|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп & Volia |
вільне володіння українською мовою; бажання навчатися; впевнений користувач ПК; базові знання роботи в інтернет-браузерах. |
надання інформації щодо банківських продуктів та платіжних карток клієнта. |
графік 5/2, вихідні «плаваючі»; гнучкий графік роботи; офіційне працевлаштування; погодинна заробітна плата; щомісячні премії з досягнення кваліфікації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант, представник постачальника |
ТМ Hopfen |
вміння ефективно комунікувати та будувати відносини з клієнтами; бажання працювати в команді та досягати поставлених цілей; вміння працювати з касовим апаратом та здійснювати касові операції; вміння ефективно організовувати свій робочий час; бажання навчатися та розвиватися у сфері продажів. |
продаж продукції компанії у магазині; консультування клієнтів та надання інформації щодо властивостей та переваг товарів; забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів; ведення касових операцій та контроль за складом товару; підтримка чистоти та порядку на робочому місці. |
конкурентна заробітна плата та система премій; робота у стабільній компанії зі зростаючим попитом на продукцію; можливість професійного розвитку та зростання на кар'єрному шляху; дружня робоча атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з працевлаштування, рекрутер |
Grand Car |
активна життєва позиція; готовність навчатись, працювати та підтримувати економіку України. |
знаходити справжні таланти; робота з різними ресурсами та платформами для пошуку кандидатів, обробка відгуків та первинне спілкування; відкриття творчості створюючи та розміщуючи вакансії; взаємодія з кандидатами надання зворотного зв’язку; робота в СRM-системі; написання звітності. |
офіс у м. Вінниця, зручний графік роботи з Пн по Пт, з 09:00 до 18:00; робота в сучасному комфортному офісі в центрі міста, який обладнаний генератором та Starlink на випадок непередбачуваних ситуацій; постійна підтримка від досвідчених колег, які завжди готові прийти на допомогу; цікаві та різноманітні проєкти, які зможуть розкрити вас з різних сторін; дружній, енергійний та молодий колектив, в якому завжди панує дружня атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер, фінансист |
Grand Car |
досвід роботи бухгалтером від 1-го року; вміння працювати з бухгалтерськими програмами; уважність та прискіпливість до деталей; наявність високого рівня відповідальності та дисципліни. |
веденням бухгалтерського обліку та первинної документації; розрахунки та виплата заробітної плати; складання фінансової звітності; ведення кадрового діловодства; здійснення контролю за рухом грошових коштів та розрахунками з клієнтами; вирішення бухгалтерських питань; консультування щодо фінансових питань. |
зручний графік роботи Пн – Пт, 09:00 - 18:00; робота в сучасному комфортному офісі в центрі міста, який обладнаний генератором та Starlink на випадок блекаутів; сучасна техніка для роботи; молодий, дружній, позитивний колектив; можливість придбання авто із США за вигідною ціною; тренінги, майстер-класи, підвищення кваліфікації за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор салону краси |
ФОП Лар І.І. |
відповідальність; позитивний настрій; комунікабельність; ведення сторінки в соціальній мережі. |
нагадування клієнтам про запис; консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону; зустріч клієнта. |
виплати щотижня; зручне розташування салону; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника |
ТОВ Коломієць та Партнери |
відповідальність; самостійність; приємний зовнішній вигляд; готовність навчатися; знання ПК і української мови. |
робота з клієнтами та партнерами; прийом і обробка вхідної інформації; планування дня і зустрічей керівника. |
офіс в центрі міста; гідні умови оплати; висока заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер |
Buzz Wear UA |
грамотна українська мова; вміння і досвід роботи в фото/відео програмах та редакторах; вільне володіння ПК. |
ведення FB, Instagram; досвід та ідеї для зйомок і монтажу Reels, TikTok; організація зйомок (студійні і вуличні зйомки); пошук та робота з моделями; наповнювнення сторінки живим, цікавим, динамічним контентом. |
графік роботи — гібридний (офіс/віддалено), з 10:00 до 20:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
Dubhumans |
амбітність і креативність SMM спеціаліста; готовність стати частиною команди на постійній основі; наявність прикладів своїх успішних комерційних кейсів, аналітику зростання продажів. |
спілкування з аудиторією кожен день в форматі сторіз; акції в соц. мережах, які будуть будуть генерувати продажі (планування акційних пропозицій з командою), розіграші, конкурси, вікторини, опитувальники; формування оригінального контенту (розважальний, інформаційний); формування комерційного контенту (фотозйомки на власній фотозоні та за межами); залучення в виробництво, від пошиття, до фінального виробу, та висвітлення у соц. мережах; використання інструментів редагування фото та відео, включно з AI; ведення аналітики результативності; формування контент-плану і структурного плану активностей відповідно до стратегії просування бренду; ведення аккаунтів у Instagram, Facebook, інших соцмережах; формування ТЗ для дизайнерів, інших контент-мейкерів (навички самостійного створення креативів будуть перевагою). |
повний робочий день. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар піци |
Грош |
бажання працювати. |
приготування піци із заготовок; підтримання санітарії; замовлення інгредієнтів. |
офіційне працевлаштування; компенсація проїзду; оплачуване стажування; часткова компенсація оренди житла; додаткова мотивація. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника |
Беліф |
навички ділового листування; комунікабельність; відповідальність. |
виконання доручень керівника; створення звітної документації; планування робочого дня керівника; робота з вхідною документацією. |
конкурентоспроможна заробітна плата; графік роботи Пн-Пт, 08:30 -17:30, Сб, Нд — вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Юрист |
ЖК Гарант |
вища юридична освіта; досвіду подачі тендерних пропозицій в системі Prozorro; досвід роботи у будівельній компанії; свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю — обов’язково; здатність систематизувати та аналізувати великі обсяги інформації; вміння самостійно знаходити та перевіряти інформацію; ініціативність та уважність; хороші практичні знання з антимонопольного, господарського та цивільного права; відмінні навички написання юридичних текстів та дослідницькі навички; сильне аналітичне мислення та навички міжособистісного спілкування; практичний підхід до роботи, високий рівень самоорганізації; високий рівень навичок презентації, тайм-менеджменту, вміння визначати пріоритети; здатність працювати з великими обсягами інформації в короткі терміни. |
аналіз тендерної документації замовника; здійснення підготовки тендерних пропозиції для участі у закупівлях; укладати договори за результатами тендерних процедур; супровід договірних відносин із замовниками тощо; складання, правова експертиза, узгодження господарських та цивільно-правових договорів (договори поставки, підряду, надання послуг, оренди, перевезення та ін.); ведення договірного діловодства (реєстрація, облік, контроль наявності договірних документів); перевірка контрагентів, правомірності їхньої господарської діяльності, оцінка ризиків співпраці; ведення ділового листування; складання претензій; юридичні консультації співробітників. |
графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00; стабільна компанія; комфортні умови праці в сучасному офісі; гідна та своєчасна зарплата; корпоративний мобільний зв’язок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Hotels24.ua |
готовність навчатися та розвиватися; володіння комп’ютером на базовому рівні; грамотне володіння українською мовою; досвід в холодних продажах (бажано). |
пропозиції щодо співпраці; проведення успішних переговорів з потенційними клієнтами; заключення договорів про співпрацю. підтримка партнерських відносин з існуючими клієнтами. |
графік роботи: з Пн по Пт з 09:00 до 17:00; оплачувані лікарняні та відпустка (14 днів); можливість кар'єрного росту як всередині відділу, так і в рамках компанії; робота з дому (після проходження адаптаційного періоду), за потреби на офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
English teacher (online) |
All Right |
володіння англійською мовою (рівень В2 та вище); освіта в педагогічній, лінгвістичній або суміжній сфері або сертифікат викладача англійської мови (TESOL/TESL/TEFL/CELTA або інша). |
|
гнучкий графік роботи; робота з дому або будь-якої точки планети, без витрати часу на поїздки; відключення світла не є перешкодою; стабільна та конкурентоспроможна заробітна плата; веселі та інтерактивні уроки з сучасним програмним забезпеченням та навчальними матеріалами; повне навчання перед початком роботи, а також безкоштовне постійне навчання із досвідченими методистами; стабільний потік учнів, середній показник бронювання вчителів становить 90%; методична, адміністративна та технічна підтримка; виплати заробітної плати кожні 2 тижні; професійне зростання, безкоштовні вебінари та воркшопи для викладачів, обмін досвідом з викладачами з усього світу та native speakers. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу нерухомості, рієлтор |
АН Елемент |
досвід роботи у сфері продажів або надання послуг (буде перевагою); впевнений користувач ПК; навички роботи у соціальних мережах, рекламних платформах. |
підбір об'єктів нерухомості в базі даних; проведення переговорів з клієнтами; організація переглядів; розміщення рекламних оголошень; консультація клієнтів з питань продажу та купівлі нерухомості; супровід угод щодо купівлі-продажу нерухомого майна. |
високий рівень доходів; навчання; гнучкий графік роботи; якісна рекламна підтримка; юридична підтримка та супровід; комфортний офіс, дружний та досвідчений колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Торговий представник |
ТД, ТОВ Агросфера |
досвід роботи у прямих продажах (продажу ЗЗР, агротехніки, добрив); наявність клієнтської бази. |
виконання плану продажів; розвиток прямих продажів на довіреній території; системне відвідування клієнтів, ведення переговорів, укладання договорів; робота з дебіторською заборгованістю. |
офіційне працевлаштування; корпоративний мобільний зв’язок; професійне та кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
PR Bridge Company |
емоційність; позитивне мислення; вміння налагоджувати контакт з людьми і переконувати; організованість; націленість на особистий результат; креативність; готовність постійно навчатись та розвиватись у цій сфері. |
консультації клієнтів; надання актуальної інформації про рекламні проєкти компанії; повний супровід клієнта, починаючи від проведення переговорів, укладання договорів, до підтримки та розвитку ділових відносин, систематичні візити до клієнтів; спілкування наживо; робота з теплою базою (87% клієнтів — постійні); укладання угод; невелика звітність. |
повний робочий день: з 09:00 до 18:00, Пн-Пт; можливість стати більш досвідченим у сфері реклами та PR послуг; можливість стрімкого кар'єрного зростання; навчання за програмою BUSSINES TRAINING за рахунок компанії; чудовий настрій навіть у понеділок, Pizza-party по п’ятницях, робота в яскравому та позитивному колективі щодня. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
ресторан Georgian Factory |
досвід роботи кухарем від півроку; знання та виконання санітарно-гігієнічних норм; відповідальність та уважність до деталей; бажання розвиватися професійно. |
приготування страв згідно з меню ресторану; дотримання стандартів якості та безпеки продуктів; забезпечення чистоти та охайності на кухні; співпраця з іншими членами кухні для забезпечення швидкої та якісної роботи. |
зручний графік роботи (з 09:30 до 22:00, 15 робочих змін у місяць); можливість професійного зростання; безкоштовне харчування; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
Синергия Тім |
досвід роботи на посаді кондитера або пекара; бажання зростати, пізнавати нове, підвищувати свої знання; оперативність; акуратність та уважність; бажання навчатися та рости. |
виготовлення кондитерських виробів: (мусові торти, бісквіти, чізкейки, еклери, тістечка, макаруни, круасани, тарти, печиво та ін.); декорування десертів. |
цікава робота у команді професіоналів, навчання на підприємстві; графік роботи: позмінний, з 10:00 до 22:00 або 08:00—20:00; комфортне розташування в ТРЦ «Мегамолл» 3-й поверх (вул. 600-річчя 17); безкоштовне харчування 2 рази на день (смачні обіди та вечері). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Бухгалтер Бізнес Груп |
старанність; акуратність; уважність; зосередженість; своєчасність; знання бухгалтерського та податкового обліку; вміння працювати з оборотно-сальдовою відомістю, планом рахунків, контроль та коректність відображення операцій в 1С; вміння працювати з програмою «1С: Бухгалтерія», MS Word, MS Exel, M.E.DOC, АРТ ЗВІТ та ін. |
облік податків, розрахунки з кредиторами та дебіторами, облік надходжень і витрат, облік ОЗ, МШП, МНМА; робота з первиною документацією, створення та перевірка авансових звітів, шляхових листів, ТТН; нарахування заробітної плати; підготовка та подання звітності; облік ПДВ, реєстрація податкових накладних, розрахунків коригування, звірка з постачальниками та покупцями. |
офіційне працевлаштування, 5-ти денний робочий тиждень, графік роботи: з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер із закупівель (сфера електрики) |
ЕкоДім |
продуктивний досвід в закупках електротоварів; уважність до деталей і наполегливість; вміння спілкуватися і ефективно вести переговори; робота в програмі 1С (не менше 1-го року); бажання працювати; знання ринку електрики; ефективний досвід в перемовинах і закупках; знання ПК на рівні впевненого користувача (1С 8.2, MS Excel); здатність до швидкого реагування і навчання. |
аналіз ситуації на ринку електрики та конкурентного середовища; формування асортиментної стратегії; аналітика та формування оптимальних залишків на складах; робота із запитами відділів продажу по термінах доставки та вартості товару; забезпечення постійної наявності товару; пошук постачальників; проведення переговорів; узгодження комерційних умов; замовлення, оприбуткування товару; звірка з постачальниками. |
робота у стабільній компанії та підтримка керівника; графік роботи: Пн-Пт, 08:30−18:00; прозоре нарахування заробітної плати; можливість професійного та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець відділу контролю якості |
Мультимаркет Аврора |
уважність; гарна фізична підготовка; орієнтація на результат. |
перевірка скомплектованого товару на магазин на відповідність з накладною, через програму Quality Assurance, шляхом поштучного перерахунку та фіксації помилок; отримання завдання з номером магазинів, які підлягають контрольному перерахунку; перевірка проводиться шляхом вибору необхідного магазину на відповідній комірці та доставляє його до відділу для проведення перерахунку; проведення перерахунку проводиться під камерами відеоспостереження та перераховується поштучно з одноразовою фіксацією помилок (товару який не відображено в накладній, а по факту він присутній; товару що є в накладній в меншій чи більшій якості); детальніше процес перерахунку описаний в інструкції по роботі з Програмою Quality Assurance; після перерахунку фахівець зберігає всі дані та автоматично програма змінює накладну, після чого товар повертається на місце зберігання. |
складське приміщення з зонами відпочинку для робітників; графік роботи: 5/2, вихідні плаваючі.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Технолог ковбасного виробництва у Жмеринку |
М'ясний Майстер |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; вища освіта у галузі харчових технологій або суміжних спеціальностей; знання сучасних технологічних процесів у виробництві ковбасних виробів; вміння працювати з технічною документацією та використовувати спеціалізоване обладнання; висока відповідальність, уважність до деталей та дотримання вимог безпеки праці; комунікабельність та здатність до роботи в команді; креативність та здатність до пошуку інноваційних рішень. |
розробка технологічних рецептур ковбасних виробів, враховуючи смакові вподобання клієнтів та вимоги законодавства; вивчення та впровадження сучасних технологічних процесів виробництва; контроль якості виробництва та виконання технологічних норм; оптимізація виробничих процесів з метою підвищення ефективності та зниження витрат; співпраця з виробничим персоналом для забезпечення високої якості виробництва; вирішення технологічних проблем та впровадження виправних заходів. |
конкурентна заробітна плата, яка відповідає рівню досвіду та кваліфікації; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; сучасне обладнання та умови для роботи; дружня та професійна робоча атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Лаборант, контролер якості харчової продукції |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
навички роботи з контрольно-вимірювальними приладами; володіння пакетом Microsoft Office (Word, Excel) на рівні користувача; знання основ стандартів ISO 9000, 22000; увага до деталей; здатність швидко засвоювати нові знання; уміння працювати в колективі, неконфліктність. |
вхідний контроль сировини та пакувальних матеріалів; контроль готової продукції на відповідність НД; проведення випробувань по фізико-хімічним показникам; оформлення супровідної документації; виявлення технологічних невідповідностей та причини браку. |
конкурентна заробітна плата; компенсація обідів; програми навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Програміст 1С |
Беліф |
досвід роботи з базою 1С; знання програмного забезпечення (Microsoft Office); уважність до деталей, відповідальність. |
розробка програмного забезпечення на базі 1С; технічна підтримка користувачів 1С тестування програмного продукту перед впровадженням; внесення пропозицій по змінам в програмне забезпечення для покращення роботи та автоматизації процесів. |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер-ревізор |
ТОВ Нова пошта |
досвід проведення інвентаризацій ОЗ та ТМЦ; знання МСФЗ (буде перевагою); знання MS Excel: високий рівень (формули, зведені таблиці, вміння працювати з великими масивами даних); знання однієї із ERP систем Microsoft Dynamics Axapta / Business Central System / Navision або вміння адаптуватись до роботи в новій обліковій системі (буде перевагою); самостійність; аналітичний склад розуму; уважність до деталей. |
виїзд на об'єкти (відділення, термінали, офіси) для фізичного проведення інвентаризацій; проведення інвентаризацій; проведення тематичних перевірок; зведення резервів інвентаризації та оформлення результатів. |
«біла» заробітна плата; оплачувані відпустки, лікарняні, відрядження; медичне страхування; дружній колектив; можливість кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник адміністратора |
Carbon Cleaning |
базове володіння ПК; висока відповідальність, орієнтація на результат; вміння комунікувати з людьми; бажання розвиватись; охайність, порядність. |
допомога в організації процесу; підтримання чистоти на робочому місці; робота з клієнтами. |
графік роботи: Пн — Пт, з 09:00 до 18:00, субота з 10:00 до 14:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Osama Sushi |
вік від 18-ти років; відповідальність; акуратність; толерантність; досвід роботи, або бажання навчатись. |
приготування ролів і заготовок відповідно до калькуляцій; підтримка чистоти і порядку на робочому місці. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
ТОВ ЛСКА Транс |
відповідальність; грамотна мова; вміння працювати в команді; знання ПК. |
робота з рахунками-фактурами; адміністративна підтримка керівника; контроль за канцелярським приладдям; ведення банківської звірки; ведення обліку надходжень і балансу. |
зручний офіс; дружній колектив; п’ятиденка; навчання в рамках офісу; підтримка керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор торгових точок |
ТОВ Сканді + |
комунікабельність; неконфліктність; впевнене користування ПК. |
організація роботи співробітників; контроль за дотриманням стандартів зовнішнього вигляду працівників та обслуговування покупців; формування заявок постачальнику. |
графік складається індивідуально; комфортні умови роботи; часткова компенсація проїзду; можливі корпоративні навчання та тренінги з особистого зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Спеціаліст зі страхування |
Страхова Група «ТАС» |
активна життєва позиція (без досвіду роботи); відповідальність; комунікабельність; знання комп’ютера. |
ведення переговорів; пошук потенційних партнерів та клієнтів у регіоні; виконання плану продажів; проведення зустрічей, переговорів з клієнтами; підготовка комерційних пропозицій щодо страхування; налагодження каналів реалізації страхових продуктів; укладення договорів. |
гарантована винагорода від продажу страхових договорів; вільний графік, робота в зручному офісі, можливість професійного і кар’єрного розвитку, конкурентні та ексклюзивні страхові продукти; можливість працювати в стабільній компанії - лідері страхового ринку України; участь у тренінгах особистісного та професійного зростання; місце розташування: м. Вінниця, вул. 600-річчя, 46. |
Відправити резюме можна на пошту: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Менеджер з продажу в меблевий салон (ТЦ "Плаза Парк") |
DLM |
досвід роботи в сфері продажів протягом мінімум 1-го року; висока комунікабельність та навички переговорів; знання асортименту меблів та бажання вчитися і розвиватися у цій галузі; вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей; відповідальність; організованість та вміння працювати з клієнтами. |
консультування клієнтів щодо асортименту меблів та послуг, які надає компанія; активний пошук потенційних клієнтів та залучення їх до салону; проведення продажів, ведення переговорів та укладання угод; забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів; підтримка позитивного іміджу компанії та збільшення клієнтської бази. |
конкурентна заробітна плата та система бонусів; можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку; яскрава та цікава робота у стабільній компанії; приємна атмосфера та дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
UPG |
профільна освіта (бажано); досвід роботи кухарем у сфері HoReCa від 1-го року; бажання працювати й розвиватись; відповідальність та порядність. |
швидке приготування страв за технологічними картами; забезпечення свіжості та якості страв із меню. |
офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП; офіційна заробітна плата; зручний графік роботи — 1/3 (доба через три); знижка на харчування; комфортні умови праці (кімната для обіду та відпочинку, душова кімната); можливість професійного та кар'єрного зростання (старший кухар, адміністратор); безкоштовна форма. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника у відділ продажу |
ФОП Котляревский Ю.Б. |
навички роботи з CRM-системами, 1С, Binotel, Nova Poshta, Microsoft Office, Excel, Tilda; успішний досвід роботи на аналогічній посаді. |
внесення товарів на сайт; робота з офісною документацією та таблицями; виконання завдань та поручень керівника; формування звітності. |
графік робот: офісний Пн-Пт 09:00 — 18:00; стабільна оплата праці; дружній колектив та комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Обліковець |
ТОВ, молочна компанія, Галичина |
освіта середня/вища; знання 1С, МS Word, MS Excel; пунктуальність; уважність; вміння працювати в команді; комунікабельність; акуратність; відповідальність; вміння швидко навчатися; впевненість; стресостійкість. |
прийом та обробка замовлень в 1С; формування карт завантажень; прийом та облік грошових коштів від водіїв. |
робота в сучасній стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового зростання; офіційне працевлаштування; цікаві, амбіційні задачі та підтримка в їх реалізації; графік роботи шестиденний з 13:30 до 21:30 год; місце праці: м. Вінниця, вул. Чехова, 25. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
O.L.KAR |
організаційні і комунікативні навики, вміння знаходити спільну мову з людьми; здібності до навчання; цілеспрямованість; ініціативність; висока працездатність; вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації. |
продаж продукції компанії O.L.KAR., розширення асортименту; контроль дебіторської заборгованості клієнтів. |
комфортабельне робоче місце в офісі; можливість фахової самореалізації та професійного розвитку; оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії; повний робочий тиждень (Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд — вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор салону краси |
ФОП Лар І.І. |
відповідальність; позитивний настрій; комунікабельність |
нагадування клієнтам про запис; консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону; зустріч клієнта. |
виплати щотижня; зручне розташування салону; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст відділу розрахунків |
страхова група ТАС |
середня або вища освіта; досвід роботи в врегулюванні страхових випадків (бажано); впевнений користувач ПК; відповідальність; комунікабельність; націленість на результат. |
оцінка транспортних засобів; технічна оцінка збитку. |
офіційне працевлаштування; можливість застосувати напрацьований досвід та вміння; кар'єрне зростання та підтримка керівництва; широкі можливості самореалізації, отримання нових знань і навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Арпал |
уважність до дрібниць. |
якісна та чітка допомога клієнту, вибір потрібного обладнання; швидке адаптування до співрозмовника; робота по холодній базі. |
щомісячна заробітна плата; стажування + навчання; кар’єрний ріст від стажера до старшого менеджера (за 6 місяців); зручний графік роботи — будні дні з 08:30 до 17:30; поїздки на виставки в різні міста та країни; поїздки на профільні конференції за рахунок компанії; святкові корпоративи для команди щороку Team buildings для підвищення командного духу; новорічні подаруночки всім діткам працівників компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з працевлаштування, рекрутер |
Grand Car |
активна життєва позиція; готовність навчатися. |
знаходження справжніх талантів; робота з різними ресурсами та платформами для пошуку кандидатів, обробка відгуків та первинне спілкування; взаємодія з кандидатами, надання зворотного зв’язку; працювати в СRM-системі, написання звітності. |
офіс у м. Вінниця; забезпечення зручного графіку роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00; робота в сучасному комфортному офісі в центрі міста, який обладнаний генератором та Starlink на випадок непередбачуваних ситуацій; постійна підтримка від досвідчених колег, які завжди готові прийти на допомогу; цікаві та різноманітні проєкти, які зможуть розкрити вас з різних сторін; дружній, енергійний та молодий колектив, в якому завжди панує дружня атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Олександр гарант груп 12 |
фахова освіта (облік та аудит, економіка, фінанси); знання порядку ведення обліку на різних системах оподаткування, подання звітності в контролюючі органи; знання чинного законодавства щодо бух. обліку; досвід роботи від 1-го року на позиції бухгалтера; досвід роботи в бухгалтерських програмах 1С 8, Вчасно, електронний кабінет платника. |
ведення первинної документації 1C8: контроль первинного документообігу ТОВ з ПДВ; формування актів виконаних робіт; контроль і формування актів звірки. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець відділу контролю якості |
мультимаркет Аврора |
уважність; гарна фізична підготовка; орієнтація на результат. |
перевірка скомплектованого товару на магазин на відповідність з накладною, через програму Quality Assurance, шляхом поштучного перерахунку та фіксації помилок; фахівець отримує завдання з номером магазинів, які підлягають контрольному перерахунку; перевірка проводиться шляхом вибору необхідного магазину на відповідній комірці та доставляє його до відділу для проведення перерахунку; проведення перерахунку проводиться під камерами відеоспостереження та перераховується поштучно з одноразовою фіксацією помилок (товару який не відображено в накладній, а по факту він присутній; товару що є в накладній в меншій чи більшій якості); детальніше процес перерахунку описаний в інструкції по роботі з Програмою Quality Assurance. |
складське приміщення з зонами відпочинку для працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Технолог харчової промисловості у Глобине |
ГК Глобино |
вища профільна освіта; впевнений користувач ПК; бажання та здатність швидко навчатись, вміння працювати з великим обсягом інформації. |
розробка технологічного процесу виготовлення нової продукції; контроль якості вихідної сировини та готової продукції; ведення звітної документації. |
офіційне працевлаштування, повний соціальний пакет; конкурентний рівень заробітної плати; можливість професійного та кар'єрного зростання; місце роботи — м. Глобине, Полтавська обл. при необхідності — надаємо житло. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з персоналу (HR) |
Portala |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; володіння різноманітними техніками пошуку персоналу; впевнений користувач ПК; уважність до деталей; комунікабельність, стресостійкість. |
рекрутинг повного циклу; формування кадрового резерву; оцінка, навчання та розвиток персоналу; впровадження та підтримка програм мотивації; моніторинг ринку праці. |
фіксована заробітна плата; локація офісу: м. Вінниця; графік роботи: 09:00 — 18:00; Сб., Нд. — вихідні; молодий та дружній колектив; чітко сформовані цінності компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер |
Autopride |
любов до соц. мереж; постійне вивчення трендів; бачення краси та естетики в красивих публікаціях, надихання якісним контентом; зйомка для отримання задоволення від фотографування та зйомок відео; відповідна техніка для зйомки; вміння працювати з мобільними додатками для створення stories, reels, публікацій; вміння писати цікаві тексти або ж працювати з ChatGPT. |
організація та реалізація фото- та відео зйомки; обробка знятого матеріалу; генерування контенту для постів та сторіс; створення креативу для реклами. |
full-time/part-time зайнятість; доступ до виробництва: як створюється продукція від початку до відправки клієнтам; молода, активна і цілеспрямована команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавця касира |
ОККО |
вільне володіння українською мовою (письмово та усно); досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі чи обслуговуванні (буде перевагою); військовий квиток чи паспорт; готовність робити свій внесок у добробут нашої країни. |
консультування клієнтів щодо асортименту на АЗК; активний продаж пального та товарів кафе та магазину; розрахунок клієнтів за касою; допомога приготування смачної продукції кави згідно зі стандартами мережі. |
можливість поєднувати роботу та навчання; вчасна виплата зарплати; забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного; допомога зі швидкою адаптацією та навчанням; всі можливості для кар’єрного зростання; підтримка один одного. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ПП Начмед |
висока комунікабельність та навички у веденні переговорів; вміння презентувати продукт та переконувати клієнтів; організованість та вміння планувати свій час; здатність працювати в команді та досягати поставлених цілей; бажання навчатися та розвиватися. |
здійснення активних продажів та розвиток клієнтської бази; консультування клієнтів щодо наших медичних послуг; проведення презентацій та ведення переговорів з потенційними клієнтами; узгодження деталей замовлень та організація послуг; вирішення запитів та рішення проблем клієнтів; підтримка та розвиток взаємовідносин з існуючими клієнтами. |
кар'єрний розвиток; конкурентна заробітна плата та бонусні схеми; робота в дружньому колективі та сприятливій атмосфері; можливості для професійного зростання та навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з держ. установами, спеціаліст з тендерів |
ПрАТ Хлібпром |
вища освіта; досвід роботи в тендерах з боку учасника; навички ведення переговорів; бажання працювати, активність, відповідальність, толерантність. |
підготовка документації та участь в публічних закупівлях, тендерах; укладання договорів з державними установами; забезпечення контролю запасів готової продукції; організація внутрішнього документообігу: внесення договорів, додатків, актів, заявок, рахунків в 1С та контроль їх проходження; контроль дебіторської заборгованості; ведення бази даних. |
офіційне працевлаштування згідно КЗпП; вчасна, прозора оплата праці; медичне страхування; компенсація зв’язку; курси англійської мови; навчання та розвиток. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер |
Buzz Wear UA |
грамотна українська мова; вміння і досвід роботи в фото/відео програмах та редакторах; вільне володіння ПК. |
ведення FB, Instagram, досвід і ідеї для зйомок і монтажу reels, TikTok; організація зйомок (студійні і вуличні зйомки); пошук та робота з моделями; оперативне наповнення сторінок живим, цікавим, динамічним контентом. |
графік роботи — гібридний (офіс/віддалено), 10:00 — 20:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Авалон+ |
досвід роботи в 1С8.3 УТП, M.E.Doc; знання бухгалтерського та податкового законодавства; досвід підготовки фінансової/статистичної/податкової звітності; володіння MS Office на рівні досвідченого користувача. |
підготовка фінансової та податкової звітності; облік та реєстрація податкових накладних; Клієнт-банк; облік виробництва; ведення кадрового обліку та розрахунок заробітної плати; робота із первинною документацією. |
гідна оплата праці; своєчасна виплата заробітної плати; офіційне працевлаштування згідно з КЗпП України; зручний графік роботи (Пн — Пт з 09:00 до 17:00). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер, фінансист у Калинівку |
Cargofy |
відповідний досвід роботи від 1-го року; знання податкового законодавства; досвід управління грошовими потоками підприємства; вміння працювати з великим об'ємом інформації та в режимі багатозадачності. |
підготовка і здача податкової, фінансової, статистичної звітності та розрахунок сум податків; облік ПДВ; реєстрація ПН з різними ставками, реєстрація ПН на послуги, отримані від нерезидента; контроль вхідної та вихідної кореспонденції, архівування документів; нарахування та виплата заробітної плати; робота з клієнт-банками, комунікація з працівниками банківських установ; здійснення оплат, необхідних для діяльності компанії; проведення звірок взаєморозрахунків з замовниками та постачальниками послуг. |
офіційне працевлаштування; можливість самостійно побудувати робочий процес та впливати на фінансовий результат; розвиток і навчання за рахунок компанії, адже ми йдемо в ногу з часом; графік роботи: 5/2, 08:30—17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Начальник відділу стандартизації |
ПрАТ Вінницький олійножировий комбінат |
обов’язкове знання англійської мови — рівень В2; досвід роботи у сфері стандартизації від 1-го року; вища освіта в галузі харчових технологій, якості або еквівалент; глибокі знання законодавства, нормативних актів та стандартів, пов’язаних з якістю виробництва олійних культура, знання систем: ISO9001, ISO22000, GMP +, Redsert, ISO 14000; вміння аналізувати дані та робити висновки для забезпечення покращення процесів. |
керування і координація всіх аспектів стандартизації в компанії; відповідальність за розробку та впровадження стандартів якості, процедур та політик, що дотримуються виробництва рослинних олій та жирів; ведення постійних моніторингів якості продукції, аналіз даних та розробка рекомендації для покращення процесів; розробка та впровадження стандартів якості, процедур та політик виробництва олійних культур; моніторинг та аналіз якості продукції; розробка рекомендацій для покращення процесів виробництва; співпраця з іншими відділами для забезпечення виконання стандартів та політик якості. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
Медіскан (Вінниця) |
вік від 20-ти років; бажання навчатися та розвиватися в медичній сфері; вміння працювати з комп’ютером; відповідальність та уважність до деталей; вміння працювати в команді та з пацієнтами. |
прийом та обробка телефонних дзвінків; прийом та реєстрація пацієнтів; розсилка інформаційних повідомлень; контроль та організація документообігу; ведення бази даних та звітів. |
повна зайнятість з офіційним працевлаштуванням; гнучкий графік роботи; можливість кар'єрного росту та професійного розвитку; дружній колектив та приємну атмосферу в роботі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар гарячого, холодного процесу |
Numo |
готовність працювати по технологічним картам; бажання розвиватися та отримувати задоволення від роботи; досвід роботи (обов’язково). |
|
стабільний високий заробіток; безкоштовне харчування; знижка на все меню; графік роботи з 10:00 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
Фабрика Yoshi |
пунктуальність; чесність; працьовитість. |
|
згуртована команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Grand Car |
цілеспрямованість; активна життєва позиція; готовність поставити цілі та працювати над їх досягненням. |
здійснення телефонних дзвінків за вхідними заявками; проведення переговорів з клієнтами; укладення угод; ведення клієнтської бази. |
зручний графік Пн-Пт, 09:00 — 18:00, робота в сучасному офісі; кар'єрні перспективи: менеджер — тім-лід протягом 6 місяців; робота в офісі, яка продовжить функціонувати навіть у разі можливих блекаутів; багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; навчання новим технікам продажу та підвищення кваліфікації за рахунок компанії; прозора система мотивацій; крутий, молодий, позитивний, дружній колектив; щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); сучасна техніка для роботи; можливість придбання авто із США за вигідною ціною; робота у злагодженому колективі з чітким функціоналом кожного працівника; робота в системі CRM; робота з теплими та цільовими заявками; високий рівень довіри клієнтів до компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Регіональний менеджер |
Lion Recycling Ukraine |
чесність і результативність — основні навички, які є фундаментом нашої співпраці; розуміння про полімери і поліетилен; готовність швидко всьому вчитися; готовність до відряджень та частих живих зустрічей з клієнтами; вміння працювати в команді. |
|
робота на Вінницький та Черкаський регіон. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер, помічник бухгалтера |
ТОВ Експрес-Бухгалтер |
вища освіта (економічна/бухгалтерський облік, аудит); знання 1С 8.3 УТП, MED.doc, Соната, Клієнт-банк, MS Excel, MS Word; знання податкового законодавства; знання Кодексу Законів про Працю; знання ПДВ (обов’язково); відповідальність. |
ведення бухгалтерського обліку на умовах аутсорсингу для ФОП, ТОВ, СГ, ПП, на всіх системах оподаткування; ведення кадрового обліку; реєстрація податкових накладних; формування та подання звітності. |
робота в компанії що активно розвивається; офіційне працевлаштування; стабільні виплати ЗП; комфортний офіс в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор готелю |
ПП Бізнес-клуб |
комунікабельність; відповідальність; доброзичливість; уважність. |
відповідь на телефонні дзвінки; бронювання номерів; розміщення гостей; проведення розрахунків. |
позмінний графік роботи: доба через дві; офіційне працевлаштування та своєчасна оплата праці; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу реклами |
РІА Медіа |
впевнений рівень комунікаційних навичок; вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей; висока самомотивація та ініціативність; знання ринку реклами та медіа (буде перевагою); досвід роботи в продажах або рекламі буде перевагою, але не є обов’язковим. |
активний пошук нових клієнтів та потенційних рекламодавців; продаж рекламних можливостей наших медійних платформ; розробка та презентація рекламних пропозицій; співпраця з клієнтами для вирішення їхніх потреб та досягнення цілей; планування та контроль рекламних кампаній. |
безкоштовне навчання; конкурентоспроможна заробітна плата та система преміальних; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; приємна та дружня робоча атмосфера; цікаві проєкти та можливість працювати з різноманітними клієнтами. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста, адміністратор залу |
Green Street Pizza |
вміння працювати у команді; комунікабельність; чесність; відповідальність. |
прийом замовлення по телефону; обслуговування гостей; видача страв; приготування напоїв; підтримка чистоти робочого місця. |
графік роботи: з 11:00 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керівник магазину оздоблювальних матеріалів |
КерамХаус |
досвід роботи в сфері продажів оздоблювальних матеріалів від 1-го року; вміння керувати колективом; висока мотивація до досягнення результатів; відповідальність; уважність; комунікабельність. |
організація роботи магазину; керування продажами та планування доходів; контроль за обліком товарів та складськими запасами; взаємодія з клієнтами і партнерами; підвищення ефективності роботи магазину та забезпечення якісного обслуговування клієнтів. |
офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; бонусна система винагороди; робота в стабільній компанії з високими стандартами якості та обслуговування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
- Науково-методичний семінар «Оцінювання в компетентнісному навчанні»
- Відбулася шоста онлайн зустріч реалізації проєкту ВТЕІ ДТЕУ Erasmus+ MAAS “Match, Attach and Sustain: New methods for Europe`s Job Brokers”
- Всеукраїнський круглий стіл «Практичні виміри академічної доброчесності»
- Гостьова лекція «Критичне мислення та інформаційна безпека» Миколи Тимощука для студентів спеціальності «Філологія»
- Відбулася четверта онлайн зустріч реалізації проєкту ВТЕІ ДТЕУ Erasmus+ MAAS “Match, Attach and Sustain: New methods for Europe`s Job Brokers”
- Творча зустріч з вінницьким поетом Юрієм Сегедою
- Вітаємо переможців конкурсу перекладу
- Відбулася гостьова лекція з навчальної дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням»
- Виїзна інформаційна година «Інтерактивні платформи для вивчення іноземних мов» у Вінницькій обласній універсальній науковій бібліотеці імені Валентина Отамановського
- В рамках Тижня обліково-фінансового факультету ВТЕІ ДТЕУ було проведено музичну вікторину «Вгадай мелодію!»
- В рамках Тижня обліково-фінансового факультету ВТЕІ ДТЕУ було проведено майстер-клас «Avokadova арт-терапія»
- В рамках Тижня обліково-фінансового факультету ВТЕІ ДТЕУ було проведено майстер-клас «Happy St. Patrick`s Day!»
- Лінгвокультурологічний тренінг «Мова і культура: європейський калейдоскоп»
- Гостьова лекція професора Яна Капранова (Економіко-гуманітарна академія у Варшаві) для студентів спеціальності «Філологія»
- В рамках Тижня обліково-фінансового факультету ВТЕІ ДТЕУ було проведено «День здоров’я»
- Відкрите засідання наукового гуртка «Translation studies» кафедри іноземної філології та перекладу
- На факультеті торгівлі, маркетингу та сфери обслуговування було проведено лекцію з представником ГО «Вінницька обласна правозахисна організація «Джерело надії»
- Майстер-клас «Особливості перекладу пісенного дискурсу» із Віктором Волосом та Віталієм Оксом (OKS)
- Захист курсових проєктів здобувачів вищої освіти спеціальності «Філологія»
- Тренінг «Life Skills»
- Всеукраїнський круглий стіл «Освітній процес в умовах кризи»
- Перемога у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт імені Дениса Монастирського з галузей знань 08 Право та 28 Публічне управління та адміністрування
- Відбувся Третій Всеукраїнський науково – методичний семінар – марафон з міжнародною участю «Дитинство: сучасні реалії, виклики, перспективи», що був організований Луганським національним університетом імені Тараса Шевченка
- Відвідування студентами правниками Вінницького обласного бюро судово-медичної експертизи
- У ВТЕІ ДТЕУ відбулася гостьова лекція на тему «Правове регулювання в адміністративно-політичній сфері»
- Проведений захід «Знайомство із працівниками поліції»
- Мистецтво креативного фокусу
- Моя улюблена історія
- Рада студентського самоврядування ФЕМП грала в Криголами
- Для студентів спеціальності «Право» проведений майстер-клас «Боротьба з кіберзлочинністю в умовах дії воєнного стану»
- Студенти спеціальності «Право» брали участь у Муткорті із суддівської етики
- Практичне заняття з дисципліни «Криміналістика» проведено на базі сектору одорологічних досліджень Вінницького НДЕКЦ МВС
- Відбулася інформаційна сесія на тему «Дистрес. Самодопомога»
- Обговорення освітніх програм першого та другого рівня вищої освіти «Право»
- Доцент кафедри права Ірина Білоус брала участь у тренінгу для гейткіперів з превенції суїцидів
- Студенти спеціальності «Право» стали призерками творчого конкурсу для студентів «МОЇ ПРАВА: ЗНАЮ, КОРИСТУЮСЬ, ЗАХИЩАЮ»
- У ВТЕІ ДТЕУ відбулася гостьова лекція на тему «Одорологічна експертиза»
- Практичне заняття з Конституційного права у формі ділової гри «Вибори Президента України»
- Правовий Workshop «Правові засади академічної доброчесності та протидії академічному плагіату»
- Відбулись практичні заняття у Вінницькому районному управління поліції Головного управління Національної поліції у Вінницькій області
- Відкрите засідання наукового гуртка «Правовий Універсум»
- В рамках заходів ХІІ Фестивалю студентської науки у ВТЕІ ДТЕУ було проведено відкрите засідання наукового гуртка «Феміда»
- В рамках заходів ХІІ Фестивалю студентської науки у ВТЕІ ДТЕУ було проведено муткорт «Права людини: соціально-правовий вимір»
- Директор ВТЕІ ДТЕУ Наталія Замкова та викладачі кафедри права взяли участь у круглому столі на тему: «Медіація в Україні: імплементація та її розвиток», який відбувся у Вінницькому окружному адміністративному суді
- Керівником Юридичної клініки ВТЕІ ДТЕУ, доцентом Миколою Пипяком за ініціативи Студентської Ради Вінничини проведено захід «Роль юристів у сучасному бізнесі»
- У ВТЕІ ДТЕУ відбулась гостьова лекція на тему «Що таке пробація. Інструменти впливу на правопорушників задля убезпечення суспільства»
- Зустріч із захисником Батьківщини Сергієм Снігурем
- Практичні заняття у Вінницькому науково-дослідному експертно-криміналістичному центрі МВС України
- У ВТЕІ ДТЕУ відбулась мотиваційна зустріч з представниками Вінницького регіонального відділення Асоціації Правників України та представниками Ліги студентів АПУ на тему: «Вибір юридичної професії»
- У ВТЕІ ДТЕУ з нагоди Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» відбулася гра «КРИГОЛАМИ»
- У ВТЕІ ДТЕУ рамках Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» був проведений майстер-клас по самообороні
- Участь у Всеукраїнському антикорупційному муткорті (ВАМ 3.0.)
- Студенти спеціальності «Право» у фіналі ВАМ 3.0
- За ініціативи Юридичної клініки ВТЕІ ДТЕУ відбулась зустріч на тему: «Українсько-бельгійський ІТ-стартап: правові, технологічні та організаційні аспекти»
- Студенти спеціальності «Право» відвідали Вищий антикорупційний суд та Національне антикорупційне бюро України
- На кафедрі права ВТЕІ ДТЕУ було проведено Всеукраїнський круглий стіл «Вітчизняна юриспруденція: сучасні виклики»
- В рамках заходів ХІІ Фестивалю студентської науки у ВТЕІ ДТЕУ було проведено Workshop «Актуальне інтерв’ю з фахівцем»
- У ВТЕІ ДТЕУ відбулося засідання наукового гуртка «Феміда» на тему «Місце і соціальне призначення юриста у суспільстві»
- Для студентів спеціальності «Право» проведена лекція на тему «Роль судово-медичної експертизи в діяльності органів правосуддя та охорони здоров’я»
- Разом до Перемоги!
- Відбувся вебінарі на тему ««ChatGPT та інші інструменти ШІ: інновації для розширення можливостей викладача у навчальній та науковій діяльності» на базі ДТЕУ

























































































