Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
Українська

ОС БАКАЛАВР

ОС МАГІСТР

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру

Датагруп Volia

знання української мови;

письмова грамотність;

уважність до деталей;

бажання навчатися та розвиватися у банківській сфері.

консультування клієнтів по вхідній лінії;

дотримання правил та стандартів роботи;

коректна реєстрація інформації в базі даних.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Фінансовий консультант, менеджер

City Finance

вища освіта (студент останнього курсу або заочної форми навчання);

грамотне і впевнене спілкування українською мовою;

впевнений користувач ПК (Word, Excel)

вміння працювати із великим об'ємом інформації;

організованість;

працездатність;

орієнтація на результат.

спілкування з клієнтами в телефонному режимі;

допомога клієнту у вирішенні проблем;

фіксація звернень в по;

ведення документації та звітності.

офіційне працевлаштування з першого дня трудова книга;

висока заробітна плата;

оплачуване навчання та підтримка наставника;

дружній колектив;

цікаві задачі та можливості розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

Аграрна Онлайн Платформа

розуміння програм Microsoft Office та СРМ систем буде перевагою;

високий рівень комунікабельності;

досвід роботи в продажах (буде перевагою);

бажання вчитися та розвиватися.

обробка заявок шо надходять через інтернет ресурси;

консультування клієнтів з питань асортименту, цін та умов придбання;

формування бази клієнтів та робота з її розширенням;

підтримка ланцюжку взаємодії між відділами компанії;

аналіз ринку та конкурентів для формування стратегії продажів.

цікава та динамічна робота в амбітній команді;

офіційне працевлаштування та конкурентна зарплата;

можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку;

тренінги та семінари для підвищення кваліфікації;

офісна атмосфера, дружній колектив, чай кава та смаколики.

Відправити резюме можна за посиланням:

Організатор свят, майстер класів

Тіп Топ

від від 18-ти років;

досвід роботи не обов’язковий, але буде перевагою;

відсутність шкідливих звичок;

комунікабельність та вміння працювати з дітьми;

відповідальність;

пунктуальність.

проведення творчих майстер класів діткам (всі майстер класи сформовані, навчаємо на підприємстві), дотримуватися таймінгу майстер класів;

малювання аквагриму, блиск тату;

підтримування чистоти та порядку на своєму робочому місці.

дружня та позитивна робоча атмосфера;

комплекс працює з графіком 11:00—21:00;

корпоративне харчування (смачні обіди та вечері);

корпоративна форма;

стабільна оплата праці;

адреса: вул 600-річчя 17, ТРЦ Мегамолл 3-й поверх.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фотограф товару, контент-менеджер

Вінтехпостач, ПП

дисциплінованість;

комунікабельність;

уважність;

вміння працювати з колективом (від 40 осіб);

досвід роботи з Adobe Photoshop (буде перевагою).

додавання та редагування фото товарів високої якості;

стабільна робота — р-н Тяжилів, м. Вінниця;

графік роботи: 5-ти денний робочий тиждень. Пн-Пт: 09:00 — 18:00 год.), субота робоча раз на два тижні, неділя — вихідний;

висока заробітна плата;

вчасні виплати (2 рази на місяць), офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу в маркетингову компанію

GE Marketing

відповідальність;

ініціативність;

любов до спілкування;

наполегливість;

амбітність.

спілкування з власниками, директорами бізнесів, ведення переговорів;

по-друге заповнення договорів та внесення їх в CRM систему;

по-третє розвиватись та підніматись по кар'єрному ескалаторі.

цікава робота, на якій не має рутини;

графік роботи пн-пт з 09:00 до 18:00;

навчання за рахунок компанії, готові взяти без досвіду і навчити всього із нуля, головне це бажання;

стажування оплачується;

щотижнева виплата З/П;

система мотиваційних бонусів від компанії;

можливість кар'єрного росту і розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор

Озуріт, ПП

досвід роботи адміністратором (бажаний);

відповідальність;

організованість;

стресостійкість.

слідкування за роботою та порядком ТЦ;

ведення документації;

організація життєдіяльності ТЦ;

контроль за робітниками ТЦ.

виплата 2 рази на місяць;

Вт-Вт з 09:00 до 19:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Касир каси перерахунку

ПриватБанк

професійно-технічна освіта (бухгалтер, банківська справа, касир, фінанси, торгівля);

знання ознак справжності національної та іноземних валют;

бездоганна ділова репутація;

впевнений користувач ПК;

наявність компетенцій: орієнтація на результат;

робота в команді;

фокус на клієнті;

увага до деталей;

стресостійкість;

дотримання процедур та правил;

вільне володіння українською мовою (т.ч. діловою).

прийом, перерахунок та обробка готівкових коштів, які надійшли з відділень банку;

прийом, перерахунок, обробка та своєчасне зарахування сум інкасованої виручки з торгових точок;

формування та видача розмінної монети/банкноти на торгові точки згідно заявок;

перерахунок та обробка готівки при її завантаженні/вивантаженні в/з касет/сейф-пакетів;

перерахунок та обробка коштів за готівковими операціями з іншими підрозділами кас банку;

сортування, обробка, формування придатної та не придатної до обігу готівки для здавання в національний банк України;

обробка позабалансових цінностей, операції з вантажами та конвертами (формування, обробка та прийом-видача на маршрут та з маршруту);

своєчасне відображення всіх операцій в програмних комплексах банку;

дотримання правил касової дисципліни.

роботу в найбільшому та інноваційному банку України

офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;

конкурентна заробітна плата;

медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;

корпоративне навчання;

сучасний комфортний офіс;

цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;

дружній професійний колектив та сильна команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста (Поділля)

Coffee Boroda

готовність вивчати рецептуру напоїв напам’ять в перші дні стажування;

привітність до гостей та справжнє бажання спілкуватися з ними;

здатність займатись кількома справами одночасно;

любов до чистоти та порядку;

бажання працювати та розвиватися в професії бариста;

щира усмішка.

 

навчання професії «бариста» з нуля;

потужний колектив з мега крутим підтримуючим керівництвом;

робота з якісним зерном на сучасному обладнанні;

робоче місце в комфортній кав’ярні, де все продумано до дрібниць і створені всі умови для того, щоб працювати було зручно та в задоволення;

можливість впливати на свій заробіток;

премії та бонуси за гарні показники роботи;

корпоративні посиденьки та багато іншого.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ Шо?

досвід спілкування, проведення переговорів із клієнтами;

винахідливість і вміння оперативно шукати вирішення різноманітних питань;

здатність розуміти потреби клієнта і вмів коректно трансформувати його побажання на завдання;

добрі аналітичні здібності;

уміння грамотно та ясно формулювати думки — усно і на папері;

багатозадачність і вміння швидко перемикатися.

ведення комунікації з клієнтами, встановлення довірливих довгострокових відносин;

аналіз потреб клієнтів;

пропонування варіантів розвитку його бізнесу;

вирішення завдань щодо розвитку проекту найбільш оптимальним способом;

координування роботи команди технічних спеціалістів;

контроль термінів та результатів робіт за проектом.

зручний графік з 09:00—18:00, Сб-Нд — вихідні дні;

відсутність періоду безоплатного стажування;

цікава робота в стабільних компаніях, які розвиваються;

індивідуальний підхід до співробітників;

яскраві корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-консультант

Грош

відповідальність;

стресостійкість.

