Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Код спеціальності

Спеціальність

Освітня програма

Денна (зі скороченим терміном) форма навчання, термін навчання 1р.10м.

D3

 

Менеджмент

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності

D5

 

Маркетинг

Маркетинг

Денна форма навчання, термін навчання 2 р.10м.

В11

Філологія

Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська

D1

Облік і оподаткування

Облік і оподаткування

D2

Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок

Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок

D3

Менеджмент

Менеджмент організацій

D4

Публічне управління та адміністрування

Публічне управління та адміністрування

D5

Маркетинг

Маркетинг

D7

Торгівля

Підприємництво та торгівля

D8

Право

Право

G13

Харчові технології

Харчові технології

J2

Готельно-ресторанна справа та кейтеринг

Готельно-ресторанна справа

J3

Туризм та рекреація

Туризм і рекреація

Заочна (зі скороченим терміном) форма навчання, термін навчання 2 р.10 м.

D1

Облік і оподаткування

Облік і оподаткування

D2

Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок

Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок

D3

Менеджмент

Менеджмент організацій

D7

Торгівля

Підприємництво та торгівля

D8

Право

Право

G13

Харчові технології

Харчові технології

J2

Готельно-ресторанна справа та кейтеринг

Готельно-ресторанна справа

J3

Туризм та рекреація

Туризм і рекреація

 

Код спеціальності

Найменування спеціальності

Освітня програма

 

Денна форма начання

 

В11

Філологія

Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська

 

С1

Економіка та міжнародні економічні відносини

Міжнародні економічні відносини

 
 

С4

Психологія

Психологія

 

D1

Облік і оподаткування

Облік і оподаткування

D2

Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок

Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок

 

D3

Менеджмент

Менеджмент організацій

 

D4

Публічне управління та адміністрування

Публічне управління та адміністрування

 

D5

Маркетинг

Маркетинг

 

D7

Торгівля

Підприємництво та торгівля

 

D8

Право

Право

 

F6

Інформаційні системи та технології

Інформаційні технології у підприємництві

 

G13

Харчові технології

Ресторанні технології

 

I10

Соціальна робота та консультування

Управління в системі соціального забезпечення

 

J2

Готельно-ресторанна справа та кейтеринг

Готельно-ресторанна справа

 

J3

Туризм та рекреація

Міжнародний туристичний бізнес

 

Заочна форма начання

 

С1

Економіка та міжнародні економічні відносини

Міжнародні економічні відносини

 

С4

Психологія

Психологія

 

D2

Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок

Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок

 

D3

Менеджмент

Менеджмент організацій

 

D4

Публічне управління та адміністрування

Публічне управління та адміністрування

 

D5

Маркетинг

Маркетинг

 

D8

Право

Право

 

G13

Харчові технології

Ресторанні технології

 

J2

Готельно-ресторанна справа та кейтеринг

Готельно-ресторанна справа

 

   

Код спеціальності

Спеціальність

Освітня програма

Денна форма навчання

В11

Філологія

Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська

С1

Економіка та міжнародні економічні відносини

Економіка

Міжнародні економічні відносини

С4

Психологія

Економічна та соціальна психологія

С7

Журналістика

Реклама і зв’язки з громадськістю

D1

Облік і оподаткування

Облік і оподаткування

D2

Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок

Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок

D3

Менеджмент

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності

Менеджмент організацій

Бізнес-адміністрування

Логістика

D4

Публічне управління та адміністрування

Публічне управління та адміністрування

D5

Маркетинг

Маркетинг

D7

Торгівля

Підприємництво та торгівля

Ритейл

D8

Право

Право

F6

Інформаційні системи і технології

Інформаційні технології у підприємництві

 


Технології штучного інтелекту

G13

Харчові технології

Харчові технології

I10

Соціальна робота та консультування

Соціальне забезпечення

J2

Готельно-ресторанна справа та кейтеринг

Готельно-ресторанна справа

J3

Туризм та рекреація

Туризм і рекреація

Заочна форма навчання

С1

Економіка та міжнародні економічні відносини

Економіка

D2

Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок

Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок

D3

Менеджмент

Менеджмент організацій

D5

Маркетинг

Маркетинг

D7

Торгівля

Підприємництво та торгівля

D8

Право

Право

J2

Готельно-ресторанна справа та кейтеринг

Готельно-ресторанна справа

      

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру

 

ТОВ Хоум-Нет

грамотна письмова й усна мова;

уважність до деталей та бажання допомагати людям;

вища або незакінчена вища освіта;

впевнений користувач ПК (вміння швидко опрацьовувати інформацію в системі);

відповідальність;

відкритість;

відсутність судимості у вас та ваших найближчих родичів (обов'язкова вимога).

консультувати клієнтів (виключно на вхідній лінії);

обслуговування банківських карток (блокування, розблокування, перевірка транзакцій тощо);

клієнтська підтримка щодо питань графіку роботи відділення, наявність готівки в банкоматі;

вирішування фінансових питання (зокрема уточнення балансу та інших платіжних операцій);

реєстрування інформації в CRM-системі та вести коректний облік даних;

дотримуватись правил та стандартів роботи компанії та банківського партнера.

 

повна прозорість та стабільність;

дотримуємось вимог КЗПУ;

оплачувані відпустки та лікарняні;

новий сучасний простір;

в офісі є все необхідне для комфортної роботи та відпочинку;

від 6 годин на день, 5 робочих днів на тиждень (плаваючі вихідні);

позмінний графік: 07:00—16:00, 14:00—22:00;

навчання перед стартом тривалістю 3 тижні;

отримаєте необхідні знання з роботи з банківськими картками та інструментами;

засвоїте системи та процеси без стресу;

ваше стажування буде оплачуване;

погодинна ставка + бонуси;

можливість професійного зростання в компанії, що динамічно розвивається;

підтримка під час адаптації і постійне вдосконалення навичок.

Відправити резюме можна за посиланням.

Оператор call-центру (вхідна лінія консультацій)

 

ТОВ Хоум-Нет

грамотна письмова й усна мова;

уважність до деталей та бажання допомагати людям;

вища або незакінчена вища освіта;

впевнений користувач ПК (вміння швидко опрацьовувати інформацію в системі);

відповідальність;

відкритість;

відсутність судимості у вас та ваших найближчих родичів (обов'язкова вимога).

обробка вхідних дзвінків;

заблокувати/розблокувати проблему;

перевірити чому не пройшов платіж

внесення інформації в CRM-систему.

повна прозорість та стабільність;

дотримуємось вимог КЗПУ;

оплачувані відпустки та лікарняні;

новий сучасний простір;

в офісі є все необхідне для комфортної роботи та відпочинку;

від 6 годин на день, 5 робочих днів на тиждень (плаваючі вихідні);

навчання перед стартом тривалістю 3 тижні;

отримаєте необхідні знання з роботи з банківськими картками та інструментами;

засвоїте системи та процеси без стресу;

ваше стажування буде оплачуване;

погодинна ставка + бонуси;

можливість професійного зростання в компанії, що динамічно розвивається;

підтримка під час адаптації і постійне вдосконалення навичок.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бариста

 

Мережа кав’ярень Coffee Boroda

комунікабельність;

активність;

багатозадачність;

чесність;

швидкість;

організованість;

без досвіду.

приготування кавових напоїв згідно зі стандартами мережі;

продаж додаткової продукції та десертів;

викладання вітрини;

розрахунок гостей/робота з касою;

підтримування чистоти;

прийом товару.

гнучкий позмінний графік роботи (2/2, 3/2), рівень заробітної плати вище середнього - ставка+% від каси;

комфортне місце роботи в сучасній кав’ярні (район Вишенька, Центр, Замостя);

 бонуси, премії, заохочення за гарні результати в роботі;

надихаюча корпоративна культура;

підтримка та наставництво не лише під час адаптації.

Відправити резюме можна за посиланням.

або у телеграм

https://t.me/HRcoffeeboroda

HR Ірина

Фахівець контакт-центру банку (з навчанням)

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

приємний голос;

хороша дикція;

грамотна мова;

здатність до швидкого навчання;

вміння переконувати і відстоювати свою точку зору;

вміння працювати в команді;

досвід в даній сфері не обов’язковий.

здійснювати телефонні переговори з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банку;

приймати вхідні телефонні звернення;

надавати консультацій клієнтам.

офіційне працевлаштування;

медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком;

заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців;

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників Банку;

навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо);

можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group;

підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись;

щороку наші працівники складають індивідуальний план розвитку разом з керівником чи ментором і впевнено рухаються до мети;

програма «War&Lifebalance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану;

в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я;

рівні можливості: різноманітність, інклюзивність;

залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

ПП Молоток

комунікабельність;

відповідальність;

активність;

командність;

цілеспрямованість.

 

ведення CRM;

знання офісних програм;

ведення переговорів;

робота в команді;

робота з клієнтами;

робота з уже готовою діючою базою клієнтів;

щоденні гарячі та холодні дзвінки (% гарячих набагато більший);

проведення переговорів/супровід та укладання угод;

підбір товару клієнтам;

робота з 1С та CRM та офісними програмами.

гарантована виплата заробітної плати з першого місяця незвлежно від досвіду роботи;

фіксована ставка + чітко прописана бонусна система+ премії;

офіційне працевлаштування, оплату відпусток, лікарняні, розвиток;

комфортне робоче місце в сучасному офісі;

навчаємо, разом з вами буде працювати наставник;

ми надаємо клієнтську базу і великий потік нових клієнтів;

зручний графік роботи: Пн-Пт, 09:00—17:30, Сб-Нд-вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням.

Продавець-консультант, промоутер

 

 

 

Adsapience

 

можеш з легкістю завести розмову з незнайомою людиною;

висловлюєш думки так, що тебе слухати і слухати;

любиш працювати в команді;

наполегливо йдеш до цілі, яку перед собою ставиш;

не боїшся труднощів, а нові виклики тебе надихають;

відповідальність;

стресостійкість.

розповідати про новинки тютюнової продукції місцях її продажу — МАФах, кіосках, супермаркетах;

відчувати потреби клієнтів і зможе надати кваліфіковану консультацію;

надання усієї необхідної інформації про продукт;

вести звітність своєї роботи.

гнучкий графік (6 годин/день, 120 годин/місяць — тобто 20 робочих днів на вибір);

проведемо для тебе інструктаж та навчимо усьому.

Відправити резюме можна за посиланням.

Провідний економіст

Укрпромінвест-Агро

відповідальність;

стресостійкість;

уважність;

економічний аналіз;

ініціативність;

скрупульозність;

досвід роботи;

основи економіки та менеджменту, організації виробництва, праці та управління, основи трудового законодавства;

впевнений користувач 1с:предприятие 8.3,MC Office;

користувач 1С;

знання англійської мови.

MS Office;

1С:підприємство;

контроль виконання бюджету;

планування та контроль виконання бюджетів;

робота з базами данних;

планування фінансово-господарської діяльності підприємства;

аналіз виконання планових завдань.

офіційне працевлаштування, соціальний пакет;

медичне страхування;

графік роботи: Пн-Пт з 08:00 до 17:00 (Сб, Нд — вихідні).

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по роботі з клієнтами

 

імпортер авто Factum Group

досвід роботи у продажах;

комунікативність;

відповідальність;

командність;

чути та розуміти поставлене завдання від керівника;

відмінні навички організації часу та планування.

працювати виключно з гарячою базою клієнтів, холодні дзвінки відсутні;

підбір варіантів автомобілів на американських аукціонах, виходячи з бюджету та побажань клієнтів стосовно майбутнього авто;

ведення переговорів та укладання угод з клієнтами компані;

консультація клієнтів щодо послуг, які надає компанія;

встановлення та підтримка довгострокових відносин співробітництва з клієнтами.

вплив на дохід ставка + % + бонус;

зручний графік роботи в офісі з 09:00 до 18:00 ПН-ПТ (1 година перерви на обід), офіс в самому центрі міста;

оплачувані планові відпустки та лікарняні коштом компанії;

спеціальні умови покупки авто тільки для працівників нашої компанії;

корпоративна система навчання нових співробітників в академії продажу на базі компанії;

з першого дня проходить навчання з індивідуальним супроводом нашого бізнес-тренера та програму адаптації з урахуванням їх попереднього досвіду в продажах. період стажування оплачується 100%;

кар'єрне зростання (від менеджера-початківця до керівника командою менеджерів), професійний розвиток за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням.

Оператор call-центра

Dnipro-M

здатність до навчання;

емпатійність;

толерантність;

підхід до найемоційнішого співрозмовника;

умієте чути та розуміти;

володіння українською мовою як усно, так і письмово;

бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб;

гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін.

консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію;

забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів;

розвиток з командою однодумців.

 

робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується;

комфортний офіс, кава-брейки та смаколики;

графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година);

конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання;

тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти;

можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи);

крута програма лояльності для працівників;

індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog.

Відправити резюме можна за посиланням.

HR-менеджер

Agency Беліф

користувач ПК (MS Office);

знання методів підбору персоналу;

досвід управління HR функцією;

багатозадачність.

 

управління HR-процесами: планування, підбір, адаптація, оцінка та розвиток персоналу;

формування та робота з кадровим резервом;

здійснення первинного кадрового документообігу;

розвиток корпоративної культури.

можливість професійного і кар'єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру;

різноманітні корпоративні заходи;

цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта);

розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось);

працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі);

ростемо та розвиваємось (орієнтуємось на результат).

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з бронювання туристичних послуг

ТОВ Бомба Тур

впевнений користувач MS Office, Google Docs;

навички роботи з великим обсягом інформації;

знання туристичних напрямків;

володіння англійською мовою на рівні, достатньому для комунікації з партнерами;

вміння працювати в команді;

відповідальність;

уважність до деталей;

відмінні комунікативні та організаційні навички;

досвід в туристичній сфері;

досвід самостійних подорожей.

пошуком і бронюванням готелів;

взаємодіяти з гідами та туристичними локаціями: пошук, бронювання та подальша співпраця;

бронюванням залізничних квитків.

можливість ініціювати та реалізовувати власні ідеї, які мають вплив на продукт;

поетапна адаптація в посаду: план навчання, закріплений наставник, детальні інструкції та зворотний зв’язок після кожного етапу;

офіційне працевлаштування та гарантії за КЗпП;

комфортний офіс у центрі міста;

графік роботи Пн-Пт (09:00−18:00/10:00−19:00);

можливість кар'єрного зростання;

можливість мандрувати за спеціальними умовами.

Відправити резюме можна за посиланням.

Системний адміністратор

Agency Беліф

 

експлуатація мереж передачі (vSAN, iSCSI), моніторинг доступності. Усунення інцидентів, аварій;

встановлення, налаштування та адміністрування рішень Veeam Backup & Replication для створення та керування резервними копіями віртуальних машин;

моніторинг, аналіз та усунення технічних проблем, що виникають у середовищі віртуалізації;

ведення документації (написання та підтримання в актуальному стані);

консультації щодо можливостей та обмежень середовищ віртуалізації;

формування типових рішень щодо нестандартних запитів;

участь у спільних інфраструктурних проектах. участь у плануванні та реалізації перспективних проектів з розгортання нових ІТ-систем та продуктів та розширення їх функціональності.

можливість професійного і кар'єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру;

різноманітні корпоративні заходи;

цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта);

розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось);

працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі);

орієнтовність на результат.

Відправити резюме можна за посиланням.

Працівник закладу ресторанного господарства

ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

 бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

 формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

 підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; 

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням.

SMM-спеціаліст (Instagram)

ФЛП Александров В.О.

досвід створення креативного контенту від 1 року;

добре розумієшся на алгоритмах Instagram;

відчуваєш стиль, знання трендів соціальних мереж;

володієш базовими навичками дизайну (кольори, розташування тексту);

слідкуєш за трендами та оновленнями;

володієш програмами для створення відеоконтенту;

багатозадачність;

відповідальність;

стресостійкість;

актуальне портфоліо (або надання сторінок, які вели);

вільно володієш українською мовою.

планування та створення сценаріїв для відеоконтенту;

професійний монтаж відеороликів з використанням трендових технік та підходів;

аналізувати та працювати над покращенням контенту;

постійна генерація нових ідей та їх реалізація;

ведення сторінок на сторінці інстаграм.

заробітна плата.+бонуси, яка залежить від твого початкового рівня;

робота в компанії штаті, яка більше 3 років працює на ринку України;

адаптація з можливістю поетапного кар'єрного зростання до керівника напряму;

можливість пропонувати та реалізовувати свої ідеї;

доступ до деяких інструментів для якісної роботи;

графік роботи: 5/2 (субота-неділя: вихідні).

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер, менеджерка з розвитку торговельної мережі

мультимаркет Аврора

досвід успішних переговорів у різних сферах;

умієш знаходити нестандартні рішення;

пунктуальність;

відповідальність;

уважність;

ефективність;

бажання вчитись та розвиватись.

пошук приміщень (згідно вимоги компанії);

ведення переговорів щодо відкриття магазину;

своєчасне оформлення договорів оренди на вигідних для компанії умовах;

ведення переговорів, пов'язаних з діяльністю магазинів — з орендою власників та всіма державними інстанціями;

своєчасне відкриття/закриття магазинів: згідно з планом, терміном та прописаною стандартною інструкцією;

виконання щомісячного плану з відкритих об'єктів роздрібної торгівлі, відповідно до річного плану розвитку;

організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів у різних регіонах;

ведення переговорів з орендодавцями.

своєчасна заробітна плата;

графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.;

офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня;

гідна оплата праці за результатами роботи;

система наставництва та злагоджена командна робота;

команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена;

участь у цікавих та інноваційних проєктах;

лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи;

корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%;

програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж;

навчання та можливість підвищувати кваліфікацію;

різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі;

навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія;

облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки.

корпоративний розвіз та власний bla-bla-car;

парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів;

дисконт-клуб від партнерів;

для працевлаштування на період воєнного стану обов’язково для чоловіків потрібно мати при собі дійсний документ про військовий облік.

Відправити резюме можна за посиланням.

Event-менеджер

ТОВ Книгарня Є

досвід роботи в комунікаціях/зв'язках з громадськістю буде перевагою;

навички project management буде перевагою;

організованість;

креативність;

високі комунікаційні навички;

досвід ділового спілкування, знання MSOffice..

організація та модерація заходів, які будуть відбуватись на базі книгарень (зустрічі з митцями, авторами, презентації книг, тощо);

ведення комунікації з видавництвами та авторами;

планування заходів і бюджетів;

звіти по виконаних роботах (визначена кількість заходів/місяців);

вимірювання крі заходів;

залучення місцевих культурних діячів і блогерів до івентів;

інформування про подію (афіші, створення подій у соцмережах, інше);

пошук підрядників для різних заходів;

комунікація з видавництвами та авторами;

ведення звітності та аналіз результативності заходів;

створення у книгарні культурного осередку.

робота в  книжковій мережі, що  постійно розвивається;

договірна оплата (за кожен захід);

формат роботи — віддалено, присутність на заходах;

знижка працівника.

Відправити резюме можна за посиланням.