|
+Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Юрист |
ШАнА-М |
знання законодавства (податкове, трудове, антикорупційне, адміністративне, кримінальне, господарське, процесуальне); вміння складати тексти позовних заяв, процесуальних документів, запитів, відповідей на запити, мирових угод і т.п.; уважність до деталей, відповідальність; вища юридична освіта; практичний досвід організації договірної роботи; досвід претензійно-позовної роботи; комунікабельністьта вміння налагодити контакт з різними людьми. |
захист прав та інтересів компанії; оскарження результатів перевірок; систематичне вивчення змін в законодавстві України; моніторинг контрагентів в інформаційних системах; організація та ведення договірної роботи в компанії; підготовка та своєчасне надання відповідей на звернення контролюючих/державних та інших адміністративних органів; участь у підготовці необхідних документів для отримання ліцензій, що потрібні у процесі здійснення діяльності компанії; розробка проєктів наказів, положень, перевірка їх відповідності нормам законодавства, погодження та візування прийнятих у компанії всіх локальних актів; робота з установчими документами компанії, внесення змін та проведення державної реєстрації таких змін; письмове та усне консультування працівників компанії з усіх правових питань. |
графік роботи: 5-ти денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; різноманітні корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп & Volia |
вільне володіння українською мовою; бажання навчатися; впевнений користувач ПК, базові знання роботи в інтернет-браузерах. |
надання інформації щодо банківських продуктів та платіжних карток клієнта. |
графік роботи: 5/2, вихідні «плаваючі»; офіційне працевлаштування; заробітна плата погодинна; стабільні, щомісячні премії з досягнення кваліфікації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст |
ФОП Івахов Д.С. |
кар'єрист, який ставить роботу на перше місце; любов до навчання; наявність гарних комунікативних скілів і відповідальне ставлення до роботи; вміння працювати у команді; робота на результат; готовність приймати самостійні рішення. |
якісне пакування товарів; відправка товарів на Новій Пошті; тестування пристроїв; контроль та координація руху товарів для клієнтів; організація доставки цих товарів згідно визначеному графіку; робота в CRM-системі. |
стабільний і прозорий рівень доходу; робота в команді кар'єристів; підтримка колег та наставника на період навчання; заохочення амбіцій та бажання рости; робота офлайн у м. Вінниця. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Паста-бар Tamero |
комунікабельність; енергійність. |
|
стабільна виплата заробітної плати 2 рази на місяць; безкоштовне 2-х разове харчування; графік роботи позмінний: з 10:00 до 22:00; дружній колектив; можливість професійного кар‘єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера, менеджер з організації офісних процесів |
Grand Car |
досвід роботи в галузі бухгалтерії чи організації офісних процесів (буде перевагою); економічна освіта/аудит/бухгалтерський облік допоможе швидко доєднатись до процесів; розвинене логічне мислення та високі комунікативні навички; вміння працювати в команді та бути ініціативним; уважність, організованість та відповідальність. |
оформлення та ведення обліку кадрової документації по співробітникам; підтримка бухгалтерської команди: ведення документації, аналіз фінансових даних; забезпечення документообігу в тісній комунікації з менеджерами з продажу; робота в СРМ «Бітрікс 24», «ФінМап»; підтримка та контроль безперебійної життєдіяльності затишного офісу; прийом та надсилання посилок/документів; зустріч та прийом клієнтів. |
стабільна та конкурентна виплата заробітної плати; зручний графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00; робота в комфортному офісі у центрі міста Вінниця, сучасна техніка для роботи; підтримка з боку досвідченої команди та можливості для професійного та особистісного зростання; унікальний досвід роботи у міжнародній компанії з цікавими проєктами та задачами; робота у компанії з високим рівнем довіри від клієнтів; молода, креативна команда однодумців. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ПП Молоток |
чітке і грамотне мовлення; комунікабельність, вміння переконувати та працювати з запереченнями клієнтів; впевненість в собі; амбіційність; цілеспрямованість; націленість на результат; бажання навчатися та працювати; вміння аналізувати; відповідальність та організованість; вища освіта; досвід роботи з ПК та впевнене користування офісними додатками; вміння працювати з 1С та CRM (вітається, але не є обовʼязковим); досвід продажів (вітається, але не є обовʼязковим). |
робота з діючою базою клієнтів; розширення бази клієнтів; щоденні гарячі та холодні дзвінки; проведення переговорів/супровід та укладання угод; підбір товару клієнтам; оформлення у програмі 1С замовлень, планів та звітів; контроль оплати та відвантаження товару; виконання норм та планів. |
гідна заробітна плата та її вчасна виплата; офіційне працевлаштування; відпустки та лікарняні; робота в комфортному офісі, з усією необхідною технікою та приладдям; великий колектив професіоналів; можливість розвитку та карʼєрного зростання; корпоративний мобільний зв’язок; знижки на товари компанії, навчання, корпоративні заходи; за умови проходження стажування та навчання в перспективі можлива віддалена робота; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор, акаунт-менеджер |
Taxi 838 |
бажання працювати у дружньому колективі; прагнення досягати спільних цілей та створювати позитивну робочу атмосферу; знання української мови; відповідальність; досвід роботи в даній галузі не є обов’язковим; організованість. |
прийом та обробка вхідних дзвінків; допомога водіям вирішувати поточні питання та забезпечення ефективної співпраці; робота з акаунтами у програмі. |
комфортне робоче місце; сучасна і затишна робоча атмосфера; офіс знаходиться поруч з вокзалом; навчання; зручний графік роботи: 5/2 з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор салону краси |
ФОП Лар І.І. |
відповідальність; позитивний настрій; комунікабельність; ведення сторінки в Instagram. |
нагадування клієнтам про запис; консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону; зустріч клієнта. |
виплати щотижня; зручне розташування салону; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Директор магазину |
Копійочка |
успішний досвіт роботи в торгівлі (не менше 1-го року); знання і розуміння ключових метрик ефективності роботи магазину; володіння навичками комунікації та управління командою; вміння аналізувати (зчитувати параметри продажів); навички роботи з касою і знання касової дисципліни. |
виконання фінансово-економічних показників роботи магазину; контроль за стандартами роботи персоналу; контроль за виконанням стандартів роботи мережі; виконання поставлених завдань; навчання, адаптація, розвиток, мотивація персоналу. |
своєчасна виплата заробітної платні та винагороди; індивідуальний гнучкий графік; офіційне працевлаштування з 1-го дня та страхування працівників від нещасних випадків за рахунок компанії після 2х місяців роботи; зручні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з логістики у Калинівку |
ГК БіоХімІнвест |
досвід роботи на аналогічній посаді в транспортних, логістичних, транспортно-експедиційних компаніях від 1-го року; досвідчений користувач ПК (MS Office, Outlook); відповідальність; орієнтація на результат; стресостійкість. |
допомога в організації перевезень особистим автотранспортом компанії (наливні грузи); відслідковування вантажів в дорозі, контроль роботи водія, вирішення спірних питань; взаємозв'язок з клієнтами, інформування про хід виконання замовлення. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: з 08:30 до 17:30; конкурентний рівень заробітної плати; трансфер із Вінниці до м. Калинівка. офіційне працевлаштування згідно КЗпП. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Алліс-Трейд |
вміння грамотно спілкуватись та висловлювати власні думки; навички продажів та консультування клієнтів; впевнений користувач ПК; бажання навчатись та заробляти. |
прийом замовлень від нових та постійних клієнтів; підбір і прорахунок обладнання для магазинів; розробка схем розташування обладнання; проведення переговорів, складання комерційних пропозицій та угод; супровід і консультація клієнта на всіх стадіях угод. |
конкурентна заробітна плата; оплачувані лікарняні та відпустки; комплексна система навчання та адаптації нових працівників; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; зручний графік роботи: з 08:00 до 17:00, Сб, Нд - вихідні; робота в молодому дружньому колективі; повністю укомплектоване робоче місце зі всією необхідною технікою. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу, торговий представник |
Staleks |
володіння навичками ведення переговорів; вміння презентувати компанію, продукт та себе; володіння діловим етикетом; створення з клієнтами довірливих та дружніх відносин; володіння такими якостями, як: проактивність, чесність та відповідальність; впевнене володіння ПК (Microsoft Word, Microsoft Excel). |
продаж та здійснення презентації продукції у клініки та безпосередньо стоматологам; робота з існуючою клієнтською базою; виконання планів продажів, розширення АКБ; розвиток довгострокових відносин та підвищення лояльності до компанії; територія відповідальності: м. Вінниця, Вінницька обл. та здійснення командувань в м. Житомир. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; змістовне навчання по стоматологічних інструментах — зі сторони бренд-менеджера; надання: прикладів продукції, презентаційного матеріалу та всіх необхідних інструментів — для успішних продажів; повна підтримка, та постійний зворотній зв’язок — зі сторони керівника; графік роботи: з 09:00 до 18:00, 5-ти денний робочий тиждень; формат роботи — Home-office (80% — візити, 20% — звітність, на дому); участь у тренінгах та проходження професійних курсів; можливість для професійного та фінансового зростання; команда, з якою усе буде цікаво та приємно втілювати в життя. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер ЗЕД зі знанням англійської |
Виробниче підприємство Маріо |
досвід роботи в продажах (ЗЕД) від 1-го року; знання документообігу, досвід супроводу ЗЕД-контрактів; знання правил міжнародних перевезень вантажів; англійська мова — високий рівень усної та письмової, знання другої іноземної мови вітається; навички ведення ділового листування; готовність до відряджень на службовому автомобілі (наявність водійського посвідчення категорії «В») та досвіду водіння. |
активний пошук та залучення клієнтів; організація та проведення переговорів з клієнтами; повний супровід закріплених за менеджером клієнтів; контроль оплати та відвантаження; консультування клієнтів з асортименту та інших технічних питань; виконання планів продажів; контроль дебіторської заборгованості. |
робота в перспективній виробничо-торговельній компанії, яка постійно росте та розвивається; дружний та націлений на досягнення загального результату колектив; можливість професійного та кар'єрного зростання; офіційне працевлаштування; трансфер до місця роботи службовим транспортом; корпоративний відпочинок; відвідування професійних конференцій та семінарів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
English teacher (online) |
Englishdom |
любов до англійської і володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; прагнення навчити і привести студента до результату; постійний розвиток і прокачка своїх навичок. |
|
гідний рівень доходу та система бонусів; стабільне завантаження; гнучкий графік роботи (повна або часткова зайнятість, ранок чи вечір, будні дні або вихідні); онлайн-платформа ED Class — розроблені аудіо, відео програми навчання, реалізована автоперевірка домашнього завдання; мотивовані студенти, які чекають наставника для отримання знань; підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації; тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers; спілкування в community з 900+ вчителів; 50% оплата міжнародної сертифікації викладачів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керівник мережі магазинів |
Корпорація Барком |
досвід роботи в роздрібній торгівлі (досвід роботи з продуктами буде перевагою); досвід роботи в управлінні персоналом; готовність ризикувати і брати на себе відповідальність; енергійність, цілеспрямованість, відповідальність; володіння ПК: 1С, MS Exсel. |
організація та контроль результативної роботи магазинів регіону; планування операційних та комерційних показників, виконання поставлених планів; управління персоналом, підбір, адаптація, навчання, формування команди ефективних працівників; аналіз асортименту, товарного запасу, аналіз комерційних показників магазинів. |
офіційне працевлаштування; робота в прогресивній команді; комфортний компенсаційний пакет. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Coffee Cream |
відповідальність; охайність; відкритість та комунікабельність; пунктуальність. |
приготування кавових та інших безалкогольних напоїв; продаж десертів; дотримання чистоти і порядку в закладі. |
графік роботи: з 08:00 до 20:00; 15 робочих днів на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Pizza Day |
без досвіду, але з бажанням навчитися. |
приготування піц за рецептами та стандартами якості; дотримання санітарних та гігієнічних норм; взаємодія з іншими членами команди для забезпечення ефективності роботи. |
конкурентна заробітна плата та система бонусів; оплата навчання; приємна атмосфера та дружній колектив; підтримка прагнення до розвитку; безкоштовні обіди та знижки на найсмачнішу піцу в місті; гнучкий графік роботи: з 09:00 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Начальник відділу стандартизації |
ПрАТ Вінницький олійножировий комбінат |
знання англійської мови — рівень В2; досвід роботи у сфері стандартизації від 1-го року; вища освіта в галузі харчових технологій, якості або еквівалент; глибокі знання законодавства, нормативних актів та стандартів, пов’язаних з якістю виробництва олійних культура, знання систем: ISO9001, ISO22000, GMP +, Redsert, ISO 14000; вміння аналізувати дані та робити висновки для забезпечення покращення процесів. |
розробка та впровадження стандартів якості, процедур та політик виробництва олійних культур; моніторинг та аналіз якості продукції; розробка рекомендацій для покращення процесів виробництва; співпраця з іншими відділами для забезпечення виконання стандартів та політик якості. |
конкурентоспроможна заробітна плата; можливості для професійного зростання та розвитку; комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу поліграфічних послуг (бланкова продукція) |
АКцентр |
робота в програмах: Corel Draw, Adobe Photoshop; досвід роботи в сфері поліграфії (бажано); навички проведення переговорів. |
розробка дизайну бланкової продукцї; робота з існуючою клієнтською базою та залучення нових клієнтів; консультація та супровід клієнтів під час замовлень. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: 08:30−18:00, 5-ти денний робочий тиждень; робота в компанії лідерів; можливість постійного професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор-менеджер у салон краси |
Epil prof |
грамотність; працьовитість; багатозадачність; комунікативність; відповідальність; охайність. |
комунікація з клієнтами, запис у СRМ систему, розрахунок клієнтів, консультація; організація процесу роботи, замовлення розхідних матеріалів, прибирання свого робочого місця. |
офіційне працевлаштування, графік роботи: 2/2 або 3/3, 08:00−20:00.
|
Відправити резюме можна запосиланням: |
Інспектор з технічного нагляду |
АТ Укртелеком |
вища освіта; базові знання в сфері телекомунікацій; досвід роботи інженером/інспектором з технічного нагляду - 1−2 роки; відповідальність; організованість; цілеспрямованість; уважність; рівень впевненого користувача ПК: MS Excel, MS Word, Outlook, Visio, автоматизовані системи; впорядкований пакет документів (зокрема, приписне свідоцтво або військовий квиток). |
нагляд за роботою сторонніх організацій-підрядників, які виконують будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт лінійних споруд та обладнання електрозв’язку; охоронно-роз'яснювальні роботи з підприємствами, організаціями та громадянами з метою збереження лінійних споруд електрозвʼязку від пошкоджень; участь у видачі дозволу на проведення робіт будівельними організаціями та приватними особами в охоронній зоні лінійних споруд та контроль дотримання ними діючого законодавства, інструкцій, правил; складання актів про пошкодження та порушення «Правил охорони ліній зв’язку», направлення матеріалів та актів за призначенням. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн-Чт: 8:30—17:30, Пт: 8:30—16:15 (Обід: 12:30—13:15), Сб-Нд: вихідні; команда однодумців, яка може надати допомогу і підтримку; досвід роботи в найбільшій телекомунікаційній компанії Україні (обслуговування телекомунікаційних мереж); середовище для постійного професійного розвитку навіть в умовах воєнного часу. |
Відправити резюме можна запосиланням: |
Шеф-кухар (ресторанний бізнес) |
Домовик і К |
досвід роботи від 1-го року; знання сучасних кулінарних технологій та технік приготування страв; вміння організовувати колектив; відповідальність; організованість; уважність до деталей; бажання розвиватися та вдосконалювати свої навички. |
розробка та впровадження меню; контроль якості та кількості продуктів; планування бюджету на закупівлю продуктів; контроль за підготовкою страв; організація роботи кухарів та інших працівників кухні; відповідальність за дотримання санітарно-гігієнічних норм. |
гідна зарплата; робота у стабільній компанії; можливість професійного зростання та розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ФОП Марущак І. |
досвід телефонних продажів від 1-го року, переважно послуг B2C, банківських послуг, ІТ. |
телефонні продажі; вихідні дзвінки через IP-телефонію; робота з базою контактів теплих лідів; супровід клієнтів та кросс-продажі; робота з Salesforce CRМ. |
графік роботи: з 10:00 до 19:00; офіційне працевлаштування; скорочений випробувальний термін; прив’язка доходу до KPI; формат роботи: віддалено (потрібен ноутбук та гарнітура). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з продажу |
Метінвест |
наявність вищої освіти (надамо перевагу спеціальностям «Економіка», «Фінанси», «Будівництво» та «Металургія»); досвід роботи в сфері продажів від 1-го року; навички роботи в CRM, SAP ERP (буде перевагою); відповідальність, багатозадачність, комунікабельність, вмотивованість на розвиток, уважність до деталей, вміння працювати в команді. |
робота з існуючими клієнтами: підтримка взаємовідносин, ведення телефонних комунікацій, листування тощо; виконання планів продажів; укладання договорів поставки та супутної документації; контроль дебіторської заборгованості; ведення первинної бухгалтерської документації; ведення звітної документації. |
офіційне працевлаштування та гарантовані виплати; конкурентна заробітна плата; 24 дні оплачуваної щорічної відпустки; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
SPA-готель Батерфляй |
досвід роботи на аналогічній позиції від 1-го року; висока відповідальність, організаторські здібності, вміння керувати персоналом; вміння працювати в команді та спілкуватися з гостями. |
організація роботи ресторану: розклад роботи персоналу, контроль за проведенням робіт; обслуговування гостей: забезпечення високого рівня сервісу, прийом замовлень та виконання їх відповідно до стандартів ресторану; контроль за якістю страв та напоїв, підтримання порядку та чистоти в ресторані; розвиток та впровадження нових ідей для покращення роботи ресторану. |
робота в стабільній компанії з можливістю кар'єрного зростання; конкурентна заробітна плата; молода та дружня команда; можливість отримати додаткові навички та знання в галузі готельно-ресторанного бізнесу; гнучкий робочий графік, проживання, харчування та трансфер за рахунок закладу. |
Відправити резюме можна запосиланням: |
Офіціант |
Готельно-ресторанний комплекс Хутір |
пунктуальність; вміння працювати в команді; комунікабельність. |
знання меню; прийом замовлень; обслуговування столиків; підтримка порядку на залі. |
повний робочий день; позміний графік; безкоштовне харчування; вечірній трансфер персоналу. |
Відправити резюме можна запосиланням: |
Менеджер агентської групи |
Страхова компанія ARX |
попередній досвід продажів від 1-го року; успішна організація та ведення власного бізнесу (буде перевагою); бажання працювати з людьми; вища освіта; активна життєва позиція, орієнтація на результат, комунікабельність. |
залучення нових агентів, навчання та підтримка, мотивування та надихання; планування роботи команди; реалізація планів зі збору страхових платежів; надання консультації клієнтам та агентам щодо страхових продуктів. |
офіційне оформлення трудових відносин; компенсаційний пакет: страхування життя, знижки на продукти компанії, компенсація мобільного зв’язку; гідні умови оплати праці та прозора система преміювання за результатами роботи; можливість навчання та розвитку всередині великої міжнародної компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з закупівель |
ТОВ Харвест Центр |
впевнений користувач ПК, офісних програм, 1-С. |
контроль наявності товару на складі і своєчасне поповнення запасів; ведення переговорів з постачальниками (найкращі умови, ціни, відтермінування, акції, тощо); контроль якості продукції, аналіз залишків та оборотності товару; технічна та інформаційна підтримка відділів продажу; робота з документами.
|
графік роботи: з 09:00 по 18:00; зручне робоче місце; комфортний для роботи та відпочинку колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер-аналітик |
Альянс Рітейл Груп |
знання 1С (Bass); вміння працювати з великими об'ємами інформації; уважність; вміння аналізувати та працювати в команді. |
створення специфікацій; аналіз переобліків; аналітика рухів продажу (фінансові результати); контроль роботи операторів виробництва (оприбуткування, переміщення, списання). |
графік роботи: 09:00−18:00. |
Відправити резюме можна запосиланням: |
Менеджер з продажу реклами |
РІА Медіа |
впевнений рівень комунікаційних навичок; вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей; висока самомотивація та ініціативність; знання ринку реклами та медіа (буде перевагою); досвід роботи в продажах або рекламі (буде перевагою, але не є обов’язковим). |
активний пошук нових клієнтів та потенційних рекламодавців; продаж рекламних можливостей наших медійних платформ; розробка та презентація рекламних пропозицій; співпраця з клієнтами для вирішення їхніх потреб та досягнення цілей; планування та контроль рекламних кампаній. |
безкоштовне навчання; конкурентоспроможна заробітна плата та система премій; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; приємна та дружня робоча атмосфера; цікаві проєкти та можливість працювати з різноманітними клієнтами. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Вінницький торговельно-економічний інститут Державного торговельно – економічного університету (ВТЕІ ДТЕУ)
Назва: ВТЕІ ДТЕУ
код ЄДРПОУ - 01562987
Банк – Держказначейська служба України, м.Київ
МФО 820172
UA108201720313241001202004575 – плата за проживання в гуртожитку
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Вчитель англійської мови |
Вінницька приватна гімназія Артинов-Дельфін |
вільне володіння англійською (не нижче рівня В2); позитивний викладацький досвід та досвід ведення документації; IT-грамотність, здатність опановувати сучасні програми та освітні платформи; організованість, здатність спрямовувати діяльність дітей; бажання довгостроково працювати в сучасній команді, далі розвиватися в сфері освіти. |
викладання англійської мови офлайн за програмою; ведення електронного журналу; участь у роботі методичного об'єднання вчителів іноземних мов. |
комфортні умови роботи та якісне матеріально-технічне забезпечення — спеціалізований кабінет іноземних мов, інтерактивна панель Mozabook; дружня команда прогресивних освітян — щомісячні корпоративні заходи; невеликі групи учнів — не більше 15-ти; премії та бонуси — по результатах завершення навчального року; можливість стати частиною сильного освітнього проєкту, який змінює суспільні стереотипи щодо школи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу мінеральних добрив |
Мінерал СГ, ТОВ |
впевнений користувач ПК; грамотна розмовна мова, вміння швидко вчитись та запам’ятовувати; вміння налагоджувати холодні контакти; наявність клієнтської бази (буде перевагою). |
продаж мінеральних добрив; робота з клієнтською базою в телефонному режимі; подальший супровід клієнта. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн — Пт, з 08:30 до 17:30; мобільний зв’язок; гарний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор, акаунт-менеджер |
Taxi 838 |
бажання працювати у дружньому колективі; прагнення досягати спільних цілей та створювати позитивну робочу атмосферу; знання української мови; відповідальність та організованість. |
прийом та обробка вхідних дзвінків; вирішення поточних питань та забезпечення ефективної співпраці; робота з акаунтами у нашій програмі (навчимо). |
комфортне робоче місце; сучасна і затишна робоча атмосфера.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Art Chef Cafe |
досвід роботи від 1-го року; відкритість до нового та мислення, направлене на розвиток. |
робота у холодному та гарячому цехах.
|
графік роботи: позмінний (за домовленістю), з 08:00 до 21:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор-менеджер у салон краси |
Epil prof |
грамотність; працьовитість; багатозадачність; комунікабельність; відповідальність; охайність. |
комунікація з клієнтами (по телефону, Facebook, Instagram); запис у СРМ систему, розрахунок клієнтів, консультація; організація процесу роботи, замовлення розхідних матеріалів, прибирання свого робочого місця. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: 2/2 або 3/3, 08:00 − 20:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ТОВ Кеарфілд |
наявність вищої освіти; володіння знаннями та навичками роботи в програмі 1С8.2; практичні навички роботи із первинною документацією; досвід роботи в сегменті В2В від 1-го року; впевнений користувач MS Office, MS ExceI; вміння працювати з клієнтами (навички ділового спілкування та спілкування телефоном); бажання розвиватись. |
робота з первинною документацією; проведення інвентаризації; ведення обліку відправки і отримання товару від перевізників; укладення договорів; контроль складських залишків; контроль списання товару зі складу; розрахунок з перевізниками; оформлення та контроль ТТН; внесення даних в 1С8.2; контроль оплати, документів клієнтів, інших домовленостей з клієнтами; створення, обробка, аналіз звітів (MS ExceI, 1С8.2); виконання доручень керівництва. |
своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи: з 09:00 до 18:00,(вихідні- субота, неділя). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Програміст 1С |
Торгтехніка, гофрокомбінат |
повна зайнятість; вища освіта; успішний досвід роботи з розробки та впровадження програмного забезпечення; вміння працювати в команді і досягати поставлених цілей; знання програмного забезпечення (Microsoft Office) та графічних редакторів. |
обробка програмного забезпечення на базі 1С: Підприємство; опис бізнес процесів в програмному забезпеченні; технічна підтримка користувачів 1С; тестування програмного продукту перед впровадженням; розробка систем взаємодії 1С зі сторонніми системами; внесення пропозицій по змінам в програмне забезпечення для покращення роботи та автоматизації процесів. |
офіційне працевлаштування; гідна оплата праці; дружня атмосфера; підтримка ініціатив; можливість професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер, помічник бухгалтера |
ТОВ Експрес-Бухгалтер |
вища освіта (економічна/бухгалтерський облік, аудит); знання 1С 8.3 УТП, MED.Doc, Соната, Клієнт-банк, MS Excel, MS Word; знання податкового законодавства; знання Кодексу Законів про Працю; знання ПДВ (обов‘язково); відповідальність. |
ведення бухгалтерського обліку на умовах аутсорсингу для ФОП, ТОВ, СГ, ПП, на всіх системах оподаткування; ведення кадрового обліку; реєстрація податкових накладних; формування та подання звітності. |
робота в компанії що активно розвивається; офіційне працевлаштування; стабільні виплати ЗП; комфортний офіс в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар з приготування піци |
Мережа супермаркетів Сільпо |
надання переваг кандидатам зі спеціальною освітою; знання технології приготування. |
заміс, формування та випічка піци; викладення готової продукції на вітрину; дотримання санітарно-гігієнічних норм праці. |
кар'єрне зростання; робота у великій компанії; гідна та стабільна оплата праці; якісне навчання; дружній колекти; корпоративні знижки на кулінарію та випічку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Тревел-менеджер, гід |
ТОВ Бомба Тур |
вміння чітко і грамотно розповідати і розмовляти; вміння контактувати з людьми; бажання постійно розвиватися в сфері туризму. |
здійснення організаційних супроводів туристичних груп; слідкування за дотриманням таймінгу виконання програми; надання інформації по програмі туру; презентування та розповіді про туристичні атракції; підтримка дисципліни та позитивної атмосфери в групі. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з адміністративної діяльності |
ТОВ Айстра Стронг |
вільний користувач ПК, MS Excel, MS Word; відповідальність, комунікабельність; досвід роботи з людьми. |
контроль якості прибирання на закріпленому об'єкті; табелювання працівників, складання графіків роботи підлеглих та графіків прибирання по ділянках; усунення в короткі терміни різних зауважень по прибиранню на об'єкті з боку замовника. |
графік роботи: 3/3.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Tereveni |
досвід роботи (кухарем-універслом або на гарячому процесі); знання української домашньої кухні; відповідальне ставлення до роботи, вміння організувати виробничий процес на кухні; здатність працювати у команді та відмінні організаційні здібності; знання санітарних норм та правил безпеки. |
організація процесів на кухні; приготування страв з меню закладу (з дотриманням рецептур та технології приготування страв); забезпечення якості приготування страв; підтримання чистоти та порядку на робочих місцях. |
офіційне працевлаштування; гідна оплата праці; графік роботи: позмінний, з 10:00 до 22:00 (графік 3/3); трансфер додому; смачне корпоративне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Tereveni |
вік від 19-ти років; досвід роботи від 1-го року; вільна та грамотна українська мова; ввічливість, уважність, активний та позитивний настрій; вміння працювати в команді. |
зустріч гостей та ознайомлення з меню (допомога у виборі страв); приділення гостям належної уваги, незалежно від потоку гостей; підтримання чистоти та порядку (у своїй зоні ресторану). |
оплачуване навчання під час стажування (у разі відсутності досвіду роботи та прагнення здобути нову професію); офіційне працевлаштування; гідна і стабільна оплата праці; можливість кар'єрного росту; гнучкий графік роботи: (обговорюється на співбесіді, робоча змінна 8−10 год); можливість працювати неповний робочий тиждень (2−3 дні); корпоративне смачне харчування; трансфер додому після вечірньої зміни; стабільна робота у дружній, амбітній команді; швидке навчання, підтримка, допомога; медичне страхування після 6-ти місяців роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обслуговування клієнтів банку |
АТ АБанк |
диплом про повну середньо-спеціальну, неповну вищу або вищу освіту; досвід роботи в банківській сфері (буде перевагою). |
залучення клієнтів на кредитні картки, депозити та платежі; персональне обслуговування клієнтів — власників карток «Зелена»; поточне обслуговування клієнтів при зверненні до відділень банку. |
офіційне працевлаштування; вчасна оплата праці; графік роботи: 5/2, Пн - Пт (09:00 - 18:00 або 08:30 - 17:30); інвестування ресурсів банку у розвиток та навчання; постійні вебінари, конкурси, спільне вивчення бізнес-літератури, вільний доступ до корпоративної бібліотеки, навчання в зручних тобі месенджерах та інше; спортивні заходи, корпоративи, виїзди на природу, спільні походи в кіно та багато іншого. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Су-шеф |
Синергія Тім |
досвід роботи від 1-го року на посаді су-шефа; досвід управління процесами кухні; знання технологій роботи з сучасним кухонним устаткуванням; особисті якості: активна життєва позиція, старанність, порядність, високий рівень самоорганізації і відповідальності. |
контроль прийому товару та якості продуктів харчування; контроль приготування та видачі страв кухарями; організація виробничого процесу; формування команди; складання та контроль графіка роботи персоналу; дотримання санітарних норм, контроль чистоти кухні; робота за чек-листами; виконання завдань шеф-кухаря. |
заклад знаходиться біля ТРЦ Мегамолл, вул.600-річчя, 17-Е; відкрита кухня; графік роботи: 08:00−22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
АмбарАгро |
знання програми 1С Бухгалтерія 8.3; знання програм M.E.Doc, Вчасно та інші програми, що забезпечують електронний документообіг; знання Законодавства України: ПСБО, ПКУ інші нормативні акти; досвід роботи на виробництві (в аграрній сфері буде перевагою); порядність, пунктуальність, відповідальність, легко опрацьовувати великий обсяг інформації. |
проведення в обліковій програмі первинних документів (надходження товарів і послуг, рахунки в оплату, звірка з контрагентами, формування документів на реалізацію, банківська виписка); облік податкового кредиту та зобов’язань, реєстрація податкових накладних, формування декларації з ПДВ; статистична звітність; перевірка та аналіз всіх рахунків обліку, закриття періоду. |
офіційне працевлаштування; робота в комфортному офісі в дружньому колективі; повна зайнятість; графік роботи: з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Обліковець |
ТОВ Галичина, молочна компанія |
освіта середня/вища; знання 1С, MS Word, MS Excel; пунктуальність, уважність; вміння працювати в команді, комунікабельність; акуратність; відповідальність; вміння швидко навчатися; впевненість; стресостійкість. |
прийом та обробка замовлень в 1С; формування карт завантажень; прийом та облік грошових коштів від водіїв. |
робота в сучасній стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового зростання; офіційне працевлаштування; медичне страхування; цікаві, амбіційні задачі та підтримка в їх реалізації; графік роботи: шестиденний з 13:30 до 21:30; місце роботи: м. Вінниця, вул. Чехова, 25. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера, менеджер з організації офісних процесів |
Grand Car |
досвід роботи в галузі бухгалтерії чи організації офісних процесів (буде перевагою); економічна освіта аудит/бухгалтерський облік; розвинене логічне мислення та високі комунікативні навички; вміння працювати в команді та бути ініціативним; уважність; організованість та відповідальність. |
оформлення та ведення обліку кадрової документації по співробітникам; підтримка бухгалтерської команди: ведення документації, аналіз фінансових даних; забезпечення документообігу в тісній комунікації з менеджерами з продажу; робота в СРМ «Бітрікс 24», «ФінМап»; підтримка та контроль безперебійної життєдіяльності затишного офісу; прийом та надсилання посилок/документів; зустріч та прийом клієнтів. |
стабільна та конкурентна виплата заробітної плати; зручний графік роботи: Пн-Пт з 09:00—18:00; робота в комфортному офісі у центрі міста Вінниця, сучасна техніка для роботи; підтримка з боку досвідченої команди та можливості для професійного та особистісного зростання; унікальний досвід роботи у міжнародній компанії з цікавими проєктами та задачами; робота у компанії з високим рівнем довіри від клієнтів; молода, креативна команда однодумців. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
ТОВ Коломієць та Партнери |
досвід роботи (не є обов’язковим, проте вітається); бажання вчитися та розвиватися в області бухгалтерського обліку; знання програм MS Office та вміння з ними працювати; відповідальність та точність у виконанні обов’язків. |
внесення первинної документації до системи бухгалтерського обліку; контроль за вчасним введенням даних в СРМ систему (перевірка оплат та закриття задач); контроль вхідної та вихідної кореспонденції, архівування документів; допомога бухгалтеру у підготовці звітності та інших завданнях. |
гідна оплата праці; розвиток і навчання за рахунок компанії; графік роботи: 5/2, 08:30 - 17:00. робота в дружньому колективі з досвідченими співробітниками. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з закупівель |
Makeup |
досвід роботи в закупівлях від 1-го року; досвідчений користувач усіх офісних програм; знання MS Excel та 1С на високому рівні. |
проведення аналізу товарообігу, контроль товарних залишків в програмі 1C; оформлення замовлень товарного асортименту у постачальників; комунікація з постачальниками, заключення договорів; ведення всієї необхідної звітності. |
робота в офісі; повний робочий день з Пн по Пт, з 09:00 до 18:00. оплата праці два рази на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
English teacher (online) |
Englishdom |
любов до англійської і володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; прагнення навчити і привести студента до результату; постійний розвиток і прокачка своїх навичок. |
робота з дому (ПК/ноутбук, гарнітура і стабільний Інтернет); всі уроки — 1 на 1 зі студентом; тривалість 1 уроку — 50 хвилин. |
гідний рівень доходу та система бонусів; стабільне завантаження; гнучкий графік роботи (повна або часткова зайнятість, ранок чи вечір, будні дні або вихідні); онлайн-платформа ED Class — розроблені аудіо, відео програми навчання, реалізована автоперевірка домашнього завдання; мотивовані студенти, які чекають наставника для отримання знань; підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації; тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers; спілкування в community з 900+ вчителів; 50% оплата міжнародної сертифікації викладачів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер, SMM-спеціаліст |
Gift UP |
креативний підхід до справи; телефон з хорошою камерою для фото та відео високої якості. |
зйомка життя команди, картин та показ цього світові; ведення соціальних мереж компанії; рух за трендами; створення креативу для реклами. |
гідний рівень доходу; кар'єрне зростання з можливістю стати керівником відділу; гнучкий графік; можливість працювати, як в офісі де є генератор та звʼязок, так і вдома; молода, дружня та крута команда; навчання за рахунок компанії всім необхідним навичкам. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст складський, транспортний |
ПП Продуктовий дім |
вища освіта (фінанси, економіка); досвід роботи на аналогічній посаді від 1- го року; знання 1С 8.3, MS Office; розуміння процесів складської логістики. |
контроль роботи операторів; контроль роботи складу; виконання складських операцій (переміщення продукції та переоблік); робота з 1С 8.3; управління рухом товару на складі; первинна документація (введення нових позицій, надходження та переоцінка продукції); замовлення продукції; звірка з постачальниками; звіти для керівництва. |
офіційне працевлаштування; місцезнаходження: район Тяжилова; графік роботи: Пн-Пт з 08:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Мережа ресторанів Файні Справи |
приготування крафтових напоїв на барі; реалізація продукції бару. |
вміння працювати з крафтовими напоями (компоти, лимонади, настоянки); вміння робити каву хоча б середнього рівня на еспресо машині; підтримання чистоти бару; чесність по відношенню до ресторану та гостей; участь в маркетингових активностях ресторану.
|
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Біла Сова |
досвід роботи від 1- го року в сфері обслуговування (ресторан, кафе, готель); відмінні комунікативні навички та вміння працювати в команді; висока відповідальність та вміння працювати в умовах великого потоку гостей; орієнтація на результат та бажання працювати на високих стандартах; знання основ сервірування та етикету ресторанного бізнесу; вміння працювати в стресових ситуаціях та швидко приймати рішення. |
прийом та обслуговування гостей відповідно до вимог компанії та стандартів обслуговування; обслуговування гостей (консультації з меню ресторану, прийом замовлень, зворотній зв’язок, розрахунок); забезпечення чистоти та порядку на робочому місці та в залі; вирішення проблем та конфліктиних ситуацій з найвищою ввічливістю та професіоналізмом; активна участь у житті та роботі закладу. |
конкурентний рівень заробітної плати; гнучкий графік роботи; корпоративне харчування (смачні обіди та вечері); дружня та професійна робоча атмосфера; можливість кар'єрного росту та просування у компанії; безкоштовний трансфер додому у вечірній час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Кафе Пікнік |
мінімум 1 рік досвіду роботи на аналогічній посаді; знання технік приготування м’яса на мангалі; вміння працювати в команді та під час пікових навантажень; уважність до деталей та дотримання рецептур; вміння працювати в умовах швидкого темпу роботи; знання правил гігієни та безпеки харчових продуктів. |
приготування різних м’ясних страв на мангалі, включаючи шашлик, стейки, котлети та інші; підготовка необхідних інгредієнтів та продуктів для приготування страв; дотримання стандартів гігієни та безпеки харчових продуктів; виконання замовлень з доставки їжі, якщо потрібно; підтримка чистоти та порядку на кухні. |
конкурентна заробітна плата; можливість професійного зростання та розвитку; дружня атмосфера; можливість працювати в сучасному кухонному просторі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Вчитель англійської мови |
Smart Panda |
англійська на рівні C1, впевнене володіння мовою; комунікабельність, креативність і організованість; досвід роботи зі школярами та дорослими; наявність сертифікатів чи досвіду закордонного стажування, які підтверджують рівень мови (буде перевагою); обізнаність у сучасних трендах навчання; робота з комп’ютером та навчальними додатками на рівні впевненого користувача; проживання у м. Вінниця. |
проведення занять відповідно до закріплених груп; проведення індивідуальних занять з клієнтами (офлайн та онлайн); готовність до постійного навчання та розвитку. |
гідна оплата праці; робота у комфортних умовах престижної школи (сучасний офіс на Поділлі); офіційне працевлаштування; гнучкий графік роботи, з можливістю підлаштування під ваш особистий графік. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Ресторан Острів |
активна життєва позиція; старанність, охайність; пунктуальність; бажання зростати та підвищувати свої знання. |
приготування та своєчасна видача страв за технологією; дотримання санітарних норм. |
цікава робота у команді професіоналів; графік роботи: позмінний з 09:00 до 22:00; висока заробітна плата; комфортне розташування біля ТРЦ «Мегамолл» (вул. 600-річчя 17); корпоративне харчування (смачні обіди та вечері). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер контакт-центру |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном. |
робота з готовою базою вже потенційно зацікавлених клієнтів; допомога майбутнім учням визначити свої потреби в навчанні; робота в системі автодозвону та пропонування продукту потенційним клієнтам; знайомство майбутніх учнів з форматом навчання, та з акціями компанії. |
робота з дому за вільним графіком від 4-х годин та більше (за бажанням) в діапазоні з 09:00 до 21:00; навчання класно та професійно працювати з будь-якими клієнтами; опанування цікавої професії; зростання в професійному і кар'єрному плані (кращі менеджери отримують підвищення вже через декілька місяців роботи); отримання постійної підтримки та допомоги під час роботи від наставника та керівника, особливо на початку; вивчення англійської з найкрутішими викладачами з корпоративної знижкою. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар |
Развилка |
|
заміс тіста згідно технологічної карти; формування та випікання виробів. |
робота в денні та нічні зміни, з 08:00 по 20:00 — 20:00 по 8:00 |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Beer&Bluas, Art Pub |
досвід роботи з хоспером та грилем (буде перевагою); вміння працювати в команді та швидко реагувати на зміни; відповідальність і пунктуальність; бажання навчатися і розвиватися в галузі кулінарії. |
приготування страв на хоспері та грилі згідно з меню; підтримання відповідної якості та смаку страв; дотримання вимог щодо санітарних та гігієнічних стандартів; організація робочого місця та забезпечення наявності необхідних інгредієнтів та продуктів. |
гнучкий графік роботи, що підходить для студентів; конкурентна заробітна плата; дружня та творча атмосфера; можливість зростати та розвиватися у сфері кулінарії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Termopraktik |
досвід роботи на посаді менеджера активних продаж (дистрибуція); вміння працювати з базою 1C (обов'язково).
|
робота з існуючою базою клієнтів в напрямку дистрибуції; пошук нових клієнтів; розширення асортименту і представленість на території; контроль дебіторської заборгованості; навчання клієнтів новим продуктам та технологіям; допомога у виборі комплектуючих. |
прозора система мотивації; дружній колектив; завжди своєчасна виплата ЗП. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
- 071 Облік і оподаткування, Фінансовий контроль та аудит бакалавр, денна 2р 10м
- 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок, Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок бакалавр,денна 1р 10м
- 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок, Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок, бакалавр, денна 2р 10м
- 073 Менеджмент 1р 10м бакалавр, денна
- 075 Маркетинг 1р 10м бакалавр, денна
- 126 Інформаційні системи та технології 1р 10м бакалавр, денна
- 181 Харчові технології 2р 10м бакалавр, денна
- 181 Харчові технології 2р 10м бакалавр, заочна
- Наказ на зарахування 1 курс заочної форми здобуття освіти за спеціальностями (спеціаліаціями) за кошти фізичних та/або юридичних осіб (3 хвиля)
- Наказ на зарахування 1 курс очної денної форми здобуття освіти за спеціальностями (спеціаліаціями) за кошти фізичних та/або юридичних осіб (3 хвиля)
- Наказ на зарахування 1 курс заочної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціаліаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб (3 хвиля) (особи, які вступають на основі вже здобутого ступеня бакалавра, магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст) за іншою спеціальністю)
- Наказ на зарахування 1 курс очної денної форми здобуття освіти за спеціальностями (спеціаліаціями) за кошти фізичних та/або юридичних осіб (2 хвиля)
- Наказ на зарахування 1 курс за спеціальностями(спеціаліаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб (2 хвиля) (особи, які вступають на основі вже здобутого ступеня бакалавра, магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст) за іншою спеціальністю)
- Наказ на зарахування 1 курс заочної форми здобуття освіти за спеціальностями (спеціаліаціями) за кошти фізичних та/або юридичних осіб (2 хвиля)
- Наказ на зарахування 1 курс за спеціальностями(спеціаліаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб
- Наказ на зарахування 1 курс заочної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціаліаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб
- Наказ на зарахування 1 курс очної денної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціаліаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб
- Наказ на зарахування 1 курс очної денної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціаліаціями)за кошти (регіонального) бюджету
- Наказ на зарахування 1 курс очної денної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціаліаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб
- Наказ на зарахування 1 курс очної денної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціаліаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб
- Наказ на зарахування 1 курс заочної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціаліаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб
- Наказ на зарахування 1 курс заочної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціаліаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу в меблевий салон (ТЦ “Плаза Парк") |
DLM |
досвід роботи в сфері продажів від 1-го року; висока комунікабельність та навички переговорів; знання асортименту меблів та бажання вчитися і розвиватися у цій галузі; вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей; відповідальність; організованість; вміння працювати з клієнтами. |
консультація клієнтів щодо асортименту меблів та послуг, які надає компанія; активний пошук потенційних клієнтів та залучення їх до салону; проведення продажів, ведення переговорів та укладання угод; забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів; підтримка позитивного іміджу компанії та збільшення клієнтської бази. |
конкурентна заробітна плата та система бонусів; можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку; яскрава та цікава робота у стабільній компанії; приємна атмосфера та дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп & Volia |
вільне володіння українською мовою; бажання навчатися; впевнений користувач ПК; базові знання роботи в інтернет-браузерах. |
надання інформації щодо банківських продуктів та платіжних карток клієнта. |
графік роботи: 5/2, вихідні «плаваючі»; гнучкий графік роботи; офіційне працевлаштування; заробітна плата погодинна; професійний досвід та розвиток. |
Відправити резюме можна за посиланням:
|
Бухгалтер |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
вища освіта (бухгалтерський облік та аудит, фінанси, економіка підприємств — денна форма навчання); досвід роботи на посаді бухгалтера від1-го року; знання бухгалтерського та податкового законодавства України; впевнений користувач ПК, MS Office, M.E.Doc, 1-С:Бухгалтерія; готовність до відряджень (м. Яготин Київської обл.); досвід роботи бухгалтером на виробництві (буде перевагою). |
ведення бухгалтерського обліку операцій з запасами (надходження, списання, контроль залишків); ведення бухгалтерського обліку операцій з основними засобами та НМА (введення в експлуатацію, модернізація, переміщення, ліквідація, продаж); ведення бухгалтерського обліку операцій по отриманим роботам (послугам); контроль розрахунків з контрагентами, оформлення актів звірок; забезпечення повного та достовірного відображення на рахунках бухгалтерського обліку інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах; забезпечення наявності оригіналів документів та підготовка до здачі їх в архів підприємства; участь у проведенні щорічних та позапланових інвентаризацій ТМЦ та основних засобів та оперативне відображення результатів в бухгалтерському обліку; контроль та перевірка отриманого податкового кредиту (податкових накладних та розрахунків коригувань) від контрагентів в програмі M.E.Doc. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; безкоштовні обіди. |
Відправити резюме можна за посиланням:
|
Регіональний менеджер (м. Вінниця, м. Житомир) |
ТОВ 2К, СУНП, |
бажання працювати; високі комунікативні навички, дипломатичність, вміння знаходити підхід до людей; навички планування та організаторські здібності; досвід успішної роботи на посаді регіонального менеджера з продажу. |
організація та контроль продажів товару в наявній дистриб’юційній мережі, в т.ч. формування планів та контроль за їх дотриманням; проведення переговорів з новими клієнтами, дистриб’юторами, регіональними мережами; забезпечення постійної взаємодії з постачальниками та покупцями; постановка цілей та завдань з розвитку продажів, контроль і забезпечення їх виконання; відповідальність за результат; наявність авто та можливість його використання в службових цілях. |
спосіб для самореалізації та професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням:
|
Фахівець кадрового обліку |
Він Дизайн Проект |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; знання законодавства про працю та кадрового обліку; висока відповідальність та уважність до деталей; добрі комунікативні навички; вміння працювати в команді та бути організованим. |
забезпечення повного циклу кадрового обліку, включаючи збір та обробку даних про працівників, укладання трудових договорів, ведення кадрової документації; здійснення контролю за дотриманням законодавства про працю та внутрішніх положень компанії; ведення обліку робочого часу; забезпечення конфіденційності та захисту персональних даних працівників. |
конкурентна заробітна плата, вчасні виплати; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; можливість професійного росту та розвитку; приємний та дружній колектив; комфортні умови роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням:
|
Продавець-консультант (італійські товари) |
Angebot |
любов до кулінарії; відповідальність та пунктуальність; комунікабельність; організованість; бажання навчатися, працювати і заробляти; клієнтоорієнтованість та доброзичливість; творчій підхід до роботи. |
здійснення викладки товарів; забезпечення наявності та своєчасної заміни цінників; здійснення контролю за термінами придатності товарів; обслуговування клієнтів; побудова гарних та постійних взаємовідносин з клієнтом; консультація щодо наявної продукції в магазині; активні продажі, націлені на результат; розрахунок покупців на касі; приготування кави та чаю; підтримка чистоти в залі. |
графік роботи з 09:00 до 22:00; зміни 3/3 (обговорюється між працівниками); бонуси для працівників: кава та чай; персональна знижка на продукцію. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Заступник керуючого |
ТОВ Фора |
досвід роботи на адміністративній посаді від 1-го року; вища, незакінчена вища освіта (торговельна, економічна, менеджмент); вільне володіння українською мовою; висока ефективність, багатозадачність, готовність до навчання; впевнений користувач ПК; вміння працювати на результат та у команді. |
забезпечення обслуговування покупців на високому рівні; вивчення та аналіз динаміки продажів; організація та контроль проведення передпродажної підготовки товару; організація та проведення інвентаризації; контроль роботи персоналу. |
висока і стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар'єрного зростання; корпоративне медичне страхування; корпоративний мобільний зв`язок; знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням:
|
Продавець у відділ гастрономії |
ТОВ Фора |
комунікабельність; привітність та позитивність; вільне спілкування українською мовою. |
контроль якості та термінів придатності товару; консультація та обслуговування гостей в магазині; робота з товаром (викладка та фасування товару, розміщення цінників). |
офіційне працевлаштування; висока і стабільна заробітна плата; отримання знань від досвідчених професіоналів; перспектива кар'єрного зростання; допомога з житлом; знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер, продавець-консультант |
ФОП Храпаченко В.В. |
готовність до дотримання високих стандартів обслуговування покупців; відповідальність; пунктуальність; контактність; активність; вміння працювати в команді; готовність пройти медогляд, наявність Інтернету, фотокамери або телефону з камерою, вміння користуватися ПК. |
прийом, викладка товару, підтримання залишків, дотримання планограм; якісне обслуговування, професійне консультування покупців; збір маркетингової інформації за завданням компанії, періодичне складання звітності. |
технічне навчання; графік роботи 40-годинний робочий тиждень; гідна та своєчасна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ФОП Андрєєв О.Л. |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; вища освіта; вміння працювати в команді; комунікабельність. |
пошук нових клієнтів, підтримка відносин з наявними клієнтами, просування продукту на ринку. |
конкурентна заробітна плата; можливість кар'єрного зростання; дружній колектив; можливість професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з персоналу |
ФОП Петрушевець А.С. |
вiдповідальність, пунктуальність, вміння працювати на результат; комунікабельність; вільне володіння українською мовою; грамотність; вміння будувати діалог з клієнтом; стресостійкість. |
прийом дзвінків, робота виключно з гарячою базою клієнтів; опрацювання соцмереж, в тому числі часткове ведення соціальних мереж (запис сторіс, публікація відгуків клієнтів); консультування клієнтів; виконання плану рекрутації. |
графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 17:30 (обідня перерва з 13:00 до 13:30), також дві робочі суботи в місяць з 10:00 до 15:00; забезпечення гаджетами, телефонним зв’язком та усім необхідним для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Головний бухгалтер |
Сількомсервіс, СКЕП, КП |
знання 1С, робота з бюджетом та казначейством, ПДВ. |
ведення головної книги, здача статистичних звітів, оплата всіх податків, робота з ПДВ. |
тихий затишний офіс, дружній колектив, постійний розвиток. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу, продавець-консультант |
Меблева Кімната |
комунікабельність та вміння працювати зі зверненнями клієнтів; бажання навчатися та розвиватися в галузі меблів; вміння презентувати продукцію та пояснювати її переваги; орієнтованість на досягнення результату та вміння працювати в команді; відповідальність та пунктуальність. |
допомога клієнтам у виборі оптимального варіанту меблів, враховуючи їхні потреби; надання професійних консультацій щодо характеристик, функціональності та дизайну меблів; оформлення замовлень та проведення необхідної документації; забезпечення чистоти та організованість робочого місця. |
висока заробітна плата; гнучкий графік роботи: 4/2 10:00 - 20:00; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; дружній колектив та комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської мови (онлайн) |
JustSchool |
досвід роботи (не обов’язковий, але буде перевагою); рівень англійської мови В2+ (Upper-Intermediate і вище); бажання працювати і швидко навчатись. |
робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками і програмою; підготовка до уроку за 10−15 хвилин; написання коротких коментарів після уроків, що займають 5−10 хвилин. |
методологічна підтримка; завантажений розклад у перші два тижні роботи; доступ до усіх матеріалів без обмежень; вирішення усіх організаційних питань школою. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
ФОП Довгань В.В. |
позитивне мислення; порядність; комунікабельність; енергійність; охайність. |
робота з касою (планшет, термінал); приготування і подача кавових напоїв згідно з рецептурами компанії; забезпечення високої якості і сервісу для гостей; збереження чистоти та порядку на робочому місці. |
графік роботи: з 07:30 до 20:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Pobedov |
досвід роботи бухгалтером від 1-го року; знання Клієнт-банку; обізнаність щодо податкового законодавства; досвід роботи в BAS (1С 8.3); можливість працювати на власному ноутбуці; досвід роботи у сфері роздрібної або Інтернет-торгівлі (буде перевагою). |
нарахування заробітної плати згідно стандартів та KPI компанії; здійснення платежів у системі клієнт банк, контроль лімітів та оборотів по рахунку та ФОП в цілому; рознесення дохідної та витратної частини у системі BAS (1С 8.3); робота в системі Клієнт-банк; формування платіжних інструкцій та банківських виписок; підготовка внутрішніх звітів для керівника; робота з касою підприємства; облік розрахунків з покупцями (напрямок дроп). |
зручний та комфортний офіс в центрі Поділля у стилі HOME; графік роботи: в офісі з Пн по Пт з 08:00 до 17:00 або з 09:00 до 18:00; корпоративні знижки на речі нашого бренду; корпоративні заходи за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар-універсал |
Развилка |
охайність; здатність до активної роботи; неконфліктність; любов до порядку; вміння та бажання працювати в команді. |
знання усіх ТК; знання процесу за яким закріплений; дотримання чистоти робочого місця. |
графік роботи: 3/3, з 09:00 до 22:00; вечірній трансфер. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з бухгалтерського обліку |
ділянка "Банк" |
закінчена вища освіта; досвід роботи бухгалтером (обов’язково); знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства; впевнений користувач системи «Клієнт-банк»; впевнений користувач ПК, 1С 8, M.E.Doc, MS Word, MS Excel; уважність та готовність працювати з великими об'ємами інформації. |
формування та експорт платіжних доручень, відомостей на виплату коштів; створення заявок в системі «Клієнт-банк» на купівлю/продаж валюти; проведення експорту банківських документів в системі «Клієнт-банк»; проведення імпорту банківських виписок в систему 1С та рознесення банківських документів за попередній банківський день; проведення перевірки нарахування відсотків по кредитах з іноземними кредиторами відповідно до договорів, які заключено; перед сплатою відсотків по кредитах підготовка розрахунків відсотків за договорами в розрізі договорів, передача в електронному варіанті на УК та ПК (для підпису оригіналів та відправлення на банк). |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України; повний робочий день (з 08:00 до 17:00, п’ятиденка); участь в професійних тренінгах; декретне місце; добровільне медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу запасних частин до с/г техніки |