робота на розрахунково-касовому апараті;

консультація покупців при виборі товару;

відповідальність по групі товарів;

викладка товару, ротація.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Промоутер

Бон Буассон Беверідж

вміння спілкуватися з людьми, привітність;

пунктуальність;

відповідальність;

наявність смартфона.

презентація продукції та проведення дегустацій;

консультація;

ведення звітності.

робота згідно законодавства України;

стабільна заробітна платня;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор готелю

Rooms Hotel, готель

відповідальну, активну людину, бажано з досвідом роботи, знання іноземної мови вітається.

 

графік роботи: ½ з 08:00 до 08:00;

вул. Брацлавська 20;

тел: 096181941.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу в інтернет-магазин (Direct, Instagram)

Buzz Wear UA

грамотна українська мова;

надійний, швидкий, безвідмовний телефон і інтернет;

вільне володіння ПК.

здійснення продажів товарів компанії  Instagram;

грамотне ведення діалогів з клієнтами (листування, теплі дзвінки);

заповнення клієнтської бази в CRM (навчимо);

отримання комунікації з клієнтам щодо оплати, доставки, заміни, не забраних посилок з відділень, «нової пошти»;

звіряти накладні (також навчимо).

графік робота в дві зміни на вибір; з 10:00 до 16:30 в офісі або з -16:30 до до 24:00 — віддалено;

вихідні — «плаваючі» (1−2 в тиждень);

платне стажування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло

ФОП Шульга В.А.

 

 

вчасна та гідна оплата праці;

безкоштовне харчування;

оплачуване стажування;

графік 4/2 з 10:00 до 22:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Працівник закладу ресторанного господарства

ПІІ МакДональдз Юкрейн ЛТД

любов до спілкування;

бажання розвиватися та  рости.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та  обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у  ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з  виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат ти  обираєш самостійно;

гнучкий графік роботи, можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у  зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України, оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на  продукцію компанії;

різноманітні конкурси та  мотиваційні програми;

можливість особистого та  професійного розвитку: корпоративні тренінги та  курси;

молода, енергійна та  надзвичайно дружня команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з обслуговування клієнтів в банк

ФОП Симончук Е. А.

вік від 18 років;

бажання працювати з клієнтами, хороші комунікативні навички;

вміння працювати з комп’ютером, знання офісних програм;

відповідальність та орієнтація на результат;

здатність працювати у команді та виконувати поставлені завдання;

знання англійської мови буде перевагою, але не є обов’язковим.

проведення активної роботи з клієнтами банку, надання консультацій з фінансових питань;

обробка документації згідно зі стандартами банку;

здійснення операцій з банківськими картками, видача готівкових коштів, проведення платежів;

ведення обліку та звітності щодо клієнтів;

дотримання вимог щодо конфіденційності та безпеки інформації;

вирішення конфліктних ситуацій та задоволення потреб клієнтів.

офіційне працевлаштування;

конкурентну заробітну плату та бонусну систему;

гнучкий графік роботи;

навчання та можливість професійного розвитку;

дружній колектив та комфортні умови роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен

Мережа ресторанів TerraMare

 

приготування кави, чаю та алкогольних напоїв;

ведення касової дисципліни;

розрахунки із постачальниками;

володіння інформацією щодо складських запасів по бару;

графік позмінний: 10:30—22:30;

локація: Поділля, вул. Зодчих та кілька днів на Коцюбинського.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Personalities

бажання розпочати успішну кар'єру в сфері гостинності;

порядність;

чесність;

покликання -дарувати посмішки людям.

 

досвідчені колеги, які готові поділитися всім, що вони знають;

можливість рости по кар'єрних сходах;

найзручніший графік роботи (2/2, 3/3 або неповна зайнятість, вечірні зміни);

офіційне працевлаштування;

корпоративи;

тім білдінги;

безкоштовне харчування та чарівна уніформа.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ТОВ Френдт

досвід (не потрібний).

залучення нових клієнтів та розширення бази клієнтів у сфері агробізнесу;

активний пошук потенційних клієнтів та розбудова взаємовигідних партнерських відносин;

презентація продуктів та послуг компанії, консультування клієнтів та надання рекомендацій щодо оптимальних рішень;

управління власним портфелем клієнтів та досягнення поставлених цілей продаж;

аналіз ринку та конкурентів, збір та аналіз даних щодо продажів та впровадження стратегій для збільшення обсягів продажів.

конкурентоспроможна заробітна плата, що відповідає твоїм навикам, досвіду та досягненням;

система бонусів та премій за досягнення поставлених продажних цілей;

додаткові стимулюючі програми, які дозволять збільшити свій дохід та отримати додаткові переваги від успішної роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер ЗЕД (імпорт)

ТОВ Макош Мінерал

вища освіта (готові розглянути студента-випускника);

english — впевнений B2;

досвідчений користувач Пк (Power Point, Excel);

грамотність письмової мови — укр./англ.;

досвід роботи в команді (бажано);

відповідальність; уважність; комунікабельність;

високий рівень самомотивації.

забезпечення повного документального супроводу процесу доставки вантажів від постачальників, тримати зв’язок та обмінюється інформацією з відділом логістики;

здійснення збору та аналізу цін та пропозицій на ринку, подача у зведеному вигляді керівнику для прийняття рішень щодо закупівель;

приготування документів для укладання договорів як з українськими, так і з іноземними постачальниками;

формування реєстрів закупівель сировини та добрив;

виконання усіх перекладів «з» та «на» англійську мову, згідно потреб компанії.

сучасний, комфортний офіс у стилі Google;

графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт);

офіційне працевлаштування;

конкурентна з/п;

оплачені обіди;

навчання, розвиток, кар'єрний ріст.

цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами, кредитний фахівець

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ)

вища або середньо-спеціальна освіта можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання;

грамотне і впевнене спілкування українською мовою;

поставлення перед собою цілей і досягнення їх;

комунікабельність і відповідальність.

активне залучення і консультація клієнтів банку на торгових точках магазинів Eldorado, Comfy або Епіцентр;

формування кредитного договору;

інформування клієнтів банку з усіх питань, пов’язаних з оформленням і оплатою кредиту.

комфортні умови праці;

професійна та дружня команда;

постійний розвиток та можливості професійного зростання;

всебічна підтримка співробітників.

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст, менеджер із супроводу клієнтів

Grand Car

добрі комунікативні навички;

стресостійкість;

організованість та увага до деталей;

досвід роботи у сфері логістики / продажів.

ведення переговорів з клієнтами по телефону;

супровід клієнта на етапі оплат та доставки автомобіля;

комунікації з перевізниками для забезпечення доставки автомобілів та вирішення питань під час транспортування;

контроль документообігу для доставки авто та забезпечення вчасності та точності інформації для клієнтів.

зручний графік: Пн-Пт, 09:00 — 18:00, робота з офісу;

кар'єрні перспективи;

високий рівень довіри клієнтів до компанії;

прозора система бонусних мотивацій;

можливість придбання авто із США за вигідною ціною;

унікальний підхід до навчання у кваліфікованих профі компанії: навчання новим технікам роботи з клієнтами та підвищення кваліфікації за рахунок компанії;

щоквартальні корпоративні заходи (квести, розважальні заходи);

сучасна техніка для роботи;

робота в налагодженій СRM-системі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з обслуговування клієнтів телефоном (вхідна лінія)

ПриватБанк

повна загальна середня освіта;

досвід роботи в банку (буде перевагою);

навички ведення ділових (в т.ч. телефонних) переговорів, активних продажів, роботи з запереченнями (буде перевагою);

вміння працювати в режимі багатозадачності зі збереженням самоорганізації та дисциплінованості;

впевнений користувач ПК, Ms Office або Libre, Google-сервісів (документи, таблиці, пошта, календар);

наявність компетенцій: орієнтація на результат, робота в команді, фокус на клієнті, ефективна комунікація, робота з текстовою інформацією, стресостійкість

вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою, чітка і зрозуміла вимова, без дефектів, для надання інформації про банківські продукти та послуги).

наявність прикладів про проходження навчання, опанування нових областей знань та саморозвиток за останні 2−3 роки.

відповідь на вхідний дзвінок від клієнта, якісно і своєчасна обробка звернення клієнтів;

надання коректної, точної, вичерпної, актуальної та такої, що відповідає запиту клієнта, необхідної інформації про послуги, тарифи, процедури та акції банку згідно з сценаріями обслуговування;

дотримання встановлених стандартів з якості обслуговування клієнтів у телефонному режимі, ведення діалогів для операторів та сценаріїв розмови;

вживання заходів щодо припинення виявлених (в тому числі підозра) шахрайських операцій з боку працівника/ клієнта, які тягнуть фінансові / матеріальні збитки банку;

неухильне дотримання правил проведення верифікації клієнта, проведення фото ідентифікації згідно з інформацією, інструкціями та затвердженим порядком виконання даного процесу;

дотримання черговості та тривалості своїх робочих змін у загальному розкладі підрозділу і виходу в зміни згідно з графіком роботи у програмному комплексі;

виконання вимог щодо фінансового моніторингу, ризик менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо;

вивчення обов’язкових за посадою матеріалів та проходження відповідних тренінгів та навчальних заходів.

стабільна заробітна плата: постійна ставка і зрозуміла, прозора бонусна система;

графік: 2/2 або 5/2;

офіційне працевлаштування на повну зайнятість;

кар'єрне зростання — усі менеджери call center починали з позиції оператора;

дистанційний формат роботи;

сприятливі умови для всіх — оплачувані лікарняні та відпустки;

спеціалізована програма кваліфікованої психологічної підтримки;

компенсація лікування завдяки соціальному пакету;

знижки для працівників на відвідування спортивних клубів, проживання в готелях.

Відправити резюме можна за посиланням:

Товарознавець (повернення товару)

ФОП Сидоренко В.В.

знання мобільної техніки (буде перевагою);

аналітичні здібності;

хороші навички роботи з ПК, 1С;

уважність до дрібниць;

відповідальність;

стресостійкість;

бажання рости та розвиватись.

робота з поверненнями товару;

вирішення спірних питань по поверненням товару;

ведення аналітики якості товару;

розподіл товару між складами.

офіційне працевлаштування;

робота в комфортабельному офісі;

Пн-Пт: з 09:00 до 18:00 Сб ч/з одну: з 09:00 до 15:00;

своєчасна, стабільна заробітна плата;

навчання всередині компанії;

робота в молодому і позитивному колективі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

 ТОВ Бомба Тур

досвід роботи в туризмі або продажах;

вільне володіння українською мовою;

відповідальність та комунікабельність у колективі;

швидке сприйняття інформації;

вміння працювати в режимі багатозадачності;

навички онлайн бронювання.

зустріч туристів в офісі;

комунікація з клієнтами в телефонному режимі, соціальних мережах, месенджерах, на сайті компанії тощо;

консультація та підбір турів;

бронювання турів;

підготовка договорів на туристичне обслуговування;

взаємодія з іншими відділами компанії.

робота в компанії, де кожен день — це новий етап у творенні приголомшливих турів, разом з дружнім колективом та керівництвом, яке високо цінує ваш внесок;

зручна автоматизована система;

робота в затишному офісі в самому серці міста;

гнучкий графік роботи (8год/день, плаваючі вихідні);

офіційне працевлаштування;

знижки на подорожі для команди.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу (база клієнтів)

JustSchool

вільне володіння українською мовою;

розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном;

готовність стрімко рости разом з компанією.

інформування учнів, які через певні обставини припинили навчання;

ознайомлення клієнта з новими продуктами школи та пропонування відновлення навчання;

робота з запереченнями та постійне покращення навичок продажів;

участь у конкурсах та змаганнях.

робота за вільним графіком (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00;

фіксована ставка + KPI за запрошених клієнтів на пробний безкоштовний урок;

оплачувана відпустка та лікарняні;

безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову професію з нуля;

підтримка команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації;

швидке кар'єрне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Країна Мрій

 

 

своєчасна та конкурентна заробітна плата;

оплачуване стажування, стабільна робота;

бонуси та мотиваційні програми;

перспективи розвитку в мережі;

графік роботи: з 09:00−21:00, 3/3, 2/2 або за домовленістю;

мудре наставництво, професійне навчання, тренінги та корпоративи.

Відправити резюме можна за посиланням:

 

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Логіст, менеджер із супроводу клієнтів

Grand Car

добрі комунікативні навички;

стресостійкість;

організованість та увага до деталей;

досвід роботи у сфері логістики / продажів.

ведення переговорів з клієнтами по телефону;

супровід клієнта на етапі оплат та доставки автомобіля;

комунікації з перевізниками для забезпечення доставки автомобілів та вирішення питань під час транспортування;

контроль документообігу для доставки авто та забезпечення вчасності та точності інформації для клієнтів.

зручний графік: понеділок-п'ятниця, 09:00 — 18:00, робота з офісу;

кар'єрні перспективи;

високий рівень довіри клієнтів до компанії;

прозора система бонусних мотивацій;

можливість придбання авто із США за вигідною ціною;

унікальний підхід до навчання у кваліфікованих профі компанії: навчання новим технікам роботи з клієнтами та підвищення кваліфікації за рахунок компанії;

щоквартальні корпоративні заходи (квести, розважальні заходи);

сучасна техніка для роботи;

робота в налагодженій СRM-системі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Організатор свят, майстер класів

Тіп Топ

досвід роботи (не обов’язковий, але буде перевагою);

відсутність шкідливих звичок;

комунікабельність та вміння працювати з дітьми;

відповідальність та пунктуальність.

проведення творчих майстер класів діткам (всі майстер класи сформовані, навчаємо на підприємстві), дотримання таймінгу майстер класів;

малювання аквагриму, блиск тату;

підтримування чистоти та порядку на робочому місці.

дружня та позитивна робоча атмосфера;

комплекс працює з графіком 11:00—21:00;

корпоративне харчування (смачні обіди та вечері);

корпоративна форма;

стабільна оплата праці;

адреса: вул 600-річчя 17, ТРЦ Мегамолл 3-й поверх.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло

ТерраМаре

досвід роботи на позиції піцайоло від 1-го року;

вміння готувати піци за класичними рецептами та креативно підходити до створення нових страв;

відповідальність;

організованість;

швидкість реакції;

бажання працювати в команді та долучатися до створення найкращих страв для клієнтів.

 

гнучкий графік роботи;

кар'єрний ріст та можливість професійного зростання;

дружня атмосфера в колективі;

конкурентна заробітна плата та система бонусів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер

ТОВ Агробізнес

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

вміння встановлювати та підтримувати позитивні взаємини зі співробітниками магазинів.

розташування та виставлення товарів на полицях магазинів відповідно до встановлених стандартів та планограм;

контроль за наявністю та сроками придатності товарів;

взаємодія з персоналом магазинів, щодо, експозиції та розташування продукції;

регулярне оновлення та поповнення товарного асортименту на полицях;

моніторинг ринку та конкурентів, аналіз продаж;

забезпечення належного вигляду та стану полиць;

оформлення фотозвіту відповідного зразка.

конкурентна заробітна плата;

гнучкий графік роботи;

можливість професійного росту та розвитку;

дружній та динамічний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Промоутер

Бон Буассон Беверідж

вміння спілкуватися з людьми, привітність;

пунктуальність;

відповідальність;

наявність смартфона.

презентація продукції та проведення дегустацій, консультацій та акцій;

ведення звітності.

робота згідно законодавства України;

стабільна заробітна платня;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Дизайнер на виробництво

АКцентр

робота в програмі corel draw;

досвід роботи з ЧПУ, зокрема виготовлення виробів з фанери;

наявність творчого мислення;

креативність.

розробка дизайну у coreldraw (рекламна продукція, іграшки, замовлення клієнтів);

контроль виробничих процесів.

офіційне працевлаштування;

5-ти денний робочий тиждень Пн-Пт;

графік роботи 08:30−18:00;

робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами (вхідна лінія)

ФОП Пономарьов С.П.

грамотна усна українська мова;

бажання швидко навчатися;

досвід роботи на аналогічній позиції (бажано);

впевнений користувач ПК;

комунікабельність;

активність;

націленість на результат.

прийом вхідних дзвінків від клієнтів;

надання допомоги у вирішенні проблем клієнтів;

відповіді на запитання про продукти та послуги компанії.

офіційне працевлаштування з першого робочого дня;

плаваючий робочий графік (з 09:00 до 18:00);

гідна та своєчасна оплата праці;

щотижнева оплата;

оплачувана відпустка — 24 календарні дні на рік та оплачувані лікарняні;

комфортне місце роботи в офісі;

дружній та професійний колектив;

програма лояльності для співробітників.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

 ТОВ Бомба Тур

досвід роботи в туризмі або продажах;

вільне володіння українською мовою;

відповідальність та комунікабельність у колективі;

швидке сприйняття інформації;

вміння працювати в режимі багатозадачності;

навички онлайн бронювання.

зустріч туристів в офісі;

комунікація з клієнтами в телефонному режимі, соціальних мережах, месенджерах, на сайті компанії тощо;

консультація та підбір турів;

бронювання турів;

підготовка договорів на туристичне обслуговування;

взаємодія з іншими відділами компанії.

робота в компанії, де кожен день — це новий етап у творенні приголомшливих турів, разом з дружнім колективом та керівництвом, яке високо цінує ваш внесок;

зручна автоматизована система;

робота в затишному офісі в самому серці міста;

гнучкий графік роботи (8год/день, плаваючі вихідні);

офіційне працевлаштування;

знижки на подорожі для команди.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен-офіціант

ФОП Сидоренко О.В.

вміння спілкуватися;

комунікабельність;

старанність;

уважність.

якісне і швидке обслуговування гостей.

 

графік 4/4 з 10,00 до 22:30;

безкоштовне харчування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер із замовлень

Грош

освіта середньо-спеціальна;

досвід роботи від 1 року;

знання основ мерчандайзингу;

ініціативність;

організаторські здібності;

орієнтованість на результат.

замовлення товару;

проведення переоцінки, списання та повернення товарів;

проведення інвентаризації;

контроль роботи працівників відділу.

графік роботи 5/2 по 8 год;

офіційне працевлаштування;

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Biblioteka resto-bar

 

 

робота в графіку 4/2, 3/3 з 09:00 до 22:00;

знижка 30% на все меню;

бонуси, премії, мотивація;

безкоштовне харчування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Товарознавець (повернення товару)

ФОП Сидоренко В.В.

знання мобільної техніки (буде перевагою);

аналітичні здібності;

хороші навички роботи з Пк, 1С;

уважність до дрібниць;

відповідальність;

стресостійкість;

бажання рости та розвиватись.

робота з поверненнями товару;

вирішення спірних питань по поверненням товару;

ведення аналітики якості товару;

розподіл товару між складами.

офіційне працевлаштування;

робота в комфортабельному офісі;

Пн-Пт: з 09:00 до 18:00 Сб ч/з одну: з 09:00 до 15:00;

своєчасна, стабільна заробітна плата;

навчання всередині компанії;

робота в молодому і позитивному колективі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контролер відділу якості

Торгтехніка, гофрокомбінат

досвід роботи на виробництві, лабораторії (бажаний);

знання програм Word, Excel,1С;

відповідальність, стресостійкість, уважність.

 

офіційне працевлаштування;

спецодяг, їдальня;

позмінний графік роботи (денні та нічні зміни).

Відправити резюме можна за посиланням:

Промоутер

Accentica

комунікативні навички, без дефектів мовлення;

досвід роботи в промоутером (вітається).

інформування повнолітніх споживачів про продуктові характеристики тютюнових виробів;

виконання стандартів брифу.

гнучкий графік роботи від 4 годин в день (можливість поєднувати роботу та навчання);

висока погодинна оплата праці;

офіційне працевлаштування за договором підряду зі сплатою всіх належних податків;

комплекти стильного одягу в якості уніформи, робочий планшет.

Відправити резюме можна за посиланням:

Супервайзер

ТОВ Біскотті

аналітичний тип мислення;

навички роботи з Excel, 1С;

самостійність;

креативність.

збільшення обсягу продажів шляхом збільшення торгових точок / розвиток присутності асортименту компанії в кожній торговій точці;

управління замовленнями клієнтів / управління поверненнями;

управління командою торгових представників;

організація і контроль роботи торгових представників;

навчання і розвиток команди;

виконання планів продажів.

стабільна оплата праці та офіційне працевлаштування;

колектив справжніх професіоналів та дружня атмосферу;

цікава робота та захоплюючи проекти.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Країна Мрій

 

 

своєчасна та конкурентна заробітна плата;

оплачуване стажування, стабільна робота;

бонуси та мотиваційні програми;

перспективи розвитку в мережі;

графік роботи: з 09:00−21:00, 3/3, 2/2 або за домовленістю;

мудре наставництво, професійне навчання, тренінги та корпоративи.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер

Грош

знання графічних редакторів Crello,Inshot Canva Splice Unum;

досвід роботи в умовах мультизадачності і націленість на результат;

орієнтація на успіх;

аналітичне мислення;

креативність;

ініціативність.

розробка та реалізація SMM стратегії;

участь в розробці SMM-стратегій разом з командою;

пошук креативних ідей та референсів за запитом;

створення щомісячного контент-плану для постів, Reels та Stories відповідно до стратегії вдосконалення, відстеження ефективності;

веденням Instagram, Facebook сторінок, навички ведення Tik-Tok;

робота з інфлюенсерами: залучення, комунікація, оцінка результатів співпраці; впровадженням активацій, конкурсів.

 

всі можливості, для розвитку, як професіонала;

всебічна підтримка найкращого та влиття у команду фахівців;

стабільна робота та своєчасна виплата заробітної плати;

мотиваційні програми та корпоративні фішки, які урізноманітнять ваші будні;

комфортні умови праці, кава, чай і печиво стануть приємною дрібницею для роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор ресторану

Бар City

досвід роботи в сфері обслуговування від 1-го року;

вміння працювати в команді;

гнучкість у вирішенні проблемних ситуацій;

вміння ефективно керувати часом;

високий рівень комунікабельності.

організація роботи ресторану під час робочої зміни;

контроль за якістю обслуговування гостей;

вирішення конфліктних ситуацій;

робота з персоналом ресторану;

забезпечення дотримання стандартів обслуговування.

гнучкий графік роботи;

дружня атмосфера в колективі;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор, помічник

LA П'ЄЦ

моторність;

багатозадачність;

вміння одночасно слухати, бачити, писати, говорити і ще й при цьому посміхатися;

любов до роботи;

вміння самостійно приймати рішення та брати ініціативу у свої руки.

контроль своєчасної доставки замовлення;

видача замовлення клієнтам, на самовивіз;

допомога адміністратору;

пакування замовлення;

складання наборів для доставки;

контроль за порядком і чистотою на закладі.

кар'єрний ріст;

вчасна та чесна виплата зарплатні 2 рази на місяць;

оплачувана відпустка;

чай, кава, обід за рахунок компанії;

50% знижка на меню la п'єц;

довезення додому після зміни за рахунок компанії;

стильний та комфортний брендований одяг;

безкоштовне навчання у професійних наставників;

робота в молодому, дружньому та креативному колективі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Торговий представник, менеджер з продажу

ФОП Олійник С.А., (БудТрейд)

цілеспрямованість;

наполегливість;

комунікабельність;

проактивність, командний гравець;

фахівець в продажах;

експерт в переговорах, якому неможливо відмовити;

вміння проводити презентації.

аналіз ринку та розширення клієнтської бази;

виконання плану продажів;

розуміння потреб клієнта;

контроль дебіторської заборгованість;

розробка плану продажів;

фокус на смарт-задачах;

контроль договірних зобов’язання клієнтів;

«закриття» КРІ.

робота з корисними та унікальними продуктами;

підтримка в ініціативах по покращенню процесів;

участь в нових проектах;

потужна система мотивації;

можливість кар'єрного росту;

офіційне працевлаштування;

оплачувані відпустки та лікарняні;

святкування, тімбілдінги та багато різних активностей;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Оператор 1C

ПП Вінницька паляниця

стресостійкість;

пунктуальність;

комунікабельність.

телефонне спілкування з існуючою клієнтською базою;

набір накладних в програмі 1С.

графік роботи з 15:00 до 21:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами, кредитний фахівець

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ)

вища або середньо-спеціальна освіта можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання;

грамотна і впевнена українська мова;

досягнення поставлених цілей;

комунікабельність і відповідальність.

активне залучення і консультація клієнтів банку на торгових точках магазинів eldorado, comfy або епіцентр ;

формування кредитного договору;

інформування клієнтів банку з усіх питань, пов’язаних з оформленням і оплатою кредиту.

кращий роботодавець серед фінансових установ України за рейтингом forbes;

комфортні умови праці;

професійна та дружня команда;

постійний розвиток та можливості професійного зростання;

всебічна підтримка співробітників.

Відправити резюме можна за посиланням:

Працівник закладу ресторанного господарства

МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ

любов до спілкування;

бажання розвиватися та  рости.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та  обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у  ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з  виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат ти  обираєш самостійно;

гнучкий графік роботи, можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у  зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗПП України, оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на  продукцію компанії;

різноманітні конкурси та  мотиваційні програми;

можливість особистого та  професійного розвитку: корпоративні тренінги та  курси;

молода, енергійна та  надзвичайно дружня команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник менеджера з закупівель

Kosmotech

письмова англійська А2 та вище, розмовна (не обов’язкова);

базове розуміння роботи в «1С»;

знання технічних параметрів товарів в категоріях електроніки (мобільних, комп’ютерних, дрібних побутових тощо);

зацікавленість технікою, технологіями, бажання відкривати нове для себе у цій сфері;

систематичність і прискіпливість.

пошук інформації стосовно конкретних брендів, товарів, ринків;

систематизація інформації щодо товарів і брендів для аналізу;

допомога створення презентації;

внесення інформації чи зміни в базу «1С»;

виконання різних операційних завдань керівника, пов’язаних з закупівлею, продажем, просуванням товару.

конкурентний рівень заробітної плати;

оплачуваний випробувальний термін;

максимальна допомога та сприяння в роботі;

перспектива кар'єрного росту;

корпоративне медичне страхування;

підтримка в навчанні — компенсуємо 50% вартості;

оплачувана відпустка й лікарняні;

корпоративне харчування;

усе необхідне для комфортної і зручної роботи: просторий сучасний офіс, ноутбук, навушники, чай, кава, печиво, фрукти;

спорт, подорожі, корпоративні івенти;

крута команда, з якою цікаво і приємно рухатися до зірок успіху.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста (Поділля)

Coffee Boroda

готовність вивчати рецептуру напоїв напам’ять в перші дні стажування;

привітність до гостей та справжнє бажання спілкуватися з ними;

здатність займатись кількома справами одночасно;

любов до чистоти та порядку;

бажання працювати та розвиватися в професії бариста;

щира усмішка.

 

навчання професії «бариста» з нуля;

потужний колектив з мега крутим підтримуючим керівництвом;

робота з якісним зерном на сучасному обладнанні;

робоче місце в комфортній кав’ярні;

можливість впливати на свій заробіток.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар піци

Pakopizza

 

 

графік роботи позміний 4/2, 4/3;

робочий день з 10:00—22:00, зарплата два рази на місяць;

розвозка персоналу та харчування надається .

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Кафе «Мисливець»

досвід (не обовʼязковий).

обслуговування гостей;

дотримання чистоти на робочому місці.

безкоштовне харчування;

вечірній трансфер додому;

гідна заробітна плата.

Для деталей:

+380679194466 / +380963307114

Менеджер клієнтської підтримки

Dnipro-M

відмінне володіння українською мовою як усно, так і письмово;

вміння ефективно працювати в команді та співпрацювати з колегами;

бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб у кожному спілкуванні;

позитивне ставлення та любов до спілкування з клієнтами;

гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін.

консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на їх запитання через телефонну комунікацію;

забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів;

розвиток разом з командою однодумців)

робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується;

комфортний офіс, каво-брейки та смаколики;

графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих+обідня година);

конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання;

тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративного розвитку;

можливість роботи з міжнародними проектами (ми вже представлені в країнах Європи);

крута програма лояльності для працівників;

індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

Pan Cake

тепла, добра, щира усмішка та інтерес до людей;

наявність хобі, власних інтересів, бажання вчитись новому та ділитись цими знаннями з іншими;

швидкість, оперативність та чіткість у виконанні робочих задач.

приготування та видача напоїв гостям розрахунок гостей на касі (готівковий, безготівковий);

консультація гостей по складу продукту, поєднанню смаків тощо;

нарізка, викладка та видача страв гостям;

підтримка чистоти за баром та в залі (прибрати столи), на вітринах ста столику самообслуговування.

стабільна своєчасна та висока заробітна плата;

комфортний графік робочих змін (3−4/тиждень), ранкові та вечірні;

робота з найкращим зерном, досвід роботи з альтернативою;

розвиток не тільки як бариста, а і в інших сферах (ідеально поєднувати);

знижка на продукцію;

free drink протягом дня;

безкоштовний кіш або сендвіч, якщо робоча зміна затягнеться більше, ніж 8 годин;

foody day — раз на місяць тусовка з колективом за піцою/бургерами/суши або будь-що на ваш смак за рахунок компанії;

casual day — остання п’ятниця місяця —зміна форми на улюблений одяг;

класна команда, яка підтримає, підбадьорить, навчить та завжди вислухає.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

ФОП Бурбелюк О. О.

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

знання барних технік та прийомів приготування коктейлів;

відповідальність та уважність до деталей.

обслуговування гостей з високим рівнем сервісу;

проведення консультації щодо меню та напоїв;

прийом та обробка замовлень;

ведення рахунків та робота з касою;

співпраця з іншими членами ресторану для забезпечення швидкого обслуговування гостей;

підтримання чистоти в залі та прибирання меблів;

участь у житті закладу та організаційних питаннях.

графік роботи: з 10:00−22:00, 3/3 або 4/2;

розташування: м. Вінниця, вулиця Миколи Амосова 32а;

своєчасна та гідна оплата праці 2 рази на місяць;

бонуси та мотиваційні програми;

ранкова кава та смачний обід;

реальний кар’єрний ріст у динамічній команді;

знижки на все меню для працівників;

безкоштовний трансфер додому у вечірній час;

круте наставництво, навчання та стажування.

Відправити резюме можна за посиланням:

 

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру

Датагруп Volia

знання української мови;

письмова грамотність;

уважність до деталей;

бажання навчатися та розвиватися у банківській сфері.

консультування клієнтів по вхідній лінії;

дотримання правил та стандартів роботи;

коректна реєстрація інформації в базі даних.

нормований графік: 5/2 позмінно (від 6-ти робочих годин);

зручне місце роботи: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе ,82;

комфортний офіс: завжди зі світлом та теплим чаєм або кавою;

стабільна та гідна оплата праці.

Відправити резюме можна за посиланням:

English teacher

AntiSchool Online

бажання працювати в освітній сфері;

знання англійської мови на високому комунікаційному рівні.

 навчання дорослих;

навчання дітей та підлітків;

групове навчання;

навчання інших педагогів;

написання планів уроків;

методична робота по розробці уроків на різні курси.

 

допомога відділу маркетингу, створення контенту;

реалізування своїх амбіцій як педагога у різних його проявах;

кар'єрне зростання до тім лідера та в перспективі навіть до керівника відділу педагогів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу (база клієнтів)

JustSchool

вільне володіння українською мовою;

розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном;

готовність стрімко рости разом з компанією.

інформування учнів, які через певні обставини припинили навчання;

ознайомлення клієнта з новими продуктами школи та пропонування відновлення навчання;

робота з запереченнями та постійне покращення навичок продажів;

участь у конкурсах та змаганнях.

робота за вільним графіком (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00;

фіксована ставка + KPI за запрошених клієнтів на пробний безкоштовний урок;

оплачувана відпустка та лікарняні;

безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову професію з нуля;

підтримка команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації;

швидке кар'єрне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Art Chef Cafe

досвід роботи від пів року (бажано);

відкритість до нового, мислення направлене на розвиток;

пунктуальність;

охайність;

комунікативні навички та привітність.

відповідальність за обробку замовлень та обслуговування гостей відповідно до стандартів ресторану;

виняткове обслуговування клієнтів;

підтримання чистоти та безпеки для клієнтів та персоналу.

позмінний графік роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор

ТОВ Укртехсоюз

бажання заробляти хороші гроші;

розуміння, що кар'єрне зростання цікаве;

комунікабельність;

працелюбність.

допомога відвідувачам;

спілкування з клієнтами;

робота з комп’ютером;

виконання доручення керівництва.

комфортні умови роботи;

графік роботи п’ятиденний 09:00−19:00 або позмінний графік;

робота у дружній молодій команді;

можливість впливати на одержуваний дохід.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер

ТОВ Ева Кар

креативну та відповідальну особу, бажано з досвідом роботи в SMM

з вільним володінням української мови;

з вмінням розмовляти на камеру;

з навичками володіння Пк, Ms Office, мобільних додатків для створення контенту;

бажання розвиватися разом з компанією.

створення та пряма участь у відео/фото контенті;

створення контент плану;

контроль соціальних сторінок (без спілкування з клієнтами.

повний робочий день: Пн-Пт; з 09:00 до 18:00;

оплачуване стажування, терміном 14 днів;

сучасний, комфортний офіс площею 350 кв. м.

Відправити резюме можна за посиланням:

Супервайзер

 

досвід роботи начальником відділу продажу/супервайзером у торгових компаніях не менше року;

практичні навички в організації та контролі роботи торгової команди;

впевнений користувач Ms Office, 1С;

уміння вести переговори, переконувати, працювати із запереченнями;

лідерські якості: активна життєва позиція, ініціативність, відповідальність, націленість на результат;

високий рівень організаторських здібностей та навичок ефективної комунікації.

управління командою торговельних представників;

аналіз та оцінка ефективності роботи відділу продажу, аналіз ключових показників, пошук відхилень у роботі, підготовка пропозицій та прийняття рішень щодо оптимізації роботи відділу;

розробка та реалізація планів, спрямованих на збільшення продажу та зростання прибутку;

забезпечення виконання показників ефективності: план продажу, залучення нових клієнтів, дебіторська заборгованість;

моніторинг діяльності конкурентів;

ціноутворення;

розвиток клієнтської бази (особисті зустрічі, виїзди на об'єкти, аналіз інформації).

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер (Клієнт-Банк)

Альянс Рітейл Груп

впевнене знання комп’ютерних програм: 1С, клієнт-банк, Excel, Word;

високий рівень самоорганізації;

відповідальність;

самостійність;

уважність;

аналітичний склад розуму;

бажання розвиватись;

вміння працювати в режимі багатозадачності.

здійснення платежів, контроль коректності рознесення із клієнт-банку платежів у 1С 8 відповідно до реєстрів на оплату;

контроль рознесення виписок в 1С;

рознесення еквайрингу, кредитів в 1С;

формування актів виконаних робіт;

звірка з постачальниками.

графік роботи: 09:00—17:00;

місце роботи: вул. Стеценка, 57.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Арт-моноліт

комунікабельність;

відповідальність;

організованість з бажанням навчатися.

консультування клієнтів щодо асортименту продукції та послуг;

супровід замовлень від початкової консультації до встановлення пам’ятника;

ведення ділової документації та звітності;

активна взаємодія з іншими підрозділами для забезпечення якісного обслуговування.

конкурентна винагорода: ставка + відсоток від продажів;

корпоративне навчання та можливості для безперервного розвитку професійних навичок;

дружній колектив, де кожен підтримує в будь-яких ситуаціях;

гідні умови праці у сучасному офісі з усіма зручностями.

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст

ТОВ Еталон-Буд, БМФ

досвід роботи у логістиці;

досвід роботи з транспортними платформами;

впевнений користувач Пк (Ms Office);

відповідальність;

уважність до деталей;

готовність працювати з великим масивом інформації.

організація доставки продукції та матеріалів;

розрахунок найвигіднішого способу транспортування вантажу та маршруту;

здійснення моніторингу своєчасної доставки та належного виконання транспортних послуг;

планування логістичної діяльності компанії;

здійснення пошуку нових перевізників та співпраця із наявними;

складання та контроль документації щодо поставок, включення накладних, рахунків-фактур та інших документів, пов’язаних з логістикою.

5-денний робочий тиждень: з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб-Нд.;

підтримка з боку керівника, дружній колектив;

комфортний офіс в стилі IT;

можливість професійного та кар'єрного зростання;

активне корпоративне життя.

