Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
Українська

+Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Юрист

ШАнА-М

знання законодавства (податкове, трудове, антикорупційне, адміністративне, кримінальне, господарське, процесуальне);

вміння складати тексти позовних заяв, процесуальних документів, запитів, відповідей на запити, мирових угод і т.п.;

уважність до деталей, відповідальність;

вища юридична освіта;

практичний досвід організації договірної роботи;

досвід претензійно-позовної роботи;

комунікабельністьта вміння налагодити контакт з різними людьми.

захист прав та інтересів компанії;

оскарження результатів перевірок;

систематичне вивчення змін в законодавстві України;

моніторинг контрагентів в інформаційних системах;

організація та ведення договірної роботи в компанії;

підготовка та своєчасне надання відповідей на звернення контролюючих/державних та інших адміністративних органів;

участь у підготовці необхідних документів для отримання ліцензій, що потрібні у процесі здійснення діяльності компанії;

розробка проєктів наказів, положень, перевірка їх відповідності нормам законодавства, погодження та візування прийнятих у компанії всіх локальних актів;

робота з установчими документами компанії, внесення змін та проведення державної реєстрації таких змін;

письмове та усне консультування працівників компанії з усіх правових питань.

графік роботи: 5-ти денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

різноманітні корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру

Датагруп & Volia

вільне володіння українською мовою;

бажання навчатися;

впевнений користувач ПК, базові знання роботи в інтернет-браузерах.

надання інформації щодо банківських продуктів та платіжних карток клієнта.

графік роботи: 5/2, вихідні «плаваючі»;

офіційне працевлаштування;

заробітна плата погодинна;

стабільні, щомісячні премії з досягнення кваліфікації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст

ФОП Івахов Д.С.

кар'єрист, який ставить роботу на перше місце;

любов до навчання;

наявність гарних комунікативних скілів і відповідальне ставлення до роботи;

вміння працювати у команді;

робота на результат;

готовність приймати самостійні рішення.

якісне пакування товарів;

відправка товарів на Новій Пошті;

тестування пристроїв;

контроль та координація руху товарів для клієнтів;

організація доставки цих товарів згідно визначеному графіку;

робота в CRM-системі.

стабільний і прозорий рівень доходу;

робота в команді кар'єристів;

підтримка колег та наставника на період навчання;

заохочення амбіцій та бажання рости;

робота офлайн у м. Вінниця.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Паста-бар Tamero

комунікабельність;

енергійність.

 

стабільна виплата заробітної плати 2 рази на місяць;

безкоштовне 2-х разове харчування;

графік роботи позмінний: з 10:00 до 22:00;

дружній колектив;

можливість професійного кар‘єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера, менеджер з організації офісних процесів

Grand Car

досвід роботи в галузі бухгалтерії чи організації офісних процесів (буде перевагою);

економічна освіта/аудит/бухгалтерський облік допоможе швидко доєднатись до процесів;

розвинене логічне мислення та високі комунікативні навички;

вміння працювати в команді та бути ініціативним;

уважність, організованість та відповідальність.

оформлення та ведення обліку кадрової документації по співробітникам;

підтримка бухгалтерської команди: ведення документації, аналіз фінансових даних;

забезпечення документообігу в тісній комунікації з менеджерами з продажу;

робота в СРМ «Бітрікс 24», «ФінМап»;

підтримка та контроль безперебійної життєдіяльності затишного офісу;

прийом та надсилання посилок/документів;

зустріч та прийом клієнтів.

стабільна та конкурентна виплата заробітної плати;

зручний графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00;

робота в комфортному офісі у центрі міста Вінниця, сучасна техніка для роботи;

підтримка з боку досвідченої команди та можливості для професійного та особистісного зростання;

унікальний досвід роботи у міжнародній компанії з цікавими проєктами та задачами;

робота у компанії з високим рівнем довіри від клієнтів;

молода, креативна команда однодумців.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ПП Молоток

чітке і грамотне мовлення;

комунікабельність, вміння переконувати та працювати з запереченнями клієнтів;

впевненість в собі;

амбіційність;

цілеспрямованість;

націленість на результат;

бажання навчатися та працювати;

вміння аналізувати;

відповідальність та організованість;

вища освіта;

досвід роботи з ПК та впевнене користування офісними додатками;

вміння працювати з 1С та CRM (вітається, але не є обовʼязковим);

досвід продажів (вітається, але не є обовʼязковим).

робота з діючою базою клієнтів;

розширення бази клієнтів;

щоденні гарячі та холодні дзвінки;

проведення переговорів/супровід та укладання угод;

підбір товару клієнтам;

оформлення у програмі 1С замовлень, планів та звітів;

контроль оплати та відвантаження товару;

виконання норм та планів.

гідна заробітна плата та її вчасна виплата;

офіційне працевлаштування;

відпустки та лікарняні;

робота в комфортному офісі, з усією необхідною технікою та приладдям;

великий колектив професіоналів;

можливість розвитку та карʼєрного зростання;

корпоративний мобільний зв’язок;

знижки на товари компанії, навчання, корпоративні заходи;

за умови проходження стажування та навчання в перспективі можлива віддалена робота;

графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 17:30.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор, акаунт-менеджер

Taxi 838

бажання працювати у дружньому колективі;

прагнення досягати спільних цілей та створювати позитивну робочу атмосферу;

знання української мови;

відповідальність;

досвід роботи в даній галузі не є обов’язковим;

організованість.

прийом та обробка вхідних дзвінків;

допомога водіям вирішувати поточні питання та забезпечення ефективної співпраці;

робота з акаунтами у програмі.

комфортне робоче місце;

сучасна і затишна робоча атмосфера;

офіс знаходиться поруч з вокзалом;

навчання;

зручний графік роботи: 5/2 з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор салону краси

ФОП Лар І.І.

відповідальність;

позитивний настрій;

комунікабельність;

ведення сторінки в Instagram.

нагадування клієнтам про запис;

консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону;

зустріч клієнта.

виплати щотижня;

зручне розташування салону;

комфортні умови для роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Директор магазину

Копійочка

успішний досвіт роботи в торгівлі (не менше 1-го року);

знання і розуміння ключових метрик ефективності роботи магазину;

володіння навичками комунікації та управління командою;

вміння аналізувати (зчитувати параметри продажів);

навички роботи з касою і знання касової дисципліни.

виконання фінансово-економічних показників роботи магазину;

контроль за стандартами роботи персоналу;

контроль за виконанням стандартів роботи мережі;

виконання поставлених завдань;

навчання, адаптація, розвиток, мотивація персоналу.

своєчасна виплата заробітної платні та винагороди;

індивідуальний гнучкий графік;

офіційне працевлаштування з 1-го дня та страхування працівників від нещасних випадків за рахунок компанії після 2х місяців роботи;

зручні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з логістики у Калинівку

ГК БіоХімІнвест

досвід роботи на аналогічній посаді в транспортних, логістичних, транспортно-експедиційних компаніях від 1-го року;

досвідчений користувач ПК (MS Office, Outlook);

відповідальність;

орієнтація на результат;

стресостійкість.

допомога в організації перевезень особистим автотранспортом компанії (наливні грузи);

відслідковування вантажів в дорозі, контроль роботи водія, вирішення спірних питань;

взаємозв'язок з клієнтами, інформування про хід виконання замовлення.

офіційне працевлаштування;

графік роботи: з 08:30 до 17:30;

конкурентний рівень заробітної плати;

трансфер із Вінниці до м. Калинівка.

офіційне працевлаштування згідно КЗпП.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Алліс-Трейд

вміння грамотно спілкуватись та висловлювати власні думки;

навички продажів та консультування клієнтів;

впевнений користувач ПК;

бажання навчатись та заробляти.

прийом замовлень від нових та постійних клієнтів;

підбір і прорахунок обладнання для магазинів;

розробка схем розташування обладнання;

проведення переговорів, складання комерційних пропозицій та угод;

супровід і консультація клієнта на всіх стадіях угод.

конкурентна заробітна плата;

оплачувані лікарняні та відпустки;

комплексна система навчання та адаптації нових працівників;

можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;

зручний графік роботи: з 08:00 до 17:00, Сб, Нд - вихідні;

робота в молодому дружньому колективі;

повністю укомплектоване робоче місце зі всією необхідною технікою.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу, торговий представник

Staleks

володіння навичками ведення переговорів;

вміння презентувати компанію, продукт та себе;

володіння діловим етикетом;

створення з клієнтами довірливих та дружніх відносин;

володіння такими якостями, як: проактивність, чесність та відповідальність;

впевнене володіння ПК (Microsoft Word, Microsoft Excel).

продаж та здійснення презентації продукції у клініки та безпосередньо стоматологам;

робота з існуючою клієнтською базою;

виконання планів продажів, розширення АКБ;

розвиток довгострокових відносин та підвищення лояльності до компанії;

територія відповідальності: м. Вінниця, Вінницька обл. та здійснення командувань в м. Житомир.

конкурентна заробітна плата;

офіційне працевлаштування;

змістовне навчання по стоматологічних інструментах — зі сторони бренд-менеджера;

надання: прикладів продукції, презентаційного матеріалу та всіх необхідних інструментів — для успішних продажів;

повна підтримка, та постійний зворотній зв’язок — зі сторони керівника;

графік роботи: з 09:00 до 18:00, 5-ти денний робочий тиждень;

формат роботи — Home-office (80% — візити, 20% — звітність, на дому);

участь у тренінгах та проходження професійних курсів;

можливість для професійного та фінансового зростання;

команда, з якою усе буде цікаво та приємно втілювати в життя.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер ЗЕД зі знанням англійської

Виробниче підприємство Маріо

досвід роботи в продажах (ЗЕД) від 1-го року;

знання документообігу, досвід супроводу ЗЕД-контрактів;

знання правил міжнародних перевезень вантажів;

англійська мова — високий рівень усної та письмової, знання другої іноземної мови вітається;

навички ведення ділового листування;

готовність до відряджень на службовому автомобілі (наявність водійського посвідчення категорії «В») та досвіду водіння.

активний пошук та залучення клієнтів;

організація та проведення переговорів з клієнтами;

повний супровід закріплених за менеджером клієнтів;

контроль оплати та відвантаження;

консультування клієнтів з асортименту та інших технічних питань;

виконання планів продажів;

контроль дебіторської заборгованості.

робота в перспективній виробничо-торговельній компанії, яка постійно росте та розвивається;

дружний та націлений на досягнення загального результату колектив;

можливість професійного та кар'єрного зростання;

офіційне працевлаштування;

трансфер до місця роботи службовим транспортом;

корпоративний відпочинок;

відвідування професійних конференцій та семінарів.

Відправити резюме можна за посиланням:

English teacher (online)

Englishdom

любов до англійської і володіння нею на високому рівні;

досвід викладання або репетиторства;

прагнення навчити і привести студента до результату;

постійний розвиток і прокачка своїх навичок.

 

гідний рівень доходу та система бонусів;

стабільне завантаження;

гнучкий графік роботи (повна або часткова зайнятість, ранок чи вечір, будні дні або вихідні);

онлайн-платформа ED Class — розроблені аудіо, відео програми навчання, реалізована автоперевірка домашнього завдання;

мотивовані студенти, які чекають наставника для отримання знань;

підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації;

тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers;

спілкування в community з 900+ вчителів;

50% оплата міжнародної сертифікації викладачів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Керівник мережі магазинів

Корпорація Барком

досвід роботи в роздрібній торгівлі (досвід роботи з продуктами буде перевагою);

досвід роботи в управлінні персоналом;

готовність ризикувати і брати на себе відповідальність;

енергійність, цілеспрямованість, відповідальність;

володіння ПК: 1С, MS Exсel.

організація та контроль результативної роботи магазинів регіону;

планування операційних та комерційних показників, виконання поставлених планів;

управління персоналом, підбір, адаптація, навчання, формування команди ефективних працівників;

аналіз асортименту, товарного запасу, аналіз комерційних показників магазинів.

офіційне працевлаштування;

робота в прогресивній команді;

комфортний компенсаційний пакет.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

Coffee Cream

відповідальність;

охайність;

відкритість та комунікабельність;

пунктуальність.

приготування кавових та інших безалкогольних напоїв;

продаж десертів;

дотримання чистоти і порядку в закладі.

графік роботи: з 08:00 до 20:00;

15 робочих днів на місяць.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло

Pizza Day

без досвіду, але з бажанням навчитися.

приготування піц за рецептами та стандартами якості;

дотримання санітарних та гігієнічних норм;

взаємодія з іншими членами команди для забезпечення ефективності роботи.

конкурентна заробітна плата та система бонусів;

оплата навчання;

приємна атмосфера та дружній колектив;

підтримка прагнення до розвитку;

безкоштовні обіди та знижки на найсмачнішу піцу в місті;

гнучкий графік роботи: з 09:00 до 22:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Начальник відділу стандартизації

ПрАТ Вінницький олійножировий комбінат

знання англійської мови — рівень В2;

досвід роботи у сфері стандартизації від 1-го року;

вища освіта в галузі харчових технологій, якості або еквівалент;

глибокі знання законодавства, нормативних актів та стандартів, пов’язаних з якістю виробництва олійних культура, знання систем: ISO9001, ISO22000, GMP +, Redsert, ISO 14000;

вміння аналізувати дані та робити висновки для забезпечення покращення процесів.

розробка та впровадження стандартів якості, процедур та політик виробництва олійних культур;

моніторинг та аналіз якості продукції;

розробка рекомендацій для покращення процесів виробництва;

співпраця з іншими відділами для забезпечення виконання стандартів та політик якості.

конкурентоспроможна заробітна плата;

можливості для професійного зростання та розвитку;

комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу поліграфічних послуг (бланкова продукція)

АКцентр

робота в програмах: Corel Draw, Adobe Photoshop;

досвід роботи в сфері поліграфії (бажано);

навички проведення переговорів.

розробка дизайну бланкової продукцї;

робота з існуючою клієнтською базою та залучення нових клієнтів;

консультація та супровід клієнтів під час замовлень.

офіційне працевлаштування;

графік роботи: 08:30−18:00, 5-ти денний робочий тиждень;

робота в компанії лідерів;

можливість постійного професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор-менеджер у салон краси

Epil prof

грамотність;

працьовитість;

багатозадачність;

комунікативність;

відповідальність;

охайність.

комунікація з клієнтами, запис у СRМ систему, розрахунок клієнтів, консультація;

організація процесу роботи, замовлення розхідних матеріалів, прибирання свого робочого місця.

офіційне працевлаштування, графік роботи: 2/2 або 3/3, 08:00−20:00.

 

Відправити резюме можна запосиланням:

Інспектор з технічного нагляду

АТ Укртелеком

вища освіта;

базові знання в сфері телекомунікацій;

досвід роботи інженером/інспектором з технічного нагляду - 1−2 роки;

відповідальність;

організованість;

цілеспрямованість;

уважність;

рівень впевненого користувача ПК: MS Excel, MS Word, Outlook, Visio, автоматизовані системи;

впорядкований пакет документів (зокрема, приписне свідоцтво або військовий квиток).

нагляд за роботою сторонніх організацій-підрядників, які виконують будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт лінійних споруд та обладнання електрозв’язку;

охоронно-роз'яснювальні роботи з підприємствами, організаціями та громадянами з метою збереження лінійних споруд електрозвʼязку від пошкоджень;

участь у видачі дозволу на проведення робіт будівельними організаціями та приватними особами в охоронній зоні лінійних споруд та контроль дотримання ними діючого законодавства, інструкцій, правил;

складання актів про пошкодження та порушення «Правил охорони ліній зв’язку», направлення матеріалів та актів за призначенням.

офіційне працевлаштування;

графік роботи: Пн-Чт: 8:30—17:30, Пт: 8:30—16:15 (Обід: 12:30—13:15), Сб-Нд: вихідні;

команда однодумців, яка може надати допомогу і підтримку;

досвід роботи в найбільшій телекомунікаційній компанії Україні (обслуговування телекомунікаційних мереж);

середовище для постійного професійного розвитку навіть в умовах воєнного часу.

Відправити резюме можна запосиланням:

Шеф-кухар (ресторанний бізнес)

Домовик і К

досвід роботи від 1-го року;

знання сучасних кулінарних технологій та технік приготування страв;

вміння організовувати колектив;

відповідальність;

організованість;

уважність до деталей;

бажання розвиватися та вдосконалювати свої навички.

розробка та впровадження меню;

контроль якості та кількості продуктів;

планування бюджету на закупівлю продуктів;

контроль за підготовкою страв;

організація роботи кухарів та інших працівників кухні;

відповідальність за дотримання санітарно-гігієнічних норм.

гідна зарплата;

робота у стабільній компанії;

можливість професійного зростання та розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ФОП Марущак І.

досвід телефонних продажів від 1-го року, переважно послуг B2C, банківських послуг, ІТ.

телефонні продажі;

вихідні дзвінки через IP-телефонію;

робота з базою контактів теплих лідів;

супровід клієнтів та кросс-продажі;

робота з Salesforce CRМ.

графік роботи: з 10:00 до 19:00;

офіційне працевлаштування;

скорочений випробувальний термін;

прив’язка доходу до KPI;

формат роботи: віддалено (потрібен ноутбук та гарнітура).

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з продажу

Метінвест

наявність вищої освіти (надамо перевагу спеціальностям «Економіка», «Фінанси», «Будівництво» та «Металургія»);

досвід роботи в сфері продажів від 1-го року;

навички роботи в CRM, SAP ERP (буде перевагою);

відповідальність, багатозадачність, комунікабельність, вмотивованість на розвиток, уважність до деталей, вміння працювати в команді.

робота з існуючими клієнтами: підтримка взаємовідносин, ведення телефонних комунікацій, листування тощо;

виконання планів продажів;

укладання договорів поставки та супутної документації;

контроль дебіторської заборгованості;

ведення первинної бухгалтерської документації;

ведення звітної документації.

офіційне працевлаштування та гарантовані виплати;

конкурентна заробітна плата;

24 дні оплачуваної щорічної відпустки;

медичне страхування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор ресторану

SPA-готель Батерфляй

досвід роботи на аналогічній позиції від 1-го року;

висока відповідальність, організаторські здібності, вміння керувати персоналом;

вміння працювати в команді та спілкуватися з гостями.

організація роботи ресторану: розклад роботи персоналу, контроль за проведенням робіт;

обслуговування гостей: забезпечення високого рівня сервісу, прийом замовлень та виконання їх відповідно до стандартів ресторану;

контроль за якістю страв та напоїв, підтримання порядку та чистоти в ресторані;

розвиток та впровадження нових ідей для покращення роботи ресторану.

робота в стабільній компанії з можливістю кар'єрного зростання;

конкурентна заробітна плата;

молода та дружня команда;

можливість отримати додаткові навички та знання в галузі готельно-ресторанного бізнесу;

гнучкий робочий графік, проживання, харчування та трансфер за рахунок закладу.

Відправити резюме можна запосиланням:

Офіціант

Готельно-ресторанний комплекс Хутір

пунктуальність;

вміння працювати в команді;

комунікабельність.

знання меню;

прийом замовлень;

обслуговування столиків;

підтримка порядку на залі.

повний робочий день;

позміний графік;

безкоштовне харчування;

вечірній трансфер персоналу.

Відправити резюме можна запосиланням:

Менеджер агентської групи

Страхова компанія ARX

попередній досвід продажів від 1-го року;

успішна організація та ведення власного бізнесу (буде перевагою);

бажання працювати з людьми;

вища освіта;

активна життєва позиція, орієнтація на результат, комунікабельність.

залучення нових агентів, навчання та підтримка, мотивування та надихання;

планування роботи команди;

реалізація планів зі збору страхових платежів;

надання консультації клієнтам та агентам щодо страхових продуктів.

офіційне оформлення трудових відносин;

компенсаційний пакет: страхування життя, знижки на продукти компанії, компенсація мобільного зв’язку;

гідні умови оплати праці та прозора система преміювання за результатами роботи;

можливість навчання та розвитку всередині великої міжнародної компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з закупівель

ТОВ Харвест Центр

впевнений користувач ПК, офісних програм, 1-С.

контроль наявності товару на складі і своєчасне поповнення запасів;

ведення переговорів з постачальниками (найкращі умови, ціни, відтермінування, акції, тощо);

контроль якості продукції, аналіз залишків та оборотності товару;

технічна та інформаційна підтримка відділів продажу;

робота з документами.

 

графік роботи: з 09:00 по 18:00;

зручне робоче місце;

комфортний для роботи та відпочинку колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер-аналітик

Альянс Рітейл Груп

знання 1С (Bass);

вміння працювати з великими об'ємами інформації;

уважність;

вміння аналізувати та працювати в команді.

створення специфікацій;

аналіз переобліків;

аналітика рухів продажу (фінансові результати);

контроль роботи операторів виробництва (оприбуткування, переміщення, списання).

графік роботи: 09:00−18:00.

Відправити резюме можна запосиланням:

Менеджер з продажу реклами

РІА Медіа

впевнений рівень комунікаційних навичок;

вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей;

висока самомотивація та ініціативність;

знання ринку реклами та медіа (буде перевагою);

досвід роботи в продажах або рекламі (буде перевагою, але не є обов’язковим).

активний пошук нових клієнтів та потенційних рекламодавців;

продаж рекламних можливостей наших медійних платформ;

розробка та презентація рекламних пропозицій;

співпраця з клієнтами для вирішення їхніх потреб та досягнення цілей;

планування та контроль рекламних кампаній.

безкоштовне навчання;

конкурентоспроможна заробітна плата та система премій;

можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;

приємна та дружня робоча атмосфера;

цікаві проєкти та можливість працювати з різноманітними клієнтами.

Відправити резюме можна за посиланням:

 

Вінницький торговельно-економічний інститут Державного торговельно – економічного університету (ВТЕІ ДТЕУ)

Назва: ВТЕІ ДТЕУ
код ЄДРПОУ - 01562987
Банк – Держказначейська служба України, м.Київ
МФО 820172

UA108201720313241001202004575 – плата за проживання в гуртожитку

 

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Вчитель англійської мови

Вінницька приватна гімназія Артинов-Дельфін

вільне володіння англійською (не нижче рівня В2);

позитивний викладацький досвід та досвід ведення документації;

IT-грамотність, здатність опановувати сучасні програми та освітні платформи;

організованість, здатність спрямовувати діяльність дітей;

бажання довгостроково працювати в сучасній команді, далі розвиватися в сфері освіти.

викладання англійської мови офлайн за програмою;

ведення електронного журналу;

участь у роботі методичного об'єднання вчителів іноземних мов.

комфортні умови роботи та якісне матеріально-технічне забезпечення — спеціалізований кабінет іноземних мов, інтерактивна панель Mozabook;

дружня команда прогресивних освітян — щомісячні корпоративні заходи;

невеликі групи учнів — не більше 15-ти;

премії та бонуси — по результатах завершення навчального року;

можливість стати частиною сильного освітнього проєкту, який змінює суспільні стереотипи щодо школи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу мінеральних добрив

Мінерал СГ, ТОВ

впевнений користувач ПК;

грамотна розмовна мова, вміння швидко вчитись та запамятовувати;

вміння налагоджувати холодні контакти;

наявність клієнтської бази (буде перевагою).

продаж мінеральних добрив;

робота з клієнтською базою в телефонному режимі;

подальший супровід клієнта.

офіційне працевлаштування;

графік роботи: Пн — Пт, з 08:30 до 17:30;

мобільний зв’язок;

гарний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор, акаунт-менеджер

Taxi 838

бажання працювати у дружньому колективі;

прагнення досягати спільних цілей та створювати позитивну робочу атмосферу;

знання української мови;

відповідальність та організованість.