Ustaff |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; знання сільськогосподарської техніки та її запасних частин; вміння ефективно вести переговори та будувати взаємовигідні стосунки; висока комунікабельність та навички продажу; вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей. |
активний пошук та залучення нових клієнтів у сільськогосподарському секторі; розвиток та підтримка взаємовигідних відносин зі старими та потенційними клієнтами; консультування клієнтів щодо асортименту товарів, вибору оптимальних рішень для їх потреб. |
конкурентна заробітна плата та бонусна система; можливість професійного росту та розвитку; дружня та професійна робоча атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Libertex/Forex Club |
досвід телефонних продажів від 1-го року, переважно послуг B2C, банківських послуг, ІТ, Телеком; без відповідного досвіду через навчання. |
телефонні продажі; вихідні дзвінки через IP-телефонію; робота з базою контактів теплих лідів; супровід клієнтів та крос-продажі; робота з SALESFORCE CRМ регулярне оновлення та поповнення товарного асортименту на полицях; моніторинг ринку та конкурентів, аналіз продаж; забезпечення належного вигляду та стану полиць; оформлення фото-звіту відповідного зразка. |
графік роботи з 10:00 до 19:00, офіційне працевлаштування, скорочений випробувальний термін. прив’язка доходу до KPI; формат роботи: віддалено (потрібен ноутбук та гарнітура). за вашим бажанням може бути й офісна робота у наших регіональних представництвах. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар на випічку |
Aiwa |
енергійність; вмотивованість. |
формування та випічка булочок, пиріжків, здоби з начинкою та без в конвекційних печах UNOX; формування та смаження пиріжків у фритюрі; підготовка начинки для випічки; підтримання чистоти робочого місця. |
офіційне працевлаштування згідно з КЗпП України; гідна заробітна плата; щомісячна зарплатня + аванс; денні зміни: 3/3, з 07:00 до 19:00; щомісячна премія за якісну роботу; навчання та розвиток всередині компанії; чудовий колектив та підтримка колег; додаткові виходи та бонуси до зарплатні; знижки на власну продукцію (25%); компенсація проїзду іногороднім. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Мережа ресторанів Файні Справи |
|
виготовлення продукції суші-процесу згідно технологічних карт та вимог головного технолога мережі; участь в розробці нових позицій. |
повна зайнятість; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант |
ФОП Томаш О.І. |
порядність; компетентність. |
консультація клієнтів.
|
графік роботи: 5/2, 10:00-19:00 |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Tereveni |
досвід роботи від 1-го року на посаді бармена-касира; знання касової дисципліни; відповідальність та готовність працювати з великою кількістю гостей; вільне та грамотне володіння українською мовою. |
підготовка бару перед відкриттям; підготовка посуду та обладнання бару; обслуговування гостей згідно стандартів закладу (приготування та подача напоїв); касова дисципліна; контроль за отриманням та зберіганням продукції; знання технологічних карт. |
гідна оплата праці; робота за графіком 2/2 (графік узгоджується); корпоративне харчування; медичне страхування; трансфер додому. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Art Chef Cafe |
відкритість до нового; пунктуальність; охайність; комунікативні навички. |
обробка замовлень; обслуговування гостей відповідно до стандартів ресторану. |
графік роботи 3/3 або 4/4. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
ФОП Запорожцев В.В. |
грамотна усна мова; досвід роботи (вітається); відповідальність; швидкість в роботі; бажання тримати статус свого закладу на високому рівні; терпіння та любов до наших гостей; бажання розвиватись; знання англійської мови (вітається). |
|
графік роботи: позмінний, 10:00-22:00; гарні умови праці та дружній колектив; робота в центрі Вишеньки; стабільна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир-бариста (з навчанням) |
Бекханидзо |
вміння працювати в команді та бути комунікабельним; відповідальність та уважність до деталей; бажання навчатися та розвиватися; готовність працювати в змінах. |
обслуговування клієнтів на касі, прийом платежів, видача решти; підготовка кавових напоїв та інших гарячих напоїв; забезпечення чистоти та порядку на робочому місці; дотримання стандартів якості обслуговування і безпеки. |
гнучкий графік роботи, який можна обговорити; повна зайнятість; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; можливість професійного зростання та кар'єрного розвитку; дружній та динамічний колектив; можливість вивчити основи грузинської кухні та кавоваріння. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
Синергия Тім |
оперативність; акуратність та уважність; досвід роботи на посаді кондитер або пекар; бажання зростати, пізнавати нове, підвищувати свої знання разом із нами. |
виготовлення кондитерських виробів: мусові торти, бісквіти, чізкейки, еклери, тістечка, макаруни, круасани, тарти, печиво та ін. |
цікава робота у команді професіоналів, навчання на підприємстві; графік роботи: позмінний, з 10:00 до 22:00 або 08:00—20:00 (4 робочих 2 вихідних); комфортне розташування в ТРЦ «Мегамолл» 3-й поверх (вул. 600-річчя 17); безкоштовне харчування 2 рази на день (смачні обіди та вечері). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Заступник начальника юридичного відділу |
ТріангльЖенерасьонЮманітер (Triangle Generation Humanitaire) |
вища освіта в галузі правознавства (диплом магістра або вище є дуже бажаним); досвід роботи в програмах юридичного консультування або в суміжній сфері (адвокація, соціальна робота тощо); досвід роботи юристом у сфері цивільного/адміністративного права; відмінна увага до деталей, організаторські здібності та тактичність в роботі з конфіденційною інформацією; відмінні навички міжособистісного спілкування, здатність налагоджувати професійні зв’язки та координувати роботу з місцевою та національною владою, донорами, міжнародними та національними НУО; вільне володіння українською мовою; достатній рівень письмової англійської мови; хороша розмовна англійська (бажано). |
планування та впровадження діяльності з юридичної підтримки та супроводу, надання допомоги в індивідуальному захисті шляхом оцінювання, планування справ, реалізації справ, подальших дій та закриття справ; у взаємодії з командою юристів та начальником юридичного відділу здійснює, аналіз та документування порушених прав, пропонує членам команди оптимальні шляхи правового захисту законних прав та інтересів бенефіціарів; підготовка та формування описові та статистичні звіти у відповідних форматах., передбачені вимогами до його посади та обов’язків; розробляє щомісячний аналіз даних, щоб допомогти команді передбачити потенційні труднощі під час виконання показників різних проектів; відвідування зустрічів кластеру/субкластеру/робочих групи, за дорученням регіонального керівника, заступника регіонального керівника з програм або начальника юридичного відділу; участь у розробці та проведенні навчання з технічних аспектів програми для персоналу TGH, партнерів, місцевих органів влади та членів громади. у взаємодії з начальником юридичного відділу, регіональним координатором та регіональним координатором з підтримки здійснює підтримку, та нагляд за ефективністю роботи команди юристів польового офісу. щомісячне проведення нарад з працівниками відділу, щоб перевірити їхню роботу за звітний період., та у разі наявності прогалин, помилок координувати їх для виправлення помилок або прогалин в роботі. робота в партнерстві з начальником юридичного відділу, задля надання повсякденної підтримки працівникам юридичного відділу у забезпеченні ефективного управління часом, внутрішньої та зовнішньої комунікації, чіткості ролі та відповідальності та суворого дотримання кодексу поведінки TGH та інших застосовних політик (psea, захист дітей тощо). |
офіційне працевлаштування за строковим трудовим договором; медичне страхування; курси англійської мови; офіс в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням: |