Відправити резюме можна за посиланням:

Сушист

Sushinova

досвід роботи на посаді сушиста від 1-го року;

вміння готувати різноманітні суші, роли, сашимі та інші страви японської кухні;

креативний підхід до створення нових рецептів та комбінацій смаків;

відповідальність;

пунктуальність;

вміння працювати в команді.

 

конкурентна заробітна плата;

гнучкий графік роботи;

можливість професійного росту та розвитку навичок.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з обслуговування клієнтів телефоном (вхідна лінія)

ПриватБанк

повна загальна середня освіта;

досвід роботи в банку (буде перевагою);

навички ведення ділових (в т.ч. телефонних) переговорів, активних продажів, роботи з запереченнями (буде перевагою);

вміння працювати в режимі багатозадачності зі збереженням самоорганізації та дисциплінованості;

впевнений користувач Пк, Ms Office або Libre, Google-сервісів (документи, таблиці, пошта, календар);

наявність компетенцій: орієнтація на результат, робота в команді, фокус на клієнті, ефективна комунікація, робота з текстовою інформацією, стресостійкість

вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою, чітка і зрозуміла вимова, без дефектів, для надання інформації про банківські продукти та послуги).

наявність прикладів про проходження навчання, опанування нових областей знань та саморозвиток за останні 2−3 роки.

відповідь на вхідний дзвінок від клієнта, якісно і своєчасна обробка звернення клієнтів;

надання коректної, точної, вичерпної, актуальної та такої, що відповідає запиту клієнта, необхідної інформації про послуги, тарифи, процедури та акції банку згідно з сценаріями обслуговування;

дотримання встановлених стандартів з якості обслуговування клієнтів у телефонному режимі, ведення діалогів для операторів та сценаріїв розмови;

вживання заходів щодо припинення виявлених (в тому числі підозра) шахрайських операцій з боку працівника/ клієнта, які тягнуть фінансові / матеріальні збитки банку;

неухильне дотримання правил проведення верифікації клієнта, проведення фото ідентифікації згідно з інформацією, інструкціями та затвердженим порядком виконання даного процесу;

дотримання черговості та тривалості своїх робочих змін у загальному розкладі підрозділу і виходу в зміни згідно з графіком роботи у програмному комплексі;

виконання вимог щодо фінансового моніторингу, ризик менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо;

вивчення обов’язкових за посадою матеріалів та проходження відповідних тренінгів та навчальних заходів.

стабільна заробітна плата: постійна ставка і зрозуміла, прозора бонусна система;

графік: 2/2 або 5/2;

офіційне працевлаштування на повну зайнятість;

кар'єрне зростання — усі менеджери call center починали з позиції оператора;

дистанційний формат роботи;

сприятливі умови для всіх — оплачувані лікарняні та відпустки;

спеціалізована програма кваліфікованої психологічної підтримки;

компенсація лікування завдяки соціальному пакету;

знижки для працівників на відвідування спортивних клубів, проживання в готелях.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-консультант в рекламну компанію

PR Bridge Company

готовий розвиватись у сфері реклами та Pr-послуг;

комунікабельність та вміння знаходити спільну мову з людьми, відповідальний та налаштований на результат;

бажання працювати у молодій та драйвовій команді.

консультації клієнтів, надання актуальної інформації про рекламні проекти компанії;

повний супровід клієнта, починаючи від проведення переговорів, до підтримки та розвитку ділових відносин;

 все спілкування наживо;

робота з теплою базою (87% наших клієнтів — постійні);

презентування нових проектів і укладання угод.

робочий графік з 09:00 — 18:00 з Пн по Пт. обідня перерва за вашим бажанням протягом дня;

швидке стажування, навчання під час робочого процесу;

навчання за програмою bussines training за рахунок компанії;

робота в яскравому та позитивному колективі щодня.

Відправити резюме можна за посиланням:

Маркетолог

ТОВ Поділлятрейдінвест-А

вища освіта з маркетингу, реклами або суміжних галузей;

досвід роботи в сфері маркетингу, просування товарів або послуг від 2-х років (перевага — досвід у роботі з торговими центрами);

відмінні знання сучасних маркетингових технік та інструментів;

креативність;

винахідливість та здатність працювати з великим обсягом інформації.

розробка та виконання маркетингових стратегій торгового центру з метою збільшення відвідуваності та привабливості для клієнтів;

розробка та впровадження ефективних рекламних кампаній, включаючи цифрові, соціальні медіа, та інші канали;

організація та участь у промо-заходах, акціях та спеціальних заходах;

співпраця з внутрішніми та зовнішніми партнерами для розвитку спільних маркетингових ініціатив;

організація та проведення промоційних акцій, заходів та подій у торгових центрах з метою привертання уваги відвідувачів та стимулювання продажів;

розробка рекламних матеріалів, інформаційних буклетів та інших матеріалів для використання на майданчиках торгових центрів;

забезпечення актуальності та своєчасності інформації на сайті торгового центру та його соціальних мережах.

графік роботи з пн-пт з 9−18;

офіційне працевлаштування;

своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор відділу продажів, фахівець з підтримки бізнесу

Агросем

знання ділового етикету;

наявність організаторських здібностей;

самостійність у прийнятті рішень;

уважність до деталей;

знання комп’ютерних програм: Мs Office, 1С.

прийом та оформлення заявок в 1С;

забезпечення оплат, які стосуються діяльності напрямку;

адміністративна підтримка менеджерів;

забезпечення документообігу (отримання, реєстрація та розподіл вхідної документації; реєстрація, відправлення вихідної документації);

забезпечення зустрічі клієнтів;

участь у організація навчань та корпоративних заходів.

офіційна ЗП та працевлаштування з першого робочого дня;

гідна оплата праці;

можливість звертатись до корпоративних психологів;

цікаві та динамічні проекти;

широкі можливості для реалізації професійного потенціалу;

робота в енергійному та дружньому колективі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Промоутер

Бон Буассон Беверідж

вміння спілкуватися з людьми, привітність;

пунктуальність, відповідальність;

наявність смартфона.

презентація продукції та проведення дегустацій, консультацій та акцій;

ведення звітності.

робота згідно законодавства України;

стабільна заробітна платня;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Direct-менеджер

Gift UP

базове розуміння ведення перемовин;

доброзичливість;

позитивний підхід до роботи та оточуючих.

комунікація, консультування та обробка заявок клієнтів;

робота з постійними клієнтами, які замовляли портрети 2 і більше разів;

ведення звітності в CRM-системі;

контроль оплат;

ведення таблиць.

плаваючий графік роботи, з можливістю працювати як в першу половину дня, так і в другу;

навчання сучасним трендам та програмам по веденню клієнтів за рахунок компанії;

можливість працювати віддалено в м. Вінниця;

повна зайнятість;

навчання працювати в різних сучасних програмах.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-менеджер

Makeup

уважність;

можливість довго виконувати монотонну роботу;

досвідчений користувач ПК;

досвід швидкого пошуку та аналізу потрібної інформації в мережі інтернет;

досвід роботи контент менеджером  (буде перевагою).

пошук та аналіз інформації про товари;

наповнення сайту контентом;

додавання товарних позицій до сайту.

робота в офісі на період навчання (1 місяць), далі можлива віддалена робота;

повний робочий день з Пн. по Пт. з 9:00 до18:00.

оплата праці два рази на місяць;

всі соціальні гарантії згідно КЗПП України.

Відправити резюме можна за посиланням:

Direct-менеджер

Gift UP

базове розуміння ведення перемовин;

доброзичливість;

позитивний підхід до роботи та оточуючих.

комунікація, консультування та обробка заявок клієнтів;

робота з постійними клієнтами, які замовляли портрети 2 і більше разів;

ведення звітності в CRM-системі;

контроль оплат;

ведення таблиць.

плаваючий графік роботи, з можливістю працювати як в першу половину дня, так і в другу;

навчання сучасним трендам та програмам по веденню клієнтів за рахунок компанії;

можливість працювати віддалено в м. Вінниця;

повна зайнятість;

навчання працювати в різних сучасних програмах, ви будете в тренді.

Відправити резюме можна за посиланням:

Сушист

Sushi Lab

досвід роботи від 1-го року в приготуванні суші та ролів;

володіння повним процесом приготування суші та ролів;

вміння організувати робочий процес та працювати у команді;

позитивне ставлення до життя;

багатофункціональність.

приготування страв відповідно до технічних карт;

дотримання чистоти на робочому місці;

варка ідеального рису;

швидкість, якість та краса у приготуванні суші та ролів.

графіки 3/3, (по домовленості) режим роботи закладу з 11:00 до 21:30;

заробітна платня — двічі на місяць без затримки.

Відправити резюме можна за посиланням:

Працівник закладу ресторанного господарства

МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ

любов до спілкування;

бажання розвиватися та  рости.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та  обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у  ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з  виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат ти  обираєш самостійно;

гнучкий графік роботи, можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у  зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗПП України, оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на  продукцію компанії;

різноманітні конкурси та  мотиваційні програми;

можливість особистого та  професійного розвитку: корпоративні тренінги та  курси;

молода, енергійна та  надзвичайно дружня команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з туризму

ТОВ Бомба Тур

досвід в туризмі або продажах;

вільне володіння українською мовою;

відповідальність та комунікабельність у колективі;

швидке засвоювання інформації;

вміння працювати в режимі багатозадачності;

володіння навичками онлайн бронювання.

зустріч туристів в офісі;

комунікація з клієнтами в телефонному режимі, соціальних мережах, месенджерах, на сайті компанії тощо;

консультація та підбір турів;

бронювання турів;

підготовка договорів на туристичне обслуговування;

потік запитів без необхідності в холодних дзвінках;

взаємодія з іншими відділами компанії.

робота  в компанії, де кожен день — це новий етап у творенні приголомшливих турів, разом з дружнім колективом та керівництвом, яке високо цінує ваш внесок;

зручна автоматизована система;

робота в затишному офісі в самому серці  міста;

гнучкий графік роботи (8год/день, плаваючі вихідні);

офіційне працевлаштування;

знижки на подорожі для нашої команди.

Відправити резюме можна за посиланням:

Junior Brand Manager

Беліф

досвід роботи в сфері household буде великою перевагою;

організованість та оперативність, аналітичні здібності;

вільне володіння Пк, Excel, 1С.

випускати нові продукти (повний цикл створення);

співпрацювати з дизайнерами, технологами та Rnd відділом;

моніторинг та аналіз ринку: тренди, конкуренти, інновації;

впровадження рекламних кампаній та налаштовування роботи SMM;

розробка стратегії по просуванню та продажах товарів на ринку України та поза її межами.

можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

внутрішнє навчання та регулярний перегляд ЗП;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця скорочений день — до 17:00), вихідні: Сб, Нд;

Відправити резюме можна за посиланням:

English teacher (online)

Friends English Club

любов та прагнення навчати, а також працювати в дружній команді;

володіння англійською на рівні В2-С1;

змога працювати від 25 годин на тиждень;

наявність належного обладнання і хорошого інтернету для якісного проведення занять online.

 

справжня dream team, де комфорт та натхнення викладача на 1-му місці;

дорослих driven студентів, які точно будуть ready to study;

гнучкий графік роботи online —забезпечення work-life balance, щоб вистачало часу на зустріч з друзями, хобі та улюблений серіал на netflix;

автоматична перевірка домашки, готова навчальна програма та всі useful підписки для підготовки до занять за мінімум часу;

компенсація 50% на сертифікацію від cambridge (tkt та cae).

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер ЗЕД (імпорт)

ТОВ Макош Мінерал

вища освіта (готові розглянути студента-випускника);

english — впевнений B2;

досвідчений користувач Пк (Power Point, Excel);

грамотність письмової мови — укр./англ.;

досвід роботи в команді (бажано);

відповідальність; уважність; комунікабельність;

високий рівень самомотивації.

забезпечувати повний документальний супровід процесу доставки вантажів від постачальників, тримати зв’язок та обмінюється інформацією з відділом логістики;

здійснювати збір та аналіз цін та пропозицій на ринку, подавати у зведеному вигляді керівнику для прийняття рішень щодо закупівель;

готувати документи для укладання договорів як з українськими, так і з іноземними постачальниками;

формувати реєстр закупівель сировини та добрив;

виконувати усі переклади «з» та «на» англійську мову, згідно потреб компанії.

сучасний, комфортний офіс у стилі Google;

графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт);

офіційне працевлаштування;

конкурентна з/п (ставка+kpi);

оплачені обіди;

навчання, розвиток, кар'єрний ріст;

цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник менеджера з закупівель

Kosmotech

письмова англійська А2 та вище, розмовна (не обов’язкова);

базове розуміння роботи в «1С»;

знання технічних параметрів товарів в категоріях електроніки (мобільних, комп’ютерних, дрібних побутових тощо);

зацікавленість технікою, технологіями, бажання відкривати нове для себе у цій сфері;

систематичність і прискіпливість.

пошук інформації стосовно конкретних брендів, товарів, ринків;

систематизація інформації щодо товарів і брендів для аналізу;

допомога створення презентації;

за запитом вносити інформацію чи зміни в базу «1С»;

займатися документообігом;

виконання різних операційних завдань керівника, пов’язаних з закупівлею, продажем, просуванням товару.

конкурентний рівень заробітної плати;

оплачуваний випробувальний термін;

максимальна допомога та сприяння в роботі;

перспектива кар'єрного росту в самостійного product manager;

корпоративне медичне страхування;

підтримка в навчанні — компенсуємо 50% вартості;

оплачувана відпустка й лікарняні;

корпоративне харчування;

усе необхідне для комфортної і зручної роботи: просторий сучасний офіс, ноутбук, навушники, чай, кава, печиво, фрукти;

спорт, подорожі, корпоративні івенти;

крута команда, з якою цікаво і приємно рухатися до зірок успіху.

Відправити резюме можна за посиланням:

Касир-бариста

Yoy

досвід роботи в обслуговуванні гостей та роботі з касовим апаратом (буде перевагою);

уважність до деталей та вміння працювати в умовах високого темпу роботи;

активність та енергійність;

привітність та комунікабельність.

обслуговування гостей, прийом замовлень та розрахунок за страви та напої;

видача замовлень;

підготовка та подача напоїв;

забезпечення чистоти та організації робочого місця, залу для відвідувачів;

надання рекомендацій щодо страв та напоїв з меню.

гнучкий графік роботи 3/3;

зручне розташування робочого місця;

розвозка в кінці зміни;

безкоштовне харчування;

бонусні знижки;

дружній колектив та можливість кар'єрного росту;

Відправити резюме можна за посиланням: