Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
Українська

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

English teacher (online)

All Right

володіння англійською мовою (В2 та вище).

 

гнучкий графік роботи;

робота з дому або будь-якої точки планети, без витрати часу на поїздки;

відключення світла не є перешкодою;

стабільна та конкурентоспроможна заробітна плата + гнучка система мотивації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-менеджер

Синергія Тім

знання фото та відеоредакторів;

корекція кольору фото, створення анімації за шаблоном, відео та ін;

досвід роботи у ресторанах або кафе (буде перевагою);

знання соціальних мереж: Facebook, Instagram, розуміння особливості їхнього просування;

базові навички дизайну, почуття стилю/почуття смаку;

уважність та відповідальність;

бажання рости і навчатися.

складання контент плану;

створення фото та відео, написання текстів, що продають;

вміти аналізувати активну публіку конкурентів.

робота в компанії, що активно розвивається (наразі наша компанія налічує три заклади: ресторани та кафе);

зручне та комфортне місце розташування ТРЦ «Мегамолл» 3-й поверх;

безкоштовні обіди та вечері;

5 робочих днів та 2 вихідних (неповна зайнятість, але повністю віддаленого формату роботи — не має, тому що ваше основне завдання створення контенту на підприємстві);

допомога у стажуванні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Управління обслуговування громадян

 

Пенсійний фонд Вінниччини

освітньо-кваліфікаційний рівень не нижче молодшого бакалавра/бакалавра;

амбітність;

відповідальність;

креативність.

 

 

Контактний телефон: (0432) 50-45-29

Управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг

 

Пенсійний фонд Вінниччини

освітньо-кваліфікаційний рівень не нижче молодшого бакалавра/бакалавра;

амбітність;

відповідальність;

креативність.

 

 

 

Контактний телефон: (0432) 50-45-29

Управління інформаційних систем та електронних реєстрів

Пенсійний фонд Вінниччини

освітньо-кваліфікаційний рівень не нижче молодшого бакалавра/бакалавра;

амбітність;

відповідальність;

креативність.

 

 

Контактний телефон: (0432) 50-45-29

Менеджер з опрацювання вхідних дзвінків

Dnipro-M

грамотна розмовна та  письмова українська;

багатозадачність;

вміння орієнтуватись у великому обсязі інформації;

бажання вирішити питання в кожній розмові;

вміння працювати в команді;

вміння швидко адаптуватись під зміни та нововведення;

позитивний настрій та любов до спілкування з клієнтами.

прийом та обробка вхідних дзвінків;

оформлення продажів та додаткових продажів;

консультація споживача щодо його звернення на гарячу лінію.

можливість реалізації найсміливіших рішень та проєктів в масштабній компанії;

колектив, що заряджає;

можливість роботи з міжнародними проєктами (представлені в трьох країнах Європи);

горизонтальне та/або вертикальне карʼєрне зростання;

індивідуальна система знижок в мережі заправок WOG;

тренінги та бізнес-івенти від академії корпоративного розвитку;

безлімітна кава-брейк, смаколики та фрукти в офісі;

графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (9 годин робочих).

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

Kava by Woods

досвід роботи баристою від 1-го року;

вміння ефективно працювати в команді та в стресових ситуаціях;

відмінні комунікативні навички та ввічливе ставлення до клієнтів;

знання різноманітних методів приготування кави та бариста-технік;

бажання вчитися та вдосконалювати свої навички.

приготування кавових напоїв за різними рецептами;

ретельне дотримання рекомендацій щодо якості та смаку кави;

обслуговування клієнтів та надання консультацій щодо вибору напоїв;

забезпечення чистоти та порядку на робочому місці;

дотримання стандартів безпеки та гігієни.

конкурентна заробітна плата;

гнучкий графік роботи та можливості кар'єрного росту;

можливість працювати в сучасному середовищі, спілкуватися з цікавими людьми та розвивати свої професійні навички.

Відправити резюме можна за посиланням:

Графічний дизайнер

ФОП Сидоренко В.В.

відповідальний підхід до виконання завдань;

готовність розвиватися та отримувати нові знання разом з нашою командою;

професійне володіння програмами Illustrator/PhotoShop/Figma, наявність навичок роботи з банерами;

володіння навичками тайм-менеджменту;

креативність;

уважність;

швидкість.

створення рекламних банерів/візуального супроводу новин/блогу/телеграму;

створення корпоративного стилю та брендбуку, розробка візуальної айдентики бренду КО (сумісно з маркетологом);

створення та адаптація макетів для поліграфічної продукції;

організація процесу виконання завдань згідно дедлайнів.

гідна заробітна плата;

оплачувані відпустки;

офіційне працевлаштування;

графік роботи: Пн-Пт — 09:00—18:00 Сб ч/з одну — 09:00−15:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

АТ Укртелеком

досвід роботи в продажах та обслуговуванні (буде перевагою);

вміння виявляти потреби клієнта;

володіння ПК на рівні впевненого користувача (MS Word, Excel).

забезпечення роботи центру обслуговування абонентів м. Вінниця;

виконання планових показників з обслуговування;

проведення активностей по залученню абонентів на підключення.

офіційне працевлаштування та зручний графік: Пн-Чт: 08:30—17:30/Пт: 08:30—16:15;

команда однодумців, яка може надати допомогу і підтримку;

середовище для навчання та професійного розвитку навіть в умовах воєнного часу.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-менеджер

Мільйон Квітів

творчість та відповідальність.

написання текстів для соціальних мереж;

підготовка фото та відео матеріалів;

розробка креативних ідей для бренду;

оформлення контенту для сторіс.

яскрава робоча атмосфера;

конкурентна заробітна плата;

можливість професійного зростання та розвитку кар'єри.

Відправити резюме можна за посиланням:

Сушист

Синергія Тім

 

приготування та своєчасна видача страв за технологією;

дотримання санітарних норм.

цікава робота у команді професіоналів;

графік роботи: позмінний, з 10:00 до 22:00;

комфортне розташування ТРЦ «Мегамолл» 3-й поверх (вул. 600-річчя 17).

корпоративне харчування (смачні обіди та вечері);

у роботі використовуються виключно високоякісні продукти.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу (освітні послуги)

Школа англійської мови Flash

амбітність;

комунікабельність;

бажанням допомагати іншим.

 

робота в сучасному офісі у центрі міста Вінниця;

конкурентна заробітна плата та бонусна система;

офіційне працевлаштування;

постійне підвищення кваліфікації у внутрішній академії компанії;

можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;

дружній колектив та командні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста в мережу кав'ярень

Coffee ToGo

відповідальність та пунктуальність;

комунікабельність та охайність.

прийом та видача замовлень;

приготування напоїв;

продаж супутніх товарів;

розрахунок гостей;

підтримання чистоти у закладі.

графік роботи: 3/3.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

ADS

високі комунікативні навички та вміння вести переговори;

вміння працювати в команді та досягати результату;

математичний склад розуму та любов до розрахунків та цифр.

проведення консультацій з клієнтами та надання інформації про продукцію компанії;

підготовка та оформлення замовлень на товари компанії;

проведення презентацій продукції;

забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів.

конкурентна заробітна плата;

робота в стабільній компанії з високою репутацією на ринку;

можливість професійного росту та розвитку кар'єри;

дружній та професійний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер ПДВ

Мега Трейд Юкрейн

знання бухгалтерії і реєстрації ПДВ.

ведення ПДВ, акти, рахунки.

часткова або повна зайнятість, офіс в центрі міста.

Відправити резюме можна за посиланням:

Старший фахівець з операційно-касового обслуговування

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

вища освіта;

досвід роботи з грошовими коштами від 6 місяців;

знання нормативних документів стосовно касової діяльності;

прагнення до розвитку та кар'єрного зростання.

розрахунково — касове обслуговування фізичних та юридичних осіб;

ведення касової звітності;

продаж банківських продуктів.

конкурентна заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців країни;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку;

щорічні бонуси;

інші виплати, доплати/надбавки у відповідності до чинного законодавств України;

медичне страхування, повністю оплачене банком;

страхування життя, повністю оплачене банком;

пільги на медичне страхування родичів;

потужна підтримка на час воєнного стану за необхідності (допомога на житло, організація переїзду, організація віддалено роботи, матеріальна допомога тощо);

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

доступ до навчальних програм за міжнародними стандартами та практиками, включаючи школу лідера, школу продуктового мислення, Аgile академію та широку палітру мікро-тренінгів (від Sql Bi до Eq);

широкі можливості для міжнародної мобільності;

робота в банку, який має сертифікат топ-роботодавця та роботодавця, дружнього до молоді.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера

ТОВ Ева Кар

вища фінансово-економічна освіта;

знання податкового кодексу, стандартів бухгалтерського обліку, розпоряджень, нормативної та іншої документації;

знання 1-С 8.3, MS Excel, касової дисципліни та РРО.

робота з програмним РРО;

ведення первинної документації;

контроль своєчасності надходження і правильності оформлення документів;

складання та підписання договорів.

офіційне працевлаштування;

зручний графік роботи: з 09:00 до 18:00, Сб., Нд. — вихідний;

своєчасна виплата заробітної плати: 2 рази на місяць.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар-універсал

Развилка

охайність;

здатність до активної роботи;

неконфліктність;

любов до порядку;

вміння та бажання працювати в команді.

знання усіх ТК;

знання процесу за яким закріплений;

дотримання чистоти робочого місця.

графік роботи: 3/3, з 9:00 до 22:00;

вечірній трансфер.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

HR-менеджер

Vnedorognik.ua

досвід роботи в сфері від 1 року;

досвід та розуміння процесів адаптації нових співробітників;

адаптивність та вміння переключатись між різними проєктами;

досвід в побудові системи розвитку персоналу.

участь в побудові HR-процесів;

підбір нових членів команд на різних проєктах;

побудова системи адаптації нових працівників;

створення комфортних умов для колег;

пропонування та втілення в життя ідей та новації.

офіс в м. Вінниці, район Поділля;

молодий, веселий та дружній колектив;

офіційне працевлаштування;

можливість працювати над цікавими проєктами в різних напрямках.

Відправити резюме можна за посиланням:

Маркетолог

Мультимаркет Аврора

готовність до відряджень;

досвід проведення якісних та кількісних досліджень (бажано);

досвід проведення фокус-груп та глибинних інтерв'ю (бажано);

досвід реалізації дослідницьких проєктів, зокрема із залученням зовнішніх партнерів;

відмінні презентаційні та організаційні здібності;

високий рівень інтерпретації інформації;

знання MS Office (високий рівень володіння Power Point чи будь-якою програмою для створення презентацій);

знання Google Docs (високий рівень володіння Google Forms чи будь-якою програмою для проведення online/offline опитувань).

організація дослідницької роботи у департаменті: взаємодія з іншими підрозділами, складання плану досліджень, бюджетування дослідницької діяльності;

проведення досліджень клієнтського досвіду;

створення звітів з досліджень і презентація їх замовнику і зацікавленим сторонам;

підготовка рекомендацій для бізнесу за результатами досліджень.

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка і лікарняні;

комфортний графік роботи;

гідний рівень винагороди;

мотивацію та систему наставництва;

дружню привітну робочу атмосферу, команду однодумців;

можливість швидкого кар'єрного зростання;

щотижневі онлайн збори компанії із можливістю задати питання генеральному директору;

щомісячні бонуси на покупки товарів в нашій мережі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Auto Chemical Colors

бажання працювати.

робота з клієнтами, збір замовлень і регулярний контроль поставок товару;

контроль дебіторської заборгованості та оплати товарів за укладеними договорами;

підготовка комерційних пропозицій;

підтримка клієнтської бази і налагодження довготривалих партнерських відносин з клієнтами на всіх рівнях;

формування позитивного іміджу компанії;

молода і амбітна команда, готова до взаємодопомоги;

участь в активному розвитку себе і компанії;

комфортні умови роботи і корпоративного відпочинку;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу в меблевий салон (ТЦ «Плаза Парк»)

DLM

досвід роботи в сфері продажів від 1- року;

висока комунікабельність та навички переговорів;

знання асортименту меблів або бажання вчитися і розвиватися у цій галузі;

вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей;

відповідальність, організованість та вміння працювати з клієнтами.

консультування клієнтів щодо асортименту меблів та послуг, які надає компанія;

проведення продажів, ведення переговорів та укладання угод;

забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів;

підтримка позитивного іміджу компанії та збільшення клієнтської бази.

конкурентна заробітна плата та система бонусів;

можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку;

яскрава та цікава робота у стабільній компанії;

приємна атмосфера та дружня команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

Секретар

ПрАТ ПлазмаТек

вища освіта (бажано диплом з відзнакою);

комунікабельність, уважність, відповідальність, ввічливість, пунктуальність;

бажання вчитись та розвиватись;

володіння ПК на рівні користувача офісних програм;

бажане знання англійської мови.

 

гідна оплата;

можливості професійного розвитку та кар'єрного зростання;

дружна команда;

офіційне працевлаштування;

повна зайнятість (графік роботи з 09:00−18:00 крім вихідних);

іногороднім часткова компенсація оренди житла.

Відправити резюме можна за посиланням:

Аналітик

Грош

освіта середньо-спеціальна, вища;

досвід роботи від 1-го року.

аналітика з проведення інвентаризацій;

аналітика з списання товарів на магазинах;

аналітика з планування норм списання на магазини;

розрахунок норм списання на магазини;

аналіз інвентаризаційної звітності.

графік роботи з Пн до Пт 08:00 до 17:00, Сб і Нд вихидні;

офіційне працевлаштування;

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Мережа ресторанів TerraMare

вміння працювати в команді;

привітність та охайність;

досвід роботи бажаний, але не є обов’язковим.

зустріч та обслуговування відвідувачів закладу;

прийняття замовлень на самовиніс;

підтримання чистоти та порядку в робочій зоні.

графік роботи: позмінний, 10:00—22:00−22:30;

своєчасна та стабільна виплата двічі на місяць.

Відправити резюме можна за посиланням:

Старший фахівець з операційно-касового обслуговування

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

вища освіта;

досвід роботи з грошовими коштами від 6-ти місяців;

знання нормативних документів стосовно касової діяльності;

прагнення до розвитку та кар'єрного зростання.

розрахунково — касове обслуговування фізичних та юридичних осіб;

ведення касової звітності;

продаж банківських продуктів.

конкурентна заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців країни;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку;

щорічні бонуси;

інші виплати, доплати/надбавки у відповідності до чинного законодавств України;

медичне страхування, повністю оплачене банком;

страхування життя, повністю оплачене банком;

пільги на медичне страхування родичів;

потужна підтримка на час воєнного стану за необхідності (допомога на житло, організація переїзду, організація віддалено роботи, матеріальна допомога тощо);

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

доступ до навчальних програм за міжнародними стандартами та практиками, включаючи школу лідера, школу продуктового мислення, аgile академію та широку палітру мікро-тренінгів (від sql bi до eq);

широкі можливості для міжнародної мобільності;

робота в банку, який має сертифікат топ-роботодавця та роботодавця, дружнього до молоді;

робота в провідному банку Європи з міжнародним охопленням (Bnp paribas group − один із найуспішніших і найбільших банків світу).

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор кафе

Синергія Тім

досвід роботи адміністратором кафе, ресторану та ін;

активна життєва позиція;

прагнення до розвитку;

вміння планувати та працювати на результат.

організація роботи персоналу;

навчання, мотивація, контроль офіціантів;

спілкування з гостями, створення теплої та гостинної атмосфери;

контроль касової дисципліни;

робота з документацією, звіти.

графік роботи 09:00- 21:00 (15 робочих змін);

офіційне працевлаштування;

стабільна оплата праці;

корпоративне харчування (смачні обіди та вечері);

зручне розташування: ТРЦ «Мегамолл» вул. 600-річчя 17.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-спеціаліст

Beauty Promotion

енергійність;

екстраверт, вміння знаходити спільну мову у жіночому колективі;

готовність розвиватися і рости.

складання контент-плану на місяць і погодження з керівництвом (з розрахунком 3−5 постів в тиждень та 5−7 сторіс в день);

щоденна зйомка контенту в косметології (фото/відео);

написання текстів під публікаціями (грамотно);

вміння працювати в мобільних додатках по роботі з фото/відео InShot, Lightroom, Instories, Magicerasor, Picsart, Caption, Canva, Facetune, Snapseed та аналогами;

написання сценаріїв для відео та погоджувати зі спеціалістами та керівництвом;

збір відгуків у клієнтів та переможців розіграшів;

проведення розіграшів, конкурсів;

моніторинг конкурентів та тренди, пропонування ідеї/теми для цікавого контенту;

ведення статистики інстаграму, щотижня фіксування головних метрик та пропонування заходів з їх підвищення;

публікування контенту у Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, Google My Business.

графік Пн-Пт 09:30 — 18:00 або 10:00 — 18:30 (30 хв на обід). за потреби у Сб чи Нд на кілька годин, але потім цей час можна компенсувати за рахунок робочого часу;

офіс в центрі міста (вул. Соборна);

стажування до 2 тижнів;

оплачуваний випробувальний термін;

лояльне керівництво, з яким можна погодити додаткові вихідні або відпроситися за потреби.

Відправити резюме можна за посиланням:

Сушист

Суші-бар Sushi Хіт

вміння працювати в колективі;

 відданість своїй справі.

швидке виконання замовлень;

красиве оформлення, охайність;

вміння працювати з технологічними картами.

графік з 10:00 до 22:00 3/3.

Відправити резюме можна за посиланням:

Обліковець 1C

Беліф

бухгалтерська, фінансова або економічна освіта не нижче рівня «бакалавр»;

досвід роботи бухгалтером (первинна документація), економістом, оператором 1С — від 1-го року;

відмінне володіння ПК, досвід роботи у 1С 8.3 та відмінне володіння MS Office;

розуміння побудови роботи дистрибуційних компаній;

високий рівень відповідальності та самоорганізації;

вміння працювати у команді та в умовах багатозадачності.

звірка з контрагентами;

збір та архівування первинної документації;

проведення актів наданих послуг від постачальників;

проведення підзвітних коштів, авансових звітів;

проведення витрат палива та мобільного зв’язку;

проведення касових ордерів;

формування заявок на витрату коштів;

формування звітів по дебіторській та кредиторській заборгованості (по запиту).

можливість професійного і кар'єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

цікаві та амбіційні цілі та задачі;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця — 09:00—17:00), вихідні: Сб, Нд;

достойна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

дружній та професійний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Пекар

ПП Вінницька паляниця

 

робота в виробничому цеху, випічка хлібобулочних виробів.

графік роботи - доба через дві.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар піци

Грош

відповідальність;

працьовитість;

акуратність;

любов готувати.

приготування піци;

нарізання інгредієнтів до піци;

обслуговування покупців.

робота у великій та успішній компанії;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;

графік роботи 7/7 по 11 год;

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням:

Комірник

ТОВ Омега

досвід роботи на складі (робота з ПК та зі сканером);

знання автозапчастин;

бажання працювати.

прийом вантажу за допомогою термінала;

переглядом деталей на виявлення браку;

видача замовлень клієнтам.

стабільна заробітна плата, виплата два рази на місяць, офіційне працевлаштування — 24 днів відпустки, оплата лікарняних;

сезонний спецодяг;

графік роботи: Пн-Пт, 09:00 —18:00 + 2 Сб /місяць, 09:00 —15:00;

місцезнаходження: вул. М. Шимка, 52.

Відправити резюме можна за посиланням:

Викладач англійської мови (онлайн)

Englishdom

любов до англійської, володіння нею на високому рівні;

досвід викладання або репетиторства;

прагнення навчити і привести студента до результату;

постійний розвиток і прокачка своїх навичок.

 

гідний рівень доходу та система бонусів;

стабільне завантаження — більше не потрібно шукати студентів самостійно;

гнучкий графік роботи (повна або часткова зайнятість, ранок чи вечір, будні дні або вихідні);

онлайн-платформа Ed Class — розроблені аудіо, відео програми навчання, реалізована автоперевірка домашнього завдання;

мотивовані студенти, які чекають наставника для отримання знань;

підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації;

тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і Native Speakers;

спілкування в community з 900+ вчителів;

50% оплата міжнародної сертифікації викладачів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з персоналу

ТОВ Хоум-Нет

вища освіта або останній курс студентів університету;

високий рівень комунікабельності та гарні навички спілкування з людьми;

енергійність та бажання навчатися;

вміння працювати у команді та виконувати завдання відповідально;

орієнтація на результати та бажання рости в галузі рекрутингу.

пошук кандидатів: активний пошук потенційних кандидатів на різних ресурсах: вакансійних сайтах, соціальних мережах, базах даних;

співбесіди: проведення перших телефонних співбесід зі знайденими кандидатами та складання звітів про результати;

відбір кандидатів: підтримка у відборі інтерв'юйованих кандидатів для різних вакансій, зокрема підготовка списків кандидатів для розгляду менеджерами;

співпраця з командою: взаємодія із менеджерами і командами для розуміння вимог до кандидатів та підтримка в процесі відбору;

адміністративні завдання: ведення бази даних кандидатів моніторинг та аналіз ринку праці, участь в HR-ініціативах.

повна зайнятість;

кар'єрний ріст і можливість навчання від професіоналів у сфері рекрутингу;

драйвова крута команда;

конкурентний та стабільний дохід;

корпоративне навчання, тренінги та командні заходи;

соціальні гарантії, корпоративне страхування;

фіксований графік роботи з 09:00 до 18:00 або з 08:00 до 17:00;

кава, чай, зручний сучасний офіс.

Відправити резюме можна за посиланням:

Вчитель англійської, німецької мови

Приватна дитиноцентрована школа Хаб Скул

вища освіта;

досвід взаємодії або викладання дітям;

грамотна усна та письмова українська та англійська мова;

креативність, бажання втілювати свої ідеї в життя;

володіння інформаційними технологіями на рівні досвідченого користувача;

вміння складати навчальні програми.

викладання для дітей віком 6−8 років або 9−14 років;

підготовка занять і навчальних матеріалів;

звітність в онлайн платформі;

ведення електронного журналу та наповнення бази знань школи;

спілкування з батьками дітей та надання їм зворотного зв’язку в системі.

5-ти денний робочий тиждень (Пн-Пт);

робота в дружньому та згуртованому колективі;

конкурентний рівень заробітної плати (враховуються категорії та педагогічний стаж);

академічна свобода викладання, креатив вітається;

офіційне працевлаштування, відпустка — 56 днів;

харчування за пільговою ціною;

комфортні умови роботи та повне забезпечення всім необхідним;

навчання задля підвищення кваліфікації;

робота офлайн (+ онлайн за необхідності) — можливо за 3 локаціями:

м.Вінниця, вул.Пирогова, 80а;

вул.Пирогова, 110а;

вул.Замостянська,15.

Відправити резюме можна за посиланням:

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Маркетолог (просування брендів)

Kosmotech

позитивний досвід створювати, «упаковувати» й просувати бренди та ТМ;

вміння аналізувати й відчувати потреби цільової аудиторії;

креативність;

командний гравець з організаторськими здібностями;

знаходження спільної мови.

допомога в реалізації унікальних промо- й PR-програм для просування брендів і ТМ;

налагодження співпраці з інфлюенсерами;

організація роботи дизайнерів, підрядників: підготовка ТЗ й прийом виконаної роботи;

формування презентацій та можливі виступи з ними;

співпраця з контент-менеджерами й фотографами;

аналіз результатів проведеної роботи та вдосконалення їх;

робота над брендом компанії, мерчем, внутрішніми комунікаціями.

стабільна та конкурентна оплата праці;

цікаві проєкти, які дозволяють розвиватися;

регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку (компанія оплачує 50% вартості за навчання);

корпоративне медичне страхування;

оплачувана відпустка та лікарняні;

корпоративні заходи та подорожі;

крута команда, з якою вам усе буде цікаво та приємно втілювати в життя).

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-менеджер

Makeup

уважність, можливість довго виконувати монотонну роботу;

досвідчений користувач ПК;

досвід швидкого пошуку та аналізу потрібної інформації в мережі Інтернет;

плюсом буде досвід роботи контент менеджером

пошук та аналіз інформації про товари;

наповнення сайту контентом;

додавання товарних позицій до сайту.

робота в офісі на період навчання (1 місяць), далі можливий варіант віддаленої роботи;

повний робочий день з Пн. по Пт. з 09:00 до 18:00;

оплата праці два рази на місяць;

всі соціальні гарантії згідно КЗпП України.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст інвентаризаційної комісії

Мультимаркет Аврора

наявність дійсного документу про військовий облік (для чоловіків);

готовність до інтенсивної роботи та відряджень;

навички користування ПК;

сумлінне ставлення до виконання обов’язків;

бажання навчатися та працювати на результат.

якісне проведення інвентаризацій товару та обладнання на торгових точках нашої мережі;

підрахунок кожної товарної позиції, що виконується за допомогою терміналу;

зменшення кількості помилок під час проведення інвентаризацій.

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка і лікарняні;

конкурентна заробітна плата;

можливість відвідати різні населені пункти коштом компанії в рамках робочих відряджень.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар-технолог

Банка Спецій

досвід роботи на виробництві (бажано);

активність, уважність;

охайність;

відповідальність;

самостійність;

бажаний досвід розробки технологічних карт;

бажаний досвід розробки нових продуктів.

виробництво сушених овочів/фруктів згідно рецептур та замовлень;

участь в інвентаризації;

підсобна робота;

робота з інфрачервоною сушкою/слайсером;

дотримання робочого місця в чистоті.

графік: Пн-Пт з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з технічних питань у відділ супроводження користувачів та ІТ-обладнання

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

вища освіта;

досвід роботи з підтримки ПЗ/техніки;

знання MS Linux і MS Windows для робочих станцій;

аналітичні здібності, орієнтація на клієнта, мультизадачність.

віддалена технічна підтримка користувачів корпоративної мережі з питань роботи ПК, програмного забезпечення, друку та сканування, встановлення програмного забезпечення;

встановлення та оновлення програмного забезпечення користувачам, налаштування конфігурацій РС, зовнішніх пристроїв на робочі станції.

конкурентна заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців країни;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку;

щорічні бонуси;

медичне страхування, повністю оплачене банком;

страхування життя, повністю оплачене банком;

пільги на медичне страхування родичів;

потужна підтримка на час воєнного стану за необхідності (допомога на житло, організація переїзду, організація віддалено роботи, матеріальна допомога тощо).

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник на кухню

Ресторан Острів

енергійність;

працьовитість;

охайність;

відсутність шкідливих звичок.

миття посуду (чорного);

прибирання кухні.

графік 09:00—22:00;

безкоштовне 2-разове харчування (смачні обіди та вечері);

форма видається.

Відправити резюме можна за посиланням:

Торговий представник

Strans

бажання навчатись та розвиватись;

впевнений користувач ПК (CRM, 1С, Excel, Microsoft Office);

високі комунікативні навики;

бажання працювати та розвиватись в активних продажах;

досвід на аналогічній посаді (не обов’язковий).

підбір та продаж запчастин для клієнтів;

робота з авто програмами, каталогами;

виконання плану продажів;

збільшення клієнтської бази;

моніторинг ринку, об’їзд існуючих клієнтів та пошук нових.

офіційне працевлаштування;

швидкий процес введення в посаду та оплачуване стажування;

складська наявність товару та широкий асортимент;

робота у великій українській компанії з молодим колективом;

графік роботи: 09.00−18.00 (Пн -Пт), 09:00−15:00 (дві суботи на місяць).

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер з обліку підакцизних товарів

ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані

знання обліку ведення підакцизних товарів;

відповідальність;

точність та уважність до деталей;

стресостійкість.

ведення обліку підакцизних товарів від первинних документів до звітності в роздрібній торгівлі.

офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається;

стабільний графік роботи 09:00 —18:00 в офісі;

стабільна заробітна плата;

повна підтримка в період адаптації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з розвитку мережі

Мультимаркет Аврора

досвід проведення успішних переговорів в різних сферах;

уміння знаходити нестандартні рішення;

наявність відмінних комунікативних навичок проведення переговорів (як агресивний, так і партнерський стиль) та навичок вироблення пропозицій і впровадження їх в практику;

амбіційність та проактивність, готовність до інтенсивної роботи;

високий рівень самомотивації, самоконтролю і відповідальності;

бажання і вміння інтенсивно працювати на результат і досягати максимуму;

стресостійкість;

впевнений користувач ПК;

обов’язкова наявність легкового авто і водійського посвідчення;

бажано наявність рекомендацій з попередніх місць роботи.

пошук приміщень (згідно вимог компанії);

ведення переговорів стосовно відкриття магазину;

своєчасне укладання договорів оренди на виключно вигідних для компанії умовах;

ведення переговорів, пов’язаних з діяльністю магазинів — з орендодавцями і всіма державними інстанціями;

своєчасне відкриття/закриття магазинів згідно: плану, терміну та прописаної стандартної інструкції;

виконання щомісячного плану з відкриттів об'єктів роздрібної торгівлі, згідно річного плану розвитку;

організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів в різних регіонах;

ведення переговорів з орендодавцями.

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка і лікарняні;

комфортний графік роботи;

гідний рівень винагороди.

Відправити резюме можна за посиланням:

Маркетолог

Volti

досвід роботи в галузі маркетингу від 1-го року;

знання та розуміння сучасних маркетингових стратегій та інструментів;

вміння працювати з аналітичними даними та проводити маркетинговий аналіз;

високий рівень комунікативних навичок та здатність працювати в команді;

креативність та інноваційне мислення;

впевнене володіння українською та російською мовами, англійська мова — буде перевагою;

вміння працювати з рекламними та аналітичними інструментами, такими як Google Analytics, Facebook ADS, Google Adwords тощо.

аналіз ринку та конкурентів для розробки ефективних маркетингових стратегій;

розробка та реалізація маркетингових кампаній, включаючи онлайн і офлайн канали комунікації;

управління брендом компанії та позиціонуванням на ринку;

планування та контроль бюджету маркетингових заходів;

взаємодія з рекламними агентствами та іншими партнерами з метою реалізації маркетингових проектів;

аналіз ефективності маркетингових заходів та звітування про результати.

цікава робота в успішній компанії;

можливість професійного та кар'єрного росту;

конкурентна заробітна плата та бонусна система;

дружня та сприятлива робоча атмосфера;

можливість впливати на розвиток бізнесу і бути частиною успішної команди.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник кухаря

Развилка

працьовитість;

чистоплотність;

енергійність;

відповідальність.

підтримання чистоти та порядку робочого місця.

миття, чищення та нарізка овочів, зеленні.

графік з 09:00 до 22:00;

4−5 робочих днів в тиждень.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу в меблевий салон (ТЦ "Плаза Парк")

DLM

досвід роботи в сфері продажів від 1-го року;

висока комунікабельність та навички переговорів;

знання асортименту меблів або бажання вчитися і розвиватися у цій галузі;

вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей;

відповідальність, організованість та вміння працювати з клієнтами.

консультування клієнтів щодо асортименту меблів та послуг, які надає компанія;

проведення продажів, ведення переговорів та укладання угод;

забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів;

підтримка позитивного іміджу компанії та збільшення клієнтської бази.

конкурентна заробітна плата та система бонусів;

можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку;

яскрава та цікава робота у стабільній компанії;

приємна атмосфера та дружня команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар на мангал

Ресторан Острів

досвід роботи;

особисті якості: старанність, охайність, пунктуальність, бажання зростати та підвищувати свої знання.

приготування та своєчасна видача страв за технологією;

дотримання санітарних норм.

цікава робота у команді професіоналів;

графік роботи: позмінний з 09:00 до 22:00;

гідна заробітна плата;

комфортне розташування біля ТРЦ «Мегамолл» (вул. 600-річчя 17);

корпоративне харчування (смачні обіди та вечері);

у роботі використовуються виключно високоякісні продукти.

Відправити резюме можна за посиланням:

Аналітик

Грош

освіта середньо-спеціальна, вища;

досвід роботи від 1-го року.

аналітика з проведення інвентаризацій;

аналітика з списання товарів на магазинах;

аналітика з планування норм списання на магазини;

розрахунок норм списання на магазини;

аналіз інвентаризаційної звітності.

графік роботи з Пн до Пт з 08:00 до 17:00, Сб і Нд - вихідні;

офіційне працевлаштування;

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

Veda

знання ведення первинної бухгалтерської документації, 1С, BAS.

ведення касових та банківських операцій, нарахування заробітної плати, облік запасів.

графік роботи Пн-Пт з 09:00 — 18:00 год.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар у кафе

Синергія Тім

 

приготування та своєчасна видача страв за технологією;

дотримання санітарних норм.

графік роботи: позмінний з 09:00 до 21:00;

можливість професійного та кар'єрного зростання;

комфортне розташування ТРЦ «Мегамолл» 3-й поверх (вул. 600-річчя 17) .

корпоративне харчування (смачні обіди та вечері);

у роботі використовуються виключно високоякісні продукти.

Відправити резюме можна за посиланням:

Рієлтор

ФОП Гапченко О. М.

володіння українською мовою;

комунікабельність та навички переговорів;

відповідальність, організованість та уважність до деталей.

введення переговорів з потенційними покупцями або орендарями;

підготовка та укладання договорів купівлі-продажу, оренди нерухомості;

підтримка взаємовідносин з клієнтами та партнерами.

 

гнучкий графік роботи та можливість працювати в команді професіоналів;

висока зарплатня;

можливість професійного розвитку та підвищення кваліфікації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

Stakan Coffee

любов до роботи, до кави;

вік 18−30, охайний зовнішній вигляд, гарна поставлена мова, пунктуальність, порядність;

розуміння педантичності;

розуміння роботи з професійною кавовою машиною;

розуміння роботи в закладах їжі.

 

графік роботи: 09:00−18:00

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар з приготування шаурми

ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані

комунікабельність, здатність швидко навчатись, грамотна мова;

тактовність, пунктуальність, відповідальність;

робота в команді та на результат;

досвід роботи з продуктами харчування, кухарем (буде перевагою).

приготування шаурми згідно з технологічних карт;

контроль якості продуктів, підтримка чистоту на робочому місці;

прийом товарів, участь у проведенні переобліку.

офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається;

позмінний графік роботи (7/7);

стабільна заробітна плата;

навчання;

прозора система мотивації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з персоналу

ТОВ Хоум-Нет

вища освіта або останній курс студентів університету;

високий рівень комунікабельності та гарні навички спілкування з людьми;

енергійність та бажання навчатися;

вміння працювати у команді та виконувати завдання відповідально;

орієнтація на результати та бажання рости в галузі рекрутингу.

пошук кандидатів: активний пошук потенційних кандидатів на різних ресурсах: вакансійних сайтах, соціальних мережах, базах даних;

співбесіди: проведення перших телефонних співбесід зі знайденими кандидатами та складання звітів про результати;

відбір кандидатів: підтримка у відборі інтерв'юйованих кандидатів для різних вакансій, зокрема підготовка списків кандидатів для розгляду менеджерами;

співпраця з командою: взаємодія із менеджерами і командами для розуміння вимог до кандидатів та підтримка в процесі відбору;

адміністративні завдання: ведення бази даних кандидатів моніторинг та аналіз ринку праці.участь в Hr-ініціативах.

повна зайнятість;

кар'єрний ріст і можливість навчання від професіоналів у сфері рекрутингу;

драйвова крута команда;

конкурентний та стабільний дохід;

корпоративне навчання, тренінги та командні заходи;

соціальні гарантії, корпоративне страхування;

фіксований графік роботи з 09:00 до 18:00 або з 08:00 до 17:00;

кава, чай, зручний сучасний офіс з генератором).

Відправити резюме можна за посиланням:

Консультант фінансовий у банк

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

вища економічна освіта;

досвід роботи в аналогічній сфері в банку — від 1-го року;

комунікабельність, навички проведення переговорів;

активна життєва позиція, орієнтація на результат.

продаж банківських продуктів (депозити, пластикові картки, пакети, рахунки тощо);

активний пошук, залучення та супровід клієнтів в усіх видах банківських послуг;

консультування клієнтів у відділенні;

формування та надання звітності.

конкурентна заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців країни;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку;

щорічні бонуси;

медичне страхування, повністю оплачене банком;

страхування життя, повністю оплачене банком;

пільги на медичне страхування родичів;

потужна підтримка на час воєнного стану за необхідності (допомога на житло, організація переїзду, організація віддалено роботи, матеріальна допомога тощо).

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

PerfettoFood

обов’язковий досвід роботи на аналогічній посаді (холодний/гарячий процес, приготування піци, бізнес-ланчів);

вміння дотримуватись стандартів закладу, технологічних карт при виготовленні страв;

знання правил та порядку зберігання продуктів харчування.

працелюбність, стресостійкість, витривалість, охайність та уважність.

здійснення процесу приготування страв відповідно до ТК;

визначення готовності страв, оформлення;

контроль зовнішнього вигляду страв для передачі готової продукції в зал.

високий рівень оплати праці;

графік роботи 3/3, з 8:30 до 22:00;

виплата з/п 2 рази на місяць (аванс та повний розрахунок);

корпоративне харчування;

комфортні умови праці (сучасне та професійне обладнання);

можливість кар'єрного та професійного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера

Країна Мрій

 

ведення первинної документації, внесення накладних, актів списання;

бухгалтерський облік;

ведення кадрового діловодства та штатного розпису;

нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, індексацій;

складання внутрішньої звітності;

робота в програмі 1С, в системі IIKO.

графік роботи 5/2, з 09:00 − 18:00;

навчання та розвиток разом із компанією;

ранкова кава та смачний обід;

цікаве корпоративне життя;

бонуси та мотиваційні програми.

Відправити резюме можна за посиланням:

Content manager

Bezbrendu

досвід роботи в сфері управління контентом, маркетингу або редакції 1 рік;

висока креативність та здатність генерувати оригінальні ідеї;

вміння працювати з соціальними медіа та іншими цифровими платформами;

відмінні комунікаційні навички;

велика увага до деталей та вміння працювати в умовах високої робочої навантаженості.

розробка та виконання стратегії контенту компанії;

створення цікавого, привабливого та оригінального контенту для наших соціальних медіа, веб-сайту та інших цифрових платформ;

редагування та оптимізація вже існуючого контенту;

аналіз та вимірювання ефективності контенту, використовуючи відповідні аналітичні інструменти;

вивчення та застосування новітніх трендів у галузі маркетингу та контенту для вдосконалення стратегії компанії.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник кондитера

Бегемоті

 

формування тістечок;

дотримання санітарних умов.

виплати щотижня;

дружний колектив;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Старший офіціант

Art Chef Cafe

досвід від 1-го року;

відкритість до нового та мислення, направлене на розвиток, а також пунктуальність, охайність і комунікативні навички.

обробка замовлень та обслуговування гостей відповідно до стандартів ресторану.

графік 3/3 або 4/4, позмінний;

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар-універсал

Ресторан Солоха

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

знання основ кулінарного мистецтва та різних кухонь світу;

вміння працювати у команді та під час високого темпу роботи;

уважність до деталей та бажання вдосконалювати свої навички;

відповідальність та організованість;

вміння працювати з кулінарним обладнанням.

підготовка і приготування страв згідно з меню компанії;

дотримання вимог до якості та презентації страв;

забезпечення чистоти та охайності на робочому місці;

збереження і правильне використання продуктів;

дотримання норм здорового харчування та безпеки праці.

конкурентоспроможна заробітна плата;

гнучкий графік роботи;

можливість підвищення кваліфікації та кар'єрного росту;

дружня та професійна робоча атмосфера.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер гастромаркету

ТС ПЛЮС (WINETIME)

вміння працювати в команді та дотримуватися встановлених процедур;

відповідальність та уважність до деталей.

викладання продукції за певною схемою;

оцінка товарного запасу конкретних найменувань, відстеження та своєчасне поповнення залишків;

проведення інвентаризації, допомога в пересуванні товарів на складі, прикріплення та зміна цінників;

організація зберігання товарів відповідно до правил і норм безпеки;

комплектація та підготовка товарів до відправлення;

ведення обліку товарів та контроль за запасами;

забезпечення належного підтримання чистоти та порядку на складі;

взаємодія з колегами та керівництвом для забезпечення ефективності і покращення процесів роботи.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар гарячого цеху

ФОП Шульга В.А.

порядність та бажання працювати.

оплачуване стажування;

безкоштовне харчування;

можливість карʼєрного росту;

робота у крутому дружньому колективі.

графік 4/2 з 10:00 до 22:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Вчитель англійської, німецької мови

Приватна дитиноцентрована школа Хаб Скул

вища освіта;

досвід взаємодії або викладання дітям;

грамотна усна та письмова українська та англійська мова;

креативність, бажання втілювати свої ідеї в життя;

володіння інформаційними технологіями на рівні досвідченого користувача;

вміння складати навчальні програми.

викладання для дітей віком 6−8 років або 9−14 років;

підготовка занять і навчальних матеріалів;

звітність в онлайн платформі;

ведення електронного журналу та наповнення бази знань школи;

спілкування з батьками дітей та надання їм зворотного зв’язку в системі.

5-ти денний робочий тиждень (Пн-Пт);

робота в дружньому та згуртованому колективі;

конкурентний рівень заробітної плати (враховуються категорії та педагогічний стаж);

академічна свобода викладання, креатив вітається;

офіційне працевлаштування, відпустка — 56 днів;

харчування за пільговою ціною;

комфортні умови роботи та повне забезпечення всім необхідним;

навчання задля підвищення кваліфікації;

робота офлайн (+ онлайн за необхідності) — можливо за 3 локаціями:

м.Вінниця, вул.Пирогова, 80а;

вул.Пирогова, 110а;

вул.Замостянська,15.

Відправити резюме можна за посиланням:

 

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Фахівець з бронювання авіаквитків

Aviacontact

без досвіду роботи;

знання англійської мови на рівні В2 (Upper-Intermediate) і вище;

впевнений користувач ПК;

уважність;

відповідальність;

уміння швидко сприймати та обробляти інформацію.

своєчасна обробка запитів з купівлі авіаквитків;

купівля авіаквитків;

заповнення інформації із закупівлі у системі замовника;

надання звітності по виконаній роботі.

попереднє навчання та робота в офісі;

графік роботи 5/2;

для студентів є можливість проходження практики;

дружня атмосфера, підтримка та допомога.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер ЗЕД

Нікан групп

знання англійської мови;

високі комунікативні навички (українська, англійська);

впевнений користувач ПК (1С  - бажано);

активна життєва позиція;

ефективне виконання поставлених завдань;

орієнтованість на досягнення результату;

прагнення заробляти більше.

пошук нових клієнтів за кордоном та по Україні;

проведення переговорів з потенційними клієнтами, формування комерційних пропозицій відповідно до їх потреб;

консультація та продаж послуг компанії;

супровід процесу підписання контрактів та договорів;

робота з документами та виписка рахунків для оплат;

забезпечення комплексного сервісу для клієнтів.

участь в різноманітних проєктах компанії;

робота в команді професіоналів;

конкурентний рівень заробітної плати;

комфортні умови праці у центрі міста.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бренд-маркетолог

Kosmotech

креативність;

організаторські здібності;

позитивний досвід на посаді Trade чи Brand-маркетолога;

вміння розуміти ціль, будувати шлях її досягнення, робити висновки, апгрейдити.

постійна комунікація із партнерами: створення спільних акцій, промо-активностей;

генерація ідей по пропозиціям для партнерів для колаборацій;

налагодження співпраці з інфлюєнсерами по просуванню брендів/товарів;

організація роботи дизайнерів, підрядників (від ТЗ до прийняття виконаної роботи);

аналіз результатів проведеної роботи та її постійне вдосконалення;

формування презентацій та можливі виступи з ними;

співпраця з контент-менеджерами та фотографами.

сучасний просторий офіс і комфортне робоче місце;

стабільна й конкурентна оплата праці;

корпоративне медичне страхування;

оплачувана відпустка та лікарняні;

корпоративне харчування;

можливість постійно розвиватися —компенсація 50% вартості бажаного навчання;

активний відпочинок — спортивні челенджі, подорожі, марафони, регулярні цікаві івенти різного спрямування;

молода проактивна команда, яка готова підкорювати космос;

піклування — є кухня, зона для обідів, безлімітна кава й смачненьке;

антиблекаут — забезпечені генератором, старлінком і навіть газовою плиткою.

Відправити резюме можна за посиланням:

Приймальник товару

Грош

 

прийом товару;

розміщення товару;

збір товару по накладній;

контроль зібраного товару;

робота з терміналом.

гнучкий графік роботи: з Пн до Пт з 08:00 до 17:00; або 7/7 по 11 год;

теплий та дружній колектив;

офіційне працевлаштування;

можливість кар’єрного росту;

стабільна заробітна плата і преміювання кращих працівників.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер (ТМЦ)

СП, ТОВ Вітмарк-Україна

вища освіта;

бажаним є досвід роботи на аналогічній посаді;

впевнений користувач програм MS Office, 1С.8, Medok;

знання нормативних документів щодо податкових накладних та розрахунків коригувань до податкових накладних, базових правил бухгалтерського та податкового обліку.

проведення аналізу отриманих первинних документів щодо їх відповідності вимогам законодавства та політики підприємства;

проведення щоденних занесень даних первинних документів до облікової системи;

участь у проведенні інвентаризацій;

проведення комунікації з контрагентами та проведення взаєморозрахунків з постачальниками.

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно з КЗпП;

стабільна робота у великій відомій компанії та дружньому колективі;

можливості навчання, підвищення кваліфікації, кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер

ТС ПЛЮС (WINETIME)

вміння працювати в команді та дотримуватися встановлених процедур;

відповідальність та уважність до деталей.

викладання продукції за певною схемою;

оцінка товарного запасу конкретних найменувань, відстеження та своєчасне поповнення залишків;

проведення інвентаризації, допомога в пересуванні товарів на складі, прикріплення та зміна цінників;

організація зберігання товарів відповідно до правил і норм безпеки;

комплектація та підготовка товарів до відправлення;

ведення обліку товарів та контроль за запасами;

забезпечення належного підтримання чистоти та порядку на складі;

взаємодія з колегами та керівництвом для забезпечення ефективності і покращення процесів роботи.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ТОВ Ізі Кредит

(ТМ iCredit)

активність;

комунікабельність;

стресостійкість;

цілеспрямованість.

робота з рекламою в офісі, та на телефонній лінії.

графік роботи вільний;

можна поєднувати з навчанням або з основною роботою.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер із закупівель

ТОВ Кріп-Мет

знання ПК на рівні впевненого користувача (1С 8, MS Officе);

знання ринку і досвід роботи в сфері будівництва (буде перевагою).

замовлення продукції у існуючих постачальників;

пошук нових постачальників продукції;

обробка замовлень.

 

гідна заробітна плата;

цікаві і амбітні задачі;

шалений робочий ритм;

постійне навчання;

підтримка.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

вища освіта;

навички активних продажів та роботи із запереченнями;

наявність компетенцій: орієнтація на результат, фокус на клієнті, ефективна комунікація, робота в команді, побудова контактів, стресостійкість;

вільне володіння українською мовою (в т.ч. діловою);

впевнений користувач ПК та планшету.

продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI;

здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку;

обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку;

оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях);

дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;

виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс.

робота в найбільшому та інноваційному банку України;

офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;

конкурентна заробітна плата;

медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;

корпоративне навчання;

сучасний комфортний офіс;

цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;

дружній професійний колектив та сильна команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

Пекар з приготування піци

мережа супермаркетів Сільпо

надається перевага кандидатам зі спеціальною освітою;

знання технології приготування.

заміс, формування та випічка піци;

викладення готової продукції на вітрину;

дотримання санітарно-гігієнічних норм праці.

кар'єрне зростання;

робота у великій компанії;

гідна та стабільна оплата праці;

якісне навчання;

дружній колектив;

корпоративні знижки на кулінарію та випічку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з формування замовлень

ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані

комунікабельність, здатність швидко навчатись, грамотна мова;

тактовність, пунктуальність, відповідальність;

робота в команді та на результат;

знання програми 1С;

аналітичні здібності.

прийом замовлень у телефонному режимі від продавців з торгових точок;

формування замовлень самостійно на основі залишків у магазинах.

офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається;

стабільний графік роботи: 08:00—17:00 в офісі;

стабільна заробітна плата;

прозора система мотивації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Пекар

Coffee Rite

досвід роботи на аналогічній посаді;

знання рецептур та технологій виготовлення кондитерських виробів;

відповідальність та пунктуальність;

уважність до деталей;

вміння працювати в команді та самостійно;

готовність до роботи у змінному графіку.

робота з масляним круасаном (від замісу до випікання);

робота з круасанами подвійного запікання (формування, випікання);

дотримання технологічних карт;

спостереження за якістю та свіжістю продукції;

виконання робіт з прибирання та підтримання чистоти на робочому місці;

дотримання вимог з охорони праці та безпеки харчових продуктів.

офіційне працевлаштування;

графік роботи 4/3 — 5/2, 07.30−15.30;

конкурентна заробітна плата;

дружній колектив та комфортні умови праці;

майстер класи для підвищення кваліфікації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу техніки Apple

IPeople

знання всього про Apple і не тільки;

бажання допомагати близьким із налаштуванням телефону і готовність завжди радо підказати та показати;

«свіжий» погляд та сучасні ідеї, розуміння в трендах та готовність постійно розвиватися (з командою, самостійно);

вміння говорити і консультувати, знаходження спільної мови з будь-ким;

досвід активних продажів, розуміння техніки роботи з запереченнями та післяпродажними послугами.

повноцінна консультація клієнта — від формування запиту до закриття покупки;

вміння підібрати для клієнта «саме те»;

участь у веденні бізнес процесів компанії;

презентація аксесуарів від Apple до ZK та додаткових послуг сервісу;

розвиток Instagram сторінки.

оплачуване стажування, з можливістю особистих продажів з перших днів роботи;

зручний графік для роботи та вільного часу;

гідна та конкурентоспроможна заробітна плата;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з закупівель

Makeup

досвід роботи в комерційних компаніях від 1-го року;

досвідчений користувач усіма офісними програмами;

знання MS Excel;

знання 1С (буде плюсом).

проведення аналізу товарообігу, контроль товарних залишків в програмі 1С;

оформлення замовлень товарного асортименту у постачальників;

комунікація з постачальниками, заключення договорів;

ведення всієї необхідної звітності.

робота в офісі;

повний робочий день з Пн по Пт з 09:00 до 18:00;

оплата праці два рази на місяць.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

Sharikava

відкритість та комунікабельність;

уважність та відповідальність;

ініціативність;

порядність та охайність.

 

гідна та вчасна заробітна плата двічі на місяць;

змінний графік роботи: 3/3 або 2/2;

графік роботи локації з 07:30 до 22:00;

повне навчання роботі з кавою і не тільки;

підвищення кваліфікації, тренінги, семінари, капінги;

можливість кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Direct-менеджер

Gift UP

базове розуміння ведення перемовин;

приємність та доброзичливість;

позитивний підхід до роботи та оточуючих.

комунікація, консультування та обробка заявок клієнтів;

робота з постійними клієнтами, які замовляли портрети 2 і більше разів;

ведення звітності в CRM-системі;

контроль оплат;

ведення таблиць.

плаваючий графік роботи, з можливістю працювати як в першу половину дня, так і в другу;

навчання сучасним трендам та програмам по веденню клієнтів за рахунок компанії;

можливість працювати віддалено в м. Вінниця;

повна зайнятість;

навчання працювати в різних сучасних програмах, ви будете в тренді.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар-технолог

Банка Спецій

активність;

уважність;

охайність;

відповідальність;

самостійність;

досвід розробки технологічних карт (бажано);

досвід розробки нових продуктів (бажаний).

виробництво сушених овочів/фруктів згідно рецептур та замовлень;

участь в інвентаризації;

підсобна робота;

робота з інфрачервоною сушкою/слайсером;

дотримання робочого місця в чистоті.

Графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Торговий представник

Strans

знання будови авто (буде перевагою);

бажання навчатись та розвиватись;

впевнений користувач ПК (CRM, 1С, Microsoft Office);

високі комунікативні навички;

бажання працювати та розвиватись в активних продажах;

хороші водійські навички, знання міста та області;

досвід роботи на аналогічній посаді (не обов’язково).

підбір та продаж запчастин для клієнтів;

робота з авто програмами, каталогами;

виконання плану продажів;

збільшення клієнтської бази;

моніторинг ринку, об’їзд існуючих клієнтів та пошук нових.

офіційне працевлаштування;

швидкий процес введення в посаду та оплачуване стажування;

складська наявність товару та широкий асортимент;

робота у великій українській компанії з молодим колективом;

графік роботи: 09:00−18:00 (Пн -Пт), 09:00−15:00 (дві суботи на місяць).

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з персоналу, помічник у відділення

Euro zet

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

знання процесу та організації роботи з персоналом;

вміння проводити співбесіди та оцінювати кандидатів;

відмінні комунікативні навички та здатність до співпраці;

впевнене володіння українською мовою, знання англійської мови (буде перевагою);

високий рівень відповідальності та організованості.

проведення активного пошуку кандидатів для компанії;

проведення співбесід зі згоди менеджера з персоналу;

координація процесу оформлення нових співробітників;

підтримка та консультування персоналу в питаннях, пов’язаних з роботою та кар’єрним ростом;

співпраця з іншими відділами компанії для забезпечення ефективної роботи всього колективу.

конкурентна заробітна плата та система преміювання;

можливості для професійного розвитку та кар'єрного зростання;

дружня та сприятлива робоча атмосфера;

зручне розташування офісу.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар з приготування шаурми

ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані

комунікабельність, здатність швидко навчатись, грамотна мова;

тактовність, пунктуальність, відповідальність;

робота в команді та на результат;

досвід роботи з продуктами харчування, кухарем (буде перевагою).

приготування шаурми згідно з технологічних карт;

контроль якості продуктів, підтримка чистоти на робочому місці;

прийом товару та участь у проведенні переобліку.

офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається;

позмінний графік роботи (7/7);

стабільна заробітна плата;

навчання;

прозора система мотивації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст відділу розрахунків

Страхова группа ТАС

середня або вища освіта;

досвід роботи у врегулюванні страхових випадків (бажано);

обов’язкове знання будови автомобіля;

впевнений користувач ПК;

відповідальність;

комунікабельність;

націленість на результат.

оцінка транспортних засобів;

технічна оцінка збитку.

офіційне працевлаштування;

можливість застосувати напрацьований досвід та вміння;

кар'єрне зростання та підтримка керівництва;

широкі можливості самореалізації, отримання нових знань і навичок.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу меблів (ТЦ "ПлазаПарк")

ФОП Лемішевський С.П.

вища освіта (бажано);

досвід у продажі меблів;

знання технік продажів;

робота в MS Office (Word, Excel) на рівні впевненого користувача;

вільне володіння українською мовою;

високий рівень грамотності;

продаж меблів за зразками та з каталогів фабрик;

самоорганізованість;

комунікабельність;

відповідальність;

бажання вчитbся новому.

консультування клієнтів у салоні;

індивідуальний підхід до клієнта;

оформлення та супровід замовлень;

прийом та розміщення товару;

підтримання порядку в салоні та на робочому місці.

графік роботи: 5/2 або 3/3;

у воєнний час: Пн - Сб з 10:00 до 19:00 а Нд з 10:00 по 18:00;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет;

меблевий салон в ТЦ «Plazapark».

Відправити резюме можна за посиланням:

Оператор 1C

Синергія Тім

досвід роботи у 1С 8.1 (знання програми Store House (буде перевагою), але також готові навчити на підприємстві);

уважність до деталей, скрупульозність, швидкість, пунктуальність;

вміння працювати в команді і самостійно організовувати свою роботу.

ведення первинної документації в програмі 1С 8.1; (акти звірки, переобліки, звірка з постачальниками, аналіз цін).

офіційне працевлаштування;

корпоративні обіди (смачні обіди);

графік роботи: Пн-Пт 09:00—18:00 (13:00—14:00 обідня перерва);

своєчасна заробітна плата;

можливість професійного зростання та розвитку;

дружній колектив та комфортний офіс;

зручне розташування (вул.600-річчя 17 ТРЦ Мегамолл).

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

PerfettoFood

досвід роботи на аналогічній посаді (холодний/гарячий процес) (обов’язковий);

вміння дотримуватись стандартів закладу, технологічних карт при виготовленні страв;

знання правил та порядку зберігання продуктів харчування;

працелюбність, стресостійкість, витривалість, охайність та уважність.

здійснення процесу приготування страв відповідно до ТК;

визначення готовності страв, оформлення;

контроль зовнішнього вигляду страв для передачі готової продукції в зал.

високий рівень оплати праці;

графік роботи 3/3, з 8:30 до 22:00;

виплата заробітної плати 2 рази на місяць;

корпоративне харчування;

комфортні умови праці (сучасне та професійне обладнання);

можливість кар'єрного та професійного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Старший менеджер відділу продажу

Будинок Полімерів

досвід роботи у інтернет-продажах від 1-го року;

комунікативні та лідерські навички;

вміння аналізувати данні та приймати обґрунтовані рішення;

вміння роботи з комп’ютером на рівні впевненого користувача;

уважність та відповідальність;

знання 1С;

досвід роботи з СRM;

розуміння алгоритмів інтернет-продажів.

підбір, навчання та адаптація підлеглих;

розробка та коригування KPI для менеджерів;

контроль дотримання стандартів якості обслуговування;

вирішення конфліктних ситуацій;

приймання участі в розробці практик Cross-Sell та Up-Sell;

аналіз ведення CRM-системи;

контроль взаєморозрахунків з клієнтами.

офіційне оформлення згідно КЗпП України;

повний робочий день: Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб в черговому режимі (1 раз на 3 тижні);

робота в офісі з власним складом.

Відправити резюме можна за посиланням:

Рекрутер

Headway.Global

 

продзвон кандидатів, які відгукнулись на вакансію;

проведення співбесіди та доведення кандидата до керівника;

закриття вакансій та допомога новачкам в адаптації;

проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами, а також — групові співбесіди з претендентами як в онлайн, так і офлайн форматі;

робота в суперзручній CRM — системі;

пропрацювання холодної бази кандидатів та доведення їх до співбесіди.

вчасна оплата праці;

зручний графік роботи з 11:00 — 19:30, робочі Сб та Нд (2 вихідні посеред тижня на вибір);

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний;

офіс, у якому завжди є світло, завдяки потужним генераторам, та нема проблем з інтернетом, завдяки старлінкам. п’ять різних робочих зон, зручна кухня, два конференц-зали, ігрові кімнати, м’які та зручні пуфи, ти можеш обрати будь-яку комфортну для тебе зону;

покрокова система адаптації;

постійний розвиток та зростання;

забезпечення усім необхідним для початку ефективної роботи: сучасне устаткування, корпоративний мобільний зв’язок;

крута система освіти в компанії;

корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор магазину

ТОВ Омега

вища, незакінчена вища освіта;

вільне володіння українською мовою;

готовність до навчання;

впевнений користувач ПК.

організація та забезпечення безперервної роботи магазину;

контроль строків реалізації продукції (прийом, списання, повернення);

забезпечення обслуговування покупців на високому рівні;

організація та проведення інвентаризації;

контроль роботи персоналу.

можливість розвитку та кар'єрне зростання (корпоративне навчання);

офіційне працевлаштування;

корпоративні знижки у магазинах;

гідна та своєчасна оплата праці з можливістю росту (виплата 2 рази/місяць);

оплачувана відпустка.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-менеджер

ВМ Техніка

розуміння якісного контенту і навіщо він потрібен;

розуміння принципів роботи CMS;

бажання розвивати технічні знання, паралельно розкриваючи свою творчу особистість створенням крутого контенту;

знання термінів «мета-тег», «семантика», «ключове слово» та «унікальність тексту».

розробка і затвердження контент-план для інтернет-проєкту;

створення і розміщення контенту на відповідних сторінках сайту та інших платформах комунікації (соціальних сітках);

внесення пропозицій щодо доробки концепції, вмісту сайту, додавання нового сервісу для користувачів сайту;

слідкування за відповідністю текстового наповнення сайту, постійно оновлюючи інформацію;

складання технічних завдань для авторів статей та контроль відповідності отриманого контенту його вимогам;

робота із зовнішніми і внутрішніми джерелами інформації, здійснення відбору та аналізу достовірності інформації для розміщення на сайті;

виконання роботи по структуруванню рубрик та розділів сайту, надаючи керівництву пропозиції щодо доцільності та оптимізації їх кількості;

перевірка на відповідність та адаптивність усіх матеріалів до розміщення на інтернет-ресурсах компанії відповідно до внутрішніх стандартів (графічні зображення, текстовий контент, відео, тощо);

формування карток товару;

заливка текстів від SEO спеціалістів;

формування акцій.

цікава робота з можливістю постійного росту та набуття нового досвіду;

теплий і зручний офіс, оснащений необхідною технікою і засобами для безперебійного постачання світла та доступу до мережі інтернет;

графік роботи: з 09:00 до 17:00, Сб/Нд вихідні;

смачна кава;

офіційне працевлаштування зі стабільною заробітною платнею, оплачуваною відпусткою та лікарняними.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу нерухомості

АН Melange Realty

максимальна вмотивованість та чітке розуміння, що робота на власний фінансовий результат;

проактивність і готовність багато працювати для досягнення бажаного результату;

комунікабельність, вміння вести перемовини, бажання розвиватися та навчатися;

досвід роботи в сфері продажів вітається.

моніторинг ринку нерухомості;

консультації з питань оренди та продажу;

підбір нерухомості по запиту клієнтів;

проведення показів об'єктів;

реклама об'єктів нерухомості на маркетплейсах та інших ресурсах.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

Coffee Boroda

 

 

робота в потужному позитивному колективі з мега крутим керівництвом;

комфортні умови праці в сучасній кав’ярні;

можливість постійного навчання;

можливість впливати на свій заробіток.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник юриста

Autostrada

вища юридична освіта;

досвід роботи за спеціальністю – 1 рік;

відмінне знання господарського, цивільного, податкового, адміністративного, трудового, земельного права, знання цивільного, господарського, адміністративного процесу;

високий рівень відповідальності, уважність, самостійність, вміння працювати з великим обсягом інформації в режимі багатозадачності;

аналітичний склад розуму, уважність, ініціативність та креативність в роботі; вміння знаходити нестандартні підходи для вирішення поставлених завдань.

договірна робота (підготовка, погодження, укладання, супроводження договорів постачання, оренди, послуг, підряду/субпідряду, перевезення, зберігання, лізингу, ЗЕД, страхування, договорів на придбання/відчуження нерухомості, в т.ч. земельних ділянок, будь-яких інших угод пов’язаних з діяльністю підприємства);

аналіз корпоративної діяльності, трудових і договірних відносин;

робота з контролюючими та правоохоронним органами;

розробка/погодження внутрішніх нормативних документів;

робота з нотаріусами, реєстраторами, державними (контролюючими) органами (відповіді, запити, листи, заяви, клопотання тощо);

підготовка листів, запитів до державних органів з питань, пов’язаних з діяльністю компанії.

конкурентна заробітна плата;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;

робота у великій соціально відповідальній інфраструктурній компанії, яка фокусується на відбудові України;

дружній колектив;

масштабні проєкти.

Відправити резюме можна за посиланням: