|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Логіст |
IElectronics |
досвід роботи на аналогічній позиції; відповідальність; комунікабельність; бажання вчитись і розвиватись; обізнаність; кар'єрність; командність; робота на результат; готовність приймати самостійні рішення. |
пакування товарів; відправка товарів на новій пошті; тестування пристроїв; контроль та координація руху товарів для наших клієнтів; організація доставки цих товарів згідно визначеному графіку; взаємодія зі складом компанії та іншими відділами компанії. |
стабільний рівень доходу; розвиток в команді кар'єристів; підтримка колег та особистого куратора на період навчання; швидке кар'єрне зростання для найамбітніших; зручний оффлайн формат роботи у комфортному офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бізнес-асистент, помічник власника компанії |
Grand Car |
досвід роботи (бажано); постійний розвиток; бажання кар’єрного росту; аналітичність; відповідальність; організованість; уміння працювати в команді;
|
виконувати особисті доручення керівника. комунікація з партнерами, підрядниками; організація зустрічей з топ-менеджерами компанії. виконувати стратегічні задачі, пов’язані з розвитком бізнесу. аналіз, інтерпретація даних та підготовка аналітичних звітів для керівництва; контролювати важливі проекти та підтримувати операційні процеси. |
конкурентна заробітна плата + бонуси за досягнення результатів; зручний графік роботи, з можливістю працювати віддалено або в офісі; кар'єрні перспективи; професійне навчання за рахунок компанії; дружній колектив; прямий доступ до керівництва; робота з vip-клієнтами. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ProOpt |
динамічність; комунікабельність; відповідальність; креативність; робота в команді; готовність навчатися та розвиватися; вміння працювати на результат і бачити нові можливості. |
спілкування з клієнтами; можливість впливати на результат. свобода в підході до роботи; продаж; орієнтація на результат. |
конкурентноспроможна зарплата; гнучкий графік; підтримка команди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар холодного процесу |
ресторан Ривалі |
досвід роботи (необов’язково); відповідальність; комунікативність; знаннями основ кулінарії; здатність працювати в команді; робота в команді. |
приготування страв на вимогу меню; відповідність стандартам якості готових страв; контроль якості приготування продукту; забезпечення чистоти та порядку на кухні; приготування гарячих страв. |
конкурентна заробітна плата; кар'єрного зростання; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер відділу закупівель |
ПП «Молоток» |
активність; комунікабельність; впевненість у собі; бажання навчатись і розвиватись; досвід роботи на аналогічній посаді (бажано);
|
складання замовлень постачальникам; забезпечення та контроль своєчасності поставки товарів; проведення переговорів/супровід та укладання угод з постачальниками; ведення балансів із постачальниками; звірка вхідних цін; контроль за дотриманням домовленостей; аналіз цін і умов постачальників за матеріалами, що закуповуються; моніторинг ринку; пошук постачальників; обробка первинної документації; формування календаря оплати; контроль термінів оплати та закриття заборгованості; робота з 1с та crm та офісними програмами. |
заробітня плата; кар'єрний розвитк; фіксована ставка + премії; офіційне працевлаштування; оплата відпусток, лікарняні; комфортне робоче місце в сучасному офісі; навчання, робота з наставником; зручний графік роботи: Пн-Пт, 09:00—17:30, Сб-Нд-вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ПП «Молоток» |
командність; комунікабельність; відповідальність; організаційність. |
робота з готовою діючою базою клієнтів; щоденні гарячі та холодні дзвінки (% гарячих набагато більший); проведення переговорів; супровід та укладання угод; підбір товару клієнтам; робота з 1С та CRM та офісними програмами. |
висока заробітна плата; фіксована ставка + чітко прописана бонусна система+ премії; офіційне працевлаштування; оплата відпусток, лікарняні, розвиток; комфортне робоче місце в сучасному офісі; робота з наставником; зручний графік роботи: Пн-Пт, 09:00—17:30, Сб-Нд-вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
ресторан Беатріче. Pasta e Vino |
старанність; креативність; досвід роботи 1 рік; знання італійської кухні; робота в команді;
|
приготування страв; забезпечення високої якості та привабливого оформлення страв; дотримання стандартів безпеки та гігієни під час приготування їжі; управління запасами продукції; замовлення витрат; підтримка чистоти та порядку на кухні. |
конкурентоспроможна заробітна плата; професійний розвиток; дружня атмосфера; зручний графік. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер відділу закупівель |
ЕкоДім |
продуктивність; уважність; наполегливість; комунікативність.
|
аналіз ситуації на ринку будівельних матеріалів; формування асортиментної та цінової стратегії; формування оптимальних залишків на складах; робота із запитами відділів продажу по термінах доставки та вартості товару; забезпечення постійної наявності товару; замовлення, оприбуткування товару; звірка з постачальниками; знанняя програм 1с, exel.
|
робота у стабільній компанії; комфортна робоча атмосфера; підтримка керівника; графік роботи: Пн-Пт 08:30−18:00 прозоре нарахування заробітної плати: ставка+KPI; можливість професійного та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТРК Еверест |
грамотна усна та письмова українська мова; відповідальність; креативність; досвід роботи не обов’язковий. |
надання інформаційно-консультаційних послуг; продаж послуг компанії по телефону. |
офіційне працевлаштування; графік роботи (з 10−00 до 19−00, 5/2); оплачуване навчання та стажування; веселий та дружній колектив; комфортне робоче місце; робота у відомій компанії міста. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Синергія Тим |
порядність; пунктуальність; уважність; комунікативність; дотримання стандартів у роботі; бажання працювати; розвиваток в ресторанній сфері. |
підготовка залу до обслуговування; прийом замовлень; допомога при виборі страв; забезпечення якісного сервісу. |
конкурентний рівень заробітку (зміна + % від каси + % від банкетів + % від конференцій) + чайові; корпоративне харчування (обід та вечеря); внутрішнє навчання; дружня команда; 10:00—22:00 (плаваючі зміни). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Регіональний менеджер |
WOG |
управлінські навички; вища освіта; досвід роботи в сфері системної роздрібної торгівлі; досвід управління роздрібними продажами; знання методів збільшення продажів; відповідальність. |
навчання персоналу; продаж; роздрібна торгівля; робота з клієнтами; управління продажем; забезпечення виконання планів з продажу в рамках ввіреній території; розуміння суті роздрібного бізнесу; забезпечення високоякісного обслуговування клієнтів компанії співробітниками мережі; формування розуміння цінності клієнтів у співробітників, навчання персоналу; контроль відповідності торгових точок стандартам компанії; контроль безперервної та ефективної роботи торгових точок. |
гнучкий графік роботи; можливість впливати на свій рівень ЗП (ставка + бонуси); компенсація проїзду, мобільного зв’язку; можливість навчання; розвиток і зростання в компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Полімер |
вища освіта; досвід роботи від 1 року; впевнений користувач пк; знання програм: 1сбухгалтерія, Microsoft Office, Photoshop чи Coreldraw; робота в команді; відповідальність; креативність; комунікабельність; вміння розприділяти час; цілеспрямованість; зацікавленість. |
впровадження маркетингової стратегії компанії; робота з Google Ads, Google Analytics; сегментування споживчого ринку, аналіз та сегментування конкурентів; виявлення споживчого попиту у сегменті B2B; обробка даних; аналіз продажів; аналіз роботи відділу продажів; комунікація з відділом продажів; робота з сайтом: додавання новин, фото, відео; робота з цільовою аудиторією; використання інструментів аналітики; розумієтесь на seo просуванні. |
офіційне працевлаштування; своєчасна виплата заробітної плати; оплачувана відпустка; супровід, підтримку на всіх етапах адаптації в компанії.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з первинної документації |
АКцентр |
відповідальність; активність; порядність; профільна освіта; знання 1С 8.2; MS Office. |
MS Office; користувач 1с; ведення бухгалтерського обліку; ведення первинної бухгалтерської документації; формування деяких документів згідно маршрутних листів; ведення реєстрів договорів, накладних; реєстрація клієнтів; звірка з клієнтами; |
офіційне працевлаштування; повна зайнятість, пн-пт з 08:30 до 18:00; можливість професійного та кар'єрного зростання; робота в компаніях професіоналів, об'єднаних спільних платежах. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Старший майстер навиробництво в поліграфії |
АКцентр |
досвід роботи (бажано); важливість до деталей; відповідальність; вміння правильно розподіляти задачі. |
виготовлення поліграфічно-рекламної продукції з різноманітних матеріалів (деревина, фанера, ДВП, метал); акуратне і якісне виконання обов'язків; володіння комп'ютером на рівні впевненого користувача. |
офіційне працевлаштування; повна зайнятість: Пн-Пт, 08:30−18:00; безкоштовний обід. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар-універсал |
ТОВ Магніфіка |
досвід роботи; відповідальність; організованість; стресостійкість; креативність; здатність до самостійного прийняття рішень. |
приготування смачних та здорових страв для співробітників компанії; дотримання санітарних норм та правил безпеки; вміння готувати різноманітні страви швидко та якісно.
|
віддалена робота з гнучким графіком; конкурентна заробітна плата; можливість професійного росту та розвитку; дружній колектив; комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Pod Hub |
відповідальність; уважність; пунктуальність; стресостійкість; досвід роботи; мінімальне знання англійської мови.
|
оприбуткування та переміщення товару; вільне володіння ПК (BAS\1C\Excel); проведення фінансових операцій; нарахування з\п працівників; підготовка та здача звітів по зарплаті; звіт в податкову та пенсійний фонд; знання особливостей при нарахуванні: заробітної плати, авансу, лікарняних, відпускних, оплати по середньому за період відрядження.
|
робота в офісі; графік: 5/2 з 10:00 до 19:00; знижки співробітникам; бонуси / премії; дружній колектив; на робочому місці присутні кава, чай та смаколики. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Project-менеджер |
ФОП Карпов В.О. |
комунікабельність; відповідальність; організаторські здібності; робота в команді; цілеспрямованість; управління проєктами; управлінські навички; бажання вчитися і розвиватися. |
планування, координація та контроль проектів з розробки програмного забезпечення; взаємодія з командою розробників, тестувальників та іншими учасниками проекту; забезпечення виконання проектів у відповідності до поставлених термінів та вимог замовника; розвиток та впровадження ефективних стратегій управління проектами. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Торговий представник |
ФОП Сотніков К.Р. |
комунікабельність; робота з клієнтами; продаж; ввічливість; бажання вчитися і розвиватися; |
консультування клієнтів щодо асортименту товарів; ведення продажів; допомога у виборі розміру та стилю одягу; робота з касовим апаратом; |
рафік роботи з 9:00 до 19:00. заробітна плата від 20000 грн + відсоток від продажів. можливість кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Товарознавець, бухгалтер |
Фокстрот |
цілеспрямованість; саморозвиток; товарознавство; стабільність. |
інвентаризація; роздрібна торгівля; ведення обліку товарів в магазині; відслідковування руху товару в магазині; контроль за точністю та актуальністю інформації щодо наявності товарів на складі та в магазині; внесення пропозицій щодо вдосконалення та оптимізації робочих процесів; організація та проведення інвентаризаційних операцій для визначення фактичної наявності товарів; перевірка відповідності фактичної наявності товарів обліковим даним та виявлення розбіжностей; взаємодія з іншими відділами компанії для вирішення питань, пов’язаних з розбіжностями. |
професійний та особистісний розвиток; стабільність та конкурентна заробітна плата; можливості для зростання та визнання; знижки та корпоративні пільги. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
Перчатка-центр |
комунікабельність; відповідальність; уміння організувати свій робочий день; уважність; уміння працювати в режимі багатозадачності.
|
оформлення документації; відписання рахунків торгових представників (виписка видаткових накладних, їх фіксація та коригування); підготовка пакета документів на відправку продукції; контроль повернення документації від клієнта; оформлення повернень товару. |
офіційне працевлаштування; графік Пн — Пт з 09:00 до 17:00, обідня перерва; комфортне робоче місце, оснащене сучасними гаджетами; можливість професійного та кар'єрного зростання; підтримка наставника процесу в адаптації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Економіст |
виробниче підприємство Маріо |
робота в команді; комунікабельність; продуктивність; досвід роботи (бажано).
|
MS Office; MS Excel; користувач 1С; знання економіки та організації виробництва; планування бюджету; уміння організувати роботу, планувати і приймати рішення; розрахунок собівартості; економічний аналіз; організація планово-економічної роботи на підприємстві; економічне планування (бюджет доходів і витрат, розрахунок планової собівартості); комплексний економічний аналіз господарської діяльності; контроль маржинального доходу і рентабельності; контроль ефективного використання ресурсів, підвищення продуктивності праці, усунення нераціональних витрат. |
робота в перспективній і постійно розвиваючій виробничо-торгівельній компанії; дружний і націлений на досягнення загального результату колектив; можливість професійного та кар'єрного зростання; офіційне працевлаштування, та доставка до місця роботи службовим транспортом; корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер (платформа) |
ТОВ Газовик |
відповідальність; уважність; цілеспрямованість; бажання вчитися і розвиватися. |
робота з людьми; рознесення показників по вайбер; прийом показників по телефону і внесення в програму Газоліна (все вчимо); надання відповідей на листи, які надходять; внесення кубів газу в ай- платформу кожного дня (вчимо)по населенню та юридичним особам; коригування показників та кубів газу в кінці місяця .
|
08:00—15:00 з Пн-Пт, з 25 числа місяця по 05 число графік до 17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Dnipro-M |
володіння українською мовою як усно, так і письмово; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів; розвиток з командою однодумців |
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
фітнес зал «Поруч» |
привітність; комунікабельність; швидко прийняте рішення; стараність; навички тайм менеджменту; відповідальність; завзятість. |
зустріч гостей клубу; консультувати гостей щодо послуг клубу; реєстрування в програмі; сканування картки та видача ключів від шафок; відповідати на телефонні дзвінки, месенджери; працювати з 1С та РРО, готовий/безготівковий розрахунок; знання 1С, Excel/Word. |
висока заробітна плата та % від продажів; зручний графік роботи: 4−5 змін тижня, з 08:00 до 15:00 чи з 15:00 до 22:00; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
GastroFamily |
досвід роботи (бажано); готовність працювати з великою кількістю гостей; відповідальність; організованість; стресостійкість; креативність; здатність до самостійного прийняття рішень. |
приготування страв відповідно до технологічних карт; дотримання санітарних норм та правил .
|
дружній колектив; конкурентноспроможна заробітна плата, є бонуси; виплати ЗП два рази на місяць; графік роботи (08:00—20:00 або 11:00—22:30); корпоративне харчування; можливість професійного та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням:
|
Бармен-офіціант |
ФЛП Мазур А.В. |
вік від 18 років; відсутність шкідливих звичок; відповідальність; чуйність; старанність;
|
прийом та обслуговування клієнтів; робота з касовим апаратом; забезпечення чистоти порядку та на робочому місці; бажання працювати в команді; виконання інших завдань керівництва; бажання розвиватися в ресторанному бізнесі. |
гнучкий графік роботи; офіційне працевлаштування; перспектива кар'єрного росту; підтримка та навчання від керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням: |

Якщо ми вже знаємо, як ідентифікувати домашнє насильство. Знаємо, які форми воно може приймати. То час розібратись: як реагувати на це небезпечне явище?
1. Якщо це відбувається з вами.
- В жодному разі не терпіть кривду, але й не намагайтеся самотужки дати відсіч, оскільки це може бути небезпечно для життя та здоров’я.
- Пам’ятайте, що насильство — це злочин, яку б форму воно не мало. Кривдник чи кривдниця може виправдовувати свої дії «благими намірами» і перекладати вину за все, що відбувається, на постраждалу особу. Але це маніпуляція. Немає жодного виправдання кривди.
- Якомога швидше зв’яжіться зі службами чи організаціями, які надають захист постраждалим від домашнього насильства (контакти знайдете нижче на цій сторінці, у попередньому пості).
2. Якщо у вас є підозра, що домашнього насильства зазнає хтось із ваших знайомих.
- Обережно, бажано сам на сам запитайте, чи все гаразд і, чи потрібна людині допомога.
- Дайте людині номери «гарячих ліній» із запобігання домашньому насильству: 1547, 116-123, 0-800-50-03-35.
- Поясніть, як саме ви можете допомогти: звернутись у поліцію від імені постраждалої людини, знайти прихисток, домовитись з лікарем(-кою) тощо.
- Придумайте кодове слово або сигнал, який постраждала (-ий) зможе подати в разі погіршення ситуації чи небезпеки.
- Вислухайте і підтримайте, не даючи оцінок.
Цю публікацію підготовлено в межах співпраці UNFPA та ГО «Інноваційні соціальні рішення» за підтримки Бюро USAID з питань гуманітарної допомоги. Думки, погляди та рекомендації, викладені у пості, належать авторам/кам і не обов’язково відображають офіційну політику чи позицію UNFPA, ГО «Інноваційні соціальні рішення» або уряду США.
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Старший менеджер з контролю обліку договорів та фінансових операцій |
Авто з США |
бажання розвиватись; аналітичність; готовність вчитися новому; відповідальність; організованість; комунікативність; досвід у фінансовій сфері (бажано). |
організовувати роботу команди; координування; підтримка та мотивація співробітників; підвищення ефективності команди; розвиток і впровадження нових стратегій для покращення результатів; працювати з аналітичними даними для прийняття обґрунтованих рішень. |
офіційне працевлаштування, з гарантією дотримання всіх норм трудового законодавства; графік роботи: з Понеділка по П'ятницю, з 09:00 до 18:00; робота в комфортному офісі в центрі міста, який забезпечений генератором, дров'яним опаленням та STARLINK на випадок блекаутів; робота пліч-о-пліч з власником міжнародної компані; кар'єрне зростання: можливість розвиватися в надійній компанії, яка підтримує навчання та професійний розвиток; сучасна техніка для роботи; молода, сформована команда професіоналів; тренінги, майстер-класи, підвищення кваліфікації за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Мільйон Квітів |
користувач 1с; стресостійкість; досвід роботи в онлайн-комунікаціях; розуміння етапів продажу/консультації; комунікабельність; відповідальність. |
ведення CRM; ведення соціальних мереж; продаж; прийом та обробка замовлень; прийом вхідних дзвінків; |
прозора системи оплати: % від продажів + бонусна система; робота в затишному офісі; можливість кар'єрного зростання; вибір з графіком 08:00 — 21:00 (2/2, 3/3); офіційне працевлаштування; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Direct-менеджер |
ФОП Мартинюк В.П. |
володіти українською мовою на високому рівні; ефективність; здатність працювати в режимі онлайн/офлайн; командність; активність; цілеспрямованість; відповідальність; рішучість; досвід роботи в продажах товарів онлайн. |
ведення телеграм каналу (контроль розпродажу, оформлення фотографій та загрузка інформації в групу); обробка вхідних повідомлень в чаті згідно з встановленими скриптами; забезпечення якісного обслуговування клієнтів та вирішення їх питань у найкоротший термін; консультація клієнтів та підбір одягу за потреби; швидке реагування на зміни цін та сезонні знижки; допомога в веденні/ведення прямих ефірів в Тік Ток; контроль відправки замовлень нп; робота з таблицями звітності; з’ясовувати потребу клієнта, підібрати товар, який принесе найбільше задоволення від використання, щоб спонукати до повторних покупок ; швидко реагувати на запитання та коментарі користувачів. |
повний робочий день; робоче місце в магазині; робота в дружньому молодому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
користувач ПК; активність; цілеспрямованість; ініціативність; відкритість; повна загальна середня освіта; впевнений користувач пк та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою); фахова передвища освіта і вища або у процесі навчання у закладі вищої освіти; досвід у продажах та роботі з клієнтами; навички активних продажів, проведення презентацій та роботи із запереченнями; знання продуктів, послуг та сервісів банку в частині продажів та обслуговування клієнтів. |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими Kpi; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Грош |
відповідальність; працьовитість; акуратність; любити готувати. |
приготування продукції згідно технологічної карти; слідкування за якістю сировини та зовнішнім виглядом; дотримання усіх санітарних норм. |
робота у великій та успішній компанії; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗПП України; графік роботи з 07:00 до 19:00, 7/7; стабільна та грошова виплата заробітної плати, двічі на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Ресторан Базилік |
уважність; акуратність; охайність; бажання працювати; готовність до навчання. |
приготування страв згідно з технологічними картами; знання санітарних норм та правил виробництва. |
можливість кар'єрного зростання; графік роботи з 10:00 до 22:15; позмінний графік; стабільна заробітна плата двічі на місяць; безкоштовне харчування; дружній молодий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер, контент-мейкер |
Agency Беліф |
успішні кейси запуску брендів у соцмережах; навички обробки фото/відео, грамотне написання текстів; знання SMM-стратегій та маркетингу; вміння працювати з трендами та актуальними темами; креативність та активну життєву позицію; вчасність у виконанні завдань. |
ведення сторінок в соцмережах (Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn); створення фото/відео контенту: фотографії товарів, відео-зйомка, монтаж; розробка та впровадження контент-стратегії відео-огляд товарів; співпраця з лідерами думок; створення та дотримання контент-плану. |
професійне і кар'єрне зростання в дружньому та професійному колективі; корпоративна культура; внутрішнє навчання та регулярний перегляд зп; бенефіти: можливість брати 1 раз в місяць додатковий вихідний-відгул; корпоративні знижки на продукцію та знижки у мережі спортзалів «SportLife». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з прийому замовлень |
ФОП Котляревский Ю.Б. |
креативність; комунікабельність; стресостійкість; ініціативність; активність; готовність вчитися, слухати, розуміти та ставати професіоналом своєї справи; досвід роботи (бажано).
|
вміння легко спілкуватися і писати українською мовою; знання програм 1С, СRM; цікава та динамічна робота; прийом замовлень із сайту; переписка в месенджерах; консультація на замовлення; допомога клієнтам у виборі.
|
кар'єрний зріст у вибраному напрямку; дружній, згуртований колектив однодумців; комфортне робоче місце; п’ятиденний робочий тиждень із двома вихідними; час роботи з 09:00 до 18.00; офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; система наставництва та підтримка на всіх етапах адаптації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Графічний дизайнер в поліграфії |
АКцентр |
досвід в розробці дизайнів; художній смак; креативність; відповідальність; стресостійкість. |
робота в програмах: Corel Draw, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator; розробка, макетування, дизайн різної поліграфічної продукції, повний цикл роботи з клієнтом. |
офіційне працевлаштування; 5-ти денний робочий тиждень Пн-Пт; графік роботи 08:30−18:00; робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (B2В) |
MobiPrint.com.ua |
успішні кейси запуску брендів у соцмережах; навички обробки фото/відео, грамотне написання текстів; знання smm-стратегій та маркетингу; вміння працювати з трендами та актуальними темами; креативність та активну життєву позицію; вчасність у виконанні завдань. |
опрацювання корпоративних замовлень в переписках і дзвінках; формування та ведення клієнтської бази; виконання плану продажів; комунікація з відділами виробництва, постачання та складом; робота в CRM системі OneBox — зміна етапів замовлень, контроль оплати, контроль термінів. |
виплати зарплати 2 рази на місяць; офіційне працевлаштування; знижка 40% на продукцію компанії; швидкий кар'єрний ріст (за 12 місяців можна стати керівником напрямку); постійне внутрішнє навчання та можливість відвідувати топові тренінги (за рахунок компанії); веселі корпоративи: піцца-паті, настільні ігри та чемпіонати в ps; комфортний офіс з терасою та bbq-зоною; кухня зі смаколиками та кавою; подарунки від компанії на свята. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (Google maps) |
GE Marketing |
відповідальність; ініціативність; комунікативність; наполегливість; стресостійкість;
|
спілкування з власниками, директорами бізнесу; ведення переговорів; заповнення договорів та внесення їх у систему CRM.
|
графік роботи Пн-Пт з 09:00 до 18:00; навчання за рахунок компанії; готові взяти без досвіду і вивчити все із нуля; стажування оплачується; щотижнева виплата з/п; система мотиваційних бонусів від компанії; можливість кар'єрного росту і розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець контакт-центру банку |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
приємний голос; хороша дикція; грамотна українська мова; переконувати і відстоювати свою точку зору; відповідальність; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері (не обов'язковий); здатність до навчання. |
проведення телефонних переговорів з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банк; прийом вхідних телефонних звернень; надавання консультацій клієнтам. |
офіційне працевлаштування; медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком; заробітна плата на рівні роботодавців; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам'ятні події, соціальні відпустки відповідно до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ІЕлектроніка |
кар'єрист, власний розвиток на першому місці; відкритість до навчання; відповідальність; комунікабельність; вміння працювати у команді; робота на результат; готовність приймати самостійні рішення. |
виконання плану продажу; забезпечення високої якості комунікації з клієнтом; виконання запланованих результатів компанії; робота в CRM-системі. |
стабільний рівень доходу; розвиток в команді кар'єристів; підтримка колег та особистого куратора на період навчання базових знань у сфері фінансів; швидке кар'єрне зростання зі значним збільшенням доходу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен-офіціант |
ФЛП Мазур А.В. |
відповідальність; вік від 18 років; відсутність шкідливих звичок; чуйність; бажання працювати в гостинній галузі; вміння працювати в команді; комунікабельність та уважність до деталей; відмінні комунікаційні навички. |
робота з касовим апаратом; барна справа; забезпечення чистоти порядку та на робочому місці; прийом та обслуговування гостей; рекомендація напоїв та коктейлів.
|
гнучкий графік роботи; офіційне працевлаштування; перспектива кар'єрного росту; підтримка та навчання від керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами (з навчанням) |
Dnipro-M |
володіння українською мовою як усно, так і письмово; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів; розвиток з командою однодумців. |
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
GTB |
відповідальність; працьовитість; акуратність; любити готувати. |
вміння готувати та декорувати піци швидко та якісно; знання основ приготування тіста та соусів для піци; вміння працювати в швидкому темпі та в команді; бажання розвивати свої кулінарні навички та пропонувати нові ідеї. |
гнучкий графік роботи; конкурентна заробітна плата; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; дружня атмосфера та професійна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець відділу технічної підтримки |
ТК, ТОВ Вінтелепорт, |
комунікабельність; організованість; гарна дикція; |
технічна підтримка користувачів; надання консультацій технічного характеру по телефону; налаштування обладнання ADSL модемів, Wi-Fi роутерів; користувач ОС Linux; користувач ОС Windows.
|
офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
MobiPrint.com.ua |
успішні кейси запуску брендів у соцмережах; навички обробки фото/відео, грамотне написання текстів; знання SMM-стратегій та маркетингу; вміння працювати з трендами та актуальними темами; креативність та активну життєву позицію; вчасність у виконанні завдань. |
ведення сторінок в соцмережах (Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn); створення фото/відео контенту: фотографії товарів, відео-зйомка, монтаж; розробка та впровадження контент-стратегії відео-огляд товарів; співпраця з лідерами думок; створення та дотримання контент-плану. |
виплати зарплати 2 рази на місяць; офіційне працевлаштування; знижка 40% на продукцію компанії; швидкий кар'єрний ріст (за 12 місяців можна стати керівником напрямку); постійне внутрішнє навчання та можливість відвідувати топові тренінги (за рахунок компанії); веселі корпоративи: піцца-паті, настільні ігри та чемпіонати в ps; комфортний офіс з терасою та bbq-зоною; кухня зі смаколиками та кавою; подарунки від компанії на свята. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської мови (онлайн) |
Англійський клуб друзів |
любов до англійської і володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; знання, як привести студента до результату; постійно розвиваєтеся і прокачуєте свої скілли. |
|
робота з дому (ПК/ноутбук, гарнітура і стабільний Інтернет must have); викладач може проводити як індивідуальні, так і групові заняття (від 2 до 6 осіб у групі), за групові уроки ставка підвищена; тривалість 1-го уроку — 50 хвилин. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Економіст |
Kiborg |
відповідальність; вища освіта з економічного напрямку; досвід роботи на аналогічній посаді; високий рівень економічної та фінансової грамотності; впевнений користувач БАС (1С), Excel; аналітичність; відповідальність; уважність до деталей; навички розрахунку собівартості продукції; вміння працювати в команді та володіння лідерськими навичками. |
MS Excel; користувач 1С; фінансовий аналіз; проведення аналізу фінансово-економічної діяльності виробництва та складання відповідних звітів; . визначення ефективності використання ресурсів та розробка заходів щодо їх оптимізації; моніторинг фінансових показників компанії та підготовка рекомендацій для підвищення ефективності діяльності; проведення аналізу витрат та доходів, підготовка фінансових звітів; розрахунок планової/фактичної собівартості готової продукції, контроль та аналіз відхилень фактичної собівартості від планової (розробка калькуляцій собівартості готової продукції за елементами витрат; план-факт аналіз собівартості за елементами витрат); розрахунок планово-економічних показників (загальновиробничі витрати, постійні витрати, складські витрати та ін.), аналіз план/факт. витрати сировини та матеріалів, контроль коректності списання сировини та матеріалів; планування бюджету: розробка бюджету для різних ділянок компанії, контроль за його виконанням; підготовка фінансових звітів та аналіз результатів (бюджет руху грошових коштів, бюджет прибутку та витрат, баланс); формування цін продажу на базі закупівельних цін, адміністративних витрат, витрат на збут, інших операційних витрат, з урахуванням цін конкурентів та динаміки цін постачальників; аналіз продажу товарів, вплив цін на обсяги продажу товарів, оптимізація цін в ринкових умовах; підготовка фінансового плану на місяць; формування внутрішньої звітності за запитами керівництва (звіти щодо продажу, витрат за напрямками, використання коштів, тощо); контроль за процесом ціноутворення на продукцію з урахуванням аналізу конкурентного середовища та ринкових умов; виконання інших завдань, пов’язаних з фінансовим управлінням та аналітикою. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Кава Борода |
досвід роботи в 1С, Медок; наявність аналітичного мислення; командність; відповідальність; стресостійкість; навички роботи з ПРРО. |
проведення всіх оплат компаній; робота з певною кількістю ФОП 2 група (реєстрація, подання звітності, закриття); ведення бухгалтерський, податковий та кадровий облік; взаємодія з банками з усіх робочих питань, пов’язаних саме з роботою бухгалтера (перекидання терміналів, у випадку якихось розбіжностей); ведення внутрішніх фінансових таблиць excel для проведення щотижневого фінансового розподілу коштів; робота з ПРРО та ведення обліку P&L звіту та CashFlou; вивчення зміни у податковому законодавстві;; відмінне знання податкового законодавства.
|
робоче місце в комфортному офісі; робота в команді яскраво адаптується до будь-яких змін та викликів і має позитивне мислення; безкоштовне навчання, за допомогою якого ви можете прокачати свої Soft Skills; гарантована підтримка та наставництво від керівника; комфортний графік роботи: Пн-Пт з 10:00 до 18:00. знижки для співробітників на продукцію наших кав'ярень; висока заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант |
Вина Світу |
комунікабельність; відповідальність; здатність до навчання; стресостійкість; бажання працювати та навчатися чомусь новому. |
консультація клієнтів щодо асортименту; здійснення продажу алкогольних напоїв та іншої продукції; підтримання порядку в торговому залі. |
робота у дружній та професійній команді; можливість розвитку; зручний графік роботи: (7/7 з 09:00 до 21:00) |
Відправити резюме можна за посиланням: |

Найголовніше, що важливо знати про домашнє насильство: терпіти не можна! Слід звернутись по допомогу якнайшвидше. Якщо ж це неможливо зробити напряму (наприклад, кожен крок, дзвінок чи смс контролюється аб’юзером/кою), слід подати сигнал про допомогу. Зробити це можна навіть невербально. Існує спільний для людей у різних країнах знак, який вказує, що ви в біді.
Виглядає він так: розкрита долоня з притисненим до неї великим пальцем. Чотири інші пальці слід швидко скласти разом, закриваючи ними великий палець. Такий жест помітний навіть тоді, коли його показують за спиною, потай від кривдника/ці.
Куди саме у Вінниці звертатись по захист і підтримку?
1.Центр соціальних служб
Пн-Чт 8:30-17:00, Пт 8:30-16:00, перерва 13:00-13:45
(0432) 67 04 60
2.Денний центр соціально-психологічної допомоги
Пн-Пт 8:30-17:00, перерва 13:00-13:45
(098) 900 15 60, (0432) 56 00 78
3.Поліція за номером «102»
4.Відділ оперативно реагування (цілодобово)
(0800) 60 15 60,
(0432) 15 60,
(0432) 60 15 60
5.Притулок для людей, що постраждали від домашнього насильства
(067) 382 87 45
6.Кризова кімната (цілодобово)
(093) 900 15 60
7.Мобільна бригада соціально-психологічної допомоги
Пн-Пт 8:30-17:00
(098) 900 15 60
8.Мобільна бригада соціально-психологічної допомоги
Щодня 9:00-18:00 + екстрені виїзди
(050) 258 56 43, (050) 901 91 67
9. Гінекологічний кабінет безбарʼєрного доступу (пологовий будинок №1)
(0432) 56 00 70, (0432) 56 04 08
10. Гінекологічний кабінет безбарʼєрного доступу (при обласній лікарні ім. М. Пирогова)
(0432) 53 15 25, (096) 167 60 15
11. Центр психологічної та медичної допомоги «Клініка, дружня до молоді» (для людей 10-24 років)
Пн-Пт 9:00-19:00
(0432) 27 33 85
12. Центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги
Пн-Пт 8:30-17:00
(0432) 56 01 80
13. Бюро правничої допомоги
Пн-Чт 09:00-18:00, Пт 09:00-17:00
(0432) 66 14 72, (068) 186 48 21
14. Служба у справах дітей
Пн-Пт 8:30-17:00
(0432) 67 13 73, (0432) 61 16 82, (0432) 67 01 27, (0432) 67 14 24
Цю публікацію підготовлено в межах співпраці UNFPA та ГО «Інноваційні соціальні рішення» за підтримки Бюро USAID з питань гуманітарної допомоги. Думки, погляди та рекомендації, викладені у пості, належать авторам/кам і не обов’язково відображають офіційну політику чи позицію UNFPA, ГО «Інноваційні соціальні рішення» або уряду США.
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Представник у відділі продажів |
Промо Лайн |
досвід роботи в продажах (бажано); комунікативність; відповідальність; знання інтернет-маркетингу (бажано). |
робота з гарячою базою клієнтів; ведення переговорів; викладання договорів; робота з SEO, розробка сайтів, SMM, контекстна реклама; виконання планів продажів; аналіз потреб клієнтів; ведення звітності в CRM-системі. |
графік роботи: Понеділок — П'ятниця з 10:00 до 19:00; стажування оплачується; швидке кар'єрне зростання; дружній колектив; комфортний офіс; вчасні виплати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Заступник керуючого магазином (с. Вінницькі Хутори) |
THRASH |
вища освіта (бажано); досвід роботи від 1-го року на посаді менеджер відділу, адміністратор магазину, тощо; вміння керувати командою; розуміння операційних процесів у супермаркеті; активність; комунікативність. |
організація процесів магазину та роботи персоналу; ведення необхідної звітності; участь в переобліках; участь в навчанні нових співробітників; робота в торговому залі; робота з касовим апаратом. |
заробітна плата без затримок, виплачується 2-чі на місяць; гнучкий графік роботи; офіційне працевлаштування з соц. гарантіями; швидке кар'єрне зростання та розвитк; дружня, весела команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ОЛКАР |
комунікативність; організаційність; вміння швидко навчатись; цілеспрямованість; ініціативність; висока працездатність; без досвіду роботи; вміння приймати рішення та розв'язувати конфліктні ситуації. |
продавання продукції компанії OLKAR; розширення асортименту; контроль дебіторської заборгованості клієнтів. |
вчасна виплата зарплати; комфортабельне робоче місце в офісі; фахова самореалізація та професійний розвиток; стажування оплачується; навчання за рахунок компанії; повний робочий тиждень (Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд — вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар-заготівельник |
Ресторан Ривалі |
відповідність; знання основ кулінарії; здатність працювати в команді; без вищої освіти. |
приготування страв на вимогу меню; відповідність стандартам якості готових страв; контроль якості приготування продукту; забезпечення чистоти та порядку на кухні. |
конкурентна заробітна плата; кар’єрне зростання; оплата кожного понеділка; стажування одразу; дружній колектив.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства, кухар, касир (KFC) |
ДТС-Харків |
досвід роботи (необов’язково); відповідність; знання основ кулінарії; здатність працювати в команді.
|
|
стабільність; офіційне працевлаштування; зарплата двічі на місяць без затримок; гнучкий графік; додатковий дохід: доплата за нічні зміни (+20%); соцпакет: оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії згідно з законодавством; дружній колектив; знижки на обіди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
ТМ Україночка |
досвід роботи від 1 року; відповідальність; організованість; уважність.
|
виготовлення кондитерських виробів за рецептурою та технологією; забезпечення чистоти порядку та на робочому місці; вміння готувати різноманітні кондитерські вироби відповідно до технологічних карт; бажання навчатися і розвиватися у сфері кондитерського мистецтва. |
графік роботи: з 08:00 до 18:00 з пн.-пт.; сб/нд — вихідний; висока заробітна плата; професійне зростання та розвитк. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Асистент керівника відділу маркетингу, менеджер з маркетингу |
Wonder |
розуміння інструментів маркетингу; впевненість у користуванні ПК (MS Office, Power Point); креативність;
знання англійської мови на рівні В1/В2. |
здійснення вибору форм і методів реклами в засобах масової інформації, їх текстового, кольорового та музичного оформлення; вивчення ринку збуту та попиту покупців з метою визначення найкращого часу і місця розміщення реклами, масштабів та термінів проведення рекламних кампаній; організація та підтримка тісних зв’язків з потенційними партнерами та діловими клієнтами; вивчення сайтів; перевірка постів; аналіз конкурентів; облік та звітність сувенірної та рекламної продукції; просування сайту Wonder та інтернет маркетинг (сайти, мережевий PR, присутність на інформаційних дошках, пошукових порталах); пошук нових лідів; залучення потенційних клієнтів з різних джерел. |
сучасний та комфортний офіс; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; цікаве корпоративне життя; конкурентна з/п (ставка+KPI); власний тенісний корт і тренажерний зал. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Кріп-Мет |
досвід роботи в об'єктах продажу та B2B у сфері будівництва/інженерії (буде перевагою); знання ПК та 1С; відповідальність; креативність; жага до роботи. |
вміння робити високі показники з продажів; пошук клієнтів та об'єктів; проведення переговорів з монтажниками, монтажними організаціями, прорабами, дизайнерами, забудовниками тощо; виїзд на зустрічі з клієнтами та на об'єкти; ведення CRM. |
конкурентна зарплата без лімітів по заробітку; графік: Пн-Пт з 09:00 до 18:00; офіційне працевлаштування; комфортний та сучасний офіс з генератором, смачною кавою та чаєм; надання всієї необхідної техніки для роботи; постійне навчання, семінари, тренінги; кар'єрний зріст; додаткові фінансові можливості. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
Тим Синергія |
досвід роботи адміністратором ресторану/досвід роботи офіціанта; знання касової дисципліни (буде перевагою); активна життєва позиція; комунікативність; відповідальність; креативність. |
організація безперебійної роботи РК, контроль роботи персоналу комплексу; дотримання стандартів якості; обслуговування гостей закладу; формування банкетів; контроль касової дисципліни; робота з документацією, звіти; прагнення до розвитку;
|
змінний графік роботи; (робоча зміна 09:30—22:00); підтримку в професійному розвитку; офіційне працевлаштування; стабільна оплата праці; корпоративне харчування (обіди, вечері); дружній колетив.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Експедитор |
ФОП Пшеничний В.А. |
порядність; уважність; відповідасть. |
супровід товару по Вінницькій області спільно з водієм; ведення документації; дотримання вимог. |
Вт-Сб з 07:30 до повного розвезення товару; дружній колектив; постійна підтримка. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор офісу |
ФОП Глущенко В. |
відповідальність; організованість; комунікабельність; вміння працювати в команді; бажання навчатися та розвиватися; знання англійської мови на рівні Intermediate. |
прийом вхідних та вихідних дзвінків; консультація клієнтів; прийом відвідувачів та організація їх переговорів з колегами; організація робочого простору офісу; контроль чистоти та порядку; допомога в організації корпоративних заходів та зустрічей; підтримка та оновлення документації офісу. |
графік роботи: з 09:00 до 19:00; дружній колектив; підтримка нового співробітника; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Інженер-програміст |
Kness Group |
вища технічна освіта (автоматизація, електропостачання, інформаційні технології); знання мов програмування Python, (буде перевагою знання JS); досвід у написанні SQL запитів до БД PostgreSQL; досвід роботи з БД MongoDB; автоматизація рутинних процесів; досвід створення та використання REST API; досвід роботи із проектами із високим рівнем навантаження; досвід роботи із системами контролю версій Git/Gitlab; досвід роботи з ОС Linux; досвід роботи в проектуванні та реалізації систем збору; відповідальність; ініціативність; націленість на результат; комунікабельність. |
розробляння програм, які реалізують розв'язання задачі; розробляння технологію розв'язання задачі на всіх етапах; програмування і перекладання алгоритмів завдань; обробка інформації, яка підлягає обробленню на ЕОМ, її обсягу, структуру; введення, оброблення, зберігання та видавання інформації макетів і схем, методи їх контролю; розроблення інструкції для роботи з програмами; оформлення необхідних технічних документів; використання готових програмних засобів; супроводження впроваджених програм і програмних засобів; участь у проєктних роботах; проводження налагоджених розроблених програм; коригування; доопрацювання; рішення та усунення проблем в режимі реального часу; робота з хмарними серверами та сервісами.
|
активна молода команда; цікаві проєкти в інших країнах; інновації в найактуальнішій галузі; офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України; конкурентний компенсаційний пакет; сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку; перспектива професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ТОВ Дебет Плюс, консалтинговий центр |
вища або середньо-технічна освіта (Бухгалтерський облік, Фінанси, Економіка); досвід роботи за фахом на посаді бухгалтера; впевнений користувач ПК; знання та досвід роботи з програмами: «Клієнт Банк», 1С 8.2, «M.E.Doc»;
|
вміння швидко переключатись з одного виду діяльності на інший; введення первинного обліку; облік ПДВ.
|
графік: Пн-Пт, з 10:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ПП Молоток |
командність; комунікабельність; організаційність. |
робота з готовою діючою базою клієнтів; щоденні гарячі та холодні дзвінки (% гарячих набагато більший); проведення переговорів; супровід та укладання угод; підбір товару клієнтам; робота з 1С та CRM та офісними програмами. |
висока заробітна плата; фіксована ставка + чітко прописана бонусна система+ премії; офіційне працевлаштування; оплата відпусток, лікарняні, розвиток; комфортне робоче місце в сучасному офісі; робота з наставником; зручний графік роботи: Пн-Пт, 09:00—17:30, Сб-Нд-вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант мобільних телефонів та аксесуарів |
Смартшоп Отак |
комунікабельність; активність; цілеспрямованість; досвід роботи (необов’язково) |
забезпечення бездоганним сервісом для клієнтів; допомага клієнтам обирати найкраще; мотивування покупців; обирання найкращих брендових товарів та послуг.
|
висока заробітня плата; оплачуване стажування; бонус за початок роботи в перший робочий день після успішного стажування; виплати двічі на місяць; гнучкий графік 4/2; ексклюзивні корпоративні знижки на весь асортимент для наших співробітників; навчання та розвиток за рахунок компанії; підвищення кваліфікації; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
ЧаЧа |
вік від 18 років; командність; відповідальність; важливість до деталей; комунікабельність; бажання навчатися та розвиватися. |
бажання працювати в гостинній галузі.
|
гнучкий графік та можливість змінювати зміни; дружній колектив та позитивна атмосфера; оплачуване навчання; можливість кар'єрного зростання; конкурентна заробітна плата та бонусна система; роботав елітному ресторані з неперевершеним досвідом. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер, пекар в Bigman Bakery |
ФОП Григораш А. В. |
досвід роботи в кондитерській галузі 1 рік; креативність у створенні нових рецептів та дизайну; кваліфікованість; енергійність; витривалість в умовах високої робочої навантажуваності; комунікабельність. |
знання технологій випікання та декорування десертів; вміння працювати в команді та виконувати завдання в умовах обмеженого часу; важливість до деталей та вміння слідкувати за рецептами.
|
конкурентна заробітна плата; можливість розвитку та професійного зростання; приємна та дружня атмосфера в колективі; своєчасна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант |
ЗРУЧНО |
комунікабельність; зацікавленість; організованість. |
вміння чути потреби клієнтів і допомагати їм.
|
офіційне працевлаштування та дотримання КЗпП; графік роботи 5/2 по 8 год; підтримка наставника; можливість заробляти на рівні навіть під час стажування; система навчання (через соцмережу компанії прямо у смартфоні); прозоре нарахування заробітної плати та всі юридичні переваги; кар’єрне зростання; регулярні мотиваційні активності, розіграші, поїздки, челенджі та батли. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Fit4me |
досвідченість; ініціативність; гнучкість; самостійність; проактивність; знання мов, рівень володіння англійською мовою Intermediate та +. |
обробка запитів клієнтів через E-mail; передача баг-репортів за їх виявлення або після отриманого запиту від клієнтів; фіксинг внутрішнього контенту через адмін-панель; розробка скриптів та пропозиції щодо покращення робочих процесів; робота з контентом для апки/сайту/соц мереж; забезпечення високого рівня обслуговування наших клієнтів. |
робота віддалена, з 10:00 до 18:00; відсутність мікроменеджменту; повний супровід у задачах та процесах; робота в команді однодумців; професійне зростання і розвиток експертизи коштом компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської мови (онлайн) |
Англійський клуб друзів |
натхненність; володіння англійською на рівнях в2 і вище; досвід роботи від 1-го року для дорослих студентів рівнів а1-в1 та вище; готовність працювати від 25 годин на тиждень; маєш ПК, гарнітуру й стабільний Інтернет. |
|
графік роботи - вільний; стабільне повне навантаження незалежно від сезону; віддалена робота онлайн; кар'єрне зростання: від молодшого до старшого вчителя і керівника групи; платформа з готовою програмою та автоперевіркою домашки; безкоштовна підготовка до здачі міжнародних екзаменів з методистом, доступ до онлайн-бібліотеки та методичних курсів, розмовний клуб, воркшопи і ще безліч можливостей для професійного та особистісного розвитку; підписка на корисні ресурси. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Біла Сова |
досвід роботи обов'язковий; командність; досвідченість. |
видача страв відповідно до техкарт та фото стандарту; вміння готувати ролі, нігірі, гункани, сашимі; контроль якості продукції; контроль залишків товарів; збереження чистоти, всіх умов зберігання продуктів та ротації.; швидка якісна видача; упаковка страв на доставку. |
графік 5/3 з 11:00 до 22:00; 2-разове харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Тим Синергія |
досвід роботи вітається; відповідальність; охайність; вміння працювати в команді. |
приготування та технологія швидкого видача страв за допомогою; контроль якості продукції та дотримання стандартів закладу; підтримання чистоти та порядку на вашому робочому місці. |
графік роботи: 10:00−22:00; кар'єрне зростання та професійнй розвитку; корпоративне харчування (обіди, вечері); оплачуване стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Чистий світ-трейд |
відповідальність; організованість; активність; цілеспрямованість; підбір персоналу; уважність; аналітичне мислення; створення контенту; організація адаптації персоналу. |
продаж професійного та побутового обладнання, інвентарю та хімічних засобів провідних виробників Європи; розробка та впровадження технологій очищення громадських об'єктів, автотранспорту, технологічного обладнання та виробничих об'єктів; проектні, монтажні та пусконалагоджувальні роботи; проведення переговорів; сервісне обслуговування обладнання. |
висока оплата праці, два рази на місяць; стабільна робота; лояльне та професійне керівництво; компенсацію витрат на паливо та амортизаційні витрати у разі використання особистого авто; у нас є реальна робота на постійній основі; межі по зп немає. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з персоналу |
Kness Group |
відповідальність; організованість; активність; цілеспрямованість; підбір персоналу; уважність; аналітичне мислення; створення контенту; організація адаптації персоналу; оцінка персоналу; користувач пк; сорсинг; комунікабельність. |
створення контенту для сторінок компанії у соціальних мережах (Instagram, Facebook); вміння проводити аналіз даних, збирати статистику, формувати звіти.
|
робота в успішній Компанії, що активно розвивається, створює тренди ринку, є соціально-відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників цікаві проекти в інших країнах; стати частиною команди, яка створює інновації в найактуальніший галузі; офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України; конкурентний компенсаційний пакет (в тч оплату проживання); піклування про ваше здоров’я, медичне страхування; вивчення англійської мови; сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку; перспектива професійного розвитку; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
Від 18-ти років; комунікабельність; бажання розвитку; відповідальність.
|
готування смачних бургерів та іншу продукцію компанії; формування замовлення; обслуговування відвідувачів ресторану; підтримка чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружня команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор сервісного центру |
Майстер Плюс |
комунікабельність; уважність; позитивне мислення; активність; ввічливість; відповідальність; впевнена робота з пк. |
прийом і видача техніки на ремонт; спілкування з клієнтами — як по телефону, так і в офісі; проведення розрахунків, оформлення замовлень і робота в CRM; пошук і підбір запчастин; оформлення заявок на виклик майстра. |
роботуа в компанії, яка постійно зростає та вдосконалюється; комфортний офіс у районі вишенька — з кухнею, кавою та дружньою атмосферою; безкоштовне навчання та підтримку на кожному етапі; оплачуване стажування; графік: Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб з 10:00 до 15:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


