|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
English teacher (online) |
All Right |
володіння англійською мовою (В2 та вище). |
|
гнучкий графік роботи; робота з дому або будь-якої точки планети, без витрати часу на поїздки; відключення світла не є перешкодою; стабільна та конкурентоспроможна заробітна плата + гнучка система мотивації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер |
Синергія Тім |
знання фото та відеоредакторів; корекція кольору фото, створення анімації за шаблоном, відео та ін; досвід роботи у ресторанах або кафе (буде перевагою); знання соціальних мереж: Facebook, Instagram, розуміння особливості їхнього просування; базові навички дизайну, почуття стилю/почуття смаку; уважність та відповідальність; бажання рости і навчатися. |
складання контент плану; створення фото та відео, написання текстів, що продають; вміти аналізувати активну публіку конкурентів. |
робота в компанії, що активно розвивається (наразі наша компанія налічує три заклади: ресторани та кафе); зручне та комфортне місце розташування ТРЦ «Мегамолл» 3-й поверх; безкоштовні обіди та вечері; 5 робочих днів та 2 вихідних (неповна зайнятість, але повністю віддаленого формату роботи — не має, тому що ваше основне завдання створення контенту на підприємстві); допомога у стажуванні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Управління обслуговування громадян |
Пенсійний фонд Вінниччини |
освітньо-кваліфікаційний рівень не нижче молодшого бакалавра/бакалавра; амбітність; відповідальність; креативність. |
|
|
Контактний телефон: (0432) 50-45-29 |
Управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг |
Пенсійний фонд Вінниччини |
освітньо-кваліфікаційний рівень не нижче молодшого бакалавра/бакалавра; амбітність; відповідальність; креативність.
|
|
|
Контактний телефон: (0432) 50-45-29 |
Управління інформаційних систем та електронних реєстрів |
Пенсійний фонд Вінниччини |
освітньо-кваліфікаційний рівень не нижче молодшого бакалавра/бакалавра; амбітність; відповідальність; креативність. |
|
|
Контактний телефон: (0432) 50-45-29 |
Менеджер з опрацювання вхідних дзвінків |
Dnipro-M |
грамотна розмовна та письмова українська; багатозадачність; вміння орієнтуватись у великому обсязі інформації; бажання вирішити питання в кожній розмові; вміння працювати в команді; вміння швидко адаптуватись під зміни та нововведення; позитивний настрій та любов до спілкування з клієнтами. |
прийом та обробка вхідних дзвінків; оформлення продажів та додаткових продажів; консультація споживача щодо його звернення на гарячу лінію. |
можливість реалізації найсміливіших рішень та проєктів в масштабній компанії; колектив, що заряджає; можливість роботи з міжнародними проєктами (представлені в трьох країнах Європи); горизонтальне та/або вертикальне карʼєрне зростання; індивідуальна система знижок в мережі заправок WOG; тренінги та бізнес-івенти від академії корпоративного розвитку; безлімітна кава-брейк, смаколики та фрукти в офісі; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (9 годин робочих). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Kava by Woods |
досвід роботи баристою від 1-го року; вміння ефективно працювати в команді та в стресових ситуаціях; відмінні комунікативні навички та ввічливе ставлення до клієнтів; знання різноманітних методів приготування кави та бариста-технік; бажання вчитися та вдосконалювати свої навички. |
приготування кавових напоїв за різними рецептами; ретельне дотримання рекомендацій щодо якості та смаку кави; обслуговування клієнтів та надання консультацій щодо вибору напоїв; забезпечення чистоти та порядку на робочому місці; дотримання стандартів безпеки та гігієни. |
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи та можливості кар'єрного росту; можливість працювати в сучасному середовищі, спілкуватися з цікавими людьми та розвивати свої професійні навички. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Графічний дизайнер |
ФОП Сидоренко В.В. |
відповідальний підхід до виконання завдань; готовність розвиватися та отримувати нові знання разом з нашою командою; професійне володіння програмами Illustrator/PhotoShop/Figma, наявність навичок роботи з банерами; володіння навичками тайм-менеджменту; креативність; уважність; швидкість. |
створення рекламних банерів/візуального супроводу новин/блогу/телеграму; створення корпоративного стилю та брендбуку, розробка візуальної айдентики бренду КО (сумісно з маркетологом); створення та адаптація макетів для поліграфічної продукції; організація процесу виконання завдань згідно дедлайнів. |
гідна заробітна плата; оплачувані відпустки; офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн-Пт — 09:00—18:00 Сб ч/з одну — 09:00−15:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
АТ Укртелеком |
досвід роботи в продажах та обслуговуванні (буде перевагою); вміння виявляти потреби клієнта; володіння ПК на рівні впевненого користувача (MS Word, Excel). |
забезпечення роботи центру обслуговування абонентів м. Вінниця; виконання планових показників з обслуговування; проведення активностей по залученню абонентів на підключення. |
офіційне працевлаштування та зручний графік: Пн-Чт: 08:30—17:30/Пт: 08:30—16:15; команда однодумців, яка може надати допомогу і підтримку; середовище для навчання та професійного розвитку навіть в умовах воєнного часу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер |
Мільйон Квітів |
творчість та відповідальність. |
написання текстів для соціальних мереж; підготовка фото та відео матеріалів; розробка креативних ідей для бренду; оформлення контенту для сторіс. |
яскрава робоча атмосфера; конкурентна заробітна плата; можливість професійного зростання та розвитку кар'єри. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Синергія Тім |
|
приготування та своєчасна видача страв за технологією; дотримання санітарних норм. |
цікава робота у команді професіоналів; графік роботи: позмінний, з 10:00 до 22:00; комфортне розташування ТРЦ «Мегамолл» 3-й поверх (вул. 600-річчя 17). корпоративне харчування (смачні обіди та вечері); у роботі використовуються виключно високоякісні продукти. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (освітні послуги) |
Школа англійської мови Flash |
амбітність; комунікабельність; бажанням допомагати іншим. |
|
робота в сучасному офісі у центрі міста Вінниця; конкурентна заробітна плата та бонусна система; офіційне працевлаштування; постійне підвищення кваліфікації у внутрішній академії компанії; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; дружній колектив та командні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста в мережу кав'ярень |
Coffee ToGo |
відповідальність та пунктуальність; комунікабельність та охайність. |
прийом та видача замовлень; приготування напоїв; продаж супутніх товарів; розрахунок гостей; підтримання чистоти у закладі. |
графік роботи: 3/3. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
ADS |
високі комунікативні навички та вміння вести переговори; вміння працювати в команді та досягати результату; математичний склад розуму та любов до розрахунків та цифр. |
проведення консультацій з клієнтами та надання інформації про продукцію компанії; підготовка та оформлення замовлень на товари компанії; проведення презентацій продукції; забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів. |
конкурентна заробітна плата; робота в стабільній компанії з високою репутацією на ринку; можливість професійного росту та розвитку кар'єри; дружній та професійний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер ПДВ |
Мега Трейд Юкрейн |
знання бухгалтерії і реєстрації ПДВ. |
ведення ПДВ, акти, рахунки. |
часткова або повна зайнятість, офіс в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Старший фахівець з операційно-касового обслуговування |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
вища освіта; досвід роботи з грошовими коштами від 6 місяців; знання нормативних документів стосовно касової діяльності; прагнення до розвитку та кар'єрного зростання. |
розрахунково — касове обслуговування фізичних та юридичних осіб; ведення касової звітності; продаж банківських продуктів. |
конкурентна заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців країни; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку; щорічні бонуси; інші виплати, доплати/надбавки у відповідності до чинного законодавств України; медичне страхування, повністю оплачене банком; страхування життя, повністю оплачене банком; пільги на медичне страхування родичів; потужна підтримка на час воєнного стану за необхідності (допомога на житло, організація переїзду, організація віддалено роботи, матеріальна допомога тощо); 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України; доступ до навчальних програм за міжнародними стандартами та практиками, включаючи школу лідера, школу продуктового мислення, Аgile академію та широку палітру мікро-тренінгів (від Sql Bi до Eq); широкі можливості для міжнародної мобільності; робота в банку, який має сертифікат топ-роботодавця та роботодавця, дружнього до молоді. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
ТОВ Ева Кар |
вища фінансово-економічна освіта; знання податкового кодексу, стандартів бухгалтерського обліку, розпоряджень, нормативної та іншої документації; знання 1-С 8.3, MS Excel, касової дисципліни та РРО. |
робота з програмним РРО; ведення первинної документації; контроль своєчасності надходження і правильності оформлення документів; складання та підписання договорів. |
офіційне працевлаштування; зручний графік роботи: з 09:00 до 18:00, Сб., Нд. — вихідний; своєчасна виплата заробітної плати: 2 рази на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар-універсал |
Развилка |
охайність; здатність до активної роботи; неконфліктність; любов до порядку; вміння та бажання працювати в команді. |
знання усіх ТК; знання процесу за яким закріплений; дотримання чистоти робочого місця. |
графік роботи: 3/3, з 9:00 до 22:00; вечірній трансфер.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер |
Vnedorognik.ua |
досвід роботи в сфері від 1 року; досвід та розуміння процесів адаптації нових співробітників; адаптивність та вміння переключатись між різними проєктами; досвід в побудові системи розвитку персоналу. |
участь в побудові HR-процесів; підбір нових членів команд на різних проєктах; побудова системи адаптації нових працівників; створення комфортних умов для колег; пропонування та втілення в життя ідей та новації. |
офіс в м. Вінниці, район Поділля; молодий, веселий та дружній колектив; офіційне працевлаштування; можливість працювати над цікавими проєктами в різних напрямках. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Мультимаркет Аврора |
готовність до відряджень; досвід проведення якісних та кількісних досліджень (бажано); досвід проведення фокус-груп та глибинних інтерв'ю (бажано); досвід реалізації дослідницьких проєктів, зокрема із залученням зовнішніх партнерів; відмінні презентаційні та організаційні здібності; високий рівень інтерпретації інформації; знання MS Office (високий рівень володіння Power Point чи будь-якою програмою для створення презентацій); знання Google Docs (високий рівень володіння Google Forms чи будь-якою програмою для проведення online/offline опитувань). |
організація дослідницької роботи у департаменті: взаємодія з іншими підрозділами, складання плану досліджень, бюджетування дослідницької діяльності; проведення досліджень клієнтського досвіду; створення звітів з досліджень і презентація їх замовнику і зацікавленим сторонам; підготовка рекомендацій для бізнесу за результатами досліджень. |
офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка і лікарняні; комфортний графік роботи; гідний рівень винагороди; мотивацію та систему наставництва; дружню привітну робочу атмосферу, команду однодумців; можливість швидкого кар'єрного зростання; щотижневі онлайн збори компанії із можливістю задати питання генеральному директору; щомісячні бонуси на покупки товарів в нашій мережі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Auto Chemical Colors |
бажання працювати. |
робота з клієнтами, збір замовлень і регулярний контроль поставок товару; контроль дебіторської заборгованості та оплати товарів за укладеними договорами; підготовка комерційних пропозицій; підтримка клієнтської бази і налагодження довготривалих партнерських відносин з клієнтами на всіх рівнях; формування позитивного іміджу компанії; |
молода і амбітна команда, готова до взаємодопомоги; участь в активному розвитку себе і компанії; комфортні умови роботи і корпоративного відпочинку; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу в меблевий салон (ТЦ «Плаза Парк») |
DLM |
досвід роботи в сфері продажів від 1- року; висока комунікабельність та навички переговорів; знання асортименту меблів або бажання вчитися і розвиватися у цій галузі; вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей; відповідальність, організованість та вміння працювати з клієнтами. |
консультування клієнтів щодо асортименту меблів та послуг, які надає компанія; проведення продажів, ведення переговорів та укладання угод; забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів; підтримка позитивного іміджу компанії та збільшення клієнтської бази. |
конкурентна заробітна плата та система бонусів; можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку; яскрава та цікава робота у стабільній компанії; приємна атмосфера та дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Секретар |
ПрАТ ПлазмаТек |
вища освіта (бажано диплом з відзнакою); комунікабельність, уважність, відповідальність, ввічливість, пунктуальність; бажання вчитись та розвиватись; володіння ПК на рівні користувача офісних програм; бажане знання англійської мови. |
|
гідна оплата; можливості професійного розвитку та кар'єрного зростання; дружна команда; офіційне працевлаштування; повна зайнятість (графік роботи з 09:00−18:00 крім вихідних); іногороднім часткова компенсація оренди житла. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аналітик |
Грош |
освіта середньо-спеціальна, вища; досвід роботи від 1-го року. |
аналітика з проведення інвентаризацій; аналітика з списання товарів на магазинах; аналітика з планування норм списання на магазини; розрахунок норм списання на магазини; аналіз інвентаризаційної звітності. |
графік роботи з Пн до Пт 08:00 до 17:00, Сб і Нд вихидні; офіційне працевлаштування; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Мережа ресторанів TerraMare |
вміння працювати в команді; привітність та охайність; досвід роботи бажаний, але не є обов’язковим. |
зустріч та обслуговування відвідувачів закладу; прийняття замовлень на самовиніс; підтримання чистоти та порядку в робочій зоні. |
графік роботи: позмінний, 10:00—22:00−22:30; своєчасна та стабільна виплата двічі на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Старший фахівець з операційно-касового обслуговування |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
вища освіта; досвід роботи з грошовими коштами від 6-ти місяців; знання нормативних документів стосовно касової діяльності; прагнення до розвитку та кар'єрного зростання. |
розрахунково — касове обслуговування фізичних та юридичних осіб; ведення касової звітності; продаж банківських продуктів. |
конкурентна заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців країни; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку; щорічні бонуси; інші виплати, доплати/надбавки у відповідності до чинного законодавств України; медичне страхування, повністю оплачене банком; страхування життя, повністю оплачене банком; пільги на медичне страхування родичів; потужна підтримка на час воєнного стану за необхідності (допомога на житло, організація переїзду, організація віддалено роботи, матеріальна допомога тощо); 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України; доступ до навчальних програм за міжнародними стандартами та практиками, включаючи школу лідера, школу продуктового мислення, аgile академію та широку палітру мікро-тренінгів (від sql bi до eq); широкі можливості для міжнародної мобільності; робота в банку, який має сертифікат топ-роботодавця та роботодавця, дружнього до молоді; робота в провідному банку Європи з міжнародним охопленням (Bnp paribas group − один із найуспішніших і найбільших банків світу). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор кафе |
Синергія Тім |
досвід роботи адміністратором кафе, ресторану та ін; активна життєва позиція; прагнення до розвитку; вміння планувати та працювати на результат. |
організація роботи персоналу; навчання, мотивація, контроль офіціантів; спілкування з гостями, створення теплої та гостинної атмосфери; контроль касової дисципліни; робота з документацією, звіти. |
графік роботи 09:00- 21:00 (15 робочих змін); офіційне працевлаштування; стабільна оплата праці; корпоративне харчування (смачні обіди та вечері); зручне розташування: ТРЦ «Мегамолл» вул. 600-річчя 17. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-спеціаліст |
Beauty Promotion |
енергійність; екстраверт, вміння знаходити спільну мову у жіночому колективі; готовність розвиватися і рости. |
складання контент-плану на місяць і погодження з керівництвом (з розрахунком 3−5 постів в тиждень та 5−7 сторіс в день); щоденна зйомка контенту в косметології (фото/відео); написання текстів під публікаціями (грамотно); вміння працювати в мобільних додатках по роботі з фото/відео InShot, Lightroom, Instories, Magicerasor, Picsart, Caption, Canva, Facetune, Snapseed та аналогами; написання сценаріїв для відео та погоджувати зі спеціалістами та керівництвом; збір відгуків у клієнтів та переможців розіграшів; проведення розіграшів, конкурсів; моніторинг конкурентів та тренди, пропонування ідеї/теми для цікавого контенту; ведення статистики інстаграму, щотижня фіксування головних метрик та пропонування заходів з їх підвищення; публікування контенту у Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, Google My Business. |
графік Пн-Пт 09:30 — 18:00 або 10:00 — 18:30 (30 хв на обід). за потреби у Сб чи Нд на кілька годин, але потім цей час можна компенсувати за рахунок робочого часу; офіс в центрі міста (вул. Соборна); стажування до 2 тижнів; оплачуваний випробувальний термін; лояльне керівництво, з яким можна погодити додаткові вихідні або відпроситися за потреби. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Суші-бар Sushi Хіт |
вміння працювати в колективі; відданість своїй справі. |
швидке виконання замовлень; красиве оформлення, охайність; вміння працювати з технологічними картами. |
графік з 10:00 до 22:00 3/3. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Обліковець 1C |
Беліф |
бухгалтерська, фінансова або економічна освіта не нижче рівня «бакалавр»; досвід роботи бухгалтером (первинна документація), економістом, оператором 1С — від 1-го року; відмінне володіння ПК, досвід роботи у 1С 8.3 та відмінне володіння MS Office; розуміння побудови роботи дистрибуційних компаній; високий рівень відповідальності та самоорганізації; вміння працювати у команді та в умовах багатозадачності. |
звірка з контрагентами; збір та архівування первинної документації; проведення актів наданих послуг від постачальників; проведення підзвітних коштів, авансових звітів; проведення витрат палива та мобільного зв’язку; проведення касових ордерів; формування заявок на витрату коштів; формування звітів по дебіторській та кредиторській заборгованості (по запиту). |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; цікаві та амбіційні цілі та задачі; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця — 09:00—17:00), вихідні: Сб, Нд; достойна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; дружній та професійний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар |
ПП Вінницька паляниця |
|
робота в виробничому цеху, випічка хлібобулочних виробів. |
графік роботи - доба через дві. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар піци |
Грош |
відповідальність; працьовитість; акуратність; любов готувати. |
приготування піци; нарізання інгредієнтів до піци; обслуговування покупців. |
робота у великій та успішній компанії; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; графік роботи 7/7 по 11 год; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Комірник |
ТОВ Омега |
досвід роботи на складі (робота з ПК та зі сканером); знання автозапчастин; бажання працювати. |
прийом вантажу за допомогою термінала; переглядом деталей на виявлення браку; видача замовлень клієнтам. |
стабільна заробітна плата, виплата два рази на місяць, офіційне працевлаштування — 24 днів відпустки, оплата лікарняних; сезонний спецодяг; графік роботи: Пн-Пт, 09:00 —18:00 + 2 Сб /місяць, 09:00 —15:00; місцезнаходження: вул. М. Шимка, 52. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської мови (онлайн) |
Englishdom |
любов до англійської, володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; прагнення навчити і привести студента до результату; постійний розвиток і прокачка своїх навичок. |
|
гідний рівень доходу та система бонусів; стабільне завантаження — більше не потрібно шукати студентів самостійно; гнучкий графік роботи (повна або часткова зайнятість, ранок чи вечір, будні дні або вихідні); онлайн-платформа Ed Class — розроблені аудіо, відео програми навчання, реалізована автоперевірка домашнього завдання; мотивовані студенти, які чекають наставника для отримання знань; підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації; тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і Native Speakers; спілкування в community з 900+ вчителів; 50% оплата міжнародної сертифікації викладачів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з персоналу |
ТОВ Хоум-Нет |
вища освіта або останній курс студентів університету; високий рівень комунікабельності та гарні навички спілкування з людьми; енергійність та бажання навчатися; вміння працювати у команді та виконувати завдання відповідально; орієнтація на результати та бажання рости в галузі рекрутингу. |
пошук кандидатів: активний пошук потенційних кандидатів на різних ресурсах: вакансійних сайтах, соціальних мережах, базах даних; співбесіди: проведення перших телефонних співбесід зі знайденими кандидатами та складання звітів про результати; відбір кандидатів: підтримка у відборі інтерв'юйованих кандидатів для різних вакансій, зокрема підготовка списків кандидатів для розгляду менеджерами; співпраця з командою: взаємодія із менеджерами і командами для розуміння вимог до кандидатів та підтримка в процесі відбору; адміністративні завдання: ведення бази даних кандидатів моніторинг та аналіз ринку праці, участь в HR-ініціативах. |
повна зайнятість; кар'єрний ріст і можливість навчання від професіоналів у сфері рекрутингу; драйвова крута команда; конкурентний та стабільний дохід; корпоративне навчання, тренінги та командні заходи; соціальні гарантії, корпоративне страхування; фіксований графік роботи з 09:00 до 18:00 або з 08:00 до 17:00; кава, чай, зручний сучасний офіс. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Вчитель англійської, німецької мови |
Приватна дитиноцентрована школа Хаб Скул |
вища освіта; досвід взаємодії або викладання дітям; грамотна усна та письмова українська та англійська мова; креативність, бажання втілювати свої ідеї в життя; володіння інформаційними технологіями на рівні досвідченого користувача; вміння складати навчальні програми. |
викладання для дітей віком 6−8 років або 9−14 років; підготовка занять і навчальних матеріалів; звітність в онлайн платформі; ведення електронного журналу та наповнення бази знань школи; спілкування з батьками дітей та надання їм зворотного зв’язку в системі. |
5-ти денний робочий тиждень (Пн-Пт); робота в дружньому та згуртованому колективі; конкурентний рівень заробітної плати (враховуються категорії та педагогічний стаж); академічна свобода викладання, креатив вітається; офіційне працевлаштування, відпустка — 56 днів; харчування за пільговою ціною; комфортні умови роботи та повне забезпечення всім необхідним; навчання задля підвищення кваліфікації; робота офлайн (+ онлайн за необхідності) — можливо за 3 локаціями: м.Вінниця, вул.Пирогова, 80а; вул.Пирогова, 110а; вул.Замостянська,15. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Маркетолог (просування брендів) |
Kosmotech |
позитивний досвід створювати, «упаковувати» й просувати бренди та ТМ; вміння аналізувати й відчувати потреби цільової аудиторії; креативність; командний гравець з організаторськими здібностями; знаходження спільної мови. |
допомога в реалізації унікальних промо- й PR-програм для просування брендів і ТМ; налагодження співпраці з інфлюенсерами; організація роботи дизайнерів, підрядників: підготовка ТЗ й прийом виконаної роботи; формування презентацій та можливі виступи з ними; співпраця з контент-менеджерами й фотографами; аналіз результатів проведеної роботи та вдосконалення їх; робота над брендом компанії, мерчем, внутрішніми комунікаціями. |
стабільна та конкурентна оплата праці; цікаві проєкти, які дозволяють розвиватися; регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку (компанія оплачує 50% вартості за навчання); корпоративне медичне страхування; оплачувана відпустка та лікарняні; корпоративні заходи та подорожі; крута команда, з якою вам усе буде цікаво та приємно втілювати в життя). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер |
Makeup |
уважність, можливість довго виконувати монотонну роботу; досвідчений користувач ПК; досвід швидкого пошуку та аналізу потрібної інформації в мережі Інтернет; плюсом буде досвід роботи контент менеджером |
пошук та аналіз інформації про товари; наповнення сайту контентом; додавання товарних позицій до сайту. |
робота в офісі на період навчання (1 місяць), далі можливий варіант віддаленої роботи; повний робочий день з Пн. по Пт. з 09:00 до 18:00; оплата праці два рази на місяць; всі соціальні гарантії згідно КЗпП України. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст інвентаризаційної комісії |
Мультимаркет Аврора |
наявність дійсного документу про військовий облік (для чоловіків); готовність до інтенсивної роботи та відряджень; навички користування ПК; сумлінне ставлення до виконання обов’язків; бажання навчатися та працювати на результат. |
якісне проведення інвентаризацій товару та обладнання на торгових точках нашої мережі; підрахунок кожної товарної позиції, що виконується за допомогою терміналу; зменшення кількості помилок під час проведення інвентаризацій. |
офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка і лікарняні; конкурентна заробітна плата; можливість відвідати різні населені пункти коштом компанії в рамках робочих відряджень. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар-технолог |
Банка Спецій |
досвід роботи на виробництві (бажано); активність, уважність; охайність; відповідальність; самостійність; бажаний досвід розробки технологічних карт; бажаний досвід розробки нових продуктів. |
виробництво сушених овочів/фруктів згідно рецептур та замовлень; участь в інвентаризації; підсобна робота; робота з інфрачервоною сушкою/слайсером; дотримання робочого місця в чистоті. |
графік: Пн-Пт з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з технічних питань у відділ супроводження користувачів та ІТ-обладнання |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
вища освіта; досвід роботи з підтримки ПЗ/техніки; знання MS Linux і MS Windows для робочих станцій; аналітичні здібності, орієнтація на клієнта, мультизадачність. |
віддалена технічна підтримка користувачів корпоративної мережі з питань роботи ПК, програмного забезпечення, друку та сканування, встановлення програмного забезпечення; встановлення та оновлення програмного забезпечення користувачам, налаштування конфігурацій РС, зовнішніх пристроїв на робочі станції. |
конкурентна заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців країни; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку; щорічні бонуси; медичне страхування, повністю оплачене банком; страхування життя, повністю оплачене банком; пільги на медичне страхування родичів; потужна підтримка на час воєнного стану за необхідності (допомога на житло, організація переїзду, організація віддалено роботи, матеріальна допомога тощо). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник на кухню |
Ресторан Острів |
енергійність; працьовитість; охайність; відсутність шкідливих звичок. |
миття посуду (чорного); прибирання кухні. |
графік 09:00—22:00; безкоштовне 2-разове харчування (смачні обіди та вечері); форма видається. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Торговий представник |
Strans |
бажання навчатись та розвиватись; впевнений користувач ПК (CRM, 1С, Excel, Microsoft Office); високі комунікативні навики; бажання працювати та розвиватись в активних продажах; досвід на аналогічній посаді (не обов’язковий). |
підбір та продаж запчастин для клієнтів; робота з авто програмами, каталогами; виконання плану продажів; збільшення клієнтської бази; моніторинг ринку, об’їзд існуючих клієнтів та пошук нових. |
офіційне працевлаштування; швидкий процес введення в посаду та оплачуване стажування; складська наявність товару та широкий асортимент; робота у великій українській компанії з молодим колективом; графік роботи: 09.00−18.00 (Пн -Пт), 09:00−15:00 (дві суботи на місяць). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з обліку підакцизних товарів |
ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані |
знання обліку ведення підакцизних товарів; відповідальність; точність та уважність до деталей; стресостійкість. |
ведення обліку підакцизних товарів від первинних документів до звітності в роздрібній торгівлі. |
офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається; стабільний графік роботи 09:00 —18:00 в офісі; стабільна заробітна плата; повна підтримка в період адаптації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з розвитку мережі |
Мультимаркет Аврора |
досвід проведення успішних переговорів в різних сферах; уміння знаходити нестандартні рішення; наявність відмінних комунікативних навичок проведення переговорів (як агресивний, так і партнерський стиль) та навичок вироблення пропозицій і впровадження їх в практику; амбіційність та проактивність, готовність до інтенсивної роботи; високий рівень самомотивації, самоконтролю і відповідальності; бажання і вміння інтенсивно працювати на результат і досягати максимуму; стресостійкість; впевнений користувач ПК; обов’язкова наявність легкового авто і водійського посвідчення; бажано наявність рекомендацій з попередніх місць роботи. |
пошук приміщень (згідно вимог компанії); ведення переговорів стосовно відкриття магазину; своєчасне укладання договорів оренди на виключно вигідних для компанії умовах; ведення переговорів, пов’язаних з діяльністю магазинів — з орендодавцями і всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів згідно: плану, терміну та прописаної стандартної інструкції; виконання щомісячного плану з відкриттів об'єктів роздрібної торгівлі, згідно річного плану розвитку; організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів в різних регіонах; ведення переговорів з орендодавцями. |
офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка і лікарняні; комфортний графік роботи; гідний рівень винагороди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Volti |
досвід роботи в галузі маркетингу від 1-го року; знання та розуміння сучасних маркетингових стратегій та інструментів; вміння працювати з аналітичними даними та проводити маркетинговий аналіз; високий рівень комунікативних навичок та здатність працювати в команді; креативність та інноваційне мислення; впевнене володіння українською та російською мовами, англійська мова — буде перевагою; вміння працювати з рекламними та аналітичними інструментами, такими як Google Analytics, Facebook ADS, Google Adwords тощо. |
аналіз ринку та конкурентів для розробки ефективних маркетингових стратегій; розробка та реалізація маркетингових кампаній, включаючи онлайн і офлайн канали комунікації; управління брендом компанії та позиціонуванням на ринку; планування та контроль бюджету маркетингових заходів; взаємодія з рекламними агентствами та іншими партнерами з метою реалізації маркетингових проектів; аналіз ефективності маркетингових заходів та звітування про результати. |
цікава робота в успішній компанії; можливість професійного та кар'єрного росту; конкурентна заробітна плата та бонусна система; дружня та сприятлива робоча атмосфера; можливість впливати на розвиток бізнесу і бути частиною успішної команди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник кухаря |
Развилка |
працьовитість; чистоплотність; енергійність; відповідальність. |
підтримання чистоти та порядку робочого місця. миття, чищення та нарізка овочів, зеленні. |
графік з 09:00 до 22:00; 4−5 робочих днів в тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу в меблевий салон (ТЦ "Плаза Парк") |
DLM |
досвід роботи в сфері продажів від 1-го року; висока комунікабельність та навички переговорів; знання асортименту меблів або бажання вчитися і розвиватися у цій галузі; вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей; відповідальність, організованість та вміння працювати з клієнтами. |
консультування клієнтів щодо асортименту меблів та послуг, які надає компанія; проведення продажів, ведення переговорів та укладання угод; забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів; підтримка позитивного іміджу компанії та збільшення клієнтської бази. |
конкурентна заробітна плата та система бонусів; можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку; яскрава та цікава робота у стабільній компанії; приємна атмосфера та дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар на мангал |
Ресторан Острів |
досвід роботи; особисті якості: старанність, охайність, пунктуальність, бажання зростати та підвищувати свої знання. |
приготування та своєчасна видача страв за технологією; дотримання санітарних норм. |
цікава робота у команді професіоналів; графік роботи: позмінний з 09:00 до 22:00; гідна заробітна плата; комфортне розташування біля ТРЦ «Мегамолл» (вул. 600-річчя 17); корпоративне харчування (смачні обіди та вечері); у роботі використовуються виключно високоякісні продукти. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аналітик |
Грош |
освіта середньо-спеціальна, вища; досвід роботи від 1-го року. |
аналітика з проведення інвентаризацій; аналітика з списання товарів на магазинах; аналітика з планування норм списання на магазини; розрахунок норм списання на магазини; аналіз інвентаризаційної звітності. |
графік роботи з Пн до Пт з 08:00 до 17:00, Сб і Нд - вихідні; офіційне працевлаштування; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Veda |
знання ведення первинної бухгалтерської документації, 1С, BAS. |
ведення касових та банківських операцій, нарахування заробітної плати, облік запасів. |
графік роботи Пн-Пт з 09:00 — 18:00 год. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар у кафе |
Синергія Тім |
|
приготування та своєчасна видача страв за технологією; дотримання санітарних норм. |
графік роботи: позмінний з 09:00 до 21:00; можливість професійного та кар'єрного зростання; комфортне розташування ТРЦ «Мегамолл» 3-й поверх (вул. 600-річчя 17) . корпоративне харчування (смачні обіди та вечері); у роботі використовуються виключно високоякісні продукти. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рієлтор |
ФОП Гапченко О. М. |
володіння українською мовою; комунікабельність та навички переговорів; відповідальність, організованість та уважність до деталей. |
введення переговорів з потенційними покупцями або орендарями; підготовка та укладання договорів купівлі-продажу, оренди нерухомості; підтримка взаємовідносин з клієнтами та партнерами.
|
гнучкий графік роботи та можливість працювати в команді професіоналів; висока зарплатня; можливість професійного розвитку та підвищення кваліфікації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Stakan Coffee |
любов до роботи, до кави; вік 18−30, охайний зовнішній вигляд, гарна поставлена мова, пунктуальність, порядність; розуміння педантичності; розуміння роботи з професійною кавовою машиною; розуміння роботи в закладах їжі. |
|
графік роботи: 09:00−18:00 |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар з приготування шаурми |
ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані |
комунікабельність, здатність швидко навчатись, грамотна мова; тактовність, пунктуальність, відповідальність; робота в команді та на результат; досвід роботи з продуктами харчування, кухарем (буде перевагою). |
приготування шаурми згідно з технологічних карт; контроль якості продуктів, підтримка чистоту на робочому місці; прийом товарів, участь у проведенні переобліку. |
офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається; позмінний графік роботи (7/7); стабільна заробітна плата; навчання; прозора система мотивації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з персоналу |
ТОВ Хоум-Нет |
вища освіта або останній курс студентів університету; високий рівень комунікабельності та гарні навички спілкування з людьми; енергійність та бажання навчатися; вміння працювати у команді та виконувати завдання відповідально; орієнтація на результати та бажання рости в галузі рекрутингу. |
пошук кандидатів: активний пошук потенційних кандидатів на різних ресурсах: вакансійних сайтах, соціальних мережах, базах даних; співбесіди: проведення перших телефонних співбесід зі знайденими кандидатами та складання звітів про результати; відбір кандидатів: підтримка у відборі інтерв'юйованих кандидатів для різних вакансій, зокрема підготовка списків кандидатів для розгляду менеджерами; співпраця з командою: взаємодія із менеджерами і командами для розуміння вимог до кандидатів та підтримка в процесі відбору; адміністративні завдання: ведення бази даних кандидатів моніторинг та аналіз ринку праці.участь в Hr-ініціативах. |
повна зайнятість; кар'єрний ріст і можливість навчання від професіоналів у сфері рекрутингу; драйвова крута команда; конкурентний та стабільний дохід; корпоративне навчання, тренінги та командні заходи; соціальні гарантії, корпоративне страхування; фіксований графік роботи з 09:00 до 18:00 або з 08:00 до 17:00; кава, чай, зручний сучасний офіс з генератором). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Консультант фінансовий у банк |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
вища економічна освіта; досвід роботи в аналогічній сфері в банку — від 1-го року; комунікабельність, навички проведення переговорів; активна життєва позиція, орієнтація на результат. |
продаж банківських продуктів (депозити, пластикові картки, пакети, рахунки тощо); активний пошук, залучення та супровід клієнтів в усіх видах банківських послуг; консультування клієнтів у відділенні; формування та надання звітності. |
конкурентна заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців країни; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку; щорічні бонуси; медичне страхування, повністю оплачене банком; страхування життя, повністю оплачене банком; пільги на медичне страхування родичів; потужна підтримка на час воєнного стану за необхідності (допомога на житло, організація переїзду, організація віддалено роботи, матеріальна допомога тощо). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
PerfettoFood |
обов’язковий досвід роботи на аналогічній посаді (холодний/гарячий процес, приготування піци, бізнес-ланчів); вміння дотримуватись стандартів закладу, технологічних карт при виготовленні страв; знання правил та порядку зберігання продуктів харчування. працелюбність, стресостійкість, витривалість, охайність та уважність. |
здійснення процесу приготування страв відповідно до ТК; визначення готовності страв, оформлення; контроль зовнішнього вигляду страв для передачі готової продукції в зал. |
високий рівень оплати праці; графік роботи 3/3, з 8:30 до 22:00; виплата з/п 2 рази на місяць (аванс та повний розрахунок); корпоративне харчування; комфортні умови праці (сучасне та професійне обладнання); можливість кар'єрного та професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
Країна Мрій |
|
ведення первинної документації, внесення накладних, актів списання; бухгалтерський облік; ведення кадрового діловодства та штатного розпису; нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, індексацій; складання внутрішньої звітності; робота в програмі 1С, в системі IIKO. |
графік роботи 5/2, з 09:00 − 18:00; навчання та розвиток разом із компанією; ранкова кава та смачний обід; цікаве корпоративне життя; бонуси та мотиваційні програми. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Content manager |
Bezbrendu |
досвід роботи в сфері управління контентом, маркетингу або редакції 1 рік; висока креативність та здатність генерувати оригінальні ідеї; вміння працювати з соціальними медіа та іншими цифровими платформами; відмінні комунікаційні навички; велика увага до деталей та вміння працювати в умовах високої робочої навантаженості. |
розробка та виконання стратегії контенту компанії; створення цікавого, привабливого та оригінального контенту для наших соціальних медіа, веб-сайту та інших цифрових платформ; редагування та оптимізація вже існуючого контенту; аналіз та вимірювання ефективності контенту, використовуючи відповідні аналітичні інструменти; вивчення та застосування новітніх трендів у галузі маркетингу та контенту для вдосконалення стратегії компанії. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник кондитера |
Бегемоті |
|
формування тістечок; дотримання санітарних умов. |
виплати щотижня; дружний колектив; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Старший офіціант |
Art Chef Cafe |
досвід від 1-го року; відкритість до нового та мислення, направлене на розвиток, а також пунктуальність, охайність і комунікативні навички. |
обробка замовлень та обслуговування гостей відповідно до стандартів ресторану. |
графік 3/3 або 4/4, позмінний; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар-універсал |
Ресторан Солоха |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; знання основ кулінарного мистецтва та різних кухонь світу; вміння працювати у команді та під час високого темпу роботи; уважність до деталей та бажання вдосконалювати свої навички; відповідальність та організованість; вміння працювати з кулінарним обладнанням. |
підготовка і приготування страв згідно з меню компанії; дотримання вимог до якості та презентації страв; забезпечення чистоти та охайності на робочому місці; збереження і правильне використання продуктів; дотримання норм здорового харчування та безпеки праці. |
конкурентоспроможна заробітна плата; гнучкий графік роботи; можливість підвищення кваліфікації та кар'єрного росту; дружня та професійна робоча атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер гастромаркету |
ТС ПЛЮС (WINETIME) |
вміння працювати в команді та дотримуватися встановлених процедур; відповідальність та уважність до деталей. |
викладання продукції за певною схемою; оцінка товарного запасу конкретних найменувань, відстеження та своєчасне поповнення залишків; проведення інвентаризації, допомога в пересуванні товарів на складі, прикріплення та зміна цінників; організація зберігання товарів відповідно до правил і норм безпеки; комплектація та підготовка товарів до відправлення; ведення обліку товарів та контроль за запасами; забезпечення належного підтримання чистоти та порядку на складі; взаємодія з колегами та керівництвом для забезпечення ефективності і покращення процесів роботи. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар гарячого цеху |
ФОП Шульга В.А. |
порядність та бажання працювати. |
оплачуване стажування; безкоштовне харчування; можливість карʼєрного росту; робота у крутому дружньому колективі. |
графік 4/2 з 10:00 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Вчитель англійської, німецької мови |
Приватна дитиноцентрована школа Хаб Скул |
вища освіта; досвід взаємодії або викладання дітям; грамотна усна та письмова українська та англійська мова; креативність, бажання втілювати свої ідеї в життя; володіння інформаційними технологіями на рівні досвідченого користувача; вміння складати навчальні програми. |
викладання для дітей віком 6−8 років або 9−14 років; підготовка занять і навчальних матеріалів; звітність в онлайн платформі; ведення електронного журналу та наповнення бази знань школи; спілкування з батьками дітей та надання їм зворотного зв’язку в системі. |
5-ти денний робочий тиждень (Пн-Пт); робота в дружньому та згуртованому колективі; конкурентний рівень заробітної плати (враховуються категорії та педагогічний стаж); академічна свобода викладання, креатив вітається; офіційне працевлаштування, відпустка — 56 днів; харчування за пільговою ціною; комфортні умови роботи та повне забезпечення всім необхідним; навчання задля підвищення кваліфікації; робота офлайн (+ онлайн за необхідності) — можливо за 3 локаціями: м.Вінниця, вул.Пирогова, 80а; вул.Пирогова, 110а; вул.Замостянська,15. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Фахівець з бронювання авіаквитків |
Aviacontact |
без досвіду роботи; знання англійської мови на рівні В2 (Upper-Intermediate) і вище; впевнений користувач ПК; уважність; відповідальність; уміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності по виконаній роботі. |
попереднє навчання та робота в офісі; графік роботи 5/2; для студентів є можливість проходження практики; дружня атмосфера, підтримка та допомога. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер ЗЕД |
Нікан групп |
знання англійської мови; високі комунікативні навички (українська, англійська); впевнений користувач ПК (1С - бажано); активна життєва позиція; ефективне виконання поставлених завдань; орієнтованість на досягнення результату; прагнення заробляти більше. |
пошук нових клієнтів за кордоном та по Україні; проведення переговорів з потенційними клієнтами, формування комерційних пропозицій відповідно до їх потреб; консультація та продаж послуг компанії; супровід процесу підписання контрактів та договорів; робота з документами та виписка рахунків для оплат; забезпечення комплексного сервісу для клієнтів. |
участь в різноманітних проєктах компанії; робота в команді професіоналів; конкурентний рівень заробітної плати; комфортні умови праці у центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бренд-маркетолог |
Kosmotech |
креативність; організаторські здібності; позитивний досвід на посаді Trade чи Brand-маркетолога; вміння розуміти ціль, будувати шлях її досягнення, робити висновки, апгрейдити. |
постійна комунікація із партнерами: створення спільних акцій, промо-активностей; генерація ідей по пропозиціям для партнерів для колаборацій; налагодження співпраці з інфлюєнсерами по просуванню брендів/товарів; організація роботи дизайнерів, підрядників (від ТЗ до прийняття виконаної роботи); аналіз результатів проведеної роботи та її постійне вдосконалення; формування презентацій та можливі виступи з ними; співпраця з контент-менеджерами та фотографами. |
сучасний просторий офіс і комфортне робоче місце; стабільна й конкурентна оплата праці; корпоративне медичне страхування; оплачувана відпустка та лікарняні; корпоративне харчування; можливість постійно розвиватися —компенсація 50% вартості бажаного навчання; активний відпочинок — спортивні челенджі, подорожі, марафони, регулярні цікаві івенти різного спрямування; молода проактивна команда, яка готова підкорювати космос; піклування — є кухня, зона для обідів, безлімітна кава й смачненьке; антиблекаут — забезпечені генератором, старлінком і навіть газовою плиткою. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Приймальник товару |
Грош |
|
прийом товару; розміщення товару; збір товару по накладній; контроль зібраного товару; робота з терміналом. |
гнучкий графік роботи: з Пн до Пт з 08:00 до 17:00; або 7/7 по 11 год; теплий та дружній колектив; офіційне працевлаштування; можливість кар’єрного росту; стабільна заробітна плата і преміювання кращих працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер (ТМЦ) |
СП, ТОВ Вітмарк-Україна |
вища освіта; бажаним є досвід роботи на аналогічній посаді; впевнений користувач програм MS Office, 1С.8, Medok; знання нормативних документів щодо податкових накладних та розрахунків коригувань до податкових накладних, базових правил бухгалтерського та податкового обліку. |
проведення аналізу отриманих первинних документів щодо їх відповідності вимогам законодавства та політики підприємства; проведення щоденних занесень даних первинних документів до облікової системи; участь у проведенні інвентаризацій; проведення комунікації з контрагентами та проведення взаєморозрахунків з постачальниками. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно з КЗпП; стабільна робота у великій відомій компанії та дружньому колективі; можливості навчання, підвищення кваліфікації, кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
ТС ПЛЮС (WINETIME) |
вміння працювати в команді та дотримуватися встановлених процедур; відповідальність та уважність до деталей. |
викладання продукції за певною схемою; оцінка товарного запасу конкретних найменувань, відстеження та своєчасне поповнення залишків; проведення інвентаризації, допомога в пересуванні товарів на складі, прикріплення та зміна цінників; організація зберігання товарів відповідно до правил і норм безпеки; комплектація та підготовка товарів до відправлення; ведення обліку товарів та контроль за запасами; забезпечення належного підтримання чистоти та порядку на складі; взаємодія з колегами та керівництвом для забезпечення ефективності і покращення процесів роботи. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Ізі Кредит (ТМ iCredit) |
активність; комунікабельність; стресостійкість; цілеспрямованість. |
робота з рекламою в офісі, та на телефонній лінії. |
графік роботи вільний; можна поєднувати з навчанням або з основною роботою. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер із закупівель |
ТОВ Кріп-Мет |
знання ПК на рівні впевненого користувача (1С 8, MS Officе); знання ринку і досвід роботи в сфері будівництва (буде перевагою). |
замовлення продукції у існуючих постачальників; пошук нових постачальників продукції; обробка замовлень.
|
гідна заробітна плата; цікаві і амбітні задачі; шалений робочий ритм; постійне навчання; підтримка. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
вища освіта; навички активних продажів та роботи із запереченнями; наявність компетенцій: орієнтація на результат, фокус на клієнті, ефективна комунікація, робота в команді, побудова контактів, стресостійкість; вільне володіння українською мовою (в т.ч. діловою); впевнений користувач ПК та планшету. |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар з приготування піци |
мережа супермаркетів Сільпо |
надається перевага кандидатам зі спеціальною освітою; знання технології приготування. |
заміс, формування та випічка піци; викладення готової продукції на вітрину; дотримання санітарно-гігієнічних норм праці. |
кар'єрне зростання; робота у великій компанії; гідна та стабільна оплата праці; якісне навчання; дружній колектив; корпоративні знижки на кулінарію та випічку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з формування замовлень |
ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані |
комунікабельність, здатність швидко навчатись, грамотна мова; тактовність, пунктуальність, відповідальність; робота в команді та на результат; знання програми 1С; аналітичні здібності. |
прийом замовлень у телефонному режимі від продавців з торгових точок; формування замовлень самостійно на основі залишків у магазинах. |
офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається; стабільний графік роботи: 08:00—17:00 в офісі; стабільна заробітна плата; прозора система мотивації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар |
Coffee Rite |
досвід роботи на аналогічній посаді; знання рецептур та технологій виготовлення кондитерських виробів; відповідальність та пунктуальність; уважність до деталей; вміння працювати в команді та самостійно; готовність до роботи у змінному графіку. |
робота з масляним круасаном (від замісу до випікання); робота з круасанами подвійного запікання (формування, випікання); дотримання технологічних карт; спостереження за якістю та свіжістю продукції; виконання робіт з прибирання та підтримання чистоти на робочому місці; дотримання вимог з охорони праці та безпеки харчових продуктів. |
офіційне працевлаштування; графік роботи 4/3 — 5/2, 07.30−15.30; конкурентна заробітна плата; дружній колектив та комфортні умови праці; майстер класи для підвищення кваліфікації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу техніки Apple |
IPeople |
знання всього про Apple і не тільки; бажання допомагати близьким із налаштуванням телефону і готовність завжди радо підказати та показати; «свіжий» погляд та сучасні ідеї, розуміння в трендах та готовність постійно розвиватися (з командою, самостійно); вміння говорити і консультувати, знаходження спільної мови з будь-ким; досвід активних продажів, розуміння техніки роботи з запереченнями та післяпродажними послугами. |
повноцінна консультація клієнта — від формування запиту до закриття покупки; вміння підібрати для клієнта «саме те»; участь у веденні бізнес процесів компанії; презентація аксесуарів від Apple до ZK та додаткових послуг сервісу; розвиток Instagram сторінки. |
оплачуване стажування, з можливістю особистих продажів з перших днів роботи; зручний графік для роботи та вільного часу; гідна та конкурентоспроможна заробітна плата; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з закупівель |
Makeup |
досвід роботи в комерційних компаніях від 1-го року; досвідчений користувач усіма офісними програмами; знання MS Excel; знання 1С (буде плюсом). |
проведення аналізу товарообігу, контроль товарних залишків в програмі 1С; оформлення замовлень товарного асортименту у постачальників; комунікація з постачальниками, заключення договорів; ведення всієї необхідної звітності. |
робота в офісі; повний робочий день з Пн по Пт з 09:00 до 18:00; оплата праці два рази на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Sharikava |
відкритість та комунікабельність; уважність та відповідальність; ініціативність; порядність та охайність. |
|
гідна та вчасна заробітна плата двічі на місяць; змінний графік роботи: 3/3 або 2/2; графік роботи локації з 07:30 до 22:00; повне навчання роботі з кавою і не тільки; підвищення кваліфікації, тренінги, семінари, капінги; можливість кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Direct-менеджер |
Gift UP |
базове розуміння ведення перемовин; приємність та доброзичливість; позитивний підхід до роботи та оточуючих. |
комунікація, консультування та обробка заявок клієнтів; робота з постійними клієнтами, які замовляли портрети 2 і більше разів; ведення звітності в CRM-системі; контроль оплат; ведення таблиць. |
плаваючий графік роботи, з можливістю працювати як в першу половину дня, так і в другу; навчання сучасним трендам та програмам по веденню клієнтів за рахунок компанії; можливість працювати віддалено в м. Вінниця; повна зайнятість; навчання працювати в різних сучасних програмах, ви будете в тренді. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар-технолог |
Банка Спецій |
активність; уважність; охайність; відповідальність; самостійність; досвід розробки технологічних карт (бажано); досвід розробки нових продуктів (бажаний). |
виробництво сушених овочів/фруктів згідно рецептур та замовлень; участь в інвентаризації; підсобна робота; робота з інфрачервоною сушкою/слайсером; дотримання робочого місця в чистоті. |
Графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Торговий представник |
Strans |
знання будови авто (буде перевагою); бажання навчатись та розвиватись; впевнений користувач ПК (CRM, 1С, Microsoft Office); високі комунікативні навички; бажання працювати та розвиватись в активних продажах; хороші водійські навички, знання міста та області; досвід роботи на аналогічній посаді (не обов’язково). |
підбір та продаж запчастин для клієнтів; робота з авто програмами, каталогами; виконання плану продажів; збільшення клієнтської бази; моніторинг ринку, об’їзд існуючих клієнтів та пошук нових. |
офіційне працевлаштування; швидкий процес введення в посаду та оплачуване стажування; складська наявність товару та широкий асортимент; робота у великій українській компанії з молодим колективом; графік роботи: 09:00−18:00 (Пн -Пт), 09:00−15:00 (дві суботи на місяць). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з персоналу, помічник у відділення |
Euro zet |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; знання процесу та організації роботи з персоналом; вміння проводити співбесіди та оцінювати кандидатів; відмінні комунікативні навички та здатність до співпраці; впевнене володіння українською мовою, знання англійської мови (буде перевагою); високий рівень відповідальності та організованості. |
проведення активного пошуку кандидатів для компанії; проведення співбесід зі згоди менеджера з персоналу; координація процесу оформлення нових співробітників; підтримка та консультування персоналу в питаннях, пов’язаних з роботою та кар’єрним ростом; співпраця з іншими відділами компанії для забезпечення ефективної роботи всього колективу. |
конкурентна заробітна плата та система преміювання; можливості для професійного розвитку та кар'єрного зростання; дружня та сприятлива робоча атмосфера; зручне розташування офісу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар з приготування шаурми |
ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані |
комунікабельність, здатність швидко навчатись, грамотна мова; тактовність, пунктуальність, відповідальність; робота в команді та на результат; досвід роботи з продуктами харчування, кухарем (буде перевагою). |
приготування шаурми згідно з технологічних карт; контроль якості продуктів, підтримка чистоти на робочому місці; прийом товару та участь у проведенні переобліку. |
офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається; позмінний графік роботи (7/7); стабільна заробітна плата; навчання; прозора система мотивації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст відділу розрахунків |
Страхова группа ТАС |
середня або вища освіта; досвід роботи у врегулюванні страхових випадків (бажано); обов’язкове знання будови автомобіля; впевнений користувач ПК; відповідальність; комунікабельність; націленість на результат. |
оцінка транспортних засобів; технічна оцінка збитку. |
офіційне працевлаштування; можливість застосувати напрацьований досвід та вміння; кар'єрне зростання та підтримка керівництва; широкі можливості самореалізації, отримання нових знань і навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу меблів (ТЦ "ПлазаПарк") |
ФОП Лемішевський С.П. |
вища освіта (бажано); досвід у продажі меблів; знання технік продажів; робота в MS Office (Word, Excel) на рівні впевненого користувача; вільне володіння українською мовою; високий рівень грамотності; продаж меблів за зразками та з каталогів фабрик; самоорганізованість; комунікабельність; відповідальність; бажання вчитbся новому. |
консультування клієнтів у салоні; індивідуальний підхід до клієнта; оформлення та супровід замовлень; прийом та розміщення товару; підтримання порядку в салоні та на робочому місці. |
графік роботи: 5/2 або 3/3; у воєнний час: Пн - Сб з 10:00 до 19:00 а Нд з 10:00 по 18:00; офіційне працевлаштування; соціальний пакет; меблевий салон в ТЦ «Plazapark». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор 1C |
Синергія Тім |
досвід роботи у 1С 8.1 (знання програми Store House (буде перевагою), але також готові навчити на підприємстві); уважність до деталей, скрупульозність, швидкість, пунктуальність; вміння працювати в команді і самостійно організовувати свою роботу. |
ведення первинної документації в програмі 1С 8.1; (акти звірки, переобліки, звірка з постачальниками, аналіз цін). |
офіційне працевлаштування; корпоративні обіди (смачні обіди); графік роботи: Пн-Пт 09:00—18:00 (13:00—14:00 обідня перерва); своєчасна заробітна плата; можливість професійного зростання та розвитку; дружній колектив та комфортний офіс; зручне розташування (вул.600-річчя 17 ТРЦ Мегамолл). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
PerfettoFood |
досвід роботи на аналогічній посаді (холодний/гарячий процес) (обов’язковий); вміння дотримуватись стандартів закладу, технологічних карт при виготовленні страв; знання правил та порядку зберігання продуктів харчування; працелюбність, стресостійкість, витривалість, охайність та уважність. |
здійснення процесу приготування страв відповідно до ТК; визначення готовності страв, оформлення; контроль зовнішнього вигляду страв для передачі готової продукції в зал. |
високий рівень оплати праці; графік роботи 3/3, з 8:30 до 22:00; виплата заробітної плати 2 рази на місяць; корпоративне харчування; комфортні умови праці (сучасне та професійне обладнання); можливість кар'єрного та професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Старший менеджер відділу продажу |
Будинок Полімерів |
досвід роботи у інтернет-продажах від 1-го року; комунікативні та лідерські навички; вміння аналізувати данні та приймати обґрунтовані рішення; вміння роботи з комп’ютером на рівні впевненого користувача; уважність та відповідальність; знання 1С; досвід роботи з СRM; розуміння алгоритмів інтернет-продажів. |
підбір, навчання та адаптація підлеглих; розробка та коригування KPI для менеджерів; контроль дотримання стандартів якості обслуговування; вирішення конфліктних ситуацій; приймання участі в розробці практик Cross-Sell та Up-Sell; аналіз ведення CRM-системи; контроль взаєморозрахунків з клієнтами. |
офіційне оформлення згідно КЗпП України; повний робочий день: Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб в черговому режимі (1 раз на 3 тижні); робота в офісі з власним складом. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер |
Headway.Global |
|
продзвон кандидатів, які відгукнулись на вакансію; проведення співбесіди та доведення кандидата до керівника; закриття вакансій та допомога новачкам в адаптації; проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами, а також — групові співбесіди з претендентами як в онлайн, так і офлайн форматі; робота в суперзручній CRM — системі; пропрацювання холодної бази кандидатів та доведення їх до співбесіди. |
вчасна оплата праці; зручний графік роботи з 11:00 — 19:30, робочі Сб та Нд (2 вихідні посеред тижня на вибір); офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний; офіс, у якому завжди є світло, завдяки потужним генераторам, та нема проблем з інтернетом, завдяки старлінкам. п’ять різних робочих зон, зручна кухня, два конференц-зали, ігрові кімнати, м’які та зручні пуфи, ти можеш обрати будь-яку комфортну для тебе зону; покрокова система адаптації; постійний розвиток та зростання; забезпечення усім необхідним для початку ефективної роботи: сучасне устаткування, корпоративний мобільний зв’язок; крута система освіти в компанії; корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор магазину |
ТОВ Омега |
вища, незакінчена вища освіта; вільне володіння українською мовою; готовність до навчання; впевнений користувач ПК. |
організація та забезпечення безперервної роботи магазину; контроль строків реалізації продукції (прийом, списання, повернення); забезпечення обслуговування покупців на високому рівні; організація та проведення інвентаризації; контроль роботи персоналу. |
можливість розвитку та кар'єрне зростання (корпоративне навчання); офіційне працевлаштування; корпоративні знижки у магазинах; гідна та своєчасна оплата праці з можливістю росту (виплата 2 рази/місяць); оплачувана відпустка. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер |
ВМ Техніка |
розуміння якісного контенту і навіщо він потрібен; розуміння принципів роботи CMS; бажання розвивати технічні знання, паралельно розкриваючи свою творчу особистість створенням крутого контенту; знання термінів «мета-тег», «семантика», «ключове слово» та «унікальність тексту». |
розробка і затвердження контент-план для інтернет-проєкту; створення і розміщення контенту на відповідних сторінках сайту та інших платформах комунікації (соціальних сітках); внесення пропозицій щодо доробки концепції, вмісту сайту, додавання нового сервісу для користувачів сайту; слідкування за відповідністю текстового наповнення сайту, постійно оновлюючи інформацію; складання технічних завдань для авторів статей та контроль відповідності отриманого контенту його вимогам; робота із зовнішніми і внутрішніми джерелами інформації, здійснення відбору та аналізу достовірності інформації для розміщення на сайті; виконання роботи по структуруванню рубрик та розділів сайту, надаючи керівництву пропозиції щодо доцільності та оптимізації їх кількості; перевірка на відповідність та адаптивність усіх матеріалів до розміщення на інтернет-ресурсах компанії відповідно до внутрішніх стандартів (графічні зображення, текстовий контент, відео, тощо); формування карток товару; заливка текстів від SEO спеціалістів; формування акцій. |
цікава робота з можливістю постійного росту та набуття нового досвіду; теплий і зручний офіс, оснащений необхідною технікою і засобами для безперебійного постачання світла та доступу до мережі інтернет; графік роботи: з 09:00 до 17:00, Сб/Нд вихідні; смачна кава; офіційне працевлаштування зі стабільною заробітною платнею, оплачуваною відпусткою та лікарняними. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу нерухомості |
АН Melange Realty |
максимальна вмотивованість та чітке розуміння, що робота на власний фінансовий результат; проактивність і готовність багато працювати для досягнення бажаного результату; комунікабельність, вміння вести перемовини, бажання розвиватися та навчатися; досвід роботи в сфері продажів вітається. |
моніторинг ринку нерухомості; консультації з питань оренди та продажу; підбір нерухомості по запиту клієнтів; проведення показів об'єктів; реклама об'єктів нерухомості на маркетплейсах та інших ресурсах. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Coffee Boroda |
|
|
робота в потужному позитивному колективі з мега крутим керівництвом; комфортні умови праці в сучасній кав’ярні; можливість постійного навчання; можливість впливати на свій заробіток. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник юриста |
Autostrada |
вища юридична освіта; досвід роботи за спеціальністю – 1 рік; відмінне знання господарського, цивільного, податкового, адміністративного, трудового, земельного права, знання цивільного, господарського, адміністративного процесу; високий рівень відповідальності, уважність, самостійність, вміння працювати з великим обсягом інформації в режимі багатозадачності; аналітичний склад розуму, уважність, ініціативність та креативність в роботі; вміння знаходити нестандартні підходи для вирішення поставлених завдань. |
договірна робота (підготовка, погодження, укладання, супроводження договорів постачання, оренди, послуг, підряду/субпідряду, перевезення, зберігання, лізингу, ЗЕД, страхування, договорів на придбання/відчуження нерухомості, в т.ч. земельних ділянок, будь-яких інших угод пов’язаних з діяльністю підприємства); аналіз корпоративної діяльності, трудових і договірних відносин; робота з контролюючими та правоохоронним органами; розробка/погодження внутрішніх нормативних документів; робота з нотаріусами, реєстраторами, державними (контролюючими) органами (відповіді, запити, листи, заяви, клопотання тощо); підготовка листів, запитів до державних органів з питань, пов’язаних з діяльністю компанії. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; робота у великій соціально відповідальній інфраструктурній компанії, яка фокусується на відбудові України; дружній колектив; масштабні проєкти. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
















































































































