Пн-Пт 9−18:00) та можливість віддаленої роботи; конкурентоспроможна заробітна плата, яка буде визначена індивідуально залежно від досвіду та навичок кандидата; офіційне працевлаштування та соц.гарантії; професійний розвиток та можливість кар'єрного зросту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Графічний дизайнер (лазерне гравіювання) |
Lifestyle Media Group |
мінімальні знання графічних редакторів Photoshop, CorelDRAW або Illustrator; досвід роботи вітається. |
гравіювання текстів та графічних зображень на різних виробах за допомогою лазерного верстата (робота проста, не механічна, на ПК). |
затишний сучасний офіс у безпечному місці (може використовуватися, як укриття); професійне обладнання; знижки для співробітників; обідня перерва; графік роботи: 5/2: або з Вівторка по Суботу з 09:00 до 18:00 (обідня перерва 1 година щоденно); Неділя та Понеділок завжди вихідні дні, або з Неділі по Четвер з 09:00 до 18:00 (обідня перерва 1 година щоденно); П’ятниця та Субота завжди вихідні дні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник з маркетингу |
ФОП Бондар Ю.Д. |
навички управління бюджетом та розрахунку ROI; досвід створення контенту, управління контент-планами та їх реалізації; розуміння основ брендингу, мерчандайзингу та розробки стилістики для магазинів; навички аналізу ринку та конкурентного середовища; креативність; вміння генерувати нові ідеї; організованість та вміння працювати з великими обсягами інформації; відповідальність; аналітичне мислення для оцінки результатів та внесення корективів у стратегію. |
розробка та впровадження маркетингової стратегії, спрямованої на зростання продажів, прибутковості та ефективності роботи мережі; аналіз конкурентів: контенту, акційних пропозицій, новинок; впровадження стратегій щодо збільшення впізнаваності компанії та їх реалізація; оцінка результативності рекламних кампаній та впровадження коригувань для підвищення їх ефективності; управління бюджетом на маркетинг та рекламу, аналіз витрат та ROI; генерувати нові ідеї, формати та рубрики контенту; постановка задач, їх контроль, проживання контент-плану; аналіз зовнішнього виду магазинів, розробка та друк рекламної продукції, формування стилістики магазину, навігації і тд; співпраця з мерчендайзером, учать у формуванні наповнення магазинів; вести звітність по своїй роботі. |
можливість реалізації своїх ідей та планів; стабільний графік роботи — 09:00−18:00 з Пн-Пт; якісна продукція, яку хочеться продавати; високий рівень довіри клієнтів до компанії; можливість реалізовувати власні ідеї та впливати на розвиток бренду; конкурентоспроможна заробітна плата + бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Direct-менеджер |
ФОП Котляревский Ю.Б. |
комунікабельність; активність; позитивне мислення; бажання вчитися і розвиватися; вміння легко спілкуватися і писати українською мовою; бажано знати такі програми, як 1С, СRM, але, якщо ні — ми навчаємо. |
ведення соціальних мереж; прийом замовлень із сайту, що виключно вхідний потік; переписка в месенджерах; консультація на замовлення, допомога клієнтам у виборі; формування накладної на відправку. |
цікава та динамічна робота, на яку ви будете бігти із задоволенням; кар'єрний зріст у вибраному напрямку; дружний згуртований колектив однодумців; стажування в офісі; дистанційна робота у графіку 2 дні через 2, графік роботи з 09:00 до 21:00; активна робота до 18:00 (19:00) годин далі тільки листування; стажування: п’ятиденний робочий тиждень із двома вихідними. час роботи з 09:00 до 18:00; офіційне працевлаштування, є варіанти; конкурентна заробітна плата, ставка є + %; система наставництва та підтримка на всіх етапах адаптації. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
ТОВ Тахіон Груп |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; вища освіта; комунікативність; знання ринку логістики та транспорту вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей; відповідальність; ініціативність; стресостійкість. |
активний пошук нових клієнтів і підтримка вже існуючих; проведення переговорів та укладення угод з клієнтами; розробка та впровадження стратегій продажу логістичних послуг; контроль за виконанням умов та забезпечення задоволення клієнтів. |
офіційне працевлаштування та конкурентна заробітна плата; можливості для професійного та кар'єрного росту; дружній колектив та комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер, блогер |
ФОП Мудрик Т. |
вміння професійно фотографувати та знімати контент; вміння редагувати фото та монтувати відео у таких програмах як Photoshop, Lightroom, CapCut, Canva та інших аналогічних; вміння писати тексти згідно TOV у різних жанрах та стилях; грамотна письмова мова; грамотна розмовна мова; естетичність; комунікативність; відповідальність; стресостійкість; ініціативність; креативність; цілеспрямованість; вміння працювати самостійно та в команді; бажання постійно розвиватися. |
знімати багато відео. |
розвиток та постійне навчання; конкурентна заробітна плата; повна зайнятість; робота тільки в офісІ з Понеділка по П’ятницю з 09:00 до 18:00; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Помічник кондитера |
O’cake |
|
підготовка до роботи овочів, фруктів, ягід (чищення, нарізання); виготовлення заготовок основ для чизкейків, пирогів і тартів; заварювання начинок, кюлі, кремів; робота з начиненням мафінів, горішків і трубочок згущеним молоком. |
погодинна оплата праці після проходження періоду стажування; робота згідно графіка, робочі зміни 07:00−15.30 з перервами; два вихідних течія тижня (графік — по домовленості); медична страховка в страховій компанії через пів року роботи; робота в сучасному, обладнаному цеху на території Політехнічного університету; чай, кава, вершки на 5-ти хвилин4 оплачувана відпустка; оплачуване стажування; допомога та підтримка команди на всіх етапах роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Старший адміністратор |
Tattoo Lamarch |
відповідальність; дисциплінованість; орієнтація на результат; комунікабельність. |
адміністративна робота; ведення звітності; організація роботи персоналу; запис гостей онлайн та офлайн; уточнення щодо актуальності записів; надання якісного сервісу (кава/кальяни/допомога); ведення соціальних мереж (фото тату/ історії); контроль наявності матеріалів на студії та своєчасне дозамовлення; пошук нових ідей та стратегій для розвитку студії; ведення базової звітності. |
конкурентна та своєчасна заробітна плата; швидкий кар'єрний ріст, якому позаздрили б навіть баскетболісти; атмосфера, де open-minded менеджмент — наш стандарт; комфортні умови праці; можливість втілювати свої найшаленіші ідеї; простір для креативу, розвитку та розширення особистих меж; корпоративні поїздки за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
- Учасники Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ мали можливість поспілкуватися з Валерієм Сиверчуком — ресторатором і керуючим партнером мереж «Мер-Ка-Ба» та «Файні справи»
- Відбулося виїзне засідання Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ в мережі магазинів «Якісна канцелярія»
- Відбулося виїзне засідання Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ з Валерієм Сиверчуком
- Студенти Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ відвідали сучасний IT Park M9 у Вінниці
- Аромат бізнесу: студенти ВТЕІ ДТЕУ побачили, як вариться успіх у “Coffee Boroda”
- СВІТОВІ ТРЕНДИ ТА КАР’ЄРНІ МОЖЛИВОСТІ: БІЗНЕС-ШКОЛА ВТЕІ ДТЕУ У ДІАЛОЗІ З DHL EXPRESS EUROPE
- Натхнення, взаємодія та практичні поради: зустріч слухачів бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ із Сергієм Дідуком
- Участь слухачів бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ у вебінарі «Військовий маркетинг: як і для чого перетворювати свою бригаду на бренд»
- Смартфон як інструмент для якісного відео: зустріч у Бізнес-школі ВТЕІ ДТЕУ з Марією Супрун
- ТРЕНАЖЕР ДЛЯ ОРАТОРА ВІД ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ АСОЦІАЦІЇ СПІКЕРІВ
- Засідання Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ з Ігорем Шевченком, патентним повіреним України
- Засідання Бізнес-школи з Іваном Мельником
- Від ідеї до власної справи: знайомство з бізнес-кейсами Вінниці
- Відбулося засідання Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ з Ольгою Сольвар на тему: «Якість мовлення та ефективність виступів перед аудиторією: від колективу до тренінгів і презентацій для споживачів»
- Бізнес-школа ВТЕІ ДТЕУ – серед учасників вебінару з професором Байроном Шарпом
- Ресторан – це місце продажу емоцій: Костянтин Литвиненко про нові вектори ресторанного бізнесу на засіданні Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ
- Відбулося засідання Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ у форматі майстер-класу із приготування суші та ролів від суші-бару «Yama»
- Відбулося засідання Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ з Альоною Чередніченко, керівником відділу продажу реклами новинного сайту 20 хвилин
- Відбулося засідання Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ з Орестом Бровком, Digital-маркетологом компанії Mario
- Засідання Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ з Ольгою Сольвар: секрети успішних публічних виступів
- Засідання Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ з Яною Ляхович, керівницею корпоративних комунікацій 1+1 media
- Відбулося засідання Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ з Тетяною Никифоровою, психологом, профайлером, бізнес-коучем, засновницею клініки ментального здоров'я
- Відбулося засідання Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ з Павлом Мірзаком
- Засідання Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ з Світланою Бусілковою, виконавчою директоркою ОА ВГТРК «Вінниччина»
ОС БАКАЛАВР
- Освітньо-професійна програма «Інформаційні технології у бізнесі» першого рівня вищої освіти за спеціальністю F6 «Інформаційні системи та технології»
- Освітньо-професійна програма «Маркетинг» першого рівня вищої освіти за спеціальністю D5 «Маркетинг»
- Освітньо-професійна програма «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого рівня вищої освіти за спеціальністю C7 «Журналістика»
- Освітньо-професійна програма «Логістика» першого рівня вищої освіти за спеціальністю D3 «Менеджмент»
- Освітньо-професійна програма «Туризм і рекреація» першого рівня вищої освіти за спеціальністю J3 «Туризм і рекреація»
- Освітньо-професійна програма «Харчові технології» першого рівня вищої освіти за спеціальністю G13 «Харчові технології»
- Освітньо-професійна програма «Готельно-ресторанна справа» першого рівня вищої освіти за спеціальністю J2 «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг»
- Освітньо-професійна програма «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» першого рівня вищої освіти за спеціальністю D2 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок»
- Освітньо-професійна програма «Облік і оподаткування» першого рівня вищої освіти за спеціальністю D1 «Облік і оподаткування»
- Освітньо-професійна програма «Публічне управління та адміністрування» першого рівня вищої освіти за спеціальністю D4 «Публічне управління та адміністрування»
- Освітньо-професійна програма «Підприємництво та торгівля» першого рівня вищої освіти за спеціальністю D7 «Торгівля»
- Освітньо-професійна програма «Бізнес-адміністрування» першого рівня вищої освіти за спеціальністю D3 «Менеджмент»
- Освітньо-професійна програма «Германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська» першого рівня вищої освіти за спеціальністю В11 «Філологія»
- Освітньо-професійна програма «Право» першого рівня вищої освіти за спеціальністю D8 «Право»
- Освітньо-професійна програма «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» першого рівня вищої освіти за спеціальністю D3 «Менеджмент»
- Освітньо-професійна програма «Економічна та соціальна психологія» першого рівня вищої освіти за спеціальністю С4 «Психологія»
ОС МАГІСТР
- Освітньо-професійна програма «Інформаційні технології у бізнесі» другого рівня вищої освіти за спеціальністю F6 «Інформаційні системи та технології»
- Освітньо-професійна програма «Маркетинг» другого рівня вищої освіти за спеціальністю D5 «Маркетинг»
- Освітньо-професійна програма «Готельно-ресторанна справа» другого рівня вищої освіти за спеціальністю J2 «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг»
- Освітньо-професійна програма «Ресторанні технології» другого рівня вищої освіти за спеціальністю G13 «Харчові технології»
- Освітньо-професійна програма «Міжнародний туристичний бізнес» другого рівня вищої освіти за спеціальністю J3 «Туризм і рекреація»
- Освітньо-професійна програма «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» другого рівня вищої освіти за спеціальністю D2 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок»
- Освітньо-професійна програма «Облік і оподаткування» другого рівня вищої освіти за спеціальністю D1 «Облік і оподаткування»
- Освітньо-професійна програма «Менеджмент організацій» другого рівня вищої освіти за спеціальністю D3 «Менеджмент»
- Освітньо-професійна програма «Публічне управління та адміністрування» другого рівня вищої освіти за спеціальністю D4 «Публічне управління та адміністрування»
- Освітньо-професійна програма «Підприємництво та торгівля» другого рівня вищої освіти за спеціальністю D7 «Торгівля»
- Освітньо-професійна програма «Германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська» другого рівня вищої освіти за спеціальністю В11 «Філологія»
- Освітньо-професійна програма «Право» другого рівня вищої освіти за спеціальністю D8 «Право»



