прийом та обробка вхідних дзвінків;

вирішення поточних питань та забезпечення ефективної співпраці;

робота з акаунтами у нашій програмі (навчимо).

комфортне робоче місце;

сучасна і затишна робоча атмосфера.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

Art Chef Cafe

досвід роботи від 1-го року;

відкритість до нового та мислення, направлене на розвиток.

робота у холодному та гарячому цехах.

 

графік роботи: позмінний (за домовленістю), з 08:00 до 21:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор-менеджер у салон краси

Epil prof

грамотність;

працьовитість;

багатозадачність;

комунікабельність;

відповідальність;

охайність.

комунікація з клієнтами (по телефону, Facebook, Instagram);

запис у СРМ систему, розрахунок клієнтів, консультація;

організація процесу роботи, замовлення розхідних матеріалів, прибирання свого робочого місця.

офіційне працевлаштування;

графік роботи:  2/2 або 3/3, 08:00 − 20:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

ТОВ Кеарфілд

наявність вищої освіти;

володіння знаннями та навичками роботи в програмі 1С8.2;

практичні навички роботи із первинною документацією;

досвід роботи в сегменті В2В від 1-го року;

впевнений користувач MS Office, MS ExceI;

вміння працювати з клієнтами (навички ділового спілкування та спілкування телефоном);

бажання розвиватись.

робота з первинною документацією;

проведення інвентаризації;

ведення обліку відправки і отримання товару від перевізників;

укладення договорів;

контроль складських залишків;

контроль списання товару зі складу;

розрахунок з перевізниками;

оформлення та контроль ТТН;

внесення даних в 1С8.2;

контроль оплати, документів клієнтів, інших домовленостей з клієнтами;

створення, обробка, аналіз звітів (MS ExceI, 1С8.2);

виконання доручень керівництва.

своєчасна виплата заробітної плати;

графік роботи: з 09:00 до 18:00,(вихідні- субота, неділя).

Відправити резюме можна за посиланням:

Програміст 1С

Торгтехніка, гофрокомбінат

повна зайнятість;

вища освіта;

успішний досвід роботи з розробки та впровадження програмного забезпечення;

вміння працювати в команді і досягати поставлених цілей;

знання програмного забезпечення (Microsoft Office) та графічних редакторів.

обробка програмного забезпечення на базі 1С: Підприємство;

опис бізнес процесів в програмному забезпеченні;

технічна підтримка користувачів 1С;

тестування програмного продукту перед впровадженням;

розробка систем взаємодії 1С зі сторонніми системами;

внесення пропозицій по змінам в програмне забезпечення для покращення роботи та автоматизації процесів.

офіційне працевлаштування;

гідна оплата праці;

дружня атмосфера;

підтримка ініціатив;

можливість професійного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер, помічник бухгалтера

ТОВ Експрес-Бухгалтер

вища освіта (економічна/бухгалтерський облік, аудит);

знання 1С 8.3 УТП, MED.Doc, Соната, Клієнт-банк, MS Excel, MS Word;

знання податкового законодавства;

знання Кодексу Законів про Працю;

знання ПДВ (обов‘язково);

відповідальність.

ведення бухгалтерського обліку на умовах аутсорсингу для ФОП, ТОВ, СГ, ПП, на всіх системах оподаткування;

ведення кадрового обліку;

реєстрація податкових накладних;

формування та подання звітності.

робота в компанії що активно розвивається;

офіційне працевлаштування;

стабільні виплати ЗП;

комфортний офіс в центрі міста.

Відправити резюме можна за посиланням:

Пекар з приготування піци

Мережа супермаркетів Сільпо

надання переваг кандидатам зі спеціальною освітою;

знання технології приготування.

заміс, формування та випічка піци;

викладення готової продукції на вітрину;

дотримання санітарно-гігієнічних норм праці.

кар'єрне зростання;

робота у великій компанії;

гідна та стабільна оплата праці;

якісне навчання;

дружній колекти;

корпоративні знижки на кулінарію та випічку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Тревел-менеджер, гід

ТОВ Бомба Тур

вміння чітко і грамотно розповідати і розмовляти;

вміння контактувати з людьми;

бажання постійно розвиватися в сфері туризму.

здійснення організаційних супроводів туристичних груп;

слідкування за дотриманням таймінгу виконання програми;

надання інформації по програмі туру;

презентування та розповіді про туристичні атракції;

підтримка дисципліни та позитивної атмосфери в групі.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з адміністративної діяльності

ТОВ Айстра Стронг

вільний користувач ПК, MS Excel, MS Word;

відповідальність, комунікабельність;

досвід роботи з людьми.

контроль якості прибирання на закріпленому об'єкті;

табелювання працівників, складання графіків роботи підлеглих та графіків прибирання по ділянках;

усунення в короткі терміни різних зауважень по прибиранню на об'єкті з боку замовника.

графік роботи: 3/3.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

Tereveni

досвід роботи (кухарем-універслом або на гарячому процесі);

знання української домашньої кухні;

відповідальне ставлення до роботи, вміння організувати виробничий процес на кухні;

здатність працювати у команді та відмінні організаційні здібності;

знання санітарних норм та правил безпеки.

організація процесів на кухні;

приготування страв з меню закладу (з дотриманням рецептур та технології приготування страв);

забезпечення якості приготування страв;

підтримання чистоти та порядку на робочих місцях.

офіційне працевлаштування;

гідна оплата праці;

графік роботи: позмінний, з 10:00 до 22:00 (графік 3/3);

трансфер додому;

смачне корпоративне харчування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Tereveni

вік від 19-ти років;

досвід роботи від 1-го року;

вільна та грамотна українська мова;

ввічливість, уважність, активний та позитивний настрій;

вміння працювати в команді.

зустріч гостей та ознайомлення з меню (допомога у виборі страв);

приділення гостям належної уваги, незалежно від потоку гостей;

підтримання чистоти та порядку (у своїй зоні ресторану).

оплачуване навчання під час стажування (у разі відсутності досвіду роботи та прагнення здобути нову професію);

офіційне працевлаштування;

гідна і стабільна оплата праці;

можливість кар'єрного росту;

гнучкий графік роботи: (обговорюється на співбесіді, робоча змінна 8−10 год); можливість працювати неповний робочий тиждень (2−3 дні);

корпоративне смачне харчування;

трансфер додому після вечірньої зміни;

стабільна робота у дружній, амбітній команді;

швидке навчання, підтримка, допомога;

медичне страхування після 6-ти місяців роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з обслуговування клієнтів банку

АТ АБанк

диплом про повну середньо-спеціальну, неповну вищу або вищу освіту;

досвід роботи в банківській сфері (буде перевагою).

залучення клієнтів на кредитні картки, депозити та платежі;

персональне обслуговування клієнтів — власників карток «Зелена»;

поточне обслуговування клієнтів при зверненні до відділень банку.

офіційне працевлаштування;

вчасна оплата праці;

графік роботи: 5/2, Пн - Пт (09:00 - 18:00 або 08:30 - 17:30);

інвестування ресурсів банку у розвиток та навчання;

постійні вебінари, конкурси, спільне вивчення бізнес-літератури, вільний доступ до корпоративної бібліотеки, навчання в зручних тобі месенджерах та інше;

спортивні заходи, корпоративи, виїзди на природу, спільні походи в кіно та багато іншого.

Відправити резюме можна за посиланням:

Су-шеф

Синергія Тім

досвід роботи від 1-го року на посаді су-шефа;

досвід управління процесами кухні;

знання технологій роботи з сучасним кухонним устаткуванням;

особисті якості: активна життєва позиція, старанність, порядність, високий рівень самоорганізації і відповідальності.

контроль прийому товару та якості продуктів харчування;

контроль приготування та видачі страв кухарями;

організація виробничого процесу;

формування команди;

складання та контроль графіка роботи персоналу;

дотримання санітарних норм, контроль чистоти кухні;

робота за чек-листами;

виконання завдань шеф-кухаря.

заклад знаходиться біля ТРЦ Мегамолл,  вул.600-річчя, 17-Е;

відкрита кухня;

графік роботи: 08:00−22:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

АмбарАгро

знання програми 1С Бухгалтерія 8.3;

знання програм M.E.Doc, Вчасно та інші програми, що забезпечують електронний документообіг;

знання Законодавства України: ПСБО, ПКУ інші нормативні акти;

досвід роботи на виробництві (в аграрній сфері буде перевагою);

порядність, пунктуальність, відповідальність, легко опрацьовувати великий обсяг інформації.

проведення в обліковій програмі первинних документів (надходження товарів і послуг, рахунки в оплату, звірка з контрагентами, формування документів на реалізацію, банківська виписка);

облік податкового кредиту та зобов’язань, реєстрація податкових накладних, формування декларації з ПДВ;

статистична звітність;

перевірка та аналіз всіх рахунків обліку, закриття періоду.

офіційне працевлаштування;

робота в комфортному офісі в дружньому колективі;

повна зайнятість;

графік роботи: з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Обліковець

ТОВ Галичина, молочна компанія

освіта середня/вища;

знання 1С, MS Word, MS Excel;

пунктуальність, уважність;

вміння працювати в команді, комунікабельність;

акуратність;

відповідальність;

вміння швидко навчатися;

впевненість;

стресостійкість.

прийом та обробка замовлень в 1С;

формування карт завантажень;

прийом та облік грошових коштів від водіїв.

робота в сучасній стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового зростання;

офіційне працевлаштування;

медичне страхування;

цікаві, амбіційні задачі та підтримка в їх реалізації;

графік роботи: шестиденний з 13:30 до 21:30;

місце роботи: м. Вінниця, вул. Чехова, 25.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера, менеджер з організації офісних процесів

Grand Car

досвід роботи в галузі бухгалтерії чи організації офісних процесів (буде перевагою);

економічна освіта аудит/бухгалтерський облік;

розвинене логічне мислення та високі комунікативні навички;

вміння працювати в команді та бути ініціативним;

уважність;

організованість та відповідальність.

оформлення та ведення обліку кадрової документації по співробітникам;

підтримка бухгалтерської команди: ведення документації, аналіз фінансових даних;

забезпечення документообігу в тісній комунікації з менеджерами з продажу;

робота в СРМ «Бітрікс 24», «ФінМап»;

підтримка та контроль безперебійної життєдіяльності затишного офісу;

прийом та надсилання посилок/документів;

зустріч та прийом клієнтів.

стабільна та конкурентна виплата заробітної плати;

зручний графік роботи: Пн-Пт з 09:00—18:00;

робота в комфортному офісі у центрі міста Вінниця, сучасна техніка для роботи;

підтримка з боку досвідченої команди та можливості для професійного та особистісного зростання;

унікальний досвід роботи у міжнародній компанії з цікавими проєктами та задачами;

робота у компанії з високим рівнем довіри від клієнтів;

молода, креативна команда однодумців.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера

ТОВ Коломієць та Партнери

досвід роботи (не є обов’язковим, проте вітається);

бажання вчитися та розвиватися в області бухгалтерського обліку;

знання програм MS Office та вміння з ними працювати;

відповідальність та точність у виконанні обов’язків.

внесення первинної документації до системи бухгалтерського обліку;

контроль за вчасним введенням даних в СРМ систему (перевірка оплат та закриття задач);

контроль вхідної та вихідної кореспонденції, архівування документів;

допомога бухгалтеру у підготовці звітності та інших завданнях.

гідна оплата праці;

розвиток і навчання за рахунок компанії;

графік роботи: 5/2, 08:30 - 17:00.

робота в дружньому колективі з досвідченими співробітниками.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з закупівель

Makeup

досвід роботи в закупівлях від 1-го року;

досвідчений користувач усіх офісних програм;

знання MS Excel та 1С на високому рівні.

проведення аналізу товарообігу, контроль товарних залишків в програмі 1C;

оформлення замовлень товарного асортименту у постачальників;

комунікація з постачальниками, заключення договорів;

ведення всієї необхідної звітності.

робота в офісі;

повний робочий день з Пн по Пт, з 09:00 до 18:00.

оплата праці два рази на місяць.

Відправити резюме можна за посиланням:

English teacher (online)

Englishdom

любов до англійської і володіння нею на високому рівні;

досвід викладання або репетиторства;

прагнення навчити і привести студента до результату;

постійний розвиток і прокачка своїх навичок.

робота з дому (ПК/ноутбук, гарнітура і стабільний Інтернет);

всі уроки — 1 на 1 зі студентом;

тривалість 1 уроку — 50 хвилин.

гідний рівень доходу та система бонусів;

стабільне завантаження;

гнучкий графік роботи (повна або часткова зайнятість, ранок чи вечір, будні дні або вихідні);

онлайн-платформа ED Class — розроблені аудіо, відео програми навчання, реалізована автоперевірка домашнього завдання;

мотивовані студенти, які чекають наставника для отримання знань;

підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації;

тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers;

спілкування в community з 900+ вчителів;

50% оплата міжнародної сертифікації викладачів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-менеджер, SMM-спеціаліст

Gift UP

креативний підхід до справи;

телефон з хорошою камерою для фото та відео високої якості.

 

зйомка життя команди, картин та показ цього світові;

ведення соціальних мереж компанії;

рух за трендами;

створення креативу для реклами.

 

гідний рівень доходу;

кар'єрне зростання з можливістю стати керівником відділу;

гнучкий графік;

можливість працювати, як в офісі де є генератор та звʼязок, так і вдома;

молода, дружня та крута команда;

навчання за рахунок компанії всім необхідним навичкам.

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст складський, транспортний

ПП Продуктовий дім

вища освіта (фінанси, економіка);

досвід роботи на аналогічній посаді від 1- го року;

знання 1С 8.3, MS Office;

розуміння процесів складської логістики.

контроль роботи операторів;

контроль роботи складу;

виконання складських операцій (переміщення продукції та переоблік);

робота з 1С 8.3;

управління рухом товару на складі;

первинна документація (введення нових позицій, надходження та переоцінка продукції);

замовлення продукції;

звірка з постачальниками;

звіти для керівництва.

офіційне працевлаштування;

місцезнаходження: район Тяжилова;

графік роботи: Пн-Пт з 08:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен

Мережа ресторанів Файні Справи

приготування крафтових напоїв на барі;

реалізація продукції бару.

вміння працювати з крафтовими напоями (компоти, лимонади, настоянки);

вміння робити каву хоча б середнього рівня на еспресо машині;

підтримання чистоти бару;

чесність по відношенню до ресторану та гостей;

участь в маркетингових активностях ресторану.

 

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Біла Сова

досвід роботи від 1- го року в сфері обслуговування (ресторан, кафе, готель);

відмінні комунікативні навички та вміння працювати в команді;

висока відповідальність та вміння працювати в умовах великого потоку гостей;

орієнтація на результат та бажання працювати на високих стандартах;

знання основ сервірування та етикету ресторанного бізнесу;

вміння працювати в стресових ситуаціях та швидко приймати рішення.

прийом та обслуговування гостей відповідно до вимог компанії та стандартів обслуговування;

обслуговування гостей (консультації з меню ресторану, прийом замовлень, зворотній зв’язок, розрахунок);

забезпечення чистоти та порядку на робочому місці та в залі;

вирішення проблем та конфліктиних ситуацій з найвищою ввічливістю та професіоналізмом;

активна участь у житті та роботі закладу.

конкурентний рівень заробітної плати;

гнучкий графік роботи;

корпоративне харчування (смачні обіди та вечері);

дружня та професійна робоча атмосфера;

можливість кар'єрного росту та просування у компанії;

безкоштовний трансфер додому у вечірній час.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

Кафе Пікнік

мінімум 1 рік досвіду роботи на аналогічній посаді;

знання технік приготування м’яса на мангалі;

вміння працювати в команді та під час пікових навантажень;

уважність до деталей та дотримання рецептур;

вміння працювати в умовах швидкого темпу роботи;

знання правил гігієни та безпеки харчових продуктів.

приготування різних м’ясних страв на мангалі, включаючи шашлик, стейки, котлети та інші;

підготовка необхідних інгредієнтів та продуктів для приготування страв;

дотримання стандартів гігієни та безпеки харчових продуктів;

виконання замовлень з доставки їжі, якщо потрібно;

підтримка чистоти та порядку на кухні.

конкурентна заробітна плата;

можливість професійного зростання та розвитку;

дружня атмосфера;

можливість працювати в сучасному кухонному просторі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Вчитель англійської мови

Smart Panda

англійська на рівні C1, впевнене володіння мовою;

комунікабельність, креативність і організованість;

досвід роботи зі школярами та дорослими;

наявність сертифікатів чи досвіду закордонного стажування, які підтверджують рівень мови (буде перевагою);

обізнаність у сучасних трендах навчання;

робота з комп’ютером та навчальними додатками на рівні впевненого користувача;

проживання у м. Вінниця.

проведення занять відповідно до закріплених груп;

проведення індивідуальних занять з клієнтами (офлайн та онлайн);

готовність до постійного навчання та розвитку.

гідна оплата праці;

робота у комфортних умовах престижної школи (сучасний офіс на Поділлі);

офіційне працевлаштування;

гнучкий графік роботи, з можливістю підлаштування під ваш особистий графік.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

Ресторан Острів

активна життєва позиція;

старанність, охайність;

пунктуальність;

бажання зростати та підвищувати свої знання.

приготування та своєчасна видача страв за технологією;

дотримання санітарних норм.

цікава робота у команді професіоналів;

графік роботи: позмінний з 09:00 до 22:00;

висока заробітна плата;

комфортне розташування біля ТРЦ «Мегамолл» (вул. 600-річчя 17);

корпоративне харчування (смачні обіди та вечері).

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер контакт-центру

JustSchool

вільне володіння українською мовою;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном.

робота з готовою базою вже потенційно зацікавлених клієнтів;

допомога майбутнім учням визначити свої потреби в навчанні;

робота в системі автодозвону та пропонування  продукту потенційним клієнтам;

знайомство майбутніх учнів з форматом навчання, та з акціями компанії.

робота з дому за вільним графіком від 4-х годин та більше (за бажанням) в діапазоні з 09:00 до 21:00;

навчання класно та професійно працювати з будь-якими клієнтами;

опанування цікавої професії;

зростання в професійному і кар'єрному плані (кращі менеджери отримують підвищення вже через декілька місяців роботи);

отримання постійної підтримки та допомоги під час роботи від наставника та керівника, особливо на початку;

вивчення англійської з найкрутішими викладачами з корпоративної знижкою.

Відправити резюме можна за посиланням:

Пекар

Развилка

 

заміс тіста згідно технологічної карти;

формування та випікання виробів.

робота в денні та нічні зміни, з 08:00 по 20:00 — 20:00 по 8:00

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

Beer&Bluas, Art Pub

досвід роботи з хоспером та грилем (буде перевагою);

вміння працювати в команді та швидко реагувати на зміни;

відповідальність і пунктуальність;

бажання навчатися і розвиватися в галузі кулінарії.

приготування страв на хоспері та грилі згідно з меню;

підтримання відповідної якості та смаку страв;

дотримання вимог щодо санітарних та гігієнічних стандартів;

організація робочого місця та забезпечення наявності необхідних інгредієнтів та продуктів.

гнучкий графік роботи, що підходить для студентів;

конкурентна заробітна плата;

дружня та творча атмосфера;

можливість зростати та розвиватися у сфері кулінарії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Termopraktik

досвід роботи на посаді менеджера активних продаж (дистрибуція);

вміння працювати з базою 1C (обов'язково).

 

робота з існуючою базою клієнтів в напрямку дистрибуції;

пошук нових клієнтів;

розширення асортименту і представленість на території;

контроль дебіторської заборгованості;

навчання клієнтів новим продуктам та технологіям;

допомога у виборі комплектуючих.

прозора система мотивації;

дружній колектив;

завжди своєчасна виплата ЗП.

Відправити резюме можна за посиланням:

 

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер з продажу в меблевий салон (ТЦ “Плаза Парк")

DLM

досвід роботи в сфері продажів від 1-го року;

висока комунікабельність та навички переговорів;

знання асортименту меблів та бажання вчитися і розвиватися у цій галузі;

вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей;

відповідальність;

організованість;

вміння працювати з клієнтами.

консультація клієнтів щодо асортименту меблів та послуг, які надає компанія;

активний пошук потенційних клієнтів та залучення їх до салону;

проведення продажів, ведення переговорів та укладання угод;

забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів;

підтримка позитивного іміджу компанії та збільшення клієнтської бази.

конкурентна заробітна плата та система бонусів;

можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку;

яскрава та цікава робота у стабільній компанії;

приємна атмосфера та дружня команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру

Датагруп & Volia

вільне володіння українською мовою;

бажання навчатися;

впевнений користувач ПК;

базові знання роботи в інтернет-браузерах.

надання інформації щодо банківських продуктів та платіжних карток клієнта.

графік роботи: 5/2, вихідні «плаваючі»;

гнучкий графік роботи;

офіційне працевлаштування;

заробітна плата погодинна;

професійний досвід та розвиток.

Відправити резюме можна за посиланням:

 

Бухгалтер

Кондитерська Корпорація ROSHEN

вища освіта (бухгалтерський облік та аудит, фінанси, економіка підприємств — денна форма навчання);

досвід роботи на посаді бухгалтера від1-го року;

знання бухгалтерського та податкового законодавства України;

впевнений користувач ПК, MS Office, M.E.Doc, 1-С:Бухгалтерія;

готовність до відряджень (м. Яготин Київської обл.);

досвід роботи бухгалтером на виробництві (буде перевагою).

ведення бухгалтерського обліку операцій з запасами (надходження, списання, контроль залишків);

ведення бухгалтерського обліку операцій з основними засобами та НМА (введення в експлуатацію, модернізація, переміщення, ліквідація, продаж);

ведення бухгалтерського обліку операцій по отриманим роботам (послугам);

контроль розрахунків з контрагентами, оформлення актів звірок;

забезпечення повного та достовірного відображення на рахунках бухгалтерського обліку інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах;

забезпечення наявності оригіналів документів та підготовка до здачі їх в архів підприємства;

участь у проведенні щорічних та позапланових інвентаризацій ТМЦ та основних засобів та оперативне відображення результатів в бухгалтерському обліку;

контроль та перевірка отриманого податкового кредиту (податкових накладних та розрахунків коригувань) від контрагентів в програмі M.E.Doc.

конкурентна заробітна плата;

офіційне працевлаштування;

безкоштовні обіди.

Відправити резюме можна за посиланням:

 

Регіональний менеджер (м. Вінниця, м. Житомир)

ТОВ 2К, СУНП,

бажання працювати;

високі комунікативні навички, дипломатичність, вміння знаходити підхід до людей;

навички планування та організаторські здібності;

досвід успішної роботи на посаді регіонального менеджера з продажу.

організація та контроль продажів товару в наявній дистрибюційній мережі, в т.ч. формування планів та контроль за їх дотриманням;

проведення переговорів з новими клієнтами, дистриб’юторами, регіональними мережами;

забезпечення постійної взаємодії з постачальниками та покупцями;

постановка цілей та завдань з розвитку продажів, контроль і забезпечення їх виконання;

відповідальність за результат;

наявність авто та можливість його використання в службових цілях.

спосіб для самореалізації та професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

 

Фахівець кадрового обліку

Він Дизайн Проект

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

знання законодавства про працю та кадрового обліку;

висока відповідальність та уважність до деталей;

добрі комунікативні навички;

вміння працювати в команді та бути організованим.

забезпечення повного циклу кадрового обліку, включаючи збір та обробку даних про працівників, укладання трудових договорів, ведення кадрової документації;

здійснення контролю за дотриманням законодавства про працю та внутрішніх положень компанії;

ведення обліку робочого часу;

забезпечення конфіденційності та захисту персональних даних працівників.

конкурентна заробітна плата, вчасні виплати;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;

можливість професійного росту та розвитку;

приємний та дружній колектив;

комфортні умови роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

 

Продавець-консультант (італійські товари)

Angebot

любов до кулінарії;

відповідальність та пунктуальність;

комунікабельність;

організованість;

бажання навчатися, працювати і заробляти;

клієнтоорієнтованість та доброзичливість;

творчій підхід до роботи.

здійснення викладки товарів;

забезпечення наявності та своєчасної заміни цінників;

здійснення контролю за термінами придатності товарів;

обслуговування клієнтів;

побудова гарних та постійних взаємовідносин з клієнтом;

консультація щодо наявної продукції в магазині;

активні продажі, націлені на результат;

розрахунок покупців на касі;

приготування кави та чаю;

підтримка чистоти в залі.

графік роботи з 09:00 до 22:00;

зміни 3/3 (обговорюється між працівниками);

бонуси для працівників:

кава та чай;

персональна знижка на продукцію.

Відправити резюме можна за посиланням:

Заступник керуючого

ТОВ Фора

досвід роботи на адміністративній посаді від 1-го року;

вища, незакінчена вища освіта (торговельна, економічна, менеджмент);

вільне володіння українською мовою;

висока ефективність, багатозадачність, готовність до навчання;

впевнений користувач ПК;

вміння працювати на результат та у команді.

забезпечення обслуговування покупців на високому рівні;

вивчення та аналіз динаміки продажів;

організація та контроль проведення передпродажної підготовки товару;

організація та проведення інвентаризації;

контроль роботи персоналу.

висока і стабільна заробітна плата;

офіційне працевлаштування;

отримання знань від досвідчених професіоналів;

можливість професійного та кар'єрного зростання;

корпоративне медичне страхування;

корпоративний мобільний зв`язок;

знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

 

Продавець у відділ гастрономії

ТОВ Фора

комунікабельність;

привітність та позитивність;

вільне спілкування українською мовою.

контроль якості та термінів придатності товару;

консультація та обслуговування гостей в магазині;

робота з товаром (викладка та фасування товару, розміщення цінників).

офіційне працевлаштування;

висока і стабільна заробітна плата;

отримання знань від досвідчених професіоналів;

перспектива кар'єрного зростання;

допомога з житлом;

знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер, продавець-консультант

ФОП Храпаченко В.В.

готовність до дотримання високих стандартів обслуговування покупців;

відповідальність;

пунктуальність;

контактність;

активність;

вміння працювати в команді;

готовність пройти медогляд, наявність Інтернету, фотокамери або телефону з камерою, вміння користуватися ПК.

прийом, викладка товару, підтримання залишків, дотримання планограм;

якісне обслуговування, професійне консультування покупців;

збір маркетингової інформації за завданням компанії, періодичне складання звітності.

технічне навчання;

графік роботи 40-годинний робочий тиждень;

гідна та своєчасна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ФОП Андрєєв О.Л.

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

вища освіта;

вміння працювати в команді;

комунікабельність.

пошук нових клієнтів, підтримка відносин з наявними клієнтами, просування продукту на ринку.

конкурентна заробітна плата;

можливість кар'єрного зростання;

дружній колектив;

можливість професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з персоналу

ФОП Петрушевець А.С.

вiдповідальність, пунктуальність, вміння працювати на результат;

комунікабельність;

вільне володіння українською мовою;

грамотність;

вміння будувати діалог з клієнтом;

стресостійкість.

прийом дзвінків, робота виключно з гарячою базою клієнтів;

опрацювання соцмереж, в тому числі часткове ведення соціальних мереж (запис сторіс, публікація відгуків клієнтів);

консультування клієнтів;

виконання плану рекрутації.

графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 17:30 (обідня перерва з 13:00 до 13:30), також дві робочі суботи в місяць з 10:00 до 15:00;

забезпечення гаджетами, телефонним зв’язком та усім необхідним для роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Головний бухгалтер

Сількомсервіс, СКЕП, КП

знання 1С, робота з бюджетом та казначейством, ПДВ.

ведення головної книги, здача статистичних звітів, оплата всіх податків, робота з ПДВ.

тихий затишний офіс, дружній колектив, постійний розвиток.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу, продавець-консультант

Меблева Кімната

комунікабельність та вміння працювати зі зверненнями клієнтів;

бажання навчатися та розвиватися в галузі меблів;

вміння презентувати продукцію та пояснювати її переваги;

орієнтованість на досягнення результату та вміння працювати в команді;

відповідальність та пунктуальність.

допомога клієнтам у виборі оптимального варіанту меблів, враховуючи їхні потреби;

надання професійних консультацій щодо характеристик, функціональності та дизайну меблів;

оформлення замовлень та проведення необхідної документації;

забезпечення чистоти та організованість робочого місця.

висока заробітна плата;

гнучкий графік роботи: 4/2 10:00 - 20:00;

можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;

дружній колектив та комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням:

Викладач англійської мови (онлайн)

JustSchool

досвід роботи (не обовязковий, але буде перевагою);

рівень англійської мови В2+ (Upper-Intermediate і вище);

бажання працювати і швидко навчатись.

робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками і програмою;

підготовка до уроку за 10−15 хвилин;

написання коротких коментарів після уроків, що займають 5−10 хвилин.

методологічна підтримка;

завантажений розклад у перші два тижні роботи;

доступ до усіх матеріалів без обмежень;

вирішення усіх організаційних питань школою.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

ФОП Довгань В.В.

позитивне мислення;

порядність;

комунікабельність;

енергійність;

охайність.

робота з касою (планшет, термінал);

приготування і подача кавових напоїв згідно з рецептурами компанії;

забезпечення високої якості і сервісу для гостей;

збереження чистоти та порядку на робочому місці.

графік роботи: з 07:30 до 20:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

Pobedov

досвід роботи бухгалтером від 1-го року;

знання Клієнт-банку;

обізнаність щодо  податкового законодавства;

досвід роботи в BAS (1С 8.3);

можливість працювати на власному ноутбуці;

досвід роботи у сфері роздрібної або Інтернет-торгівлі (буде перевагою).

нарахування заробітної плати згідно стандартів та KPI компанії;

здійснення платежів у системі клієнт банк, контроль лімітів та оборотів по рахунку та ФОП в цілому;

рознесення дохідної та витратної частини у системі BAS (1С 8.3);

робота в системі Клієнт-банк;

формування платіжних інструкцій та банківських виписок;

підготовка внутрішніх звітів для керівника;

робота з касою підприємства;

облік розрахунків з покупцями (напрямок дроп).

зручний та комфортний офіс в центрі Поділля у стилі HOME;

графік роботи: в офісі з Пн по Пт з 08:00 до 17:00 або з 09:00 до 18:00;

корпоративні знижки на речі нашого бренду;

корпоративні заходи за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар-універсал

Развилка

охайність;

здатність до активної роботи;

неконфліктність;

любов до порядку;

вміння та бажання працювати в команді.

знання усіх ТК;

знання процесу за яким закріплений;

дотримання чистоти робочого місця.

графік роботи: 3/3, з 09:00 до 22:00;

вечірній трансфер.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст з бухгалтерського обліку

ділянка "Банк"

закінчена вища освіта;

досвід роботи бухгалтером (обов’язково);

знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства;

впевнений користувач системи «Клієнт-банк»;

впевнений користувач ПК, 1С 8, M.E.Doc, MS Word, MS Excel;

уважність та готовність працювати з великими об'ємами інформації.

формування та експорт платіжних доручень, відомостей на виплату коштів;

створення заявок в системі «Клієнт-банк» на купівлю/продаж валюти;

проведення експорту банківських документів в системі «Клієнт-банк»;

проведення імпорту банківських виписок в систему 1С та рознесення банківських документів за попередній банківський день;

проведення перевірки нарахування відсотків по кредитах з іноземними кредиторами відповідно до договорів, які заключено;

перед сплатою відсотків по кредитах підготовка розрахунків відсотків за договорами в розрізі договорів, передача в електронному варіанті на УК та ПК (для підпису оригіналів та відправлення на банк).

офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України;

повний робочий день (з 08:00 до 17:00, п’ятиденка);

участь в професійних тренінгах;

декретне місце;

добровільне медичне страхування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу запасних частин до с/г техніки

Ustaff

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

знання сільськогосподарської техніки та її запасних частин;

вміння ефективно вести переговори та будувати взаємовигідні стосунки;

висока комунікабельність та навички продажу;

вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей.

активний пошук та залучення нових клієнтів у сільськогосподарському секторі;

розвиток та підтримка взаємовигідних відносин зі старими та потенційними клієнтами;

консультування клієнтів щодо асортименту товарів, вибору оптимальних рішень для їх потреб.

конкурентна заробітна плата та бонусна система;

можливість професійного росту та розвитку;

дружня та професійна робоча атмосфера.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Libertex/Forex Club

досвід телефонних продажів від 1-го року, переважно послуг B2C, банківських послуг, ІТ, Телеком;

без відповідного досвіду через навчання.

телефонні продажі;

вихідні дзвінки через IP-телефонію;

робота з базою контактів теплих лідів;

супровід клієнтів та крос-продажі;

робота з SALESFORCE CRМ регулярне оновлення та поповнення товарного асортименту на полицях;

моніторинг ринку та конкурентів, аналіз продаж;

забезпечення належного вигляду та стану полиць;

оформлення фото-звіту відповідного зразка.

графік роботи з 10:00 до 19:00, офіційне працевлаштування, скорочений випробувальний термін.

прив’язка доходу до KPI;

формат роботи: віддалено (потрібен ноутбук та гарнітура). за вашим бажанням може бути й офісна робота у наших регіональних представництвах.

Відправити резюме можна за посиланням:

Пекар на випічку

Aiwa

енергійність;

вмотивованість.

формування та випічка булочок, пиріжків, здоби з начинкою та без в конвекційних печах UNOX;

формування та смаження пиріжків у фритюрі;

підготовка начинки для випічки;

підтримання чистоти робочого місця.

офіційне працевлаштування згідно з КЗпП України;

гідна заробітна плата;

щомісячна зарплатня + аванс;

денні зміни: 3/3, з 07:00 до 19:00;

щомісячна премія за якісну роботу;

навчання та розвиток всередині компанії;

чудовий колектив та підтримка колег;

додаткові виходи та бонуси до зарплатні;

знижки на власну продукцію (25%);

компенсація проїзду іногороднім.

Відправити резюме можна за посиланням:

Сушист

Мережа ресторанів Файні Справи

 

виготовлення продукції суші-процесу згідно технологічних карт та вимог головного технолога мережі;

участь в розробці нових позицій.

повна зайнятість;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-консультант

ФОП Томаш О.І.

порядність;

компетентність.

консультація клієнтів. 

 

 

графік роботи: 5/2,  10:00-19:00

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен

Tereveni

досвід роботи від 1-го року на посаді бармена-касира;

знання касової дисципліни;

відповідальність та готовність працювати з великою кількістю гостей;

вільне та грамотне володіння українською мовою.

підготовка бару перед відкриттям;

підготовка посуду та обладнання бару;

обслуговування гостей згідно стандартів закладу (приготування та подача напоїв);

касова дисципліна;

контроль за отриманням та зберіганням продукції;

знання технологічних карт.

гідна оплата праці;

робота за графіком 2/2 (графік узгоджується);

корпоративне харчування;

медичне страхування;

трансфер додому.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Art Chef Cafe

відкритість до нового;

пунктуальність;

охайність;

комунікативні навички.

обробка замовлень;

обслуговування гостей відповідно до стандартів ресторану.

графік роботи 3/3 або 4/4.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

ФОП Запорожцев В.В.

грамотна усна мова;

досвід роботи (вітається);

відповідальність;

швидкість в роботі;

бажання тримати статус свого закладу на високому рівні;

терпіння та любов до наших гостей;

бажання розвиватись;

знання англійської мови (вітається).

 

графік роботи: позмінний, 10:00-22:00;

гарні умови праці та дружній колектив;

робота в центрі Вишеньки;

стабільна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням:

Касир-бариста (з навчанням)

Бекханидзо

вміння працювати в команді та бути комунікабельним;

відповідальність та уважність до деталей;

бажання навчатися та розвиватися;

готовність працювати в змінах.

обслуговування клієнтів на касі, прийом платежів, видача решти;

підготовка кавових напоїв та інших гарячих напоїв;

забезпечення чистоти та порядку на робочому місці;

дотримання стандартів якості обслуговування і безпеки.

гнучкий графік роботи, який можна обговорити;

повна зайнятість;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;

можливість професійного зростання та кар'єрного розвитку;

дружній та динамічний колектив;

можливість вивчити основи грузинської кухні та кавоваріння.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кондитер

Синергия Тім

оперативність;

акуратність та уважність;

досвід роботи на посаді кондитер або пекар;

бажання зростати, пізнавати нове, підвищувати свої знання разом із нами.

виготовлення кондитерських виробів: мусові торти, бісквіти, чізкейки, еклери, тістечка, макаруни, круасани, тарти, печиво та ін.

цікава робота у команді професіоналів, навчання на підприємстві;

графік роботи: позмінний, з 10:00 до 22:00 або 08:00—20:00 (4 робочих 2 вихідних);

комфортне розташування в ТРЦ «Мегамолл» 3-й поверх (вул. 600-річчя 17);

безкоштовне харчування 2 рази на день (смачні обіди та вечері).

Відправити резюме можна за посиланням:

Заступник начальника юридичного відділу

ТріангльЖенерасьонЮманітер (Triangle Generation Humanitaire)

вища освіта в галузі правознавства (диплом магістра або вище є дуже бажаним);

досвід роботи в програмах юридичного консультування або в суміжній сфері (адвокація, соціальна робота тощо);

досвід роботи юристом у сфері цивільного/адміністративного права;

відмінна увага до деталей, організаторські здібності та тактичність в роботі з конфіденційною інформацією;

відмінні навички міжособистісного спілкування, здатність налагоджувати професійні зв’язки та координувати роботу з місцевою та національною владою, донорами, міжнародними та національними НУО;

вільне володіння українською мовою;

достатній рівень письмової англійської мови; хороша розмовна англійська  (бажано).

планування та впровадження діяльності з юридичної підтримки та супроводу, надання допомоги в індивідуальному захисті шляхом оцінювання, планування справ, реалізації справ, подальших дій та закриття справ;

у взаємодії з командою юристів та начальником юридичного відділу здійснює, аналіз та документування порушених прав, пропонує членам команди оптимальні шляхи правового захисту законних прав та інтересів бенефіціарів;

підготовка та формування описові та статистичні звіти у відповідних форматах., передбачені вимогами до його посади та обов’язків;

розробляє щомісячний аналіз даних, щоб допомогти команді передбачити потенційні труднощі під час виконання показників різних проектів;

відвідування зустрічів кластеру/субкластеру/робочих групи, за дорученням регіонального керівника, заступника регіонального керівника з програм або начальника юридичного відділу;

участь у розробці та проведенні навчання з технічних аспектів програми для персоналу TGH, партнерів, місцевих органів влади та членів громади.

у взаємодії з начальником юридичного відділу, регіональним координатором та регіональним координатором з підтримки здійснює підтримку, та нагляд за ефективністю роботи команди юристів польового офісу.

щомісячне проведення нарад з працівниками відділу, щоб перевірити їхню роботу за звітний період., та у разі наявності прогалин, помилок координувати їх для виправлення помилок або прогалин в роботі.

робота в партнерстві з начальником юридичного відділу, задля надання повсякденної підтримки працівникам юридичного відділу у забезпеченні ефективного управління часом, внутрішньої та зовнішньої комунікації, чіткості ролі та відповідальності та суворого дотримання кодексу поведінки TGH та інших застосовних політик (psea, захист дітей тощо).

офіційне працевлаштування за строковим трудовим договором;

медичне страхування;

курси англійської мови;

офіс в центрі міста.

Відправити резюме можна за посиланням: