|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Бухгалтер |
знання податкового законодавства, кодексу законів про працю; досвідчений користувач 1с: бухгалтерія, клієнт-банк, медок; пк ms office (word, excel, outlook), інтернет. |
облік операцій з внутрішнього переміщення та вибуття запасів; контроль за совєчасним наданням первинних документів матеріально-відповідальними особами; участь у проведенні інвентаризації. |
повна зайнятість, офіційне працевлаштування; 5-денний робочий тиждень |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Кухар |
Бармен (American Bar&Grill) |
досвід роботи на позиції бармена буде перевагою; бажання зростати та розвиватися; працьовитість, старанність та ініціативність; вміння працювати в команді. |
обслуговування гостей на барі; участь в інвентаризації; забезпечення ефективної та якісної роботи; розрахунок відвідувачів ресторану; підтримання чистоти на робочому місці. |
дотримання трудового законодавства (офіційне оформлення, оплачувана відпустка/лікарняний, і т.д.); можливість працювати в команді професіоналів; безкоштовні обіди для співробітників; графік роботи 5\2 з 15:30 до 22:30; стабільна і своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер контакт-центру |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном; готовність стрімко рости разом з компанією. |
працювати з готовою базою вже потенційно зацікавлених клієнтів; допомагати нашим майбутнім учням визначити їх потреби в навчанні за допомогою вже розроблених скриптів. якщо раніше в тебе не було такого досвіду, можеш не хвилюватися, бо ми попіклувалися про те, щоб навчити тебе це робити; працювати в системі автодозвону та crm системі. ми розуміємо, що ці програми можуть бути новими для тебе, тому розробили безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе тобі легко розібратися в усіх тонкощах роботи; знайомити майбутніх учнів з нашим форматом навчання, з акціями компанії та записувати клієнтів на безкштовний пробний урок. |
роботу за вільним графіком (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00; фіксовану ставку + kpi за запрошених клієнтів на пробний безкоштовний урок; оплачувану відпустку та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову для тебе професію з нуля; підтримку від нашої команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації; швидке кар'єрне зростання, оскільки більшість керівників в нашій компанії починали свій шлях з позиції менеджера і вже за декілька місяців, показуючи високі результати, пішли вгору по кар'єрним сходинкам. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з закупівель |
Вінтар |
вища освіта; досвід роботи від 2-х років на посаді менеджера з постачання; знання в сфері організації матеріально-технічного забезпечення; розвинені аналітичні здібності, навички роботи з великим об'ємом інформації; відповідальність, організованість, націленість на результат та постійне зростання; вміння вести переговори і досягати успіху. |
здійснювати управління запасами, їх аналіз та оптимізація; контролювати відповідність тмц вимогам з якості, термінам поставки та виконанням договірних умов; проводити переговори з контрагентами та пошук нових постачальників; формувати щотижневу звітність по виконанню поточної роботи. |
графік роботи: пн-пт з 08.00−17.00, сб-нд вихідні дні; заробітна плата за результатами співбесіди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Клієнт-менеджер (Support) |
RIA.com |
швидке перемикання між задачами; грамотність; вміння бути командним гравцем; наявність стабільного домашнього інтернету (необхідною технікою — забезпечимо!) |
розміщує оголошення про продаж авто і нерухомості, відповідає на дзвінки; опрацьовує вхідні дзвінки по сайтам auto.ria, dim.ria та ria.com (по телефону та електронній пошті). |
24 дні оплачуваної відпустки (по 12 днів в кожному півріччі); оплачувані лікарняні; 50% компенсації мовних курсів (після проходження випробувального терміну). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з малим бізнесом |
Правекс Банк, АТ |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; навички продажів (в тому числі проведення прямих продажів і «холодних» дзвінків); знання основних банківських продуктів і послуг; кваліфікований користувач пк (ms office). |
активний пошук і залучення клієнтів малого бізнесу; консультування існуючих та потенційних клієнтів малого бізнесу; консультування колег — співробітників інших відділень по роботі з клієнтами малого бізнесу; проведення фінансово-економічного аналізу діяльності клієнта і оцінка його платоспроможності; підготовка фінансового резюме позичальника для кредитного комітету; моніторинг клієнтського портфеля. |
цікава робота; навчання та розвиток; новий рівень комунікацій, знань і навичок; комфортна адаптація; можливість кар'єрного росту; гібридний формат роботи (в офісі та дистанційно); корпоративні уроки англійської мови; кава та чай за рахунок компанії; служба психологічної підтримки для співробітників; пільгові умови кредитування для працівників; партнерські програми знижок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з оцінки персоналу |
ФОП, Бондар Ю.Д. |
бажання вчитись та розвиватись; мінімальні знання у роботі з персоналом будуть перевагою, проте не є обов’язкові; вміння працювати у швидкому темпі; вміння працювати з великими обсягами інформації; вміння ефективно організувати робочий час; |
оцінка знань стажерів протягом стажувального періоду; оцінка продавців-консультантів через камери та в залі (двічі на місяць); перевірка знань у продавців роздрібу після семінарів та тренінгів — створення тестувань та їх безпосереднє проведення; відвідування навчальних заходів; перевірка знання асортименту — створення та проведення оцінювання; допомога в рекрутингу (точково); |
графік роботи — пн-пт з 09:00 до 18:00 в офісі; заробітну плату — 15.000−17.000 грн; можливість професійного росту та реалізацію власних амбіцій; зручне розташування офісу в районі центрального ринку; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Project-менеджер |
Промавтоматика Вінниця |
досвід управління проектами від 2 років; високий рівень комунікабельності та навичок ведення переговорів; здатність працювати в умовах високого темпу роботи і великого обсягу завдань. |
управління проектами від початку до завершення, забезпечуючи вчасну і високоякісну реалізацію; взаємодію з клієнтами, виробничими підрозділами та командами проекту; забезпечення дотримання графіків та бюджетів проектів; регулярне звітування про стан проектів. |
цікаві та амбітні цілі та завдання; команду, яка пристрасно любить свою роботу; теплу неформальну атмосферу; професійний розвиток і стабільність. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з персоналу |
Грош |
маєш навички у підборі персоналу; маєш активну життєву позицію і готовий працювати у супердружньому колективі, який тебе підтримає і допоможе у адаптації на всі 100%; структурований та цілеспрямований; готовий навчатись чомусь іншому, окрім підбору персоналу; |
проводити телефонні інтерв'ю, індивідуальні та групові співбесіди, займатись масовим підбором працівників на існуючі та на нові магазини; створювати та підтримувати міцні робочі стосунки з колегами та з персоналом; розробляти та впроваджувати стратегію для покращення процесів і методів підбору персоналу; генерувати ідеї для проведення різних заходів для підприємства та проводити їх; |
всі можливості, для розвитку вас, як професіонала; всебічну підтримку найкращого та влиття у команду фахівців; стабільну роботу та своєчасну виплату заробітної плати; комфортні умови праці, кава, чай. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор 1С |
Meest |
знання програми 1с не обов’язково (навчаємо); відповідальність та уважність до деталей; здатність працювати в команді; високий рівень організованості та відповідальності. |
внесення даних в програму 1с; дотримання встановлених процедур та стандартів безпеки. |
конкурентна та зрозуміла модель нарахування винагороди; графік роботи: з понеділка по суботу з 9.00−19.00; можливість кар'єрного зростання в компанії; дружний колектив та професійна атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант |
Element-Україна |
розумієте механізм продажів; можете легко знайти спільну мову з потенційними клієнтами; активні і не боїтеся амбітних завдань |
продавати якісний продукт нашої торгової марки. |
конкурентна зп (ставка + % + бонус); офіційне оформлення |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Синергія Тім |
підготовка залу до обслуговування; прийом замовлень та допомога гостям при виборі страв; забезпечення якісного сервісу |
порядний, пунктуальний, уважний до деталей; добре розвинутими комунікативними якостями; дотриманням стандартів в роботі; бажанням працювати і розвиватися у ресторанній сфері; |
конкуретний рівень заробітку (ставка + % від каси) + чайові корпоративне харчування (обід та вечеря) професійний ріст та внутрішнє навчання; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Pan Cake |
теплу, добру щиру усмішку та інтерес до людей наявність хобі, власних інтересів, бажання вчитись новому та ділитись цими знаннями з іншими швидкість, оперативність та чіткість у виконанні робочих задач дуже великим плюсом буде твій досвід роботи з кавою або в сервісі в цілому |
приготування та видача напоїв гостям розрахунок гостей на касі (готівковий, безготівковий); консультація гостей по складу продукту, поєднанню смаків тощо; нарізка, викладка та видача страв гостям; підтримка чистоти за баром та в залі (прибрати столи), на вітринах ста столику самообслуговування |
стабільну своєчасну та високу з/п (95 грн/год); комфортний графік робочих змін (3−4/тиждень), ранкові та вечірні; роботу з найкращим зерном, досвід роботи з альтернативою; розвиток не тільки як бариста, а і в інших сферах (ідеально поєднувати); знижка на продукцію; безкоштовно кіш або сендвіч, якщо робоча зміна затягнеться більше, ніж 8 годин; класна команда, яка підтримає, підбадьорить, навчить та завжди вислухає. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Торговий представник, менеджер з продажу |
ФОП (БудТрейд), Олійник С.А. |
цілеспрямований, наполегливий, комунікабельний; проактивний командний гравець; фахівець в продажах; експерт в переговорах, якому неможливо відмовити; вмієшь проводити презентації; не зупиняєшся на досягнутому |
аналізувати ринок та розширяти клієнтську базу; виконувати плани продажів; відчувати, що необхідно клієнту; контролювати дебіторську заборгованість; розробляти план продажів; фокусуватись на смарт-задачах; контролювати договірні зобов’язання клієнтів; «закривати» крі. |
робота з корисними та унікальними продуктами; підтримка в ініціативах по покращенню процесів; участь в нових проектах; потужна система мотивації; можливість кар'єрного росту; офіційне працевлаштування; оплачувані відпустки та лікарняні; святкування, тімбілдінги та багато різних активностей; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Happy Monkey |
молода та енергійна; вмієш спілкуватись із людьми; хочеш працювати у сфері обслуговування та мати гідний заробіток. |
ихід на роботу по заздалегідь встановленому графіку; підтримка охайності та чистоти бару; приготування та видача барних позицій; ведення каси закладу; обслуговування гостей, та комунікація із ними. |
офіційне працевлаштування 18р.+ позмінний графік; можливість кар`єрного росту, відвідування майстер-класів, дегустаці |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (B2C) |
ПП, Келі |
досвід роботи у сфері продажу через інтернет та соціальні мережі вітається; досвід володіння фото- та відеоредакторами; вміння ефективно комунікувати та переконувати.; знання засад просування у соціальних мережах; прагнення до розвитку та досягнення поставлених цілей. |
вивчення ринку збуту, залучення нових клієнтів, оптимізація існуючих та розробка нових каналів реалізації; просування продукції компанії через інтернет-магазин та соціальні мережі (instagram, facebook, etc.); взаємодія з клієнтами, консультування щодо асортименту та умов купівлі; підтримка активності та залучення аудиторії в соціальних мережах; аналіз результатів продажу та розробка стратегій для їх поліпшення. |
поетапне, дружнє знайомство з продукцією підприємства та особливостями виробництва; комфортні умови праці, повне технічне забезпечення робочого місця; конкурентну заробітну плату, плюс відсоток з продажу та бонусні щоквартальні виплати за результатами роботи; ваша кар'єра та оплата вашої праці зростатимуть разом із вашим досвідом. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Електромонтажник СЕС |
ISolar |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; знання електротехніки та сонячної енергетики4 вміння читати та розуміти електричні схеми та технічні креслення; відповідальне ставлення до роботи та дотримання вимог безпеки; здатність працювати в команді та під час самостійних завдань; готовність до роботи на висоті та в умовах відкритого простору. |
встановлення сонячних електростанцій на домах, комерційних та промислових будівлях згідно з проектною документацією та технічними вимогами; підключення сонячних панелей до електричної мережі та настройка системи для оптимального збору сонячної енергії; проведення діагностики та обслуговування сонячних електростанцій для забезпечення їх безперебійної роботи; виконання ремонтних робіт та заміна несправних компонентів системи. |
роботу в стабільній та успішній компанії; конкурентну заробітну плату; високий рівень повноважень; енергійна і проактивна команда; корпоративне навчання; офіційне працевлаштування; сучасний та комфортний офіс. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бармен |
Гварі |
знання касової дисципліни, чистоплотність, акуратність, відповідальність, вміння працювати в команді. |
готувати смачну каву |
роботу в дружньому колективі, стабільну та конкурентну заробітну плату; розвозку додому; безкоштовні обіди та вечері; графік роботи позмінний 7/7 або за домовленістю. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер (ПДВ) |
ТОВ, Делл Транс Ком |
ведення бухгалтерського обліку; податкові накладні, первинна!; документація; банківські виписки та платежі; від 5 до 7 годин ефективної роботи щоденно! |
вища освіта з фінансового або економічного напрямку — (не обовʼязково головне практика) глибокі знання податкового і бухгалтерського законодавства; вміння працювати з бухгалтерськими програмами; висока уважність до деталей та здатність до аналітичного* мислення; гарні комунікативні навички та вміння працювати в команді. |
офіційне /неофіційне працевлаштування ; можливість працювати дистанційно … працевлаштування не менше як на рік (тимчасові відносини не розглядаються) обовʼязкова готовність роботи в офісному режимі (з можливістю працювати віддалено) премії за додаткове навантаження. |
Відправити резюме можна за посиланням |
HR-помічник |
ФЛП, Корчун С.В. |
відповідальне ставлення до роботи; порядність, пунктуальність, уважність, позитивне мислення; бажання розвиватись разом із компанією; впевнене володіння офісними програмами; комунікабельність та вміння працювати в команді; досвід в hr галузі буде перевагою. |
проведення підбору та набору персоналу; організація та проведення співбесід з кандидатами; ведення документації hr-департаменту. |
роботу в динамічно зростаючій, сучасній та комфортній клініці, обладнаній за останніми стандартами; дружній та молодий колектив; графік роботи пн-пт з 09.00 до 18.00; стабільну оплату праці; знижки на послуги в клініці. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Кухар |
Острів, ресторан |
старанність; охайність; пунктуальність; бажання зростати та підвищувати свої знання разом із нами. |
приготування та своєчасна видача страв за технологією; дотримання санітарних норм. |
цікаву роботу у команді професіоналів; графік роботи: позмінний з 09:00 до 22:00; гідну заробітню плату; комфортне розташування біля трц «мегамолл» (вул. 600-річчя 17). корпоративне харчування; у роботі використовуються виключно високоякісні продукти. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Контент-менеджер |
Острів, ресторан |
розумієшся на фото та відеоредакторах; досвід роботи у ресторанах або кафе буде перевагою; знаєш можливості та обмеження instagram, розумієш особливості просування; якщо у тебе є базові навички дизайну, почуття стилю/почуття смаку; |
складання та затвердження контент плану; сторітелінг, створення креативних рілз, пости; |
роботу в компанії, що активно розвивається (наразі наша компанія налічує чотири заклади: ресторани та кафе); рівень зп — за результатами співбесіди; корпоративне харчування (обіди та вечері); неповна зайнятість, але повністю віддаленого формату роботи — не має, тому що ваше основне завдання створення контенту на підприємстві; |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор сайту |
Аграрна Онлайн Платформа |
бажання навчатися та розвиватися у сфері веб-адміністрування; вміння працювати з веб-технологіями; уважність до деталей та висока відповідальність; комунікабельність та вміння працювати в команді. |
адміністрування та підтримка роботи веб-сайту компанії; оновлення та редагування вмісту сайту; моніторинг та аналіз відвідуваності сайту. |
навчання та виїзні семінари; можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку; дружній колектив та підтримку команди, чай кава та смаколики. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Content manager |
ФОП, Ковальова А. В. |
високий рівень письмової української мови; вміння працювати з соціальними мережами, розуміння їхніх особливостей та алгоритмів; креативність, відповідальність та організованість; бажання розвиватися та вдосконалювати свої навички в сфері digital маркетингу. |
створення та редагування текстового та візуального контенту для різних соціальних мереж; розробка креативних ідей для просування продуктів та послуг клієнтів; підготовка та публікація постів, сторіз та інших форматів контенту; аналіз ефективності розміщеного контенту та внесення відповідних коректив. |
цікаві проекти та можливість реалізації своїх ідей; постійний професійний розвиток та підтримку від досвідчених колег; гнучкий графік роботи та можливість віддаленої роботи (частково); дружню команду та творчу атмосферу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
ФОП, Мазур О.В. |
досвід роботи в продажах або клієнтському сервісі буде перевагою, але не є обов’язковим; висока мотивація до досягнення результатів; вміння ефективно працювати в команді бажання навчатись і розвиватись. |
контактування з клієнтами та забезпечення високої якості обслуговування; пошук нових клієнтів та розширення бази даних; проведення консультацій з клієнтами щодо умов працевлаштування; телефоні дзвінки, ведення соцмереж та оформлення кандидатів. |
роботав офісі; дружній колектив; хороша заробітна оплата; постійний розвиток; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста в мережу кав'ярень |
Coffee ToGo |
відповідальність та пунктуальність; комунікабельність та охайність. |
прийом та видача замовлення; приготування напоїв; продаж супутніх товарів; розрахунок гостей; підтримання чистоти у закладі. |
графік 3/3, бонусна система нарахування зп |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (В2В) |
DC Link |
знання клієнтської бази центрального регіону (вінницька, полтавська, черкаська області); розуміння ринку продажів gsm (пристрої, аксесуари); готовність до відряджень; бажання розвиватись та досягати результату. |
розвиток території продажів; залучення нових партнерів до співпраці; розширення категорій товарів у вже існуючих клієнтів. |
роботу в офісі або частково віддалено; стабільний дохід: ставка + kpi; можливість впливу на мотивацію, шляхом підвищення категорії в посаді; корпоративне навчання; підтримку керівника на ментора. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Тіп Топ |
вміння працювати в команді; відповідальність та уважність до деталей. |
підтримання чистоти та порядку на робочому місці; обслуговування гостей закладу; забезпечення якісного сервісу. |
графік роботи 10:00—22:00 (плаваючий, позмінний); дружню та позитивну робочу атмосферу; оплачуване навчання на підприємстві; кар'єрний ріст та можливість розвитку у межах компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Digital-менеджер в офіс, маркетолог цифрових каналів залучення |
Beauty Promotion |
бажання розвиватися в сфері цифрового маркетингу; вміння працювати з рекламними платформами (google ads, facebook ads тощо); комунікабельність та вміння працювати в команді; відповідальність та організованість. |
розробка та впровадження маркетингових стратегій для клієнтів у б’юті-індустрії; планування та запуск рекламних кампаній в онлайн-середовищі; аналіз ефективності рекламних заходів та внесення необхідних коректив; моніторинг та аналіз трендів у цифровому маркетингу; взаємодія з клієнтами для визначення їхніх потреб і побажань. |
стабільний дохід; чудовий колетив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника з продажу |
ООО, ДТ Сервис групп |
у вас є життєві цілі до яких ви йдете не дивлячись ні на що ви легко навчаєтесь і використовуєте отримані знання ви шукаєте стабільну, цікаву роботу на повний день ви маєте аналогічний досвід роботи або досвід роботи менеджером ви впевнено використовуєте основний функціонал комп’ютера ви можете організувати свій робочий час і якісно виконувати поставленні задачі ви з легкістю знаходите спільну мову і готові підтримувати сприятливий клімат у команді ну і звісно якщо ви пунктуальний, комунікабельний, організований, справний і стресостійкий. |
обов’язки визначимо під час стажування |
роботу у стабільній, компанії яка постійно розвивається; повну підтримку власника на етапі адаптації, навчання в процесі роботи; навчання по тренінгам вартістю більше 3000$; стабільний дохід; підтримку дружнього колективу, який працює на спільну ціль; можливість удосконалювати навички і рухатись вгору по кар'єрній стежині від помічника до керівника відділу з зростаючим доходом. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант/завідувач відділу JYSK, ТЦ "КВАРТАЛ |
JYSK |
комунікабельність та ініціативність заразний ентузіазм і задоволення від розмов з покупцями бажання бути гарним колегою для своєї команди, щоб разом докладати максимум зусиль для досягнення високих результатів задоволення від різноманітності та гнучкості: як в завданнях, так і щодо робочого часу готовність насолоджуватися вихідними протягом тижня, щоб бути активним під час робочих вихідних |
відповідати за продажі в магазині: пропонувати нашим покупцям найвищий сервіс з посмішкою! забезпечувати, щоб магазин був на 100% охайним та гарно заповненим нашими товарами допомагати в отриманні, розпакуванні та викладанні товару на складі та в торговій залі а ще отримаєш захоплюючу можливість нести відповідальність за власний відділ у магазині - наповнення полиць, зміна цінників, аналіз звітів про продажі тощо |
високу заробітну плату щомісячні бонуси до 30% участь у змаганнях з шаленими подарунками: подорожі, авто, абонементи в спорт зал, грошові винагороди тощо тімбілдінги та програми особистого і кар’єрного розвитку. клікни, щоб дізнатися більше гнучкий графік роботи для поєднання роботи, сім'ї та відпочинку 20% знижку в мережі jysk |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
маєш бажання розвиватися та зростати разом із нами. |
готувати смачні бургери та іншу продукцію компанії; формувати замовлення та обслуговувати відвідувачів ресторану; підтримувати чистоту у ресторані. |
роботу в міжнародній компанії; стабільну заробітну плату з виплатою два рази на місяць, або щотижня, періодичність виплат ти обираєш самостійно; гнучкий графік роботи офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно кзпп україни, оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії для студентів заочної форми навчання; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку, корпоративні тренінги та курси; можливість часткової оплати компанією медичного страхування після 1 року роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з бронювання авіаквитків |
Aviacontact |
розглядаємо кандидатів без досвіду роботи знання англійської мови на рівні в2 (upper-intermediate) і вище впевнений користувач пк. уважність, відповідальність, уміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків купівля авіаквитків заповнення інформації із закупівлі у системі замовника надання звітності по виконаній роботі. |
попереднє навчання та робота в офісі графік роботи 5/2 для студентів є можливість проходження практики дружня атмосфера, підтримка та допомога |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста (ТЦ «Метро») |
Coffee Boroda |
готовність вивчати рецептуру напоїв напам’ять в перші дні стажування; привітність до гостей та справжнє бажання спілкуватися з ними; здатність займатись кількома справами одночасно; любов до чистоти та порядку; бажання працювати та розвиватися в професії бариста; щира усмішка. |
|
потужний колектив з мега крутим підтримуючим керівництвом; робота з якісним зерном на сучасному обладнанні; робоче місце в комфортній кав’ярні, де все продумано до дрібниць і створені всі умови для того, щоб працювати було зручно та в задоволення; можливість впливати на свій заробіток; премії та бонуси за гарні показники роботи; корпоративні посиденьки та багато іншого. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
Країна Мрій |
уважність; чуйність; відповідальність охайність.
|
|
бонуси та мотиваційні програми; ранкова кава та смачний обід; перспективи розвитку в мережі; оплачуване стажування; мудре наставництво, професійне навчання, тренінги та корпоративи; графік роботи — 3/3 або 4/2, з 09:00 - 21:00; висока заробітна плата; розташування: м. вінниця, проспект юності, 18, тц s)mall. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Супервайзер консультантів |
Marvel International Tobacco Group |
досвід управління командою; уміння розставляти пріоритети та управляти своїм робочим часом; уміння знаходити індивідуальний підхід до кожного співробітника; досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; уміння ставити цілі та задачі для команди та досягати результату; знання ПК на рівні користувача. |
набір, навчання та ведення персоналу; контроль роботи команди; виконання поставлених планів; формування адресних програм та звітів; ведення документообігу. |
конкурентна, стабільна та своєчасна заробітна плата; чітка та прозора система мотивації, з якою можна впливати на рівень своєї заробітної плати; реальні плани продажів та цілі, які затверджуються заздалегідь; компенсація вартості мобільного зв’язку; можливості для професійної реалізації та кар'єрного росту; п’ятиденний робочий тиждень; соціальні гарантії та матеріальна допомога у різних життєвих ситуаціях. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник юриста, юрист |
Аґрум Юріс, юридичне бюро |
вища юридична освіта (або незакінчена вища юридична освіта); грамотна усна та письмова мова; вміння працювати з офісними програмами та юридичними базами даних; відповідальність, уважність до деталей та бажання вчитись. |
написання різноманітних юридичних документів; підтримка керівника (юриста) у веденні справ; аналіз та обробка юридичної інформації; забезпечення організаційної підтримки в роботі керівника; робота з кореспонденцією; управління календарем зустрічей керівника (допомога в організації); відповідь клієнтам у месенджерах, пошті. |
робота у стабільній компанії; перспектива росту (оговорюється на співбесіді); реальна можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; робота в офісі в самому центрі міста по вул. Соборна; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з діючими клієнтами |
Аґрум Юріс, юридичне бюро |
уважність; пунктуальність; стресостійкість; ввічливість. |
комунікація з діючими клієнтами; контроль оплат за контрактом; взаємодія з клієнтом для виявлення його потреби і перенаправлення до відповідного спеціаліста. |
робота в комфортному офісі в самому центрі міста по вул. Соборна; корпоративний зв’язок та всі необхідні інструменти для роботи; стабільна конкуретна заробітна плата; роботу в команді професіоналів; чудова робоча отмосфера; графік роботи Пн-Пт з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ТОВ Облік Спейс |
вища освіта (економічна/бухгалтерський облік, аудит); знання 1С 8.3, Bas бухгалтерія Med.doc, клієнт-банк, Excel, Word; знання податкового законодавства; відповідальність. |
ведення бухгалтерського обліку на умовах аутсорсингу для ФОП, ТОВ, СГ, ПП, на всіх системах оподаткування; ведення кадрового обліку; формування та подання звітності. |
робота в компанії що активно розвивається; офіційне працевлаштування; стабільні виплати ЗП; комфортний офіс в центрі міста; графік роботи Пн-Пт, з 09:00 до18:00, обід з 13:00 до 14:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер-дизайнер |
Ароміко |
базові знання Adobe Photoshop, Adobe Illustrator. |
розробка та дизайн макетів ароматизаторів; взаємодія з клієнтами для з’ясування їхніх потреб та бажань; співпраця з виробництвом для забезпечення правильної реалізації замовлень. |
графік роботи: 09:00—18:00, з Пн по Пт. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен, помічник адміністратора |
Tereveni |
|
видача замовлень з бару та розрахунок гостей (відкриття та закриття каси буде робити менеджер); прийом /збір /відправка на доставку; прийом телефонних дзвінків (у випадку коли менеджер залу зайнятий); зустріч гостей (коли менеджер залу зайнятий). |
офіційне працевлаштування; позмінний графік 10:00−23:00 3/3; вечірній трансфер додому; корпоративне харчування; тепла та дружня робоча атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн |
вік від 18-ти років; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукціії компанії; формування замовлень та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримувати чистоту у ресторані. |
робота у міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня, періодичність виплат ти обираєш самостійно; гнучкий графік роботи; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗПП України; оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії для студентів заочної форми навчання; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку, корпоративні тренінги та курси; можливість часткової оплати компанією медичного страхування після 1-го року роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Олійник Ю.Г., ФОП |
вища освіта (економічна/бухгалтерський облік, аудит); досвід роботи; знання програмного забезпечення: 1С 8, Bas, Med.doc, клієнт-банк, Excel, Word; вміння працювати в команді. |
проведення бухгалтерського обліку; обробка первинної документації; підготовка та подання звітності в контролюючі органи; контроль за вчасною оплатою податків та зборів. |
офіційне працевлаштування; комфортні умови праці в офісі; можливість професійного зростання та розвитку; конкурентна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-спеціаліст, помічник маркетолога |
Reklamax Digital |
готовність до навчання; освоєння нових інструментів; змога закривати багато задач з різних сфер онлайн-маркетингу, переважно в SMM. |
модерація комерційних акаунтів, відповідно до розробленої стратегії; підтримка єдиного стилю, робота над візуалом; зйомка та монтаж матеріалів; оформлення сторітелінгів та дописів відповідно до фірмового стилю у застосунках Figma/Canva; опрацювання готового матеріалу, підготовка до публікації у соцмережі; закриття інших точкових задач. Важливо мати власний ПК та Iphone для роботи. |
робота спочатку в офісі, можливий індивідуальний графік, для того щоб налагодити роботу та освоїти нову інформацію, згодом може бути частково дистанційна. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар |
Грош |
знання технологій приготування хліба і здоби; вміння працювати у команді; відповідальне ставлення до роботи; бажання навчатися та розвиватися.
|
приготування випічки згідно з рецептами компанії; дотримання чистоти та порядку у пекарні; дотримання вимог стандартів якості та безпеки; взаємодія з іншими працівниками закладу. |
офіційне і швидке працевлаштування на роботу; без затримання зарплати; оплачувані відпустки (24 дні в рік) та лікарняні; безкоштовне навчання, компенсація проїзду до роботи, цікаві мотиваційні програми; підтримка та допомага один одному. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
Біла Сова |
досвід роботи на аналогічній посаді принаймні 1 рік; вміння працювати в команді та керувати персоналом; висока комунікабельність та вміння спілкуватися з різними типами людей; вміння працювати в стресових ситуаціях та швидко приймати рішення; |
забезпечення якісного обслуговування гостей від початку до кінця візиту до ресторану; прийом та розміщення замовлень, контроль за їх виконанням; організація роботи персоналу ресторану; контроль за дотриманням стандартів якості та безпеки обслуговування; робота з доставкою. |
конкурентна заробітна плата; графік роботи 2/2; безкоштовний трансфер додому у вечірній час. дворазове харчування; робота у новому закладі підтримку та навчання від нашої команди; можливість кар'єрного росту та розвитку; дружню та професійну атмосферу в колективі; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника |
Майстер Плюс |
без великого досвіду роботи; високі досягненнями у своїй минулій діяльності (в спорті, творчості, хоббі, або навчанні). Такі досягнення повинні бути підтвердженими, адже вони свідчать про наполегливість; розсудливість; скромність; готовність виконувати різноманітних завдань. |
присутність на координаціях зі співробітниками; фіксація всіх домовленостей та контроль за виконанням завдань керівника. |
працювати шість днів на тиждень, з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
ФОП Бурбелюк О. О. |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; знання барних технік та прийомів приготування коктейлів; відповідальність та уважність до деталей. |
обслуговування гостей з високим рівнем сервісу; проведення консультації щодо меню та напоїв; прийом та обробка замовлень; ведення рахунків та робота з касою; співпраця з іншими членами ресторану для забезпечення швидкого обслуговування гостей; підтримання чистоти в залі та прибирання меблів; участь у житті закладу та організаційних питаннях. |
графік роботи: з 10:00−22:00, 3/3 або 4/2; розташування: м.Вінниця, вулиця Миколи Амосова 32а; своєчасна та гідна оплату праці 2 рази на місяць; бонуси та мотиваційні програми; ранкову каву та смачний обід; реальний кар`єрний ріст у нашій динамічній команді; знижки на все меню для працівників; безкоштовна розвозка додому у вечірній час; круте наставництво, навчання та стажування — ми зробимо з тебе справжнього професіонала. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Кримські Чебуреки |
бажання працювати та навчатися; вміння працювати у команді; відповідальність та пунктуальність. |
приготування чебуреків та інших страв швидкого харчування згідно з рецептами компанії; дотримання стандартів якості та смаку готових страв; забезпечення чистоти та порядку на кухні; дотримання правил безпеки та санітарії. |
графік роботи 2/2. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
Бурбелюк О. О., ФОП |
відданих та талановитих. |
організація роботи ресторану згідно з встановленими стандартами компанії; контроль за якістю обслуговування та страв; ведення обліку продажів та звітності; вирішення конфліктних ситуацій з гостями; прийом та обробка замовлень від гостей на доставку; координація роботи персоналу. |
своєчасна та гідна оплата праці 2 рази на місяць; бонуси та мотиваційні програми; ранкова кава та смачний обід; реальний кар`єрний ріст у нашій динамічній команді; знижки на все меню для працівників; безкоштовна розвозка додому у вечірній час; круте наставництво, навчання та стажування — ми зробимо з тебе справжнього професіонала. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер |
Мільйон Квітів |
досвід роботи в сфері підбору персоналу та кадрового діловодства; знання сучасних методик підбору персоналу; навички проведення інтервʼю, розробки профілю посади; знання законодавства з питань праці, кадрового обліку та заробітної плати; досвід та розуміння процесів адаптації нових співробітників; висока комунікабельність, орієнтованість на результат, вміння працювати в команді. |
пошук та підбір кандидатів на вакансії різного рівня складності; проведення співбесід з кандидатами; формування кадрового резерву; адаптація нових співробітників; ведення кадрової документації, здійснення контролю за її своєчасним оформленням та зберіганням; формування звітності. |
офіційне працевлаштування; зручний офіс в центрі міста; розвиток та професійне зростання; графік: 09:00—18:00 Пн-Пт. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен, продавець |
PerfettoFood |
без досвіду ( є навчанням); бажання навчатися та працювати в команді; позитивність; відповідальність. |
обслуговування гостей за баром; прийом замовлень; продавати морозиво; приготування та подачу напоїв; підтримання чистоти та порядку у барній зоні. |
рафік 3/3 09:00−22:30; трансфер персоналу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника |
Озуріт, ПП |
досвід роботи від 1-го року; вища освіта; відмінні комунікативні навички; здатність працювати в команді; вміння приймати рішення та вирішувати конфліктні ситуації. |
допомога керівництву у вирішенні повсякденних завдань; координування роботи персоналу; забезпечення взаємодії між відділами компанії; ведення контролю за виконанням поставлених завдань; підтримання високого рівеня обслуговування клієнтів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
PR Bridge Company |
|
активні продажі та консультування клієнтів, немає call-center, спілкування тільки наживо на всіх етапах комунікації; виконання стандартів обслуговування; ефективно відпрацьовувати етапи продажу; вміння аргументувати та презентувати плюси та привілегії товару; робота з теплою базою клієнтів, де 85% з них є постійними; укладання угод та невелика звітність. |
повний робочий день з 09:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю; гідна та стабільна заробітна плата; надшвидке та доступне стажування, що не впливатиме на заробітню плату; можливість розвиватись у цій сфері без досвіду роботи постійне навчання та підвищення кваліфікації; стрімке кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з постачання |
ТОВ Грін Кул |
вища освіта; швидке навчання; комунікабельність; відповідальність; націленість на результат; знання англійської мови буде перевагою; володіння ПК на рівні впевненого користувача, досвід роботи в базі 1С бажаний; досвід роботи на аналогічній посаді не обов’язковий. |
закупівля комплектуючих згідно замовлення виробництва; проведення моніторингу ринку, пошук нових постачальників. |
офіційне оформлення наших трудових відносин, повний соц. пакет; своєчасна оплата праці, зростання доходу за результатами роботи, а також бонусна система; перспективи кар'єрного зростання всередині компанії; актуальні програми навчання та розвитку, адже наші співробітники неодмінно мають розвиватися разом із компанією. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
Art Chef Cafe |
досвід від 1-го року; відкритість до нового та мислення, направлене на розвиток; пунктуальність; охайність; комунікативні навички.
|
організація щоденної роботи ресторану; забезпечення виняткового обслуговування клієнтів; підтримка чистоти та безпеки для клієнтів та персоналу. |
графік: 4/2, 09:00−22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Тіп Топ |
вміння працювати в команді; відповідальність та уважність до деталей. |
підтримання чистоти та порядку на робочому місці; обслуговування гостей закладу; забезпечення якісного сервісу. |
графік роботи 10:00—22:00 (плаваючий, позмінний); дружня та позитивна робоча атмосфера. оплачуване навчання на підприємстві; кар'єрний ріст та можливість розвитку у межах компанії; адреса: вул 600-річчя 17, ТРЦ Мегамолл. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
Pulse |
досвід роботи мерчендайзером, від 1-го року; вміння працювати з людьми; висока самоорганізація, акуратність; |
відвідування торгових точок згідно із затвердженим маршрутом; викладання продукції відповідно до затвердженого брифу; контроль за дотриманням стандартів викладення продуктів компанії; своєчасне розміщення та заміна pos матеріалів; звітність у програмі effie. |
робота в стабільній компанії з іноземними інвестиціями, повна зайнятість; компенсація проїзду, мобільного зв’язку; молодий колектив, професійне зростання; нормований робочий день, графік роботи 5/2 (Пн — Пт); 100% часу робота в «полях». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
English teacher |
AntiSchool Online |
любов до спілкування; постійний розвиток; бажання допомогти людям заговорити англійською, а не просто вивчати правила; класна розмовна англійська; досвід спілкування та роботи з іноземцями; практика за кордоном; бажання брати участь у розвитку креативного, нестандартного та унікального проекту; розуміння важливості роботи з слухачами над розмовними скілами та подолання бар'єру говоріння — саме на цьому базується методика викладання; бажання розвиватись як викладач і не тільки, або цікавить також розробка занять, кар'єрне зростання. |
навчання дорослих; навчання дітей та підлітків; групове навчання; навчання інших педагогів; написання плани уроків; методична робота по розробці уроків на різні курси; допомога нашому відділу маркетингу, створення контенту; саме разом із нами ви зможете реалізувати свої амбіції як педагога у різних його проявах; кар'єрне зростання до тім лідера та в перспективі навіть до керівника відділу педагогів.мотивування студентів,
|
робочий час обираєте самостійно; робота з нами підійде для тих, хто шукає основне місце роботи або додатковий заробіток; 8-годинний графік 5 днів на тиждень і проводити заняття якісно (ми контролюємо показники задоволеності студентів та їх мотивацію займатися з вами); абсолютно віддалений формат роботи — будь-яке місто/країна, головне мати все необхідне для проведення онлайн занять; проведення занять на сучасній інтерактивній платформі; можливість змінювати формати навчання або доповнювати викладання іншими задачами. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар з приготування шаурми |
ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані |
комунікабельність; здатність швидко навчатись; грамотна мова; тактовність; пунктуальність; досвід роботи з продуктами харчування, кухарем (буде перевагою); відповідальність.
|
робота в команді та на результат.
|
офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається; позмінний графік роботи 3/3 з 09:00 до 21:00; стабільна заробітна плата; можливе навчання; прозора система мотивації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
ТОВ Баіліф |
вміння і бажання працювати з людьми; грамотна мова, а також письмо; відповідальність; організованість; пунктуальний; охайний зовнішній вигляд. |
зустріч клієнтів; прийом та контроль нового товара; допомога в адаптації нових співробітників; контроль роботи співробітників. |
графік роботи: 09:00 до 18:00, Сб-Нд вихідний; центр міста; адекватне керівництво. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
PR-менеджер у школу англійської мови |
Flash, школа англійської мови |
комунікабельність; творчий підхід до поставленої цілі; ви добре вмієте організувати розважальні заходи і свята; вміння працювати в команді. |
проведення ознайомчих заходів; робота з потенційними клієнтами; опрацювання зібраних контактів. |
фіксований робочий графік (09:00 — 18:00 з Пн по Пт, є перерва на обід та відпочинок); комфортні умови праці та дружній позитивний колектив; зручне розташування і легкість добирання з усіх частин міста; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами, з продажу |
Майстер Плюс |
комунікабельність; позитивність; бажання допомагати людям. |
прийом та здійснення дзвінків клієнтам, яким потрібні запчастини (близько 100−150 на день, не холодні дзвінки); обробка та оформляти замовлення, що надходять від клієнтів; консультування клієнтів щодо товарів/послуг та умов роботи нашого інтернет-магазину; робота з базою клієнтів та замовлень (власна CRM-система). |
робота у стабільній компанії, яка є лідером у своєму напрямку; комфортний офіс в районі «вишенька», з кухнею, чаєм та кавою️; молода доброзичлива команда, яка заряджає; безкоштовне навчання та підтримка керівника; можливість кар'єрного зростання до начальника відділу; оплачуване стажування 1 місяць; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Молодший маркетолог |
Школа англійської мови Flash |
добре розуміння як працюють основні соціальні мережі та месенджери; креативний склад характеру та постійна генерація десятків ідей відносно будь яких сфер життя; вміння домовлятися, відмінні навички у спілкуванні; вміння сформулювати свою думку влучно письмово. |
|
дружня команда досвідчених маркетологів та просування якісних послуг. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Susnizoom |
досвід роботи (якщо немає — навчаємо); дотримання правил під час приготування; поведінка на кухні згідно санітарних норм; підтримання чистоти на робочому місці та біля нього; бажання працювати і удосконалювати навички. |
охайність; дисциплінованість; відповідальність; комунікабельність; дружелюбність. |
графік роботи: 3/3, а потім позмінно з 10:00 до 21:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Pan Cake |
досвід роботи баристою/барменом/адміністратором в закладах харчування (бажано) (якщо без досвіду — можливе навчання); енергійність; відкритість; доброта, щира посмішка.
|
приготування та видача напоїв гостям, розрахунок гостей на касі (готівковий, безготівковий); консультація гостей по складу продукту, поєднанню смаків тощо; нарізка, викладка та видача страв гостям; підтримка чистоти за баром та в залі (прибрати столи), на вітринах ста столику самообслуговування. |
графік роботи — 6/3, 5/2 (плаваючий, з побажаннями dayoff); дві зміни які протягом місяця чергуються: ранкова — 07:30 - 15:30; вечірня — 15:00 - 23:00; офіційне працевлаштування; оплачуване стажування за допомогою зручного мобільного додатку та з сапортом від сервіс-менеджера та шеф-баристи наших кав’ярень. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер клієнтської підтримки |
Dnipro-M |
відмінне володіння українською мовою як усно, так і письмово; вміння ефективно працювати в команді та співпрацювати з колегами; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб у кожному спілкуванні; позитивне ставлення та любов до спілкування з клієнтами; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на їх запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів; розвиток разом з командою однодумців. |
робота у компанії що розвивається; дружній колектив, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики ; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих+обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від академії корпоративного розвитку; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-касир, оператор АЗК |
OKKO |
впорядковані документи: наявний військово-обліковий документ (для чоловіків до 27 р. — «приписне», після 27 р. — військовий квиток); діючий паспорт (непротермінований); досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано); вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою; готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни. |
консультування клієнтів щодо асортименту АЗК; активний продаж пального, товарів кафе та магазину; розрахунок клієнтів на касі; приготування продукції кафе за стандартами мережі. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; без затримки зарплати; оплачувані відпускні (24 дні в рік) та лікарняні; забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підтримка та допомога один одному, адже ОККО — це велика і дружня команда; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
вища або середньо-спеціальна освіта, можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання; грамотне і впевнене спілкування українською мовою; виконання поставлених цілей; комунікабельність; відповідальність. |
активне залучення і консультація клієнтів банку на торгових точках магазинів Eldorado, Comfy або Епіцентр ; формування кредитного договору; інформування клієнтів банку з усіх питань, пов’язаних з оформленням і оплатою кредиту. |
один з найкращих роботодавців України; офіційне працевлаштування з першого дня; комфортне робоче місце; професійна та дружня команда; біла заробітна плата; навчання з бізнес-тренерами нашого банку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер клієнтської підтримки |
Dnipro-M |
відмінне володіння українською мовою як усно, так і письмово; вміння ефективно працювати в команді та співпрацювати з колегами; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб у кожному спілкуванні; позитивне ставлення та любов до спілкування з клієнтами; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на їх запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів; розвиток разом з командою однодумців. |
робота у компанії що розвивається; дружній колектив, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики ; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих+обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від академії корпоративного розвитку; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз |
вік від 18-ти років; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлень та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня; гнучкий графік роботи; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України, оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії для студентів заочної форми навчання; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку, корпоративні тренінги та курси; можливість часткової оплати компанією медичного страхування після 1-го року роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-касир, оператор АЗК |
OKKO |
впорядковані документи: наявний військово-обліковий документ (для чоловіків до 27 р. — «приписне», після 27 р. — військовий квиток); діючий паспорт (непротермінований); досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано); вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою; готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни. |
консультування клієнтів щодо асортименту АЗК; активний продаж пального, товарів кафе та магазину; розрахунок клієнтів на касі; приготування продукції кафе за стандартами мережі. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; без затримки зарплати; оплачувані відпускні (24 дні в рік) та лікарняні; забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підтримка та допомога один одному, адже ОККО — це велика і дружня команда; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Tereveni |
досвід роботи (бажано), але якщо без досвіду —є можливість навчити; вільна та грамотна українська мова; ввічливість; уважність; активність; позитивний настрій; вміння працювати в команді. |
зустріч гостей та ознайомлення з меню (допомога у виборі страв); приділення гостям належної уваги, незалежно від потоку гостей; підтримання чистоти та порядку (у своїй зоні ресторану). |
оплачуване навчання під час стажування (у разі відсутності досвіду роботи); офіційне працевлаштування; гідна і стабільна оплата праці; можливість кар'єрного росту; гнучкий графік роботи (обговорюється на співбесіді, робоча змінна 8−10 год); можливість прцювати неповний робочий тиждень (2−3 дні); корпоративне харчування; трансфер додому після вечірньої зміни. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Системний адміністратор (мережевий) |
Aйпi-koннеkт |
базові знання Linux, Windows; наявність інтелектуальних та технічних здібностей; бажання навчатися; досвід роботи необов’язковий; наявність сертифікату з мережевого обладнання (зокрема CISCO, Ubiquiti, MikroTik, D-link, TP-link і т.д.) (буде перевагою). |
віддалене встановлення на серверах операційних систем і необхідного ПЗ; підтримання працездатності стану та здійснення конфігурації ПЗ на серверах; здійснення моніторингу мереж і сервісів на серверах та своєчасне реагування на виявлені проблеми; здійснення технічної підтримки користувачів; адміністрування внутрішніх локальних мереж; встановлення всіх офісних програм; монтаж. |
графік роботи: позмінний (можливі нічні зміни); офіційне оформлення, повний соц.пакет; оплата праці за результатами співбесіди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар гарячого цеху |
Fazenda |
досвід роботи на аналогічній посаді протягом принаймні 1 року; вміння працювати в команді; відповідальність та організованість; бажання розвиватися та вдосконалювати свої кулінарні навички. |
приготування страв гарячого цеху згідно з рецептами та стандартами компанії; контроль якості і порцій страв; дотримання правил санітарії та гігієни на кухні; співпраця з іншими членами кухні для забезпечення ефективного функціонування кухні. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по закупкам |
ФОП Бойко О.В. |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; технічна компетентність (технічна освіта або досвід роботи з технікою); вміння проводити переговори та встановлювати взаємовигідні відносини з постачальниками; висока відповідальність та організованість, гарна моторика; вміння працювати з 1С та/або CRM; добре володіння пакетом Ms Office, зокрема Ms Excel. |
оптимальне планування запасів та управління складськими запасами; аналіз ринку; проведення закупівель у виробників та постачальників; ведення переговорів з постачальниками щодо цін, умов поставок та інших деталей; ведення повного циклу документації із закупівельної діяльності. |
конкурентна заробітна плата, яка обговорюється індивідуально; програма наставництва та навчання (персонально під вас буде прописано програму навчання з урахуванням ваших навичок та знань); можливість професійного та кар'єрного розвитку; офіційне працевлаштування, оплата відпусток та лікарняних; комфортне робоче місце в сучасному офісі; зручний графік роботи: 09:00—17:30; автопарковка; бронювання співробітників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по продажам |
Gurman |
наявність ноутбука (ПК) та доступу до провідного інтернету; досвід роботи в сфері продажів обов’язковий; грамотне спілкування; добре володіє офісними програмами; цілеспрямований і дисциплінований. |
обробка замовлень з усіх джерел через CRM (сайт, соціальні мережі, маркетплейси); спілкування з клієнтами та консультація стосовно товарного асортименту; оформлення замовлень по телефону; вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами. |
графік роботи Пн-Пт: з 09:00 до 18:00; сб: з 10:00 до 14:00; неділя: вихідний; офіційне працевлаштування; робота віддалена з дому. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бургер-мейкер, піцмайстер |
LA П'ЄЦ |
досвід роботи на посаді кухаря від 1-го року ( без досвіду, якщо є бажання вчитись); прагнення ефективно, стабільно та плідно працювати; бажання зростати та розвиватися у своїй кар'єрі. |
приготування бургерів, фрі, хот-догів та шаурми чи піци; вчасна видача замовлення; дотримання чистоти на робочому місці. |
робоче місце найближче до дому (2 локаціїї по місту); вчасна та чесна виплата 2 рази в місяць; оплачувана відпустка; офіційне працевлаштування; харчування за рахунок компанії; повністю забезпечуємо якісним одягом; знижка -50% на все меню LA П'ЄЦ; трансфер додому після зміни в межах Вінниці; кар'єрний зріст до старшого зміни. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер (TikTok) |
ФОП Добронецька В.О. |
досвід у відеомонтажі та редагуванні відео для соціальних мереж, зокрема Tik-Tok, від 1-го року; вміння працювати з програмними засобами для монтажу відео (Adobe Premiere pro, FInal Cut Pro тощо); знання та розуміння платформи Tik-Tok, а також трендів та алгоритмів, що допомагають привертати увагу аудиторії; вміння працювати в команді та виконувати завдання відповідно до вимог та термінів; креативне мислення та здатність до самостійної роботи; високий рівень візуального сприйняття та естетичного смаку; особиста участь у зйомці роликів. креативність; орієнтація на результат; високий рівень комунікабельності; системність в роботі. |
зйомки контенту (на телефон); роботи в програмах для монтажу відео (телефон); написання рекламних текстів та прес-релізів. |
плаваючий графік з 10:00 до 18:00 (бути на зв’язку до 20:00); виїзди на магазини та офіс. з нетерпінням. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Комірник, працівник складу, комплектувальник |
ПП Вінтехпостач |
дисциплінованість; комунікабельність; уважність; вміння працювати з колективом (від 40 осіб), складською документацією; досвід роботи на аналогічній посаді (буде перевагою). |
контролювати процес завантаження та відвантаження товару; організація приймання / збереження / видачі ТМЦ; робота зі складською документацією. |
стабільна робота — р-н Тяжилів, м. Вінниця; графік роботи: 5-ти денний робочий тиждень. Пн-Пт: 08:00 — 18:00 год., субота робоча раз на два тижні, неділя — вихідний. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор закладу харчування |
Шаурмішка |
досвід роботи; вміння керувати командою та доводити її до результату; вміння вирішувати стресостійкі ситуації; вимогливість до себе та оточуючих.
|
контроль якості процесу роботи працівників, якості обслуговування, збільшення продаж, контроль якості та зберігання продуктів, контроль чистоти в закладі; навчання команди та зменшення помилок на закладі. |
стабільна заробітна плата, з виплатою двічі на місяць; харчування; стабільний графік роботи по домовленності; графік роботи з 09:00 по 22:00; 4−5 робочих днів на тиждень; трансфер до дому. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника, офіс-менеджер (HR) |
БК, ТОВ, Мазанка |
досвід роботи на позиції HR-менеджера від -го року; висока комунікативна та організаторська здатність; знання основних принципів роботи з персоналом; вміння працювати з рекрутинговими платформами та соціальними мережами; великий бажання розвиватися та впроваджувати нові HR-практики. |
проведення пошуку та набору персоналу для вакансій будівельної компанії; розміщення оголошень про вакансії на різних рекрутингових платформах та соціальних мережах; проведення співбесід з потенційними кандидатами та оцінка їхніх професійних навичок та розуміння культури компанії; забезпечення ефективного процесу інтеграції нових працівників у колектив; організація та ведення періодичних навчань та тренінгів для персоналу з питань HR; допомога керівнику у поточних задачах. |
конкурентна заробітна плата; професійне зростання та розвиток у сфері HR; дружня та професійна команда, готова поділитися досвідом; затишний офіс. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант (Sinsay, ТРЦ "Мегамолл") |
LPP Ukraine |
|
ведення приємного та професійного обслуговування клієнтів магазину; робота у команді, бо результат не залежить від особистих продажів; прийом поставки, робота в залі та на складі в магазині, дотримуючись необхідних стандартів — наш пріоритет це робота з товаром; ведення розрахунків покупців, дотримуючись правил касової дисципліни. |
офіційне працевлаштування з першого робочого дня, без безкоштовних стажувань; соціальна безпека, лікарняні і відпустки, стабільні виплати двічі на місяць, відповідно до відпрацьованих годин; легке поєднання свого робочого графіку з навчанням (work-life balance); 25% знижки на всі товари брендів; приємна дружня атмосфера our team. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор рецепції |
Тіп Топ |
вік від 18 років; досвід роботи касиром (буде перевагою), але також готові навчити на підприємстві; грамотне володіння українською мовою. |
надання інформації про вартість на послуги компанії; розрахунок гостей на касі рецепції; дотримання стандартів сервісу. |
графік роботи 10:00—22:00; 12:00—20:00 (плаваючий, позмінний); дружня та позитивна робоча атмосфера; оплачуване навчання на підприємстві; кар'єрний ріст та можливість розвитку у межах компанії; адреса: вул 600-річчя 17, ТРЦ Мегамолл. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
Тіп Топ |
досвід роботи на посаді кондитера від 1-го року; вміння готувати та прикрашати торти, печиво, десерти та інші кондитерські вироби; креативність та увага до деталей. |
виготовлення кондитерських виробів (мусові торти, бісквіти, чізкейки, еклери, тістечка, макарони, круасани, тарти, печиво та ін.); декорування десертів; дотримання правил безпеки та санітарних норм. |
графік роботи: позмінний, 10:00 до 22:00 або 08:00 до 20:00 можливості професійного та кар'єрного росту; у роботі використовуються виключно високоякісні продукти; розташування: вул. 600-річчя 17 (ТРЦ Мегамолл). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Суши-бар Real Roll |
бажання працювати у гастрономічній сфері; вміння працювати в команді; вміння працювати швидко та ефективно; відповідальність та уважність до деталей. |
|
своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи: 4/3, 5/2 з 09:30 до 21:30; можливість кар'єрного росту та навчання; безкоштовні обіди за рахунок компанії; корпоративна знижка та бонуси для працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
ТОВ Вілея |
грамотне мовлення; знання української мови; готовність швидко навчитися. |
робота з клієнтами; ведення переговорів; прийом замовлень. |
стабільна оплата; гідні умови праці; гнучкий графік; перспективи кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир каси перерахунку |
ПриватБанк |
професійно-технічна освіта (бухгалтер, банківська справа, касир, фінанси, торгівля); знання ознак справжності національної та іноземних валют; бездоганна ділова репутація; впевнений користувач ПК; наявність компетенцій: орієнтація на результат, робота в команді, фокус на клієнті, увага до деталей, стресостійкість, дотримання процедур та правил; вільне володіння українською мовою (т.ч. діловою). |
прийом, перерахунок та обробка готівкових коштів, які надійшли з відділень банку; прийом, перерахунок, обробка та своєчасне зарахування сум інкасованої виручки з торгових точок; формування та видача розмінної монети/банкноти на торгові точки згідно заявок; перерахунок та обробка готівки при її завантаженні/вивантаженні в/з касет/сейф-пакетів; перерахунок та обробка коштів за готівковими операціями з іншими підрозділами кас банку; сортування, обробка, формування придатної та не придатної до обігу готівки для здавання в національний банк України; обробка позабалансових цінностей, операції з вантажами та конвертами (формування, обробка та прийом-видача на маршрут та з маршруту); своєчасне відображення всіх операцій в програмних комплексах банку; дотримання правил касової дисципліни. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильну команду. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен-офіціант |
ФОП (кафе, суши-бар) Мироненко М. В. |
досвід роботи на аналогічній посаді принаймні 1 рік; вміння працювати в команді та в умовах високого обсягу роботи; комунікативні навички та вміння працювати з гостями; відповідальність та дотримання правил санітарно-гігієнічного режиму. |
приготування та подача напоїв, включаючи каву, чай, алкогольні та безалкогольні напої; обслуговування гостей; рекомендації гостям страв та напоїв, враховуючи їхні смакові уподобання ; утримання бару в чистоті та порядку; розрахунок з гостями за замовлені послуги. |
офіційне працевлаштування та стабільна заробітна плата; дружній та професійний колектив; позмінний гнучкий графік роботи; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Юрист |
ТОВ Крайтекс-Сервіс |
вища профільна освіта, досвід роботи від 1-го року; знання господарського та цивільного права, трудового та адміністративного законодавства; впевнений користувач Пк (Ms Office, ліга закон, 1С); бажання працювати і вчитися практичним навичкам юриспруденції. |
супровід договірної кампанії; облік, систематизація, зберігання і забезпечення збереження документів; підготовка висновків з питань господарської діяльності підприємства, підготовка відповідей на зовнішні запити. |
офіційне працевлаштування; повний соціальний пакет, заробітна плата вище середньої (щорічна відпустка 28 календарних днів, лікарняні). доставка працівників службовим транспортом із залізничного вокзалу; можливість додаткового навчання та планування кар'єри. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника |
ТОВ Студія Комфорт Груп |
готовність працювати з людьми; презентабельна зовнішність; відповідальність, позитивність, націленість на результат; користувач ПК (офісні програми). |
робота з клієнтами та партнерами, ведення переговорів; планування робочого процесу; розміщення реклами в інтернеті; допомога керівнику з персоналом. |
можливий гнучкий графік. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Вінтар |
вища освіта; досвід роботи бухгалтером від 1 року; досвідчений користувач ПК, знання програми 1С, Excel, Word, BAS Бухгалтерія; відповідальність, уважність до деталей, порядність, стресостійкість, орієнтованість на результат, бажання працювати та навчатися. |
обробка первинних документів (рахунки від постачальників, накладні на оприбуткування ТМЦ, списання ТМЦ, акти виконаних робіт, ТТН). участь в інвентаризації. контроль наявності первинних документів/договорів; проведення актів звірки з контрагентами. |
5-денний робочий тиждень; щорічна оплачувана відпустка; працевлаштування згідно КЗпП України; затишне робоче місце та дружний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Бар Бульвар |
вік від 18 років; бажання працювати в обслуговуванні; висока комунікативність та ввічливість; готовність працювати у вечірні години та у вихідні дні. |
обслуговування гостей бару, прийом та обробка замовлень; рекомендація напоїв та страв, відповідь на запитання клієнтів; дотримання стандартів обслуговування та чистоти робочого місця. |
гнучкий графік роботи; своєчасна зарплата; дружній та підтримуючий колектив; лояльне відношення з боку керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
ФОП Чобанов О.Н. |
охайність; працьовитість; комунікабельність; відповідальність; стрессостійкість. |
приготування кавових напоїв; реалізація супутніх товарів кавʼярні; обслуговування та розрахунок гостей; підтримання чистоти та порядку робочої зони. |
зручний графік (складається індивідуально), орієнтовно 3−4 зміни в тиждень; час роботи: 09:00—23:00 (трансфер персоналу). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир каси перерахунку |
ПриватБанк |
професійно-технічна освіта (бухгалтер, банківська справа, касир, фінанси, торгівля); знання ознак справжності національної та іноземних валют; бездоганна ділова репутація; впевнений користувач ПК; наявність компетенцій: орієнтація на результат, робота в команді; фокус на клієнті, увага до деталей; стресостійкість; дотримання процедур та правил; вільне володіння українською мовою (т.ч. діловою). |
прийом, перерахунок та обробка готівкових коштів, які надійшли з відділень банку; прийом, перерахунок, обробка та своєчасне зарахування сум інкасованої виручки з торгових точок; формування та видача розмінної монети/банкноти на торгові точки згідно заявок; перерахунок та обробка готівки при її завантаженні/вивантаженні в/з касет/сейф-пакетів; перерахунок та обробка коштів за готівковими операціями з іншими підрозділами кас банку; сортування, обробка, формування придатної та не придатної до обігу готівки для здавання в національний банк України; обробка позабалансових цінностей, операції з вантажами та конвертами (формування, обробка та прийом-видача на маршрут та з маршруту); своєчасне відображення всіх операцій в програмних комплексах банку;. дотримання правил касової дисципліни. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської мови (онлайн) |
JustSchool |
високий рівень комунікаційної англійської мови; бажання працювати і швидко навчатись, готовність стрімко рости разом з компанією; наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи компютера, навушників з мікрофоном і можливість працювати за відключень світла (бажано); потенціал та бажання працювати важливіші за досвід. |
робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками і програмою; написання коротких коментарів для учнів після уроків, це займає не більше п’яти хвилин. |
можливість самостійно виставляти години роботи; робота за розробленими матеріалами; можливість набути різноплановий досвід викладання; забезпечення достатньою кількістю учнів; можливість кар'єрного зростання; стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць без затримок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор салону краси |
ФОП Лар І.І. |
відповідальність; позитивний настрій; комунікабельність; ведення сторінки в Instagram. |
нагадування клієнтам про запис; консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону; зустріч клієнта. |
виплати щотижня; зручне розташування салону; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу освітніх послуг |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер, навушники з мікрофоном та вебкамера; постійне бажання навчатися та готовність стрімко рости разом з компанією. |
проведення демонстраційних, вже розроблених уроків, для дітей 4−18 років та для дорослих; діагностування, за допомогою скрипта, потреб клієнта, визначення мети навчання; визначення рівня учня за допомогою спеціально розроблених завдань (для цього не потрібно мати високий рівень знань англійської); презентування платформи та робити продаж пакету уроків під потреби зацікавленим клієнтам; постійний розвиток, проходження тренінгів та прокачування своїх навичок у продажах; участь у змаганнях та конкурсах в середині команди, нудьгувати не доведеться. |
фіксована ставка за кожен проведений пробний урок; стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання; постійні тренінги від професіоналів у сфері продажів; швидке кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |













































