ОС БАКАЛАВР
- Освітньо-професійна програма «Германські мова та літератури (переклад включно), перша - англійська» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 035 Філологія
- Освітньо-професійна програма «Міжнародна економіка» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 051 Економіка
- Освітньо-професійна програма «Економіка бізнесу» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 051 Економіка
- Освітньо-професійна програма «Економічна та соціальна психологія » першого рівня вищої освіти за спеціальністю 053 Психологія
- Освітньо-професійна програма «Реклама і зв'язки з громадськістю» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 061 Журналістика
- Освітньо-професійна програма «Облік і оподаткування» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 071 Облік і оподаткування
- Освітньо-професійна програма «Фінансовий контроль та аудит» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 071 Облік і оподаткування
- Освітньо-професійна програма «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 072 Фінанси,банківська справа,страхування та фондовий ринок
- Освітньо-професійна програма «Бізнес-адміністрування» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 073 Менеджмент
- Освітньо-професійна програма «Менеджмент організацій» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 073 Менеджмент
- Освітньо-професійна програма «Логістика» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 073 Менеджмент
- Освітньо-професійна програма «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 073 Менеджмент
- Освітньо-професійна програма «Маркетинг» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 Маркетинг
- Освітньо-професійна програма «Підприємництво та торгівля» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 076 Підприємництво та торгівля
- Освітньо-професійна програма «Право» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 081 Право
- Освітньо-професійна програма «Інформаційні технології у бізнесі» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 126 Інформаційні системи та технології
- Освітньо-професійна програма «Харчові технології» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 181 Харчові технології
- Освітньо-професійна програма «Соціальне забезпечення» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 232 Соціальне забезпечення
- Освітньо-професійна програма «Готельно-ресторанна справа» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справа
- Освітньо-професійна програма «Туризм і рекреація» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 242 Туризм і рекреація
- Освітньо-професійна програма «Публічне управління та адміністрування» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування
- Освітньо-професійна програма «Міжнародний бізнес» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 292 Міжнародні економічні відносини
ОС МАГІСТР
- Освітньо-професійна програма «Германські мова та літератури (переклад включно), перша - англійська» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 035 Філологія
- Освітньо-професійна програма «Економіка підприємства» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 051 Економіка
- Освітньо-професійна програма «Облік і оподаткування» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 071 Облік і оподаткування
- Освітньо-професійна програма «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 072 Фінанси,банківська справа,страхування та фондовий ринок
- Освітньо-професійна програма «Менеджмент організацій» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 073 Менеджмент
- Освітньо-професійна програма «Маркетинг» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 Маркетинг
- Освітньо-професійна програма «Підприємництво та торгівля» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 076 Підприємництво та торгівля
- Освітньо-професійна програма «Право» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 081 Право
- Освітньо-професійна програма «Інформаційні технології у бізнесі» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 126 Інформаційні системи та технології
- Освітньо-професійна програма «Ресторанні технології» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 181 Харчові технологі
- Освітньо-професійна програма «Управління в системі соціального забезпечення» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 232 Соціальне забезпечення
- Освітньо-професійна програма «Готельно-ресторанна справа» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справа
- Освітньо-професійна програма «Міжнародний туристичний бізнес» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 242 Туризм і рекреація
- Освітньо-професійна програма «Публічне управління та адміністрування» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування
- Освітньо-професійна програма «Міжнародний бізнес» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 292 Міжнародні економічні відносини
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп Volia |
знання української мови; письмова грамотність; уважність до деталей; бажання навчатися та розвиватися у банківській сфері. |
консультування клієнтів по вхідній лінії; дотримання правил та стандартів роботи; коректна реєстрація інформації в базі даних. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фінансовий консультант, менеджер |
City Finance |
вища освіта (студент останнього курсу або заочної форми навчання); грамотне і впевнене спілкування українською мовою; впевнений користувач ПК (Word, Excel) вміння працювати із великим об'ємом інформації; організованість; працездатність; орієнтація на результат. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; допомога клієнту у вирішенні проблем; фіксація звернень в по; ведення документації та звітності. |
офіційне працевлаштування з першого дня трудова книга; висока заробітна плата; оплачуване навчання та підтримка наставника; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Аграрна Онлайн Платформа |
розуміння програм Microsoft Office та СРМ систем буде перевагою; високий рівень комунікабельності; досвід роботи в продажах (буде перевагою); бажання вчитися та розвиватися. |
обробка заявок шо надходять через інтернет ресурси; консультування клієнтів з питань асортименту, цін та умов придбання; формування бази клієнтів та робота з її розширенням; підтримка ланцюжку взаємодії між відділами компанії; аналіз ринку та конкурентів для формування стратегії продажів. |
цікава та динамічна робота в амбітній команді; офіційне працевлаштування та конкурентна зарплата; можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку; тренінги та семінари для підвищення кваліфікації; офісна атмосфера, дружній колектив, чай кава та смаколики. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Організатор свят, майстер класів |
Тіп Топ |
від від 18-ти років; досвід роботи не обов’язковий, але буде перевагою; відсутність шкідливих звичок; комунікабельність та вміння працювати з дітьми; відповідальність; пунктуальність. |
проведення творчих майстер класів діткам (всі майстер класи сформовані, навчаємо на підприємстві), дотримуватися таймінгу майстер класів; малювання аквагриму, блиск тату; підтримування чистоти та порядку на своєму робочому місці. |
дружня та позитивна робоча атмосфера; комплекс працює з графіком 11:00—21:00; корпоративне харчування (смачні обіди та вечері); корпоративна форма; стабільна оплата праці; адреса: вул 600-річчя 17, ТРЦ Мегамолл 3-й поверх. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фотограф товару, контент-менеджер |
Вінтехпостач, ПП |
дисциплінованість; комунікабельність; уважність; вміння працювати з колективом (від 40 осіб); досвід роботи з Adobe Photoshop (буде перевагою). |
додавання та редагування фото товарів високої якості; |
стабільна робота — р-н Тяжилів, м. Вінниця; графік роботи: 5-ти денний робочий тиждень. Пн-Пт: 09:00 — 18:00 год.), субота робоча раз на два тижні, неділя — вихідний; висока заробітна плата; вчасні виплати (2 рази на місяць), офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу в маркетингову компанію |
GE Marketing |
відповідальність; ініціативність; любов до спілкування; наполегливість; амбітність. |
спілкування з власниками, директорами бізнесів, ведення переговорів; по-друге заповнення договорів та внесення їх в CRM систему; по-третє розвиватись та підніматись по кар'єрному ескалаторі. |
цікава робота, на якій не має рутини; графік роботи пн-пт з 09:00 до 18:00; навчання за рахунок компанії, готові взяти без досвіду і навчити всього із нуля, головне це бажання; стажування оплачується; щотижнева виплата З/П; система мотиваційних бонусів від компанії; можливість кар'єрного росту і розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
Озуріт, ПП |
досвід роботи адміністратором (бажаний); відповідальність; організованість; стресостійкість. |
слідкування за роботою та порядком ТЦ; ведення документації; організація життєдіяльності ТЦ; контроль за робітниками ТЦ. |
виплата 2 рази на місяць; Вт-Вт з 09:00 до 19:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир каси перерахунку |
ПриватБанк |
професійно-технічна освіта (бухгалтер, банківська справа, касир, фінанси, торгівля); знання ознак справжності національної та іноземних валют; бездоганна ділова репутація; впевнений користувач ПК; наявність компетенцій: орієнтація на результат; робота в команді; фокус на клієнті; увага до деталей; стресостійкість; дотримання процедур та правил; вільне володіння українською мовою (т.ч. діловою). |
прийом, перерахунок та обробка готівкових коштів, які надійшли з відділень банку; прийом, перерахунок, обробка та своєчасне зарахування сум інкасованої виручки з торгових точок; формування та видача розмінної монети/банкноти на торгові точки згідно заявок; перерахунок та обробка готівки при її завантаженні/вивантаженні в/з касет/сейф-пакетів; перерахунок та обробка коштів за готівковими операціями з іншими підрозділами кас банку; сортування, обробка, формування придатної та не придатної до обігу готівки для здавання в національний банк України; обробка позабалансових цінностей, операції з вантажами та конвертами (формування, обробка та прийом-видача на маршрут та з маршруту); своєчасне відображення всіх операцій в програмних комплексах банку; дотримання правил касової дисципліни. |
роботу в найбільшому та інноваційному банку України офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста (Поділля) |
Coffee Boroda |
готовність вивчати рецептуру напоїв напам’ять в перші дні стажування; привітність до гостей та справжнє бажання спілкуватися з ними; здатність займатись кількома справами одночасно; любов до чистоти та порядку; бажання працювати та розвиватися в професії бариста; щира усмішка. |
|
навчання професії «бариста» з нуля; потужний колектив з мега крутим підтримуючим керівництвом; робота з якісним зерном на сучасному обладнанні; робоче місце в комфортній кав’ярні, де все продумано до дрібниць і створені всі умови для того, щоб працювати було зручно та в задоволення; можливість впливати на свій заробіток; премії та бонуси за гарні показники роботи; корпоративні посиденьки та багато іншого. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
ТОВ Шо? |
досвід спілкування, проведення переговорів із клієнтами; винахідливість і вміння оперативно шукати вирішення різноманітних питань; здатність розуміти потреби клієнта і вмів коректно трансформувати його побажання на завдання; добрі аналітичні здібності; уміння грамотно та ясно формулювати думки — усно і на папері; багатозадачність і вміння швидко перемикатися. |
ведення комунікації з клієнтами, встановлення довірливих довгострокових відносин; аналіз потреб клієнтів; пропонування варіантів розвитку його бізнесу; вирішення завдань щодо розвитку проекту найбільш оптимальним способом; координування роботи команди технічних спеціалістів; контроль термінів та результатів робіт за проектом. |
зручний графік з 09:00—18:00, Сб-Нд — вихідні дні; відсутність періоду безоплатного стажування; цікава робота в стабільних компаніях, які розвиваються; індивідуальний підхід до співробітників; яскраві корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант |
Грош |
відповідальність; стресостійкість. |
робота на розрахунково-касовому апараті; консультація покупців при виборі товару; відповідальність по групі товарів; викладка товару, ротація. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Промоутер |
Бон Буассон Беверідж |
вміння спілкуватися з людьми, привітність; пунктуальність; відповідальність; наявність смартфона. |
презентація продукції та проведення дегустацій; консультація; ведення звітності. |
робота згідно законодавства України; стабільна заробітна платня; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор готелю |
Rooms Hotel, готель |
відповідальну, активну людину, бажано з досвідом роботи, знання іноземної мови вітається. |
|
графік роботи: ½ з 08:00 до 08:00; вул. Брацлавська 20; тел: 096181941. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу в інтернет-магазин (Direct, Instagram) |
Buzz Wear UA |
грамотна українська мова; надійний, швидкий, безвідмовний телефон і інтернет; вільне володіння ПК. |
здійснення продажів товарів компанії Instagram; грамотне ведення діалогів з клієнтами (листування, теплі дзвінки); заповнення клієнтської бази в CRM (навчимо); отримання комунікації з клієнтам щодо оплати, доставки, заміни, не забраних посилок з відділень, «нової пошти»; звіряти накладні (також навчимо). |
графік робота в дві зміни на вибір; з 10:00 до 16:30 в офісі або з -16:30 до до 24:00 — віддалено; вихідні — «плаваючі» (1−2 в тиждень); платне стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
ФОП Шульга В.А. |
|
|
вчасна та гідна оплата праці; безкоштовне харчування; оплачуване стажування; графік 4/2 з 10:00 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ПІІ МакДональдз Юкрейн ЛТД |
любов до спілкування; бажання розвиватися та рости. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат ти обираєш самостійно; гнучкий графік роботи, можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України, оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обслуговування клієнтів в банк |
ФОП Симончук Е. А. |
вік від 18 років; бажання працювати з клієнтами, хороші комунікативні навички; вміння працювати з комп’ютером, знання офісних програм; відповідальність та орієнтація на результат; здатність працювати у команді та виконувати поставлені завдання; знання англійської мови буде перевагою, але не є обов’язковим. |
проведення активної роботи з клієнтами банку, надання консультацій з фінансових питань; обробка документації згідно зі стандартами банку; здійснення операцій з банківськими картками, видача готівкових коштів, проведення платежів; ведення обліку та звітності щодо клієнтів; дотримання вимог щодо конфіденційності та безпеки інформації; вирішення конфліктних ситуацій та задоволення потреб клієнтів. |
офіційне працевлаштування; конкурентну заробітну плату та бонусну систему; гнучкий графік роботи; навчання та можливість професійного розвитку; дружній колектив та комфортні умови роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Мережа ресторанів TerraMare |
|
приготування кави, чаю та алкогольних напоїв; ведення касової дисципліни; розрахунки із постачальниками; володіння інформацією щодо складських запасів по бару; |
графік позмінний: 10:30—22:30; локація: Поділля, вул. Зодчих та кілька днів на Коцюбинського. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Personalities |
бажання розпочати успішну кар'єру в сфері гостинності; порядність; чесність; покликання -дарувати посмішки людям. |
|
досвідчені колеги, які готові поділитися всім, що вони знають; можливість рости по кар'єрних сходах; найзручніший графік роботи (2/2, 3/3 або неповна зайнятість, вечірні зміни); офіційне працевлаштування; корпоративи; тім білдінги; безкоштовне харчування та чарівна уніформа. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Френдт |
досвід (не потрібний). |
залучення нових клієнтів та розширення бази клієнтів у сфері агробізнесу; активний пошук потенційних клієнтів та розбудова взаємовигідних партнерських відносин; презентація продуктів та послуг компанії, консультування клієнтів та надання рекомендацій щодо оптимальних рішень; управління власним портфелем клієнтів та досягнення поставлених цілей продаж; аналіз ринку та конкурентів, збір та аналіз даних щодо продажів та впровадження стратегій для збільшення обсягів продажів. |
конкурентоспроможна заробітна плата, що відповідає твоїм навикам, досвіду та досягненням; система бонусів та премій за досягнення поставлених продажних цілей; додаткові стимулюючі програми, які дозволять збільшити свій дохід та отримати додаткові переваги від успішної роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер ЗЕД (імпорт) |
ТОВ Макош Мінерал |
вища освіта (готові розглянути студента-випускника); english — впевнений B2; досвідчений користувач Пк (Power Point, Excel); грамотність письмової мови — укр./англ.; досвід роботи в команді (бажано); відповідальність; уважність; комунікабельність; високий рівень самомотивації. |
забезпечення повного документального супроводу процесу доставки вантажів від постачальників, тримати зв’язок та обмінюється інформацією з відділом логістики; здійснення збору та аналізу цін та пропозицій на ринку, подача у зведеному вигляді керівнику для прийняття рішень щодо закупівель; приготування документів для укладання договорів як з українськими, так і з іноземними постачальниками; формування реєстрів закупівель сировини та добрив; виконання усіх перекладів «з» та «на» англійську мову, згідно потреб компанії. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п; оплачені обіди; навчання, розвиток, кар'єрний ріст. цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами, кредитний фахівець |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
вища або середньо-спеціальна освіта можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання; грамотне і впевнене спілкування українською мовою; поставлення перед собою цілей і досягнення їх; комунікабельність і відповідальність. |
активне залучення і консультація клієнтів банку на торгових точках магазинів Eldorado, Comfy або Епіцентр; формування кредитного договору; інформування клієнтів банку з усіх питань, пов’язаних з оформленням і оплатою кредиту. |
комфортні умови праці; професійна та дружня команда; постійний розвиток та можливості професійного зростання; всебічна підтримка співробітників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст, менеджер із супроводу клієнтів |
Grand Car |
добрі комунікативні навички; стресостійкість; організованість та увага до деталей; досвід роботи у сфері логістики / продажів. |
ведення переговорів з клієнтами по телефону; супровід клієнта на етапі оплат та доставки автомобіля; комунікації з перевізниками для забезпечення доставки автомобілів та вирішення питань під час транспортування; контроль документообігу для доставки авто та забезпечення вчасності та точності інформації для клієнтів. |
зручний графік: Пн-Пт, 09:00 — 18:00, робота з офісу; кар'єрні перспективи; високий рівень довіри клієнтів до компанії; прозора система бонусних мотивацій; можливість придбання авто із США за вигідною ціною; унікальний підхід до навчання у кваліфікованих профі компанії: навчання новим технікам роботи з клієнтами та підвищення кваліфікації за рахунок компанії; щоквартальні корпоративні заходи (квести, розважальні заходи); сучасна техніка для роботи; робота в налагодженій СRM-системі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обслуговування клієнтів телефоном (вхідна лінія) |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; досвід роботи в банку (буде перевагою); навички ведення ділових (в т.ч. телефонних) переговорів, активних продажів, роботи з запереченнями (буде перевагою); вміння працювати в режимі багатозадачності зі збереженням самоорганізації та дисциплінованості; впевнений користувач ПК, Ms Office або Libre, Google-сервісів (документи, таблиці, пошта, календар); наявність компетенцій: орієнтація на результат, робота в команді, фокус на клієнті, ефективна комунікація, робота з текстовою інформацією, стресостійкість вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою, чітка і зрозуміла вимова, без дефектів, для надання інформації про банківські продукти та послуги). наявність прикладів про проходження навчання, опанування нових областей знань та саморозвиток за останні 2−3 роки. |
відповідь на вхідний дзвінок від клієнта, якісно і своєчасна обробка звернення клієнтів; надання коректної, точної, вичерпної, актуальної та такої, що відповідає запиту клієнта, необхідної інформації про послуги, тарифи, процедури та акції банку згідно з сценаріями обслуговування; дотримання встановлених стандартів з якості обслуговування клієнтів у телефонному режимі, ведення діалогів для операторів та сценаріїв розмови; вживання заходів щодо припинення виявлених (в тому числі підозра) шахрайських операцій з боку працівника/ клієнта, які тягнуть фінансові / матеріальні збитки банку; неухильне дотримання правил проведення верифікації клієнта, проведення фото ідентифікації згідно з інформацією, інструкціями та затвердженим порядком виконання даного процесу; дотримання черговості та тривалості своїх робочих змін у загальному розкладі підрозділу і виходу в зміни згідно з графіком роботи у програмному комплексі; виконання вимог щодо фінансового моніторингу, ризик менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо; вивчення обов’язкових за посадою матеріалів та проходження відповідних тренінгів та навчальних заходів. |
стабільна заробітна плата: постійна ставка і зрозуміла, прозора бонусна система; графік: 2/2 або 5/2; офіційне працевлаштування на повну зайнятість; кар'єрне зростання — усі менеджери call center починали з позиції оператора; дистанційний формат роботи; сприятливі умови для всіх — оплачувані лікарняні та відпустки; спеціалізована програма кваліфікованої психологічної підтримки; компенсація лікування завдяки соціальному пакету; знижки для працівників на відвідування спортивних клубів, проживання в готелях. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Товарознавець (повернення товару) |
ФОП Сидоренко В.В. |
знання мобільної техніки (буде перевагою); аналітичні здібності; хороші навички роботи з ПК, 1С; уважність до дрібниць; відповідальність; стресостійкість; бажання рости та розвиватись. |
робота з поверненнями товару; вирішення спірних питань по поверненням товару; ведення аналітики якості товару; розподіл товару між складами. |
офіційне працевлаштування; робота в комфортабельному офісі; Пн-Пт: з 09:00 до 18:00 Сб ч/з одну: з 09:00 до 15:00; своєчасна, стабільна заробітна плата; навчання всередині компанії; робота в молодому і позитивному колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Бомба Тур |
досвід роботи в туризмі або продажах; вільне володіння українською мовою; відповідальність та комунікабельність у колективі; швидке сприйняття інформації; вміння працювати в режимі багатозадачності; навички онлайн бронювання. |
зустріч туристів в офісі; комунікація з клієнтами в телефонному режимі, соціальних мережах, месенджерах, на сайті компанії тощо; консультація та підбір турів; бронювання турів; підготовка договорів на туристичне обслуговування; взаємодія з іншими відділами компанії. |
робота в компанії, де кожен день — це новий етап у творенні приголомшливих турів, разом з дружнім колективом та керівництвом, яке високо цінує ваш внесок; зручна автоматизована система; робота в затишному офісі в самому серці міста; гнучкий графік роботи (8год/день, плаваючі вихідні); офіційне працевлаштування; знижки на подорожі для команди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (база клієнтів) |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном; готовність стрімко рости разом з компанією. |
інформування учнів, які через певні обставини припинили навчання; ознайомлення клієнта з новими продуктами школи та пропонування відновлення навчання; робота з запереченнями та постійне покращення навичок продажів; участь у конкурсах та змаганнях. |
робота за вільним графіком (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00; фіксована ставка + KPI за запрошених клієнтів на пробний безкоштовний урок; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову професію з нуля; підтримка команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації; швидке кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Країна Мрій |
|
|
своєчасна та конкурентна заробітна плата; оплачуване стажування, стабільна робота; бонуси та мотиваційні програми; перспективи розвитку в мережі; графік роботи: з 09:00−21:00, 3/3, 2/2 або за домовленістю; мудре наставництво, професійне навчання, тренінги та корпоративи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Логіст, менеджер із супроводу клієнтів |
Grand Car |
добрі комунікативні навички; стресостійкість; організованість та увага до деталей; досвід роботи у сфері логістики / продажів. |
ведення переговорів з клієнтами по телефону; супровід клієнта на етапі оплат та доставки автомобіля; комунікації з перевізниками для забезпечення доставки автомобілів та вирішення питань під час транспортування; контроль документообігу для доставки авто та забезпечення вчасності та точності інформації для клієнтів. |
зручний графік: понеділок-п'ятниця, 09:00 — 18:00, робота з офісу; кар'єрні перспективи; високий рівень довіри клієнтів до компанії; прозора система бонусних мотивацій; можливість придбання авто із США за вигідною ціною; унікальний підхід до навчання у кваліфікованих профі компанії: навчання новим технікам роботи з клієнтами та підвищення кваліфікації за рахунок компанії; щоквартальні корпоративні заходи (квести, розважальні заходи); сучасна техніка для роботи; робота в налагодженій СRM-системі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Організатор свят, майстер класів |
Тіп Топ |
досвід роботи (не обов’язковий, але буде перевагою); відсутність шкідливих звичок; комунікабельність та вміння працювати з дітьми; відповідальність та пунктуальність. |
проведення творчих майстер класів діткам (всі майстер класи сформовані, навчаємо на підприємстві), дотримання таймінгу майстер класів; малювання аквагриму, блиск тату; підтримування чистоти та порядку на робочому місці. |
дружня та позитивна робоча атмосфера; комплекс працює з графіком 11:00—21:00; корпоративне харчування (смачні обіди та вечері); корпоративна форма; стабільна оплата праці; адреса: вул 600-річчя 17, ТРЦ Мегамолл 3-й поверх. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
ТерраМаре |
досвід роботи на позиції піцайоло від 1-го року; вміння готувати піци за класичними рецептами та креативно підходити до створення нових страв; відповідальність; організованість; швидкість реакції; бажання працювати в команді та долучатися до створення найкращих страв для клієнтів. |
|
гнучкий графік роботи; кар'єрний ріст та можливість професійного зростання; дружня атмосфера в колективі; конкурентна заробітна плата та система бонусів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
ТОВ Агробізнес |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; вміння встановлювати та підтримувати позитивні взаємини зі співробітниками магазинів. |
розташування та виставлення товарів на полицях магазинів відповідно до встановлених стандартів та планограм; контроль за наявністю та сроками придатності товарів; взаємодія з персоналом магазинів, щодо, експозиції та розташування продукції; регулярне оновлення та поповнення товарного асортименту на полицях; моніторинг ринку та конкурентів, аналіз продаж; забезпечення належного вигляду та стану полиць; оформлення фотозвіту відповідного зразка. |
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; можливість професійного росту та розвитку; дружній та динамічний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Промоутер |
Бон Буассон Беверідж |
вміння спілкуватися з людьми, привітність; пунктуальність; відповідальність; наявність смартфона. |
презентація продукції та проведення дегустацій, консультацій та акцій; ведення звітності. |
робота згідно законодавства України; стабільна заробітна платня; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Дизайнер на виробництво |
АКцентр |
робота в програмі corel draw; досвід роботи з ЧПУ, зокрема виготовлення виробів з фанери; наявність творчого мислення; креативність. |
розробка дизайну у coreldraw (рекламна продукція, іграшки, замовлення клієнтів); контроль виробничих процесів. |
офіційне працевлаштування; 5-ти денний робочий тиждень Пн-Пт; графік роботи 08:30−18:00; робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами (вхідна лінія) |
ФОП Пономарьов С.П. |
грамотна усна українська мова; бажання швидко навчатися; досвід роботи на аналогічній позиції (бажано); впевнений користувач ПК; комунікабельність; активність; націленість на результат. |
прийом вхідних дзвінків від клієнтів; надання допомоги у вирішенні проблем клієнтів; відповіді на запитання про продукти та послуги компанії. |
офіційне працевлаштування з першого робочого дня; плаваючий робочий графік (з 09:00 до 18:00); гідна та своєчасна оплата праці; щотижнева оплата; оплачувана відпустка — 24 календарні дні на рік та оплачувані лікарняні; комфортне місце роботи в офісі; дружній та професійний колектив; програма лояльності для співробітників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Бомба Тур |
досвід роботи в туризмі або продажах; вільне володіння українською мовою; відповідальність та комунікабельність у колективі; швидке сприйняття інформації; вміння працювати в режимі багатозадачності; навички онлайн бронювання. |
зустріч туристів в офісі; комунікація з клієнтами в телефонному режимі, соціальних мережах, месенджерах, на сайті компанії тощо; консультація та підбір турів; бронювання турів; підготовка договорів на туристичне обслуговування; взаємодія з іншими відділами компанії. |
робота в компанії, де кожен день — це новий етап у творенні приголомшливих турів, разом з дружнім колективом та керівництвом, яке високо цінує ваш внесок; зручна автоматизована система; робота в затишному офісі в самому серці міста; гнучкий графік роботи (8год/день, плаваючі вихідні); офіційне працевлаштування; знижки на подорожі для команди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен-офіціант |
ФОП Сидоренко О.В. |
вміння спілкуватися; комунікабельність; старанність; уважність. |
якісне і швидке обслуговування гостей.
|
графік 4/4 з 10,00 до 22:30; безкоштовне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер із замовлень |
Грош |
освіта середньо-спеціальна; досвід роботи від 1 року; знання основ мерчандайзингу; ініціативність; організаторські здібності; орієнтованість на результат. |
замовлення товару; проведення переоцінки, списання та повернення товарів; проведення інвентаризації; контроль роботи працівників відділу. |
графік роботи 5/2 по 8 год; офіційне працевлаштування; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Biblioteka resto-bar |
|
|
робота в графіку 4/2, 3/3 з 09:00 до 22:00; знижка 30% на все меню; бонуси, премії, мотивація; безкоштовне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Товарознавець (повернення товару) |
ФОП Сидоренко В.В. |
знання мобільної техніки (буде перевагою); аналітичні здібності; хороші навички роботи з Пк, 1С; уважність до дрібниць; відповідальність; стресостійкість; бажання рости та розвиватись. |
робота з поверненнями товару; вирішення спірних питань по поверненням товару; ведення аналітики якості товару; розподіл товару між складами. |
офіційне працевлаштування; робота в комфортабельному офісі; Пн-Пт: з 09:00 до 18:00 Сб ч/з одну: з 09:00 до 15:00; своєчасна, стабільна заробітна плата; навчання всередині компанії; робота в молодому і позитивному колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контролер відділу якості |
Торгтехніка, гофрокомбінат |
досвід роботи на виробництві, лабораторії (бажаний); знання програм Word, Excel,1С; відповідальність, стресостійкість, уважність. |
|
офіційне працевлаштування; спецодяг, їдальня; позмінний графік роботи (денні та нічні зміни). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Промоутер |
Accentica |
комунікативні навички, без дефектів мовлення; досвід роботи в промоутером (вітається). |
інформування повнолітніх споживачів про продуктові характеристики тютюнових виробів; виконання стандартів брифу. |
гнучкий графік роботи від 4 годин в день (можливість поєднувати роботу та навчання); висока погодинна оплата праці; офіційне працевлаштування за договором підряду зі сплатою всіх належних податків; комплекти стильного одягу в якості уніформи, робочий планшет. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Супервайзер |
ТОВ Біскотті |
аналітичний тип мислення; навички роботи з Excel, 1С; самостійність; креативність. |
збільшення обсягу продажів шляхом збільшення торгових точок / розвиток присутності асортименту компанії в кожній торговій точці; управління замовленнями клієнтів / управління поверненнями; управління командою торгових представників; організація і контроль роботи торгових представників; навчання і розвиток команди; виконання планів продажів. |
стабільна оплата праці та офіційне працевлаштування; колектив справжніх професіоналів та дружня атмосферу; цікава робота та захоплюючи проекти. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Країна Мрій |
|
|
своєчасна та конкурентна заробітна плата; оплачуване стажування, стабільна робота; бонуси та мотиваційні програми; перспективи розвитку в мережі; графік роботи: з 09:00−21:00, 3/3, 2/2 або за домовленістю; мудре наставництво, професійне навчання, тренінги та корпоративи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
Грош |
знання графічних редакторів Crello,Inshot Canva Splice Unum; досвід роботи в умовах мультизадачності і націленість на результат; орієнтація на успіх; аналітичне мислення; креативність; ініціативність. |
розробка та реалізація SMM стратегії; участь в розробці SMM-стратегій разом з командою; пошук креативних ідей та референсів за запитом; створення щомісячного контент-плану для постів, Reels та Stories відповідно до стратегії вдосконалення, відстеження ефективності; веденням Instagram, Facebook сторінок, навички ведення Tik-Tok; робота з інфлюенсерами: залучення, комунікація, оцінка результатів співпраці; впровадженням активацій, конкурсів.
|
всі можливості, для розвитку, як професіонала; всебічна підтримка найкращого та влиття у команду фахівців; стабільна робота та своєчасна виплата заробітної плати; мотиваційні програми та корпоративні фішки, які урізноманітнять ваші будні; комфортні умови праці, кава, чай і печиво стануть приємною дрібницею для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
Бар City |
досвід роботи в сфері обслуговування від 1-го року; вміння працювати в команді; гнучкість у вирішенні проблемних ситуацій; вміння ефективно керувати часом; високий рівень комунікабельності. |
організація роботи ресторану під час робочої зміни; контроль за якістю обслуговування гостей; вирішення конфліктних ситуацій; робота з персоналом ресторану; забезпечення дотримання стандартів обслуговування. |
гнучкий графік роботи; дружня атмосфера в колективі; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор, помічник |
LA П'ЄЦ |
моторність; багатозадачність; вміння одночасно слухати, бачити, писати, говорити і ще й при цьому посміхатися; любов до роботи; вміння самостійно приймати рішення та брати ініціативу у свої руки. |
контроль своєчасної доставки замовлення; видача замовлення клієнтам, на самовивіз; допомога адміністратору; пакування замовлення; складання наборів для доставки; контроль за порядком і чистотою на закладі. |
кар'єрний ріст; вчасна та чесна виплата зарплатні 2 рази на місяць; оплачувана відпустка; чай, кава, обід за рахунок компанії; 50% знижка на меню la п'єц; довезення додому після зміни за рахунок компанії; стильний та комфортний брендований одяг; безкоштовне навчання у професійних наставників; робота в молодому, дружньому та креативному колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Торговий представник, менеджер з продажу |
ФОП Олійник С.А., (БудТрейд) |
цілеспрямованість; наполегливість; комунікабельність; проактивність, командний гравець; фахівець в продажах; експерт в переговорах, якому неможливо відмовити; вміння проводити презентації. |
аналіз ринку та розширення клієнтської бази; виконання плану продажів; розуміння потреб клієнта; контроль дебіторської заборгованість; розробка плану продажів; фокус на смарт-задачах; контроль договірних зобов’язання клієнтів; «закриття» КРІ. |
робота з корисними та унікальними продуктами; підтримка в ініціативах по покращенню процесів; участь в нових проектах; потужна система мотивації; можливість кар'єрного росту; офіційне працевлаштування; оплачувані відпустки та лікарняні; святкування, тімбілдінги та багато різних активностей; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор 1C |
ПП Вінницька паляниця |
стресостійкість; пунктуальність; комунікабельність. |
телефонне спілкування з існуючою клієнтською базою; набір накладних в програмі 1С. |
графік роботи з 15:00 до 21:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами, кредитний фахівець |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
вища або середньо-спеціальна освіта можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання; грамотна і впевнена українська мова; досягнення поставлених цілей; комунікабельність і відповідальність. |
активне залучення і консультація клієнтів банку на торгових точках магазинів eldorado, comfy або епіцентр ; формування кредитного договору; інформування клієнтів банку з усіх питань, пов’язаних з оформленням і оплатою кредиту. |
кращий роботодавець серед фінансових установ України за рейтингом forbes; комфортні умови праці; професійна та дружня команда; постійний розвиток та можливості професійного зростання; всебічна підтримка співробітників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
любов до спілкування; бажання розвиватися та рости. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат ти обираєш самостійно; гнучкий графік роботи, можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗПП України, оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник менеджера з закупівель |
Kosmotech |
письмова англійська А2 та вище, розмовна (не обов’язкова); базове розуміння роботи в «1С»; знання технічних параметрів товарів в категоріях електроніки (мобільних, комп’ютерних, дрібних побутових тощо); зацікавленість технікою, технологіями, бажання відкривати нове для себе у цій сфері; систематичність і прискіпливість. |
пошук інформації стосовно конкретних брендів, товарів, ринків; систематизація інформації щодо товарів і брендів для аналізу; допомога створення презентації; внесення інформації чи зміни в базу «1С»; виконання різних операційних завдань керівника, пов’язаних з закупівлею, продажем, просуванням товару. |
конкурентний рівень заробітної плати; оплачуваний випробувальний термін; максимальна допомога та сприяння в роботі; перспектива кар'єрного росту; корпоративне медичне страхування; підтримка в навчанні — компенсуємо 50% вартості; оплачувана відпустка й лікарняні; корпоративне харчування; усе необхідне для комфортної і зручної роботи: просторий сучасний офіс, ноутбук, навушники, чай, кава, печиво, фрукти; спорт, подорожі, корпоративні івенти; крута команда, з якою цікаво і приємно рухатися до зірок успіху. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста (Поділля) |
Coffee Boroda |
готовність вивчати рецептуру напоїв напам’ять в перші дні стажування; привітність до гостей та справжнє бажання спілкуватися з ними; здатність займатись кількома справами одночасно; любов до чистоти та порядку; бажання працювати та розвиватися в професії бариста; щира усмішка. |
|
навчання професії «бариста» з нуля; потужний колектив з мега крутим підтримуючим керівництвом; робота з якісним зерном на сучасному обладнанні; робоче місце в комфортній кав’ярні; можливість впливати на свій заробіток. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар піци |
Pakopizza |
|
|
графік роботи позміний 4/2, 4/3; робочий день з 10:00—22:00, зарплата два рази на місяць; розвозка персоналу та харчування надається . |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Кафе «Мисливець» |
досвід (не обовʼязковий). |
обслуговування гостей; дотримання чистоти на робочому місці. |
безкоштовне харчування; вечірній трансфер додому; гідна заробітна плата. |
Для деталей: +380679194466 / +380963307114 |
Менеджер клієнтської підтримки |
Dnipro-M |
відмінне володіння українською мовою як усно, так і письмово; вміння ефективно працювати в команді та співпрацювати з колегами; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб у кожному спілкуванні; позитивне ставлення та любов до спілкування з клієнтами; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на їх запитання через телефонну комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів; розвиток разом з командою однодумців) |
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, каво-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих+обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративного розвитку; можливість роботи з міжнародними проектами (ми вже представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Pan Cake |
тепла, добра, щира усмішка та інтерес до людей; наявність хобі, власних інтересів, бажання вчитись новому та ділитись цими знаннями з іншими; швидкість, оперативність та чіткість у виконанні робочих задач. |
приготування та видача напоїв гостям розрахунок гостей на касі (готівковий, безготівковий); консультація гостей по складу продукту, поєднанню смаків тощо; нарізка, викладка та видача страв гостям; підтримка чистоти за баром та в залі (прибрати столи), на вітринах ста столику самообслуговування. |
стабільна своєчасна та висока заробітна плата; комфортний графік робочих змін (3−4/тиждень), ранкові та вечірні; робота з найкращим зерном, досвід роботи з альтернативою; розвиток не тільки як бариста, а і в інших сферах (ідеально поєднувати); знижка на продукцію; free drink протягом дня; безкоштовний кіш або сендвіч, якщо робоча зміна затягнеться більше, ніж 8 годин; foody day — раз на місяць тусовка з колективом за піцою/бургерами/суши або будь-що на ваш смак за рахунок компанії; casual day — остання п’ятниця місяця —зміна форми на улюблений одяг; класна команда, яка підтримає, підбадьорить, навчить та завжди вислухає. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
ФОП Бурбелюк О. О. |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; знання барних технік та прийомів приготування коктейлів; відповідальність та уважність до деталей. |
обслуговування гостей з високим рівнем сервісу; проведення консультації щодо меню та напоїв; прийом та обробка замовлень; ведення рахунків та робота з касою; співпраця з іншими членами ресторану для забезпечення швидкого обслуговування гостей; підтримання чистоти в залі та прибирання меблів; участь у житті закладу та організаційних питаннях. |
графік роботи: з 10:00−22:00, 3/3 або 4/2; розташування: м. Вінниця, вулиця Миколи Амосова 32а; своєчасна та гідна оплата праці 2 рази на місяць; бонуси та мотиваційні програми; ранкова кава та смачний обід; реальний кар’єрний ріст у динамічній команді; знижки на все меню для працівників; безкоштовний трансфер додому у вечірній час; круте наставництво, навчання та стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп Volia |
знання української мови; письмова грамотність; уважність до деталей; бажання навчатися та розвиватися у банківській сфері. |
консультування клієнтів по вхідній лінії; дотримання правил та стандартів роботи; коректна реєстрація інформації в базі даних. |
нормований графік: 5/2 позмінно (від 6-ти робочих годин); зручне місце роботи: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе ,82; комфортний офіс: завжди зі світлом та теплим чаєм або кавою; стабільна та гідна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
English teacher |
AntiSchool Online |
бажання працювати в освітній сфері; знання англійської мови на високому комунікаційному рівні. |
навчання дорослих; навчання дітей та підлітків; групове навчання; навчання інших педагогів; написання планів уроків; методична робота по розробці уроків на різні курси.
|
допомога відділу маркетингу, створення контенту; реалізування своїх амбіцій як педагога у різних його проявах; кар'єрне зростання до тім лідера та в перспективі навіть до керівника відділу педагогів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (база клієнтів) |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном; готовність стрімко рости разом з компанією. |
інформування учнів, які через певні обставини припинили навчання; ознайомлення клієнта з новими продуктами школи та пропонування відновлення навчання; робота з запереченнями та постійне покращення навичок продажів; участь у конкурсах та змаганнях. |
робота за вільним графіком (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00; фіксована ставка + KPI за запрошених клієнтів на пробний безкоштовний урок; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову професію з нуля; підтримка команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації; швидке кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Art Chef Cafe |
досвід роботи від пів року (бажано); відкритість до нового, мислення направлене на розвиток; пунктуальність; охайність; комунікативні навички та привітність. |
відповідальність за обробку замовлень та обслуговування гостей відповідно до стандартів ресторану; виняткове обслуговування клієнтів; підтримання чистоти та безпеки для клієнтів та персоналу. |
позмінний графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
ТОВ Укртехсоюз |
бажання заробляти хороші гроші; розуміння, що кар'єрне зростання цікаве; комунікабельність; працелюбність. |
допомога відвідувачам; спілкування з клієнтами; робота з комп’ютером; виконання доручення керівництва. |
комфортні умови роботи; графік роботи п’ятиденний 09:00−19:00 або позмінний графік; робота у дружній молодій команді; можливість впливати на одержуваний дохід. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
ТОВ Ева Кар |
креативну та відповідальну особу, бажано з досвідом роботи в SMM з вільним володінням української мови; з вмінням розмовляти на камеру; з навичками володіння Пк, Ms Office, мобільних додатків для створення контенту; бажання розвиватися разом з компанією. |
створення та пряма участь у відео/фото контенті; створення контент плану; контроль соціальних сторінок (без спілкування з клієнтами. |
повний робочий день: Пн-Пт; з 09:00 до 18:00; оплачуване стажування, терміном 14 днів; сучасний, комфортний офіс площею 350 кв. м. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Супервайзер |
|
досвід роботи начальником відділу продажу/супервайзером у торгових компаніях не менше року; практичні навички в організації та контролі роботи торгової команди; впевнений користувач Ms Office, 1С; уміння вести переговори, переконувати, працювати із запереченнями; лідерські якості: активна життєва позиція, ініціативність, відповідальність, націленість на результат; високий рівень організаторських здібностей та навичок ефективної комунікації. |
управління командою торговельних представників; аналіз та оцінка ефективності роботи відділу продажу, аналіз ключових показників, пошук відхилень у роботі, підготовка пропозицій та прийняття рішень щодо оптимізації роботи відділу; розробка та реалізація планів, спрямованих на збільшення продажу та зростання прибутку; забезпечення виконання показників ефективності: план продажу, залучення нових клієнтів, дебіторська заборгованість; моніторинг діяльності конкурентів; ціноутворення; розвиток клієнтської бази (особисті зустрічі, виїзди на об'єкти, аналіз інформації). |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер (Клієнт-Банк) |
Альянс Рітейл Груп |
впевнене знання комп’ютерних програм: 1С, клієнт-банк, Excel, Word; високий рівень самоорганізації; відповідальність; самостійність; уважність; аналітичний склад розуму; бажання розвиватись; вміння працювати в режимі багатозадачності. |
здійснення платежів, контроль коректності рознесення із клієнт-банку платежів у 1С 8 відповідно до реєстрів на оплату; контроль рознесення виписок в 1С; рознесення еквайрингу, кредитів в 1С; формування актів виконаних робіт; звірка з постачальниками. |
графік роботи: 09:00—17:00; місце роботи: вул. Стеценка, 57. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Арт-моноліт |
комунікабельність; відповідальність; організованість з бажанням навчатися. |
консультування клієнтів щодо асортименту продукції та послуг; супровід замовлень від початкової консультації до встановлення пам’ятника; ведення ділової документації та звітності; активна взаємодія з іншими підрозділами для забезпечення якісного обслуговування. |
конкурентна винагорода: ставка + відсоток від продажів; корпоративне навчання та можливості для безперервного розвитку професійних навичок; дружній колектив, де кожен підтримує в будь-яких ситуаціях; гідні умови праці у сучасному офісі з усіма зручностями. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст |
ТОВ Еталон-Буд, БМФ |
досвід роботи у логістиці; досвід роботи з транспортними платформами; впевнений користувач Пк (Ms Office); відповідальність; уважність до деталей; готовність працювати з великим масивом інформації. |
організація доставки продукції та матеріалів; розрахунок найвигіднішого способу транспортування вантажу та маршруту; здійснення моніторингу своєчасної доставки та належного виконання транспортних послуг; планування логістичної діяльності компанії; здійснення пошуку нових перевізників та співпраця із наявними; складання та контроль документації щодо поставок, включення накладних, рахунків-фактур та інших документів, пов’язаних з логістикою. |
5-денний робочий тиждень: з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб-Нд.; підтримка з боку керівника, дружній колектив; комфортний офіс в стилі IT; можливість професійного та кар'єрного зростання; активне корпоративне життя. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Sushinova |
досвід роботи на посаді сушиста від 1-го року; вміння готувати різноманітні суші, роли, сашимі та інші страви японської кухні; креативний підхід до створення нових рецептів та комбінацій смаків; відповідальність; пунктуальність; вміння працювати в команді. |
|
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; можливість професійного росту та розвитку навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обслуговування клієнтів телефоном (вхідна лінія) |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; досвід роботи в банку (буде перевагою); навички ведення ділових (в т.ч. телефонних) переговорів, активних продажів, роботи з запереченнями (буде перевагою); вміння працювати в режимі багатозадачності зі збереженням самоорганізації та дисциплінованості; впевнений користувач Пк, Ms Office або Libre, Google-сервісів (документи, таблиці, пошта, календар); наявність компетенцій: орієнтація на результат, робота в команді, фокус на клієнті, ефективна комунікація, робота з текстовою інформацією, стресостійкість вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою, чітка і зрозуміла вимова, без дефектів, для надання інформації про банківські продукти та послуги). наявність прикладів про проходження навчання, опанування нових областей знань та саморозвиток за останні 2−3 роки. |
відповідь на вхідний дзвінок від клієнта, якісно і своєчасна обробка звернення клієнтів; надання коректної, точної, вичерпної, актуальної та такої, що відповідає запиту клієнта, необхідної інформації про послуги, тарифи, процедури та акції банку згідно з сценаріями обслуговування; дотримання встановлених стандартів з якості обслуговування клієнтів у телефонному режимі, ведення діалогів для операторів та сценаріїв розмови; вживання заходів щодо припинення виявлених (в тому числі підозра) шахрайських операцій з боку працівника/ клієнта, які тягнуть фінансові / матеріальні збитки банку; неухильне дотримання правил проведення верифікації клієнта, проведення фото ідентифікації згідно з інформацією, інструкціями та затвердженим порядком виконання даного процесу; дотримання черговості та тривалості своїх робочих змін у загальному розкладі підрозділу і виходу в зміни згідно з графіком роботи у програмному комплексі; виконання вимог щодо фінансового моніторингу, ризик менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо; вивчення обов’язкових за посадою матеріалів та проходження відповідних тренінгів та навчальних заходів. |
стабільна заробітна плата: постійна ставка і зрозуміла, прозора бонусна система; графік: 2/2 або 5/2; офіційне працевлаштування на повну зайнятість; кар'єрне зростання — усі менеджери call center починали з позиції оператора; дистанційний формат роботи; сприятливі умови для всіх — оплачувані лікарняні та відпустки; спеціалізована програма кваліфікованої психологічної підтримки; компенсація лікування завдяки соціальному пакету; знижки для працівників на відвідування спортивних клубів, проживання в готелях. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант в рекламну компанію |
PR Bridge Company |
готовий розвиватись у сфері реклами та Pr-послуг; комунікабельність та вміння знаходити спільну мову з людьми, відповідальний та налаштований на результат; бажання працювати у молодій та драйвовій команді. |
консультації клієнтів, надання актуальної інформації про рекламні проекти компанії; повний супровід клієнта, починаючи від проведення переговорів, до підтримки та розвитку ділових відносин; все спілкування наживо; робота з теплою базою (87% наших клієнтів — постійні); презентування нових проектів і укладання угод. |
робочий графік з 09:00 — 18:00 з Пн по Пт. обідня перерва за вашим бажанням протягом дня; швидке стажування, навчання під час робочого процесу; навчання за програмою bussines training за рахунок компанії; робота в яскравому та позитивному колективі щодня. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
ТОВ Поділлятрейдінвест-А |
вища освіта з маркетингу, реклами або суміжних галузей; досвід роботи в сфері маркетингу, просування товарів або послуг від 2-х років (перевага — досвід у роботі з торговими центрами); відмінні знання сучасних маркетингових технік та інструментів; креативність; винахідливість та здатність працювати з великим обсягом інформації. |
розробка та виконання маркетингових стратегій торгового центру з метою збільшення відвідуваності та привабливості для клієнтів; розробка та впровадження ефективних рекламних кампаній, включаючи цифрові, соціальні медіа, та інші канали; організація та участь у промо-заходах, акціях та спеціальних заходах; співпраця з внутрішніми та зовнішніми партнерами для розвитку спільних маркетингових ініціатив; організація та проведення промоційних акцій, заходів та подій у торгових центрах з метою привертання уваги відвідувачів та стимулювання продажів; розробка рекламних матеріалів, інформаційних буклетів та інших матеріалів для використання на майданчиках торгових центрів; забезпечення актуальності та своєчасності інформації на сайті торгового центру та його соціальних мережах. |
графік роботи з пн-пт з 9−18; офіційне працевлаштування; своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор відділу продажів, фахівець з підтримки бізнесу |
Агросем |
знання ділового етикету; наявність організаторських здібностей; самостійність у прийнятті рішень; уважність до деталей; знання комп’ютерних програм: Мs Office, 1С. |
прийом та оформлення заявок в 1С; забезпечення оплат, які стосуються діяльності напрямку; адміністративна підтримка менеджерів; забезпечення документообігу (отримання, реєстрація та розподіл вхідної документації; реєстрація, відправлення вихідної документації); забезпечення зустрічі клієнтів; участь у організація навчань та корпоративних заходів. |
офіційна ЗП та працевлаштування з першого робочого дня; гідна оплата праці; можливість звертатись до корпоративних психологів; цікаві та динамічні проекти; широкі можливості для реалізації професійного потенціалу; робота в енергійному та дружньому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Промоутер |
Бон Буассон Беверідж |
вміння спілкуватися з людьми, привітність; пунктуальність, відповідальність; наявність смартфона. |
презентація продукції та проведення дегустацій, консультацій та акцій; ведення звітності. |
робота згідно законодавства України; стабільна заробітна платня; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Direct-менеджер |
Gift UP |
базове розуміння ведення перемовин; доброзичливість; позитивний підхід до роботи та оточуючих. |
комунікація, консультування та обробка заявок клієнтів; робота з постійними клієнтами, які замовляли портрети 2 і більше разів; ведення звітності в CRM-системі; контроль оплат; ведення таблиць. |
плаваючий графік роботи, з можливістю працювати як в першу половину дня, так і в другу; навчання сучасним трендам та програмам по веденню клієнтів за рахунок компанії; можливість працювати віддалено в м. Вінниця; повна зайнятість; навчання працювати в різних сучасних програмах. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер |
Makeup |
уважність; можливість довго виконувати монотонну роботу; досвідчений користувач ПК; досвід швидкого пошуку та аналізу потрібної інформації в мережі інтернет; досвід роботи контент менеджером (буде перевагою). |
пошук та аналіз інформації про товари; наповнення сайту контентом; додавання товарних позицій до сайту. |
робота в офісі на період навчання (1 місяць), далі можлива віддалена робота; повний робочий день з Пн. по Пт. з 9:00 до18:00. оплата праці два рази на місяць; всі соціальні гарантії згідно КЗПП України. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Direct-менеджер |
Gift UP |
базове розуміння ведення перемовин; доброзичливість; позитивний підхід до роботи та оточуючих. |
комунікація, консультування та обробка заявок клієнтів; робота з постійними клієнтами, які замовляли портрети 2 і більше разів; ведення звітності в CRM-системі; контроль оплат; ведення таблиць. |
плаваючий графік роботи, з можливістю працювати як в першу половину дня, так і в другу; навчання сучасним трендам та програмам по веденню клієнтів за рахунок компанії; можливість працювати віддалено в м. Вінниця; повна зайнятість; навчання працювати в різних сучасних програмах, ви будете в тренді. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Sushi Lab |
досвід роботи від 1-го року в приготуванні суші та ролів; володіння повним процесом приготування суші та ролів; вміння організувати робочий процес та працювати у команді; позитивне ставлення до життя; багатофункціональність. |
приготування страв відповідно до технічних карт; дотримання чистоти на робочому місці; варка ідеального рису; швидкість, якість та краса у приготуванні суші та ролів. |
графіки 3/3, (по домовленості) режим роботи закладу з 11:00 до 21:30; заробітна платня — двічі на місяць без затримки. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
любов до спілкування; бажання розвиватися та рости. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат ти обираєш самостійно; гнучкий графік роботи, можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗПП України, оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з туризму |
ТОВ Бомба Тур |
досвід в туризмі або продажах; вільне володіння українською мовою; відповідальність та комунікабельність у колективі; швидке засвоювання інформації; вміння працювати в режимі багатозадачності; володіння навичками онлайн бронювання. |
зустріч туристів в офісі; комунікація з клієнтами в телефонному режимі, соціальних мережах, месенджерах, на сайті компанії тощо; консультація та підбір турів; бронювання турів; підготовка договорів на туристичне обслуговування; потік запитів без необхідності в холодних дзвінках; взаємодія з іншими відділами компанії. |
робота в компанії, де кожен день — це новий етап у творенні приголомшливих турів, разом з дружнім колективом та керівництвом, яке високо цінує ваш внесок; зручна автоматизована система; робота в затишному офісі в самому серці міста; гнучкий графік роботи (8год/день, плаваючі вихідні); офіційне працевлаштування; знижки на подорожі для нашої команди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Junior Brand Manager |
Беліф |
досвід роботи в сфері household буде великою перевагою; організованість та оперативність, аналітичні здібності; вільне володіння Пк, Excel, 1С. |
випускати нові продукти (повний цикл створення); співпрацювати з дизайнерами, технологами та Rnd відділом; моніторинг та аналіз ринку: тренди, конкуренти, інновації; впровадження рекламних кампаній та налаштовування роботи SMM; розробка стратегії по просуванню та продажах товарів на ринку України та поза її межами. |
можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; внутрішнє навчання та регулярний перегляд ЗП; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця скорочений день — до 17:00), вихідні: Сб, Нд; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
English teacher (online) |
Friends English Club |
любов та прагнення навчати, а також працювати в дружній команді; володіння англійською на рівні В2-С1; змога працювати від 25 годин на тиждень; наявність належного обладнання і хорошого інтернету для якісного проведення занять online. |
|
справжня dream team, де комфорт та натхнення викладача на 1-му місці; дорослих driven студентів, які точно будуть ready to study; гнучкий графік роботи online —забезпечення work-life balance, щоб вистачало часу на зустріч з друзями, хобі та улюблений серіал на netflix; автоматична перевірка домашки, готова навчальна програма та всі useful підписки для підготовки до занять за мінімум часу; компенсація 50% на сертифікацію від cambridge (tkt та cae). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер ЗЕД (імпорт) |
ТОВ Макош Мінерал |
вища освіта (готові розглянути студента-випускника); english — впевнений B2; досвідчений користувач Пк (Power Point, Excel); грамотність письмової мови — укр./англ.; досвід роботи в команді (бажано); відповідальність; уважність; комунікабельність; високий рівень самомотивації. |
забезпечувати повний документальний супровід процесу доставки вантажів від постачальників, тримати зв’язок та обмінюється інформацією з відділом логістики; здійснювати збір та аналіз цін та пропозицій на ринку, подавати у зведеному вигляді керівнику для прийняття рішень щодо закупівель; готувати документи для укладання договорів як з українськими, так і з іноземними постачальниками; формувати реєстр закупівель сировини та добрив; виконувати усі переклади «з» та «на» англійську мову, згідно потреб компанії. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п (ставка+kpi); оплачені обіди; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник менеджера з закупівель |
Kosmotech |
письмова англійська А2 та вище, розмовна (не обов’язкова); базове розуміння роботи в «1С»; знання технічних параметрів товарів в категоріях електроніки (мобільних, комп’ютерних, дрібних побутових тощо); зацікавленість технікою, технологіями, бажання відкривати нове для себе у цій сфері; систематичність і прискіпливість. |
пошук інформації стосовно конкретних брендів, товарів, ринків; систематизація інформації щодо товарів і брендів для аналізу; допомога створення презентації; за запитом вносити інформацію чи зміни в базу «1С»; займатися документообігом; виконання різних операційних завдань керівника, пов’язаних з закупівлею, продажем, просуванням товару. |
конкурентний рівень заробітної плати; оплачуваний випробувальний термін; максимальна допомога та сприяння в роботі; перспектива кар'єрного росту в самостійного product manager; корпоративне медичне страхування; підтримка в навчанні — компенсуємо 50% вартості; оплачувана відпустка й лікарняні; корпоративне харчування; усе необхідне для комфортної і зручної роботи: просторий сучасний офіс, ноутбук, навушники, чай, кава, печиво, фрукти; спорт, подорожі, корпоративні івенти; крута команда, з якою цікаво і приємно рухатися до зірок успіху. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир-бариста |
Yoy |
досвід роботи в обслуговуванні гостей та роботі з касовим апаратом (буде перевагою); уважність до деталей та вміння працювати в умовах високого темпу роботи; активність та енергійність; привітність та комунікабельність. |
обслуговування гостей, прийом замовлень та розрахунок за страви та напої; видача замовлень; підготовка та подача напоїв; забезпечення чистоти та організації робочого місця, залу для відвідувачів; надання рекомендацій щодо страв та напоїв з меню. |
гнучкий графік роботи 3/3; зручне розташування робочого місця; розвозка в кінці зміни; безкоштовне харчування; бонусні знижки; дружній колектив та можливість кар'єрного росту; |
Відправити резюме можна за посиланням: |






















































