|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Програміст 1C |
мережа продуктових магазинів Mа́shket |
досвід програмування в 1C8; досвід роботи в керованих формах; досвід створення звітів на СКД; знання прикладної області 1С на рівні, необхідному для взаєморозуміння з колегами; досвід роботи з http сервісами; інтеграції між 1С і іншими обліковими системами; уважність; відповідальність; бажання розвиватися. |
розробка та доопрацювання модулів в конфігураціях BAS:ERP, BAS:роздрібна торгівля |
робота в офісі графік роботи: з 00:09 по 18:00, Пн — Пт |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар-універсал |
Лавінія |
відповідальність; креативність; доброзичливість; бажання вчитися і розвиватися; досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; креативність та вміння працювати зі свіжими продуктами; орієнтованість на результат; |
приготування страв; дотримання вимог щодо якості та смаку страв; забезпечення чистоти та порядку на кухні; виконання наказів та інструкцій керівництва. |
конкурентна заробітна плата; графік: з 09:00 до 22:00; можливість розвитку та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
МПП Пролісок |
відповідальність; володіння українською мовою на високому рівні; досвід роботи в продажах (бажано в B2B або сільськогосподарському секторі); впевнено працюєте з ПК, офісними програмами та CRM; готові працювати з холодними дзвінками, генерувати нових клієнтів та підтримувати існуючих. |
пошук нових клієнтів; здійснення холодних дзвінків та ведення переговорів; підтримка існуючих клієнтів; консультації з технічних характеристик та умов співпраці; ведення бази клієнтів у CRM та надання щоденних і щомісячних звітів; опрацювання замовлень з онлайн-платформ (Prom.ua, OLX) та контроль правильності доставки; |
висока ставка + відсоток від продажів щомісяця; чіткі і прозорі метрики КПІ; додаткові мотивації за виконання показників; постійне навчання та розвиток: тренінги з продуктів, технік продажу та CRM.; можливість швидкого кар'єрного зростання до керівника відділу продажів; робота з готовою базою клієнтів та підтримка на всіх етапах; оплачувана відпустка та участь у командних проектах. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з підтримки клієнтів |
Dnipro-M |
володіння українською мовою як усно, так і письмово; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів; розвиток з командою однодумців. |
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Вчитель англійської мови (онлайн) |
Englishdom |
любите англійську і володієте нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; знаєте, як привести студента до результату; постійно розвиваєтеся і прокачуєте свої навички. |
підготовка до уроку займає 15 хвилин; робота з дому (обов’язково ПК/ноутбук, гарнітура і стабільний інтернет); всі уроки — 1 на 1 зі студентом; тривалість 1 уроку — 50 хвилин. |
є готова система для навчання (онлайн платформа) — методологія, вправи, автоперевірка домашки; вибір графік роботи (full/part-time, ранок чи вечір, будні чи вихідні); 50% компенсації міжнародної сертифікації викладачів; підтримка особистого куратора та менеджера з адаптації; стабильные загрузки — більше не потрібно шукати студентів самостійно; навчання і обмін досвідом з європейськими викладачами та native speakers; ком'юніти з 1000+ вчителів; рейт в рамках ринку + бонуси; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з бізнес-аналізу (клієнтський досвід) |
Dnipro-M |
відповідальність; уміння аналізувати; клієнтоорієнтованість; емпатичне ставлення до споживача; досвід в сфері аналізу і оптимізації існуючих бізнес-процесів та побудови нових; вміння систематизувати і аналізувати різні джерела інформації; вміння формувати і проводити дослідження; формувати та впроваджувати задачі на основі отриманих результатів досліджень. |
ведення звітності; бізнес-аналіз; виявлення потреб клієнта; робота з різними типами та джерелами зворотного зв’язку від клієнтів; впровадження різних проєктів (підвищення ефективності процесів, автоматизація, впровадження нових продуктів та сервісів). побудова та вдосконалення бізнес процесів; забезпечення ідеальної якості наших продуктів та сервісів; ведення комунікації з відповідальними в процесі виконання задач; ведення щотижневої та щомісячної звітності щодо виконаної роботи.
|
графік роботи 09:00—18:00 Пн-Пт (офісний формат); можливість реалізації найсміливіших рішень та проектів в масштабній компанії; колектив, що заряджає; можливість роботи з міжнародними проектами; можливість карʼєрного зростання; індивідуальну систему знижок в мережі заправок WOG та ОККО; корпоративні знижки на товари нашої компанії; тренінги та бізнес-івенти від нашої Академії Корпоративного Розвитку; безлімітну каву-брейк, смаколики та фрукти в офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар з приготування шаурми (Вінницькі Хутори) |
ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані |
комунікабельність; відповідальність; здатність до навчання; пунктуальність; уважність; хороші комунікативні навички; ввічливість; тактовність; енергійність; робота в команді та на результат; досвід роботи кухарем (буде перевагою); вільне володіння українською мовою. |
приготувати шаурму згідно з технологічних карт; контролювати якість та дотримання термінів придатності товарів; дотримуватись необхідних стандартів; дотримуватися санітарно-гігієнічних норм; приймати товар та брати участь у проведенні переобліку. |
офіційне працевлаштування та всі соціальні гарантії; робота в стабільній компанії, що розвивається; позмінний графік роботи з 08:00 до 20:00, 4/4; стабільну заробітну плату; прозору систему мотивації; комфортні умови роботи; навчання згідно стандартів компанії; можливість кар'єрного зростання від кухаря з приготування шаурми до територіального керуючого. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Товарознавець, бухгалтер (ТЦ "Мегамолл") |
Фокстрот |
цілеспрямованість; інвентаризація; саморозвиток; бажання вчитися і розвиватися; стабільність; |
ведення обліку товарів в магазині; відслідковування руху товару в магазині; контроль на точність та актуальність інформації про наявність товарів на складах та в магазині; внесення пропозицій щодо вдосконалення та оптимізації робочих процесів; організація та проведення інвентаризаційних операцій для визначення фактичної наявності товарів; перевірка відповідності фактичної наявності товарів обліковим даним та виявлення розбіжностей; взаємодія з іншими відділами компанії для вирішення питань, пов'язаних з розбіжностями. |
стабільна та конкурентна заробітна плата; можливості для зростання та підвищення; знижки та корпоративні пільги. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Консультант клієнтської підтримки |
Dnipro-M |
здатність до навчання; активність; емпатійність; толерантність; |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів.
|
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; розвиток з командою однодумців; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок WOG. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
GastroFamily |
знання ДСанПіН; досвід роботи (бажано).
|
приготування страв; готовність працювати з великою кількістю гостей; дотримання санітарних норм та правил. |
формат дружній щодо наших співробітників та гостей; є бонуси; виплати ЗП два рази на місяць; графік роботи (08:00—20:00 або 11:00—22:30); корпоративне харчування; можливість професійного та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Coffee Boroda |
привітність до гостей та справжнє бажання спілкуватися з ними; швидкість в роботі; готовність працювати за стандартами та правилами; здатність займатись кількома справами одночасно; любов до чистоти та порядку; бажання працювати та розвиватися в професії бариста; привітність; доссвід роботи (бажано). |
робота з людьми; вивчання рецептури напоїв напам’ять в перші дні стажування. |
потужний колектив з мега крутим підтримуючим керівництвом: поважаємо, цінуємо, чуємо кожного; робота з якісним зерном на сучасному обладнанні; робоче місце в комфортній кав’ярні, де все продумано до дрібниць і створені всі умови для того, щоб працювати було зручно та в задоволення; можливість впливати на свій заробіток. зарплата: ставка + % від каси (15−17 робочих змін); гнучкий позмінний графік роботи: 2/2, 3/3 (за домовленістю з колегою) у будні з 08:00 до 20:00, вихідні з 09:00 до 19:00; премії та бонуси за гарні показники твоєї роботи; знижки на продукцію та напої нашої мережі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ОККО |
комунікабельність; уміння планувати; цілеспрямованість; не конфліктність; ефективна комунікація. |
MS Excel; MS Office; підготовка тендерної документації; продаж; публічні виступи; закупівля товарів; робота з клієнтами; залучення нових клієнтів; контроль документообігу; пошук та залучення корпоративних клієнтів; поточне обслуговування клієнтів; контроль і супроводження документообігу; підготовка тендерної документації та участь у тендерних закупівлях; робота з обліковими програмами. |
оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняні; безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підтримка та розвиток. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
лабораторія Глобал Тест |
комунікабельність; відповідальність; робота з клієнтами; грамотна усна та письмова мова; уміння працювати в режимі багатозадачності.
|
облік витратних матеріалів; консультування клієнтів щодо послуг, які надає компанія; внесення інформації до комп'ютерних систем; проведення операцій оплачуються за допомогою фіскальних реєстраторів; управлінні чергою; реєстрації та сортування біологічного матеріалу; здійсення обліковх витратних матеріалів. |
офіційна робота в професійному колективі, де всі поважають та допомагають один одному; стабільна заробітна плата; можливість кар'єрного зростання; пакет соціальних гарантій; професійний розвиток в галузі медицини, комп'ютерних технологій та комунікативних навичок; Пн.-Пт.: 07:30 — 16:00; Сб (1 раз на 2 тижні): 07:30 — 13:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ООО Рошен-Кондитер |
знання бухгалтерських програм; знання податкового законодавства; відповідальність; уважність; вища освіта з бухгалтерського обліку, фінансів або економіки; 1 рік досвіду роботи на аналогічній посаді; глибокі знання податкового та фінансового законодавства; вміння працювати з бухгалтерськими програмами; висока важливість до деталей; відповідальності; вміння працювати в команді та виконувати завдання в рядок. |
ведення бухгалтерського обліку; ведення документації; ведення первинної бухгалтерської документації; нарахування зарплати; контроль дебіторської заборгованості; контроль кредиторської незаборгованості. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
суши-бар Real Roll |
відповідальність; знання касової дисципліни.
|
адміністративна робота; робота з клієнтами; готування суші; організація доставки замовлень; координація з кур'єрами та забезпечення своєчасної доставки; забезпечення високого рівня обслуговування та задоволеності клієнтів. |
безкоштовні обіди; гнучкий графік роботи: з 09:30 до 21:30, позмінно; дружній колектив та комфортні умови праці; можливість професійного зростання та розвитку кар'єри. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
суши-бар Real Roll |
відповідальність; уважність; бажання вчитися і розвиватися; вміння працювати в команді; працювати швидко та ефективно. |
підготовка і приготування страв за рецептами компанії; робота з продуктами та інструментами гастрономічного обладнання; забезпечення високої якості та естетики подачі страв; дотримання стандартів гігієни та безпеки праці. |
своєчаса виплата заробітної плати; графік роботи: 4/3, 5/2 з 09:30 до 21:30; з/п за зміну (в залежності від досвіду); безкоштовні обіди за рахунок компанії; корпоративна знижка та бонуси для працівників; премія за кожного друга, якого привів до нас; можливість кар'єрного росту та навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Безпосередній керівник |
Золота Щука |
комунікабельність; активність; уважність; клієнтоорієнтованість; творчий підхід; відмінні навички письмового спілкування; досвід роботи з клієнтами буде перевагою. |
робота з клієнтами; ведення переписки з клієнтами в Direct Instagram; консультування клієнтів щодо товарів/послуг, ціни, умов доставки; взаємодія з командою для оперативного відповіді запитів клієнтів; робота з відгуками та коментарями користувачів; вміння працювати з соціальними мережами, зокрема Instagram; вміння швидко реагувати та вирішувати проблеми. |
оплата результату; нагородження фінансово за виконання плану, якісну роботу та здійснену кількість обертів компанії; дружня робоча атмосфера; можливість професійного росту та настройка процесу під собою; конкурентна заробітна плата; підтримка та навчання на початковому етапі; можливість реалізувати творчі ідеї та підходи в роботу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської |
ФОП Федоренко О.О. |
наполегливість; викладання; робота в команді; креативність; любов до дітей; позитивне мислення. |
проведення занять англійської мови відповідно до навчальної програми; вміння працювати з іншими віковими групами; створення дружньої та позитивної атмосфери на заняттях. |
гідний рівень доходу; офіційне працевлаштування; стабільні навантаження; комфортне робоче місце і зручне місцерозташування навчального закладу; постійний розвиток та підвищення професійних навичок та знань; робота в дружньому та командному колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор торговельної залі |
ТМ Україночка |
досвід роботи (бажано); відповідальність; порядність; уважність; стресостійкість. |
контроль порядку, дисципліни по об'єкту; робота з пультом охорони; вживання заходів із запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій. |
гідна та стабільна заробітна плата; гнучкий графік роботи — (2/2); дружній колектив; безкоштовне корпоративне навчання; можливість професійного та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Юрисконсульт |
ТОВ Хоум-Нет |
вища юридична освіта; досвід роботи; обов'язкова наявність адвокатського посвідчення; знання основних галузей цивільного, адміністративного та господарського права; знаєння діючого законодавства у сфері публічних закупівель; досвід участі у судових процесах та складанні професійних процесуальних документів. |
підготовка пропозицій, документів та участь в публічних закупівлях Prozorro, повний супровід закупівлі, оскарження рішень закупівлі, контроль за успішним виконанням закупівлі; захист та представництво компанії в судах різних інстанцій; ведення претензійно-позовної роботи; підготовка та своєчасне направлення відповідей на запити та інші звернення контролюючих, державних та інших адміністративних органів; розробка, аналіз та погодження договорів, усіх його етапів, регулювання розбіжностей за умовами договору; підписання, реєстрації, обліку, зберігання та контролю за виконанням усіх зобов'язань сторінка за договорами; знання основних галузей цивільного, адміністративного та господарського права; знаєння діючого законодавства у сфері публічних закупівель. |
конкурентна та стабільна плата; соціальні гарантії; супровід наставника/ментора; корпоративне навчання, тренінги, командні заходи; можливість професійного та кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
Червоний цепелін |
комунікабельність; відповідальність; адміністративна робота; бажання вчитися і розвиватися; стресостійкість не конфліктність. |
проведення касових операцій; ведення звітності; прийом та обробка замовлень; координація роботи персоналу; ведення каси та звітність; вирішення конфліктних ситуацій. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
04.01.2024
11.01.2024
18.01.2024
25.01.2024
01.02.2024
08.02.2024
15.02.2024
22.02.2024
29.02.2024
07.03.2024
14.03.2024
21.03.2024
28.03.2024
04.04.2024
11.04.2024
18.04.2024
25.04.2024
02.05.2024
09.05.2024
16.05.2024
23.05.2024
30.05.2024
06.06.2024
13.06.2024
20.06.2024
27.06.2024
04.07.2024
11.07.2024
18.07.2024
25.07.2024
01.08.2024
08.08.2024
15.08.2024
22.08.2024
29.08.2024
05.09.2024
12.09.2024
19.09.2024
26.09.2024
03.10.2024
10.10.2024
17.10.2024
24.10.2024
31.10.2024
07.11.2024
14.11.2024
21.11.2024
28.11.2024
05.12.2024
12.12.2024
19.12.2024
26.12.2024
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Адміністратор у автосалон |
ФОП Вагурін О. |
комунікабельність; відповідальність; ввічливість; бажання вчитися і розвиватися; вміння працювати в команді; знання української мови на рівні, достатньому для ведення ділового спілкування. |
робота в команді; робота з клієнтами; адміністративна робота; ділове спілкування; проведення співбесід; прийом клієнтів в автосалоні, консультування щодо автомобілів та послуг компанії; організація та підтримка порядку на ресепшені; ведення обліку вхідних і вихідних документів; взаємодія з іншими відділами компанії для вирішення питань клієнтів. |
дружня команда.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Dnipro-M |
володіння українською мовою як усно, так і письмово; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін.
|
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб; розвиток з командою однодумців.
|
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Ван Тач |
грамотність усного та писемного мовлення; стресостійкість; варіативність мислення; відповідальність; емоційний інтелект; ініціативність; розставлення пріоритетів; результат-орієнтованість; комунікабельність. |
опрацьовування бази клієнтів; розставлення пріорітетів у діях (основна увага — найбільшим та стратегічним продажам); вироблення ефективних стратегій щодо підзвітних продажів; укладення домовленості; перетворення підзвітних продажів на замовлення; створення опрацювання актуальної бази підзвітних продажів із зазначенням їх актуального статусу та записаною історією всіх переговорів у CRM-системі; план продажів за звітний період виконано у повному обсязі (щоденний, щомісячний тощо); на регулярній основі та в повному обсязі до CRM-системи внесення всієї актуальної та достовірної інформації; подання звітів на запит керівництва; виконання регулярних дій щодо вдосконалення рівня професійних компетенцій у сфері продажу. |
Високу і стабільну З/П Цікаву роботу в стабільній компанії, що розвивається; індивідуальний підхід до співробітників; компенсація пального. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з обробки замовлень |
MobiPrint.com.ua |
знання офісних програм; грамотна усна та письмова мова; знання методик продажів; чіткість в розмові по телефону; досвід у роботі з офісними програмами (Excel, Word); вміння запам’ятовувати багато інформаці.
|
MS Word; MS Excel; ведення CRM; телефонний продаж; продаж; контроль надходження оплат; консультувати та підтверджувати замовлення клієнта; по телефону — 20 − 50 замовлень в день на менеджера; переписка — 10−20 переписок в день на менеджера; виконання додаткових продажів; робота в CRM системі OneBox — зміна етапів замовлень, контроль оплати, контроль термінів. |
можливість кар'єрного росту за 12 місяців; щомісячна зарплата, з виплатою 2 раза в місяць (ставка, + % від додаткових продажів, + бонуси за результат); знижка 40% на нашу продукцію; постійне внутрішнє навчання (за рахунок компанії); часткова або повна оплата вашого навчання в топових тренерів; подарунки на свята від компанії; Пн-Пт 09:00—18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
ФОП Вакуленко В. |
відповідальність; робота в команді; здатність до навчання; пунктуальність; бажання вчитися і розвиватися. |
приготування кавових напоїв; робота з клієнтами; обслуговування клієнтів та створення приємної атмосфери; дотримання стандартів якості та безпеки; допомога у збереженні чистоти та порядку на робочому місці. |
гнучкий графік роботи. дружня атмосфера та можливість професійного росту; конкурентна заробітна плата та бонусна система. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста (р-н ТЦ "Віват") |
Coffee Boroda |
привітність до гостей та справжнє бажання спілкуватися з ними; швидкість в роботі; готовність працювати за стандартами та правилами; здатність займатись кількома справами одночасно; любов до чистоти та порядку; бажання працювати та розвиватися в професії бариста; привітність; доссвід роботи (бажано). |
вивчання рецептури напоїв напам’ять в перші дні стажування. |
потужний колектив з мега крутим підтримуючим керівництвом: поважаємо, цінуємо, чуємо кожного; робота з якісним зерном на сучасному обладнанні; робоче місце в комфортній кав’ярні, де все продумано до дрібниць і створені всі умови для того, щоб працювати було зручно та в задоволення; можливість впливати на свій заробіток. зарплата: ставка + % від каси (15−17 робочих змін); гнучкий позмінний графік роботи: 2/2, 3/3 (за домовленістю з колегою) у будні з 08:00 до 20:00, вихідні з 09:00 до 19:00; премії та бонуси за гарні показники твоєї роботи; знижки на продукцію та напої нашої мережі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Експедитор |
Транс-Маркет |
|
доставка товару; оформлення супровідної документації (накладні). |
конкурентна та своєчасна заробітна плата та преміальна програма; графік роботи: Вт-Сб з 07:00 до 19:00; Нд, Пн — вих.; можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець продовольчих товарів |
Продавець продовольчих товарів |
комунікабельність; відповідальність; знання касової дисципліни; здатність до навчання; пунктуальність; уважність; ініціативність; ввічливість; орієнтація на результат; тактовність; енергійність. |
розраховувати покупців на касі; приймати та викладати товар; слідкувати за відповідністю та наявністю цінників; контролювати якість та дотримання термінів придатності товарів; дотримуватись необхідних стандартів; дотримуватися санітарно-гігієнічних норм. |
офіційне працевлаштування та всі соціальні гарантії; робота в стабільній компанії, що розвивається; позмінний графік роботи 7/7 з 08:00 до 20:00; стабільна заробітна плата, оплачуване стажування; прозора система мотивації; комфортні умови роботи; навчання згідно стандартів компанії; можливість кар'єрного зростання від продавця до територіального менеджера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор на телефон |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном; готовність стрімко рости разом з компанією; ввічливість; відповідальність. |
працювати з теплою базою клієнтів; допомагати нашим майбутнім учням визначити їх потреби в навчанні за допомогою вже розроблених скриптів; працювати в системі автодозвону та CRM системі; знайомити майбутніх учнів з нашим форматом навчання, з акціями компанії та записувати клієнтів на безкштовний пробний урок. |
робота за вільним графіком (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00; фіксована ставка за кожного запрошеного клієнта; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову для тебе професію з нуля; підтримка від нашої команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації; швидке кар'єрне зростання, оскільки більшість керівників в нашій компанії починали свій шлях з позиції менеджера і вже за декілька місяців, показуючи високі результати, пішли вгору по кар'єрним сходинкам. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Економіст |
Kiborg |
відповідальність; вища освіта з економічного напрямку; досвід роботи на аналогічній посаді; високий рівень економічної та фінансової грамотності; впевнений користувач БАС (1С), Excel; аналітичність; відповідальність; уважність до деталей; навички розрахунку собівартості продукції; вміння працювати в команді та володіння лідерськими навичками. |
MS Excel; користувач 1С; фінансовий аналіз; проведення аналізу фінансово-економічної діяльності виробництва та складання відповідних звітів; . визначення ефективності використання ресурсів та розробка заходів щодо їх оптимізації; моніторинг фінансових показників компанії та підготовка рекомендацій для підвищення ефективності діяльності; проведення аналізу витрат та доходів, підготовка фінансових звітів; розрахунок планової/фактичної собівартості готової продукції, контроль та аналіз відхилень фактичної собівартості від планової (розробка калькуляцій собівартості готової продукції за елементами витрат; план-факт аналіз собівартості за елементами витрат); розрахунок планово-економічних показників (загальновиробничі витрати, постійні витрати, складські витрати та ін.), аналіз план/факт. витрати сировини та матеріалів, контроль коректності списання сировини та матеріалів; планування бюджету: розробка бюджету для різних ділянок компанії, контроль за його виконанням; підготовка фінансових звітів та аналіз результатів (бюджет руху грошових коштів, бюджет прибутку та витрат, баланс); формування цін продажу на базі закупівельних цін, адміністративних витрат, витрат на збут, інших операційних витрат, з урахуванням цін конкурентів та динаміки цін постачальників; аналіз продажу товарів, вплив цін на обсяги продажу товарів, оптимізація цін в ринкових умовах; підготовка фінансового плану на місяць; формування внутрішньої звітності за запитами керівництва (звіти щодо продажу, витрат за напрямками, використання коштів, тощо); контроль за процесом ціноутворення на продукцію з урахуванням аналізу конкурентного середовища та ринкових умов; виконання інших завдань, пов’язаних з фінансовим управлінням та аналітикою. |
конкурентна зарплата; дружній колектив.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керівник юридичного відділу |
ЖЕО |
знання законодавства україни; відповідальність; аналітичне мислення; ініціативність; бажання вчитися і розвиватися; практичні навички в корпоративній практиці із навичками супроводження господарської діяльності клієнтів з договірних питань; хороші знання у сфері житлово-комунального господарства та договірного права; аналітичний склад розуму; вміло налагоджує контакт з людьми; орієнтація на результат роботи; досвід роботи з контролюючими органами; посвідчення адвоката (буде перевагою). |
робота з клієнтами; адвокатський супровід; проходження перевірок контролюючими органами; юридичний супровід; робота в команді; орієнтація на результат; організація роботи юридичного відділу; консультуванням клієнтів з різних галузей права; розробка та аналіз договорів (угод) і контрактів будь-якої складності; розробка корпоративних угод; підготовка та експертиза установчих, внутрішніх документів (статутів, положень, протоколів тощо); юридичний супровід господарської діяльності, претензійно-позовної роботи, представництвом інтересів товариства у різних інстанціях; супроводження діяльності ОСББ; аналітикою законодавства; здійснення правового аналізу, листів, звернень, запитів фізичних та юридичних осіб, формування проектів відповідей (шаблонів); надання консультацій щодо застосування чинного законодавства україни у питаннях діяльності компанії тощо. |
графік: 08:00−17:00 Пн.-Пт; корпоративні заходи; відпустка 24+4 дні; система винагороди — фіксована частина + бонуси; можливість кар'єрного зросту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
Лабораторія Глобал Тест |
комунікабельність; відповідальність; робота з клієнтами; грамотна усна та письмова мова; уміння працювати в режимі багатозадачності.
|
консультування клієнтів щодо послуг, які надає компанія; внесення інформації до комп’ютерних систем; проведення операцій оплати за допомогою фіскальних реєстраторів; управлінні чергою; реєстрація та сортування біологічного матеріалу; здійсення обліку витратних матеріалів; облік витратних матеріалів. |
офіційна робота у професійному колективі, де всі поважають та допомагають один одному; стабільна достойна заробітна плата; можливість кар'єрного зростання; пакет соціальних гарантій; професійний розвиток в галузі медицини, комп’ютерних технологій та комунікативних навичок; Пн.-Пт.: 07:30 — 16:00; Сб (1 раз на 2 тижні): 07:30 — 13:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
GastroFamily |
досвід роботи (бажано); приготування страв згідно технологічних карт; готовність працювати з великою кількістю гостей. |
приготування страв відповідно до технологічних карт; дотримання санітарних норм та правил. |
формат friendly щодо наших співробітників та гостей; зп за зміну + чайові; бонуси; виплати зп два рази на місяць;% графік роботи (08:00—20:00 або 11:00—22:30); корпоративне харчування; можливість професійного та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар з приготування шаурми (Вінницькі Хутори) |
ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані, |
комунікабельність; відповідальність; здатність до навчання; пунктуальність; уважність; хороші комунікативні навички; відповідальність, ввічливість та уважність; комунікабельність, здатність швидко навчатись; тактовність, пунктуальність, енергійність; робота в команді та на результат; досвід роботи кухарем (буде перевагою); вільне володіння українською мовою. |
приготування шаурми згідно з технологічних карт; контролювати якість та дотримання термінів придатності товарів; дотримання необхідних стандартів; дотримання санітарно-гігієнічних норм. приймати товар та брати участь у проведенні переобліку. |
офіційне працевлаштування та всі соціальні гарантії; робота в стабільній компанії, що розвивається; позмінний графік роботи з 08:00 до 20:00, 4/4; стабільна заробітна плата; прозора система мотивації; комфортні умови роботи; навчання згідно стандартів компанії; можливість кар'єрного зростання від кухаря з приготування шаурми до територіального керуючого. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ООО Рошен-Кондитер |
відповідальність; уважність; вища освіта з бухгалтерського обліку, фінансів або економіки; мінімум 1 рік досвіду роботи на аналогічній посаді; глибокі знання податкового та фінансового законодавства; вміння працювати з бухгалтерськими програмами; висока уважність до деталей та відповідальність; вміння працювати в команді та виконувати завдання в строк. |
ведення бухгалтерського обліку; знання бухгалтерських програм; знання податкового законодавства; ведення документації; ведення первинної бухгалтерської документації; нарахування зарплати; контроль дебіторської заборгованості; контроль кредиторської заборгованості. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець контакт-центру банку |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
приємний голос; хороша дикція; грамотна українська мова; переконувати і відстоювати свою точку зору; відповідальність; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері (не обов'язковий); здатність до навчання. |
проведення телефонних переговорів з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банк; прийом вхідних телефонних звернень; надавання консультацій клієнтам.
|
офіційне працевлаштування; медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком; заробітна плата на рівні роботодавців; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам'ятні події, соціальні відпустки відповідно до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен-офіціант |
ФЛП Мазур А.В. |
відповідальність; бажання вчитися і розвиватися; вік від 18 років; відсутність шкідливих звичок; бажання працювати в команді; висока відповідальність та чуйність до клієнтів; бажання розвиватися в ресторанному бізнесі. |
робота з касовим апаратом; робота з клієнтами; барна справа; забезпечення чистоти та порядку на робочому місці; виконання інших завдань керівництва. |
гнучкий графік роботи; офіційне працевлаштування; перспектива кар'єрного росту; підтримка та навчання від керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Економіст |
виробниче підприємство Маріо |
робота в команді; комунікабельність; продуктивність; досвід роботи (бажано).
|
MS Office; MS Excel; користувач 1С; знання економіки та організації виробництва; планування бюджету; уміння організувати роботу, планувати і приймати рішення; розрахунок собівартості; економічний аналіз; організація планово-економічної роботи на підприємстві; економічне планування (бюджет доходів і витрат, розрахунок планової собівартості); комплексний економічний аналіз господарської діяльності; контроль маржинального доходу і рентабельності; контроль ефективного використання ресурсів, підвищення продуктивності праці, усунення нераціональних витрат. |
робота в перспективній і постійно розвиваючій виробничо-торгівельній компанії; дружний і націлений на досягнення загального результату колектив; можливість професійного та кар'єрного зростання; офіційне працевлаштування, та доставка до місця роботи службовим транспортом; корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
OKKO |
знання програм MC Office та Excel; знання первинного бухгалтерського документообігу; комунікативність; неконфліктність; цілеспрямованість; відповідальність. |
пошук та залучення корпоративних клієнтів; поточне обслуговування клієнтів; контроль і супроводження документообігу; підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях; робота з обліковими програмами. |
офіційно і швидко приймаємо на роботу з першого дня; не затримуємо зарплату; оплачуємо відпустку (24 дні в рік) та лікарняний; забезпечуємо безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підтримуємо та допомагаємо один одному. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Логіст |
IElectronics |
досвід роботи на аналогічній позиції; відкритість; відповідальність; комунікабельність; самостійність; стресостійкість. |
пакування товарів; відправка товарів на новій пошті; тестування пристроїв; контроль та координація руху товарів для наших клієнтів; володіння знаннями специфіки ринку електроніки, техніки apple; вміння працювати у команді; організація доставки товарів згідно визначеному графіку; взаємодія зі складом компанії та іншими відділами компанії. |
конкурентна заробітна плата; розвиток в команді кар'єристів; підтримка колег та особистого куратора на період навчання; швидке кар’єрне зростання; зручний оффлайн формат роботи у комфортному офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з прийому замовлень |
ФОП Котляревский Ю.Б. |
готовність навчатися; досвід роботи у продажах; відповідальність; комуніабельність. |
вміння слухати; розуміння своїх обов’язків; вміння легко спілкуватися і писати українською мовою; знання програм: 1С, СRM (бажано); прийом замовлень із сайту; переписка в месенджерах; консультація на замовлення; допомога клієнтам у виборі; формування накладної на відправку.
|
цікава та динамічна робота; кар'єрний зріст; дружний згуртований колектив однодумців; стажування в офісі; дистанційна робота у графіку 2 дні через 2, графік роботи з 09:00 до 21:00, активна робота до 18:00(19:00) годин далі тільки листування; стажування: п’ятиденний робочий тиждень із двома вихідними. час роботи з 09:00 до 18:00); офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата, ставка є + %; система наставництва та підтримка на всіх етапах адаптації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Інженер-програміст |
Kness Group |
вища технічна освіта (автоматизація, електропостачання, інформаційні технології); знання мов програмування Python, (буде перевагою знання JS); досвід у написанні SQL запитів до БД Postgresql; досвід роботи з БД Mongodb; досвід аналізу; досвід створення та використання REST API; досвід роботи із проектами із високим рівнем навантаження; досвід роботи із системами контролю версій GIT/GITLAB; досвід роботи з ос LINUX; досвід роботи в проектуванні та реалізації систем збору, відповідальність; ініціативність; націленість на результат; комунікабельність. |
аналіз математичних моделей і алгоритмів (постановок економічних та інших задач); розробляння програми, які реалізують розв'язання задачі; розробляння технології, задачі на всіх етапах; вибір мови програмування і перекладання на її алгоритмів завдань; інформація, яка підлягає обробленню на ЕОМ, її обсяги, структуру, макети і схеми введення, оброблення, зберігання та видавання інформації, методи її контролю; розробляння інструкції для роботи з програмами; оформлення необхідних технічних документів; використання готових програмних засобів; супроводження впроваджених програм і програмних засобів; участь у проєктних роботах; налагодження розроблених програм; коригування у процесі доопрацювання; рішення та усунення проблем в режимі реального часу; автоматизація рутинних процесів; робота з хмарними серверами та сервісами; зберігання та обробка даних. |
робота в успішній компанії, яка активно розвивається, створює тренди ринку, соціально-відповідальна, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників; цікаві проекти в інших країнах; офіційне працевлаштування з дотриманням КЗПП України; конкурентний компенсаційний пакет; сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку; перспектива професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Асистент керівника відділу маркетингу, маркетолог |
Чудо |
впевнений користувач ПК, Microsoft 365, Canva, Miro ; креативність; відповідальність; комунікабельність.
|
здійснення вибору форм і методів реклами в засобах масової інформації , їх текстового, кольорового та музичного оформлення; розуміння інструментів маркетингу ; розуміння алгоритмів роботи з рекламою в соціальних мережах ; знання англійської мови на рівнях В1/ В2 (вивчення сайтів; аналіз конкурентів); вивчення збуту та запиту покупців з визначенням призначення найкращого часу; розміщення реклами, масштабів та термінів проведення ринку рекламних умов ; організація та підтримка тісних зв'язків з обраними партнерами та діловими клієнтами; облік та звітність сувенірної та рекламної продукції; участь у просуванні сайту Wonder та інтернет-маркетинг (сайти, мережевий PR, присутність на інформаційних дошках, пошукових порталах); пошук нових лідів та залучення деяких клієнтів з різних джерел. |
сучасний та комфортний офіс; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; цікаве корпоративне життя; конкурентна з/п (ставка+КПІ) ; власний тенісний корт і тренажерний зал. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий супермаркетом (с. Вінницькі Хутори) |
THRASH! ТРАШ! |
|
організація всіх операційних процесів магазину та безпосередня участь у них; організація роботи персоналу; навчання персоналу; формування кадрового резерву; виконання всіх операційних показників маркету (продажі, списання, плинність персоналу); ведення необхідної звітності; робота в торговому залі; робота з касовим апаратом. |
офіційна та вчасна заробітна плата; повне дотримання законодавства; офіційне працевлаштування; оплата відпустки та страхові виплати у разі хвороби; стрімкий кар'єрний розвиток; оплачуване проживання; оплачуване стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (гарячі заявки) |
AntiSchool Online |
досвід роботи у продажу по телефону (бажано); переконливість; відповідальність; системність; чіткість робати; активність; бажання вчитись і розвиватись. |
телефонний продаж; продаж; обробка гарячих заявок; здійснення дзвінків клієнтам, які звернулися до нашої школи та залишили заявку на сайті (робота тільки з гарячою базою); презентування наших послуг онлайн-навчання; допомага клієнтам у підборі відповідного пакету навчання; консультування та заохочення; досягання поставлених КПІ показників, щоб виходити на високий рівень доходу. |
віддалений формат роботи; зручний графік: 5/2 10:00 — 19:00; оплата фіксована ставка та % + бонуси; крутий колектив, лояльного тім ліда, з якими ти відразу знайдеш спільну мову; зростання не тільки в матеріальному плані, але і в кар'єрному теж; безкоштовне вивчення англійської та розвиток професійних навичок; реферальна система (можливість отримати бонуси за приведення друга/знайомого). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
Авто-комфорт Плюс |
кмітливість; грамотна усна та письмова мова;
|
MS Word; MS Excel; MS Office; ведення переговорів; робота з базою даних; робота із запереченнями; продаж; ведення звітності; орієнтація на результат; вміння вести переговори, працювати з запереченнями та вибудовувати довгострокові відносини з клієнтами; працювати з базою даних; допомога у роботі менеджерам (формування звітів, обзвон клієнтів); робота у программах Word та Excel; складання звітів про виконану роботу. |
конкурентна та стабільна заробітна плата: стартова мотивація (% від продажів); повна зайнятість, з повним робочим днем (графік з Пн. по Пт. з 08:30 до 17:30); молодий, професійний та дружний колектив; оплата мобільного зв’язку; компанія, що розвивається зі сформованою культурою; можливість професійного та кар'єрного зростання, корпоративне навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
ФОП Філіпов А.Ю. |
досвід роботи адміністратором; комунікативність; відповідальність; організаторські, можливості; важливість до деталей; стресостійкість. |
керування персоналом.
|
графік: з 10:00 — 21:30; висока заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач робототехніки та програмування |
Робокод |
стресостійкість; відповідальність; кмітливість; комунікабельність; організаційність; спрямованість на розвиток. |
підготовка до занять та проведення занять відповідно до стандартів компанії; надання зворотного зв'язку про навчання учнів; заповнення журналу успішності учнів; контроль та організація навчального процесу; підготовка аудиторії до занять; контроль за зберіганням матеріальних цінностей школи, участь у проведенні інвентаризації матеріальних цінностей школи. |
зручний графік роботи: Субота, Неділя з 10:00 до 20:00. (до 10 уроків за вихідні); можливість працювати в будні дні; надаємо всі необхідні матеріали для проведення уроків; регулярна прокачка Hard та Soft Skills; можливість офіційного працевлаштування; корпоративна форма; поетапна адаптація та сапорт; перспектива брати участь у додаткових проєктах компанії; унікальна команда робокотиків. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Синергія Тим |
відповідальність; охайність; досвід роботи (бажано); командність. |
готування суші; контроль якості продукції; підтримання чистоти та порядку на вашому робочому місці. |
графік роботи: 10:00−22:00, можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку; корпоративне харчування (обіди, вечері); |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор call-центру (вхідна лінія) |
ТОВ Хоум-Нет |
вільне володіння українською мовою, базові знання англійської (для роботи з інтерфейсом програми); вища або незакінчена вища (переважно будуть спеціальності у сфері фінансів, бухгалтерського обліку чи банківської справи); впевнений користувач ПК; базові знання роботи з інтернет-браузерами; відповідальність; важливість; від 18 років; відсутність судимості у вас та ваших близьких батьків. |
надання консультацій клієнтам щодо обслуговування банківських карток; підтримка у вирішенні фінансових питань (зокрема, блокування/розблокування карток, перевірка транзакцій тощо); виконання активних операцій із банківськими картками; внесення даних у CRM-систему; бажання допомогти клієнтам.
|
рафік роботи проекту: з 08:00 до 22:00; 5 робочих днів на тиждень (обов'язковий вихідний у неділю + 1 плаваючий вихідний протягом тижня); мінімум 6 годин на день; не менше 130 годин на місяць; комфортний простір; наявність безперебійного живлення, робота в забезпеченому укритті; навчання фіксовано оплачується, триває 3 тижні (частково самостійне); система оплати: погодинна, залежить від кількості відпрацьованих годин, якості консультацій і виконання KPI; заробітна плата: конкурентна, від 18 000 грн/міс, без затримок (ставка 75 грн/год + бонусна частина); прозора системи мотивації та можливості кар'єрного зростання; офіційне працевлаштування; дружній колектив і підтримка на етапі адаптації; гнучкі умови — можливість роботи як на повну, так і на часткову зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Економіст |
виробниче підприємство Маріо |
робота в команді; комунікабельність; продуктивність; досвід роботи (бажано). |
MS Office; MS Excel; користувач 1С; знання економіки та організації виробництва; планування бюджету; уміння організувати роботу, планувати і приймати рішення; розрахунок собівартості; економічний аналіз; організація планово-економічної роботи на підприємстві; економічне планування (бюджет доходів і витрат, розрахунок планової собівартості); комплексний економічний аналіз господарської діяльності; контроль маржинального доходу і рентабельності; контроль ефективного використання ресурсів, підвищення продуктивності праці, усунення нераціональних витрат |
робота в перспективній і постійно розвиваючій виробничо-торгівельній компанії; дружний і націлений на досягнення загального результату колектив; можливість професійного та кар'єрного зростання; офіційне працевлаштування, та доставка до місця роботи службовим транспортом; корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст підтримки користувачів |
Dnipro-M |
володіння українською мовою як усно, так і письмово; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів; розвиток з командою однодумців |
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник на кухню, кухар |
Шаурмішка |
відповідальність; пунктуальність; бажання вчитися і розвиватися. |
приготування страв.
|
кар'єрний розвиток у міцній та стабільній компанії; харчування за наш рахунок; розвезення після роботи в межах міста; найвища оплата у нашій сфері; навчання; графік роботи 09:00−22:00; також можлива часткова зайнятість: 09:00−16:00, 16:00−22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Юрисконсульт |
ТОВ Хоум-Нет |
вища юридична освіта; досвід роботи; наявність адвокатського посвідчення; досвід участі у судових процесах та складанні професійних процесуальних документів. |
підготовка пропозицій, документів та участь в публічних закупівлях Prozorro; повний супровід закупівлі, оскарження рішень закупівлі, контроль за успішним виконанням закупівлі; знання основних галузей цивільного, адміністративного та господарського права; знання діючого законодавства у сфері публічних закупівель; захист та представництво компанії в судах різних інстанцій; ведення претензійно-позовної роботи; підготовка та своєчасне направлення відповідей на запити та інші звернення контролюючих, державних та інших адміністративних органів; розробка, аналіз та погодження договорів, усіх його етапів, регулювання розбіжностей за умовами договору; підписання, реєстрації, обліку, зберігання та контролю за виконанням усіх зобов'язань сторінка за договорами. |
драйвова крута команда; конкурентна та стабільна заробітна плата; соціальні гарантії; супровід наставника/ментора; корпоративне навчання, тренінги, командні заходи; можливості професійного та кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Ocake |
вік від 20 років; досвід роботи (бажано) баристою/барменом/адміністратором в закладах харчування; енергічність; відкритість; привітність.
|
приготування та видача напоїв гостям розрахунок гостей на касі (готівковий, безготівковий); консультація гостей по складу продукту, поєднанню смаків; нарізка, викладка та видача страв гостям; підтримка чистоти за баром та в залі (прибрати столи), на вітринах ста столику самообслуговування. |
графік роботи — 6/3, 5/2 (плаваючий, з побажаннями по вашим Dayoff); дві зміни які протягом місяця чергуються: ранкова — 07:30 — 15:30; вечірня — 15:00 — 23:00; перерви кожні дві години (на час військового стану графік може змінюватись); офіційне працевлаштування; оплачуване стажування за допомогою зручного мобільного додатку та з сапортом від сервіс-менеджера та шеф-баристи наших кав’ярень. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен-касир |
New York Street Pizza |
досвід роботи не обов’язковий; відповідальність; бажання працювати та розвиватись. |
проведення касових операцій; барна справа; вміння працювати у команді.
|
чайові; система преміальних; не затримуємо зарплатню та регулярно видаємо її (видача з/п 2 рази на місяць); позмінний графік 5/5; харчування за рахунок компанії; відвозимо додому в межах міста у пізній час; надаємо корпоративні знижки; гарантуємо роботу у дружньому колективі; робота у найкращій локації міста. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської мови (онлайн) |
Англійський клуб друзів
|
натхненність; володіння англійською на рівнях в2 і вище; досвід роботи від 1-го року для дорослих студентів рівнів а1-в1 та вище; готовність працювати від 25 годин на тиждень; маєш ПК, гарнітуру й стабільний Інтернет. |
|
графік роботи - вільний; стабільне повне навантаження незалежно від сезону; віддалена робота онлайн; кар'єрне зростання: від молодшого до старшого вчителя і керівника групи; платформа з готовою програмою та автоперевіркою домашки; безкоштовна підготовка до здачі міжнародних екзаменів з методистом, доступ до онлайн-бібліотеки та методичних курсів, розмовний клуб, воркшопи і ще безліч можливостей для професійного та особистісного розвитку; підписка на корисні ресурси. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
юридичне бюро Аґрум Юріс |
досвід роботи менеджером з продажу, менеджером по роботі з клієнтами або оператором Call-центру (бажано, але не обов’язково). комунікативність; націленість на досягнення результатів; бажання навчатися та розвиватися; здатність працювати в умовах мультизадачності; вільне володіння українською мовою; енергійність; цілеспрямованість. |
робота з гарячою базою клієнтів; ведення переговорів з потенційними клієнтами по телефону; робота у CRM системі; співпраця з іншими відділами компанії для забезпечення ефективних продажів. |
висока зарорбітна плата; графік роботи з 09:00 до 18:00, (1 година перерви); прозора законна діяльність в напрямку юридичних послуг населенню; зручне розташування офісу прямо в центрі міста; можливість кар'єрного зростання; гаряча база клієнтів для вашої роботи; фіксована ставка плюс бонуси та премії за досягнення високих результатів; виплата заробітної плати двічі на місяць; регулярні премії за високі результати; повноцінне навчання у нас в офісі, що допоможе вам зрозуміти всі нюанси наших послуг (юридична освіта для цього не потрібна); повна підтримка керівника та колег на період адаптації; оплачувана відпустка після 6 місяців роботи; молодий активний колектив, позитивна атмосфера та дуже лояльний керівник; підтримка дружньої атмосфери у колективі — щосезонні корпоративи, щоденні кофебрейки; кухня у якій завжди є питна вода, чай/кава, солодощі, мікрохвильовка. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
|
|
|
Пивовар Єлизавета
СЗ-31д |
Шевчук Вікторія
ІСТ-21дск |
|
|
|
|
Кривенька Тетяна
МО-11д(м) |
Вітова Богдана
МЕВ-41д |
|
|
|
|
Ракуха Аліна
МР-21мб |
Залевська Вероніка
ОО-21д |
|
|
|
|
Кулик Катерина
ПУА-41д |
Топчій Яна
ПС-22д |
|
|
|
|
Кахно Ангеліна
Е-31д |
Білецька Ольга
Ф-41д |
|
|
|
|
Спориш Надія
ПТБД-31д |
Шаповалова Адріана
МР-42Д |
|
|
|
|
Пугач Аліна
Е-41д |
Смоляр Ліана
ФБСС-31д |
|
|
|
|
Присяжнюк Каріна
МР-21мб |
Мазур Діана
ФБСФ-21дсп |
|
|
|
|
Бегас Анна
Ф-41д |
Дідик Олександра
ФБСС-31д |
|
|
|
|
Палько Юрій
Е-31д |
Кожан Марія
МР-21д |


